sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
Witam, Nie zadnego czujnika dodatku. Poziom w zbiorniku jest obliczany. Jest natomiast czujnik obecnosci korka paliwa. Jesli on nie dziala, to kalkulator nie bedzie dodawal dodatku do paliwa i FAP nie bedzie mogl sie regenerowac. Oszczednosc 600zl stracisz wiec z nawiazka. Zreszta, jesli o tym czujniku mowa, to wydaje mi sie to drogo, bo sam czujnik...
Przy rurze wlewowej, naprzeciwko korka, po drugiej stronie blachy nadwozia.
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Witam. Mam takie same objawy. Udalo sie moze zlokalizowac usterke?
Ja mam otwieranie na kluczyk korka od zbiornika paliwa i muszę mieć całkiem zamknięty bo nie wyciągnę kluczyka z niego
W korku masz magnesy we wlewie czyknik . pewnikiem zgniła instalacja . Jak nie widzi korka nie przeliczy ilości dodatku . Poza tym sterowniki dodatku też czasem padają . Proceduradolewania jest taka że trzeba otworzyć korek dolac dodatek dolać paliwa z 15L i zamknąc przejechać kawalek i policzy . Jak nie rozpoznaje otwarcia i zamknięca korka wlewu bład...
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Znalazłem coś takiego: uszczelka korka wlewu paliwa dorobiona z sam nie wiem czego. Płatek kosmetyczny? Wymieniłem na używany kompletny korek. Po wymianie części jak wyżej i korka na razie motorek jeździ. https://obrazki.elektroda.pl/7818002300_...
Kolejny samochód bez korka paliwa i z klapką niby zamykaną centralnym (wystarczy szarpnąć i się otworzy to Focus II), za to autko bardzo fajne do jazdy z super zawieszeniem ;) Dodatkowo jeszcze uparcie stosowany przez Forda patent z otwieraniem maski silnika kluczykiem, i takie zestrojenie silnika benzynowego 1.6, że jadąc ok 140 km/h na najwyższym...
Sprawdź czujnik otwarcia korka wlewu paliwa. Wygląda na to że w waszych samochodach macie problem z nim i dlatego BSI nie aktualizuje poziomu paliwa podczas niewielkiego tankowania.
Dzień dobry, W moim 307 hdi 110 km, 2003 rok zaświeciła się kontrolka paliwa, po jedynym tankowaniu - nie pomogło, po drugim, dalej świeci rezerwa, trzecie tankowanie i dalej to samo. Wskazówka była cały czas na rezerwie pomimo trzech tankowań. Wyjąłem pompę pływak i po włączeniu zapłonu wskaźnik nie reaguje na dźwiganie potencjometru a teraz kontrolka...
Wymień czujnik położenia turbiny (mellet). Elektrozawór sterujący gruchą turbo (brązowy) ma dwa krućce (podciśninie-grucha) oraz trzeci w formie upustu powietrza, którędy najczęściej dostaje się woda z nieszczelnego podszybia i ukatrupia czujnik przy gruszce. Ja dałem wężyk gumowy i wyprowadziłem w suche miejsce. Spięty na krótko elektrozawór i pompowanie...
Witajcie, woli informacji, wymienili czujnik korka paliwa - usterka znikła, auto sprawne. Pozdrawiam
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Naprawa kosztowala mnie dokladnie 970 zl. Wymiana czujnika korka paliwa + czyszczenie filtra FAP + dolewka plynu Eloy + wymiana oleju + wymiana filtra oleju + regulacja turbiny jak sie okazalo ze po regeneracji zostala za bardzo podkrecona. Chyba tyle co bylo zrobione. Problem rozwiazany. Mialem nadzieje ze mniej to bedzie kosztowalo, ale wazne ze znalazlem...
Sprawdził bym na Twoim miejscu, czy masz mapę silnika fabryczną czy modyfikowaną. Sterownik może mieć programowo np. wycięty FAP, wyłączone błędy DTC i wtedy kaplica przy diagnozowaniu. Układ oczyszczania wymaga sprawności wielu podzespołu, wtym np. czujnika obecności korka paliwa (które lubiały padać).
Działa czujnik korka wlewu?
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Nie ma i nie będzie żadnych problemów z odpaleniem. Komputer głupieje bo widzi poruszające się auto a paliwa mu nie ubywa, po pewnym czasie zapala rezerwę bo myśli, że czujnik paliwa się zepsuł/zawiesił i martwi się żeby Ci paliwa nie zabrakło. Wystarczy dolać aby nieznacznie podniósł się czujnik i rezerwa zgaśnie mam 1/4 zboirnika paliwa i komp pokazuje...
Witam. Mam problem, który uwidacznia się szczególnie gdy zatankuję od 3/4 do pełna baku benzyny. Po zamknięciu korka i uruchomieniu silnika, pracuje on miarowo przez 15-30 sek a potem zaczyna szarpać. Przy otwieraniu korka ledwo mogę go wyjąć tak duże stwarza się podciśnienie. Jak chcę jechać normalnie to muszę zamknąć klapkę bez wkładania korka. Kiedyś...
Panowie, po wyjęciu i włożeniu korka wlewowego paliwa w parametrach silnika Additive, tester pokazuje że korek wlewowy jest obecny cały czas bez względu na to czy jest wyjęty czy włożony na miejsce Prawdopodobnie przez to nie mogę przeprowadzić procedury napełnienia zbiornika. W parametrach cały czas poziom additive pokazuje 1g. Od czego zacząć ??
Tak jak w temacie Zaczne w taki sposob zamontowalem instalacje w Lagunie 2,0 8v. Do momentu zamontowania lpg bylo wszystko ok ale po montazu lpg zaczal sie problem taki ze jadac na gazie wskaznik paliwa pokazuje jego faktyczna wartosc-polowa baku palia a wiec ok.25 litrow i faktycznie tyle paliwa jest w baku a rownoczesnie zaswieca sie lampka z rezerwy...
Witam, Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu z obsługą FAP, przypuszczam iż ktoś grzebał w ECU ale nie mam żadnego doświadczenia w zgrywaniu mapy i jej ocenie bo co do reszty diagnostyki to już się poddałem....do rzeczy Kalkulator dodatku po zatankowaniu paliwa nie zwiększa licznika dozowania dodatku więc przypuszczam iż wcale go nie dodaje...
Podmieniałeś czujnik od innego modelu? Działa takie rozwiązanie?
Witam szukam schematu instalacji ( silnika fap czujnik korka wlewu paliwa) peugeot 807 2,0 hdi 136 2007
Opcja 1. Dorobienie kluczyka/pilota wg. stacyjki lub wkładki zamka + programowanie. Opcja2. Zestaw składający się z BSI + ECU (komputer) silnika + stacyjka z kluczem (dobrze cały zestaw z wkładką drzwi ewentualnie korkiem paliwa). Trzeba się liczyć z koniecznością programowania dodatkowych funkcji BSI.
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Zaworek w korku zbiornika paliwa działa .
pozostale 2 bledy to p2408 p1351 Nimi się póki co nie przejmuj, szczególnie P1351 - spalone świece lub przekaźnik świec. P2408 - to walnięty czujnik obecności korka zbiornika paliwa.
Witam, to typowy objaw - ze paliwo ze zbiornika 'nie dochodzi / lub ma bardzo utrudniony przeplyw', przez osady w 'kraniku' [ jesli taki w nim jest ] lub tuz przed 'wtryskiem'. Gdzies 'po drodze' od zbiornika - do 'wtrysku' jest 'przytkanie' i dlatego trzeba bardzo powoli dodawac 'gazu'... Moze tez byc zatkane / przytkane odpowietrzenie w korku zbiornika...
Może być zamek, a konkretnie silniczek, ale najczęściej problem w zasyfionym styku złącza na przednim słupku, tam gdzie dochodzą te styki w płacie drzwi, styk bodaj trzeci od dołu w prawym rzędzie. Zobacz czy któraś płytka na tym wielozłączu nie jest wybitnie wypalona/przyczarniała. Acha- jeszcze jedno, bo w kwestii lewych drzwi w 1007 na tym forum...
Sprawdź, czy usterka występuje przy odkręconym korku wlewu paliwa. Możesz mieć zatkane odpowietrzanie zbiornika paliwa. Nie montowałeś ostatnio jakichś filterków paliwa?
Niestety nie ma czujnika w korku ani w klapce. Podobno otrzymuje impuls z zbiornika paliwa, aby dodała dodatek. Nie powinna pracować ciągle.
Witam, pacjent to jak w tytule peugeot 307 1.6 HDI. Auto jedzie normalnie, czasem zgaśnie a czasem nie. Można przejechać 2 km a można 20 i tu się zaczyna loteria. Podczas gaśnięcia auto najpierw szarpnie, potem spadają obroty ( nie reaguje na wciskanie pedału gazu ). Po szarpnięciu wyłącza się dmuchawa nawiewu ale chyba to nie jest problem. Profilaktycznie...
Jak gruszka to nie pompka paliwa w zbiorniku,to po pierwsze a po drugie odpowietrzenie zbiornika .np.korek wlewu.pozdr.
Znajduje sie obok zbiornika paliwa, nie ma korka wlewu , trzeba go tam wpompować. Kolego jeżeli tego nigdy nie robiłeś to jedz do speca. Samo dolanie płynu nic Ci nie da, potrzebna jest ingerencja testera i wprowadzenia nowych parametrów.
czy to jest ciśnienie odpowiednie Komunikat o błędzie wyraźnie informuje, że jest za niskie. Ale to nie musi być zgodne z prawdą? Zasada działania instalacji dozowania Blue. jest taka, że czujnik wykrywa otwarcie korka zbiornika. Po zatankowaniu i zamknięciu korka, do procesora, sterownia urządzenia dozującego płyn. trafia sygnał o ilości zatankowanego...
Tykanie jakie słyszysz to sterownik podciśnieniowy opaów paliwa - aby go nie było tak głośno słychać owiń go gąbką.Jeżeli chodzi o brak odpowietrzenia zbiornika paliwa to najprościej jest wywiercić małym wiertełkiem 2mm dziurkę w korku - nie będziesz musiał robić przeglądu całego wlewu paliwa.
może zbyt późno wpadłem na ten temat ,ale może się to jeszcze komuś przydać-w takim przypadku jak wyżej należy sprawdzić w pomiarze parametrów ( kalkulator dodatku do paliwa) czy korek zbiornika paliwa pokazany jest jako obecny (oczywiście przy korku zakręconym) jeżeli jest inaczej należy sprawdzić obecność wkładki magnetycznej w korku , instalację...
Już wywiercilem dziurę w korku do paliwa bo sykalo jak otewieralem i myślałem że może robi podcisnienie
Czy przez kapanie z tego korka auto ma problem zapalić (dlugo kręci jak jest zimny). Tak jakby z niego paliwo schodziło A dokładnie z pompy.
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
Jeśli chodzi o zapach paliwa w kabinie to z tego co wyczytałem na forach pojawia się on często gdy zbiornik wypełniony jest w małym stopniu i żle działa zaworek ciśnieniowy od filtra oparów, znajduje się on pod prawym błotnikiem przód. Znalazłem też radę mówiącą że wystarczy w korku paliwa , wewnętrzny korpus , zrobic milimetrowy otworek i to pomaga.
W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie brednia Czym i jak płukacie FAP?
Ja jak będę miał czas wolny to sprawdzę jeszcze raz te świeczki. Sprawdzę jakie jest ciśnienie, wiem że zbiornik nie jest szczelny.. tzn jak jest dużo paliwa wlanego to ucieka.. tym górnym korkiem przy zbiorniku (nie wlewem).. może to ma jakiś wpływ zimą..
Filtr paliwa wymienilem przed wymiana regulatora cisnienia. Problem wystepowal wczesniej i pozniej. Specjalisci od wtryskow i pomp wyjeli wtryski, regulator, filtr paliwa, egr, przeplywke, odme i sprawdzali "na stole". Wkladali kilka razy regulator cisnienia i za kazdym razem wyjmowali regulator z opilkami. Po oczyszczeniu autko jezdzilo dobrze przez...
Czyszczenie kranika wyglądało w ten sposób że odkręciłem kranik od baku następnie go rozkręciłem przeczyściłem te wszystkie sitka i przedmuchałem wszystko kompresorem i złożyłem dokładnie tak jak było. czyli to odpowietrzenie baku to jest ta mała dziurka w korku od paku?? ten kranik ręczny czyli mechaniczny zarazem....
korka paliwa błąd korka paliwa nadciśnienie korka paliwa
tempo defro konwerter spdif programowanie central alarmowych
laser czyszczacy zalany laptop ubezpieczenie
Wymiana serwera w Pioneer VSX-930: Problemy z vTuner Samsung lodówka - problem z przepustnicą sterowaną modułem