emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Sam doladnie nie wiem czy to jest przepustnica czy cos innego wiem tyle ze gdy silnik sie rozgrzeje to powinno byc slychac taki przeskok w silniku jak by cos sie przelaczlo i wlasnie to jest to uzadzenie ktore zmniejsza obroty
p0501 "czujnik prędkości pojazdu" Nie wiem jak tutaj, ale w Tigrze sterownik podnosił obroty jałowe silnika do 1000 w trakcie jazdy. Dopiero po zatrzymaniu spadały do 800. Może tu jest problem.
Obroty jałowe to 750 do 800obr/min. na ciepłym silniku. 800 obr/min ma diesel. Bez diagnostyki nic się nie dowiemy, nawet 95 rok pod komputerem coś podpowie. Wywal 50zł i będzie wiadomo co i jak.
Dobra, zakupiłem urządzenie zwane: TACHOMETR LASEROWY LCD OBROTOMIERZ Pomierzyłem sobie i w chwili obecnej mam na biegu jałowym obroty alternatora na poziomie 1400-1500 obr/min Z ciekawości zmierzyłem prędkość alternatora w moim busie Peugeot Boxer i tam na wolnych obrotach mam około 2200 obr/min Czyli zakład naprawiający alternatory dobrze mi sugerował,...
Witam! Temat może wydawać się banalny, ale chyba pozornie. Przeszukałem forum, ale nie znalazłem rozwiązania. Od niedawna jeżdżę tematycznym pugiem 1,9 jednopunkt, z instalacją LPG drugiej generacji. W sumie nie narzekałem, palił od kopa, mieści się w 9l LPG/100. Przeszkadzały mi dosyć wysokie obroty biegu jałowego. Niezależnie czy na benzynie, czy...
Obroty jałowe to znaczy wolne. Szczelność sprawdź plakiem albo gazem do zapalniczek, psikaj na pracujący Silniku i słuchał czy zmienia się jego praca. Pierwsza sonda ma oscylować pomiędzy 0.1V do 0.9V +/-0.1 druga ma stać na około 0.5V +/- 0.1V.
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
Witam po przerwie.Silniczek wyczyszczony.I..... obroty jałowe są bardziej równomierne.Nie jest to ideał ale juz coś .Podejrzewam iż gdybym wyczyścił cały układ dolotowy przepustnicy efekt byłby jeszcze lepszy.
Witam zwracam się z prośba o pomoc w diagnozie usterki Peugeota 307 2.0 HDI z 2001r. Silnik DW10TD. Samochód co jakiś czas gasł ale po ponownym odpaleniu wszystko było w porządku, obecnie problem jest bardziej uciążliwy i widać że postępuje, otóż po odpaleniu potrafi zgasnąć na wolnych obrotach , również jak się mocniej przegazuje silnik albo jak z...
Koledzy znajomy ma pewien problem z w/w autem. Gdy silnik zimny auto odpala normalnie i można nim jeździć . Gdy się zagrzeje silnik na biegu jałowym pracuje normalnie natomiast przy wrzuceniu biegu i dodaniu gazu zaczyna przerywać i szarpać. Po wciśnięciu sprzęgła obroty jałowe są ok nie falują. Wystarczy wyłączyć silnik na 15 minut i można ponownie...
tak uszczelka pod głowicą. jesli jest przedmuch do wody to ten nieszczesny czujnik od temperatury potrafi nic nie wskazywać. czujnik temp jest po prawej stronie o ile pamietam ma kolor zielony. jesli jest przerwa w obwodzie czujnika to ecu symuluje temp silnika 90C. poprostu można go odłączyc ale wtedy bardzo ciezko obroty jałowe utrzymać na zimnym...
Witam! Problem mój polega na tym że podczas ruszania na benzynie auto nie ma mocy, tzn. da się ruszyć ale po powolnym puszczeniu sprzęgła, wciskając pedał gazu nawet do oporu auto nie reaguje, dopiero po kilku sekundach się pomału wkręci do tych 1800 obr nagle ożywa i rwie do przodu. W przypadku kiedy już zgaśnie z powodu za szybkiego puszczenia sprzęgła,...
Jakim wkładzie, katalizatora?? żadnego katalizatora chodzi o wkład za kierownicą na fotelu sterownik celowo utrzymuje wyzsze obroty gdy samochód jedzie i jest to całkiem normalne
Mały silnik mała moc ,po rozruchu są duże opory własne i stąd zaprogramowana wyższa wartość zimnego biegu jałowego,objaw prawidłowy .
spróbuj kolego coś takiego, nasącz benzyną patyczek higieniczny i wyczyść dokładnie ten kanałek gdzie wchodzi iglica silniczka krokowego prawdopodobnie jest tam nagar stąd te cyrki z obrotami
już wiem-siemens TLE 4202
Jak styk jałowego zwarty to będzie przestawiać dopóki na TPS-ie nie zobaczy tego co chce widzieć.
Po regulacji zaworów znacznie się polepszyło, aczkolwiek nadal lekko faluje. Dałem sobie spokój, myślę, że za dużo grzebania dla takiej małej pierdoły.
Czy jest możliwość (jak w niektórych VAG-ach) minimalna korekta obrotów biegu jałowego? W VAGu to się nazywa Idle Speed Adaptation.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
A gdzie to sprawdzić :?:
Falowanie obrotow
Witam. Pacjent: Peugeot 206+, 1.1 2009r. Objawy: nierówne obroty na biegu jałowym ale nie zawsze.
Dopiero odpisuje, zabiegany człowiek. Auto mam od 5 miesięcy servisowane było w ASO. 140tys.km przebieg. Po wymianie oleju 5w30 total, rozrząd komplet wymieniony. Żadnych błędów nie wyświetla. Zaczęło się gdy chłodniejsze dni nastały. Tylko po odpaleniu (zimnego) silnika, jeszcze wtedy gdy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty na ssaniu czuję w kabinie...
A jakie to wskazania pokazuje? Skąd pomysł że 0.9 to obroty za duże?
Tak ma być, tzw podwyższony bieg jałowy.
nikt nic?:(
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
Nie. Włączenie klimatyzacji nie podnosi obrotów. Dodano po 36
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
Problem z szarpaniem rozwiązany. Elektrozawór zmiennych faz był do wymiany. Jedyne co wciąż mnie zastanawia to obroty na biegu jałowym. Raz 700, innym razem 900, nawet jak silnik jest rozgrzany.
A wartość MAP - na biegu jałowym?
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Najprościej będzie najpierw zrobić balans cylindrów kompem
Pomocy!! Jestem szczęśliwym posiadaczem Peugeota 106 z silnikiem 1,4, rocznik 1998. Ostatnio samochodzik oszalał, wchodzi na 4000 obrotów na jałowym i ni czorta w dół, do kompletu martwe są wskazniki obrotów i prędkościomierz. Od razu wyjaśniam że silnik krokowy jest ok. Będę wdzięczny za pomoc:)
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
zacznij od najprostrzej czynnosci sprawdzenia i wyczyszczenia silniczka krokowego regulatora biegu jałowego
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Wymieniasz na sprawny i jeździsz.
Ludzie, pomocy. Peugeot 1,4 benzyna z 2000 r. Żona dojeżdża, no, do świateł daje na luz, a obroty nagle wysoko wzrastają. Musi parę razy depnąć w pedał gazu, żeby się uspokoiło. 99% szansy, że padnięty (duże luzy) silnik krokowy biegu jałowego. choc go odpiął i ponoć auto powinno zgasnac Nie zawsze gaśnie, zależy w jakiej pozycji został odpięty. jest...
Zobacz na regulator biegu jałowego i czujke temperatury.
Walka trwała i znalazłem przyczynę. Magik, który montował LPG, tak przewiercił kolektor, że zrobił małe otworki na zewnątrz. Po zaklejeniu wszystko OK, z jednym małym problemem. Samochód wolne obroty na biegu jałowym ma 1500. Co robić?
Kolego jak nie podasz błędów czy choćby podstawowych parametrów to nikt ci tu nie pomoże . Jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym ? czy przepustnica widzi bieg jałowy ?
sprawdz czy jest sprawny potencjometr przepustnicy,jak tak to ustaw go w położeniu biegu jałowego na 1050 om.
Dlaczego uważasz ,że różnicy nie będzie? :?:
po pierwsze, to jest silnik na common rial ? czy zwykły
15 + po stacyjce,30 + stały, wtryskiwacze masz oznaczone w dosłownym tego słowa znaczeniu. Dodano po 3 Co dolega twojemu pacjentowi ? nie pali na wszystkie tłoki ?czy nie ma obrotów biegu jałowego?
Witam! Mam problem z instalacją gazową w aucie Peugeot 309 z instalacją gazową. Parownik Zavoli, komputer gazowy autronic Al700. Silnik o pojmności 1,6 l monowtrysk. Auto jak na moj gust pali dobre ilości gazu, ok. 10l, ma siłę, ale na biegu jałowym są straszne problemy. Obroty pływają, spadają do 500 obr na min. albo rosną do 900. Potrafi zgasnąć przy...
Sugerował bym sprawdzić czujnik położenia przepustnicy lub silnik skokowy biegu jałowego.
obroty jałowe scania wysokie obroty jałowe obroty jałowe kangoo
kolorów odtwarzaniu instrukcje celma pc5580b425 amica
gdzie kupować przewody gdzie kupować przewody
Śruby regulacyjne gaźnika Stiga SHP 60 - lokalizacja Awaria zasilania sieciowego w systemie INTEGRA 128