Sam doladnie nie wiem czy to jest przepustnica czy cos innego wiem tyle ze gdy silnik sie rozgrzeje to powinno byc slychac taki przeskok w silniku jak by cos sie przelaczlo i wlasnie to jest to uzadzenie ktore zmniejsza obroty
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Jakim wkładzie, katalizatora?? żadnego katalizatora chodzi o wkład za kierownicą na fotelu sterownik celowo utrzymuje wyzsze obroty gdy samochód jedzie i jest to całkiem normalne
spróbuj kolego coś takiego, nasącz benzyną patyczek higieniczny i wyczyść dokładnie ten kanałek gdzie wchodzi iglica silniczka krokowego prawdopodobnie jest tam nagar stąd te cyrki z obrotami
już wiem-siemens TLE 4202
Po regulacji zaworów znacznie się polepszyło, aczkolwiek nadal lekko faluje. Dałem sobie spokój, myślę, że za dużo grzebania dla takiej małej pierdoły.
Mały silnik mała moc ,po rozruchu są duże opory własne i stąd zaprogramowana wyższa wartość zimnego biegu jałowego,objaw prawidłowy .
Czy jest możliwość (jak w niektórych VAG-ach) minimalna korekta obrotów biegu jałowego? W VAGu to się nazywa Idle Speed Adaptation.
Jak styk jałowego zwarty to będzie przestawiać dopóki na TPS-ie nie zobaczy tego co chce widzieć.
Witam. Pacjent: Peugeot 206+, 1.1 2009r. Objawy: nierówne obroty na biegu jałowym ale nie zawsze.
Tak ma być, tzw podwyższony bieg jałowy.
Czujnik temperatury, w jakim stanie przepustnica, świece?
A jakie to wskazania pokazuje? Skąd pomysł że 0.9 to obroty za duże?
A gdzie to sprawdzić :?:
Nie. Włączenie klimatyzacji nie podnosi obrotów. Dodano po 36
nikt nic?:(
Temat umarł na brak zainteresowania. Dobijm go więc go więc. Amen
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
A wartość MAP - na biegu jałowym?
sprawdz szczelnosc kolektora dolotowego.
po pierwsze, to jest silnik na common rial ? czy zwykły
Wymieniasz na sprawny i jeździsz.
Najprościej będzie najpierw zrobić balans cylindrów kompem
Dlaczego uważasz ,że różnicy nie będzie? :?:
Dopiero odpisuje, zabiegany człowiek. Auto mam od 5 miesięcy servisowane było w ASO. 140tys.km przebieg. Po wymianie oleju 5w30 total, rozrząd komplet wymieniony. Żadnych błędów nie wyświetla. Zaczęło się gdy chłodniejsze dni nastały. Tylko po odpaleniu (zimnego) silnika, jeszcze wtedy gdy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty na ssaniu czuję w kabinie...
Kolego jak nie podasz błędów czy choćby podstawowych parametrów to nikt ci tu nie pomoże . Jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym ? czy przepustnica widzi bieg jałowy ?
Problem z szarpaniem rozwiązany. Elektrozawór zmiennych faz był do wymiany. Jedyne co wciąż mnie zastanawia to obroty na biegu jałowym. Raz 700, innym razem 900, nawet jak silnik jest rozgrzany.
zacznij od najprostrzej czynnosci sprawdzenia i wyczyszczenia silniczka krokowego regulatora biegu jałowego
Walka trwała i znalazłem przyczynę. Magik, który montował LPG, tak przewiercił kolektor, że zrobił małe otworki na zewnątrz. Po zaklejeniu wszystko OK, z jednym małym problemem. Samochód wolne obroty na biegu jałowym ma 1500. Co robić?
15 + po stacyjce,30 + stały, wtryskiwacze masz oznaczone w dosłownym tego słowa znaczeniu. Dodano po 3 Co dolega twojemu pacjentowi ? nie pali na wszystkie tłoki ?czy nie ma obrotów biegu jałowego?
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
p0501 "czujnik prędkości pojazdu" Nie wiem jak tutaj, ale w Tigrze sterownik podnosił obroty jałowe silnika do 1000 w trakcie jazdy. Dopiero po zatrzymaniu spadały do 800. Może tu jest problem.
Błędy są zapisane w sterowniku silnika i nawet gdy lampka się nie pali to da się je odczytać. Gdy wtryskiwacz leje paliwo to zazwyczaj silnik nie ma stabilnych obrotów biegu jałowego.
Witam! Mam problem z instalacją gazową w aucie Peugeot 309 z instalacją gazową. Parownik Zavoli, komputer gazowy autronic Al700. Silnik o pojmności 1,6 l monowtrysk. Auto jak na moj gust pali dobre ilości gazu, ok. 10l, ma siłę, ale na biegu jałowym są straszne problemy. Obroty pływają, spadają do 500 obr na min. albo rosną do 900. Potrafi zgasnąć przy...
Zobacz na regulator biegu jałowego i czujke temperatury.
Koledzy, krótkie pytanie ... gdzie mam szukać czujnika spalania stukowego w Peugeot 307 1.6 16V benzyna ? Walczę z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym. Wyczytałem, że jego wymiana może pomóc. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.
Sugerował bym sprawdzić czujnik położenia przepustnicy lub silnik skokowy biegu jałowego.
sprawdz czy jest sprawny potencjometr przepustnicy,jak tak to ustaw go w położeniu biegu jałowego na 1050 om.
Witam. Samochód peugeot 207 przy rozgrzanym silniku 90 stop.na wolnych obrotach (na biegu jałowym ) zapala się kontrolka ciśnienia oleju poniżej 1000 obr. W zeszłym roku wymieniłem olej oraz filtr oleju , samochód stał 3 miesiące . Na zimnym silniku wszystko dobrze. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? Silnik 1,4 benzyna 16V kod silnika KFU....
A sprawdzałeś może nastawnik przepustnicy, lub silniczek krokowy?. Bo jak obroty falują na biegu jałowym to przeważnie któreś z nich jest temu winne.
Dziękuję. Już znalazłem :) Błędy też sprawdziłem. Pozostaje mi tylko wymienić silniczek krokowy regulacji obrotów biegu jałowego.
minal juz tydzien i objawy sa nastepujace;> rano gdy silnik jest zimny auto odpala rewelacyjnie obroty sa ormalne.po przejechaniu kilku km obroty na biegu jalowym skacza jak szalone..poprostu gdy wrzuce na luz obroty szaleja czasem nawet go dlawi ..ale nie gasnie ...czy orientujecie sie jak mozna to naprawic i zniwelowac? czy moze jeszcze poczekac i...
Mój Ford Focus miał podobnie - nierówne obroty, szarpania na ciepłym silniku. Pomogła wymiana regulatora obrotów jałowych. Może uderz w tą stronę?
według programu WOW WURTHA na zapłonie ma być 1V na biegu jałowym 1,4V przy 3000 tys obrotów 2,5V
To coś to - napewno- silnik krokowy biegu jałowego( wolnych obrotów)
Jak w temacie auto gaśnie (narazie nie czesto) w czasie jazdy przy redukcji z 4,5 biegu na niższy lub "luz" po czym normalnie odpala. Sterownik nie rejestruje błędów nie zapala się też kontrolka silnika. Przeczyściłem delikatnie przepustnice i silnik krokowy biegu jałowego, baz rezultatu. Dodam że auto zapala tylko z "lekkim gazem". Obroty biegu jałowego...
Nie dopiero się uczę;) Dodano po 1 A jeszcze gdy wyczyściłem przepustnice to dalej obroty falują. Tylko na biegu jałowym podczas jazdy wszystko jest ok co to może być innego?
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Dobra, zakupiłem urządzenie zwane: TACHOMETR LASEROWY LCD OBROTOMIERZ Pomierzyłem sobie i w chwili obecnej mam na biegu jałowym obroty alternatora na poziomie 1400-1500 obr/min Z ciekawości zmierzyłem prędkość alternatora w moim busie Peugeot Boxer i tam na wolnych obrotach mam około 2200 obr/min Czyli zakład naprawiający alternatory dobrze mi sugerował,...
z tego co sam widziałem wiele silników krokowych jest "zasyfionych" przypuszczam że winę ponosi odma która jest doprowadzana do układu wtryskowego,czasmi wystarczy dobrze umyć sulnik krokowy np. w benzynie i wszystko ok. tzn obroty są stabilne na biegu jałowym
Ludzie, pomocy. Peugeot 1,4 benzyna z 2000 r. Żona dojeżdża, no, do świateł daje na luz, a obroty nagle wysoko wzrastają. Musi parę razy depnąć w pedał gazu, żeby się uspokoiło. 99% szansy, że padnięty (duże luzy) silnik krokowy biegu jałowego. choc go odpiął i ponoć auto powinno zgasnac Nie zawsze gaśnie, zależy w jakiej pozycji został odpięty. jest...
Nagraj film jak na biegu jałowym wciskasz gaz do dechy
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Odkręcasz 4 wkręty od TPSu i wkładasz nowy. Jak masz dostęp do wkrętów to nie musisz wyjmować przepustnicy. Tego się nie naprawia tylko wkłada nowy. Po założeniu nowego trzeba go jeszcze ustawić. Czasem lepiej idzie kupić cała przepustnicę i nie męczyć się z jego ustawianiem. Może poszukaj przepustnicy bez wtryskiwacza - będzie tańsza. Od poprawnego...
Witam, Jeśli elektryk mówi, że po 15 minutach nie ma poboru prądu to zacznij od zmiany elektryka. Pobór prądu w aucie jest zawsze, chyba, że wyposażone jest w rozłącznik, który fizycznie odłącza akumulator od auta. Do sprawdzenia: - pobór prądu z akumulatora po "uśpieniu" auta, czyli tak, jak pisałeś, po około 15 minutach; - naładowanie owego rozładowanego...
Chyba większość silników cztero cylindrowych pracuje na biegu jałowym w zakresie 700-800 rpm.
Cześć, może miał ktoś podobna sytuację. Pacjent Peugeot 208 GTI 2014 rok 1.6 THP Silnik lekko rozgrzany oraz czasami ciepły zaczyna wywalać check engine oraz błędy: 16B3 oraz P0039 (Elektrozawór turbosprężarki. Blokada zamknięta) Nie trzyma również obrotów jałowych(spadają do około 400 i dość mocno trzepie budą) Problem ma również z temperaturą. Może...
do wymiany UDQ w sterowniku,jak i konieczna wymiana cewki zapłonowej na modyfikowaną f-my L'Electrifil. Ale ...można tez nic nie robić! Ja robie tak-czysczę kanał powietrza i przepustnicę.Testerem silników krokowych ustawiam prędkośc obrotową wału 950 obrotów (na gorącym).NIE ZAKŁADAM!! po tych ustawieniach wtyczki na silnik krokowy. Spreparowałem tak...
Była robiona jakaś diagnostyka - w szczególności odczyty z czujników temperatury, pomiar ciśnienia paliwa, test układu regulacji wolnych obrotów?
Witam wszystkich:) proszę o pomoc, może ktoś już się spotkał z czymś takim. Moje auto: peugeot 106 rally, silnik 1.4, rok 1997. Zaczęło się od tego, że chwilami zaczynał się "telepać", tak trochę głośniej chodził i klekotał powiedzmy podobnie jak diesel. Po kilku dniach zaczęły mi szaleć obroty. Zaklekotał kilka razy i nagle obroty gwałtownie spadały...
z jakiegoś dziwnego powodu mogła się przestawić mapa wtrysku bądź dotyczy to nadmiernej różnicy ciśnień powietrza przed i po wciśnięciu hamulca. ostatecznie układ wtryskowy niedomaganie ma np piezoelektryki wtryskiwaczy bądź pompa wtryskowa ma nadto spadek napięcia.. nie wszystko można poprawnie zinterpretować w oparciu o opis. straty mocy też może...
Najlepiej było by podļaczyć tester i sprawdzić czy oprogramowanie sterownika pozwala na odczyt statusu regeneracji . Poza nim o regeneracji mogą świadczyć temperatury na sondach , podwyższone obroty biegu jałowego , i kilka innych . Poza tym filtr przy wypalaniu jak sama nazwa mówi zapala sadzę żeby ją wypalić i to raczej normalne zjawisko . Można...
witaj. koledzy maja racje. Jednak nie napisałes jaki to samochód, jesli masz mechaniczna regulacje szczelin zaworowych to ja sprawdz, to tez czesta przyczyna nierownomiernej pracy na biegu jałowym szczegolnie w peugeot..
Witam po przerwie.Silniczek wyczyszczony.I..... obroty jałowe są bardziej równomierne.Nie jest to ideał ale juz coś .Podejrzewam iż gdybym wyczyścił cały układ dolotowy przepustnicy efekt byłby jeszcze lepszy.
W pierwszej kolejności należałoby sprawdzić regulator biegu jałowego czyli tzw. silnik krokowy...kup regulator śrubowy i wstaw zamiast silnika krokowego i zobacz czy problem będzie się powtarzał.
Nie rozumiem co znaczy "obroty spadają ponad 1000obr", to jest nielogiczne. Obroty biegu jałowego , to w układach wtrykowych około 900 , więc albo spadają poniżej 1000 obr i jest OK, albo rosną ponad 1000 obr i jest problem.
Nieprawidłowy skład mieszanki biegu jałowego, prawdopodobnie lewe powietrze na dolocie. Sprawdź wszystkie podłączenia do kolektora ssącego.
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
peugeot 3007 r 2001 1.6 16V SILNIK WTRYSK TU5JP4 Wczoraj jadąd do pracy zapaliła mi się kontrolka silnika wraz z komunikatem Antipollution Fault. Posiadam ELM321 podpiąłem pod komputer i pokazało błędy: http://obrazki.elektroda.pl/5493682600_1... Po skasowaniu błędów powrócił błąd P0121 wraz z komunikatem Antipollution Fault. Wymontowałem...
Mam HFX Ooo już lepiej. Pomijając znane kwestie mechaniczne (zawory) skupił bym się na czujniku MAP. Takie boszowskie byle co tam jest..... I źle chodzi na wolnych.... To jak kalkulator silnika widzi pedał gazu jak nań nie naciskasz, czy "bieg jałowy" bądź też "poza biegiem jałowym" lub "obciążenie częściowe"
Witam. Sprawdź jeszcze po nagrzaniu silnika obroty biegu jałowego, czy nie są zbyt wysokie. Kilka razy zetknąłem się z podwyższonym spalaniem z winy termicznego urządzenia rozruchowego (kalorystatu),kiedy nie spuszczał naprężenia linki.
Witam, Mam problem z moim "nowym" 306- Jest to wersja angielska XL. Podczas jazdy gdy naciskam na gaz autko najpierw się lekko dławi ale potem jest super, poza tym gaz chyba za bardzo szarpie bo jak nacisnę to czuć nagły skok jakbym miał turbo itd..:D. Ale to nie wszystko, na rozgrzanym silniku czasem obroty spadają za nisko ok 500/min- ma takie zachcianki...
TPs wyregulowany. Znaczy sie tak, że jak podłączymy na pin 1 i 2 ( te pierwsze od kabiny) to ma być 0,2-0,25V i po otwarciu przepustnicy 4,8-4,9V. Dobrze?? A ten styk biegu jałowego jak się reguluje wg miernika?? Dodam że w tym wynalazku nie ma ani silniczka krokowego ani map sensora.
samochód gdy ma te błędy jakby przełączał sie w tryb awaryjny i silnik pracuje nie równo jakby wspomaganie działało nie do końca, lekkie skakanie obrotów na biegu jałowym, po usunięciu błędów i przełączeniu na benzyne działa idealnie
Witam, mam pytanie odnośnie obrotomierza w moim Peugeot 206 otóż sporadycznie zdarza mu się przekłamywać obroty silnika, np na biegu jałowym pokazuje 2000 obr, i przy dodawaniu gazu do np faktycznych 2000obr wskazuje 3000 itd. Zauważyłem że chcąc go ,,wyzerować'' trzeba przekręcić parę razy stacyjkę i problem się naprawia, nie jest to uciążliwe gdyż...
Witam niestety program piston nie ma możliwości robienia wykresu więc napiszę jak to wygląda. Pierwsza sonda faluje w zakresie 0d 0,095 do 835v. Druga sonda ma mniej więcej stałe 695-735v. Oczywiście na rozgrzanym silniku na jałowym biegu.Jak trzymam na obrotach 1500-2000 to obydwie dają w okolicach 890v.
Witam! Sytuacja ma miejsce w peugeocie 309. Auto na Pb pracuje ok. Wolne obroty stabilne. Na zimnym silniku wyżesze, potem spadają itd. Podczas pracy na LPG auto dziwnie zachowuje sie na wolnych obrotach.Strasznie szarpie silnikiem. Gaz jest dobrze wyregulowany (sam reguluje). Centralka autronic AL800. Zauważyłem ze po odłączeniu silnika krokowego regulacji...
Odłącz akumulator na chwile i zapal na benzynie, jak pójdzie równo to sonda jest podejrzana. A z czego to wynika. Zawsze jak zapalam to silnik idzie równo czy zimny czy ciepły. Na ciepłym podnosi obroty na chwilkę, jak w każdym aucie, które później opadają i zaczyna się "czkawkowanie".
Niskie ciśnienie oleju: - nieprawidłowe wskazania z czujnika - zbyt niskie obroty na biegu jałowym - uszkodzona pompa oleju - mocno rozrzedzony olej - bardzo niski poziom oleju.. ale tutaj dużo kilometrów raczej byś nie ujechał - filterek też wypadało by sprawdzić..
Przeczyść gaznik a w szczególności kanaliki do dyszy składu mieszanki biegu jałowego. najlepiej jest przedmuchać wysokim ciśnieniem, w ostateczności cienkim drucikiem, uważaj żeby nie rozkątrować otworu.
Witam, temat dotyczy nierównej pracy na zimnym silniku w samochodzie Peugeot 207 1.6 HDI 90KM. Samochód był nieużywany prawie rok. Teraz po odpaleniu, przez około 2 minuty falują obroty o około -20 obr/min. Silnik chodzi na biegu jałowym. W czasie tych 2 minut czuć drgania w samochodzie podczas tego szarpania oraz leci dużo (chyba białego) dymu z rury...
Mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi, z 1999r. Sterownik bosch edc15. Komputer wyrzuca błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa (p1112 p1138). Jednak w ciągu roku regulator został wymieniony kilkukrotnie (nie wiem czemu, auto nie jest moje). Po skasowaniu błędów i wykonaniu testu regulatora ciśnienia auto wzorowo jeździ parę dni, ciśnienie na obrotach...
Od niedawna, od czasu do czasu obrotomierz w Peugeot Partner 1.9D zawyża obroty, np na ucho jest 2tys, wskazuje 3.5tys, jest bieg jałowy (0.9-1tys) , wskazuje 2tys. Wyłączenie zapłonu (np podczas jazdy) leczy sytuację, znów jakiś czas będzie wskazywał dobrze. Wielkość zawyżenia wydaje mi się powtarzalna, nie ma pływania wskazań, jakby (mówiąc cyfrowo)...
Falowanie obrotow
No też prawda ale na biegu jałowym też telepie trochę nie czuje drgań na kierownicy i drążku biegów bardziej w całym aucie dzisiaj wymieniłem poduszki każda uszkodzona ale nic nie pomogło
Dobra może trochę poniosło. Ale miałem tak że silnik miał już swoją temperaturę, termostat otworzył, a ciśnienia nie było. Silnik pracował na biegu jałowym. Kiedy się przy gazowało (utrzymać trochę na wyższych obrotach) dopiero udało się odpowietrzyć. Więc teraz ty mi to wytłumacz...
Witam jak w temacie. Samochód Peugeot 307 1.4 16v. Jak silnik się rozgrzeje i ma włączoną klimę po jej wyłączeniu zaczynaja falować obroty. Identyczna sytuacja się dzieje jak np zatrzymuje samochód puszczam nogę z gazu auto ma problem z równą pracą silnika na biegu jałowym. Ale wystarczy parę razy przygazować i problem znika. Co z nim jest nie tak i...
Dodam ze na PB nie da sie jezdzic, bo samochód gasnie po wciśnieciu sprzegła jak sie dojeżdża do skrzyżowania...na biegu jałowym jak dodam gazu to obroty bardzo długo opadają, około 1000rpm na chwilkę sie zatrzymują i potem spadają do wlasciwych 800-900.
Mam to samo w takim samym samochodzie tylko że u mnie wahania obrotów są tylko na bęzynie podczas biegu jałowego. Ale już się do tego przyzwyczaiłem. Natomiast jeśli chodzi o LPG to napisz kiedy konkretnie te obroty ci falują czy na zimnym czy na gorącym silniku. Aha napisz jakiej firmy masz instalacje LPG. JAREK
Witam Mam chyba standardowy problem z pływającymi obrotami biegu jałowego, jak juz zdarzylem wyczytac powinienem sprawdzic MAP SENSOR. Mam takie szczescie ze mam drugi kolektor ssacy, ale czy ktoś może mi zdardzic tajemnice w ktorym on jest miejscu ??? Z gory dziekuje i pozdrawiam
nie dotykaj tego czujnika ,ta usterka wskazuje na niesprawność utrzymywania biegu jałowego-podaj kod silnika!(kdz,kdx?)oraz system sterowania. z opisu rozumiem że silnik pracuje dobrze na jałowym dopóki nie zaczynasz jechać?jeżeli masz czujnik prędkości pojazdu odepnij go i zobaczymy jakie będą objawy dobrze było by sprawdzić jaki jest czas wtrysku...
"samochodach z elektronicznie sterowanym wtryskiem nie ma żadnego ssania" Myślę że tu się kolego mylisz. Jak twoim zdaniem przy zimnym silniku jest wzbogacana mieszanka? I jak się to nazywa? Otwarciem dodatkowego kanału powietrznego i paliwowego, ewentualnie przymknięciem dodatkowej przepustnicy nad zwężką Venturiego i zwiększeniem obrotów biegu jałowego?...
Zestyk biegu jałowego,na wtyczce nastawnika drugi od dołu pin.Wystarczy kontrolka ,ale lepszy będzie miernik.Dodatkowo opór wewnętrzny serwomotorka nastawnika coś ok 6 ohm(jak mnie pamięć nie myli) ,dwa górne piny nastawnika.
Witam. Posiadam Peugeota 307 SW 2.0 na benzynę i gaz. Auto przeszło generalny remont silnika. Mam problem z obrotami podczas jazdy. Po pewnym czasie, gdy włączam bieg jałowy i obroty spadają, zapala się kontrolka check engine, a auto podnosi obroty z 600 na 1200 i zaczyna się telepać podczas dodawania gazu. Po zostawieniu auta na 10-15 minut kontrolka...
Dodatkowo dziwi mnie ta powtarzalnosc zaburzen dokladnie w tym samym zakresie obrotow, co moze swiadczyc bardziej o awarii komputera a nizeli stricte mechaniki.... Jeżeli stale powtarza się niedomaganie przy 1500 obr/min, sygnalizuje to być może kłopoty z czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat obwodu wtryskowego SIEMENS/CONTINENTAL poniżej), zamontowanym...
Witam, mam pewien problem, tj wyższe obroty (1400 +/-100) po odpaleniu z rana na zimnym. Gdy pojeżdżę po mieście z 10 minut, obroty na jałowym wracają do normy ok 900 obr. Teraz pytanie, co może być przyczyną? Stawiam na przepustnicę. Miałem podobną akcję w Peugeot 306 1.6 z 97r, więc chcę się tylko upewnić. Macie jakieś pomysły inne?
Witam. Peugeot 306 1.4 KFX 1997 rok. Po zapaleniu i nieregularnym czasie zaczyna "przebierać" schodzi z jałowych obrotów na bardzo niskie, dodanie gazu nie przynosi efektu chyba że mu sie "popompuje" gazem . Bez dotykania gazu albo zgaśnie a jeśli nie to nagle skoczą obroty do ok. 2000 i chodzi. Później albo to samo albo juz będzie chodził. Wymienione...
Pacjent Peugeot 307 2001r 2.0 16V 136KM. Auto podczas jazdy gaśnie, czasami falują obroty, wypada zapłon. Błąd (czytany autocomem) to P0215 zasilanie ecu. Często też błędy odnośnie wypadania zapłonu oraz zasilania regulatora biegu jałowego. Ma ktoś schemat zasilania ECU tego silnika? Może to jakaś typowa usterka? BSI sprawdzone - w jednej wtyczce 3...
obroty jałowe scania wysokie obroty jałowe obroty jałowe kangoo
schemat helios tc500 wymiana czujnika renault uszczelka podgrzewacza
oscyloskop aliexpress 17mb110s firmware
Lokalizacja wzmacniacza w Mitsubishi L200 2008 Błąd ładowania nr 8 w odkurzaczu Roomba – przyczyny i rozwiązania