Będzie ale trzeba jeszcze go aktywować w BSI i kalkulatorze wtrysku. Nie wiem czy masz już tam czujnik na pedale sprzęgła.
Brak komunikacji miedzy COM2000 i BSI.
Witam, Duzo pytan, jak na jeden post. Wypiac BSI mozna po odlaczeniu akumulatora (poczekac ok. 5 min. po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu drzwi z otwartym oknem, az sieci informatyczne zostana uspione i dopiero wtedy odlaczyc akumulator - bardzo wazne ). BSI ma w pamieci kod transpondera, wiec przy wymianie konieczne jest programowanie przy uzyciu DIAG-a...
Nie mozesz. Miedzy COM2000 (manetki) i PSF1 - siec VAN.
COM2000 lub COM2003 uszkodzony. Jeżeli wymienisz na odpowiedni po VIN, nie wymaga dodatkowych czynności. Oczywiście temat do potwierdzenia odpowiednim testerem (DIAGBOX)
Tutaj się tak nie da. Com2000 widzi przyłożony transponder jeszcze zanim włożysz kluczyk do stacyjki i piszczy i auto się nie usypia. Jak masz czym odczytać eeprom ze sterownika silnika to podeślij podam Ci pin
BSI to główny moduł, on dostaje informacje z COM2000 (przełącznik przy kierownicy), do niego łączy się sterownik klimatyzacji. Więc sprawdzić połączenia wtyczek, ale możliwe że z BSI są problemy. Bo informacja z drzwi idzie do BSI.
W COM2000 poszukaj raczej
Witam, Nie prosciej podpiac PP2000 i sprawdzic dzialanie manetki? Po drugie, bezpieczniki i przekazniki sa w PSF pod maska, a nie w BSI. BSI tylko posredniczy w przekazaniu polecenia z COM2000 do PSF. Golax, Nie sadze, aby byl to "bug" informatyczny. W kazdym razie, nie spotkalem sie z tym w przypadku wycieraczek. Pozdrawiam, Georges
To bez sensu, nawet nie napiszą który rocznik, czy ze zwykłą wajchą czy już z COM2000
PP a raczej DB oczywiście był i błędów jest trochę, ja sadze ze jakaś nitka zasilania padła, raz tak miałem jak kostka pod stacyjka padła, bezpieczniki wszystkie sprawdzone wiec raczej to nie to. Potrzebne schematy a o której wtyczce myślisz ? Dodano po 1 Należałoby się podpiąć PP 1 - czy PP "widzi" naciśnięcie hamulca 2 - słychać sprzęgło sprężarki...
Oglądnij luty złącza w przełączniku com2000
Brak komputera pokładowego. Wyświetlacz służy tylko do radia i godziny. Jak bida wersja, to i komputera nie ma. 206 z komputerem pokładowym miało inne wyświetlacze. Ktoś wymieniał "pająka" moduł COM2000 i nie patrzył jaki wkłada.
Antena jest w zespole przełączników COM2000 /2003/2008 A cały sterownik jest w BSI - czyli główny kombajn od wszystkiego.
Dzięki bardzo za zainteresowanie. Nie próbowałem jeszcze odszukać tego po numerach kabli, lecz na schemacie nie widzę gniazda/wtyczki znajdującej sie na COM2000 oznaczonej.... >PA66<
Dwie pierwsze usterki to pierdoły którymi nie zawracałbym sobie głowy, a kolejnie tu zużycie przełcznika pod kierownicą. Zespolony com2000 lub podobny.
Przekaźnik podwójny lub przełącznik zespolony. 2003 rok tu już z com2000 masz na can nawet pętlę immo.
Witajcie. Chciałem się poradzić albo ktoś ma pomysł co jeszcze może dolegać mojemu pacjentowi bo mnie już głowa boli 🙂 Chodzi o peugeota 206 1.4 16v 2004. W aucie padł aku, że po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zapaliły, ale po naładowaniu normalnie palił. Pewnego dnia stwierdziłem, że pojadę nim na całodniową wycieczkę. Żadnych problemów....
Sadzę, że coś w telekodowaniu. Albo po prostu zbieg okoliczności- uszkodził się COM2000
to głośniczek uszkodzowny, jest w COM2000
Właśnie światła tez się włączają po przekreceniu kluczyka Brak komunikacji miedzy COM2000 i BSI lub BSI i BSM (raczej pierwsze, skoro nie pali).
Znalazlem i zamówiłem taki sam przełacznik zespolony com2000 DAV po wymianie poduszka nadal świeci .
No to masz albo kluczyk uwalony albo BSI A drugi klucz działa ? EDIT: Odbiornik roadiowy od pilotów jst w COM2000 czyli węźle CAN pod kierownicą a nie BSI jak błednie napisałem.
Temat rozwiązany: Kalkulator silnika wymieniony , zakodowany. Nowe BSI zakodowane oraz naprawiona instalacja / wymieniony COM2000 Pozdrawiam
Antena od centralnego zamka jest w module COM2000, zapalanie świateł jak i kierunkowskazy są tak samo sterowane, a COM2000 łączy się z BSI komunikacją cyfrową.
Jak masz nową. W COM2000 nie ma taśmy osobno.
auto na muxie? jak tak to szukaj w przelaczniku zespolonym, tak zwany com 2000 Nie do końca kolego bo autor pisze / brak zasilania na bezpieczniku świateł mijania / potrzebny będzie schemat lecz bardziej rok produkcji no i jaki motor wtedy można wyczajć skąd ono jdzie. bo po co wymieniać na pałę i brnąć w koszta, nie koniecznie niezbędny tu jest djagnoskop...
Okresowy brak komunikacji miedzy COM2000 i BSI lub miedzy BSI i BSM. Dokładnie... sprawdź wtyczki przełącznika zespolonego, BSI i "skrzyneczki bezpieczników" pod maską, szczególnie te ze splotką. Przeczyść, przedmuchaj, spryskaj kontaktem.
Witam jak w temacie chciał bym zamontować halogeny w 308 sw z 2010 roku,mam pytanie czy jest wyprowadzona instalacja do halogenów jeśli nie to z jakiego pinu z bsm wychodzi zasilanie na halogeny wiem że trzeba je aktywować w bsi i mam jeszcze pytanie bo w przełączniku świateł niema włącznika przednich halogenów czy trzeba zmenić com 2000 z włącznikiem...
Przełącznik nazywa się COM2000. Wszystko jest sprzęgnięte z BSI i BSM (moduł wykonawczy). Co otrzyma BSI wysyła do BSM i to wykonuje. Dobra naprawa COM2000 albo wymiana.
Dibeł tkwi w szczegółach, nie wiem jak te panele działąja , ale ty masz com2000 i sygnały trzeba BY wyciągnąć wprost z płytki elektoniki. Lub bezpośrednie sterowanie kierunkami jak centralny zamek.
Zasilanie z bsm jest ,czujnik ok, przewód leci potem w wiązkę silnika, w bsi nie widzę tego światła. Poratuje ktoś schematem? Lampy,żarówki itd ok. Z góry dziekuję. Auto z com2000 rok 2004 1,6hdi
Witam, kol piachu dobrze sugeruje z tym że narazie nic nie rozbieraj a w żadnym wypadku nic nie wymieniaj na pałę to bez sensu przykład sam podałeś żarówka popielniczki i problem regulacji świateł, moja sugestia podjedz do kogoś kto ma diagnoskop do peugeota odczyta ci błędy zrobi wysterowania poszczególnych podzespołów i temat się wyjaśni w przeciwnym...
kierunkowskazy działają , dziękuję, nie działa mi jeszcze brzęczyk świateł przy wyłączonym zapłonie i włączonych światłach i klakson jest w momencie wyłączenia zapłonu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki ( czyli na odwrót ) zaobserwowałem że com2000 jest z 2007r, a auto z 2004 r czy to może być powodem ? no i zaświeciła się poduszka jak ją wyłączyć ?
Skoro przed rozebraniem COM2000 działały to nie ma opcji, po drugie skoro w parametrach nie widzisz działania gałki to masz odpowiedź.
świecących non stop światłach mijania bez możliwości ich wyłączenia Brak komunikacji miedzy BSI i COM2000 lub miedzy BSI i BSM. Czegos nie podlaczyles w BSI, jesli nic innego nie bylo odlaczane.
Jak masz COM2000 to swiatłami steruje BSI. Teraz trzeba zaaktywować w opcji klienta funkcję świateł dziennych, ale nie wszystkie modele.
W 306 rusza się całą manetką. Nie ważne czy na ISO czy na mniISO. Przed COM2000 w 206 powinna być klasyczna manetka co rusza się całością. 206 juz w COM2000 to już naciskanie na przyciski, scroll, itd.
chętnie to zweryfikuję tylko proszę o małą podpowiedź który pin w com2000 lub kabel o jakim kolorze i w której wtyczce powinien mieć stałe 12v przedzwoniłbym te kable od bezpiecznika do coma ale skoro ginie zasilanie to pewno i komunikacji nie będzie, ewentualnie jakiś schemat poproszę dziękuję
co do kierunkowskazów też miałem ten problem rozebrałem cały przełącznik i okazało się że starł się plastik na sprężynce koszt dorobienia u tokarza 5 zł. Wymiary to fi 6mm dł 20mm otwór w środku fi 4mm gł. otworu 12,5mm i kierunki zrobione. Różnica w cenie spora no i 2-3 godz. własnej pracy. Ale tu nie chodzi o przeskakiwanie kierunkowskazów jak to...
Zobacz co widzi zespół przełączników podczas przełączania świateł oraz co widzi BSI. Jak podmieniłeś com2000 to sytuacja była taka sama czy nie działało Ci więcej rzeczy?
Masz problem z komunikacja BSI z COM2000 i kalkulatorem poduch. Nie oznacza to, ze COM jest uszkodzony.
ale pokazuje zablokowany kalkulator silnika Kalkulator zablokowany - znaczy, że immo trzyma. Może ktoś posiada schemat instalacji immo z bsi do bsm i dalej do sterownika silnika magneti marelli 48P hfx ? To nie jest takie proste jak się wydaje. Komunikacja cyfrowa po VANie - multipleks. BSM jest tylko wykonawcą rozkazów z BSI. W BSI masz immo i w komputerze....
Zaczął bym od oględzin wtyków. Ja swój wtyk już oglądałem dzisiaj i jest ok, pozatym z com2000 idzie info cyfrowa o stanie manetki na wszystkich funkcjach, także nie było by wszystkiego jakby była linia danych przerwana/zwarta.
Witam, Bez diagnostyki komputerowej sie nie obejdzie. Jesli z klucza dziala, to BSI i cala czesc elektryczna sa w porzadku. Sygnal pilota jest odbierany przez COM2000 i przekazywany przez szyne VAN do BSI. Przekaznik w BSI to zapewne zasilanie (+)VAN (budzenie sieci i BSI). Jestem przekonany, ze jest problem z rozpoznaniem kodu (jesli rzeczywiscie nadajnik...
do bsi idą dwa kable zalaczajace wszystkie funkcje całej manetki Tak, są to przewody odpowiedzialne za komunikacje.. Manetki to inaczej COM2000 możesz to traktować jako osobny moduł który wykonuje ileś tam operacji... Jak się nie boisz to go rozbierz i podoginaj ślizgi..
Jakiego sygnału nie masz? Zapewne dźwiękowego czyli klaksonu. A nie czasami BSI, COM2000 podaje sygnał cyfrowy do BSI a ten dopiero za pomocą przekażnika załącza klakson. Jak się mylę to mnie poprawcie.
Jak wygląda COM2000 wewnątrz pisałem że nie wiem, nie rozbierałem, może tam się nie sprawdza ta metoda z jakiś względów. Ale w Fiatach na świrujące migacze jak najbardziej, tam jest "ścieżka" na PCB. Według mnie metoda jest ok. Robiłem tak różne TPSy, pływaki paliwa, i inne nie koniecznie motoryzacyjne elementy.
Sterownik da się przeprogramować jeśli masz w samochodzie ABS ale będziesz musiał wymienić COM2000 czyli przełącznik pod kierownicą i przeprogramować BSI
Tasma nie ma nic wspolnego z klaksonem. Com2000 (zespol przelacznikow), po zadzialaniu stykow pod poduszka, wysyla do BSM przez BSI polecenie wlaczenia klaksonu. Jesli w parametrach COM2000 widac dzialanie stykow i jest normalna komunikacja na szynie (CAN lub VAN - zaleznie od rocznika), to przyczyna moze byc w uszkodzonym BSM. Co do poduszek, to trzeba...
com2000 berlingo com2000 citroen berlingo com2000
ubuntu karta graficzna otwieranie garaż pilot berlingo radio fabryczne
upgrade loader philips upgrade loader philips
Częstotliwości straży pożarnej Katowice – PSP, OSP, TETRA, DMR, kanały 149 MHz, 458 MHz Bypass zacienionych paneli fotowoltaicznych w stringu – diody, optymalizatory, mikroinwertery