PP a raczej DB oczywiście był i błędów jest trochę, ja sadze ze jakaś nitka zasilania padła, raz tak miałem jak kostka pod stacyjka padła, bezpieczniki wszystkie sprawdzone wiec raczej to nie to. Potrzebne schematy a o której wtyczce myślisz ? Dodano po 1 Należałoby się podpiąć PP 1 - czy PP "widzi" naciśnięcie hamulca 2 - słychać sprzęgło sprężarki...
Witam, posiadam peugeota 306 1.4 benzyna i w ostatnich dniach pojawiła się taka awaria, a mianowicie jest problem z odpalaniem. Gdy samochód stoi dłuższy czas, to nie ma problemu ale jeśli jeżdżę po mieście i co jakiś czas się zatrzymuje, żeby wyjść do sklepu i jadę dalej to problem się pojawia ponieważ nie zawsze samochód chce odpalić. Wszystkie kontrolki...
może jest problem z kostką stacyjki??? to typowe objawy dla niej. Czy stacyjka była nowa??? kostka to kwestia kilku złotych.
A już myślałem że tylko ta kostka :) Teraz to się szykuje rozbieranie kierownicy bo tam jak widzałem jest chyba zakuta ta stacyjka niema śrub aby rozebrac ?
Witam. Mój problem polega na tym ,że rozrusznik w ogóle nie chce kręcić .Podczas przekręcenia kluczykiem pyka jeden z przekaźników w puszce z bezpiecznikami pod maska .Pyka również elektrowłącznik i myślałem ze wina jest po stronie rozrusznika wiec oddałem go do naprawy ,wymienili elektrowłącznik na nowy i po założeniu rozrusznika do samochodu sytuacja...
Faktycznie odlaczylem kable od stacyjki i zapalilem auto na krotko. Stacyjka do wymiany (albo raczej kostka stacyjki) Dzieki A pro po resetujacego sie zegara Bezpieczniki wszystkie sprawdzone ... wiec nie wiem...
Proponuje nic nie kombinować z innymi stacyjkami. Istniejącą stacyjkę, o ile jest sprawna elektrycznie, delikatnie wypiąć z kali zaznaczając gdzie który był. Chyba, że jest kostka łączeniowa wtedy no problem. Wymontowaną stacyjkę należy zanieść do dobrego fachowca od kluczy. Fachowiec mając ją w ręce dorobi nowe klucze do istniejącego bębenka lub wymieni...
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Witam, juz poruszalem kilka razy na forum temat mojego autal, ale tym razem naprawde nie poradze sobie bez pomocy elektrykow. Oto schemat elektryczny z mojego auta (1996r. 1.9TD, peugeot 306) "Starting and charging TD" http://twojezdjecie.pl/pliki/f2a3809e062... Na poczatku mysalem ze to stacyjka kupilem nowa podlaczylem ale dalej...
Spręzyna powrotna jest kostce, tej z przewodami.
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
A przy wymianie BSI były kodowane kluczyki?
A może kostka stacyjki ???
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
Tak możesz ją przełożyć ze starej stacyjki plastikowy 'walek'koloru czarnego wokoło bembenka stacyjki z kostką na dwa piny koloru brazowego wchodzacom w moduł na kolumnie pod manetke od radia.
podładuj akumulator do gęstości elektrolitu 1.28 g/cm lub wypalone styki e elektromagnesie przy rozruszniku lub zaśniedziałe styki na kostkach , stacyjce
A może kostka stacyjka...
No to wychodzi że kostka stacyjki do wymiany.
Poruszaj kluczykiem w stacyjce. Częsta usterka, to właśnie kostka stacyjki.
1E to to samo co 1B , tam ma być napięcie zawsze - bez zapłonu , na 32A i 32C , ale tylko po kluczyku /włączonym zapłonie/. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznikiem , brak napięcia na 32A i 32C , to wina kostki stacyjki! Z resztą sobie poradzisz!
Zgodnie z pytaniem : jak wiesz jak to ciężko,jak nie wiesz to bardzo cieżko.
Sprawdź kostkę stacyjki
Uszkodzona okazała się kostka stacyjki.
Rozrusznik. Kostka stacyjki.
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Uszkodzona kostka stacyjki
Ciągle ten komunikat na wyświetlaczu: "tryb oszczędzania energii". I od tego trzeba był zacząć, to jest twój problem. Zajmij się komunikacja z bsi. Na początku kostka stacyjki potem zasilanie.
Kostka stacyjki ok? Jak poszło zwarcie na włączonym zapłonie mogła oberwać.
Dokładnie telefon mi nadpisuje słowa jak nie zwrócę uwagi to wyskakują takie domysły. Tak jak kolega piszę sprawdź stacyjke plus do stacyjki leci z tej białej 10pinowej kostki i tam wraca po załączeniu zapłonu. Mogę się mylić i leci z 10pinowej czarnej.
zbieg okoliczności, przyczyna była kostka stacyjki.
Kostka stacyjki.
Może przypalona kostka stacyjki.
Na początek do sprawdzenia kostka stacyjki.
Być może kostka stacyjki. Czasem lubi padać też moduł odpowiedzialny za usypianie systemów po wyłączeniu kluczyka. Najlepiej podpis. Komputer jeśli usterka często występuje i sprawdzić co wówczas dzieje się w samochodzie.
Sprawdź kostkę stacyjki .
Napisz skąd jesteś, może ktoś Ci pomoże. Kluczyk do stacyjki jest ten sam czy naprawa polegała na włożeniu innej stacyjki? Może być też uszkodzona kostka stacyjki.
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
A może by tak sprawdzić kostkę stacyjki??
Sprawdzilem napięcie ponownie na zasilaniu sterownika wynosi 0,5v,wiec cos gdzies nie styka.Gdzie znajduje sie przekaźnik od dmuchawy ? Bsi d9 tam jest Problem rozwiązany,okazała się winna kostka stacyjki.
Zazwyczaj kostka pod stacyjką.
(zepsuta kostka stacyjki) Tu będzie problem.
...nie mógł zgasić?? Może by tak zacząć od kostki stacyjki.
Witam jestem totalnie zieolny w tym temacie. Już piszę o co mi chodzi. Mam zamiar wymienić radio samochodowe w peugeot 407 z oryginalnego na od pioneera. I problem polega w tym że kabel od radia pioneer wychodzący i kostka od samochodu nie mają prawa pasować jak widać na obrazu. Pytanie brzmi następująco. Jaki adapter trzeba kupić by to podłączyć bo...
Poprzednie próby odpalania, na uszkodzonym rozruszniku i poleciały styki w kostce stacyjki.
sorki zlie przeczytałem,myślę że to kostka pod stacyjką.
Podpinam się pod temat brak świateł z tyłu pozycyjnych na obu lampach rejestracja świeci bezpieczniki ok na kostkach brak zasilania. Gdzie szukać przyczyny na razie podpiąłem na krótko plusem po stacyjce z modułu haka do tego na haku też nie ma pozycyjnych
Masz kilka usterek. Zacznij od sprawdzenia kabli z kostki stacyjki do bsi.
sprawdź czy idzie plus z kostki stacyjki na rozrusznik
Wszystkie duże masy i plusy sprawdź, kostka stacyjki jeszcze wchodzi w grę.
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Nie. +CC przychodzi ze stacyjki do BM34 na pin 9 kostki szarej i przez bezpiecznik F4 idzie na pin 12 kostki zielonej i stamtad do ECU. Wyjmij bezpiecznik F4 i zobacz, czy masz tam +CC. http://obrazki.elektroda.pl/8105782400_1...
Odpiąłem kostki od stacyjki i tak się paliły kontrolki.
Szukam schematu kabli w Skuterze. Ponieważ kupiłem nową stacyjkę, która jest bez kostki i kabli.
No to może już kostka stacyjki wyzionęła ducha i trzeba wymienić.
W Peugeotach było dodatkowe zabezpieczenie w stacyjce. Zasilanie z cewki zasilającej CDI przechodziło przez stacyjkę, dlatego dwa przewody od gaszenia muszą być zwarte razem w pozycji ON. Nie wiem czy dalej jest to praktykowane w nowszych modelach.
U mnie w tej chwili jest tak: 4 pin - kabel po stacyjce, 7 pin - prąd stały. Mam oryginalną kostkę peugeota więc kolory są inne. brązowy po stacyjce a fiolet stały. Czyli teoretycznie źle bo musze włączać je z palca. Ale jak zamienię te przewody miejscami to radio traci pamięć. Ktoś ma jakiś pomysł jak to zmienić? help Panowie! Scaliłem dwa posty.
Obecnie podłączone są 2,3,4,5,7 i 8 Brak zasilania po stacyjce na pin 6. Tak na początek/próby połącz 7 z 6.
Myślę że kol. viper555 ma racje; sprawdż stacyjkę możliwe że nie łączy sama stacyjka lub kostki łączące.
Witam, Peugeot 107 1.4 HDI 2007 r. Sterownik Siemens. Potrzebuję, żeby ktoś mi na zdrowy rozum pokazał, na której kostce i na którym pinie w sterowniku powinna być masa, a na którym stały plus, a na którym po stacyjce.
W fabrycznej instalacji radiowej Peugeota ZAWSZE JEST + cały czas (pamięć). Dodatkowo jest + , który zanika po kilku min. i - w niektórych instalacjach + tylko po stacyjce.
Sprawdź czy podaje prąd na rozrusznik jak przekrecasz kluczyk. To ten cienki przewód podłączony do automatu rozrusznika. Zwykła kontrolka na 12 V ( żarówka). Jak się zaświeci to rozrusznik do wyjecia. Jak nie zaświeci to szukaj przekaźnik, kostka stacyjki, połączenia przewodów
Błąd sterownika analogowego wskazuje na problemy z pętelką- zasilanie, kable, itp. Z tą kontrolką ładowania to dziwna sprawa. Kostka stacyjki oczywiscie sprawdzona.
Dziwny objaw może kostka w stacyjce lub zwarcie w instalacji
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
Sprawdzić masę na silnik i na karoserię. Sprawdzić zasilanie na kostce stacyjki. Wszystko żarówką minimum H4.
Robiłem skuter dla sąsiada syna Peugeot Vivacity też nie miał iskry i uszkodzona była stacyjka. Nie wiem jak ma Vespa ale w Peugeot'ach jest tak że stacyjka masuje cewke tam gdzie powinien być impuls. Po wyciągnięciu kostki z stacyjki skuter zapala... Spróbuj odłączyć tą kostkę...
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Na beben stacyjki od tylu jest wsunieta kostka, zciagnij ja, wez przy pomocy kontrolki sprawdz w ktorej szczelinie kostki jest napiecie. Przy pomocy mostka sprobuj lekko dotknac po kolei do sasiednich.Gdy zapala sie kontrolki na desce zapamietaj miejsce i poszukaj szczeliny gdzie odezwie sie rozrusznik.mostkujac + z kontrolkami drugim mostkiem na krotko...
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Aparat zapłonowy nie wytwarza prądu, od tego jest alternator.Sprawdzic należy dlaczego nie dochodzi napięcie.KOstka stacyjki,alarm lub immo - jeżeli jest.
A kostkę stacyjki sprawdzałeś? Może styki są zaśniedziałe i duży opór.
Wg schematu zasilanie idzie ze stacyjki. Sprawdź kostkę stacyjki może styki nie rozłączają. Spotkałem się też z przypadkiem, że w wyniku wyrobienia klucza można było go wyjąć ze stacyjki bez całkowitego powrotu stacyjki do pozycji 0 i wówczas nie rozłącza styków w kostce. Sprawdź też przełącznik wielofunkcyjny.
A może zdradzisz nam jakie radio (marka, model lub zdjęcie naklejki na radiu), oraz rocznik auta, sprawia Ci takie problemy ? Jak dobrze pamiętam, to w samochodach Peugeot i Citroen, po upływie 3 minut od wyłączenia zapłonu, zanikały wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
Tak to może być ten zawór. Wtym momencie jak nie będzie chciał zapalić zmierz napięcie na nim powinno byc takie jak na akumulatorze. Kluczyk ma być w pozycji zapłon. Może też nie łączyć kostka w stacyjce.
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Z akumulatora /30/ przez bezpiecznik -M F7, na pin pierwszy kostki , a na rozrusznik; z pinu 3 kostki stacyjki , przez skrzynkę bezp. i na automat rozrusznika. Mam schemat , na którym jest rozrysowane 5 pinów na kostce , a nie 6. Istnieje możliwość ,że to jakaś modyfikacja.
Jaka jest rezystancja impulsatora i cewki zasilającej moduł zapłonowy? Edit: Dopiero doczytałem ze to jakiś składak. Jeździł ten skuter czy to od nowości nakombinowane? Dlaczego stacyjka jest na 2 kable a wiązka ma 5? Jeżeli trafiłem na dobry schemat to bez odpowiedniej stacyjki lub zrobienia zworki w kostce nie odpali.
Witam. Mam problem z Peugeot Boxer 2004 rok. Po wyciągnięciu kluczyka, auto dalej chodzi i po dłuższej chwili samo gaśnie. Wymieniłem kompletną stacyjkę wraz z kostką i dalej jest to samo. Może być to przyczyna uszkodzonego przekaźnika, czy jakiegoś zaśniedziałego połączenia?
tak potem można działać dalej samochodzik nie pokaże się z tego co pamiętam jeżeli nie będzie modułu ale...... można to sprawdzić zakodować możesz już sobie wszystko ale niektóre kodowania mogą nie przejść jak nie ma osprzętu. podesłałem ci 20pkt na elektrodzie \ok dzieki znalazlem taki modul jaki maszw swoim opisie z takimi samymi numerami rozumiem...
Co z kostka stacyjki , może po przełączeniu na 50 rozruch/ gubi 15 /zapłon/.?
roziązałem problem ze stacyjka :) podlączyłem czerwony kabelek z zółtym do pradu stałego i chodzi bez stacyjki radio :) tylko glosniki do rozkminienia mi zostały :) ale to juz jutro :)
W ducato po 2006r tak się dzialo jak zalało skrzynkę z bezpiecznikami pod maską a ty na początek sprawdź stacyjkę po prostu odłącz kostkę i zobaczysz efekt
Miałem kiedyś podobny problem z berlingiem,objawy podobne jak u ciebie. Po długich bezowocnych próbach okazało się ze jednak kostka stacyjki była winna! Poprostu czasmi rozłamczała przerywała główny kabel plusa dochodzący do kostki co powodowało rozłanczanie zapłonu lub brak prądu na rozrusznik! Może warto spróbować
Witam. Mam problem z Peugeotem 406 2.0 diesel 2000r. Po odpaleniu samochodu nagle zgasł i już nie chce odpalić. Nie działa również nawiew w kabinie. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone, kostka stacyjki też. Komputer nie pokazał błędów.
Nie ma się o czym rozpisywać, proste do zrobienia, wszystko jest w kostkach przy bsi, odcinasz plusa po stacyjce i po temacie.
Z jakim sterownikiem? Bosch czy MM? A przekaźnik jest sterowany przez komputer. Czujnik temperatury sprawdzony? (profilaktycznie). Jeżeli nie zapali się na zapłonie kontrolka silnika, to nie ma możliwości odpalenia. Wtedy trzeba sprawdzać instalację. Może kostka stacyjki już przestaje łączyć?
Jak tutaj mają iść kable? W przedstawionej kostce fakro nie ma w ogóle pinu z zasilaniem "po stacyjce", bo w samochodach z magistralą CAN zasilanie to jest podawana na sygnał z CAN. Bez CAN radio w tym przypadku nie będzie działać, bo "ni ma prundu". Należy więc podciągnąć osobny przewód "po stacyjce" (np. z zapalniczki) i umieścić go z pinem w kostce...
Kręci to kostka stacyjki, i kabelki po drodze. Nie kręci to on sam.
Tak mierzyłem na kostce bez modułu oraz na samej cewce,jutro zrobię fotkę.
http://obrazki.elektroda.pl/4410181400_1... Zdjecia modułu przesyłam powyżej, podpiąłem akumulator ale iskry nadal brak,w ogóle brak jakiejkolwiek reakcji. przydał by się pinout tego modułu, i ewentualnie podpięcie na krótko. Dodam również ze ze stacyjki wychodzi 5przewódów, ale z kostki z którą się łączy stacyjka wychodzą tylko 2.
Zrób zdjęcie modułu zapłonowego i wrzuć nie chodziło mi o wypięcie stacyjki tylko wypięcie 1 przewodu z kostki modułu .
Tak , ale w kluczyku gdzieś musi by kostka immo, bo na stacyjce jest pętla. Tak mi się przynajmniej wydaje Lewandi
jeżeli ci to pomoże,to wszystko masz we wtyczkach wchodzących do bsi,kierunki to beż lub zielony i biały nr.pinów 13 i 14[kolorami się nie sugeruj tylko licz piny] w czarnym złączu wchodzącym do bsi,lampka to w złączu białym[też przy bsi]pin nr.16-sterowanie plusem,musisz użyć inwertera zmieniającego plus na masę bo przekaznik będzie bzyczał przy dogaszaniu...
wiem, ze ten problem rozwiązują elektronicy samochodowi ingerując w komputer. We Wrocławiu taki zabieg kosztuje100-150 zł. Ja doraźnie aby otwierać bagażnik rozłączyłem kostkę tylnej klapy i podałem na kostkę 12 V z tylnej zapalniczki. Ponieważ na zapalniczce plus jest tylko przy przekręconym kluczyku stacyjki otwieram zerem tylko wtedy. Ale jak będę...
Peugeot ma instalację podobną jak Fiat -radio działa bez kluczyka. W Peugeocie po podłączeniu radia (przez kostkę) i kiedy kluczyk NIE jest w stacyjce (mam go w kieszeni) radio gra jak ta lala -wszystko działa poprawnie. :( nie mam pomysłu co jest nie tak. :(
Witam, partner 1.6 hdi 2012r. Nie dziala dmuchawa na żadnym z biegów. Po przeszukaniu forum, zlokalizowałem zielony przekaźnik przy pedale sprzęgła. Styki nie wypalone. Zwierając styki dmuchawa pracuje na wszystkich biegach. Proszę o pomoc i wyjaśnienie co i czym steruje cewka przekaźnika( kostka stacyjki?,BSI? i czy to masa czy 12v) Pozdrawiam
Wszystko zależy jakie masz doświadczenie w pracach elektrycznych i modelarskich. Jaką masz tapicerkę na drzwiach (bo zdaje sie ze zmienili ją jakis czas temu). Czy masz już oryginalne miejsce na głośniki w drzwiach? Jeśli nie to najprostsze panele zrobisz z pierścieni z mdfu odpowiedniej grubości obijając je ładnie materiałem. Za głośnikiem musisz wyciąć...
Czy może - jeżeli kabelek ma poprawną przewodność to pojeździć autem i kalkulatory same powinne skorygować napięcie ładowania i stan akumulatora w kalkulatorze? Oczekiwałbym, że skoryguje. Moduł naładowania pmonitoruje napięcie i natężenie- więc powinien to kontrolować. Kolejną komplikacją było to, że numer przewodu przy aku jest rozmazany jakby się...
Witam serdecznie. Zacznij od bezpieczników( tych pod maska również) i kostki stacyjki. Musisz po włączonym zapłonie mieć napięcie na wszystkich przewodach oprócz rzrusznika. Pozdrawiam.
Peugeot 207 1,6hdi rok 2006 nie chce zapalić. Rozrusznik nie kręci podczas przekręcenia kluczyka na starter, natomiast kręci rozrusznik na krótko przez złączenie kabelkiem,jednak auto nie odpala. Nie mogę zczytać błędów z silnika ponieważ interfejs się nie łączy, próbowałem Mega macs oraz chiński Delphi. Natomiast łączy się z innymi podzespołami np...
peugeot kostka kostka peugeot peugeot stacyjka
amica indukcyjny płyta radmor programator citroen licznik
bosch condens nietypowe połączenie bezpieczników
Audi Q7 4L sterownik drzwi tylnych lewych J388 – brak komunikacji, powiązanie z lampami klapy Toyota brak prądu w kabinie – centralny zamek i szyby nie działają, niedziela, bezpieczniki, przekaźnik PWR