emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Jeżeli masz szczelny układ ssący to trzeba wziąć lepszy sprzęcik i zrobić kasowanie wartości wyuczonych i następnie ustawić pożądanie jałowe na taką wartość jak chcesz. Launch tego nie robi, ale robi Carmanscan. Sprawdź jeszcze czy ECCS nie widzi "lewego" sygnału z: -pracującej klimy -wspomagania
Ty weź sprawdź ciśnienie paliwa!!! , tu może być pompa , filtr , złe napowietrzenie baku .
Szczerze mówiąc na kompie nie byłem ale zjawisko jest dziwne. Obroty skaczą sobie od wartości około 1800 do 800... po uruchomieniu zimnego silnika (temp. okolo minus 10 °C) obroty początkowo są właściwe aby po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zacząć rosnąć i zatrzymują się na 1800. tak dzieje sie za każdym razem gdy silnik ostygnie przez dłuższy...
Spalanie w normie, sprawdź czy powietrze nie dmucha prosto do filtra powietrza.
Podnieś raz jeden bok raz drugi i zakręć tylnym kołem. Powinno lekko się kręcić. Nie znam za bardzo tego silnika ale jałowe obroty przy tej temperaturze (85 stopni) nie powinny być niższe?
Może to być filtr paliwa lub brud w benzynie(albo jest ona kiepskiej jakości)
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Escorta Mk7 z silnikiem Endura DE 1.8 TD. Problem w tym, że po osiągnięciu temperatury "NORMAL" silnik wchodzi na ok. 1200 obr/min i nie schodzi niżej. Na zimnym obroty są na poziomie ok. 800 obr/min. Silniczek sterujący biegiem jałowym wychyla się na ciepłym silniku, a na zimnym jest wsunięty ( powinno być chyba...
w silniku krokowym jest wylącznik biegu jalowego on odpowiada za wlączenie wolnych obrotów po puszczeniu pedalu gazu najprawdopodobniej a wręzc na 100 procent jak wymienisz silnik krokowy na sprawny to usterka minie
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
kolega ma podobny problemos w lagunie 1.8, sprawdzałem czujnik temp i jego rezystancja się zmienia, przewody od czujnika do komputera wydają się być ok. obroty są podbijane do ok 1200 przez silnik krokowy. tps też sprawny. Ma ktoś może pomysł co może być przyczyną problemu albo czy da się może zczytać kody mikowe błędów komputera?
Jakie są te obroty jałowe ? Ten kod można interpretować na dwa sposoby i kiedyś mnie to już w błąd wprowadziło. Mogą to być wysokie obroty biegu jałowego,albo za wysoko wysterowane obroty biegu jałowego,co niekoniecznie się przekłada na same obroty.Nie wiem jak jest w tym konkretnym samochodzie ,ale z tego co tutaj opisujesz to wynika raczej to drugie.Przestaje...
Cześć, mam problem ze stihl ms 250. Nie pomaga czyszczenie i regulacja gaźnika, piła ustawiona na nastawy fabryczne gaźników ( ZAMA C1Q L 1 obr. H 1 1/2 obr.) piła do momentu mocniejszego rozgrzania działa idealnie, trzyma obroty i ładnie się wkręca. Po rozgrzaniu tj. kiedy tnie większe kawałki drewna zaczyna podnosić sobie obroty i dławić tak jakby...
To jest KE-Jetronic jeśli się nie mylę. Tam jest dużo więcej czynników wpływających na jałowe obroty, niż tylko nastawnik biegu jałowego. Potencjometr klapy przepływomierza, skład mieszanki, lewe powietrze...
Jeżeli to coś pomoże to mam katalog części do: https://obrazki.elektroda.pl/7370539700_... Nie są to typowe schematy elektryczne, ale poglądowe jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/8559405500_...
Jeżeli chodzi o wysokie obroty, to winowajcą często okazuje się czujnik odpowiedzialny za badanie temperatury silnika – w przypadku, gdy jest niesprawny, może pokazywać, że silnik jest nierozgrzany, a w rzeczywistości osiągnął już odpowiednią temperaturę. Dodano po 1 I czujnik temperatury zewnętrznej
Umyłem jeszcze raz krokowca, obroty jałowe już normalnie, przepustnica zamknięta obroty trzyma, Dziś zrobiłem mały test, odłączyłem przepływomierz i zresetowałem dme, nie podpinając go po 15 minutach odpaliłem silnik, normalnie reagował na gaz, ale falował, po podpięciu przepływki falowanie ustało ale już na gaz nie reagował dobrze, do 3k wkręcał się...
Cześć, Kupiłem ładowarkę z silnikiem Deutz D2011 l04w. Silnik ma problem z uruchomieniem czy zimny czy ciepły jest tak samo z tym że po odpaleniu z plaka na zimnym kopci na biało przez ok. 30sekund później już wcale nie dymi ale chodzi troche jak stary golf. Ciepły też musi otrzymać minimalnie plaka i pali od strzała. Dziwnie wysokie są obroty jałowe...
Tak, to jest to pudełko z wtyczką z boku i z takim bolcem.
Walka z fsi ciag dalszy. Sprawdzajac katalogi uszczelniacz walu z obudowa jest ten sam co w mpi , czujnik też. Tak wiec dokupilem komputer silnika od mpi lecz.. kostki złącza sa te same. Ale teraz pin out napewno inny i po stronie zasilania sterownika i po stronie silnika. Oczywiscie zrobilem immo off.. ale boje sie podpiąć puki nie porównam pinow....
No właśnie pokabinuje. Zobaczę gdzie dokładnie mam najbliższy serwis i zawioze. Wczoraj właśnie kosilem. I wcześniej była ustawiona ładnie i sama z siebie zaczęła wysokie obroty jałowe łapać, gasla mi co jakiś czas. Juz mnie to irytuje.
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
Witaj. Co do regulacji to zasada jest taka. Wkręcasz wkręty L i H do delikatnego oporu. Następnie wykręcasz o jeden obrót oba wkręty. Powinna ci wtedy odpalić. Po odpaleniu przechodzisz do ewentualnego wyregulowania wkręta L tak aby ładnie przechodziła na wyższe obroty bez zadławienia. Wkrętem H ustawiasz max obroty. Jest to bardzo ważne aby nie przekroczyć...
Cześć, Pilarka jak w temacie MS180 z 2016 roku, gaźnik posiadający tylko regulacje LA został wymieniony na zamiennik z regulacją H,L,T za rekomendacją sprzedawcy. Miałem wymienić membrany w starym, ale sprzedawca twierdzi, że poza membranami również dysza ulega zużyciu i sama wymiana membran może nic nie dać. Podczas regulacji nowego gaźnika ustawiłem...
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Obroty przeważnie są wyższe od jałowych, dzieje sie to i na ciepłym i na zimnym silniku. Ze dwa razy w ciągu 3 miesięcy auto trzymało jałowe obroty niższe niz zwykle i było sporo lepiej. Wydaje mi sie ze obroty jałowe cały czas są zbyt wysokie niz powinny byc jeżeli auto chodzi równo.. bo często obroty niezacznie falują Dodano po 52 Zapłon ustawia sie...
Panowie odgrzewam kotleta bo mam problem. Kosiarka kupiona w tamtym roku nie doczekała się trawy więc trzymana w pudełku. Od początku nie podobała mi się praca silnika, właśnie obroty zarówno jałowe jak i wysokie to modulacja/falowanie, nie słychać tego aż dobrze na filmie ale wprawne ucho wychwyci. Również na zejściu z obrotów często słuchać "pakanie"...
Chyba rozwiązałem problem, po dokładnym wyczyszczeniu pompy stwierdzilem że poluźniła się śruba mocująca dźwignie od dawki rozruchowej. Poluźniła się też śruba która ogranicza dolne położenie linki gazu, jak dodałem lekko gazu kręciła sie jak chciała i nie puszczała linki w jałowe położenie. Teraz silnik cały czas ma wolne obroty i wszystko działa tak...
(at)grzegorzmadera Dużo za wysokie obroty by zamiast tarczy 230mm założyć 300mm po przerobieniu osłony , bosch ma model gws24-300 o mocy 2,4kW na tarcze 300mm ale tylko 5000 obr/min i cenę kilkukrotnie wyższą aniżeli kątówki 230mm.
Wypadanie zapłonu, podwyższone jałowe i błędy przepływki mogą być spowodowane nieszczelnym dolotem. Nie ma alternatywy i gdybania - dolot musi być szczelny co wiąże się z jego demontażem i dokładnym przeglądem. W tej konstrukcji dolotu bardzo często spotykam się nieszczelnościami. Po wyjęciu zbiorniczka i przepustnicy dojście do odmy jest lepsze.
"Lewe" powietrze jest raczej mało prawdopodobne, no chyba że instalacja gazowa została nieudolnie zamontowana. Trzeba to sprawdzić. Obroty jałowe reguluje silnik krokowy. Więc tu należy szukać przyczyny problemu. Jeśli z silnikiem krokowy jest wszystko ok To należy szukać przyczyny w jego sterowaniu. Tu zaczynają się schody. Jaki rodzaj instalacji gazowej...
bozo86 jak tam udało się znaleźć przyczynę ? mam podobne objawy u siebie w C4GP 1.8 16V. Odpalam na benzynie zimny silnik, wchodzi na obroty płynnie schodzi do jałowych płynnie i w tym momencie zaczyna szarpać silnikiem przez 10-20 sek. - stabilizuje się na jałowych obrotach ale dodanie gazu dławi go. odczekanie 2-3 minut lub kilkukrotnie wprowadzenie...
Na początku się na szarpałem się z 15 min ale jak wyczyściłem świece i podlałem benzyny to zapaliła. Potem już paliła ale miała wysokie obroty na biegu jałowym więc wyregulowałem śrubką L żeby miała niskie obroty no i wchodziła dobrze na obroty. Ale po jakimś czasie cięcia gasła na jałowym więc podkręciłem trochę i nie gasła, ale za jakiś czas znowu...
Czujnik biegu jałowego nie ma większego znaczenia dla normalnej pracy autka. Dzięki niemu odcinane jest paliwo przy hamowaniu silnikiem i tyle. Można go spokojnie odciąć. Jeśli ktoś ma ten czujnik dobrze ustawiony i jednocześnie za wysokie obroty na jałowym to przy puszczeniu gazu obroty będą falować, bo czujnik (przez centralkę) steruje zaworkiem przy...
kwok napisał: Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie "pośrednia" i w niewielkim zakresie), ale jest Zastanowiłem sie poważnie i naprawde nie wiem w jaki sposób w tym silniku może być realizowana stabilizacja obrotów . Poprzez regulację punktu zapłonu raczej nie. Jedno jest pewne, jeżeli takowa jest to efekty jej działania...
Proszę państwa po całym tygodniu sprawdzania i testowania oraz szarpanej jazdy oto co udało mi się ustalić: sprawdziłem: czujnik przepływu powietrza (jest OK); cewki przy świecach (są OK); wymieniałem profilaktycznie świece na nowe (Bosch, są OK), sprawdziłem ciśnienie paliwa na wtryski (jest OK) i same wtryski również (są OK), dopiero gdy zabrałem...
Który wykres? Ten multimetr badający sondę?Pomijając odwrotne podłączenie multimetru (minus masz przed napięciem) to napiszę tak ze jak silnik zimny po nocy, odpalony i zaraz sonda badana to napięcie po odpaleniu powinno wynosić 0 Volt, powoli rosnąć do pewnego momentu. Nie napisze ile ale ponad 0.5 volta i następnie powinno zacząć falować 0-1 volt.Na...
Tak jak w temacie, problem polega na wysokich obrotach biegu jałowego na zimnym czy gorącym silniku. Samochód to Ford Fiesta Mk6 2003r. 1.3 60km 44kw benzyna . Od czasu zakupu czyli od ponad roku występował problem z obrotami, to szarpał, to gasł i świecił check. Po krótkiej diagnozie wyszła uszkodzona sonda lambda oraz na przewody zapłonowe gdyż miały...
Witam po przerwie..... na czujniku o napieciu przy zamknietej przepustnicy 0,68V nie jeżdżę. Podpięty mam stary czujnik który przy zamkniętej przepustnicy ma 0,56V i obroty ok 850/min. Chciałbym jednak wrócić do tamtego NOWEGO czujnika który ma nieco wyższe napiecie i przez to myślę obroty jałowe również. Czy można by zastosować dodatkowy opornik żeby...
Temperatura powietrza powinna być raczej wyższa przy silniku ponad 90 stopni. Lambda spada poniżej 1 ? Bo na obu zrzutach masz ponad 1. Trochę niskie ładowanie akumulatora jak na SPI. Niższe przy podwyższonych obrotach niż na jałowych Obroty jałowe nasz na początku tabelki a sterownik dąży do obrotów biegu jałowego czyli 848 na minutę. Czyli masz odpowiednie...
śrubka przepustnicy jest wkręcona na tyle że silnik nie ma wybiegu czyli szybko wkręca się na wysokie obroty i po puszczeniu manetki natychmiast spada z nich w dół do tego samego poziomu z którego startował. Jak podkręcę obroty na śrubce przepustnicy wówczas silnik ma duży wybieg, bardzo wolno spada na obroty jałowe ale wtedy jakoś obroty jałowe jeszcze...
Temat stary i zapomniałem o nim , nie wchodziłem tu na forum . Motorek mam nadal i ma się bardzo dobrze . Ostatnio znalazłem rozwiązanie przypadkowo , jest to banalne . Dźwigienka przy gaźniku ustawiona do góry - ssanie (poz.1) -||- -||- na środku - pół ssanie (poz.2) -||- -||- na dół - ssanie wyłączone , normalna praca (poz.3) Zimny silnik odpalam...
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
Witam serdecznie Jako że w temacie silników jestem zielony jak trawa proszę po poradę doświadczonych żeby to naprawić i nie popsuć :) Kosa jak w temacie, przeżyła dopiero jeden sezon i ma problem zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym i co za tym idzie obracająca się dosyć szybko głowica tnąca, przy zimnym silniku i wyłączonym ssaniu gdzieś na połowę...
Witam , kupiłem taki gaznik jak na foto; http://obrazki.elektroda.pl/2310331300_1... oraz założyłem nową uszczelke i jest problem bo piłe ustawiłem następująco , śruba od wolnych obrotów 1 obrót w lewo a od wysokich to tak jak fabrycznie jest kołpak ustawiony i objaw jest następujący , piła odpala ładnie na zimnym potem dodaję gazu to...
Zgadzam się z Danielkozem: czujnik temperatury. Nie ten od wskaźników, ale ten dla ECU. Linka, gdyby się zacinała, to na zimnym raczej też by miał te 3000 obr. To samo z dolotem: gdyby był nieszczelny, to niezależnie od temperatury silnika miałby wysokie obroty.
Witam . Wiem nie jestem specjalistą w temacie ale.... Mam matiza z 2001 roku i taki problem : w czasie kiedy jest matiz w zamkniętej pętli na biegu jałowym to ma czasy wtrysku ok 4,5 ms zamiast ok 2 ms . Kąt wyprzedzenia zapłonu wacha się od 0 do chyba 15 stopni . Powinien trzymać z mojej wiedzy ok 8 do 12 stopni . I teraz zrobione mamy : EGR zaślepiony...
Jaki problem zobaczyć czy ramię ośki przepustnicy jest przyatakowane ( nie dochodzi do śruby ograniczającej jałowe położenie) albo czy sama tarczka nie robi za dużego przelotu?
peugeot obroty jałowe obroty jałowe scania obroty jałowe kangoo
brazowa kostka dobór anteny naziemnej hasła przeglądarek
gdzie kupować przewody gdzie kupować przewody
WCP730M Samsung BN59-01314A pinout – Wi-Fi/Bluetooth moduł, złącze 12-pin, SDIO, UART Samsung SM-G500FU czarny ekran, telefon wykrywany przez komputer – co zrobić?