Podłącz żarówkę jeden koniec do masy a drugi do wejść rezystora.Włączaj biegi i przekładaj kabelek.Jak świeci na wszystkich masz problem z rezystorem.Jak nie to kable,przełącznik,lub wypalone złącza.Prąd który dochodzi do przełącznika też sprawdź żarówką(min.21W) nie miernikiem.
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
W tych zespołach nagrzewnicy, dotyczy to również Citroena C5 lubią się ukręcać plastikowe osie klapek, ale wtedy zazwyczaj zostaje nadmuch tylko na szybę, lub na nogi, nie działa również regulacja temperatury. jak wentylator działa a nie masz w ogóle nadmuchu to zacznij od sprawdzenia filtra kabinowego
W polifcie standardowo pęka połączenie serwa z dźwignią regulacji kierunku nawiewu, pęka taki sześciokąt w dźwigni w którym siedzi oś serwa. Całość dostępna po prawej stronie pod deską. Sprawdź czego brakuje na dmuchawie, plusa czy masy.
Nie mam akurat 306 z takim samym wentylatorem pod ręką, więc bym podał co i jak. Stoi pod domem :P Jak dobrze pamiętam 2 grube przewody, powinny być zasilające. Sygnał PWM będzie wychodził z przełącznika wentylatora. On też może się uszkodzić, ale są to rzadkie usterki.
Przekaźnik dmuchawy, może jest ogrzewanie postojowe które bruździe. Zobacz pod maską jak to we Fiacie.
czy to normalne że opornik rozgrzewa sie do takiej temperatury ze go nie mozna w reku utrzymac? Oczywiście.
Sprawdź sam silnik wentylatora "na krótko"...
307 ma tak kijowo że na obiegu wew, lubi zaciągnąc coś z dywanika, przeważnie reklamówki .
Zmierz między plusem tego sterownika a karoserią jak sterownik jest podpięty. Jeżeli dalej jest 5V to szukaj słabego połączenia np na bezpieczniku. Jak jest 12V to wtedy problem z masą. Na próbę możesz podać plusa z akumulatora i zobaczyć czy zacznie poprawnie działać.
BDX66C,68C lub MJ11015 i wszystko w temacie.
Nie, tą na marchewkę. A jaką inną niż bezpiecznikowa?
Kierunkowskazy: BSI, czarna kostka 16 stykowa, styki 13 i 14.
Dzień dobry, poszukuję schematu elektrycznego dmuchawy nawiewu Peugeot 5008. Problem polega na tym że przestał działać nawiew. zacząłem od najprostszego rozwiązania- rezystor, niestety nie pomogło. Następnie była dmuchawa i panel sterownia klimatyzacji, bez rezultatu. Doszedłem do tego że sterowanie odbywa się przez "masę" która nie dochodzi do rezystora....
U mnie w C4 (trochę inny rezystor) zaniosłem to elektronika i mi wymienił w środku tranzystor i działa, różnica taka, że u mnie chodził cały czas na maksymalnej mocy. Była to zima, więc bez nawiewu nie dało się jeździć, więc połączyłem dwa najgrubsze kable od sterownika zwykłym włącznikiem i ręcznie go załączałem, co tym samym możesz sprawdzić czy działa...
Skontroluj kabel sterujący.Ten cienki co idzie do ecu klimy.A jaki ten moduł założyłeś oryginał czy ryżowy?
Tak wyrobiła się zamiast kwadratu jest obrobione
Jest to normalne, po wyłączeniu nawiewu powietrze swobodnie się przemieszcza stąd to uczucie nadmuchu. Możesz albo zamknąć obieg powietrza (o ile możesz), ustawić temperaturę na "neutralną" albo puścić powietrze na nogi/szybę. A samochód Ci więcej nie pali...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Z lewej strony nad pedałem gazu. Jak w każdym Peugeocie bez ściągania całego kokpitu marnie widzę wyjęcie dmuchawy, przynajmniej spróbuj zacząć od wyjęcia kolumny kierowniczej.
Pewnie tranzystory w module nawiewu. Czy tam jest climatronic czy pokrętło skokowe od regulacji nawiewu (dmuchawy). Opornica dmuchawy w postaci rezystora czy elektronicznego modułu?
To jest typowa usterka nawiewu w peugeocie! Na płytce regulatora nawiewu są dwa duże owalne tranzystory o dziwnych oznaczeniach. W zamian można wstawić inne darlingtony z serii 2Nxxxx. Naprawiałem te moduły, koszt jednego tranzystora nie powinien przekroczyć 30 zł. Po wymianie zero reklamacji. Najlepiej dać do naprawy dobremu elektronikowi. Lub kupić...
Należy sprawdzić, gdy nie działa dmuchawa, czy dochodzi napięcie do silnika, gdyż on może być powodem usterki.
Samochód to Peugot 307 2.0 HDI 2001 r. i nie wiem gdzie znajduje się bezpiecznik ogrzewania wewnątrz wozu .
Witam ja mam bardzo podobny problem, wsiadłęm do szwagra samochodu i załaczyły sie wycieraczki na wolnej pozycji,zgasiłem i odpaliłem i zabrakło świateł wycieraczek radio centralnego zamka kierunków przekaźnik od awaryjnych nie cyka jedynie długie na stałe sie świecą. no i musze m,u to zrobić. pomoże mi ktoś? wyczytałem że mozna odpiąć z bsi koste na...
Dwa przewody ida bezposrednio do modulu dmuchawy a w module tym na drugim pinie masz bezposrednio mase czyli minus a na pinie 1 masz plus bezposrednio ze bezpiecznika 40A ktory ma zasilanie po stacyjce czyli 15. 5 I 6 pin z tego modulu dmuchawy idzie do panelu AC
Luzy osiowe na wirniku silnika nawiewu!
Cieszę się z Tobą że wreszcie działa. Ale trochę zamieszałeś w temacie. Pisałeś o rezystorze czyli sterowaniu wentylatorem za pomocą oporników, a na końcu piszesz o wymianie tranzystora co świadczy, że masz regulację PWM a to inna bajka. W tym układzie jak padnie tranzystor to nawiewu nie ma wcale. Pozdrawiam.
Klapa rozdziału, silnik klapy rozdziału, instalacja silnika, panel sterujący...
Ja przepraszam, ale bezpieczniki? (w błędach nic nie ma?)
Zacznij od wymiany filtra w nawiewie. Pewnie zalepione
http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop...
Nagrzewnica,problemy w układzie chłodzenia,silniki i cięgna klap,sterownik klimy.Wybierz sobie.
Demontował kolega może ten panel i wie jak jest zamocowany? zatrzaski, śrubki?
Witam kolegów. U kolegi w 607 występuje problem braku nawiewu w momencie gdy obieg wewnętrzny jest wyłączony. Co może być przyczyną takiego problemu? Pozdrawiam Krzysztof.
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...
Przegrzany bezpiecznik lub/i jego gniazdo,ewentualnie kostka przegrzana,zimne luty?
witam, ja mam problem taki ze nawiew na kabine wieje bardzo dobrze a nie przeklada mi nawiewu na szybe przednia ani na dolne nawiewy( na nogi) slysze jak dmuchawy chodza lecz ani z podszybia nie wieje ani na nogi co jest przyczyna gdzei szykac rozwiazania? Peugot 307 rocznik 2001 klimatyzacja automatyczna jednostrefowa prosze o pomoc bo nigdzie nie...
Witam, mam wodę pod dywanikami - wszystko pływa - czytając na forum wyeliminowałem wiele przyczyn, poza jedną - zatkane otwory odpływowe - nie mogę nigdzie znaleźć gdzie one są. Jeżeli ktoś wtajemniczony mógłby zrobić zdjęcie lub film, jak się do tego zabrać, to będę wdzięczny. Druga sprawa to mokre wygłuszenie silnika - między silnikiem a kabiną. Po...
Nagrzewnica to przecież mała chłodniczka. Żeby się do niej dostać trzeba ściągać deskę rozdzielczą, a potem dochodzisz do "puszki" w której jest nagrzewnica. Ta "puszka" to cała obudowa nawiewu wraz z mocowaniem silnika dmuchawy, klapami sterowania i regulacją temperatury. Powiem tobie ze Peugeot 306 to bliźniak Xsary i nie widziałem nigdy przypadku...
Witam. Wczoraj przestał działać mi nawiew. Odkręciłem cały wiatrak i po podłączeniu na krótko normalnie kręci. Rezystor również okręciłem i wydaje sie że jest ok. Poczytałem troszkę na necie i dużo osób pisało że to może być bezpiecznik (wcześniej nie mogłem go znaleźć) więc poszukałem i znalazłem go pod maską, okazało się że jest spalony. Poleciałem...
witam mam problem z nawiewem w peugeocie nie dział.Silniczek dział nie jest spalony sprawdzony i jest ok. nie wiem co dalej potrzebuje pomocy z góry dzięki a do tego pali mi jeden bezpiecznik i nie wiem od czego on jest nie mam schematu bezpieczników gzie go można znaleźć dzięki
Nie działa dmuchawa nawiewu
Witam zakupilem peugeota 306 1m4 benzyna 1998r za marne pieniadze ale jest problem ze na zadnym biegu nie dziala nawiew na zadnym podlaczalem wentylator nawiewu na krotko to dziala az jednym słowem wręcz zapierd...... Pomozcie mi musze miec nawiew z powodu dziecka niepelnosprawnego !!!! 😟😟
Mam pytanie gdzie znajduje się dmuchawa nawiewu i jak się do niej dostać-strasznie piszczy.
Też została sprawdzona i jest ok. Jak sprawdzić czy opornica jest w porządku bo na pierwszy rzut oka jest z nią wszystko dobrze ale może jednak tam jest problem?
witam mam peugeota 307 i mam problem z nadmuchem a w zasadzie nie działa mi na biegu nr 2 na biegach 1,3,4 działa bez zarzutu co może być przyczyna takiej usterki i jak ja usunąć??
Zgnita wiązka.
poszukaj schemat i zobacz czy dochodzą napięcia na kostki, jak dochodzą to znaczy że coś nie tak z panelem.
Motoreduktorki klap nawiewu, Spękane plastikowe zębatki.
Jesli leci na obiegu wewnętrznym a nieleci na zewnętrznym to filtr kabinowy. Sprawdz odpisz my też odpiszemy.
A od czego są te schematy? Gdzie mam to sprawdzić?
Rezystor dmuchawy sprawny ale termik zabezpieczajacy w nim spalony.
Witam. Auto jak w temacie, jest klima. Wentylator nie działa, ani bez klimy ani z klimą. Po załączeniu klimy słychać wyraźnie załączające się sprzęgło i jednocześnie spadają obroty silnika. A moje pytanie dotyczy jak się dostać do silnika wentylatora nawiewu aby się za dużo nie narobić. Podejżewam uszkodzony bezpiecznik termiczny silnika nawiewu.
Witam , podepnę się pod temat: Sprawa dotyczy nawiewów w Peugeocie Partnerze. Działają jakby z pełną mocą non stop , próbując zmniejszyć moc nawiewu spada max o 10% i co bym nie ustawił - działa na fula. Problem leży w panelu nawiewów czy gdzieś indziej ? Co istotne - po odpięciu kostki z panelu ze zdjęcia nawiewy nadal działają. Peugeot Partner 2.0...
Na silniku dmuchawy jest moduł wykonawczy szybkości obrotowej silnika , jest uszkodzony. Wpisz w nasza wyszukiwarkę : peugeot dmuchawa , znajdziesz podpowiedzi na interesujący Cię temat.
Witam, Pytanie nie jest precyzyjne. Kratki stanowia czesc gornej fasady i nie ma ich jako czesci zamiennych. Wymienia sie cala fasade. Zeby zdjac gorna fasade, trzeba najpierw zdjac dolna, te wokol panelu klimatyzacji, pod ktora sa dwe wkrety mocujace fasade gorna. Dwa inne wkrety sa pod zaslepkami w gornych rogach fasady. Pozdarwiam, Georges
Rozbież to pokrętło albo wymień bo tam masz problem albo styki wytarte albo przegrzane wg mnie
silnik nawiewu peugeot peugeot moduł nawiewu schemat nawiewu peugeot
jakie głowice termostatyczne cisco epc3010 router vectra indukcyjny silnik pompy
Reduktory gazu GOK (GOL) vs Bradas – porównanie, różnice, bezpieczeństwo, zastosowania Radmor 5102 TE – tylko jedna dioda mocy sygnału FM/AM, duża siła sygnału, wskaźnik LED