Jakiego proga zamówiłeś ? jeśli to nie tajemnica ;)
Witam, Nie zadnego czujnika dodatku. Poziom w zbiorniku jest obliczany. Jest natomiast czujnik obecnosci korka paliwa. Jesli on nie dziala, to kalkulator nie bedzie dodawal dodatku do paliwa i FAP nie bedzie mogl sie regenerowac. Oszczednosc 600zl stracisz wiec z nawiazka. Zreszta, jesli o tym czujniku mowa, to wydaje mi sie to drogo, bo sam czujnik...
Przy rurze wlewowej, naprzeciwko korka, po drugiej stronie blachy nadwozia.
Masz kolego uszkodzony czujnik korka paliwa, rezystancja zamknietego powinna wynosic 150 000 Ω Pozdrawiam
Podmieniałeś czujnik od innego modelu? Działa takie rozwiązanie?
Jak jest DPF to musi być oryginalny korek, bo nie podaje dodatku do paliwa. Bez diagnostyki to wróżenie z fusów.
Witam szukam schematu instalacji ( silnika fap czujnik korka wlewu paliwa) peugeot 807 2,0 hdi 136 2007
pochłaniacz zapewne znajduje się w komorze silnika ale powinieneś zająć się wężykiem odpowietrzającym, którego wylot (wyprowadzony z baku) znajduje pod klapką wlewu paliwa obok korka.
Jak sprawdzić ten czujnik w korku ? Bo coś na komputerze wyskoczyło z tym korkiem.
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Ja mam otwieranie na kluczyk korka od zbiornika paliwa i muszę mieć całkiem zamknięty bo nie wyciągnę kluczyka z niego
Opcja 1. Dorobienie kluczyka/pilota wg. stacyjki lub wkładki zamka + programowanie. Opcja2. Zestaw składający się z BSI + ECU (komputer) silnika + stacyjka z kluczem (dobrze cały zestaw z wkładką drzwi ewentualnie korkiem paliwa). Trzeba się liczyć z koniecznością programowania dodatkowych funkcji BSI.
Zaworek w korku zbiornika paliwa działa .
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
pozostale 2 bledy to p2408 p1351 Nimi się póki co nie przejmuj, szczególnie P1351 - spalone świece lub przekaźnik świec. P2408 - to walnięty czujnik obecności korka zbiornika paliwa.
Płyn się skończył kupiłem wlałem i próbowałem adaptować tylko nie chce się połączyć. Pompka działa bo jak odtworzę bak i zamknę to buczy. Dodano po 1 Poszukałem w komputerze pokładowym i jest jeszcze taki błąd. Sterowniki dozowania dodatków do paliwa błędy w komunikacji (obecny). I mam jeszcze korek wlewu paliwa otwarty.
Może być zamek, a konkretnie silniczek, ale najczęściej problem w zasyfionym styku złącza na przednim słupku, tam gdzie dochodzą te styki w płacie drzwi, styk bodaj trzeci od dołu w prawym rzędzie. Zobacz czy któraś płytka na tym wielozłączu nie jest wybitnie wypalona/przyczarniała. Acha- jeszcze jedno, bo w kwestii lewych drzwi w 1007 na tym forum...
Odpowietrzenie zbiornika paliwa. Otwórz korek.
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Działa czujnik korka wlewu?
Witam, to typowy objaw - ze paliwo ze zbiornika 'nie dochodzi / lub ma bardzo utrudniony przeplyw', przez osady w 'kraniku' [ jesli taki w nim jest ] lub tuz przed 'wtryskiem'. Gdzies 'po drodze' od zbiornika - do 'wtrysku' jest 'przytkanie' i dlatego trzeba bardzo powoli dodawac 'gazu'... Moze tez byc zatkane / przytkane odpowietrzenie w korku zbiornika...
Sprawdź, czy usterka występuje przy odkręconym korku wlewu paliwa. Możesz mieć zatkane odpowietrzanie zbiornika paliwa. Nie montowałeś ostatnio jakichś filterków paliwa?
Niestety nie ma czujnika w korku ani w klapce. Podobno otrzymuje impuls z zbiornika paliwa, aby dodała dodatek. Nie powinna pracować ciągle.
Tykanie jakie słyszysz to sterownik podciśnieniowy opaów paliwa - aby go nie było tak głośno słychać owiń go gąbką.Jeżeli chodzi o brak odpowietrzenia zbiornika paliwa to najprościej jest wywiercić małym wiertełkiem 2mm dziurkę w korku - nie będziesz musiał robić przeglądu całego wlewu paliwa.
Sprawdził bym na Twoim miejscu, czy masz mapę silnika fabryczną czy modyfikowaną. Sterownik może mieć programowo np. wycięty FAP, wyłączone błędy DTC i wtedy kaplica przy diagnozowaniu. Układ oczyszczania wymaga sprawności wielu podzespołu, wtym np. czujnika obecności korka paliwa (które lubiały padać).
Dzień dobry, W moim 307 hdi 110 km, 2003 rok zaświeciła się kontrolka paliwa, po jedynym tankowaniu - nie pomogło, po drugim, dalej świeci rezerwa, trzecie tankowanie i dalej to samo. Wskazówka była cały czas na rezerwie pomimo trzech tankowań. Wyjąłem pompę pływak i po włączeniu zapłonu wskaźnik nie reaguje na dźwiganie potencjometru a teraz kontrolka...
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
Już wywiercilem dziurę w korku do paliwa bo sykalo jak otewieralem i myślałem że może robi podcisnienie
Jak zacznie ci gasnąć to poluzuj korek wlewu paliwa i spraqdź czy problem ustąpi bez dolewania paliwa do zbiornika
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Znalazłem coś takiego: uszczelka korka wlewu paliwa dorobiona z sam nie wiem czego. Płatek kosmetyczny? Wymieniłem na używany kompletny korek. Po wymianie części jak wyżej i korka na razie motorek jeździ. https://obrazki.elektroda.pl/7818002300_...
Myślałem, że przez korek, ale jednak jest na zbiorniku: http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop...
Jeśli chodzi o zapach paliwa w kabinie to z tego co wyczytałem na forach pojawia się on często gdy zbiornik wypełniony jest w małym stopniu i żle działa zaworek ciśnieniowy od filtra oparów, znajduje się on pod prawym błotnikiem przód. Znalazłem też radę mówiącą że wystarczy w korku paliwa , wewnętrzny korpus , zrobic milimetrowy otworek i to pomaga.
Znajduje sie obok zbiornika paliwa, nie ma korka wlewu , trzeba go tam wpompować. Kolego jeżeli tego nigdy nie robiłeś to jedz do speca. Samo dolanie płynu nic Ci nie da, potrzebna jest ingerencja testera i wprowadzenia nowych parametrów.
Witam, Po pierwsze - jest to patent, ale tak ma byc, tylko zamiast wezyka ze srubka powinien byc korek. Po drugie - dlaczego chcesz wymieniac wtryskiwacze? Ile auto ma kilometrow? Ten silnik jest bardzo malo czuly na jakosc rozpylania paliwa i bardzo rzadko wymaga wymiany wtryskiwaczy. Dla ilustracji - mam dwa auta z silnikami XUD (ten sam, co u ciebie,...
może zbyt późno wpadłem na ten temat ,ale może się to jeszcze komuś przydać-w takim przypadku jak wyżej należy sprawdzić w pomiarze parametrów ( kalkulator dodatku do paliwa) czy korek zbiornika paliwa pokazany jest jako obecny (oczywiście przy korku zakręconym) jeżeli jest inaczej należy sprawdzić obecność wkładki magnetycznej w korku , instalację...
Oczywiście skasowany licznik testerem, w procedurze otwiera się i zamyka korek wlewowy paliwa. A kasowanie błędów po tym.
Pytałem pod kątem technicznym, dpf ... innych tego typu. Miałem mały kwas w serwisie, zaprowadziłem auto na naprawę wspomagania a podczas odbioru i próby uruchomienia przywitał mnie mało przyjemny komunikat "coś o krytycznym błędzie silnika i ADblue". Warsztat że takie auto przyprowadziłem, po Burzliwej wymianie zdań, przyszedł elektryk żeby zdiagnozować,...
W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie brednia Czym i jak płukacie FAP?
Więc miernik do ręki i jazda. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz... Skoro wskaźnik opada w trakcie jazdy ze względu na zużywanie paliwa (więc teoretycznie pływak działa) dlaczego jak zatankuje po korek pokazuje mi że mam 3/4 baku. Jakby pokazywał mniej paliwa niż jest rzeczywiście.
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Wymień czujnik położenia turbiny (mellet). Elektrozawór sterujący gruchą turbo (brązowy) ma dwa krućce (podciśninie-grucha) oraz trzeci w formie upustu powietrza, którędy najczęściej dostaje się woda z nieszczelnego podszybia i ukatrupia czujnik przy gruszce. Ja dałem wężyk gumowy i wyprowadziłem w suche miejsce. Spięty na krótko elektrozawór i pompowanie...
Ja jak będę miał czas wolny to sprawdzę jeszcze raz te świeczki. Sprawdzę jakie jest ciśnienie, wiem że zbiornik nie jest szczelny.. tzn jak jest dużo paliwa wlanego to ucieka.. tym górnym korkiem przy zbiorniku (nie wlewem).. może to ma jakiś wpływ zimą..
Jak zgaśnie, to spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa-jeśli usłyszysz zasysanie powietrza, to masz zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Cieknie pod pasażerem z lewej strony (od kierowcy), więc z góry można wykluczyć węże. Albo taka konstrukcja, albo zwalam zbiornik. Instrukcja mówi, że tankować do trzeciego odbicia pistoletu, ją wyciągnąłem go i lałem aż pod korek i bujałem, żeby więcej weszło.
A dzisiaj poziom płynu sprawdzałeś? Proponuję to zrobić przez korek katalizatora. sprawdziłem przez korek od wlewu paliwa. ps. nie masz nic ciekawego do napisania to nie świeć swoja inteligencja.
Tak jak w temacie Zaczne w taki sposob zamontowalem instalacje w Lagunie 2,0 8v. Do momentu zamontowania lpg bylo wszystko ok ale po montazu lpg zaczal sie problem taki ze jadac na gazie wskaznik paliwa pokazuje jego faktyczna wartosc-polowa baku palia a wiec ok.25 litrow i faktycznie tyle paliwa jest w baku a rownoczesnie zaswieca sie lampka z rezerwy...
Czyszczenie kranika wyglądało w ten sposób że odkręciłem kranik od baku następnie go rozkręciłem przeczyściłem te wszystkie sitka i przedmuchałem wszystko kompresorem i złożyłem dokładnie tak jak było. czyli to odpowietrzenie baku to jest ta mała dziurka w korku od paku?? ten kranik ręczny czyli mechaniczny zarazem....
Zaczął bym od wtrysków na powrotach, do sprawdzenia ciśnienie pompki wstępnej.Czujniki ciśnienia raczej w nich nie siadają. Może się robić podciśnienie w zbiorniku-trzeba pojeździć na poluzowanym korku. A może po prostu filtr paliwa. Z taką częstotliwością występowania awarii może nie być łatwo z diagnozą.
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
Naprawa kosztowala mnie dokladnie 970 zl. Wymiana czujnika korka paliwa + czyszczenie filtra FAP + dolewka plynu Eloy + wymiana oleju + wymiana filtra oleju + regulacja turbiny jak sie okazalo ze po regeneracji zostala za bardzo podkrecona. Chyba tyle co bylo zrobione. Problem rozwiazany. Mialem nadzieje ze mniej to bedzie kosztowalo, ale wazne ze znalazlem...
Witam. Od jakiegoś czasu auto nie ma mocy w momencie zmiany biegu na wyższy. Po przerzuceniu biegu auto jakby się dławi, nie ciągnie, nie ma znaczenia czy przełączę bieg na 2000 obr czy na 3000, auto na 3-4 sekundy traci moc. Trochę lepiej jest jak się rozgrzeje(przynajmniej takie mam odczucie). Tak samo jest na niskich obrotach, dopiero jak załączy...
Odgrzeje. U mnie problem pojawia się z checkiem i gaśnięciem po każdym tankowaniu, wymieniałem regulator ciśnienia paliwa i filtr paliwa bo auto mi gasnelo. Silnik 2.0 HDi 90km. Wczoraj zero problemów, otworzyłem korek paliwa, usłyszalem sykniecie. Zalalem 20 litrów z bańki, załączam silnik a tu check i tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu tryb awaryjny...
W hdi pompa od dodatku paliwa podaje go impulsowo. Podaje go tylko po zatankowaniu paliwa do zbiornika. (ważny korek wlewu paliwa- ma wpływ na działanie). Stan ilości dodatku eolys jest wyliczany teoretycznie. Nie ma czegoś takiego że diagbox widzi ile jest dodatku. On tylko przypuszcza że tyle powinno być (po przejechanych kilometrach,ilości tankowań...
Kolejny samochód bez korka paliwa i z klapką niby zamykaną centralnym (wystarczy szarpnąć i się otworzy to Focus II), za to autko bardzo fajne do jazdy z super zawieszeniem ;) Dodatkowo jeszcze uparcie stosowany przez Forda patent z otwieraniem maski silnika kluczykiem, i takie zestrojenie silnika benzynowego 1.6, że jadąc ok 140 km/h na najwyższym...
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
Nie mogę odpalić skutera Skuter to speedake 2t Skuter miesiąc temu odpalał, ale czasami nie chciał zwłaszcza kiedy postał trochę dłużej. Po dodaniu gazu czasami gasł. Czasami musiał trochę pochodzić na wolnych obrotach żeby ruszył. Czasami po dłuższej jeździe ok 7km brakowało mu mocy jakby go muliło. Pale tylko ze startera bo mam zepsutą kopkę. Gaźnik...
Filtr paliwa wymienilem przed wymiana regulatora cisnienia. Problem wystepowal wczesniej i pozniej. Specjalisci od wtryskow i pomp wyjeli wtryski, regulator, filtr paliwa, egr, przeplywke, odme i sprawdzali "na stole". Wkladali kilka razy regulator cisnienia i za kazdym razem wyjmowali regulator z opilkami. Po oczyszczeniu autko jezdzilo dobrze przez...
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Witam. Nie znam twoich możliwości, ale załóżmy, że wiesz co robisz. Po uzupełnieniu i wymianie FAP jest do zrobienia procedura. 1- wyłączyć zapłon i otworzyć korek wlewu paliwa >10 sek 2- zamknąć korek 3- włączyć zapłon, uruchomić silnik >15 sek. 4- wyłączyć zapłon, wyjąć kluczyk 5- zamknąć drzwi, zablokować i odblokować c.zamek, odczekać 4 minuty 6-...
Dziekuje panowie za rady,i chyba bede tak robil,zastanawia mnie tylko jedno ile litrow jest w roznicy tankowania pod korek,a do pierwszego strzalu,zdaje mi sie ze ok.5-7,to rzeczywiscie lepiej pozniej dotankowac Dodano po 1 Ten problem trzeba by zglosic do producenta,ja mam auto 2-letnie i jestem 1 wlascicielem,co prawda w ksiazce obslugi pisze tam...
http://obrazki.elektroda.pl/9826962300_1... Tak wygląda obudowa Boscha w HDI, np. RHY 90KM. Między tymi dolnymi cyckami jest korek i dolny "zlew" i to służy do spuszczania wody. A wężyk jest dłuższy bo żeby po silniku nie leciało.
- próba telekodowania ilości dodatku w kalkulatorze silnika kończy się niepowodzeniem Czesty blad, to niedokonczenie procedury przez otwarcie korka. Jesli procedura nie jest zakonczona, lub z innego powodu kalkulator nie widzi tankowania, nie bedzie wstrzykiwal dodatku. czy możesz napisać jak powinna wyglądać procedura, bo robię to wg. planet łącznie...
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Dzień dobry czy ktoś orientuje się jak wygląda sprawa z kluczami do peugota 307? Od byłej właścicielki dostałem 2 klucze ale tylko jeden klucz do otwierania zamka centralnego. Kluczami drzwi nie można otworzyć tylko zamkiem centralnym. Tamtymi kluczami mogę tylko odpalić auto i odkręcić korek od wleu paliwa. Czy tak ma być? A osobna sprawa wie ktoś...
dorzuce swoje trzy grosze: Peugeot 307 2.0HDI kupujac go wiedziałem że dwumas do wymiany -- hałasował i szarpał wymieniłem na sztywne LUK w samochodzie zrobiło sie cichutko - ale drgania przy ruszaniu pozostały. Z racji że przez jade z uszkodzonym dwumasem mogły wybić sie poduszki silnika to wymieniłem cały komplet poprawa jest spora bo na starym komplecie...
Nie ma i nie będzie żadnych problemów z odpaleniem. Komputer głupieje bo widzi poruszające się auto a paliwa mu nie ubywa, po pewnym czasie zapala rezerwę bo myśli, że czujnik paliwa się zepsuł/zawiesił i martwi się żeby Ci paliwa nie zabrakło. Wystarczy dolać aby nieznacznie podniósł się czujnik i rezerwa zgaśnie mam 1/4 zboirnika paliwa i komp pokazuje...
prosze o pomoc, mam problem juz od jakiegos czasu ze wskaznikiem paliwa, caly czas swieci sie rezerwa i wskazowka jest na zero nie wazne ile by bylo paliwa, wymienilem juz pompke paliwa w baku, w korku zrobilem dziurke na powietrze, dodalem dodatkowa mase z wtyczek od pompki paliwa do obudowy baku, wymienilem tak zwany stabilizator (czujnik ) drgan...
Witam, pół roku temu kupiłem Peugeota 508 ( 2.0 Diesel 163 KM, rocznik 2012). Ostatnio po tankowaniu do pełna ( zalałem go pod sam korek - dolewałem na niemalże wyciągniętym pistolecie - taki rytuał przed trasą) wskaźnik paliwa zaczął pokazywać mi jakby w baku było mniej więcej 80% paliwa. Przejechałem jakieś 100 km i dotankowałem ale wskaźnik ponownie...
Jak gruszka to nie pompka paliwa w zbiorniku,to po pierwsze a po drugie odpowietrzenie zbiornika .np.korek wlewu.pozdr.
Pierwsze, zasadnicze pytanie to jak sprawdziłeś takie spalanie. Bo jeśli tankujesz 10 litrów tak jak napisałeś w pierwszym poście, to masz błąd pomiaru pewnie plus minus 5 litrów. Żeby sprawdzić spalanie tankuje się pod korek, po zapaleniu się rezerwy tankuje się znowu pod korek (najlepiej w tej samej stacji pod tym samym dystrybutorem) i przelicza...
Witam, mam ten sam przypadek co opisaliście w postach w aucie peugeot 508 z 2015r 150km ,podejrzewam ze te zbiorniki są jedno razowe celowo ustawione tak jak czujniki np; nox itp,,, psują się po przejechaniu od 150tyś kilometrów są tak zrobione że żadne czary mary nic nie pomogą sprawdzałem to wszystko kontroli kasują się ale już po kilku kilometrach...
Już dałem radę. Miałem poprzestawiane parę opcji w BSi, nie działał mi komputer pokładowy - wskazanie chwilowego zużycia paliwa 0,00km/h i zasięg zawsze 2000km. Nie mogłem tego zwalczyć ale dało się. Nie dział mi ogranicznik prędkości ale doszedłem do wniosku że to mój sterownik silnika jest ubogi o tę opcję, więc wyłączyłem ogranicznik w opcjach BSI...
Dzieki sprawdze a czy kolego moglbys mi cos na samoczynne przyspieszenie obrotow czy to na postoju np w korku czy na swiatlach ale ostatnio tez w czasie jazdy podczas zmiany biegow od 3 do 4 tys . Zaobserwowalem, że od filtra paliwa przez szlaufik pokazuja sie bomble powietrza i po kilku takich pecherzach przyspiesza obroty do 3-4tys i kopci.. Sprawdzilem...
Będziesz musiał przyjrzeć się układowi paliwowemu,zacznij od filtra jak wcześniej ci doradzono ale najlepiej było by zmierzyć ciśnienie paliwa przed wtryskiem(Robocze 1 bar przy mono wtrysku).Drugie pytanie czy te szarpania nie dzieją się np. przy poziomie paliwa na rezerwie a jak zatankujesz 1/4 baku to się wszystko uspakaja?Czy w tym samochodzie jest...
Jak dolać płyn do zbiornika Fap peugeot Boxer 2018 r 2 l diesel?(w jakim miejscu w zbiorniku znajduje się miejsce do którego dolewa sie płyn ) Witaj na forum elektroda.pl! W przypadku Peugeota Boxera z 2018 roku z silnikiem diesla 2.0 i systemem oczyszczania spalin zastosowano technologię FAP (Filtration à Particules) lub DPF (Diesel Particulate Filter),...
Dzisiaj sczytałem błędy: P1435 org.5173- system zasilania additiv rząd 1 - nieprawidłowe działanie; (usterka sporadyczna) P2408 org. 9224- przełącznik klapki wlewu paliwa -zakłócenie funkcji obwodu prądowego; (usterka permanentna); Rozumiem że prawdopodobnie jest za mała ilość płynu do FAP-a, a błąd klapki czym może być spowodowany? Korek wlewu jest...
Witam wszystkich ponieważ dopiero się zapisałem na to forum, Mam Partnera z 2000 r, HDI 2l, Diesla, ... - zabrałem sie za wymianę łożyska na półośce- z problemami ale poszło, wyciekło trochę oleju ze skrzyni wiec musiałem się dobrać do korka wlewu by uzupełnić olej, ściągnąłem filtr powietrza i z problemami ale tez poszło, robiłem to na dniach w warsztacie...
Hm.... ciekawe, poniewaz kiedy go poluzowalem, to podpompowalem paliwo gruszka pare razy, pozniej dokrecilem korek i ponownie podpompowalem, a nastepnie odpalilem auto, ale zaczal sie dusic poczym zgasl. Pozniej musealem troszke dluzej pokrecic do momentu kiedy zaskoczyl. Wydaje Mi sie, ze teraz lepiej chodzi na zimnym, mniej kopci itd, a przy rozgrzanym...
Cos dziwnego dzisiaj odkrylem, otoz wczoraj mi przebadali autko na diagu i nic nie znalezli, sprawdzali takze ten zawor od opar paliwa, wszystko dzialalo. Mowilem im tez ze czesto wystepuje w baku podcisnienie, mowili ze tak te 307 maja. Wyobrazcie sobie ze juz po ztrzymaniu silnika, trzy razy odkrecilem korek wlewu i bylo podcisnienie, na przestrzeni...
Witam! Mam problem z Peugeot 406 '98r 1,8 16V BG.Autko stoi pod chmurką i chyba ostatnie mrozy mu trochę zaszkodziły.Silnik odpala (na benzynie)pochodzi około 20sek na obrotach 3000 i próbując schodzić na niższe-gaśnie(czyżby się zanieczyścił krokowiec ?). Tak się dzieje dopóki się nie nagrzeje.Jeśli jest już cieplejszy i utrzymuje niskie obroty ,przy...
Witam, sorki za spóźnioną odpowiedź ale pojeździłem jeszcze parę miesięcy, a że usterka coraz częściej dawała o sobie znać i pojawił się błąd impoluion fault - podjechałem do speca od francuzów i problem rozwiązany :) W moim przypadku problem dotyczy pompy oraz zaworu wysokiego ciśnienia. Na chwile obecną pomogło przedmuchanie zaworu wysokiego ciśnienia...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Pacjent to Mondeo MK4 TDCI 2.0 2K7, ale szukając przyczyny, widziałem, że problem dotyczy głównie silników Diesla 2.0, 4 cylindry, na pompie CR i zazwyczaj skrzynia automat. Usterka i objawy: U mnie występują rzadko (w tym roku kilka razy). Zazwyczaj jest to gorący dzień, silnik nagrzany i jazda w korku z 5...10 minut i więcej. Potem następuje usterka,...
Dzisiaj do tego wszystkiego zaczął ciężko odpalać. Czujnik ciśnienia na listwie odpada, gdyż jak rośnie ciśnienie do 600 Bar, to automatycznie słychać głośną pracę silnika, tak więc czyta ciśnienie dobrze. Zaworka przeciążeniowego w listwie nie ma, a nawet jakby był, to puszcza dopiero około 1300 Bar. Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz...
Witam mam taki problem ze swoim samochodem którego nie mogę rozwiązać. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach świeci się kontrolka auto diagnostyki silnika.Po dodaniu gazu gaśnie.Pojechałem na badanie komputerowe jakiś miesiąc temu wyskoczył błąd za niski sygnał sondy lambda.Po sprawdzeniu na komputerze parametrów pracy sondy mechanik stwierdził...
Witam Posiadam auto Peugeot Partner 2000r 2.0Hdi ma już przejechane 300tysiecy więc nie dziwi mnie to że może się coś zepsuć. Od początku. temperatura +3 (teoretycznie), rano, jeżdżę ok 1h po mieście bez większych objawów awarii, stojąc w korku po ruszeniu i przejechaniu ok 100m samochód stracił moc i zgasł. Niestety nie udało się go uruchomić. Jedyna...
Witam, Problem jest następujący: stała prędkość, silnik nieważne ciepły czy zimny, przy obrotach rzędu 2-2,5 tys., czuć delikatne, równomierne szarpanie. Ledwo wyczuwalne, ale powoduje u mnie wyrzut adrenaliny i radość jazdy szlag trafia. -EGR zaślepiony, -klapa gasząca otwarta na stałe, -poduszki silnika nowe, -filtr paliwa i powietrza wymienione,...
Witam, Przejdę odrazu do sedna. Miałem juz wymieniane wtryskiwacze bo nie podawały równo paliwa i silnik chodził n a 3 gary, wymieniane miałem tez przewody bo były nieszczelne - gasł mi samochód i strasznie nim szapało, nie chciał odpalać. Przez chwilę było dobrze ale znowu coś jest nie tak. Na początku zauważyłem że problem pokazywał się na zimnym...
Witam, mam problem z peugeotem 307 1,6 hdi 110km 2005r. Wyświetla mi sie komunikat iz powinienem uzupełnic płyn w zbiorniczku Fap- wiec sprawdziłem zawartość zbiorniczka na płyn i okazało sie ze płyn jest (prawie cały zbiornik) wymieniłem korek wlewu paliwa, niestety nic to nie dało wiec wymieniłem cały zbiornik FAP bez rezultatów- błąd o niskim poziomie...
Witam jestem nowy na forum. Mam od miesiąca peugeota 306 lpg lanzi renzo. Nie bylo kłopotów do poprzedniego tygodnia. Kupilem go z uszkodzona pompa paliwa. Wymieniłem ja i auto na benzynie odpala ale albo gaśnie albo nie ma mocy. Na gazie jak mam poniżej 900 obr jak dam do dechy to auto muli ale poza tym na gazie śmiga. Od wczoraj zaczął sie grzać tak...
Witam serdecznie. Bardzo proszę o poradę kolegów gdzie szukać uszkodzenia auto jak w temacie Silnik 2.0 hdi RHR. Na zimnym silniku pali bez problemu i można jeździć cały dzień nic się nie dzieje złego nie kopci, nie szarpie nie traci mocy oby go nie wyłączyć. Gdy się go zgasi tak od 95-97 (stopni płyn chłodzący) nie da się uruchomić. Ostatnio było robione:...
Bardzo dziękuję za wszelkie porady,po niedzieli zadziałam.Wczoraj sprawdziłem szczelność przewodów paliwowych-są w porządku.Sprawdziłem szczelność na zbiorniku paliwa/wlot i powrót/W zbiorniku jest pływak ze smokiem,nie ma tam pompy.Szczelność sprawdzałem ciśnieniem.Opiszę zachowanie silnika.Po dodaniu pedałem "gazu"obroty wzrastają do 2000,czasem 2500...
Proszę. Nr nadwoziaVF32KRHYF42976973 model206 DAM09572 83 1 0126 Fabryka (kod)83 Początek obowiązywania gwarancji2003-04-11 Informacja serwisowa Karoseria0220458 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM XS SILNIKDIESEL TURBO DW10TD PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA MECHA 5 PODSTAWA...
Ja jeżdżę na krótkich dystansach przeważnie tylko miasto, i nie mam takiego spalania, nie wiem o czym piszesz;) Gdybyś napisał że w ogóle nie wiesz o czym piszesz, to bym się zgodził. Silnik diesla jest sprawniejszym silnikiem, niż benzynowy - więcej energii zawartej w paliwie zamienia się na pracę mechaniczną, nie zbędne ciepło. Więc to że się wolniej...
Dekodowano: Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08379 81 1 0454 Data Początku Gwarancji30.10.2000 Numer seryjny silnika10 KJR4 2018858 NRE(homologacja)e2*93/81*0148*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM 2C...
Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę i przeróbkę silnika w skuterze Peugeot Speedfight 2 AC chłodzonego wodą na wersję LC chłodzoną cieczą. Kupiłem cylinder i tłok oraz głowice Firmy PowerForce 70ccm. Chłodnicę, pompę, termostat, czujnik temperatury oraz wskaźnik temperatury. Gaźnik oryginalny GURTNER FRANCE na gaźniku pisze 12/12 a na wyjściu...
Objawy są takie, że się zapowietrza i nie odpala. Ojca Astrę odpowietrzaliśmy (jak się zapowietrzył układ) pompką do materaca - korek od dymionu do wlewu paliwa, do korka pompka (korek ma otwór na rurkę-syfon) i pompowanie zbiornika. To wystarczało by przepchnąć paliwo ze zbiornika do pompy. Niestety tam nie ma elektrycznej pompy wstępnej w zbiorniku...
306 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.9 D (XUD9) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08038 82 1 0047 Data Początku Gwarancji01.01.1990 NRE(homologacja)e2*93/81*0146*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
korka paliwa błąd korka paliwa nadciśnienie korka paliwa
wykonac potencjometr budowa magnesu amplituner przygasa
generator ozonu generator ozonu
Triumph Tiger 1200 – wyciek z pompy wody, uszczelnienie, naprawa, objawy Jak podpiąć laptop do akumulatora samochodowego