To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
Dziękujemy,takiej amatorszczyzny to nie tolerujemy.
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Moduł,to g*wno na aparacie do wymiany. Pdróba z Helli około 140 zeta.
Przy takich objawach tylko wymiana.
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
Co zrobiłeś, że pojawiła się iskra? Bo ja mam to samo, po wymianie czujników wału i wałka nadal jest problem z iskrą. Dwa błyski i dalej nie ma iskry.
Chesz robic glupstwa - wolno ci. Twoje auto, twoje pieniadze. Brak iskry + brak zasilania pompy = nie dziala przekaznik podwojny (na 95%). Trzeba tylko ustalic, dlaczego. Zrobisz, jak zechcesz. Weolych Swiat!
Ile to sprawdzić cewkę i sprawdzić, czy jest sterowana?
http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3285010300_1...
czy akumulator był rozładowany ,zasilanie cewki jest ,sterownik to MM 1AP?
Do wiadomosci dla wszystkich (po wymianie PW): Myslalem, ze sam naprawiasz. Jesli zas mam dostarczac schemety jakiemus wiejskiemu fachurze, to sie wycofuje z interesu. To jego sprawa znalezc schematy, jesli chce zarabiac pieniadze, nie twoja. Pozdrawiam,
Kolego i jak zakończyła się przygoda z brakiem iskry? Mam ten sam problem.
do modułu
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
Witam, jechałem sobie Peugeotem 207, nagle tracił moc, a obroty spadały w dół, zgasł i już nie chce zapalić. Sprawdziłem iskrę, ale iskra była słaba, więc podpiąłem komputer. Na komputerze pokazał błąd czujnika położenia wałka rozrządu i czujnika wału korbowego. Wymieniłem to, ale dalej brak iskry. Czy ktoś może wiedzieć, dlaczego dalej nie ma iskry.
Kolego, były święta, a ja miałem tylko godzinkę na diagnozę. Do auta mam 160 km. Peugeot 405 GLi 89r 1.6 benzyna 65 kW
skuter peugeot speedfight 100cc nie ma iskry
Witam, nie dawno wyciągnąłem że stodoły po 5 latach stania skutera Peugeot zenith, problem jest taki że nie ma iskry badałem miernikiem z iskrownika wychodzi prąd lecz z modułu już nie, dziś wymieniłem moduł i cewkę zapłonowa i dalej nie ma iskry. Wie ktoś może co zrobić żeby ta iskra się pojawiła?
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Brak komunikacji z ECU a Ty czujnik wałka wymieniasz? Sprawdź zasilanie na ECU. Jak nie będzie to szukaj po tej linii.
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
Sprawdzić to możesz szybciutko, lecz troszeczkę wiedzy na temat choć by kolorów kabli, schemacik instalacji z internetu i choć by miernik elektryczny za 10zł by się przydały... Jak nie ma iskry, to cewka nie ma zasilania. Jeśli nie ma zasilania, to albo nie dostaje prądu albo nie ma masy... Trzeba po prostu szperać i szukać. Zamieść dokładne fotki tego...
A "wykrył"? Jak połączyłeś ze sterownikiem silnika to sprawdziłeś chociaż czy widzi obroty podczas kręcenia? Czy tylko błędy umiesz czytać? przy kręceniu rozrusznikiem w polu prędkość obrotowa jest tylko ??? jak niżej na foto sprawdz bledy z silnika i z bsi i wstaw nam je tutaj z zaznaczeniem z ktorego ukladu sa Dodano po 3 ja mialem citroena c2 nie...
Witam! Mam Peugeota 306 1.4 jednopunkt. Po wyłączeniu silnika następił koniec jego pracy. Nie załącza się pompka paliwa oraz brak iskry. Szukaliśmy wyłącznika bezwładnościowego - ale chyba go nie ma. Co do braku iskry - to zastanawiamy się nad przekaźnikiem piętnastostykowym. Natomiast brak odpowiedzi pompy paliwa? Przekaźnik jest również za nią odpowiedzialny?...
Usterka naprawiona. Przyczyną był uszkodzony moduł bsi.
Biorąc pod uwagę, że za cholerę nie wiesz teraz gdzie rączki włożyć, po tej Twojej diagnostyce, to kup za stówkę na allegro emulator immo i po problemie. I tak kolego już miałem zrobić ale z racji że za bardzo nie lubię półśrodków męczyłem się do samego końca i wreszcie udało mi się go uruchomić !!!!! dzisiaj rano znalazłem na jednym z forów Peugeota...
Jeśli skuter posiada jedynie stopkę boczną, to sprawdź dokładnie, czy faktycznie nie ma w nim pozostałości po wspomnianym czujniku, w szczególności wiszących kabelków. Nie można "odpalić" skuterów posiadających sprawną instalację elektryczną, tj. gdy są zaparkowane na stopce bocznej. W Twoim przypadku na próbę proponuję wypiąć z modułu kabelek od gaszenia...
Muszę Cię zmartwić, albo pocieszyć Na pierwotnym powinno być 0,5 Ω do 1Ω, wtórne 4,7kΩ do 6kΩ A poniżej rysunek z podanymi indukcjami. http://obrazki.elektroda.net/34_12434183... Jak nie ma iskry to może masz przebicie w cewce, lub rezystor w fajce walnięty. Albo banalna sprawa to brak masy!
A to już różnie bywa to zależy
Cewkaw uszkodzona.i zacinająca się pompa paliwa
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
Tak to ten moduł nie został wtedy rozwiązany i wymieniłem przez to wiązkę czarny kabel czyli 5ty którego nie ma w wiązce to kill switch
Moduł jest wielkości pudełka zapałek wpisz w allegro moduł vivacity i będziesz widział. Możesz też mieć uszkodzoną stacyjkę, wyciągnij wtyczkę z stacyjki i sprawdz.
iskra jest? Dodano po 1 Iskry brak sterownik silnika
Rozebrałem przed chwilą kluczyk i jest tam transponder od immobilajzera także przy stacyjce jest cewka od immo a może to immo.Sterownik zasilani ma tylko zastanawia mnie mnie to że według tego schematu co mam na pinie 49 powinno być12v a jest 8.
Magneto i klin na wale.
Stawiam 100 na czujnik położenia wału.
Od posiadania schematu,jak już będziesz miał to miernik w rękę i działać.
Sprawdzana była iskra za pomocą swiec, oraz innej cewki i nic Dodano po 11 Jak się odpina sondę lambda to trzeba ją zakodować od nowa chyba. sonda lambda tzn jej błąd odcinał by iskrę??
Poczytaj o Immobilizerze.
A przewody zamieniłeś przy ecu czy przy cewce? Tak, we wtyczce przy cewce. Dodano po 4 Kable sprawdziłem testem diody czy mają przejście. Mogę je jeszcze sprawdzić pod obciążeniem (np. żarówka 21W) od ECU do cewki.
Odpalił na sekundę na innym sterowniku, teraz na żadnym, jedzie człowiek z kablem, zobaczymy co będzie. I się mechanik nie skomunikował. Co tu jeszcze posprawdzać? Jak nie idzie zasilanie na cewkę jakie są możliwe przyczyny?
Jeśli pompe włącza i wtyskiwacze podaja to nie masz zasilania po zapłonie na cewke pewnie.
Gdzie ten ptzekaznik pod bezpiecznikami w komorze silnika jest zwykly z obsadzonymi 4 nozkami, zwierajac 30 i 87 urichamia sie wentylator chlodnicy
+12V dochodzi do modułu? AC na czerwono- czarnym przewodzie się pojawia? https://obrazki.elektroda.pl/6191671500_... Reszta: https://www.pedparts.co.uk/blog/peugeot-...
Peugeot 607 3.0 v6 nie pali na jeden cylinder kompresja jest iskra jest paliwo podaje co to może być? Uszkodzony komputer?
Witam mam taki problem z peugeotem, kupiłem go zepsutym silnikiem "rozrząd strzelił " wlozylem drugi silnik i auto nie opala,patrzyłem napięcie to prąd dochodzi do cewki lecz nie wytwarza iskry, jaki to może być powód? Wina sterownika? dodam ze paliwo dochodzi do listwy wtrysowej Błędy Cewkazaplonowa nr1 Cewka zaplonowa nr2 Silnik 2.0 s16
Będzie.
Jak będzie immo trzymało nie będzie komunikacji ze sterownikiem!
Kolego ciężko bedzie Ci pomóc nikt wróżką nie jest. Sam siedze w mechanice i na takich delikwentów czasami działa proźba o fakturę i na niej musi napisać co było zrobione. Choć ja nie rozumiem takich warsztatów ja zawsze chetnie odpowiadam na każde pytanie klijenta :)
powiedz gdzie to jest bo mi zależy na czasie
a inpulsator musi sie stykac z tym wyżłobieniem co jest w pewnym punkcie na magnecie wyżłobiony?
Potrzebowałbym schemat wyprowadzeń z sterownika silnika na wtyk obd i bsi. Inny sterownik nie pomógł.
bezpiecznik za akumulatorem... ma immobilizer?
I co wtedy? Wymienię sterownik a co z tą klawiaturą immo? Dodano po 1 Próbować wpisać kod np wg poprzecieranych klawiszach...Mryga czerwona dioda? czy ten immo bedzie odpowiedzialny za brak iskry? Dodano po 21 Już kiedyś zmieniałem sterownik. Co może być jeszcze odpowiedzialne ze nie mam iskry.Ile ma na stałe dochodzić Volt do wtyczki cewki bolec 3?...
Witam Problem rozwiązany.Przyczyną był brak stałego zasilania kalkulatora wtrysku. Jak sprawdzałem zasilanie (z 3 razy) to naciągałem wiązke i zasilanie było a jak wpiełem złącza zpowrotem to znikało , przeszczepiłem przewód i chodzi jak należy. Porobiłem się z tą wiązką nieźle byłem pewny co do zasilania bo sprawdzałem żarówką i to mnie włąściwie zgubiło.Jak...
To nie chodziło o krencenie tylko, że nie zawsze jest iskra.
Zbyniuś - jak te papiery francuskie kłamią. W nich jest.
Te błędy nie mają nic wspólnego z odpalaniem. Czego mu brakuje iskry czy paliwa?
Sprawdż wszystkie wtyczki okablowania silnika (na głównej wiązce taka duża okrągła przede wszystkim) i napewno usterkę znajdziesz. Ewentualnie zostaje metoda prześwietlenia przewodu z czujnika położenia wału korbowego, bo skoro komp czyta, że tam jest problem a czujnik wymieniłeś to pozostają tylko przewody. Jeszcze ewentualnie dla pewności immo spróbuj...
1. Może być problem cewce; tam pełni ona też rolę czujnika wałka rozrządu, czyli na podstawie napięcia przeskoku iskry identyfikuje fazę silnika. 2. Zdarzało się że w niektórych silnikach montowanych w 206 padały wtryski. Daje się to stwierdzić po oporności cewki wtryskiwacza, w chwili gdy błąd się powtarza. Jeżeli wywala ci błąd na 1 i 3 to zamień...
Odgłosów nie słychać. Masa na moduł w porządku.
Chciałbym się podpiąć. Problem jak u kolegi. Gdzie jest ten piętnastostyk? to ten tuż za filtrem przykręcony do ściany grodziowej? Jak tak to on jest OK. ECU wyjęte i rozebrane. niby ścieżki całe ale coś mi on niezdrowo pachnie(przypalony laminat). Klemy nie byłe zamienione, tego jestem pewny. gdzie jeszcze szukać przyczyny? Nie sprawdzałem mas na cewce....
mi gasł silnik jak szarpałem kabelkiem od czujnika obrotu wału (był naderwany) nie było żadnych błędów na tablicy. Generalnie jak nie ma impulsów z czujnika obrotu wałów to nie ma iskry na żadnej świecy i pewnie wtryski przestają działać.
Nie mam jak sprawdzić bo cewka jest scalona. Wiec nie wiem czy to iskra czy wtryski nie działają. Czy mozna sprawdzic jakos inaczej niz wyciagając całą cewkę ze świecami? Ani na sekunde nie załapie, nawet raz tylko kreci na sucho.
Doszedłem do tego ,że za zasilanie m.in. układu zapłonu i sterowanie pompy paliwa odpowiada moduł , który znajduje się w komorze silnika pod komputerem. Modułem tym steruje komputer, po podaniu masy na moduł (na tym wejściu , które jest podłączone do komputera ) zaczyna pracować pompa paliwa i pojawia się zasilanie na module zapłonu ale samochód nie...
Wykręć cewkę, powkładaj sprawne świece w fajki, podłącz cewkę i trzymaj ją tak żeby wszystkie świece miały masę, poproś kogoś o zakręcenie rozrusznikiem, obserwuj czy są iskry.
Miałem ten sam problem uszkodzona była cewka.
Witam forumowiczów.Mam problem z peugeotem 207 1.6 VTi ze sterownikiem MEV 17.4 Rozrusznik kręci ale nie odpala .Auto zgasło podczas jazdy ,brak iskry ,sygnału na wtryski. W parametrach sterownik zablokowany ,kluczyk Bsi widzi ; kod odczytany ze sterownika taki jak w Bsi Komunikacja ok( pominąłem sterownik ABS nic się nie zmieniło) Ponownie dopisałem...
Wykonaj oscylogramy, przebiegu iskry w momencie, gdy nie może zapalić, na wszystkich czterech cylindrach!
nieprawidłowo
Pytaj tego co Tobie sprzedał. A tak w ogóle to iskra powinna być (nie ważne gdzie). Gdy będzie można kombinować z jej przesuwaniem.
Raczej elektrycznie. Gdzieś czytałem że wtrysk musi mieć ok 15 ohm. Ten mój ma 15 ale kohm. Na zakresie 200 ohm tak jak w poradniku nic nie pokazuje. Do tego wcześniejszy błąd wtrysku i błąd wypadania zapłonu. Zawsze myślałem że jak padnie czujnik wału to w ogóle nie będzie iskry na świecach. Błędu od tego czujnika nie mam
nie ma iskry wysokiego napięcia w kostce do aparatu napięcie jest czy to wina modułu cewki jak to sprawdzić
Witam, w Peugeocie Elyseo 150 zginęła iskra. Wczoraj wieczorem został opłukany wodą z sieci, następnie nie odpalany schowany do garażu. Następnego dnia (Dzisiaj) po przyjściu do garażu został zauważony fakt iż nie mruga kontrolka immobilisera, po przekręceniu kluczyka również nie mruga, choć czasami się pojawi na chwile światło z kontrolki, ogólnie...
Moduł do wymiany, ta kostka na aparacie zapłonowym.
uszkodzony SL96
Ziarus 1 masz sygnał dźwiękowy (informacja o kluczyku w stacyjce) z BSI po wyłączeniu zapłonu i otwarciu drzwi kierowcy? Autko z muxem? który rocznik? Jak masz sygnał to jest dokładnie jak pisze Elektrit czyli posypał się immo.
cewki są 4 osobno na każdą świecę. Jednak iskry nie daje, bo nawet nie próbuje odpalić. Mechanik mówi, że paliwo daje na wtryski, bo się czas wtrysku zmienia podczas rozruchu. Najbardziej mnie zastanawia, czemu ciągle jest sterownik zablokowany podczas odpalania.
Wyłącznik bezwładnościowy wciśnięty?
Sprawdziłem, wszystkie sprawne, po zakręceniu silnikiem daje napięcie:-(
nie, zablokowało immo.
Szanuję Cię, że w sumie nikt Ci praktycznie nie pomógł, a i tak przez tyle czasu walczysz z tym samochodem... W sumie mam podobny problem ale w Peugeot 206+ 1.4i, ten sam sterownik, lecz błędów nie ma, tylko problem z zbyt bogatą mieszanką. Obstawiam właśnie tak samo na uszkodzony sterownik silnika. Komputer odczytuje złe parametry, m.in. temperaturę...
Nie powinno tak być.
sprawdzcie czujnik położenia wału może go po prostu nie podpieliście
Ostatnio miałem taki przypadek to brakowało plusa na sterownik
Witam. W moim Peugocie 206 1.1 1999r podczas jazdy gaśnie i ponownie uruchamia się silnik. Gdy jest zimny trzeba dodać gazu aby zapalił,jak się zagrzeje to normalnie pali.Tak było do wczoraj,dzisiaj zaczął przerywać i działa bez jednego cylindra. Wyczyściłem przepustnice i silnik krokowy ,po zdięciu cewki okazało się że jeden styk (połączenie ze świecą)...
chodzi o to ze iskra niewychodzi z cewki ?
Nie ma zamontowanego immobolisera ani alarmu. Stacyjka była wymieniana 1,5 roku temu, rozrusznik normalnie kręci.
Prawdopodobnie uszkodzona cewka WN. Sprawdź długość iskry z samego przewodu WN. Powinna przeskakiwać na odległość 10-15 mm. Podstaw inną cewkę WN na próbę. Zła świeca raz miałem tak przy złym doborze świecy do kosy 2t słaba iskra paliwo się lało z tłumnika kupiłem jeszcze inną świecę iskra wróciła kosa zaczęła palić jak nowa Nie ma prawa tak się zachowywać....
Po co tyle zachodu, przecież cewka i świeca są nowe. Myślałem że tak jest najprościej. Skoro świruje czas ładowania cewki to możliwe że sterownik robi papa i po prostu przestaje cewką sterować i iskra odlatuje do krainy wielkich piorunów to i garnek przestaje pracować a też chyba powinien się czas wtrysku wyzerować. Chodziło mi żeby naocznie brak iskry...
rozrusznik kręci,paliwo pompka podaje,niema iskry
Iskry nie ma. Załatwiłem program Diagbox. Pierwszy raz w życiu go używałem, sprawdziłem i wyszło: - brak komunikacji z BSI (na szaro) - 1 błąd w kalkulatorze kontroli silnika: błąd P0463, błędny poziom paliwa, informacja z BSI, nie da rady go skasować. Resztę modułów, które samochód ma, było dostępnych. Przy różnych próbach połączenia wyskakiwał komunikat,...
Właśnie sprawdzam dlaczego na cewce zapłonowej nie mam porądu do wtyku z cewki dochodzi wymieniłem całą cewkę i nadal nic a na którymś forum przeczytałem że to też może być czujnik uderzeniowy ale mogę się mylić sprawdzałem bezpieczniki wydaje mi się że jest ok ale w samej cewce prądu nie ma nie ma iskry
iskry peugeot peugeot iskry pompa iskry skuterze skuterze peugeot
kodowanie linków ładowanie lampy solarnej przeponowe wentyl
Migający napis "HELLO" na Sony HT-A5000 - przyczyny i rozwiązania Odma silnika Renault Clio 2 1.2 16V 2003 – budowa, lokalizacja, typowe usterki