sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
Witam, Nie zadnego czujnika dodatku. Poziom w zbiorniku jest obliczany. Jest natomiast czujnik obecnosci korka paliwa. Jesli on nie dziala, to kalkulator nie bedzie dodawal dodatku do paliwa i FAP nie bedzie mogl sie regenerowac. Oszczednosc 600zl stracisz wiec z nawiazka. Zreszta, jesli o tym czujniku mowa, to wydaje mi sie to drogo, bo sam czujnik...
Przy rurze wlewowej, naprzeciwko korka, po drugiej stronie blachy nadwozia.
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Witam. Mam takie same objawy. Udalo sie moze zlokalizowac usterke?
Ja mam otwieranie na kluczyk korka od zbiornika paliwa i muszę mieć całkiem zamknięty bo nie wyciągnę kluczyka z niego
W korku masz magnesy we wlewie czyknik . pewnikiem zgniła instalacja . Jak nie widzi korka nie przeliczy ilości dodatku . Poza tym sterowniki dodatku też czasem padają . Proceduradolewania jest taka że trzeba otworzyć korek dolac dodatek dolać paliwa z 15L i zamknąc przejechać kawalek i policzy . Jak nie rozpoznaje otwarcia i zamknięca korka wlewu bład...
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Znalazłem coś takiego: uszczelka korka wlewu paliwa dorobiona z sam nie wiem czego. Płatek kosmetyczny? Wymieniłem na używany kompletny korek. Po wymianie części jak wyżej i korka na razie motorek jeździ. https://obrazki.elektroda.pl/7818002300_...
Kolejny samochód bez korka paliwa i z klapką niby zamykaną centralnym (wystarczy szarpnąć i się otworzy to Focus II), za to autko bardzo fajne do jazdy z super zawieszeniem ;) Dodatkowo jeszcze uparcie stosowany przez Forda patent z otwieraniem maski silnika kluczykiem, i takie zestrojenie silnika benzynowego 1.6, że jadąc ok 140 km/h na najwyższym...
Sprawdź czujnik otwarcia korka wlewu paliwa. Wygląda na to że w waszych samochodach macie problem z nim i dlatego BSI nie aktualizuje poziomu paliwa podczas niewielkiego tankowania.
Dzień dobry, W moim 307 hdi 110 km, 2003 rok zaświeciła się kontrolka paliwa, po jedynym tankowaniu - nie pomogło, po drugim, dalej świeci rezerwa, trzecie tankowanie i dalej to samo. Wskazówka była cały czas na rezerwie pomimo trzech tankowań. Wyjąłem pompę pływak i po włączeniu zapłonu wskaźnik nie reaguje na dźwiganie potencjometru a teraz kontrolka...
Wymień czujnik położenia turbiny (mellet). Elektrozawór sterujący gruchą turbo (brązowy) ma dwa krućce (podciśninie-grucha) oraz trzeci w formie upustu powietrza, którędy najczęściej dostaje się woda z nieszczelnego podszybia i ukatrupia czujnik przy gruszce. Ja dałem wężyk gumowy i wyprowadziłem w suche miejsce. Spięty na krótko elektrozawór i pompowanie...
Witajcie, woli informacji, wymienili czujnik korka paliwa - usterka znikła, auto sprawne. Pozdrawiam
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Naprawa kosztowala mnie dokladnie 970 zl. Wymiana czujnika korka paliwa + czyszczenie filtra FAP + dolewka plynu Eloy + wymiana oleju + wymiana filtra oleju + regulacja turbiny jak sie okazalo ze po regeneracji zostala za bardzo podkrecona. Chyba tyle co bylo zrobione. Problem rozwiazany. Mialem nadzieje ze mniej to bedzie kosztowalo, ale wazne ze znalazlem...
Sprawdził bym na Twoim miejscu, czy masz mapę silnika fabryczną czy modyfikowaną. Sterownik może mieć programowo np. wycięty FAP, wyłączone błędy DTC i wtedy kaplica przy diagnozowaniu. Układ oczyszczania wymaga sprawności wielu podzespołu, wtym np. czujnika obecności korka paliwa (które lubiały padać).
Działa czujnik korka wlewu?
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Nie ma i nie będzie żadnych problemów z odpaleniem. Komputer głupieje bo widzi poruszające się auto a paliwa mu nie ubywa, po pewnym czasie zapala rezerwę bo myśli, że czujnik paliwa się zepsuł/zawiesił i martwi się żeby Ci paliwa nie zabrakło. Wystarczy dolać aby nieznacznie podniósł się czujnik i rezerwa zgaśnie mam 1/4 zboirnika paliwa i komp pokazuje...
Witam. Mam problem, który uwidacznia się szczególnie gdy zatankuję od 3/4 do pełna baku benzyny. Po zamknięciu korka i uruchomieniu silnika, pracuje on miarowo przez 15-30 sek a potem zaczyna szarpać. Przy otwieraniu korka ledwo mogę go wyjąć tak duże stwarza się podciśnienie. Jak chcę jechać normalnie to muszę zamknąć klapkę bez wkładania korka. Kiedyś...
Panowie, po wyjęciu i włożeniu korka wlewowego paliwa w parametrach silnika Additive, tester pokazuje że korek wlewowy jest obecny cały czas bez względu na to czy jest wyjęty czy włożony na miejsce Prawdopodobnie przez to nie mogę przeprowadzić procedury napełnienia zbiornika. W parametrach cały czas poziom additive pokazuje 1g. Od czego zacząć ??
Tak jak w temacie Zaczne w taki sposob zamontowalem instalacje w Lagunie 2,0 8v. Do momentu zamontowania lpg bylo wszystko ok ale po montazu lpg zaczal sie problem taki ze jadac na gazie wskaznik paliwa pokazuje jego faktyczna wartosc-polowa baku palia a wiec ok.25 litrow i faktycznie tyle paliwa jest w baku a rownoczesnie zaswieca sie lampka z rezerwy...
Witam, Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu z obsługą FAP, przypuszczam iż ktoś grzebał w ECU ale nie mam żadnego doświadczenia w zgrywaniu mapy i jej ocenie bo co do reszty diagnostyki to już się poddałem....do rzeczy Kalkulator dodatku po zatankowaniu paliwa nie zwiększa licznika dozowania dodatku więc przypuszczam iż wcale go nie dodaje...
Podmieniałeś czujnik od innego modelu? Działa takie rozwiązanie?
Witam szukam schematu instalacji ( silnika fap czujnik korka wlewu paliwa) peugeot 807 2,0 hdi 136 2007
Opcja 1. Dorobienie kluczyka/pilota wg. stacyjki lub wkładki zamka + programowanie. Opcja2. Zestaw składający się z BSI + ECU (komputer) silnika + stacyjka z kluczem (dobrze cały zestaw z wkładką drzwi ewentualnie korkiem paliwa). Trzeba się liczyć z koniecznością programowania dodatkowych funkcji BSI.
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Zaworek w korku zbiornika paliwa działa .
pozostale 2 bledy to p2408 p1351 Nimi się póki co nie przejmuj, szczególnie P1351 - spalone świece lub przekaźnik świec. P2408 - to walnięty czujnik obecności korka zbiornika paliwa.
Witam, to typowy objaw - ze paliwo ze zbiornika 'nie dochodzi / lub ma bardzo utrudniony przeplyw', przez osady w 'kraniku' [ jesli taki w nim jest ] lub tuz przed 'wtryskiem'. Gdzies 'po drodze' od zbiornika - do 'wtrysku' jest 'przytkanie' i dlatego trzeba bardzo powoli dodawac 'gazu'... Moze tez byc zatkane / przytkane odpowietrzenie w korku zbiornika...
Może być zamek, a konkretnie silniczek, ale najczęściej problem w zasyfionym styku złącza na przednim słupku, tam gdzie dochodzą te styki w płacie drzwi, styk bodaj trzeci od dołu w prawym rzędzie. Zobacz czy któraś płytka na tym wielozłączu nie jest wybitnie wypalona/przyczarniała. Acha- jeszcze jedno, bo w kwestii lewych drzwi w 1007 na tym forum...
Witam, pacjent to jak w tytule peugeot 307 1.6 HDI. Auto jedzie normalnie, czasem zgaśnie a czasem nie. Można przejechać 2 km a można 20 i tu się zaczyna loteria. Podczas gaśnięcia auto najpierw szarpnie, potem spadają obroty ( nie reaguje na wciskanie pedału gazu ). Po szarpnięciu wyłącza się dmuchawa nawiewu ale chyba to nie jest problem. Profilaktycznie...
Sprawdź, czy usterka występuje przy odkręconym korku wlewu paliwa. Możesz mieć zatkane odpowietrzanie zbiornika paliwa. Nie montowałeś ostatnio jakichś filterków paliwa?
Niestety nie ma czujnika w korku ani w klapce. Podobno otrzymuje impuls z zbiornika paliwa, aby dodała dodatek. Nie powinna pracować ciągle.
Jak gruszka to nie pompka paliwa w zbiorniku,to po pierwsze a po drugie odpowietrzenie zbiornika .np.korek wlewu.pozdr.
Znajduje sie obok zbiornika paliwa, nie ma korka wlewu , trzeba go tam wpompować. Kolego jeżeli tego nigdy nie robiłeś to jedz do speca. Samo dolanie płynu nic Ci nie da, potrzebna jest ingerencja testera i wprowadzenia nowych parametrów.
Tykanie jakie słyszysz to sterownik podciśnieniowy opaów paliwa - aby go nie było tak głośno słychać owiń go gąbką.Jeżeli chodzi o brak odpowietrzenia zbiornika paliwa to najprościej jest wywiercić małym wiertełkiem 2mm dziurkę w korku - nie będziesz musiał robić przeglądu całego wlewu paliwa.
może zbyt późno wpadłem na ten temat ,ale może się to jeszcze komuś przydać-w takim przypadku jak wyżej należy sprawdzić w pomiarze parametrów ( kalkulator dodatku do paliwa) czy korek zbiornika paliwa pokazany jest jako obecny (oczywiście przy korku zakręconym) jeżeli jest inaczej należy sprawdzić obecność wkładki magnetycznej w korku , instalację...
Już wywiercilem dziurę w korku do paliwa bo sykalo jak otewieralem i myślałem że może robi podcisnienie
Czy przez kapanie z tego korka auto ma problem zapalić (dlugo kręci jak jest zimny). Tak jakby z niego paliwo schodziło A dokładnie z pompy.
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
Jeśli chodzi o zapach paliwa w kabinie to z tego co wyczytałem na forach pojawia się on często gdy zbiornik wypełniony jest w małym stopniu i żle działa zaworek ciśnieniowy od filtra oparów, znajduje się on pod prawym błotnikiem przód. Znalazłem też radę mówiącą że wystarczy w korku paliwa , wewnętrzny korpus , zrobic milimetrowy otworek i to pomaga.
W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie brednia Czym i jak płukacie FAP?
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
Ja jak będę miał czas wolny to sprawdzę jeszcze raz te świeczki. Sprawdzę jakie jest ciśnienie, wiem że zbiornik nie jest szczelny.. tzn jak jest dużo paliwa wlanego to ucieka.. tym górnym korkiem przy zbiorniku (nie wlewem).. może to ma jakiś wpływ zimą..
Objawy są takie, że się zapowietrza i nie odpala. Ojca Astrę odpowietrzaliśmy (jak się zapowietrzył układ) pompką do materaca - korek od dymionu do wlewu paliwa, do korka pompka (korek ma otwór na rurkę-syfon) i pompowanie zbiornika. To wystarczało by przepchnąć paliwo ze zbiornika do pompy. Niestety tam nie ma elektrycznej pompy wstępnej w zbiorniku...
Filtr paliwa wymienilem przed wymiana regulatora cisnienia. Problem wystepowal wczesniej i pozniej. Specjalisci od wtryskow i pomp wyjeli wtryski, regulator, filtr paliwa, egr, przeplywke, odme i sprawdzali "na stole". Wkladali kilka razy regulator cisnienia i za kazdym razem wyjmowali regulator z opilkami. Po oczyszczeniu autko jezdzilo dobrze przez...
Czyszczenie kranika wyglądało w ten sposób że odkręciłem kranik od baku następnie go rozkręciłem przeczyściłem te wszystkie sitka i przedmuchałem wszystko kompresorem i złożyłem dokładnie tak jak było. czyli to odpowietrzenie baku to jest ta mała dziurka w korku od paku?? ten kranik ręczny czyli mechaniczny zarazem....
Zaczął bym od wtrysków na powrotach, do sprawdzenia ciśnienie pompki wstępnej.Czujniki ciśnienia raczej w nich nie siadają. Może się robić podciśnienie w zbiorniku-trzeba pojeździć na poluzowanym korku. A może po prostu filtr paliwa. Z taką częstotliwością występowania awarii może nie być łatwo z diagnozą.
Witam. Od jakiegoś czasu auto nie ma mocy w momencie zmiany biegu na wyższy. Po przerzuceniu biegu auto jakby się dławi, nie ciągnie, nie ma znaczenia czy przełączę bieg na 2000 obr czy na 3000, auto na 3-4 sekundy traci moc. Trochę lepiej jest jak się rozgrzeje(przynajmniej takie mam odczucie). Tak samo jest na niskich obrotach, dopiero jak załączy...
Witam mam Peugeota 807 2.0 HDI,mój problem z fapem zaczął się od korka wlewu paliwa,po zatankowaniu paliwa komputer wyświetlił mi awarie korka wlewu,zlekceważyłem to bo według mnie był w porządku zamykał się i otwierał bez problemu,myślałem że to jakiś czujnik nawalił od zamykania się,a on odpowiada za ilość dodawania płynu Eloes do paliwa które powoduje...
Co do wygrania nowego programu w moim przypadku nic to nie dało niestety po wizycie w ASO jedynie zalecenie wymiany zbiornika koszt 4.5k katastrofa jednym słowem W momencie kiedy odbierałeś auto po diagnostyce ASO powinieneś powiedzieć o prostym wniosku. Moje auto ma 3 lata, tylko 50 tys km i dlaczego mam wymieniać na swój koszt część na którą nie...
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Nie mogę odpalić skutera Skuter to speedake 2t Skuter miesiąc temu odpalał, ale czasami nie chciał zwłaszcza kiedy postał trochę dłużej. Po dodaniu gazu czasami gasł. Czasami musiał trochę pochodzić na wolnych obrotach żeby ruszył. Czasami po dłuższej jeździe ok 7km brakowało mu mocy jakby go muliło. Pale tylko ze startera bo mam zepsutą kopkę. Gaźnik...
prosze o pomoc, mam problem juz od jakiegos czasu ze wskaznikiem paliwa, caly czas swieci sie rezerwa i wskazowka jest na zero nie wazne ile by bylo paliwa, wymienilem juz pompke paliwa w baku, w korku zrobilem dziurke na powietrze, dodalem dodatkowa mase z wtyczek od pompki paliwa do obudowy baku, wymienilem tak zwany stabilizator (czujnik ) drgan...
Witam. Nie znam twoich możliwości, ale załóżmy, że wiesz co robisz. Po uzupełnieniu i wymianie FAP jest do zrobienia procedura. 1- wyłączyć zapłon i otworzyć korek wlewu paliwa >10 sek 2- zamknąć korek 3- włączyć zapłon, uruchomić silnik >15 sek. 4- wyłączyć zapłon, wyjąć kluczyk 5- zamknąć drzwi, zablokować i odblokować c.zamek, odczekać 4 minuty 6-...
dorzuce swoje trzy grosze: Peugeot 307 2.0HDI kupujac go wiedziałem że dwumas do wymiany -- hałasował i szarpał wymieniłem na sztywne LUK w samochodzie zrobiło sie cichutko - ale drgania przy ruszaniu pozostały. Z racji że przez jade z uszkodzonym dwumasem mogły wybić sie poduszki silnika to wymieniłem cały komplet poprawa jest spora bo na starym komplecie...
Ja jeżdżę na krótkich dystansach przeważnie tylko miasto, i nie mam takiego spalania, nie wiem o czym piszesz;) Gdybyś napisał że w ogóle nie wiesz o czym piszesz, to bym się zgodził. Silnik diesla jest sprawniejszym silnikiem, niż benzynowy - więcej energii zawartej w paliwie zamienia się na pracę mechaniczną, nie zbędne ciepło. Więc to że się wolniej...
Dzieki sprawdze a czy kolego moglbys mi cos na samoczynne przyspieszenie obrotow czy to na postoju np w korku czy na swiatlach ale ostatnio tez w czasie jazdy podczas zmiany biegow od 3 do 4 tys . Zaobserwowalem, że od filtra paliwa przez szlaufik pokazuja sie bomble powietrza i po kilku takich pecherzach przyspiesza obroty do 3-4tys i kopci.. Sprawdzilem...
Będziesz musiał przyjrzeć się układowi paliwowemu,zacznij od filtra jak wcześniej ci doradzono ale najlepiej było by zmierzyć ciśnienie paliwa przed wtryskiem(Robocze 1 bar przy mono wtrysku).Drugie pytanie czy te szarpania nie dzieją się np. przy poziomie paliwa na rezerwie a jak zatankujesz 1/4 baku to się wszystko uspakaja?Czy w tym samochodzie jest...
Witam wszystkich ponieważ dopiero się zapisałem na to forum, Mam Partnera z 2000 r, HDI 2l, Diesla, ... - zabrałem sie za wymianę łożyska na półośce- z problemami ale poszło, wyciekło trochę oleju ze skrzyni wiec musiałem się dobrać do korka wlewu by uzupełnić olej, ściągnąłem filtr powietrza i z problemami ale tez poszło, robiłem to na dniach w warsztacie...
Witam, Problem jest następujący: stała prędkość, silnik nieważne ciepły czy zimny, przy obrotach rzędu 2-2,5 tys., czuć delikatne, równomierne szarpanie. Ledwo wyczuwalne, ale powoduje u mnie wyrzut adrenaliny i radość jazdy szlag trafia. -EGR zaślepiony, -klapa gasząca otwarta na stałe, -poduszki silnika nowe, -filtr paliwa i powietrza wymienione,...
Witam, sorki za spóźnioną odpowiedź ale pojeździłem jeszcze parę miesięcy, a że usterka coraz częściej dawała o sobie znać i pojawił się błąd impoluion fault - podjechałem do speca od francuzów i problem rozwiązany :) W moim przypadku problem dotyczy pompy oraz zaworu wysokiego ciśnienia. Na chwile obecną pomogło przedmuchanie zaworu wysokiego ciśnienia...
Dzisiaj do tego wszystkiego zaczął ciężko odpalać. Czujnik ciśnienia na listwie odpada, gdyż jak rośnie ciśnienie do 600 Bar, to automatycznie słychać głośną pracę silnika, tak więc czyta ciśnienie dobrze. Zaworka przeciążeniowego w listwie nie ma, a nawet jakby był, to puszcza dopiero około 1300 Bar. Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz...
Bardzo dziękuję za wszelkie porady,po niedzieli zadziałam.Wczoraj sprawdziłem szczelność przewodów paliwowych-są w porządku.Sprawdziłem szczelność na zbiorniku paliwa/wlot i powrót/W zbiorniku jest pływak ze smokiem,nie ma tam pompy.Szczelność sprawdzałem ciśnieniem.Opiszę zachowanie silnika.Po dodaniu pedałem "gazu"obroty wzrastają do 2000,czasem 2500...
Witam jestem nowy na forum. Mam od miesiąca peugeota 306 lpg lanzi renzo. Nie bylo kłopotów do poprzedniego tygodnia. Kupilem go z uszkodzona pompa paliwa. Wymieniłem ja i auto na benzynie odpala ale albo gaśnie albo nie ma mocy. Na gazie jak mam poniżej 900 obr jak dam do dechy to auto muli ale poza tym na gazie śmiga. Od wczoraj zaczął sie grzać tak...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Pacjent to Mondeo MK4 TDCI 2.0 2K7, ale szukając przyczyny, widziałem, że problem dotyczy głównie silników Diesla 2.0, 4 cylindry, na pompie CR i zazwyczaj skrzynia automat. Usterka i objawy: U mnie występują rzadko (w tym roku kilka razy). Zazwyczaj jest to gorący dzień, silnik nagrzany i jazda w korku z 5...10 minut i więcej. Potem następuje usterka,...
Witam Posiadam auto Peugeot Partner 2000r 2.0Hdi ma już przejechane 300tysiecy więc nie dziwi mnie to że może się coś zepsuć. Od początku. temperatura +3 (teoretycznie), rano, jeżdżę ok 1h po mieście bez większych objawów awarii, stojąc w korku po ruszeniu i przejechaniu ok 100m samochód stracił moc i zgasł. Niestety nie udało się go uruchomić. Jedyna...
To co pokazałeś czerwoną strzałką to spust wody. Spuszcza się kiedy odkręcisz ten pierścień po prawej stronie tej strzałki. To jest korek, a czasami zamiast niego jest czujnik obecności wody w filtrze. Na końcu korka jest oring więc, albo on puszcza albo korek jest pęknięty. Spróbuję znaleźć w swoich materiałach i pokazać jak to wygląda. A odpowietrza...
Witam, jak w temacie kupię komplet oryginalnych używanych wkładek do Partnera/Berlingo I, dwa przednie i jeden w tylne DRZWI SKRZYDEŁKOWE wraz z kluczykiem. Komplet z wlewem paliwa i stacyjką też mile widziany. Pozdrawiam. Jeśli ktoś ma w pobliżu szrot z takim autem i pofatyguje się to załatwić i wysłać, to za komplet samych wkładek do drzwi bez korka...
Witam, Przejdę odrazu do sedna. Miałem juz wymieniane wtryskiwacze bo nie podawały równo paliwa i silnik chodził n a 3 gary, wymieniane miałem tez przewody bo były nieszczelne - gasł mi samochód i strasznie nim szapało, nie chciał odpalać. Przez chwilę było dobrze ale znowu coś jest nie tak. Na początku zauważyłem że problem pokazywał się na zimnym...
Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w okresie do 100tys. Mechanizm różnicowy i sterownik to...
Ja nie wiem jak to jest, przejeździłem od granicy Iranu do Caba da Roca i od Gibraltaru po Nordcapp ale nigdy nie miałem żadnych problemów w ruchu drogowym. Nikt nigdy na mnie nie trąbił ani ja nie trąbiłem na innych. Trzeba się wpasować w dany ruch i tyle. Z moich obserwacji to Skandynawia to jazda super bezpieczna, nikomu nigdzie się nie śpieszy,...
To kup sobie peugeota 206 1.4 hdi, spala ok 4-5l/100km na trasie lub słabszego zwykłego 1.9 diesla , trochę słabszy ale wiesz że jest bez turbo, comon rail i nic ci się nie popsuje, spalanie ok 6l/100km na trasie. Masz więc małe opłaty, niska eksploatacja a i blachy wytrzymają dłuszży czas bo mają podwójny ocynk-gwarancja producenta to 12 lat na perforację...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Jeszcze raz powtarzam, czarne spaliny równają się zbyt małej ilości powietrza w stosunku do dawki paliwa, czyli niewydolność turbiny, lub nieszczelność dolotu. Możesz powtarzać i sto razy, ale nie znaczy, że masz rację. Niestety, silnik dymi na czarno właśnie tylko w jednym, jedynym przypadku, tj. wtedy, gdy do cylindra dostaje się nadmierna, podkreślam...
Witam, Na wstępie pytanie, jaka powinna być temperatura oleju oraz płyny chłodniczego podczas jazdy? Mi pokazuje temp. płynu 60-65℃(czyli 1 kreska nad minimum) oraz temp. oleju 110-120℃(połowa zakresu) Chyba temp. płynu jest za niska i szczerze to nie wiem czy wcześniej tak było, czy były to okolice 80-90℃. Samochód mam od niedawna(zrobiłem...
korka paliwa błąd korka paliwa nadciśnienie korka paliwa
irf640 bester prosty regulator prądu ładowania garaże blaszane
delomghi eam3250 delomghi eam3250
Ustawienia MPPT dla turbiny wiatrowej MP20 48V Trudne odpalanie BMW 1.7 TDS na zimnym silniku: przyczyny i diagnostyka