Ja bym zaczal od modulu.
Brak powietrza i dlawi go. Dysze do przegladniecia.
Wtryski na przelew sprawdź. Wystarczy jeden nie szczelny i mamy p1112.
E tam sprawdzone. BSM pewnie leży. Błędy typowo od głownego zasilania.
No to wymień ten filtr paliwa na początek. Na pewno nie zaszkodzi.
mój tak robił co jakiś czas - nawet pojechałem na Słowację i wróciłem a czasem mu odbiło i lipa - metoda z pukaniem wydaje sie bardzo trafiona
Wyczyść mu przepustnice
który jest przesuniety ? silnik był rozgrzany ? co sie działo gdy zaczynał gasnąć ?
Regulator zapycha się opiłkami z umierającej pompy. One potrafią wywalić tego naprawdę dużo zanim spadnie jej wydajność.
Sterownik SRS zablokował możliwość uruchomienia silnika, kiedyś taką rolę pełnił wyłącznik bezwładnościowy
może obrotomierz który nie działa wpływa jakoś na kontrolkę ładowania? Dziękujemy, że w końcu zdecydowałeś się nam o tym napisać.
Cewke podmień, problem tak samo stary jak węgiel i tak samo znany jak obietnice PO
Na zdjęciu widać, że regulator zabity opiłkami. U mnie w peugeocie 306 2.0 HDI 90KM, był tylko błąd P0230 - za pomocą interfejsu ELM327. Sitko też było zabite na regulatorze. Zgasł na światłach, bez możliwości odpalenia. Po odłączeniu klemy odpalił i później znów zgasł. Jako, że samochód był mi pilnie potrzebny zerwałem sitko i samochód pracował bez...
Zawory wyregulowane?
Zacznij od wyegzekwowania wpisów do ksiązki gwarancyjnej. Jeśli takowej nie ma (warsztat bez "klasy") niech pisze ręcznie protokół z każdej naprawy gwarancyjnej. Po ilu wpisach możesz zażądać zwrotu instalacji to sie dowiedz u rzecznika konsumentów. Jak nie potrafi sam niech zapłaci konkurencji za doprowadzenie instalacji do stanu właściwego. Jeśli...
Można rozebrać i umyć. Jeśli będzie spalona jedna z cewek to niestety złom. Obstawiam, że tak będzie.
Miałem identyczny przypadek w tym samym silniku. Wywalony był oring pod jednym z wtryskiwaczy, czyli ciągnął lewe powietrze a mimo to pracował równo na jałowym. Ale to raczej tylko skutek, bo winowajcą kichania i strzelania był CKP, sprawdzałem go na różne sposoby i wydawał się sprawny a jednak wymiana na nowy uleczyła auto.
jakie powinno być napięcie na wtryskiwaczu iczym go najlepiej sprawdzić? To sobie daruj , znajdź ten który oddaje najwięcej w przelew. jak pracuje na plaku ok 400bar Ewentualnie regulację wydatku. Spróbuj diagnozy dedykowanym sprzętem.
Posłuchaj, problem może być błachy jakieś podciśnienie nieszczelne itp. Ale z tych informacji ciężko będzie Ci pomóc. Potrzebny interfejs podpiąć i parametry przejrzeć w kierunku owego silniczka krokowego jak i samej przepustnicy..
Aron 20000 , ten przekaźnik /podwójny/ , w/g VWData , jest za akumulatorem w kierunku grodzi!
A sprawdzałeś przekaźnik świec czy działa prawidłowo, kostki przy przekaźniku czy nie zaśniedziałe, kable nie poprzecierane, połączenia masowe...,
Do wiadomosci dla wszystkich (po wymianie PW): Myslalem, ze sam naprawiasz. Jesli zas mam dostarczac schemety jakiemus wiejskiemu fachurze, to sie wycofuje z interesu. To jego sprawa znalezc schematy, jesli chce zarabiac pieniadze, nie twoja. Pozdrawiam,
Pomiary z obciążeniem.
Danielo. Tak zgadza sie, kontrolki sie pala. Sadzisz,ze wymiana okablowania pomoze? Po co wymiana okablowania? Kolega daniello1988 wskazał właściwą drogę, zaśniedziały styk, bądź uszkodzony elektrozawór. Należy sprawdzić ciągłość przewodów i pewność ich połączeń w pierwszej kolejności.
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Obecnie na allegro - 2 szt. . Szukaj po numerze 5WS40001.
Przy takiej ilości danych to jak wróżenie z fusów. Miałem kiedyś Mondeo MK3 z podobnym problemem. Nikt nie mógł znaleźć rozwiązania, ludzie po kilkanaście tysięcy wydawali na naprawy które nie przynosiły skutku. Winnym okazał się jeden z przekaźników, chyba od pompy. Właśnie sobie przypomniałem, że w moim C5 2.0 też mi się to 2 razy zdarzyło. Pamiętam,...
Sprawdź/popraw masy w okolicach tylnego pasa i w tylnej klapie.
P0337- czujnik wału korbowego silnika- zwarcie z plusem/masą lub przerwa P0339- czujnik wału korbowego silnika- nieprawidłowa kompensacja reszta dla mnie to pochodne od usterki czujnika tak to powinno brzmieć kto Ci robił diagnostykę i czemu bez interpretacji? tu masz cos extra jak potrafisz mierzyć i ci sie chce ja bym zmienił czujnik ale najpierw...
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Trochę zimno dzisiaj i jak odłożyło Ci sie parafiny albo jakiegoś syfu z wodą w filtrze to takie objawy będą, jeśli masz czym to sprawdź ciśnienie na railu, jeśli nie to na początek filtr paliwa do wymiany i odpowietrzenie. pozdr
HDI jest bardzo czuly na jakosc paliwa. Poczytaj o zasadzie jego dzialania, a zrozumiesz. Klient, o ktorym pisze, jezdzil "z przygodami" przez dwa tygodnie, zanim zdecydowal sie na naprawe.
sorki nie spojrzalem ze podales strone z bledami ... a jak mam je odczytac ... Wink jest jaks metoda odczytu "na krotko" Gdybyś przeczytał to co podlinkowałem (nie ma tego dużo naprawdę) to byś wiedział. Owszem w pierwszym linku pisze o próbniku z diody. Nie jest on potrzebny. W drugim linku pisze, że kody migowe będą wyświetlane też na kontrolce "K"....
Najlepsza i najrozsadniejsza porada to podpiac komputer i zrobic diagnostyke. Może to być np czujnik położenia wału ale tak ja kolega napisał bez diagnostyki się nie obejdzie.
Niespecjalnie fachowo badasz zagadnienie. Ja na wstępie podejrzewam akumulator. Czyli rozładowany lub u krańca swego życia.
1A - 5 dzrwi 1C - 3 drzwi Jaki masz system wtrysku? Podejrzewam że monowtrysk a tam Były Bosch i Weber (Magneti Marelli). Pod komputerem sprawdzałeś temperaturę silnika? Piszę pod komputerem bo ten silnik ma 2 czujniki temp. silnika. Jeden do zegarów drugi do komputera.
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
W okolicach sterownika benzynowego masz przykręcone masy - sprawdź i najlepiej je popraw, dodatkowo podaj masę na obudowę sterownika. To sterownik benzynowy będzie przyczyną.
Masz problem z kostką stacyjki, odlącz i podłącz na krótko, to rozwieje wszystkie wątpliwości. Dodano po 2 Masz też pewnie spalony bezpiecznik, stąd reset zegara i radia.
albo czujnik podaje złe wartości albo regulator nie upuszcza ciśnienia wyjmij ich jeszcze raz i dokładnie wyczyść może być też że regulator sie przytarł i sprawdź jeszcze smoka w zbiorniku
Gaśnie nie zależnie od tego czy jest zimny, czy też gorący. Narzeczona nim z reguły jeździ ale czasem zamieniamy się autami i rzeczywiście zwykle gaśnie przy zwalnianiu przed skrzyżowaniem i przy redukcji biegów. Wiem że muszę wymienić sonde lambda ale nie sądze żeby to było przyczyną gaśnięcia silnika. Pozdrawiam.
Temat rozwiązany, kolego... też się męczę z moją 308.... wszystkie przewody paliwowe sprawdzone... gaśnie podczas jazdy... muszę stanąć, odczekać minutę i dalej jadę. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
Właśnie sprawdziłem prąd w kostce od lampy. Do dziennego LEDa idą dwa kable. Jeden daje prąd jak są tylko włączone LEDy, a jak włączę światła mijania, to jest zamiana prądu - idzie z drugiego kabla i w lewej kostce od lampy nie ma prądu. Czyli jest gdzieś jakiś rozdzielacz? Czy to może być uszkodzony włącznik świateł?
Mam dosłownie taki sam problem z moim autem jak pan telik006. Taki sam Peugeot 207 2008 r 1.4 hdi. Auto gasnie podczas jazdy i pokazuje sie info Atypultion Fault . Czy winę może mieć BSM ?? prosze o pomoc
Pompa paliwa wymieniana ta podautem/w baku? Podlacz boxer pod kompa duzo podpowie. Sprawdz owy przelaznik pompy paliwa o ktorym piszesz. W 2.8 iveco ta pompa ma sie zalacxac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
To jest silnik 1.1 z wtryskiem. Ci którzy zakładali instalacje gazową mówili że to sonda lambda. Czy to możliwe?
Był zablokowany immobiliser
2.0RHH (DW10CTED4)
Podpinam się pod temat. Masz rozwiązany temat, kolego... U mnie 308 1.6 HDi gaśnie podczas jazdy... wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, czujnik położenia wału... Dalej nic, gaśnie nadal.
Witam. Mam problem w Peugeocie 206 1.4 benzyna 2001 rok. Po odpaleniu silnika radio zaświeca się i zaraz gaśnie. Muszę potem z przycisku w radiu włączyć je. I tak jest za każdym razem.
Miałem podobnie, polecam zobaczyć tę rurę, co idzie od gaźnika do filtra, może ona jest nieszczelna lub źle założona.
Mam ten sam problem z 206 1.4 8V rok 2000 jest na sagemie s2000 (kfw) interfejs PP: BRAK BŁEDU objaw: zimny gaśnie bez dodawania gazu, aż do momentu kiedy się nie nagrzeje Czasami sam gaśnie na luzie Stracił na mocy-wydaje się jakby ciągnął przyczepkę, czasami łapie właściwą moc to aż go rwie co zrobiłem: -aku nowy -luzy zaworowe wyregulowane -krokowy...
Schemat pasuje od Peugeot 806. Miałem taki sam problem jak się zapchał zaworek regulujący ciśnienie, gasił bo było zbyt duże.
do wgrania nowe oprogramowanie do sterownika
A mi to wygląda na zacierający się/puchnący tłok.
Peugeot Partner 2.0 HDi 90 km Witam, przyszły zimne poranki i mam problem z odpalaniem. W ogóle nie świeci mi się kontrolka świec żarowych. Gdy odpalę, to od razu gaśnie. Co to może być?
Zmień serwis bo to co piszesz to jakaś porażka, masz dwie opcje, albo pompa paliwa w zbiorniku, jeśli system wtryskowy BOSCH lub wtryski/pompa CR/regulator ciśnienia. Takie rzeczy można na odpalonym silniku sprawdzić, nie czekać na DTC. Ale to ja, nie koniecznie inni...
Witam, mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi 2005 r. Nie odpala na zimnym silniku. Samochód odpali i gaśnie a w dodatku, odcięło turbo. Co może być przyczyną takich objawów? Kontrolka od świec żarowych grzeje. W ciepłe dni nie miałem problemu z odpalaniem. Może ktoś miał taką sytuację lub coś podobnego, bo nie wiem od czego zacząć?
Oczywiście marka, model samochodu oraz typ silnika to ściśle tajne dane?
Woda w czujniku ciśnienia spalin.
jak usterka występuje stale to podgląd parametrów i do przodu.
Witam, Czy udało Ci się naprawić? Co było przyczyną? Mam podobne problemy i szukam rozwiązania lub podpowiedzi oraz nakierowania na odpowiednie tory.
tzw. Check engine , w skrócie powinna palić się po zapłonie a jak odpalisz to powinna gasnąc jak nie gaśnie to masz problem , i jedziesz do warsztatu.
Witam, Samochód Peugeot 5008 2.0 po odpaleniu gaśnie, nie chce odpalić. Trzeba poczekać kilkanaście minut i wtedy odpali. Pojawia się błąd P2566. Na serwisie po podłączeniu pod komp nie było żadnego problemu. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa. Samochód codziennie jest użytkowany i pracuje normalnie, równo i czysto.
Witam wszystkich, mam problem ze skuterem. Po odpaleniu chodzi równo, problem jest jak doda się więcej gazu silnik gaśnie. Skuter to peugeot treker 50 2002r Świeżo zmieniony cylinder, tłok, głowica 70ccm, świeca, simeringi, wszystkie uszczelki, dysza w gaźniku z 52 na 70, nowy filtr powietrza, cały zestaw napędowy jest nowy orginalny, sprężynki sprzęgła...
witam mam ten sam problem 407 hdi automat na wolnych szarpanie gasnięcie po wciśnięciu gazu do oporu wszystko ok pomocy
Zero diagnozy,co sprawdziłeś?
P1586 Elektrozawór kontroli zawieszenia silnika. zwarcie do plusa > cewka, zwarcie a nie kolego jak ty piszesz Ostrzeżenie za idiotyzm.
Witam mam problem z xenonem w peugeot 607 problem polega na tym ze przekaźnik wyąłcza mi lewy xenon żarniki przetwornice sprawdzone działają ktoś przerabiał podobny temat ?
Od razu powiem, że nie jestem specem w tych sprawach. Podpiął, chyba co mógł to pokasował. Problem występuję już dłuższy czas. Dzięki za poradę.
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Odpala normalnie żeby zgasić muszę wyjąć kluczyk i wcisnąć hamulec dziwne ale tak gaśnie Proponuję zacząć od odczytu błędów
Odpowietrz układ paliwowy koreczkiem spustowym na dole. Czy jeżeli dasz gazu wraz z odpaleniem to również gaśnie ?
To 1.6 benzyna i gaz. Po odlaczeniu centrali gazu bez zmian Dodano po 2 Jest leciwy ale odejście ma przyzwoite jak na swój wiek i na gazie i na benzynie
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
Napisz to tak, żeby dało się zrozumieć.
Filtr paliwa w jakim stanie? W wężyku dochodzącym do pompy widać samo paliwo czy z bąbelkami powietrza?
Kolego poczytaj co piszą na forum 406, jest tam o tym typie usterki.
Wykręć zawór reguluijący cisnienie na pompie CR i obejrzyj jego końcówkę pod kątem opiłków.
Cześć wszystkim! Mam problem z elektryką w aucie jakim jest Peugeot 206 1.4b+g 2002r. Mianowicie: -Odpala, ale podczas jazdy (na zimnym) gaśnie i później już ciężko pali. Gaśniecie trwa szybko więc dlatego raczej jest to problem z elektryką. -Auto miało wymienioną ostatnio uszczelkę pod głowicą, rozrząd, termostat, czujnik położenia wału. Dzieje się...
dodam ze od czasu do czasu czuc paliwo w kabinie
Witam posiadam skuter peugeot streetzone 2t 2019. Iskra zrobiła się bardzo słaba. Wymieniłem świece skuter odpalił na 2 minuty i zgasł. Znów na nowej swiecy jest słaba iskra. Pomocy
Sprawdziłem akumulator i klemy jest w porządku
Brak komunikacji z ECU a Ty czujnik wałka wymieniasz? Sprawdź zasilanie na ECU. Jak nie będzie to szukaj po tej linii.
Witam. Panowie mam problem z peugeot 206 2004 silnik 1.4 że skrzynka bsm. Mianowicie u mnie objawem były nie wyłączające się światła mijania. Wiev stwierdziłem że wymienię bsm, ponieważ gdy stuknąlem w stary światła się wyłączyły. Tak jakby tam coś nie łączyło. Założyłem o takich samych numerach bsm, i tu zaczęly się inne problemy. Światła działają...
niestety ten temat dużo różni się od mojego, wiem, że gdy przytrzymam włącznik światła 3 sekundy to przełącza się tryb na automatyczne zapalanie jak i gaszenie światła i na odwrót, lecz u mnie problem polega na tym, że gdy np, chce iść do skepu, więc zamykam auto i w tym czasie oświetlenie wewnątrz się zapala i świeci tak cały czas. Gdybym nie zamykał...
Pada BSM? Najprosciej sprawdzić czego brakuje gdy nie odpala.
Czujnik wału,zimne luty,przekaźnik,spadek ciśnienia na szynie.
no to jak przy -10° masz 12° to co nie klamie 22°?
Po regeneracji wtrysku po 2 dniach znowu te same objawy. Rano ciężko pali i gaśnie już zgłupiałem. Bardzo bym prosił o jakieś rady bo już więcej pomysłów nie mam.
Podejrzewam że zawór paliwa nie działa jak należy.
Klima nie pomoże. Ale te amochody się kapitalnie diagnozuje tylko że diagnostyka nie polega na odczycie błędów....
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Witam. Problem rozwiązany, powodem był czujnik położenia wału korbowego.
Witam, podpinam się pod temat. Mam dokładnie ten sam problem, robiłem zeszłej zimy wymianę oleji i filtrów, przy okazji zmieniłem filtr paliwa. I od tego momentu dzieje mi się dokładnie to samo, tylko że partnerze z 2006 roku 1.6 HDi. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie co to za przyczyna.
Mam dobry multimetr reszty nie mam
Czy udało się rozwiązać problem?
To nie jest czujnik...Ja pierdziu....
Mam instalacje LPG, teraz jezdze na benzynie bo jezdzi troche lepiej i ma lepsze obroty ale i tak nie jest tak jak powinno być na skrzyzowaniach ma okolo 600obrotów a na gazie nawet po 400 i gaśnie, wlot powiatrza mam zagięty do środka śilniczek krokowy wymieniony i dalej to samo, nie mam pojęcia co to może być, przy wyższej prędkości od 60km/h samochodem...
gaśnie peugeot peugeot gaśnie jazdy peugeot zegar gaśnie
ekspres bosch wyczyść zaparzacz uprawnienia conax guzik środku
electrolux ew7w361sp electrolux ew7w361sp
Cedrus – przyczyny przepalania elektromagnesu sprzęgła w kosiarkach, regulator napięcia, dioda Chrysler kod 1684 – znaczenie błędu kluczykowania, PCM, akumulator, reset pamięci