Rok produkcji? Do 2006 był MUX strosowany - CAN-VAN. Od 2006 jest już tylko CAN.
Witam ,odezwij sie do mnie to coś poradzimy tel. 505509597 powołaj się na elektrodę.
Nie będzie połączenia, między bezpiecznikiem a odbiornikami jest jeszcze przekaźnik(w tej samej skrzynce), podaje zasilanie z bezpiecznika na odbiorniki dopiero po uruchomieniu silnika.
2 przekaznik pod komputerem uszkodzony sprawdz zasilania
Witam.Umarło BSI czyli układ wykonawczy wewnątrz skoro masz łączność.
E tam sprawdzone. BSM pewnie leży. Błędy typowo od głownego zasilania.
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
stan aku?
lecz niema zasilania na elektrozawór w tylnej części sprężarki Czego konkretnie brakuje na tym zaworze , jakie są wyniki pomiaru napięcia i masy?
Witam. Z podsufitki nie możesz brać napięcia bo jest zbyt mała moc radze pociągnąć tam dodatkowe 2 przewody zasilające albo z aku. Albo z zapalniczki.
Do czujnika idą 2 kable , jeden idzie na masę a drugi do sterownika ABS. Do sterownika wpięty pod pin 14 , niestety nie powiem Ci jakie mają kolory czy numery kable bo nie mam opisu.
Sprawdź główne bezpieczniki przy akumulatorze. Zobacz czy wchodzi napięcie na BSI i BSM. Objawy jakie wymieniłeś świadczą o problemie z głównym zasilaniem.
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
A jest tam już BSM czy nie?Jaki kod silnika?
To nie jest przyczyna twojej usterki, prawdopodobnie jest coś z pompą paliwa lub jej zasilaniem.
Komora silnika, F4 i F5
Nie. +CC przychodzi ze stacyjki do BM34 na pin 9 kostki szarej i przez bezpiecznik F4 idzie na pin 12 kostki zielonej i stamtad do ECU. Wyjmij bezpiecznik F4 i zobacz, czy masz tam +CC. http://obrazki.elektroda.pl/8105782400_1...
Poniżej schemat podłączenia tego wyświetlacza. Poza tym, http://obrazki.elektroda.pl/2862079800_1...
1E to to samo co 1B , tam ma być napięcie zawsze - bez zapłonu , na 32A i 32C , ale tylko po kluczyku /włączonym zapłonie/. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznikiem , brak napięcia na 32A i 32C , to wina kostki stacyjki! Z resztą sobie poradzisz!
Sterowanie z BSI. Puchnie przekaźnik w BSI tak jak [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Ten zestaw wskaźników jest sterowny szyną can z bsi w samochodzie, samo podanie zasilania nie wystarczy
4 stałe zasilanie, 9 zasilanie z przekaźnika po stacyjce...>> 5,6, 25 masa
Poradnik Servisowy. Nr.4/2004 Pozdrawiam.
brak ładowania. Powinno być koło 14V przy pracującym silniku.
Obojętne, klima manualna czy automatyczna, zasilanie przychodzi ze skrzynki bezpieczników pod maską, jest tam bezpiecznik 40A i przekaźnik, wyjście zasilania pin 8 i 16 zielona wtyczka szesnastopinowa w BSM.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Wyciszanie radia jest programowalne komputerem diagnostycznym.
Technologia LCD moze mieć tak przy nieprawidłowych zasilaniach
Ok. Dziękuję za pomoc. Tam jeszcze nie patrzyłem.
Sprawdzałeś wiązkę między drzwiami a karoserią?
Sprawdź czy masz zasilania na sterowniku silnika.
Daj opisy błędów. Ta pamięć nie ma nic do tych błędów - to jest eeprom. Mapy itp masz w pamięci flash. Rozrząd jest poprawnie ustawiony? Sygnały z czujnika wałka i wału sprawdzane na oscyloskopie? Wiązka sprawdzona do obu czujników - sygnał do sterownika i zasilania?
Witam, udało się rozwiązać problem? Mam to samo, z tym że Peugeot 1007.
Pod ECU, taki podwójny.
To sprawdź bezpieczniki, a napięcie sprawdza się pod obciążeniem.Aalbo podłącz żarówkę np H7.
Poszło na pw
Z opisu złącza wynika że to jest masa nadwozia ,więc wystarczy jak dołączysz masowy kabel ,bez wypinania starego (ewentualnie sprawdź czy na tym pinie nie ma jakiegoś zasilania .Mój znajomy się kiedyś pochwalił że przepina piny w gniazdach diagnostycznych.Twierdził że do ochrony auta ,ale chyba chodziło o coś innego....
Pamiętam że do BSI idzie plusowy grubszy,z tyłu.
Zgadza się, objawy wskazują na brak komunikacji CAN, posprawdzaj bardzooo dokładnie wszystkie bezpieczniki, także wszystko w okolicy akumulatora, złącza, bezpieczniki, może uszkodził się jakiś przewód. jak jesteś pewien pinów zasilania np radia podaj plus np z zapalniczki i zobacz czy wszystko wstanie, wtedy zostanie tylko szukanie bezpieczniki bądź...
Wygląda na jakieś zanikanie napięcia/masy. Sprawdził bym punkty masowe i zasilania BSI/BCM/ECU.
Nie powinno być tak żle, podłącz do grubego czerwonego +12V i do zielono/żółtego masę i powinno działać zasilacz dość spory co najmniej 20A podstawa powinna działać ale pamięć itd już nie o ile jest. W siedzeniu jest jeszcze przekaźnik albo go wyciąg i w podstawce daj zwarcie albo szukaj który cienki przewód odpowiada za włączenie go i daj tam plusa....
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
to trzy przyczyny -wybita wstrząsówka, w komorze silnika, po lewej, niepodal przegrody czołowej -uszkodzony przekaźnik piętnastostykowy, (wylutowany, zgnity) -nie ma zasilania na przekaxnik
Masz wszystkie zasilania w obd?
Wita. W/g potrzeby, powinno pomóc. https://obrazki.elektroda.pl/1643594800_... https://obrazki.elektroda.pl/2556503800_...
Potrzebne jeszcze stałe zasilanie. Tu masz rozpiskę do podłączenia na stole, ale przy okazji sprawdzisz stały plus.
Cewke podmień, problem tak samo stary jak węgiel i tak samo znany jak obietnice PO
Nie, nie udało się.
Wywal ten czujnik.
Musi być +12V zamiast 3.6V
georgesgr a powiedz mi kolego czy zasilanie stałe na pin 49 brane jest ze skrzynki z pod komory silnika?... Przeciez napisalem wyzej: F26 na BM34 (skrzyce bezpicznikowej pod maska) Dodano po 1 a ten przekaznik relay jest po drugiej strony ECU ? Ktory? Podwojny jest przy ECU.
Np. pod przewód od stacyjki
Przepraszam że tak późno odpowiadam. Cały czas było wszystko okey zaczęły się problemy z hamulcem ręcznym ,po wymianie akumulatora ręczny jest okey ,ale wynikł problem z podtrzymaniem radia i centralnym zamkiem, a żaden błąd nie wyskakuje. Serdecznie Pozdrawiam
Edc16c34 http://obrazki.elektroda.pl/9226428900_1...
Dodam jeszcze że podczas sprawdzania tego podwójnego przekaźnika podawaliśmy na pin nr 10 masę i nagle załączała się pompa paliwa itd. Czyli problem tkwi w immo? I co teraz mam zrobić?
Do czujnika idą 4 przewody 2 zasilania i dwa czujnika.
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Witam Czy ktoś poratuje schematem przednich lamp do Peugeot 308 t9 lift w wersji ECO. Potrzebuje zerknąć skąd są zasilane światła mijania. Pozdrawiam i z góry dziękuje
Czy orientujecie się może jakie powinno być napięcie dla zasilania wzmacniacza anteny w Peugeot 307? Sprawdziłem miernikiem u siebie i zarówno na wyjście z radia jaki i przy samej antenie napięcie do wzmacniacza wynosi około 4-4,5v. Czy nie jest ono za niskie?
Skany średnie, ale plus stały leci z aku na BMF1 potem na BF0, w nim na bezpiecznik F8 i F25 i na sterownik. Plus po stacyjce wtyczka B pin B4.
Szukam schematu el.układu zasilania wentylatora chłodnicy peugeot 807 2,2 benzyna 2004r Powinno pomóc: CHŁODZENIE SILNIKA EW10J4 (RFN) – EW12J4 (3FZ) BVM
Jeśli masz układ Bosch 8.0 to zasilania na pin 3i2 po (30) i 18pin po (15) a (31) na pin 1i4 czujniki masz hala także miernikiem ich nie zmierzysz jedynie oscyloskop lub podgląd w parametry czujniki są na pinach przedni lewy 5i16, przedni prawy 10i9, tylni prawy 19i8, tylni lewy 17i6. Piny 16,9,6,8 zasilania czujników
Przydałby się schemat zasilania, Moze ten schemat by ci podpasował .
jeśli sie nie myle to bsi powinno byc niedaleko bezpiecznikow i zlacza obd w okolicach kierownicy po lewej stronie. w c2 mialem podobny przypadek i byl to taki maly bezpiecznik od rozrusznika tez w bezpiecznikach przy silniku. wymien i zobacz co dalej bedzie sie dzialo ...
Nie mam Win , ale sprawdz moduł bpga . Przypuszcaalnie przekaznik głowny się poddał.
Rok 2009
Bsm nie trzeba kodować. Poza tym czegoś się go uczepił skoro to sterownik silnika nie gada. Zasilania i masy na ECM sprawdź
Po co ci pinologia rozbierz zobacz licznik w środku i połączenie silniczka wskazówki z płytą licznika 70% że zimne luty....
BTS był zabezpieczony przed cudami. Jesli spalil przewody, to watpie, aby sam przezyl.
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Zamieściłem schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem HS czy powienien on być w tym miejscu?? I pokazcie mi ewentualnie gdzie powinno byc napiecie na stałe bo jak pisałem ja mam dopiero po przekreceniu kluczyka i wtedy mi wszystko zaczyna działac. Dziekuje pozdrawiam
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Ogólnie typ c firmy BORG ma wadę rozmywania ale u ciebie wygląda na przerwę w zasilaniu.
Stacyjka to w tym typie zwykły włącznik, wiec jeśli jest jakakolwiek reakcja na jej przekręcenie to nie tam szukaj usterki. Szukaj w zasilaniu.
Musisz sie dostac do silnika nawiewu. A dokladnie do modułu lub rezystora. Sprawdz czy masz zasilanie.
Prosze o pomoc w identyfikacji tego przekaźnika ze zdjęcia - co obsługuje? - w Boxerze z 2015 r 2.2hdi 110 km. Czy to jest prawidłowe, ze miernik wykazuje mi tylko około 3 volty na jego zasilaniu ?
Czym sprawdzałeś przewody
Dzień dobry. Szukam schematu skrzynki bezpieczników do Peugeot Partner II 2018. Chcę podłączyć transceiver o mocy 60W i potrzebuję zasilania z akumulatora. Jeśli ktoś ma schemat lub orientuje się gdzie najlepiej podłączyć zasilanie w skrzynce bezpieczników to proszę o informacje. Dzięki z góry. Pozdrawiam.
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
Sprawdź zasilania na wtyce sterownika G4 +12v, C3+12v, H4 GND
Od zasilania silnika. Opis jak wyzej. Georges
Zwora SH (shunt) służy do przełączania samochodu z trybu "sprzedażowego" do trybu użytkowego. Tryb "sprzedażowy" (salonowy) ma wyłączone sporo funkcji, których działanie wymaga ciągłej obecności zasilania. V.
Sprawdz zespół sterowania układu zasilania
Dzięki za odpowiedzi.Masa we wtyczce i gnieździe lampy wypalona,na razie masa poszła bezpośrednio na lampę.Kojarzycie może który pin w której kostce jest od kierunku tylnego i bocznego.Na razie spróbowałbym połączyć tylny z bocznym tylko nie wiem czy bsi pozwoli na taki manewr. Ps.Właśnie skończyłem.Kostka wymieniona wkład lamy tylnej wymieniony na...
Bezpieczniki sprawdź. Jeden masz spalony, jeżeli nie wiązkę do abs-u, zasilania.
bezpiecznik ani przewody nie sa spalone a auto dalej nie pali
to tak jakby brak zasilania bo wszystkie sterowane są masą,może sam bezpiecznik?
Jakie wyjście jaki powrót o czym Ty piszesz. Nie potrafisz zrobić normalnych pomiarów to po co zabierasz się za naprawę. Weź probówkę i wepnij ją zamiast pompy o ile jest taka w zbiorniku i sprawdź czy zaświeci podczas kręcenia. Ile masz kabli przy wtyczce od pompy?
Też taki przypadek kiedyś miałem..... W moim przypadku padła nie wiedzieć od czego jedna cela w akumulatorze ( był 4letni). Po prostu nie miał napięcia , podłączenie prostownika też nic nie dalo.Sprawdż miernikiem czy ma napięcie , a jak nie masz miernika , to za pomocą żarówki reflektorowej.
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Sprawdz oswietlenie popieliniczki,zapalniczki.To nie zart.Jak tam spali sie zarowka to robi sie otwarty obwod i nie ma zasilania.
A odłączyles na chwilę akumulator? W peugeot/citroen często pomaga na zwieszone sterowniki. Samo kasowanie błedu nie pomaga , a reset zasilania już tak
Witam. Mam problem z peugeotem partnerem 2000r. Problem polega na tym ze nie dziala centralny zamek i awaryjne tz. jest brak zasilania bsi przed zaplonem bo po zaplonie wszysko dziala. Znalazlem 3 upalone przewody w wiazce przy nadkolu. po naprawie przewodow zaczelo prawie wszystko dzialac, poza tymi zeczami o ktorych pisalem wczesniej. Informacyjnie...
To może podpiąć zasilanie pod kabelek, który zasilał radio po przekręceniu stacyjki? Takie siłowniki chyba zbyt wiele prądu nie pobierają, nie wiem dokładnie ile ale może dałbym jeszcze bezpiecznik, np. 10A na tym przewodzie zasilającym? Bo mógłbym podpiąc pod zapalniczkę ale wtdey przełącznik byłby cały czas podświetlany, nawet jakby nie było nikogo...
Masz BSM do naprawy. Jest zaglutowany klejem pewnie. Tylko naprawa. Kupowanie używki to nie najlepszy pomysł ,bo i tam z czasem będzie to samo.
Zbadaj przekażnik główny czy wychodzą z niego zasilania.
Jak napisano, masa... Albo zasilania sterownika
Egr najlepiej by było wylogować jeśli ma już być zaślepiony,bo pracował będzie tylko że będą błędy się pojawiały i ma wpływ na kilka innych parametrów pracy silnika.Odnośnie błędu P0215 o ile dobrze go rozszyfrowałem trzeba by było sprawdzić zawór odcinający paliwo po zderzeniu.
zasilanie z przekaznika obok skrzynki
peugeot zasilania zapalniczki schemat zasilania peugeot peugeot czujnik zasilania
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot podłączenie komputer honda accord regulator alternator nissan
pralka samsung ecobubble pralka samsung zawiesza
Jak zaprogramować mikrokontroler ST10F269? Jak grają kolumny Onkyo SC-550?