Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Witam Podpinałem ostatnio peugeota żeby zobaczyć co mu dolega.Więc wchodzę w zakładkę błędy a tam cała masa błędów dosłownie niektóre bez sensu. więc chciałem je wykasować a tam wyskakuje info że wszystkie 50 tzw stref posprzedażnych jest zapełnione .Daję ok potem f3 (czy wykonano czytanie błędów?) i wyskakuje błąd komunikacji.Więc daję dalej ok potem...
Te powolne kręcenie a potem normalne wskazuje na problemy z rozrusznikiem. Ten powoduje przy takim rozruchu wyczerpanie nadmierne akumulatora, a w rezulatacie reset zegarów.
Opel Corsa F Błąd kamery (radaru) Pomogło kasowanie uderzenia w BSI.
Panowie czy to prawda ze mozna kasowac tylko 50 razy bledy ? Nie, tak jak koledzy wyżej zauważyli - jest 50 miejsc do zapisu historii kasowań, po wypełnieniu historia nie jest już zapisywana jednak kasować można po staremu, do oporu. A czy odlaczenie akumulatora tez sie zalicza do takiego kasowania bo slyszalem ze czasami tez pomaga przy tym bledzie...
Próbowałeś czymś innym kasować błędy
Cześć, A co w momencie, gdy kasuje błąd a on uporczywie pojawia się po ok 700km z komunikatem, Usterka silnika, usterka układu oczyszczania spalin, pojawia się kontrolka serwis, urea, silnik, rozruch zabroniony za ok 1200 km. Ostatnio wymieniłem pompę adblue i komunikat znowu się pojawił :-) Do tej pory komunikat kasowałem już 3x :-)
Witam proszę o pomoc peugeot2008 R2017 dziś wyświetlił się napis SERVICE czy moge to wykasować,czy jechać do mechanika i sprawdzic?auto 2 tyg temu było na przeglądzie nic nie wyszło,wymieniane były tylko klocki i tarcze. Witaj na forum elektroda.pl! Komunikat "SERVICE" na desce rozdzielczej w samochodach marki Peugeot zwykle wskazuje na konieczność...
Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Włączyć zapłon. Wcisnąć przycisk [A] na 10 sekund. Wskazywane jest teraz 0 i symbol klucza śrubowego gaśnie. Przycisk A to ten pod prędkościomierzem.
Wszystko teraz ok. Zamykam temat. Dziękuję
w kasowaniu tej "inspekcji" o której piszesz to nie mam pojęcia kolego .. co do zmiany języka ... musisz włozyć płute CD którą masz razem z autem ... jedną CD masz z mapą do navi a drugą z oprogramowaniem ... wkładasz płyte z oprogramowaniem i zmieniasz język w konfiguracji komputera...:] możesz też zakupić polski język :) i sprawa rozwiązana całkowicie...
Mozna tez kupic sprawny nie uszkodzony sterownik airbag z tym samym numerem co Twoj i wtedy nie bedziesz potrzebowal zadnego czyszczenia czy diagnostyka. Co prawda lexia Ci sie przyda ale ta za 300 sobie odpusc i wez golda lub +++ roznie to okreslaja. Poduszki, napinacze i kokpit polecam uzywane nie regenerowane, bo z tym roznie bywa, a samochod kiedys...
W załączeniu dokładny opis odczytu kodów błyskowych z listą możliwych kodów w tym aucie. Jak będzie ktoś chciał to dołączę opis kasowania.
Nie jest tak, że wprowadzenie diagboxa w proces programowania kasuje wszystkie kluczyki i te, które mamy musimy zaprogramować od Nowa? - tak mi to tłumaczy mechanik ze kasowanie idzie automatycznie
Ale o co chodzi z tym bezpiecznikiem w BSI? Trzeba go wyciągnąć w którymś momencie procedury kasowania błędów po dolewce? Czemu o nim wspomniałeś?
W 508 kasowałem mini interfejsem vgate icar2 + aplikacja FAPlite
Prawdopodobnie wiązka przewodów uszkodzona, błędy są stałe czy dają się kasować??
Sprawdziłem wszystko i wtyki są czyste i siedzą dość mocno . Nie wiem już co mam dalej szukać i gdzie . Auto ma 40 tys. Przejechane więc stare nie jest i całe okablowanie wygląda jak nowe . Jedynie co mi przychodzi na myśl to ten czujnik nacisku , ale pewny nie jestem . Zaczęło się od tego że fotel grzał kiedy mu pasowało , myślę o elektryku , ale oni...
A odłączyles na chwilę akumulator? W peugeot/citroen często pomaga na zwieszone sterowniki. Samo kasowanie błedu nie pomaga , a reset zasilania już tak
Witam ma może ktoś dostęp do PEUGEOT Planet 2000
darmowy scantol.net 1.13 urzywam z tym interfejsem
Nie zapomnieć o kasowaniu błędów zwłaszcza zamrożone ramki.
Jak są defekty stałe to ich nie skasujesz, natomiast może być tak, że już było 50 kasowań błędów i kalkulator silnika zablokował możliwość usuwania defektów. Trzeba zatem wyczyścić dziennik i mamy kolejne 50 kasowań. Zresztą każdy tester powinien pokazać ile jeszcze zostało obszarów kasowania.
Ja bym zobaczył jak mam w telekodowaniu, czy sterowanie przez przerywacz czy GMV 2 lub 3 prędkości. I wlazł bym w testy GMV i przeprowadził stosowne próby. Zaoszczędził bym kupę czasu.
Witam. Mam podobny problem. Czy w temacie coś się zmieniło? Jaki sprzęt musiałbym posiadać żeby uporać się ze skasowaniem inspekcji?
witam posiadam launcha x431 diaguna i mam pytanie czy idzie nim wykasować crash date w peugeot 206 niby ma funkcje
Nie mam dostępu do programu aktualnie. Napisałem to pokazała diagnoza w serwisie podczas kasowania błędu.
Podgląd parametrów pracy silnika: temperatura cieczy, prace sondy, odczyty MAP itp. Diagnostyka nie polega na kasowaniu błędów i bezpodstawnej wymianie komponentów systemu, jak to zrobiono w Twoim aucie.
witam.czy ktos wie jak skasowac inspekcje serwisowa w peugot 206 1.1L n 98r. prosze o pomoc.pozdrawiam.
Witam. Czy ma ktoś sposób na kasowanie inspekcji olejowej w Peugeot Bipper bez interfejsu??
Po kasowaniu i próbie rozruchu błędy wracają?
Żadne kasowanie błędów czy inne voodoo nie pomoże. BSM najprawdopodobniej uszkodzony.
Przerabiałem kilka dni temu takiego puga z 2008r,ten sam problem pali sie abs,błedy na liczniku brak predkosciomierza,wspomaganie tez niesprawne itd.winny okazał sie sterownik a dokłądnie zawartosc pamieci która sie w nim sypneła.Sterownik na dzien dzisiejszy jest nie naprawialny nikt go nienaprawi,jesli chodzi o wymiane to szukaj o takich samych oznaczeniach...
Jak podłączyłeś pod komputer widziałeś parametry pracy silnika? Jaka była temp. silnika przy odpalaniu na zimnym kiedy telepie? Czy tylko czytać i kasować błędy potrafią?
Wielkie dzięki. Już go poinformowałem, żeby brał się do sprawdzania samochodu, a nie kasował błędy. Pozdrawiam
jasne,że próbowałem ale 106 to działa tylko na silnik, w innych starych peugeotach kasowanie działa na nawszystkich kostkach .kostki to abs szara,silnik zielona,klima niebieska
Mam problem z moim Peugeotem 306 1999r. sedan 1.4 z gazem sekwecyjnym. Odkąd założyli mi gaz ciągle łapie błędy na kompie. Raz mi resetowali u elektromechanika i okazało się, że sonda podaje złą temperaturę silnika. Czy jest możliwość kasowania błędów w tym aucie tak jak np. w Mazdzie 323 poprzez odkręcenie plusa z akumulatora i przytrzymanie przez...
Problem nadal jest. Ktoś, coś?
Prawa manetka (ta od wycieraczek). krótkie naciśnięcie guzika przełącza wskazania komputera, dłuższe - kasuje wartości.
z tego co wiem to takiego błędu kasować nie trzeba ale jutro wykasuje dla pewnosci
Witam, kupiłem Peugeot 3008 z 2013 r. i mam problem z kasowaniem wskazań na wyświetlaczu między licznikami tz. średniego spalania, średniej prędkości itd. Powinno się skasować naciskając kilka sekund przycisk na włączniku od wycieraczek, A nie mogę skasować. przełącza między pulpitami a nie kasuje.
kupiłem samochód w Angli, i podejrzewam, że tam nie wiedzą co to atrapy poduszek :) więc nie są atrapy, to znaczy że teraz poduszki nie zadziałają??? i jak nie to jaki około jest koszt kasowania błędu???
Ciekawa dyskusja. Pytanie brzmiało jak napisano: Mam 407 z włączonym trybem skandynawskim i tu pytanie: Więc w jaki sposób bez ingerencji w BSI skasowano ten "skanynawski tryb"? Chyba jednak coś jet inaczej. W ogóle nie kasowano.
Kasowanie błędu to nie naprawa. Podać kod błędu, albo niech robi to "fachowiec" który tylko kasuje.
Kasujesz odłączając klemę.
Kasowanie błędów to nie naprawa.
Widzisz "triggered"? A więc wyzwolone. Niektóre sterowniki dopuszczaja kasowanie zadziałania napinaczy pasów
Tak jak pisze kolega wyżej. Jeśli odepniesz poduszkę nie włączaj zapłonu bo wywali Ci błąd i będziesz musiał na komputerze kasować
zawsze tylko kasowalem sobie błedy. To po to się kupuje PP2000, konczy sie świat jednak...legalny do kasowania błędów...eh.
Nie trzeba.Ewentualne kasowanie bledow i to wszystko.
Swiftec robi dobrze .Ważne żeby tuner wiedział co usunąć z tablicy błędów . Spotkałem się z sytuacją kiedy robiąc g......ym programem program kasował całą tablicę.
Może ale nie musi a takie pytania to do "'gościa" albo wrozki bo nikt na podstawie Twojej informacji nie jest w stanie powiedzieć coś sensownego.Jedź do warsztatu co Ci nie tylko zczytają błąd ale naprawią to autko
Jak chcesz pełny pogląd to lexia , jak chcesz kasować tylko błędy i coś tam może podpatrzeć to kostka obd2 na bluta i programy z google Play
Nie ma. Skoro kontrolka cały czas się świeci, to coś nadal jest niesprawne - kasowanie błędów nie jest żadną formą naprawy.
silnik 2.0 hdi przebieg 156000 reset akumulatorem robiłem i nic . bezpieczniki dobre Dodano po 5 a jak w tym pp2000 kasować te liczniki
a cos w mniejszej cenie ? moze jakis VAG lub euroscan ?
serdeczne podziękowanie za pomoc, właśnie jestem po wymianie czujnika i wykasowaniu błędu. Miałeś 100% racji co do usterki. jeszcze raz dziękuję. koszty: czujnik z upustem 68zł kasowanie błędu 50zł pozdrawiam
Witam...Dotyczy Peugeot z 2012roku 308 1.6 eHDI..pali się kontrolka chek błąd P1352 Podgrzewanie silnika Charakterystyka usterki;Usterka w przekażniku lub w świecach żarowych- przekażnik założyłem nowy to samo bez zmian,przeażnik po zapłonie bzyczy rrrrrrr- silnik ładnie odpala cały czas czy jest zimny czy ciepły...Mam pytanie czy gdyby były to świece...
Prędkości kół sterownik widzi prawidłowe? Okablowanie sprawdzone? Pierścień ABS nie uszkodzony/czysty? Takie pytania raczej nie mają sensu bo widać że obsługujący KTSa umie tylko odczytywać i kasować błędy. został podłączony pod KTS i pokazało czujnik prawy tył, zakupiłem nowy założył skasował błąd i było ok przez 5km jazdy.
Jesli nie pali, to trzeba wiedziec dlaczego (parametry). Zapisane bledy sa tylko skutkiem, nie przyczyna, wiec ich kasowanie niczego nie naprawi.
Jak zrobisz porządną diagnostykę to się dowiesz samo kasowanie błędów nic tu nie wnosi.
Oczywiście skasowany licznik testerem, w procedurze otwiera się i zamyka korek wlewowy paliwa. A kasowanie błędów po tym.
Na komputerze wyjdzie czy jest uszkodzony TPS, czy jest problem z czujnikiem który przy pewnej temperaturze zaczyna wariować. Kasowanie błędów to nie naprawa.
Stycznik jest o.k. znalazłem sterownik EPS za schowkiem po stronie pasażera , dochodzi do niego przewód ze zbiorniczka płynu hamulcowego Podłączyłem do niego kontrolkę I zacząłem ruszać wtykiem , masa przy sterowniku zaczęła przygasać Wygląda na to ,że walnięty jest stycznik w zbiorniczku nie wiem tylko czy ma on być ciągle zwarty czy rozwarty i czy...
Z diagboxa wychodzi - przepustowość katalizatora poniżej wartości progowej i jeszcze coś z nox. Nie zapisałem.Jutro jeszcze raz sprawdzę bo na biegu robiłem. Można to jakoś zresetować? Kasowanie błędów nie pomaga .Po powrocie jakoś chciałbym dojechać do warsztatu a nie na lawecie :-)
ECO Mode można czasowo wyłączyć PP200/DiagBox ale to nie przywróci iskry. W starszych modelach można było oszukać BSI i wyłączyć ECO Mode przez odłączenie wtyczki wzbudzenia z alternatora. Który rok tego auta? W BSI spadek napięcia kasował pamięć konfiguracji ale w wersji przed liftem.
Witam Peugeot 206 2.0 Hdi 2000r. Błąd był kasowany już parę razy i było coś robione lecz dalej się pojawia. P0221 nieprawidłowy sygnał poz. przepustnicy./p . P0221 odnosi się do pedału gazu. Co mu może być.
Witam. Mam Peugeota 407 1.6 HDI z 2008 roku i radio RT4 z HDD. Moje pytanie brzmi: jak usunąć komunikat o wyłączonej/niedostępnej pomocy technicznej poprzez oprogramowanie Mirascripts? Którą z opcji wyłączyć, aby komunikat zniknął? Dodam, że komunikat pojawia się po uruchomieniu auta i nie znika samoczynnie, trzeba go ręcznie kasować przyciskiem ESC....
Błędy się pojawiają po każdorazowym kasowaniu ich? podociskaj kostki złączy elektrycznych w napinaczach - o ile napinacze sprawne powinno pomóc.
Na szczęście poradziłem sobie bez komputera. Wystarczyło spryskać złącza w bagażniku od tylnych pasów. Błędu Airbag nie musiałem kasować, bo wykasował się sam. Temat uważam za zamknięty.
Na problemy z elektryką w Peugeot polecam mieszkańcom Krakowa i okolic kolege ( zi.ko) podejście w pełni profesjonalne temat zamkniety w godzine . Nie polecam serwisu AZMOT w Krakowie pomimo umówienia sie na określoną godzine dwa podejścia po 6 godzin, przyjmują samochód na przetrzymanie na hali jakby pracowali za komuny.Efekt "zero"a kasować umieją....
Przecież musisz odpalić silnik żeby kodowanie "weszło", to jak chcesz kasować? Zresztą próbuj, może znajdziesz jakąś inna metodę.
Instrukcja kasowania inspekci w Partnerze (i innych autach koncernu PSA): nacisnąć i przytrzymać przycisk kasowania przebiegu dziennego przy wyłączonej stacyjce,a następnie,cały czas trzymając naciśnięty przycisk włączyć stacyjkę nie odpalając auta. Poczekać, aż licznik na wskaźniku skończy odliczać od 10 do 0. Puścić przycisk kasowania przebiegu dziennego,...
Kto się podzieli znajomoscią kasowania sygnalizacji oil serwisu w Peugeot 306 rocznik 2000 ?? A swoją drogą -nie uważacie ze ukrywanie przez producentów samochodów sposobu wykonywania tej czynności jest jakimś nieporozumieniem??
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Niestety w takim przypadku reset systemu NOX DB-oxem lub testerem które to robi. Plus kasowanie błędów. Dalej jazda co najmniej z 15 km i albo błąd wróci albo będzie dobrze.
Ja o tym kluczyku -4500. Wyłącz stacyjkę, wciśnij przycisk kasowania małych kilometrów, trzymając włącz stacyjkę i trzymaj aż wyzeruje.
Odczekaj 2 godziny na włączonym zasilaniu, potem tak jak napisał SlaweK naciśnij BND przez 3 sek. Jeśli nie pomoże to tylko kasowanie licznika błędów.
Zły otwór na kole zamachowym znalazłeś? Zrób mu ustawienia pierwotne czy kasowanie adaptacji. Zmierz jeszcze raz kompresję. Te silniki są specyficzne.
Okolice 30 ohm, wszystkie zawory maja podobnie, ja w Clio II kasowałem błąd z podpiętą kontrolką żarówkową czy cewką przekaźnika.
Zamiast podłączać "program do kasowania błędów" zrób diagnostykę urządzeniem dedykowanym do tego celu i marki. Dopiero po tym zabiegu napisz na forum.
Stan - niestety nie umiem powiedzieć. Spróbowałem kasowania błędów, resetowania BSI sposobem z forum Peugota206. Nic nie pomaga
Ja wczoraj miałem identyczną usterkę w Peugeocie 5008 1,6 THP 5FS. Usterką było zwarcie a nie jak napisał przez pomyłkę kolega decybel91 przerwa w grzałce odmy. Wymiana bezpiecznika F5 (15 A), kasowanie błędów i wszystko śmiga. Za zgodą klienta nie wymieniałem całej rury turbo (koszt około 300 zł), tylko wyrwałem jeden z pinów w gnieździe grzałki.
Witam i proszę o poradę w sprawie migającej kontrolki poduszek - oznacza ona uszkodzony układ ale sprawdziłem połączenia jak również PP2000 i brak jest jakichkolwiek błędów w sterowniku poduszek. Odpinałem po kolei każdą poduszkę i pokazywał błąd który dał się kasować . Może ktoś miał taki przypadek?
We wszystkich Citroenach i Peugeotach kasuje sie przeglądy z przycisku w zestawie wskaźników. Należy przy wyłączonym zapłonie wcisnąć i przytrzymać przycisk zerowania licznika dziennego, włączyć zapłon i na liczniku powinno nabijać od zera do 15 lub 20 tyś km, albo będzie odliczane od 10 do 0 do momentu aż obok kluczyka pojawią sie dwie kreski. Później...
Ma funkcję kasowanie tylko jak błąd jest stały to nic go nie wykasuje
Wszystko w porządku, winny całego zamieszania okazał się przycisk kasowania dziennego przebiegu. Nie pomyslałem o tym wcześniej gdyż po prostu nie używam licznika dziennego i nie kasuję go. Dziękuję za pomoc
brak błędów w OBD2 Bo pewnie gaziarze druciarze ustawili ich kasowanie. Powinien być co najmniej błąd dotyczący skuteczności katalizatora.
Po kasowaniu jakich błędów. Zrób tak wykasuj wszystkie, spowoduj wystąpienie usterki odczytaj błędy i wstaw na forum.
Witam. Mam zamiar kupić interfejs OBD II ELM 327. Chciałbym diagnozować usterki (np. Abs, Airbag) głównie w samochodach Peugeot i Citroen oraz BMW e39. Z tego co wiem to te samochody są na OBD II. Czy za pomocą ww. interfejsu będe mógł coś podziałać? Nie chodzi mi o jakieś skomplikowane czynności typu cofanie liczników tylko samo diagnozowanie i kasowanie...
mogą być używki, ale muszą być sprawne Jakieś 60% jak nie lepiej, dostępnych napinaczy,kutyn,poduszek na naszym rynku,pochodzi z regeneracji.Jest w zachodniej Polsce firma która to naprawia,byłem widziałem i nie mogłem uwierzyć jaki mają przerób.Przy mnie jakiś handlarz,przywiózł im i sprzedał cały bagażnik napinaczy,kurier za kurierem z "dechami"...
Procedurę kasowania znam z forum a jeśli jest inna to może mógłbyś ją przybliżyc?
...jak są błędy to trzeba usunąć usterkę i dopiero je kasować. To prymitywny sterownik i przy wielu usterkach, samochód będzie jeździł normalnie (tylko np. będzie dużo palił).
To znaczy, że musisz wyzerować licznik dodatku oleju EOLYS do paliwa i problem zniknie. Zakładam, że diagnoskop poprawnie odczytał kody usterki, ponieważ bardzo często mylą się diagnoskopy z błędem/usterką termostatu sterowanego. Moja rada, pojedż do warsztatu z tym problemem, gdyż po nie dokładnym kasowaniu/zerowaniu, błąd znów powróci :D w nie długim...
Sprubuj tak to do tyczy kluczyka: Wyłącz zapłon i wciśnij przyciska kasowania dziennego i trzymaj włącz zapłon i trzymaj do puki nie wyświetli "=0"
Poszukaj. Metoda odczytu i kasowania oraz kody pojawiały się już kilka razy na forum
Powinno. O ile dogada się z programem. W tym celu można ściągnąć wersję demo MultiECUScana i wykonać test interfejsu. Jak się dogadają to będzie śmigać. Bo te programy mają troszkę większe wymagania co do sposobu komunikacji interfejs-komputer. Torque to gada ze wszystkim chyba. Ale po za odczytem i ew kasowaniem nic nie umie :D . Do tego będziesz potrzebować...
Mimo iż zadałem KTSowi z jakim sterownikiem ma się połączyć, mam informację że "sterownik nie mógł być jednoznacznie zidentyfikowany". Przez to nie mam podglądu wartości rzeczywistych, tylko pamięć i kasowanie błędów. Przeglądnę wiązkę elektryczną, może coś znajdę..
Czy aby przypadkiem nie można tego uczynić przyciskiem zerowania? Czyli zatrzymać zerowanie w połowie (cyferki kasowania widać na wyświetlaczu. Jak kasowanie zakończysz przed upływem odliczania do 0 to nie zostanie to wykonane, nie zmieni się interwał
W całej dyskusji nie udało mi się ustalić, czy wiesz jaki jest olej w tym silniku. A racji, że kasowanie luzów hydrauliczne nie jest bez znaczenia czym jest smarowany.
peugeot kasować błąd licznik kasować peugeot kasować błąd peugeot
polar kuchenka izolacja bawełniana ariston wymiana pompy myjącej
toshiba 32l4353d toshiba 32l4353d
Reset mikroprocesora przez zwarcie pinu RESET Jak wyłączyć tryb ECO w piecu Saunier Duval Therma Classic