Rok produkcji? Do 2006 był MUX strosowany - CAN-VAN. Od 2006 jest już tylko CAN.
Wywal ten czujnik.
Do czujnika idą 4 przewody 2 zasilania i dwa czujnika.
Do czujnika idą 2 kable , jeden idzie na masę a drugi do sterownika ABS. Do sterownika wpięty pod pin 14 , niestety nie powiem Ci jakie mają kolory czy numery kable bo nie mam opisu.
Jeśli masz układ Bosch 8.0 to zasilania na pin 3i2 po (30) i 18pin po (15) a (31) na pin 1i4 czujniki masz hala także miernikiem ich nie zmierzysz jedynie oscyloskop lub podgląd w parametry czujniki są na pinach przedni lewy 5i16, przedni prawy 10i9, tylni prawy 19i8, tylni lewy 17i6. Piny 16,9,6,8 zasilania czujników
W którym miejscu?
Daj opisy błędów. Ta pamięć nie ma nic do tych błędów - to jest eeprom. Mapy itp masz w pamięci flash. Rozrząd jest poprawnie ustawiony? Sygnały z czujnika wałka i wału sprawdzane na oscyloskopie? Wiązka sprawdzona do obu czujników - sygnał do sterownika i zasilania?
Przed turbiną jest MAF. Za turbiną jest MAP. To co kupiłeś to MAP. Błąd który podałeś nie ma nic wspólnego z tym. Sprawdź parametry w programie, czujnika Turbocharger Boost Control Position. Potem zasilania a dopiero potem wymiana . To samo z MAP jak już się upierasz.
Tak czujniki wł. gdy wrzucisz bieg wsteczny sprawdź czy pala się wtedy światła wsteczne gdy nie to może być uszkodzony czujnik lub brak zasilania na nim.
Napięcie sygnałowe nie może być identyczne jak zasilania masz uszkodzony czujnik, sprawdź jeszcze przewód masowy żarówką najlepiej.
Witam sigi A więc pod komputerem jest tylko nadkole a ten dziwny dzwięk jest słyszalny z obudowy kampa może dodam jest to Peugeot 106 z 1999r.
A wiesz może jakie napięcie powinno być na zasilaniu tego czujnika?
Witam. Posiadam Peugeota 407 SW 1.8i 16V 125 KM. Mam taki problem, że auto strasznie przerywa. Po podłączeniu komputera do samochodu ukazał się błąd niskiego zasilania czujnika spalania stukowego. Dla pewności czujnik został wymieniony. Auto delikatnie mniej przerywa, lecz nadal ciężko z tym jeździć. Potrzebowałbym jakiś schemat lub zdjęcie tej wiązki,...
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Nie, każdy fotel jest osobno zasilany. Nie napisałeś czy tak kupiłeś auto czy tak zrobiło się np. po sezonie letnim. To nie musi być uszkodzenie maty, wystarczy że rozłączony jest czujnik temperatury w fotelu. Zmierz czy dochodzi zasilanie do fotela i rezystancje maty oraz czujnika.
Wyłącz zasilanie tego "pudełka"m lub wyłącz "buzer".
1. Albo brak masy na czujniku (1 czujnika, ZA3 na ECU) 2. Uszkodzony czujnik 3. Zwarcie wewnątrz ECU Sprawdź napięcia na wszystkich końcach czujnika 1-masa, 2-zmiana (z "pedałem gazu"), 3 + zasilania i analogicznie napięcia na ECU (zgodnie ze schematem).
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
Odpowiedziałeś sobie sam ale każda anomalia w zasilaniu czy komunikacji może być powodem wystąpienia błędów takich lub innych .
sprawdz zasilania na bloku, masy i wartości zasilającego skalibruj czujnik kąta skretu programem diagnostycznym jak czujnik sie nie wczyta i zasialnia ok blok na smietnik
Skorodowane połączenie masy w złączu zasilania lampy.
paliwo podaje czyli czujnik ok, zasilanie cewki czy jest żarówką i czy ecu kluczuje czyli podaje masę ( impulsy żarówką 5W).
Prosze dane do czujnika: napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C
Sprawdź F11 10A na dole drugi od prawej i F8 20A.
Sprawdziłeś chociaż te zasilania na kości czujnika-12v i masę?
Ze schematu wynika że zasada działania jak w potencjometrze, 1- masa 2- sygnał 3- zasilanie. Do zweryfikowania multimetrem.
Wygląda na to że 12V ale głowy uciąć nie dam :) Czujnik wałka ma wspólne zasilanie z czujnikiem różnicowym. Dla czujnika wałka jest to przewód o nr 1352B, dla czujnika różnicowego 1352A a zasilanie wychodzi ze sterownika silnika przewodem 1352P z pinu 2H wtyczki 2. Punkt połączenia tych przewodów jest w wiązce na skrzyni od strony chłodnicy przy czujniku...
Masz racje , były inne błędy czujnika nie dot. zasilania go.
Jest przy pompie niedaleko prewodu doprowadzającego paliwo. Dochodzi do niego jeden kabel z zasilaniem. Są tam też inne czujniki ale do nich dochodzi więcej niz jeden przewód. Niestety nie mam fotki.
P0192 "Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - niski sygnał wejściowy"
Napięcie 5V na zasilaniu czujników sprawdź.
Jasne ale kolega pewnie go nie ma;) Pomiar napięcia zasilania i masy może zrobić miernikiem, pomiar przy podpiętej kostce.
Zawsze możesz zrobić taką "partyzantkę" albo uciąć sterowanie wkładki albo odciąć miniaturowym przekaźnikiem wysterowanym np. z zasilania czujników dodatkowych
sterownik nie załączy pompki paliwa jak ma zły sygnał z czujnika ciśnienia na listwie.
Witam. Normalnie i w skrocie Elektrozawór odpowietrzania płynu chłodzącego: Zasilanie = Zamknięty elektrozawór ( Brak przepływu płynu chłodzącego ) Brak zasilania = Otwarty elektrozawór ( Obieg płynu chłodzącego )
zerknij na czujnik GMP pomiędzy skrzynią a silnikiem
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Dzień dobry, auto jak w temacie. Potrzebuję pinout czujnika parkowania tył, gniazdo trzypinowe. wiem, że pin nr 3 to sygnał, potrzebuję pomocy w określeniu podłączenia biegunów zasilania pod piny 1 i 2. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Witam o jaki kielich chodzi ? W takich starych autach byłu czujniki wstrząsowe ?
Przecież pisze że prawie połowa auta nie ma zasilania. Bezpieczniki sprawdzileś?
To nie ten schemat. Schemat już znalazłem ale to nic nie daje bo według schematu wszystko jest i wszystko pasuje. Zasilania , masy, instalacja, czujniki, nie mam się czego czepić. Mój schemat to D3FKJL8R według SEDRE.
Ja bym sprawdził jakie ciśnienie pokazuje na wypiętym czujniku i sprawdził zasilanie czujnika, ciągłość przewodów...itp
Po krótkim postoju nie moge uruchomić silnika. Pompa nie jest zasilana, rozrusznik kreci, brak zasilania świateł pozycyjnych, nie działa wentylator, na bezpiecznikach nr 15, 2, 9, 10, 11,12 brak zasilania. Zmieniłem BSM B3 i czujnik położenia wału. Nadal kaplica. Czy ktoś przerabiał podobny temat i ma rozwiązanie lub schematy?
Napisałem : piny na pompę , a nie na czujnik poziomu. Do tego ustrojstwa potrzebny jest tylko sygnał czujnika poziomu i masa oraz zasilanie, to co za problem go znaleźć? Piszesz w dziale elektryka i elektronika , a to coś mówi. Myślenie ma przyszłość.
A jak wyąda zasilanie 5V na innych czujnikach? Albo któryś przywiera do masy 5V albo przetwornica 5V w ecu kuleje.
Zbyt niskie napiecie zasilania (lub jego brak) na czujniku cisnienia, debimetrze i zaworze EGR.
czy wymienić gruszkę turbiny wraz z czujnikiem czy może przejrzeć instalacje elektryczną. Na początek przejrzyj instalację ,zmierz masę i zasilanie. Potem ci zostanie wymienić gruszkę raczej.
Impulsy na wtryski są? Sprawdzić impulsy na czujniku wału i zasilanie czujnika, zasilania sterownika sprawdzić, ale to wygląda na immo trzymające.
A co chcesz z nią zrobić? Do prawidlowej dogłębnej diagnozy sieci potrzebujesz oscyloskopu. Możesz zmierzyć napięcie,obu szyn,ale to nie jest miarodajne. Szukaj skrętki. Błąd zaworu nie ma nic wspólnego z błędem czujnika wałka.
Autor od ponad roku nie potrafi ściągnąć schematu i posprawdzac zasilań. Przecież okablowanie sterownika ABS jest proste jak konstrukcja cepa. Cztery czujniki, can i zasilanie.
Któryś z czujników robi zwarcie odpinać po kolei i wyjdzie nawet może to robić czujnik ciśnienia klimatyzacji sprawdzić na schemacie co jest na tym samym zasilaniu i odpinać po kolei
Na każdym czujniku zasilanym tym napięciem masz takie skoki? 5v wystawia ECM
Witam szanownych forumowiczów, mam taki problem z zasilaniem sprężarki klimatyzacji w peugeot 307 byłem u takiego magika i powiedział mi że jest możliwość podania zasilania do klimatyzacji poprzez czujnik ciśnienia co sprawia że klimatronik staje się manualną klimatyzacją ale działa, niestety nie chciał wejść w szczegóły taki BUC z niego .... więc jeśli...
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
BSI świruje sprawdź zasilania przede wszystkim masy, zimne luty i obecność wilgoci.
Sprawdź zasilanie na cewkę oraz czujnik wałku korbowego (360-460Ohm 1.5V ≈). Wiązka pod aku. ok?
Tu masz schemat; Sprawdź jeszcze czy masz na złączu czujnika prędkości zasilanie po stacyjce na styku 1 i masę na styku 2 https://obrazki.elektroda.pl/1886869900_...
Peugeot 307 2.0 16v 2005 przed lift RFN MM6LP. Dodano po 2 ze schematu widac ze czujnik MAP ma wspólne zasilanie z czujnikiem walka rozrzadu.
Jeśli zasilania i masy są na sterowniku, to masz sterownik do zrobienia. Prawdopodobnie uszkodziła go któraś z grzałek sondy.
4 czujniki z każdego jeden pin idzie prosto do kostki, i dwa piny zasilanie.
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
.Diagnoza miala byc czujnik Bsm - Niestety Pudło. No jasne że tak bo nie ma czegoś takiego jak czujnik bsm. Trzeba skupić się zasilaniu ,komunikacji CAN, a nawet na samym sterowniku.
Po zamianie na naprawionym przewodzie w programie nie widać nic. Zasilanie czujnika jest? Bo mówimy raczej o aktywnym?
jak zweryfikować gdzie jest problem Jeżeli nie będzie komunikacji z testerem diagnostycznym, to sprawdź na wtyczce centralki cz.parkowania czy jest zasilanie.
zmierzyłem napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon, na zasilaniu czujnika między 1 a 3 pinem 5volt.
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
tam nie ma pompy wtryskowej, trzeba posprawdzać wszystkie elementy wskazane przez ciebie , oprócz tego filtr paliwa, wyrtskiwacze , czujnik cosnienia , instalacja,
Witam serdecznie potrzebuję schemat instalacji elektrycznej Peugeot Boxer 3,0 2015r, wyskakuje mi błąd zasilanie czujników 3, z góry dziękuję za pomoc.
Pewnego czasu miałem coś podobnego, tyle że 307 i hdi jednak podobne problemy lecz z czujnikiem ciśnienia wydechu (fap) czujnik był nowy, zasilania były (niby) przejścia pod złącze dla ecu a walił błędem tegoż czujnika. Co się okazało - zgnite złącze sterownika silnika w środku. Nie było tego widać a dopiero po otworzeniu ecu i mierzeniu przejścia spod...
W kompletnym bloku ESP na elektrozaworkach pojawia się nalot korozji należałoby sprawdzić czy twoje auto podlega akcji serwisowej na wymianę bloku ESP i modernizację wiązki zasilania w ASO peugeot
Witam poszukuję schematu jak w temacie , auto nie zapala , brak komunikacji z kalkulatorem silnika, brak zasilania na czujniku wału , immo usunięte
A skąd ja zasilić czy z tych kabli co są w kostce do baku bo tam idą 4 a dalej w bak tylko 2 do czujnika może w tych jest zasilanie
Witam Peugeot 807 2.0 hdi, nie odpala, błąd P1614 - Zasilanie czujników - sygnał zbyt wysoki. Przy próbie kręcenia dorzuca P0340 - Brak synchronizacji.
Zasilanie idzie z panelu głównego od szyb. Zmienia się biegunowość tylko , nie ma żadnych czujników.
czujnik o charakterystyce NTC napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C
Albo nie ma zasilania,albo uszkodzony silnik,a jak kręci to może wirnik stoi. :-) Należy sprawdzić.
Jak nie masz schematu to jest to jakiś trop, bo zasilanie na czujnikach musi być.
P0335: Czujnik wału korbowego. Jeśli silnik uruchamia się dopiero po dłuższej pracy rozrusznika, przyczyną może być wadliwy czujnik wału korbowego P2670 dla systemu wtrysku Bosch EDC16c3 to zbyt niskie napięcie zasilania czujników, czyli napięcie spadło poniżej 4,7V w czasie ponad 150ms Błąd P1351 . błąd świec żarowych lub kłopoty z wiązką.
Zmierz napięcie na dla czujnika i zasilanie silniczka. Potem będziesz mierzył wiązkę.
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
Sprawdź czujnik temperatury. Zasilania sprawdź co jest a czego nie ma opisz dokładniej problem.
Peugeot OE 96 37 466 980 Czujnik halla Dodano po 1 Odciąłem kabele od ecu i z ecu wychodzi mi masa 7,5 i 5v. Podstawione drugi sterownik i jest tak samo. Dodano po 2 Sprawdzone zasilania do ecu i jest 12v po 15 i 12v po 30 i wszystkie masy dochodzą jak w książce Dodano po 6 Może ktoś ma Peugeot takiego jak ja z sterownikiem edc 16c3 i by sprawdził jakie...
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy w znalezieniu 12 V po włączeniu zapłonu, najbliżej kierownicy, Peugeot 208 1.6 HDi, 2016 rok. Kupiłem Peugeota z czujnikami z przodu i najprawdopodobniej są dołożone, bo znalazłem pod kierownicą buzzer AMIO, ale niestety nie działa, i jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie...
Wtyczka posiada 2 piny. Dodano po 1 Hmm, wczoraj sprawdziłem, jest tak, jak mówisz, tylko mam pytanie: w kablu powinno być jakiekolwiek zasilanie?
Witam a moze niech najpierw sprawdzic połączenia tzn mase na akumulatorze moze jest luzna i przewód zasilania tez który idzie do akumulatora i bezpiecznik czy dobrze łączy a pózniej patrzec co jest grane przy pomocy kompa bo moze byc wiele przyczyn co do tego a co do wypowiedzi kolegi to ta instalka MY07 nie ma juz czujnika na listwie
Co może być przyczyną ? Zła diagnoza. Zakładam że to czujnik "aktywny" więc podstawa to zasilanie . NIe ma zasilania ,sprawdzasz przy samej pompie. Jest przy pompie wiązka. A najlepiej podłącz sprawny : Podłącz samą wtyczkę tego nowego czujnika pod drugą stronę i odczytaj błedy się wyjaśni. a jak to mogę sprawdzić? Czego nie zrozumiałeś w tej poradzie?
Witam chce doposażyć peugeota 508 w czujniki parkowania tył moduł z wiązka posiadam potrzebuje schematu podłączenia lini can i zasilania kable jakie mam to splecione czerwony i niebieski , i taki brudny biały, był by ktos w stanie udostępnić schemat bądź wie w którą kostkę i piny trzeba się wpiąć z góry dziękuje Pozdrawiam
Dwie opcje uszkodzony czujnik temperatury płynu lub jego wiązka, albo bardziej prawdopodobne że w momencie zapalenia błędu ginie z napięcia zasilania na ECU bądź can ECU do reszty.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Witam. Takie objawy może dawać uszkodzony czujnik "halla", lub z jego zasilaniem- przerwa w obwodzie.
Witam Jesli masz alarm w samochodzi i podpiety pod niego czujnik uderzeniowy to proponowalbym go sprawdzic. Pozdrawiam
KOD 27 OPIS KODU Czujnik prędkości pojazdu. OPIS USTERKI Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwe zamontowanie innego nie seryjne ogumienia, co może dawać nieprawidłowy sygnał z czujnika. KOD 51 OPIS KODU Sonda lambda 1 OPIS USTERKI Uszkodzenie sondy lambda 1, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable...
ECU w środku suche, niestety na schemacie nie ma zaznaczonego wspólnego zasilania wszystko wychodzi osobno z ECU, jedynie zostaje odpinanie po kolei czujników aż wróci napięcie.
W zależności od tego jaki model silnika to można wiele podzespołów odciąć. Tak jak już napisałeś rozrusznik ale to już nie skuteczne odcięcie, przez zasilania sterownika silnika , do czujników obrotów. Od wyboru do koloru.
Może jeszcze mi kolego podpowiesz gdzie jest ten przekaźnik i czujnik wstrząsowy będzie mi łatwiej szukać
Według mnie masz 4 wyprowadzenia can-h can-l zasilanie i minus tylko zeby sprawdzić magistrale can potrzebujesz oscyloskopu i miernika żeby sprawdzić zasilanie do tego możesz mieć dwa czujniki nox upstreme i downstreme i sonda lambda czujniki temperatury i ciśnienia więc nie jest to takie proste
Jutro prześwietlę instalację, mimo tego że jest niedziela :( , pod obciążeniem min 50W. Poza tym przypomniałem sobie że nie sprawdzałem czujnika temperatury silnika,którego skrajne uszkodzenie może ponoć powodować takie objawy. Pozdrawiam.
Żadnych oznaczeń nie podałeś auta dokładnych Więc i odpowiedź na chybił trafił Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku Napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów...
czesc, Przy okazji wymiany kół zajrzałem pod nadkola i nie mam dodatkowych wtyczek na czujniki boczne. Graty już zgromadziłem. Problem jest jeszcze z niebieskim przełącznikiem. Możesz sprawdzić które kable idą na zasilanie? Na schemacie brakuje tego przełącznika.
peugeot zasilania peugeot zasilania zapalniczki schemat zasilania peugeot
przelotka naprawa przetwornik impulsowy bitlocker uszkodzony windows
odkurzacz xiaomi philips stacja parowa bojler
Range Rover 2015 - Słabe przyspieszenie przy ruszaniu Odświeżanie danych przed zapisaniem pliku w Excelu