To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
Dziękujemy,takiej amatorszczyzny to nie tolerujemy.
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Moduł,to g*wno na aparacie do wymiany. Pdróba z Helli około 140 zeta.
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Przy takich objawach tylko wymiana.
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
Chesz robic glupstwa - wolno ci. Twoje auto, twoje pieniadze. Brak iskry + brak zasilania pompy = nie dziala przekaznik podwojny (na 95%). Trzeba tylko ustalic, dlaczego. Zrobisz, jak zechcesz. Weolych Swiat!
Ile to sprawdzić cewkę i sprawdzić, czy jest sterowana?
http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1...
Co zrobiłeś, że pojawiła się iskra? Bo ja mam to samo, po wymianie czujników wału i wałka nadal jest problem z iskrą. Dwa błyski i dalej nie ma iskry.
czy akumulator był rozładowany ,zasilanie cewki jest ,sterownik to MM 1AP?
Do wiadomosci dla wszystkich (po wymianie PW): Myslalem, ze sam naprawiasz. Jesli zas mam dostarczac schemety jakiemus wiejskiemu fachurze, to sie wycofuje z interesu. To jego sprawa znalezc schematy, jesli chce zarabiac pieniadze, nie twoja. Pozdrawiam,
Kolego i jak zakończyła się przygoda z brakiem iskry? Mam ten sam problem.
do modułu
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
Witam, jechałem sobie Peugeotem 207, nagle tracił moc, a obroty spadały w dół, zgasł i już nie chce zapalić. Sprawdziłem iskrę, ale iskra była słaba, więc podpiąłem komputer. Na komputerze pokazał błąd czujnika położenia wałka rozrządu i czujnika wału korbowego. Wymieniłem to, ale dalej brak iskry. Czy ktoś może wiedzieć, dlaczego dalej nie ma iskry.
Kolego, były święta, a ja miałem tylko godzinkę na diagnozę. Do auta mam 160 km. Peugeot 405 GLi 89r 1.6 benzyna 65 kW
skuter peugeot speedfight 100cc nie ma iskry
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam, nie dawno wyciągnąłem że stodoły po 5 latach stania skutera Peugeot zenith, problem jest taki że nie ma iskry badałem miernikiem z iskrownika wychodzi prąd lecz z modułu już nie, dziś wymieniłem moduł i cewkę zapłonowa i dalej nie ma iskry. Wie ktoś może co zrobić żeby ta iskra się pojawiła?
Brak komunikacji z ECU a Ty czujnik wałka wymieniasz? Sprawdź zasilanie na ECU. Jak nie będzie to szukaj po tej linii.
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
Sprawdzić to możesz szybciutko, lecz troszeczkę wiedzy na temat choć by kolorów kabli, schemacik instalacji z internetu i choć by miernik elektryczny za 10zł by się przydały... Jak nie ma iskry, to cewka nie ma zasilania. Jeśli nie ma zasilania, to albo nie dostaje prądu albo nie ma masy... Trzeba po prostu szperać i szukać. Zamieść dokładne fotki tego...
Witam! Mam Peugeota 306 1.4 jednopunkt. Po wyłączeniu silnika następił koniec jego pracy. Nie załącza się pompka paliwa oraz brak iskry. Szukaliśmy wyłącznika bezwładnościowego - ale chyba go nie ma. Co do braku iskry - to zastanawiamy się nad przekaźnikiem piętnastostykowym. Natomiast brak odpowiedzi pompy paliwa? Przekaźnik jest również za nią odpowiedzialny?...
A "wykrył"? Jak połączyłeś ze sterownikiem silnika to sprawdziłeś chociaż czy widzi obroty podczas kręcenia? Czy tylko błędy umiesz czytać? przy kręceniu rozrusznikiem w polu prędkość obrotowa jest tylko ??? jak niżej na foto sprawdz bledy z silnika i z bsi i wstaw nam je tutaj z zaznaczeniem z ktorego ukladu sa Dodano po 3 ja mialem citroena c2 nie...
Usterka naprawiona. Przyczyną był uszkodzony moduł bsi.
Biorąc pod uwagę, że za cholerę nie wiesz teraz gdzie rączki włożyć, po tej Twojej diagnostyce, to kup za stówkę na allegro emulator immo i po problemie. I tak kolego już miałem zrobić ale z racji że za bardzo nie lubię półśrodków męczyłem się do samego końca i wreszcie udało mi się go uruchomić !!!!! dzisiaj rano znalazłem na jednym z forów Peugeota...
Jeśli skuter posiada jedynie stopkę boczną, to sprawdź dokładnie, czy faktycznie nie ma w nim pozostałości po wspomnianym czujniku, w szczególności wiszących kabelków. Nie można "odpalić" skuterów posiadających sprawną instalację elektryczną, tj. gdy są zaparkowane na stopce bocznej. W Twoim przypadku na próbę proponuję wypiąć z modułu kabelek od gaszenia...
Muszę Cię zmartwić, albo pocieszyć Na pierwotnym powinno być 0,5 Ω do 1Ω, wtórne 4,7kΩ do 6kΩ A poniżej rysunek z podanymi indukcjami. http://obrazki.elektroda.net/34_12434183... Jak nie ma iskry to może masz przebicie w cewce, lub rezystor w fajce walnięty. Albo banalna sprawa to brak masy!
A to już różnie bywa to zależy
Cewkaw uszkodzona.i zacinająca się pompa paliwa
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
Tak to ten moduł nie został wtedy rozwiązany i wymieniłem przez to wiązkę czarny kabel czyli 5ty którego nie ma w wiązce to kill switch
Moduł jest wielkości pudełka zapałek wpisz w allegro moduł vivacity i będziesz widział. Możesz też mieć uszkodzoną stacyjkę, wyciągnij wtyczkę z stacyjki i sprawdz.
iskra jest? Dodano po 1 Iskry brak sterownik silnika
Rozebrałem przed chwilą kluczyk i jest tam transponder od immobilajzera także przy stacyjce jest cewka od immo a może to immo.Sterownik zasilani ma tylko zastanawia mnie mnie to że według tego schematu co mam na pinie 49 powinno być12v a jest 8.
Magneto i klin na wale.
Stawiam 100 na czujnik położenia wału.
Od posiadania schematu,jak już będziesz miał to miernik w rękę i działać.
Poczytaj o Immobilizerze.
Sprawdzana była iskra za pomocą swiec, oraz innej cewki i nic Dodano po 11 Jak się odpina sondę lambda to trzeba ją zakodować od nowa chyba. sonda lambda tzn jej błąd odcinał by iskrę??
A przewody zamieniłeś przy ecu czy przy cewce? Tak, we wtyczce przy cewce. Dodano po 4 Kable sprawdziłem testem diody czy mają przejście. Mogę je jeszcze sprawdzić pod obciążeniem (np. żarówka 21W) od ECU do cewki.
Odpalił na sekundę na innym sterowniku, teraz na żadnym, jedzie człowiek z kablem, zobaczymy co będzie. I się mechanik nie skomunikował. Co tu jeszcze posprawdzać? Jak nie idzie zasilanie na cewkę jakie są możliwe przyczyny?
Gdzie ten ptzekaznik pod bezpiecznikami w komorze silnika jest zwykly z obsadzonymi 4 nozkami, zwierajac 30 i 87 urichamia sie wentylator chlodnicy
Jeśli pompe włącza i wtyskiwacze podaja to nie masz zasilania po zapłonie na cewke pewnie.
iskry peugeot peugeot iskry pompa iskry skuterze skuterze peugeot
instalacja elektryczna altana instrukcja języku polskim onkyo zabezpieczenie spawania
Migająca czerwona kontrolka w radiu - zakłócenia odbioru Kombiwar nie grzeje, luźne pokrętło, wentylator nie działa