Coś tu źle podajesz. O ile dobrze mi się wydaje to Peugeot 207 był od 2006 do 2012 roku. A wersja silnika KFV szła od 2006-2009.
zasilanie na wtyczce sond to około 1v Zasilanie z przekaźnika wielofunkcyjnego. Brakuje Ci plus 12V. Pewnie upalony styk lub uszkodzona wiązka. Sprawdzaj żarówką minimum 21W, miernik wyprowadzi Ciebie na manowce.
Takie napięcie podstawia sterownik przy przerwanym obwodzie. Podaj masę na "czarny" i wtedy zobacz jakie napięcie widzi ster.
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć zasilanie grzałki?
Jeżeli często wypala DPF może to świadczyć o jego dość dużym zabrudzeniu. I dlatego wchodzi w tryb wypalania O ile dobrze pamiętam to wartość na sondzie powinna być 0.7-1V
Napięcie sondy lambda powinno się zmieniać między 200mV i 800mV,średnie wskazanie powinno wynosić ok.450mV.(100mV mieszanka uboga, 800mV mieszanka bogata)
A sprawdziłeś czy nie ma uszkodzonych przewodów ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Sprawdź napięcie na sondzie. A po odłączeniu sondy co pokazuje? Niekoniecznie sonda jest uszkodzona, może samo ECU jest uszkodzone?
Nie grzeb w galaretce malinowej , do czasu aż nie sprawdzisz dobrze sondy lambda i jej okablowania. Co masz na oscyloskopie po generatorze? / przy sterowniku/ też ciągła krecha i na jakim napięciu?
Żadna z tych usterek nie powoduje takich skoków napięcia.
Dzieki za odpowiedz gimak. A moglbys wrzucic. Screenshota z tymi wykresami z 2008 jakby to nie byl duzy problem. W necie tez znalazlem jakies filmy i informacje ze przyczyna tego bledu w tych akurat 3 cylindrowkach moze byc peknieta obudowa katalizatora niestety jest on owiniety ekranem z blachy i bez drobnej dewastacji nie da sie tego sprawdzic. Na...
Bezpieczniki całe..ale zamówiłem BSM i Jadę właśnie podmienić może pomoże. Też się martwię że usmażyło komputer. Podpinałem zwykły tester i tylko błąd jest sondy która jest rozpięta
Masz złe tłumaczenie błędów. Podaj jego kod. Chodzi o niskie napięcie że względu na zawartość cząstek ppm które są przez w.w sondę lambda monitorowane.
Rezystancja rezystancją a napięcie i PWM sprawdzałeś?
Tak, jeśli uszkodzona sonda podaje niewłaściwe napięcie to oszukuje sterownik z kolei wpływa to na położenie przepustnicy i na ilość podawanego paliwa.
Nie wiem przy jakich obrotach robiłeś pomiar napięcia na sonndach, ale wskazują na ubogą miesznkę. Dobrze by było gdyby Ci się udało zrobić pomiar w czasie jazdy i powstawania problemu(wystarczy z sondy przed katalizatorem).
Mierzyłeś napięcie grzania sond?
Bezpieczniki są ok, w przewodach grzałki w kostce sondy jest +12 V, takie jak akumulator, napięcie -10,5 V w parametrach, kompie sonda nie reaguje, ma 0 mV. Może podeśle ktoś, gdzie są masy na sterowniku. Hm, albo padł sterownik.
Zdiagnozuj czym innym. Skoro po odpięciu sondy na przewodach pojawia się napięcie ok 0,45V to znaczy że przewody pomiędzy ECU a sondą są ok.
Pierwsze to kontrola akumulatora --ma być sprawny. Usterka związana z układem: pomiaru paliwa lub powietrza (mieszanka paliwowo-powietrzna) - obwód wtryskiwacza. Możesz sobie zerknąć , nie ma tam co prawda twojego kodu błędu ale wygląda na to , że anomalie obwodu sondy to często problem ECU. https://www.ecutesting.com/common-faults...
A woltomierzem też da radę ? Bo zakupiliśmy takowy 😁 Tym teoretycznie można sprawdzić czy jest napięcie na tym jednym kabelku co pisałem wcześniej ale lepiej żaróweczką.
Być może sonda kończy żywot.Przy sprawnym kacie napięcie na drugiej sondzie raczej około 0.6-08v.Oczywiście po nagrzaniu,wykres w miarę plaski.Po dodaniu gazu i puszczeniu spadek na obu do zera.Czas "wstawiania" sond mówi wiele o całym układzie.
patrzyłem czy napięcie dochodzi do kostki To wiem, ale gdzie dotykasz sondy ?
Przynajmniej spawdź miernikiem napięcie na czarnym przewodzie sondy podczas pracy tak około. 3000obr/min. czy oscyluje 0,2-0,8V czy ew. stoi to na ile. Lub podjedź do stacji obsługi i za 20 dychy sprawdź spaliny .
Który to peugeot i który rocznik gaz czy bez?
czy cewka po nagrzaniu może tracić iskrę? Może. Na przykład na skutek przegrzania cewka dostaje przebicia. Jeśli masz dojście do czegoś takiego, czym się kiedyś ustawiało zapłon: https://obrazki.elektroda.pl/5129772500_... To sobie możesz tym pomóc. Sonda założona na kabel niskiego napięcia także generuje błyski.
ale jak obciążę zasilanie i siądzie napięcie to muszę wiedzieć dokąd kabelek sięga albo jak can nie łączy się fizycznie ze sterownikiem to też schemacik by się przydał. Dlatego ponawiam prośbę i dziękuję za podpowiedź. Darek
No ale lambda na analizatorze (współczynnik nadmiaru powietrza obliczany na podstawie bezpośrednich wyników pomiaru) a napięcie na sondzie to dwie różne rzeczy. Jeśli analizator wskazuje współczynnik lambda mniejszy od 1, oznacza to że mieszanka jest za bogata (optymalnie przyjmuje się λ=1±0,03, czyli wartości z zakresu 0,97 ÷ 1,03). Wszystko...
Cześć. Udało ci się rozwiązać problem? Mam taki sam przypadek - Peugeot 301. Ten sam problem. Błąd komunikacji z sterownikiem NOX. Zmiana sondy z sterownikiem, sprawdzenie instalacji (brak zwarcia, napięcie 12v, brak przerwy). Auto podpięte pod KTS`a i błąd komunikacji z sterownikiem NOX - bez względu co robię ten sam numer i opis błędu. Podłączony...
Na czwórce i piątce tego przekaźnika masz 5 odbiorników prądu , amperomierz w poszczególne gałęzie i będziesz wiedział który żre tyle prądu ,że siada napięcie! Na początek wypnij podgrzewanie sondy lambda. Jeszcze jedna uwaga; piszesz,że na akumulatorze napięcie stoi jak drut , czy na pewno?
Do czarnego kabelka sondy wsadź igłę woltomierza a drugą do masy, miernik ustaw na niskie napięcie 1V i patrz co się dzieje.
witam ja mam znowu komunikat że mieszanka za uboga peugeot 107 , zamiennik katalizatora i tylko jedna sonda przed katalizatorem i się zastanawiam jakby zastosować taki układ jak na schemacie od kolegi ale bez rezystora , tylko sam kondensator , żeby podbił średnie napięcie ?
Zasila ECU, pompę paliwa, sondę lambda, ogólnie cały wtrysk benzyny
Witam Nie spotkałem się jeszcze z opisem lub dokładnym schematem modułów elektronicznych stosowanych w samochodach, jedynie szczątkowe informację na schematach serwisowych że np. Napięcie wychodzi z bloku elektronicznego lub z tranzysora ewentualnie z przekażnika. Reszta to schematy instalacji opisy kostek itd. Też reanimuje te systemy adblue niestety...
Chodzi o to że pojawia się napięcie, Gdyby go nie było, to albo by było zwarcie do masy, albo przerwany kabel ,albo uszkodzony ecm. Przeważnie jest 0.45v ale np niektóre łopele mają nawet około 4.5v a niektóre fordy 0volt . Dlatego trzeba to sprawdzać (oczywiście masę też ) wtedy dopiero zamawiasz sondę. Ja nie wiem na sto procent czy ten peugeot ma...
Ile razy będę pisał? najprościej zacząć od sondy regulacyjnej - trzeba popatrzeć w szybkość i zakres zmian napięcia na niej
Ma napięcie na sondzie cały czas pływać od 0.2 do 0.9 a nie stać w miejscu. Jeżeli napięcie stoi albo baradzo wolno zmienia to sonda do wymiany.
AUTOAS ma racje sąda wysyła sygnał napięcia i każda jest taka sama 'prawie' a to czy 14 16 będzie 'latać'
Sonda wydaje się być sprawna. Napięcie 0,7V jest poprawne. Jeśli silnik schodzi z wysokich obrotów to dawka paliwa jest zmniejszana i napięcie na sondzie spada czyli wszystko wydaje się w porządku. Skąd masz takie przypuszczenia że masz bogatą mieszankę?
Witam! Dzięki za porady. Ostatnio wymieniłem też uszczelki pod kolektorem wydechowym, więc od tej strony raczej nieszczelności nie powinno być :). Kolektora ssącego jeszcze nie ruszałem. Czy ktoś orientuje się jakie mają być parametry na czujniku podciśnienia? Jeżeli mam prawidłowe to strona ssąca powinna być szczelna. Napięcie na sondę dochodzi, to...
Niestety po podmianie BSI i odpaleniu silnika nadal auto pozostaje w trybie economy. Już nawet był podmieniony sterownik silnika a objawy nadal takie same. Auto odpala ale pozostaje w trybie economy. Alternator ładuje . Proszę o pomoc bo kończą się pomysły...tak jakby bsi nie widziało prawidłowego napięcia i nie wyłącza trybu.
Wprawdzie temat stary, ale żeby go zamknąć napiszę co było. Okazało się padnięte były obie sondy lambda, tylko że raz działały a raz nie. nawet jak byłem w ASO nie stwierdzili usterki. Jeździłem z multimetrem i jak zaczęły sie problemy dokonałem pomiaru napięcia na sondach. Udało się i do teraz auto jeździ bez problemu.
Raczej spadek napięcia na przewodach. Albo do wymiany przewody, albo coś nie łączy z czego jest podawane zasilanie (prawdopodobnie BSM).
.Wiec mysle ze wezel caly jest. Więc czas ustalić jakie jest napięcie na węźle po wypięciu wszystkich odbiorników i ew. po kolei szukać "winowajcy"
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
Sonda ma 4 piny, na dwóch z nich jest napięcie 0,7v, a na pozostałych miernik wskazuje 0,00 To żle pokazuje
Witam. Peugeot 207 Silnik 16VTI 120km Miałem problem z sprzęgłem, wiąże się to z rozłączeniem kostek od czujników żeby się dostać do do śrub. Po złożeniu, po podpięciu wtyczek silnik zaczął pracować nierówno. Przed demontażem samochód pracował bez problemów. Podpoiłem samochód pod diagboxa i tam dostałem błąd: P2626 : Usterka sygnału natężenia prądu...
Witam. Po zdemontowaniu wydechu do spawania, odłączeniu kostki sondy za katalizatorem silnik odpalił ale za drugim razem i każdym kolejnym nie chce odpalic... Rozrusznik kręci, paliwo podaje, napięcie na kostkę od cewki zapłonowej jest, bezpieczniki ok, wywala błędy od sondy lambda oraz katalizatora, obroty silnika pokazuje ok 260 przy próbie odpalenia......
Pompa się nie zaciera ? U kumpla prawie już spalona pompa obniżała napięcie do ok 5V. Pompę, wtryski i sondy masz praktycznie na jednym zasilaniu. Jedno ze zbyt dużym obciążeniem, może obniżyć napięcie innym. Włączam zapłon, na 1320 mam 12V (tyle samo co na akumulatorze), pompa dobija ciśnienie i na 1320 jest 0V, kiedy pompa nabija ciśnienie to na zasilaniu...
Witam serdecznie. Posiadam problem z pojazdem Peugeot 207 z silnikiem 1.4 16v 88 KM. Otóż auto przerywa, falują mu obroty i czasami nie ma mocy. Na desce wyświetla się błąd depollution system faulty. Po odczytaniu błedów i parametrów komputerem wychodzą następujące problemy - błąd sondy lambda za katalizatorem, mieszanka za uboga/bogata, natomiast w...
Panie kolego, przyczyn nadmiernego spalania może być naprawdę wiele, od brudnego filtra powietrza po zepsuta sondę lambda, Fakt ze kolega pomierzył napięcia, nie znaczy ze sonda musi być ok, W sondzie ważne jest także czas reakcji, często zdarza się że sonda ma właściwe napięcie ale podaje impulsy za wolno i silnik nie działa właściwie, sprawdzić to...
Dlaczego na testach badania sondy lambda przed, czy po włączeniu zapłonu pokazane napięcie oscyluje w granicach 0 V, a u mnie 2,1-2,8 V? Jeśli ktoś może, to proszę o informację.
Wymienilem dałem 60veu za bardzo dobre. Ale mi się wydaje że znalazłem problem. Niepodgrxewa sondy napięcie do sondy dochodzace skacze od 10 do 14 v. Jak go zagrzeje 2 min na postoju to potem normalnie chodzi. Nic nieszatkuje. Ale czuć że ma mieszankę niezabardzo. Mechanik powiedział że sterownik silnika do wymia ny
Sprawdź sondę miernikiem dwa białe przewody odpowiadają za grzałkę sondy jeśli będzie opór to dobrze jeśli nie to sonda do wymiany. Tu nie ma znaczenia czy na ciepłym czy zimnym. Następnie sprawdź napięcie na wtyczce do sondy od strony przewodów idących od silnika przy zapalonym silniku oczywiście wtedy pojawia sie błąd w silniku związany z sondą lambda...
Witam. Autko to Peugeot 206 cc 2001r 2.0 16V benzyna, silnik RFN. Wersja bez MUX. Kolejny i mam nadzieję ostatni już problem z tym autkiem to brak napięcia na grzałkach sond lambda. Diagnostyka komputerowa wykazała coś w stylu "błąd obwodu podgrzewania sond Lambda - zwarcie do masy". Grzałki sprawne - po 10Ω każda. Potrzebuję fragment schematu,...
Witam. Pokrótce opiszę mój problem. Niedawno dałem do spawania przednią część wydechu. Odkręciłem śrubki, sonde lambda i oddałem. Następnie pospawaną rurę przykręciłem z powrotem, wkręciłem sondę. Niby wszystko było ok. Do pracy dojechałem (11km) i nic się nie działo. Wracając z pracy zapaliła mi się pomarańczowa lampka z symbolem silnika. Wyczytałem,...
A więc tak, wymontowałem wiązkę wtryskiwaczy, co łączy się pod kolektorem ssącym, zmierzyłem multimetrem, czy jest przejście i na wszystkich przewodach jest. Następna rzecz to zmierzenie, czy jest przejście między 4 kostką wtryskiwacza a sterownikiem i też jest. Wszystkie wtryskiwacze mają oporność 14.6 oma. Jak mierzę multimetrem styki w kostkach,...
Jutro postaram się sprawdzic ale jak mierzyłem napięcie po uruchomieniu silnika na wtyczkach do sondy przed katalizatorem to jest zmienne w okolicach 12 v a na drugiej wtyczce jest tez około tego ale jak podepnę sonde to napięcia spadają rzedu 0.5 -1,5 i dopiero po około minuta może dwie wchodzą spowrotem na napięcie 12v tez znienne jak na pierwszej...
Witam wszystkich. Pacjęt to Peugeot 806 silnik 2.0 Turbo Lpg, XU10J2TE. Już mnie uj strzela z tym 28 letnim autem. Mam wypadanie zapłonów na wolnych obrotach i LPG i Pb. Trochę trzęsie silnikiem. Jak obroty wzrastają powyżej 1000 to nie czuję przerw. Trzepnęło mnie po łapach w okolicy cewki z jednego przewodu WN, więc je wymieniłem na nowe NGK plus...
4 elementy do sprawdzenia Sonda lambda sprawdz czy pomiędzy masa a czarnym przewodem sondy zmienia sie napięcie na rozgrzanym silniku Potencjometr przepustnicy, sprawdz czy rezystancja zmienia sie płynnie bez skoków Czujnik temp silnika na zimnym powinien miec nie pamiętam dokładnie ale 2kohmy albo 22 kohmy Regulator cisnienia paliwa na listwie, jezeli...
Filtr powietrza i paliwa wymieniłem. Komp wskazuje uszkodzenie sondy (uboga mieszanka), ale sprawdziłem sondę i wskazuje napięcie na wolnych obrotach od 0.1-0.6wolta. Dodano po 2 sprawdziłem też świece miały lekki kremowy nalot
Czytając wypowiedzi na temat sond lambda wszyscy słyszeli że w którymś kościele dzwonili tylko w którym to nie wszyscy wiedzą.Za wyjątkiem ZI.KO . Praktycznie występuje dwa rodzaje sond .Sonda z ceramicznym elementem z dwutlenku cyrkonu generująca napięcie do 1000 mV .Druga to z wkładem z dwutlenku tytanu nie reagująca jako ogniwo galwaniczne wytwarzające...
Witam mam problem z instalacją gazową w Peugeot 106 1,1 na mono wtrysku boscha. Dokładniej to problem dotyczy jazdy na benzynie mocno kopci i zalewa się. Wymieniona jest sonda, świece, przewody wysokiego napięcia. Podejrzewam ze komputer zczytuje błędy w momencie jazdy na gazie. Próbowałem odciąć stały plus od komputera żeby nie pracował w trakcie jazdy...
Sprawdzona sonda lambda? Jeśli nie to sprawdzić choćby miernikiem uniwersalnym, grzanie, napięcie, czy było coś wymieniane w instalacji wysokiego napięcia? Ja bym zmienił odstęp na świecach o połowę i zobaczył co będzie się działo. Miałem kiedyś podobny przypadek, serwisy sie poddawały, na gazie było wszystko ok, usterka była w cewce, do dzisiaj jest...
Cyborg a mógłbyś i mnie ten materiał wysłać (o ile nie jest z Autodty bo ten mam). Mój chodzi cały czas na bogatej( 0,7-0,9V) , czujniki temp. powietrza i wody działają ok,styk jałowego ok, (mierzone przy wtyczce ECU). TPS był przez kogoś wcześniej ruszany- ustawiłem na 0,2V na całkowicie zamkniętej przepustnicy (z cofniętym "krokowym") i do momentu...
Witam! Nie chcę zakładać nowego tematu, dlatego pytam tutaj. Mam samochód Peugeot 407 1,8 PB z roku 2008 przebieg 153 tyś km. Wczoraj po podpięciu pod komputer diagnostyczny, mechanik stwierdził, że druga sonda jest uszkodzona, gdyż na rozgrzanym silniku nie zmienia swoich wartości. Wskazania pierwszej sondy falowały, a drugiej stały w miejscu (przez...
Wstyd się przyznać, ale źle podłączyłem przepływomierz do zasilacza i oscyloskopu. Po poprawnym podłączeniu i przesunięciu płytki napięcie ładnie idzie w górę wraz ze zwiększaniem wychylenia klapy. Oscyloskop nie pokazuje żadnych przerw. Po regulacji przepustnicy wreszcie zaczęła reagować na śrubę od wolnych obrotów i ustawiłem zapłon. Obecnie auto...
Witam, mój Peugeot Partner 1.4 benzyna + LPG 2005r. gasł mi jak hamowałem przed np skrzyżowaniem, musiałem mu trzymać obroty i dodatkowo czasami tracił moc w trakcie jazdy, zaczynał szarpać i po dodaniu gazu na maksa po chwili duszenia wyrywał do przodu i już jechał normalnie Z sygnalizowanych usterek miał błąd sondy lambdy Wymieniłem: cewki zapłonu...
Witam, Posiadam od niedawna peuteota 206 1.1 44kW. błąd check engine- sonda lambda z tego co mówi poprzedni właściciel. Zajrzałem zatem do sondy uprzednio przeczytałem jak ona działa. 4 kable. 2 od grzałki 1 masa 1 sygnał. Zatem mierzę. Na wyłączonym jest 5 ohm na grzałce- ok. Na włączonym na białych kablach grzałki jest 0,3 V a powinno być ponoć 13,8...
Auto z którym mam problem to peugeot partner rok 1999 silnik 1.4 tu3jp kfx benzyna/gaz. Objawy są następujące: na letnim i ciepłym silniku szarpie po dodaniu gazu, podnoszą mu się obroty (1,5-2tys), jeśli wyłączy się silnik w trakcie jak wariuje to ciężko jest go ponownie uruchomić (dymi na czarno). Do tej pory wymieniłem: 2 lata temu cewę na electrifil,...
Witam wszystkich, mam problem z Peugoetem 207, 2007 r., 1.6, benzyna+lpg. Od jakiegoś czasu samochód gaśnie na niskich obrotach. Przykładowo dojeżdżam do skrzyżowania, wrzucam na luz, obroty lecą w dół i gaśnie. Inna sytuacja - dojeżdżam do skrzyżowania, redukuje na dwójkę, obroty spadają i gaśnie. Problem występuje zazwyczaj w chłodne dni - jesienią...
Witam czy ktoś z forum mógłby zerknąć na wykresy napięć i powiedzieć coś na temat pracy sondy lambda w moim samochodzie ? Poniżej film z napięciami w czasie jazdy dodam że na biegu jałowym jest identycznie jak i przy wolnych obrotach. Błąd jaki zapisuje się w pamięci to P0171 "Zbyt uboga mięszanaka paliwo powietrze" , spalanie raczej w normie choć nie...
Witam, problem jak w temacie, samochód okresowo wyświetla check, po sprawdzeniu Peugeot Planet 2000 wyświetla następujące błędy: P0131 Błąd przejściowy. Sonda lambda pierwsza. Zwarcie do masy P0271 Błąd przejściowy. Sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr3. Zwarcie do plusa. Jest jeszcze ten sam błąd ale bez kodu i z opisem "Układ rozwarty". Początkowo...
Skoro prąd do pompy nie dochodzi to sprawdź przejście pomiędzy BSM a wtyczką pompy. Sprawdź też czy napięcie pojawia się we wtyczce na BSM w momencie kiedy pompa powinna się załączać. Sonda lambda nie steruje pompą, sonda ta monitoruje (sprawdza) jej pracę. Pompa sterowana jest przez ECM na podstawie temp. płynu chłodzącego.
Spadek napięcia o 0,1V na akumulatorze obciążonym prądem 0,01A świadczy albo o złym pomiarze albo o uszkodzonym akumulatorze - oznaczałoby to rezystancję szeregową akumulatora równą 10 Ohm. Jedną sondę miernika przyczepiasz do masy na silniku, drugą przykładasz do styku "-" akumulatora tak by móc zdjąć klemę bez odrywania sondy - więc albo delikatnie...
W samochodzie Peugeot 406 2003r. wariuje ogrzewanie\klimatyzacja. Winowajcą jest czujnik parownika (6445.NG), a raczej odczyt temperatury z tego czujnika, który ma kosmiczne wartości (np. -38C lub 6000C). Czujnik jest sprawny - zamieniałem na drugi. Czujnik jest podłączony bezpośrednio pod BSI, nie ma nic po drodze. Zakupiłem drugie BSI, zleciłem sklonowanie...
Witam wszystkich Moje cacko to Peugeot 307 2004r 1.6 16V 110koni Hatchback silnik NFU Opisze swój przykład błędu Antipolution fault Na początku zaświeciła mi się kontrolka od silnika i pojawił sie komunikat Antipolution fault Podpiąłem autko pod PP i zczytalem takie błędy , screen http://obrazki.elektroda.pl/6096434800_1... Skasowałem...
Co ma sonda do tego? Zajmij sie przyczyną błędu P0106 to odpalisz auto. Ten drugi błąd nie ma tu nic do odpalania - kalkulator silnika nie widzi prędkości auta. Problem jest z ciśnieniem w kolektorze ssącym. Może to byc MAF, może to być instalacja czujnika a może cos z kolektorem ssącym. Najlepiej odczytać ciśnienie w kolektorze za pomocą interfejsu,...
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Witam. Co mogę jeszcze zrobić kiedy mam zbyt bogata mieszankę? Mrozy ustąpiły i teraz auto zalewa się benzyną. Ciśnienie na pompie 2,7 bar ale podkladalem inna co dawała 3,6 i to samo, wymieniłem przepustnice i krokowy bo i tak miałem za darmo, sonda też ale po co jak zimny też ciężko chodzi. Muszę pompowac gazem żeby ruszyć z miejsca bo inaczej gaśnie....
Witam. Mam na zakładzie autko j.w. 2003r ,1,124cm3 Marelli. Ostatnio klient był u mnie na diagnozie i wyszły mu dwa błędy: P0420-system katalizatora Bank1 wydajność poniżej progu P0202- obwód wtryskiwacza cyl.2 . Teraz doszły do tego jeszcze 3 błędy: P0203 sterowanie wtrysk.3 , P0271 wtryskiwacz cyl.4 wysoki sygnał P0265wtryskiwacz cyl.2 wysoki sygnał...
Witam, mam problem z samochodem a mianowicie gdy odpalam ciepłe auto i ruszam to po chwili traci moc na kilka sekund po czym auto zaczyna się rozpędzać normalnie. W tym czasie jak się dusi i nie ma mocy gdy wcisnę sprzęgło samochód nie gaśnie. Czego to mogą być objawy? Mierzyłem sondę lambda i podaje napięcie w zakresie 0-1V. Próbowałem odpinać czujnik...
Witam, Mam problem w moim Peugeocie 306 1,6 1998r Auto spala mi ok 12l/100km Wydaje mi się że jest to za dużo jak na taki silnik, a jeżdżę bez szaleństw. Zacznę od tego zrobiłem: nowe świece, przewody, wszystkie filtry, rozrząd, wyczyszczony silnik krokowy i przepustnica, wyregulowane luzy zaworowe. Elektryk sprawdzał na komputerze i nic nie wyłapał...
Chcesz bana za pisanie bzdur? W tym sterowniku nie ma ani jednego procesora i ani jednej pamięci. Jest 2 czy 3 wzmacniacze operacyjne, i tyle samo zwykłych komparatorów napięcia. Zwykły, analogowy sterownik, co tam się może rozprogramowywać? Czy na pewno ten sterownik nie ma map i "wskaźnika" do uch wyboru? No to jak sterownik adaptuje się do danych...
Witam W moim Peugeocie (1.0, komputer bosh) jakiś czas temu wyskoczył mi błąd 51 - czyli sonda lambda, zakładam że zły skład mieszanki. Oto co zrobiłem aby pozbyć się tego błędu. 1) reset komputera 2) ustawienie potencjometru przepustnicy a) regulacja zderzaka przepustnicy od 0,4 - 0,5 od czujnika silniczka krokowego 3) regulacja potencjometru przy...
Witam Samochód ma przejechane ok. 240 tyś. i pojawił się błąd P0430 System katalizatora (rząd 2) - wydajność poniżej progu. Nie posiada LPG. Mechanicy standardowo przypisują ten błąd wypracowanym już katalizatorem i zalecają wymianę na zamiennik (bo oczywiście tańszy od oryginału), co oczywiście jest prawdą. Na chwilę obecną nie odczuwam utraty mocy,...
Popatrz na datę postu. Odkopałeś temat z przed ponad roku. Problem już dawno rozwiązany. Dla potomnych: było kilka problemów, m.in częściowo padnięta sonda(stara na gazie się "przywieszała" przy napięciu ok. 0.5(V) na kilka sekund, po zmianie na nową nic takiego nie występowało). Aby utrzymać napięcie o takiej wartości na sprawnej sondzie, musiał by...
ja mam fiata cc 0.9 i silnik pracuje dość dziwnie bo brak mu mocy i przygasa po dodaniu gazu.. gdy odłączyłem mapa i sondę działał idealnie, zrestartowałem komputer i teraz odłączenie nic nie daje.. mapa podmieniłem już bo miałem gdzieś drugi i nie widzę znacznej zmiany, sondę mam od peugeota 306 1.8 gaz+ benzyna, mogę ją dosztukować i podmienić ? czy...
Zaryzykowałbym i kupił czujnik, bo wcześniej czy później i tak będzie do wymiany. Nie jestem pewien ale w twoim autku temp. silnika nie jest brana pod uwagę przez sterownik gazu. Nadal obstawiam lambdę, chyba że szwankuje przepływomierz powietrza. Nasuwa mi się jeszcze jeden pomysł, znajomy w corsie miał odwrotny problem zimne autko hulało a jak się...
A skąd tam się wzięło takie napięcie?Tam jest sonda 5v?Co do drugiej to działa jak by nie było kata.
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Witam Wszystkich, to mój pierwszy post tutaj i pierwszy problem... żona jeździ Peugeot'em 206 1.4i 8V, samochód ma problem z wariującymi obrotami: - odpala dobrze na zimno i ciepło, - po pewnej chwili 300-400m potrafi podkręcić, sobie obroty tak do 2 - 2,5k rpm, - traci moc i próba ruszenia w tym stanie kończy się zalaniem silnika, - kiedy już odpali...
Mam problem z peugeotem 405 1991r 1,6 benzyna, mono wtrysk stara wersja - od wolnych obrotów regulatorem jest cewka nie silnik krokowy. Po odpaleniu na benzynie kilkadziesiąt sekund jest ok tzn można dodać gazu i silnik się "wkręca" na obroty. Po krótkim czasie komputer wychodzi z trybu rozruchowego i lekkie dodanie gazu powoduje zgaśnięcie silnika....
Dzięki za zainteresowanie georgesgr. Tak jak sugreował patryk-84a, pomyliłem jeden z sygnałów sterujących z zasilaniem. Istotnie dwa (szary i biały) idą do ECU, a trzeci (szary) idzie do skrzynki bezpieczników. Ponieważ to model z 2003 to jest tam moduł BSM B3. Chwilowy spadek napięcia na jednym z sygnałów sterujących to albo awaria ECU (dość mało prawdopodobne,...
Dzień dobry wszystkim. Mam następujący problem: Jakiś miesiąc temu mój 306 zaczął dziwnie się zachowywać - falowanie obrotów około 2000, trzymanie za wysokich obrotów, aż w końcu zaczął całkowicie gasnąć. Były również dziwne problemy z prądami: albo znikały, albo sam licznik się resetował. Po tych objawach wymieniałem: silnik krokowy (podróba, później...
Powracam do tematu, który niedawno przewinął się przez moje ręce, jednak nie został do końca usprawniony i jeździ, bo jeździ. Pierwszy raz mam tak głupią i tajemniczą zagadkę w pojeździe z tej rodziny. Pacjent: Peugeot 206 1.1 HFX 2002r. Objawy: 1. nie ma trudności z uruchomieniem zimnego silnika, jednak w pierwszej chwili po starcie potrafi on zgasnąć....
Sterownik wrócił z naprawy. Niestety nie dało się go naprawić, dostałem drugi, sprawny i zaprogramowany pod moje auto. Sterownik włożony i podpięty w samochodzie. na początku silnik nie chciał zapalić. Palił jakby na dwóch, dokładnie tak, jak przed operacją. Wstawiłem auto do warsztatu, tam podpięli go do komputera diagnostycznego i silnik ożył. Hura!!!...
A wiesz ze zgodnie z przepisami demontaz filtra to wykroczenie i jesli na przegladzie (albo policja w czasie rutynowej kontroli) diagnosta sie tego dopatrzy to zatrzyma dowod ?I nie ma tu nic do rzeczy to ze mogly byc inne egzemparze tego modelu auta produkowane na inne rynki fabrycznie bez filtra. Drogi 0__0 Twoja troska o przestrzeganie prawa wzbudziła...
Peugeoty to nie moja bajka... pewnie jest. Możesz poszukać informacji na temat zalecanych ustawień emulacji sondy w Peugeocie 405 z silnikiem 2.0 8V na jednopunktowym wtrysku paliwa firmy Solex Bendix Siemens typu Fenix 1B. Tak, dobrze zrozumiałeś - często najlepszym wyjściem jest symulacja awarii sondy dla sterownika wtrysku benzyny podczas pracy silnika...
Jak będziesz chciał kupić np. u BOSCHA , czy DENSO , czy MAGNET MARELLI to i tak jak nie podasz nr vin to ci nie sprzedadzą. Dodano po 5 Ogólnie to nie polecam zakupu sondy tzw. uniwersalnej z wtyczką do samodzielnego zarobienia , czyli od twojego auta. Lepiej kup gotową z wtyczką - złączką , ja w peugeocie 406 miałem z uniwersalną kłopot. Dopiero kupno...
"Kat Przep" 11,7° to dobry parametr ? U mnie program podałby 0%, gdzie 100% to całkowite otwarcie przepustnicy. Tu jest w stopniach, przepustnica jest uchylona na 11,7°, czy de facto zamknięta, a w taki sposób program do peugeota pokazuje stan zamknięcia przepustnicy ? "V.Sonda O2" 774mV, to napięcie się zmieniało np 0,1-0,9V czy stało na tej wartości...
napięcie sondy lambda napięcie sondy mercedes wysokie napięcie sondy
amazon assistant tranzystor a1266 pralka blokada polar
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Renault Master 3 DTC226322 – zbyt niskie ciśnienie doładowania po rozgrzaniu silnika Adaptacja klap klimatyzacji Audi A4 B8 2013