Adaptacja przepustnicy może?
Witam, przesłałem info na temat tego czujnika,maila dostałem,co do wentylatora pewnie doszedł pug do wniosku że jest Ci duszno i świeżym powietrzem daje, hehe a na serio może masz tak zrobione(ja mam tak w mondeo że na wyłączonym wyłączniku dmuchawy lekko ale leciutko daje) może i ty tak masz? dawno nie robiłem puga to nie pamiętam ale sprawdze na schematach,...
W skrzyni nie masz co szukać przyczyny. Efekt falowania obrotów może być spowodowany zużytą tarczą lock-up w sprzęgle hydrokinetycznym.
Masz Kolego gdzieś lewe powietrze. Sprawdź działanie zaworu obejściowego wolnych obrotów.
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
Czy to silnik 8 zaworowy?
Nie ma to znaczenia gdzie wieje. Sytuacja wygląda tak że jak ''odciążam'' silnik, to zaczynają falować obroty tak jakby się dławił. I dopuki mu nie przygazujesz albo nie przytrzymasz na obrotach to będzie falował na obrotach.
Po regulacji zaworów znacznie się polepszyło, aczkolwiek nadal lekko faluje. Dałem sobie spokój, myślę, że za dużo grzebania dla takiej małej pierdoły.
Oluś, tam się nie kręci na wszystkie sposoby, pewnie jak by nie te eliptyczne otwory to obrócił byś go dookoła. Trzeba ustawić mądrze. Miernik na ścieżkę obciążeń częściowych i ustawic na pewną, wysublimowaną wartość. A jak nie masz miernika to robisz inaczej- właczysz zapłon, nastawnik się wysunie, cofasz potnecjometrem i w pewnym momencie wsunie,...
Przyczyn moze byc wiele. Ja stawiam na silnik krokowy.
Witam, ciesze sie ze moglem pomoc w temacie wtrysku. Co do problemu z kontrolkami-niestety ale prawdopodobnie uszkodziles sciezki nadrukowane na folii w zegarach, bedzie problem to naprawic, chyba ze dasz rade porobic mostki cienkiego przewodu lutując bezposrednio do oprawki zarowki i dalej do wtyczki.. To sposob bardzo dorazny, sprobuj poszukac sprawnych...
Przepustnica powietrza do czyszczenia i przesmarowania. Sprawdzić szczelność układu dolotowego pod kątem łapania lewego powietrza (stąd wzrost obrotów) a to szarpanie przy ujmowaniu gazu to zużycie mechanizmu różnicowego i przekazania napędu na koła (luzy na półosiach i mechanizmie)
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
spróbuj kolego coś takiego, nasącz benzyną patyczek higieniczny i wyczyść dokładnie ten kanałek gdzie wchodzi iglica silniczka krokowego prawdopodobnie jest tam nagar stąd te cyrki z obrotami
a ja wlasnie jezeli pojawia sie to czasem to tymbardziej bym stawiał na lewe powietrze biją tą możliwość tylko zaśniedziałe styki
Witam. Z tego co pamiętam to w 1.6 nie było krokowych. Posprawdzaj wężyki przy przepustnicy ,jak i uszczelkę pod nią. często obroty falują bo dostają lewe powietrze.
Niestety dużo mi to nie mówi gdzie szukać problemu z falującymi obrotami
Widze że wywołałem lawinę komentarzy. Dziekuje za zainteresowanie! Ale dodać musze, że byłem wczoraj w ASO Peugeot i komputer wykrył BŁĄD SONDY LAMBDA. teraz jest tylko problem czy uszkodzona jest sonda ewent. podgrzewanie sondy czy instalacja gazowa daje niewłaściwe "impulsy" do sondy. Jeżeli chodzi o instalacje to jest LOVATO a komp. gazowy DT Gas...
Raczej nie. Tylko buczy i mocy brak. Czasami faluje obrotami.
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
U mnie też występuje falowanie obrotów, czy problem został rozwiązany?
Uszczelka pod głowicą. Zleć (u mechanika) wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli chcesz mieć pewność.
a diagnostyka elektroniki? jaki kod silnika? może był FAP i ktoś wyłączył tabele DTC dlatego ciężko zdiagnozować.
BSI, jeśli zjadło jedną ściezkę to woda wpadła głębiej.
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Odepnij kostkę czujnika temperatury silnika i sprawdź, czy jest lepiej.
Lekarstwem na powyższy problem okazała się wymiana czujnika spalania stukowego.
Mam dokładnie tak samo w swoim 207 na zimnym silniku, jak tylko potrzymam go na obrotach to falowanie ustaje. Ostatnio zauważyłem, że jak wyłączę światła lub inne obciążenie prądowe, to nigdy nie faluje. Jak włączę np. ogrzewanie lusterek to od razu zaczyna nim szarpać. To wszystko dzieje się tylko na pierwszych momentach po odpaleniu na nierozgrzanym...
Temat rzeka, Pugi wyrzucają ten błąd przy każdym jednym błędzie - poduszki, czujnik ciśnienia w oponach, uszkodzony alternator, zapchany DPF, niesprawna świeca... absolutnie wszystko. Przy Twoich objawach w 1.4 HDi Peugeot 207 miałem uszkodzoną rolkę alternatora, 330 zł i brak komunikatu, falowania obrotów itd. Ale to nie znaczy, że tak jest - tylko...
Większość wartości ok, reszta skacze w rytm falującycj obrotów.
Lewe powietrze za przepustnicą
Sprawdź bezpiecznik F10 15A w BSI powinien być od gniazda obd. Sprawdź to.
Witam, pacjent Peugeot 206sw silnik 1.1 z LPG Silnik faluje na obrotach tylko jak jest zimny Obstawiacie wtryski? https://obrazki.elektroda.pl/3609680100_...
Posiadam Peugeota 307 SW 2004 r., 2,0 l benzyna. Od pewnego czasu wyświetlają mi się kody P040, P1160, P1161. Obroty zaczynają falować, samochód traci moc. Gdy uruchomię go ponownie, wszystko działa do pewnego momentu, tj. do czasu, aż obroty spadną i znowu zaczyna się falowanie i brak mocy. Wymieniłem przepustnicę, czujnik położenia wału i nic. Czy...
witam mam ten sam problem 407 hdi automat na wolnych szarpanie gasnięcie po wciśnięciu gazu do oporu wszystko ok pomocy
Witam serdecznie. Od dłuższego czasu męczę się ze swoim autem. Jeżdżę od mechanika do mechanika, płacę spore sumy a problem z autem ciągle występuj, ale do rzeczy. Mam problem ze spadkiem i wzrostem obrotów przy niskiej prędkości, np. dojeżdżając do skrzyżowania kiedy zaczynam hamować i auto ma już wytraconą prędkość redukcja na niższy bieg czy postój...
Witam na dolegliwości mojego auta pomogła aktualizacja Sterownika komputera
Falowanie obrotow
Proszę Was o pomoc gdyż mam dokładnie ten sam problem. Czy poradziłeś sobie z tym problemem do końca ? Wymieniłem ostatnio w 307 to co było do zrobienia: - sonda lamba 2 - spawanie kolektora wydechowego - czyszczenie przepustnicy + kalibracja - wymiana czujnika położenia wału korbowego - wymiana potencjometru gazu w silniku ( używany oryginał ) - nowe...
Sprawdzałem instalacje cewek i napięcie minimalnie faluje.
Problem na LPG i PB. Dodam że problem był jeszcze przed założeniem LPG, ale przy lpg zaczął się robić denerwujący bo potrafi auto zgasnąć jak delikatnie się doda gazu np stojąc w korku lub podjeżdżając na pół sprzęgle to auto potrafi zgasnąć. Instalacja KME Diego 4 generacja
Niestety nie miałem jeszcze możliwości dopiero jutro będę miał manometr, na komputerze
Umyj porzadnie przepustnice w niej jest wbudowany krokowy . Posprawdzaj czy nie ciagnie lewego powietrza w okolicy kolektora ssacego .
brak błędów w OBD2 Bo pewnie gaziarze druciarze ustawili ich kasowanie. Powinien być co najmniej błąd dotyczący skuteczności katalizatora.
Witam. Posiadam silnik vti 1,6 i kilka dni temu poszukujac rozwiązania innego problemu, podmieniłem przewód odmy na stary. Efektem było pojawienie się falujących obrotów. Bardzo mnie to zdziwiło, więc znowu podmiana ... i problemu brak. Warto ten trop sprawdzić, odma w tych silnikach ma to samo rozwiazanie, a koszt zabiegu i poziom trudnosci nie duży....
Witam Jestem użytkownikiem samochodu marki Peugeot – model 205 (silnik TU1M – 1124cm3 60KM, jednopunktowy wtrysk paliwa). Auto zostało zagazowane pod koniec 2006r. Elementy instalacji to: Reduktor i elektrozawór –LAVATO, sterowanie STAG 100. Problem, z którym się zgłaszam dotyczy falowania obrotów i gaśnięcia silnika na benzynie. Opis...
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Czytałem trochę na temat tego silnika, bo taki silnik jest w samochodzie córki. Z tego co czytałem to ten silnik nie ma przepustnicy, jej funkcję spełnia zmienny wznios, a w zasadzie większe lub mniejsze otwarcie zaworów ssących.
Samochód pojechał do krainy wiecznych autostrad
Ecu zdechł
falować obrót peugeot mercedes falować obrót zafira falować obrót
skasowanie eeprom agregat lodówka pompka webasto zasilanie
regulator ciągu odkurzacza zgazowanie drewna
Zamiennik dla tranzystora TIP42C - BD244C, BD712, 2N6292, MJE2955 Czy pralka Haier HWS50-10F2S ma rozbieralny bęben?