Wredny Siemiens, filtr paliwa tylko orginał lub Purflux, powinno pomoc
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
Myślę, że chyba lepiej będzie, żeby sprawdził to jakiś fachura.
Trzeba sprawdzić błędy
A przebieg?
wymien wtryskiwacz
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
Prawdopodobnie silniczek krokowy. Sprawdź filtr paliwa, powietrza. Jeżeli jeździsz na gazie to również posprawdzaj filtry od gazu. Miałem podobny objaw w dwóch autach. W jednym bez gazu - silniczek krokowy - obroty falowały mniej więcej o 100rpm a w aucie z gazem również falowały znacznie bardziej czasem nawet zgasł. Pomogło dolanie płynu chłodniczego,...
Na poczatek zmien paliwo.
miałem kiedyś coś podobnego w 406 i był walnięty map
Wysusz to, od czego idą grube, gumowate przewody do świec.
Wtryski podmień miejscami, sprawdź kompresje i wszystko się wyjaśni.
Pewnie czegoś nie podłączyłeś np wężyka od czujnika MAP, poszukaj dokładnie.
Witam serdecznie.Złacze diagnostyczne to 2 pinowa kostka przy wlewie płynu do spryskiwacza.Musisz mieć diodę LED z rezystorem 1,5k by działała na 12V.+ od niej łączysz z akumulatora.Reszta zgodnie z opisem.Pozdrawiam i życzę sukcesów. http://obrazki.elektroda.net/65_12116330... http://obrazki.elektroda.net/87_12116330...
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
Problem rozwiązany. Okazało się pierdoła.
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
Odłączyć na test, serio.
Witam, Dostałem od sąsiada Peugeota 106 1.4 benzyna 75 KM, problem w tym, że samochód nie trzyma obrotów i nie chodzi równo. Czarny dym z rury leci. Cewkę wymieniłem... Z lewej strony pod czarną obudową jest króciec wskazany palcem (jest w nim próżnia), czy tam przypadkiem nie powinno być jakiegoś węża? Jak go zatykam palcem, silnik odrobinę lepiej...
Odłącz bezpiecznik od gazu zakrec butle gazową i zobacz czy po dwóch dniach jest to samo
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
Gdzie mogę szukać przyczyny? Oddać do paproka który to robił . Tam.
Typowy objaw bąbli w układzie paliwowym (nieszczelność ). Dwa w 1.6 Hdi rzadko kto pamięta o wymianie filtra paliwa. Komputer wtedy tylko pokaże dziwne skaczące korekty.
Nie bierze płynu chłodniczego? Ten biały dymek jest wysoce niepokojący.
Tyle że komputer nic nie pokazuje :/
Czujnik temperatury wykazywał błędne dane. Sonda lambda padła. Po wymianie wszystko ok.
Czujnik temperatury silnika może zwariował, jak daje błędne informacje do sterownika, to może nierówno pracować na zimnym. W 207 pracował mi nierówno tylko na zimnym, bo wtryskiwacz na 4tym cylindrze lał bokiem - po wymianie było ok. Tyle z moich pomysłów
Dzięki za sugestie. Nie miałem wymienianej odmy, samochód oddałem dzisiaj do mechanika - zaczyna od sprawdzenia kompresji na cylindrach. Dam znać jaki rezultat. Dodano po 3 Kompresja - 20, 24, 26 z 4 nie dali wykręcić świecy. Czeka mnie remont silnika.
Świece na gazie to co 20 tyś raczej trzeba wymieniać. Sprawdź u mechanika z kompem czasy wtrysku na Pb i będzie wiadomo czy je ruszać. Sprawdza wskazania temperatury na komputerze jak widzi je sterownik silnika bo może dawka jest nieodpowiednia przez błędne wskazania czujnika temp. Na zimnym jak odepniesz przewód od czujnika temp to zmienia się odgłos...
To może napisz dlaczego wymieniałeś wtryskiwacze?
Po błędach nic nie stwierdzisz. Potrzebna porządna diagnostyka napewno nie tą zabawką i próba przelewowa.
Witam,Panowie od kupna samochodu(Peugeot 206 SW 1.1 2004 rok) borykam się z problemem nierównej pracy silnika i braku mocy.Do tej pory zmieniłem całą przepustnicę wraz z krokowym i czujnikiem położenia,map sensor,świece,rozrząd sprawdzony,zawory wyregulowane ,wyczyszczony i uszczelniony kolektor ssący,sprawdzona pompa paliwa.Jedynymi rzeczami które...
Wymień akumulator i wtedy przetestuj silnik.
Pompa lucasa?DW8 Może być zawór sterujący kątem( ten z gumowym kapturkiem )stuknij w niego delikatnie jak będzie kopcił jak sie poprawi to już masz przyczyne.
Najprościej będzie najpierw zrobić balans cylindrów kompem
ok sprobuje rowniez
Dobra, już Ci mówię- typowa usterka w tym modelu to triploplator; to własnie powoduje tą usterkę. Nowy kosztuje 40 zł i nie kupuj uzywki na allegro, bo sa liche. Zamówisz nowy w Intercarsie, dowóz góra 20 zł. Wymienisz sam, klucz płaski 8 mm plus nasadka 13.
Nie wiem, czy turbina, ale może być problem z czujnikiem położenia wału, lub sondą lambda. Ku mojemu zaskoczeniu to była przyczyna nierównej pracy i nawet "kaszlania" silnika.
Do Vyzn-R: Ratunku mam to samo. Sprawdziłem wszystko, czujniki, czyszczona przepustnica, krokowy, uszczelniony kolektor wydechowy. I nic. Jak u Ciebie sprawa się skończyła, możesz podać co było przyczyną?
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Mogą być wtryski, ale może być również brak iskry w którymś cylindrze. Jak sprawdzałeś na komputerze, to powinien zdradzić jeszcze na którym(ch) cylindrach ma to miejsce. Sprawdzenie który cylinder nie pracuje, można sprawdzić przez odłączanie zasilania na wtryskiwacz na danym cylindrze, jeżeli nie ma reakcji (pogorszenia pracy silnika) to ten cylinder...
Uszkodził się sterownik silnika.
Witam! Miałem kiedyś taki przypadek. Proponuję wypiąć wtyczki od sterownika silnika. Miałem tam sporo wody i też brak błędów.
No może na początek sprawdzić świece żarowe. Jedna padnięta i będzie szarpał.
Problem tkwi w module z bezpiecznikami i przekaźnikami, ponieważ po podpięciu nowego silnik pracuje prawidłowo i nie wyświetla się eco-mod. Interesuje mnie jednak co oznacza ten napis eco-mod (pewnie coś z oszczędną pracą silnika) i czym jest spowodowany, jak również jaką usterkę sygnalizuje kontrolka silnika na desce rozdz. chief
Mam to samo w takim samym samochodzie tylko że u mnie wahania obrotów są tylko na bęzynie podczas biegu jałowego. Ale już się do tego przyzwyczaiłem. Natomiast jeśli chodzi o LPG to napisz kiedy konkretnie te obroty ci falują czy na zimnym czy na gorącym silniku. Aha napisz jakiej firmy masz instalacje LPG. JAREK
Zrób diagnostykę komputerową, wymień świece zapłonowe, jeżeli wyjdzie wypadanie zapłonu na tym samym cylindrze, zamień wtryskiwacze i jeszcze raz diagnostyka.
Pomiar kompresji trzeba zrobić, będziemy wiedzieli więcej.
Witam posiadam ten sam problem z silnikiem 12 tylko u mnie jest nierówna praca silnika poza grzanie i występuje błąd 1033 IP 1032 czy ktoś może coś podpowiedzieć w tej sprawie
Wkurza mnie niewiedza moja i tych mechesów ! Twoja niewiedza tak naprawdę nikogo nie wkurza i nie obraża, ale że jeździsz po takich "mechesach" i płacisz to jest wkurzające...w każdym miejscu w Polsce są tacy "mechesi" ci naprawiają uczciwie i dobrze...trzeba tylko znaleźć...
peugeot nierówna praca peugeot silnik nierówna praca nierówna praca silnika peugeot
volvo silnika kolorów odtwarzaniu bd135 zamiennik
instrukcja serwisowa maszyny bateria macallister
Brak masy w oświetleniu tablicy Ford 8360 - diagnostyka i naprawa Radio samochodowe odbiera tylko jedną stację - przyczyny i rozwiązania