Na początek to sprawdź żarówką np h7 czy zasilanie i masy są dobre na module i samym silniku. Potem będziesz martwił się o modul.
Musisz sie dostac do silnika nawiewu. A dokladnie do modułu lub rezystora. Sprawdz czy masz zasilanie.
Pewnie tranzystory w module nawiewu. Czy tam jest climatronic czy pokrętło skokowe od regulacji nawiewu (dmuchawy). Opornica dmuchawy w postaci rezystora czy elektronicznego modułu?
Kiedyś w Sceniku 2 też zauważyłem że wraz ze zmniejszaniem obrotów regulator się nagrzewa tak na orginale jak i na buz 342. Ale nie dochodziłem czemu. Działa do dziś. A klimatronik w Sceniku 2 ma taki algorytm że pracuje na niskich obrotach w trybie Auto żeby nie szumieć. Zresztą dziwne że czerwone jeże z audi rzadko się palą a francuzy od dawna mają...
czyli niema żadnych błędów przy logowaniu się do klimy , i innych modułów ?
Uszkodzone BSM, uszkodzony moduł albo sam silnik dmuchawy. To w zasadzie standard. Mogą być jeszcze uszkodzone przewody czy panel kimy. Co do wyrobionych plastików to też prawda.
To sprawdź bezpieczniki Więc brak sterowania. Do sprawdzenia moduł sterujący (panel)
Rezystora (małego) z obudową nie ma w tej wersji. Jest to wersja z klimatyzacją i wentylatorem sterują tranzystory w tej aluminiowej obudowie, która jest przy wentylatorze. Prawdopodobnie to jest usterka - szukaj nowego/używanego modułu tranzystorów.
witam w peugeocie 306 silnik 1.6 z '94r. (silnik TUJ5) padł nawiew. Okazało się ze spalił się moduł rezystorów. Wymieniłem go na nowy, ale po tygodniu nowy także się przepalił i nawiew znowu nie działa. Co może być tego przyczyną.
To jest typowa usterka nawiewu w peugeocie! Na płytce regulatora nawiewu są dwa duże owalne tranzystory o dziwnych oznaczeniach. W zamian można wstawić inne darlingtony z serii 2Nxxxx. Naprawiałem te moduły, koszt jednego tranzystora nie powinien przekroczyć 30 zł. Po wymianie zero reklamacji. Najlepiej dać do naprawy dobremu elektronikowi. Lub kupić...
Zdemontowalem tunel środkowy, jest tylko moduł poduszki, pod zapalniczka moduł od immo - u mnie immo jest bez klawiatury. Po lewej mam skrzynkę na 30 bezpieczników i przekaźników i ja tam nic nie widzę. Po prawej jest nawiew silniczek. Nie widzę tego co wrzuciłeś na zdjęciu. Wyjmę jeszcze jutro pokrętła nawiewu i może gdzieś tam...
Haka masz?Być może zwarcie w module/gnieździe przyczepy.
A co z modułem sterowania dmuchawy tzw. opornicą/rezystorem ?
Skontroluj kabel sterujący.Ten cienki co idzie do ecu klimy.A jaki ten moduł założyłeś oryginał czy ryżowy?
Pod schowkiem, od strony pasażera jest moduł regulacji obrotów wentylatora nawiewu przykręcony jednym wkrętem. Podłączone są do niego dwie kostki ,bardzo często się wypalają. Pozdrawiam
Bezpiecznik termiczny znajduje się w module rezystorów przełączających biegi dmuchawy i jest chłodzony razem z rezystorami przepływającym powietrzem. Moduł rezystorów jest połączony przewodami z przełącznikiem prędkości dmuchawy. Może tutaj jest gdzieś przerwa.
Opornica (moduł) silnika do wymiany. A jak silnik chodzi cięzko to tez.
podałeś symbol który na pewno jest maską(sztuczka producenta modułu) możliwe że popularnego elementu poszukaj w necie.
http://obrazki.elektroda.pl/1983282900_1... 8007 jest to presostat. 8025 - sterowanie wentylatorem 8035 - moduł klimatyzacji. Akurat w tej wersji panelu, nie ma w nim wbudowanego. W tym "automatycznym" jest w środku. Przeszukuję swoją dokumentację gdzie się znajduje. Dodano po 4 Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
To zależy jak jest sterowany went. Bo jak np jest moduł sterowany PWM ,a zasilanie bierze bezpośrednio z linii 30 to np zwarty tranzystor. Dodano po 29 Do sprawdzenia moduł went .Jest prawdopodobnie na silniku dmuchawy. Taki jeż. Prawdopodobnie bo danych o aucie aż głowa boli.
Nie wiem czy już naprawiłeś ale miałem podobny przypadek. Winny okazał się moduł rezystorów. Aby się do niego dostać trzeba odkręcić prawe podszybie zdjąć (odchylić gumę) i tam będzie wspomniany moduł. To są trzy rezystory w formie cewki i bezpiecznik termiczny który się prawdopodobnie spalił. Zdejmuje się go przekręcając lekko.
Usterki tego typu diagnozuje się max pól godziny. -Nie chodzi nawiew -sprawdzam czy jest napięcie na silniku (żarówką 115 W), jeżeli nie ma "idę" do BSM. -Stwierdzam że napięcie nie wychodzi z BSM. Podaję sztucznie napięcie na wyjście BSM do wentylatora -jeżeli wentylator ruszył to już wiadomo o co chodzi, jeżeli nie to -sprawdzam czy dochodzi napięcie...
Masz może jakiś manual jak dobrać się do takiego siłownika od strony pasażera ?? Dodano po 19 https://obrazki.elektroda.pl/3757591200_... Mały update, dobrałem się do tych modułów. I oba te moduły które wskazałem na rysunku pracują prawidłowo po zmianie ogrzewania. Na zdjęciu nie widać 3 który jest jeszcze wyżej. Ale jeśli to jest walnięty...
Czy ktoś wie? czy ktoś może pomóc????? Jak taki układ działa ? może ma ktoś schemat? Stopień końcowy jest na BUK 45G - razy 3 sztuki :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Pooomocy !!!!!!!!!! Czy można to czymś zastapić ewentualnie jest jakiś kit, który by robił za ten moduł?? wszelkie sugestie mile widziane Pozdrawiam serdecznie - kepelle
Witam! W aucie Peugeot 307 SW 2.0 HDI r. 2003 u kumpla padł nawiew, a w związku z tym, że jestem elektronikiem zwrócił sie z tym do mnie. Gdy się robi coś tam z klimą, to generalnie coś tam się dzieje pod tapicerką, ale nawiewu ani rusz...Tak jakby klima działała, ale wentylatory nie. Bezpieczniki są OK. Robiłem jakiś czas temu coś podobnego w Renault...
Witam serdecznie. Mam kłopot z peugeotem 406 z 2000 r silnik 1,8. proszę o pomoc w rozwikłaniu zagadki braku nawiewu. Czytałem wiele postów i niestety nie zadziałały moje działania w kwestii naprawy tej usterki. Auto z klimą ale regulacja manualna, panel z trzema pokrętłami środkowy to prędkość wiatraka. Bardzo proszę o wyjaśnienie przebiegu prądu w...
Dwa przewody ida bezposrednio do modulu dmuchawy a w module tym na drugim pinie masz bezposrednio mase czyli minus a na pinie 1 masz plus bezposrednio ze bezpiecznika 40A ktory ma zasilanie po stacyjce czyli 15. 5 I 6 pin z tego modulu dmuchawy idzie do panelu AC
Witam problem z zegarami powrócił . Po zapaleniu auta nie świwci żadna kontrolka podświetlanie nawiewu też nie šwieci i środkowy wyświetlacz nie działaja zegary, natomiast podświetlanie radia świeci ale radio nie gra . Dopiero jak przejade około 20 km i wiecej i gdy wjade w dziure wszystko sie włacza radio kontrolki zegary zaczynaja działać gdzie szukac...
Witam Mam problem z moim Peugeotem 207 1,4 rocznik 2006 benzyna. A mianowicie wczoraj jadąc sobie autkiem chciałem zmniejszyć siłę nawiewu ale po zmniejszeniu na 0, włączył się nadmuch na dość wysokie obroty i teraz nie da się go wyłączyć jak wciskam przycisk żeby zwiększyć obroty wentylatora to one się niby zwiększają bo mocniej wieje ale wydaje mi...
Poszukiwania przyczyny ciąg dalszy. Potrafi odłączyć wspomaganie czy nawiewy w trakcie jazdy. Był także jednodniowy problem z odpaleniem (brak reakcji rozrusznika), ale ustąpił. Ładowanie OK. Gdzie szukać? Masy, przetarcie instalacji, moduł BSM pod maską? ELM327 ujawnia U0121 P0500 U1118 P0461
W 807 najczęściej padał moduł sterowania silnikiem nawiewu,jest on umieszczony na silniku (taki duzy radiator w ksztalcie litery "C"".Nie wiem tylko czy mozna zakupic sam modul czy wystepuje on z calym silnikiem.Tak czy inaczej warto by sie do niego dostac i sprawdzic czy jest zasilany i czy steruje jakies napiecie na silnik.Nie pamietam gdzie w 807...
Problem ze słabo działającym silniczkiem nawiewu w kabinie.Wymieniłem moduł sterujący wentylatora i nic się nie zmieniło.Wentylator bardzo słabo się kręci,brak reakcji na pokrętło.Po wyłączeniu nawiewu silniczek dalej kręci wentylatorem.Dopiero wyłączenie zapłonu powoduje zatrzymanie wentylatora.Zasilanie dochodzi.Proszę o wskazówki co do naprawy.Samochód...
A ja mam takie pytanie mam takiego Peugeota 307 1.6 HDI ze spalona tylną częścią instalacji (tylne lampy, podświetlenie tablicy, oświetlenia wnętrza, kurtyny powietrzne) i po wymianie tego wszystkiego i przekręceniu kluczyka zapalają się tylko światła postojowe z przodu i załączaja sie samoczynnie wycieraczki na przedniej szybie ( dodam,że po odcięciu...
Witam Jak w temacie - w Peugeocie 205 1.9d 1995r nadmuch pracuje na pełnych obrotach nie zależnie od ustawienia pokrętła - nawet w pozycji wyłączony nadmuch. Za postami na forum i zgodnie z książką sprawdziłem płytkę regulacyjną za pokrętłem (brak elementów elektronicznych - same ścieżki - wydaje się OK), potem wymieniłem wentylator gdyż podobno tranzystorki...
Moim zdaniem błądzisz bo albo masz taki rezystor jak na pierwszej fotce albo taki jak na drugiej nie są one łączone w pary. Skoro mówisz że masz taki jak na pierwszej fotce i go wymieniłeś to usterkę masz gdzie indziej. Zasilanie do tego rezystora dochodzi? Dochodzi. On czasami miał tak, że sobie przestawał na chwile działać, ale np. po ponownym uruchomieniu...
co to znaczy polautomatyczna jesli sa galki to linka steruje klapka cieplo zimno jaki reset jaki komputer jedyny modul to od wentylatorow
Jest dużo modeli tych paneli, co prawda nie miałem styczności z dwustrefową klimą jeszcze ale miałem do czynienia z instalacją w 406 i Xsarze. Jeżeli chodzi o klimę stawiam na uszkodzenie w BSI lub lub jeszcze jakiegoś dodatkowego modułu od klimy/nawiewu znajdującego się niedaleko dmuchawy pod deską. BSI nie lubi słabej masy i słabych połączeń. Wszystkie...
Witam! To mój pierwszy post na elektroda.pl. W Peugeocie 307 wyposażonym w automatyczną klimatyzację należącym do kolegi z pracy awarii uległa właśnie dmuchawa nawiewu. Po otwarciu obudowy okazało się, że przynajmniej jeden z tranzystorów był już wymieniany i w układzie sterowania znajdowały się tranzystory: BUZ111s (sprawny) i BTS149 (spalony). Wymieniliśmy...
Znajomy kupił ok. 2 lata temu Peugeota 407 1.6HDI teraz jeździ, ale zaraz po kupnie stał chyba z 3 miesiące z nim walczył. Najpierw urwał się grzybek zaworowy. Głowica do wymiany. Następnie 3x pod rząd wymiana turbo sprężarki i przewodu z sitkiem, pompa oleju. Dokładnie szczegółów nie znam co było w końcu przyczyną, ale już był dobrze zdesperowany....
Charakterystyki pojazdu 3008 (P84E) CROSS OVER 5-DRZWIOWY 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Model 3008 (P84E) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14826 89 2 0708 Data Początku Gwarancji 31.08.2017 Numer seryjny silnika 10 JBHY 3061051 P4A 9813169299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
PKO skasowaniu błędów odpala j chodzi przez chwilę dobrze po chwili zaczyna trząść silnikiem, wyświetla się usterka silnika na liczniku i po zgaszeniu nie chce odpalić tylko pstrykają przekaźniki i licznik jak by był rozładowany akumulator, a jest naładowany https://obrazki.elektroda.pl/7816032100_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych...
Witam! Jak w temacie - Evasion 2,0HDi z roku 2000. Problem z klimatronikiem jest taki, że albo grzeje na maxa albo w ogóle. Innymi słowy z nawiewów leci albo max gorące albo max zimne powietrze. Rozbierałem latem, sprawdzałem. System ma 3 silniki krokowe które sterują klapami nawiewów oraz centralną klapą mieszającą zimne i gorące powietrze. Wszystkie...
Peugeot partner teepe 1.6hdi 2008 Nie dziala regulacja prędkości nawiewu.. Doczytalem się ze prawdopodobnie na wentylatorze jest modul sterowania. Jednak nie potrafię namierzyc informacji jak sie do tego dostac? Ani gdzie dokladnie ten wentylator jest zamontowany. Moglby ktos podpowiedzieć jak sie do niego dostac bez demontazu polowy wnętrza? Z góry...
Witam Jak w temacie - w Peugeocie 205 1.9d 1995r nadmuch pracuje na pełnych obrotach nie zależnie od ustawienia pokrętła - nawet w pozycji wyłączony nadmuch. Za postami na forum i zgodnie z książką sprawdziłem płytkę regulacyjną za pokrętłem (brak elementów elektronicznych - same ścieżki - wydaje się OK), potem wymieniłem wentylator gdyż podobno tranzystorki...
moduł nawiewu peugeot nawiewu schemat nawiewu peugeot
zmniejszyć moment obrotowy szczotki alternatora mazda sharp migające podświetlenie
Vangotech SD612 HexWriter v3.4 software download, safe sources, installer hash, alternatives Legalność nadawania telewizji bez koncesji KRRiT w Polsce – DVB-T2, OTT, małe sieci kablowe