Witam, mam zamiar odciąć dopływ cieczy chłodzącej do nagrzewnicy w kabinie. Planuje wstawić dwa elektrozawory pod maską które mają zamknąć obieg w układzie przed tym zanim ciecz dostanie się do nagrzewnicy w samochodzie. Ma to na celu obniżyć temperaturę w sezonie letnim. Chciałbym się z Wami tym podzielić ale rownież obowiem się o parę rzeczy i dlatego...
W tym aucie pod maską jest wyłącznik bezwładnościwy,można go odcinać,lutować i znowu odcinać... Najlepsze i zarazem bezpieczne odcięcie. Pozdrawiam.
Tnij piętnastkę.
W zależności od tego jaki model silnika to można wiele podzespołów odciąć. Tak jak już napisałeś rozrusznik ale to już nie skuteczne odcięcie, przez zasilania sterownika silnika , do czujników obrotów. Od wyboru do koloru.
Rozrusznik też na niebieskim.W dieselu nigdy nie ciąłem pompy,tylko rozrusznik,plusa po stacyjce albo uderzeniowy w komorze silnika.
To omomierz i zobacz, który głosnik ma zwarcie lub czy na kostce masz przewód "mute". Jak jest, to go odetnij.
Program diagnostyczny do Peugeota.
Mam to samo tylko rozlaczylem radio i podłączyłem inne które grało a teraz samochód nie pali a kreci
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
Rozrusznik uruchamiany przekaźnikiem w PSF, który z kolei jest uruchamiany z CANa przez BSI. Odczytany błąd (o ile można mieć zaufanie do urządzenia odczytującego) wskazuje na problem obwodu PSF-rozrusznik. Sprawdź bezpieczniki na PSF, jeżeli wszystkie dobre to sprawdź instalację (na PSF wyjście na rozrusznik w szarej kostka, 5 stykowej), jeżeli instalacja...
Tak jest jeszcze inne rozwiązanie .
Ale gdyby nie widział immo, to by raczej pompę i iskrę odciął, czy się mylę?
Na tunelu środkowym koło modułu sensora AIRBAG znajduję się punkt masowy od wnętrza pojazdu. Z tamtego punktu idzie masa do BSI kombajnu może masz gdzieś odcięcie zrobione.
Od strony wzmacniacza we wtykach kabla rca odepnij ekran, przeważnie trzeba odciąć końcówki i połączyc tylko sygnał , ekran tylko bedzie od strony radia. U mnie to pomagało .
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
Z tego co pamiętam to trzeba by było rozgałęzić czerwony z wiązki i wpiąć żółty i czerwony z radia, lub odwrotnie, spiąć czerwony i żółty z radia i wpiąć w czerwony z wiązki. Peugeot ma odcięcie zasilania w stacyjce więc raczej innej opcji nie ma, a jak słaby musiał by być akumulator i jak długo auto nie odpalane żeby pamięć radia go wyczerpała.
Masz jakiś alarm lub dodatkowe odcięcie?
Podłączyłem pp2000 i wychodzi że gdzieś brakuje prądu, bo nic nie mogę w programie znaleźć. ECM to chyba jak dobrze myślę jest to sterownik silnika i wychodzi że jest odcięty bo nie ma napięcia hmm https://obrazki.elektroda.pl/1296608400_... alarmu brak dopisanego czyli alarm nie odciął zapłonu.
Patrzyłem w drugą kostkę, tą z przewodami czarnym i dwoma czerwonymi, dwupinową . Na czerwonym stały plus, na czarnym plus zmienia wartości po zwiększeniu obrotów wentylatora. Wygląda jakby faktycznie gdzieś w środku w wentylatorze siedział problem. A te dwa przewody odcięte?
Tzn. Po rozgrzaniu silnika rozpędzić auto do odcięcia, przytrzymać 4 sekundy i hamować silnikiem, tak?
Peugeot 406 2.2 HDI rok 2001. Mam immobiliser z odcięciem dwóch obwodów. Gdzie można się podpiąć, aby odciąć zapłon oraz unieruchomić samochód podczas jazdy ?
A może jest odcięcie zapłonu?
Witam mam problem z moja zakupiona 307 z 2004r 1.4 hdi najpierw jak jechałem to wyłączuł się silnik na komputerze pojawił się komunikat dead mode aktive a po scholowaniu go pod dom pali sie ekonomy mode aktive i nie da sie odpalić auta po podłaczeniu zasilania z innego auta dalej nic ani nie zapalił no nic kreci i tyle jak by miał odcięty zapłon nie...
dzięki za zainteresowanie. wysłałem maila :)
Rezystory to się stosuje przeważnie 100ohm, i nie zamiast wtryskiwacza tylko w szereg z nim, ale tu raczej nie będzie w ogóle potrzebny wystarczy samo odcięcie.
Jak pasują wymiarowo (wymiary w dokumentacji) to z tych dwóch: https://www.tme.eu/pl/details/tl2201eeyb... https://www.tme.eu/pl/details/tl2285ee/p... Odciąć zbędne styki i po odgięciu na bok zrobiłbym SMD. Ewentualnie jak zadziała to jeszcze termoklejem bym go usztywnił na płytce.
Witam dzieki za odp mam jeszcze taki blad.c0123 i wyswietla mi sie abs asr +esp faulty Uwaga wyżej Ciebie nie dotyczy? 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Zrobiłem tak jak pisaliście, kupiłem wyświetlacz od 206 z funkcją komputera pokładowego. Dałem 90 zł. W manetce odciąłem dystanse od przycisku, włożyłem spinacz i ładnie mi wszystko działa już prawie rok :)
Nie ma znaczenia
Dokładnie tak kolego jest bezpilotowy.
gdzie mogę go odnaleźć?
nie odpala , czip w kluczyku ok, przy stacyjce na cewce brak napięcia, jak odciąć immo
kolego na 100% masz uszkodzony alternator,napraw albo oddaj do naprawy i wszystko wróci do normy:D
Oo 8 do 10 tyś. to silnik nie istnieje. Raczej od 800 do 1000 obrotów. Raczej przy 6,5 tyś ma odcięcie już.
sprawdź silnik krokowy wolnych obrotów - czy się otwiera. Ewentualnie wymontuj go i wtedy zapal - zamiast zgasnąć powinien wejść na wysokie obroty i to bardzo(nawet do odcięcia zapłonu)
To jest ta od silnika mam ja odciętą zaraz przy scianie grodziowej.
Myślę ,że plus 12 po zapłonie (zasilanie wtórne sterownika wtrysku).
W peugeotach i citroenach za odcięcie paliwa po wypadku chyba odpowiada centralka AIR-BAG. Słyszałem, że trzeba kilka (może osiem) razy przełączyć zapłon i powinno odblokować. Osobiście tego nie miałem okazji sprawdzić, ale można spróbować.
jak rozmontować immobilizer w peugeocie 106?zepsuł mi się pilot i nie mogę odpalić mojego autka ponieważ mam odcięcie zapłonu.Jak mam to ominąć?
Witam. Podłączy cie pod temat bo nie chce zakładać nowego. Może ktoś wie jak się tego wynalazku z klawiaturą [immobilisera] w pozbyć w 106-ce.
Tak jak pisał mój poprzednik któraś karańcówka ci zwiera.Miałem kiedyś taką 206 i tak było.Musisz znaleźć która i niestety musisz wymienić całą kasetę lub próbować ją naprawić.Lub odciąć ja wogóle.Choć to trochę chałtura.
Witam. Dziękuję za tak pomocny temat. Mój pacjent to Peugeot 5008 II 1,6HDI 120KM . Po sprawdzeniu wszystkich czujników nieprawidłowość była na czujniku z żółtymi przewodami 200ohm. Odciąłem żółte przewody i dolutowałem do nich rezystor 10k. Po tej "naprawie" samochód przestał wypisywać uszkodzenia adblue. Mam jeszcze pytanie czy tego typu "naprawa"...
czy obwody na takich bezpiecznikach można puszczać przez przekaźnik 20A Nie można. Należy "odciąć" inny obwód - niskoprądowy lub zastosować dobrej klasy przekaźnik pośredniczący o dużym prądzie roboczym.
Prostego nie ma
Problem w tym że on wcale nie kręci na ciepłym silniku prąd nie dochodzi do cewki ;) Tylko ostygnie pali jak igła ? :cry:
Po kabelku od diody do centralki, po kabelkach od centralki do miejsca odcięcia, proste?
podlaczalem sie do peugeota nie raz !!!!
wstrząsówka wybita.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Masz schemat. Poszukaj centralkę w samochodzie i doprowadź instalację elektryczną samochodu do stanu fabrycznego. Na schemacie, obwód odcięcia oznaczono "blokada rozruchu".
W zderzaku od tyłu masz znaczniki w jakich miejscach maja być czujniki. Weź pod uwagę ze potrzebujesz jeszcze uchwyty montażowe, które są niedostępne w ASO. Są zintegrowane ze zderzakiem. Ja odciąłem dwa uchwyty z Peugeota 5008 ( pod wyszukiwanie miejsca).
Ale żarówki raczej nie podtrzymują zapłonu. Podtrzymują, obwód zamyka się przez inne odbiorniki. Pojawia się efekt podtrzymania zapłonu jak przy odcięciu zapłonu robionym z przekaźnika i diody prostowniczej
Sprawdzałem tam, nie wszystkie bezpieczniki, ale większość i na wszystkich jest napięcie. Tak więc chyba coś innego. Czy poprzez gniazdo diagnostyczne można całkowicie odciąć prąd do wszystkich, absolutnie wszystkich odbiorników?
Witam ponownie. Dzisiaj wyskoczył znów błąd P0011 po skasowanie pojawia się się po jakim czasie
Odepnij niebieską wtyczkę tak żeby odciąć cały moduł od instalacji auta, bo podejrzewam uszkodzenie modułu. BTW masz 136 lub 150KM BlueHDi, bo 140KM nie był montowany w tym aucie.
Klikając na pilota raz blokujesz drzwi, klikając drugi raz odcinasz zapłon.Otwierając kluczykiem odblokowujesz drzwi ale zapłon jest dalej odcięty. Przynajmniej ja tak mam.
Skoro teraz silnik możesz uruchomić , pomimo aktywnego alarmu, to po odpięciu centrali też powinien pracować. Być może nie masz zrealizowanego odcięcia zapłonu.
Musisz odciąć druty które wychodzą ze stojana na diody ,tak aby się dały zlutować powtórnie. Stojan jest przykręcony do przedniej pokrywy a zgrzany drutami do diod w tylnej obudowie. Generalnie daj sobie spokój, załóż ,nich popracuje i jak jest ok to niech tak zostanie.
Jeżeli masz odcięcie pompy przy gazie to tu może być problem. MUsisz odszukać ten przekażnik i go sprawdzić. Ja w 306 zakładałem odcięcie przy bezpiecznikach w komorze silnikowej.
OK. To już coś konkretniej wiadomo. Krąg podejrzanych się zacieśnia :) Komputer większość odbiorników powinien odciąć po wyłączeniu zapłonu. Można by pomierzyć amperomierzem w skrzynce z bezpiecznikami, ale jak nie masz doświadczenia, to już lepiej zostawić elektrykowi.
Witam wszystkich. Szukam jakiś informacji gdzie najlepiej zrobić odcięcie zapłonu(mały ukryty guzik) w Peugeocie 207 1.6 HDI 2010r. Można to zrobić zakładając zwykły przełącznik czy trzeba wstawiać jakiś układ? Z góry dziękuje. Pozdrawiam
Witam mam problem, wymieniałem kostke z przegubu w drzwiach kierowcy Peugeot 306 1999r i odciąłem kable a zapomniałem pozaznaczać który do którego bo są np, po dwa czerwone lub białe i nie wiem który do którego. Jak to sprawdzic? Dodano po 2 potrzebuję pomocy, bo muszę to do jutro skończyć proszę o pomo. Z góry wielkie dzięki
mam następujacy problem. Od trzech lat posoiadam peugeota 205 94' z ty że autoalarmem który obsługuje takze centralny zamek. Problem polega na tym, że mam problem z odpaleniem go. Wszystkie lampki się zapalają ale rozrusznik nie kręci, czasmi zdarza się że dział idealnie ale od 4 dni nie mogę go uruchomić. Miałem podobną sytuacje w zeszły roku ale wtedy...
Możliwe przyczyny:uszkodzony czujnik wału korbowego,cewka zapłonowa,główny przekaźnik,uszkodzenie instalacji,uszkodzony sterownik,odcięcie zapłonu przez alarm...
Śnieg.. a zatem i mróz.. Szanowni koledzy czy w 407 jest jakiś bezpiecznik który może odciąć zasilanie świec ? W sensie przekaźnika świec..
Dzięki za info. Mam jeszcze parę pytań: Add migacze Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale mam szukać obwodów zasilających bezpośrednio żarówki kierunkowskazy. Add Odcięcie robisz na ... zasilaniu sterownika silnika Sterownik to ta skrzyneczka pod klapą po stronie pasażera Jak się będzie zachowywał samochód przy próbie odpalenia jeżeli odetnę mu zasilanie?
Przewód 2615, pin 7 to masa silniczka, plus jest razem z zasilaniem żarówek a odcięcie sygnału sterującego może nie pomóc. Zostaje odcięcie masy albo odpięcie wtyczki przy silniczku, jeśli jest dostępna.
Uszkodzony termistor pomiaru temperatury płytki w zbiorniku, zółte przewody z płyty przy pompie. Poprostu zostały odcięte , miałem założyć rezystor ale nie mogę znaleźć wartości dla np. 20 stopni Celsjusza.
Możesz podłączyć według tego schematu również w drzwiach. Co do tego filmiku: Jeszcze znalazłem do 406 też ma gość taką wizję - https://www.youtube.com/watch?v=TLuJtk-E... Też opisane jest sterowanie wyłącznie ze sterownika, a odcięte przewody uniemożliwią korzystanie z ręcznego sterowania zamkiem. Co do tego pomarańczowego przewodu w Peugeot 406, który...
Tak, nie odpala silnik , nie słychać pompy paliwa i brak zasilania na sterownik bo nie świeci nawet check. Aha i dodam że po tej stłuczce auto przejechało kilka kilometrów, więc nie odcięło go od razu.
A gdzie jest ta kontrolka? Bo jeżeli gdzieś poza licznikami to po prostu odetnij zasilanie.
Chodziło mi o przystawkę do TV na androidzie z wyjściem HDMI i cinch. I wiem o odcięciu przy 5km, do tego też dojdziemy do odłączenia.
bez konsekwencji można tez odciąć plus po stacyjce metoda skuteczna ale prymitywna
A może ktoś kombinował odcięcie obwodu taki ukryty alarm a to moduł do tego właśnie .
Witam, mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi 2005 r. Nie odpala na zimnym silniku. Samochód odpali i gaśnie a w dodatku, odcięło turbo. Co może być przyczyną takich objawów? Kontrolka od świec żarowych grzeje. W ciepłe dni nie miałem problemu z odpalaniem. Może ktoś miał taką sytuację lub coś podobnego, bo nie wiem od czego zacząć?
Zawsze możesz zrobić taką "partyzantkę" albo uciąć sterowanie wkładki albo odciąć miniaturowym przekaźnikiem wysterowanym np. z zasilania czujników dodatkowych
No prawie dobrze.Tylko odetnij te dwie ostatnie diody i spoko będzie.
Mierz przy samym ECU. Albo odłącz/odetnij kabelek sygnałowy przy samym ECM. Nie może tam być ponad 5v. Masz gdzieś zwarcie do plusa na linii sygnałowej. Teoretycznie.
Turbo jest sprawne geometria wyczyszczona chodzi w pełnym zakresie. Podciśnienie prawidłowe i jeżeli chodzi o samo sterownie to jest prawidłowe ( podciśnienie spada wraz z wzrostem obrotów ) problemem jest to , że po puszczeniu gazu sztanga jest odrazu zaciągana w pozycję maksymalna. Czyli taka jaka przyjmuje na biegu jałowym ,a powinna przedtem wykonać...
Nawet nie trzeba bistabilnego. Wystarczy zwykły przekaźnik jako zatrzask. Przycisk włącza, a zgaszenie auta wyłącza. Możesz jaśniej? Zwykły przekaźnik będzie sterował masą? Dodano po 39 Jak chcesz wyłączać ten moduł? No właśnie tym przełącznikiem poprzez odcięcie masy.
W sobotę bedzie mierzone ciśnienie. Ale w sumie nie rozumiem jaki wpływ może miec w tym momencie CR na pracę SWIRL skoro jeśli odetnę podciśnienie ze SWIRL to silnik chodzi w sumie poprawnie .
Miałem ostatnio takie problemy w saxo, zamek żył własnym życiem. Pomogło odcięcie przewodów sterujących z drzwi i pozostawienie tylko wykonawczych.
Witam po niedzieli! Instalacja serownika sprawdzona pod obciążeniem min. 50W. Wszystko OK. Po kilkakrotnym zasileniu sterownika i odcięciu zasilania, stałe napięcie na cewce WN.
Uszkadają się dwa V-mosy. Da się sto naprawić,trzeba delikatnie "odkuć" zalewę koło nóżek tranzystorów,odciąć je,na radiatorze umocowac nowe,i kawałkami przewodu połaczyć z odciętymi nóźkami.
Witam Peugeot 307 sw 2003r 2.0d Zaczęło się od ciagłego piszczenia podczas cofania. Teraz popiskuje podczas jazdy i na postoju. Czujniki są urwanie i nie były naprawianie ponieważ dla mnie są zbędne. Teraz mam pytanie czy mozna by było wyłączyć jakoś ten pisk albo odciąć mu zasilanie? I gdzie się znajduje źródło pisku?
Musi być jakiś czujnik lub grupa odpowiadająca za nadawanie impulsów do sterownika cewki, coś jak kiedyś czujnik halla. Lub po prostu odciąć zasilanie cewki w jakimś mało widocznym miejscu.
Witam, proszę o pomoc mam problem z lokalizacją czujnika uderzenia w Peugeot 307 2.0 HDI. Z góry serdeczne dzięki za informacje. AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeot 307? 2004 AI: Czy możesz podać więcej szczegółów na temat problemu, który skłonił Cię do poszukiwania czujnika uderzenia? Odcięcie elektroniki , problem pojawił się po uderzeniu...
Co za układ będzie na tyle inteligentny że będzie wiedział że za chwilę zgasisz silnik i ma odciąć napięcie? Po czym rozpozna że zaraz będziesz gasił? Czyta w myślach?
Diagnozuj bezpośrednio na sterowniku, odetnij na chwilę diagnostykę od wiązki samochodowej.
Tak jakby komputer odciął mu zapłon, nic nie kręci. Proszę, czytaj ze zrozumieniem.
Witam, czy ktoś spotkał się z problemem odcięcia elektryki w Peugeot 307SW ale wyłącznie w czasie upałów? Auto bez problemów z elektryką/elektroniką ale w upalne dni, gdy stoi na słońcu nie działa zamek centralny - po włożeniu klucza do zamka drzwi samoistnie włączają się wycieraczki i pracują aż do czasu wychłodzenia auta (czasem kilkadziesiąt minut),...
juz sobie poradziłem- immo, którego klient upirał sie ze jest usuniete nawala,okazało sie ze tylko był wklepany kod,odpieta wtyczka i ucieta masa od klawiaturki, pospinałem kable, kod odczytałem,wklepałem i zapalił bez podawania masy na przekaznik. Wszystko ozyło. skoro działa teraz tylko zebym juz do tego nie wracał nigdy, chce je usunac i mam problem...
+12V stałe to pin 4. Do odcięcia najlepiej użyć dodatkowego przekaźnika.
A czy rozwiązanie typu: ...... To kolejny element w aucie , który może się uszkodzić. Nie ufałbym takiemu rozwiązaniu - chociaż ma szansę działać. Lepiej jednak zabudować dodatkowego pilota gdzieś pod deską wewnątrz auta i traktować jako dodatkowe odcięcie z autoryzacją rozruchu "ukrytym przyciskiem".
A to już nie takie proste bo sam climatronik tego nie załatwi , musisz zrobić sterowanie albo poprzez PWM do istniejącego modułu albo osobne , odciąć od CAN climatronic żeby po zgaszeniu klap nie zamykał a pompka to najmniejszy problem . A jak masz K-bus to zapomnij o ręcznym chyba że zrobisz transmisje .
https://obrazki.elektroda.pl/7693353100_... Dodano po 47 https://obrazki.elektroda.pl/1697847500_... Takie coś w aucie znalazłem jeszcze. Nie dokładnie, sprawdzałem w specyfikacji. Przypuszczam, że był jakiś problem i ktoś to wyciągnął. Odcięte kable od czego mogą być??
Kupiłem hak do mojego Peugeota 206. Okazało się, że jest to BRINK THULE z instalacją 13-pinową. W jej skład wchodzi poza przewodami przekaźnik i sterownik. Są kostki do połączenia ze światłami, ale z instalacji wystają jeszcze trzy obcięte przewody - czerwony i czerwono-żółty wychodzą z przekaźnika oraz czerwono-czarny, który z jednej strony wchodzi...
Fabrycznie nie ma żadnej diody przy przełączniku świateł. Więc oprócz immo, może masz problem z alarmem? Bo spotkałem się z zielonymi diodami od instalacji haku, ale czerwona świadczy o alarmie. Alarm wariuje i masz odcięty zapłon. Diody od immo są przy klawiaturze.
Witam zapalił się check engine po wpadnięciu w dziurę samochód odciął paliwo, trzeba było go włączyć guzikiem awaryjnym i zapalił się check ma ktoś jakieś porady jak to usunąć? Peugeot Boxer 3.0 HDI 2016r
Witam. Pierwszy raz spotykam się z takim kodem usterki. Wina pompy ? Jeżeli tak to ją wyjmuje i daje do sprawdzenia do Łodzi (u mnie w mieście nie ma speca od pomp).
Witam, jestem w posiadaniu Peugeota 307 z 2.0 HDi o mocy 90 km. Mam problem, gdy rano odpalam samochód, wszystko jest ok, ma swoją moc i normalnie przyspiesza do momentu, gdy się rozgrzeje. Wtedy zapala się check engine. W efekcie traci moc, jakby ktoś mu odciął turbo, jedzie, bo musi. Razem z kontrolką na desce wyświetla się komunikat "ANTIPOLLUTION...
odciąć peugeot odciąć paliwo peugeot odciąć zapłon peugeot
spawarka napiąć poziom oleju astra mikrofon komputera wzmacniacz
martes sport przyrzady pomiarowe
Głowica VEH 0518 do Panasonic NV-SD, NV-SJ, NV-HD – zamienniki i kompatybilność RS20250 Radio Sound CB 27 MHz – specyfikacja, montaż, integracja z motocyklami Harley-Davidson