Dzwoń do sklepu aso niech sprawdzą numery części.
Zobacz http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop... Wypowiedź użytkownika Jarek
https://obrazki.elektroda.pl/6291456800_... B186 to czujnik. Pin nr 1 - sygnał, 1V na biegu jałowym, 0,5V na włączonym zapłonie Pin nr 2 - masa Pin nr 3 - zasilanie 5V Jeśli masz zasilanie i masę, a nie masz 0,5 po zapłonie to raczej czujnik zepsuty.
Wtryski na przelewy sprawdź.
Podgrzewacz paliwa, szukaj na szrotach
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Jeśli uda się go odpalić to czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego? Jeżeli odpali to powinieneś dojechać bez problemu. Przecież przyjechałeś. Rano było zapewne zimniej niż teraz po pracy. Zimą niezależnie od rodzaju paliwa w zbiorniku nawet nie jest wskazane jeżdżenia na resztkach paliwa. Powinno...
Jest. W pompie paliwa w zbiorniku. Nie trzeba go wymieniac.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Otóż nie można wlać więcej benzyny jak tylko 15 litrów. Ktoś wstawił bańkę po oleju zamiast oryginalnego zbiornika, bo Auto jest na gaz. więc więcej benzyny nie potrzeba :D
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
Witam, Pompka paliwa nie ma polaryzacji, także bez znaczenia będzie jak ją podepniesz. Na pewno jej się nic nie stanie, Pozdrawiam
Wiec poczytaj troche. Nie da opowiedziec EDC16C34 w kilku postach na forum.
Niektore nie miały. Byl w samej pompie
sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
Wyczyść mu przepustnice
Jakie mogą być następstwa eksploatacji samochodu z opisaną usterką? Wydmuchanie kanału i konieczność wymiany głowicy. O zwiększonym zużyciu paliwa nie wspominając.
Filtr paliwa jest w komorze silnika, przykręcony do silnika. Aby go odkręcić najlepiej jest wymontować akumulator, żeby było lepsze dojście. Znajduje się on po lewej stronie akumulatora, i troche głębiej w komorze (tzn. bliżej przedniej szyby). Poznasz, że to jest filtr paliwa po wężyku który doprowadza rope. Przy odkręcaniu trzeba użyć dużej siły,...
Sa wersje z, i sa bez. Filtr jest w pompie paliwa w zbiorniku i nie wymaga wymiany. Pozdrawiam, Georges
Sterownik SRS zablokował możliwość uruchomienia silnika, kiedyś taką rolę pełnił wyłącznik bezwładnościowy
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Są wersję, że może nie być takowego filterka...info z serwisu
Bezpieczniki lepiej sprawdzić niż tylko obejrzeć. Jeśli zgasł podczas jazdy, żadnych kontrolek ani nie kręci to za dużo problemów na raz. Stacyjka albo elektronika. Czasem któryś z czujników.
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
W zbiorniku na pompie tylko sitko będzie , nic więcej .
Błędów może nie pokazywać, ale parametry pokaże.
(at)pasieczko Nie myl pojazdów. 306 nie miało BSM, a BSI (od 1999 roku) ograniczało się do centralnego zamka i immo. Skoro kolega pisze że ma BSM B3 - to przekaźnik pompy paliwa jest tam. Odnajdź bezpiecznik od pompy paliwa (chyba 15A) i zobacz czy na nim jest napięcie.
W nią wystarczy puknąć delikatnie i się odkręci. Ja odkręcam je szczypcami do segerów zewnętrznych, gdzie boki są na ostro zeszlifowana
to trzy przyczyny -wybita wstrząsówka, w komorze silnika, po lewej, niepodal przegrody czołowej -uszkodzony przekaźnik piętnastostykowy, (wylutowany, zgnity) -nie ma zasilania na przekaxnik
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
utnij kabel nr x i jak wskaznik opadnie to będzie ten...
2,6 + - 0,4 bar.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
2 przekaznik pod komputerem uszkodzony sprawdz zasilania
Ustawienie jest bardzo ważne.
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
P0204 to jest czwarty wtryskiwacz nie trzeci jak napisałeś. Reszta moim zdaniem wychodzi poprzez utratę wtryskiwacza. Zacznij od wtyczki na nim, a profilaktycznie na wszystkich. U mnie po wysypaniu się cewki wtryskiwacza, miałem nawet błędy związane ze skrzynią biegów, nie mówiąc o utracie ESP, Hill Holdera i innych podobnych "kfiatkuf". Dlatego zacznij...
posiadam Peugeota 605 sri 2.0 benzyna z 1990 roku silnik na pełnym wtrysku bez sondy ,mam taki problem że na jedną iskre przypada ok. czterech wtrysnięć odpowiedniego wtrysku paliwa .... Normalne. Wtryski sa polaczone rownolegle i wtryskuja jednoczesnie tyle razy ile jest iskier (co pol obrotu walu korbowego). To byle czasy przed wtryskiem sekwencyjnym....
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Tak, to to pudełko (zaraz moderatory wywalą link z posta) Nie pamiętam już jak to się podłączało, raz to robiłem. Jest instrukcja przy tym. W sumie to nie wnikałem jak to działa bo nie miałem wtedy czasu ale spodziewam się że w środku nie ma nic skomplikowanego ;) EDIT: Tu masz link, tam jest instrukcja montażu http://www.aeb.it/products/emulators/392...
Szczur zrobił swoje
Pod ECU, taki podwójny.
sprawdź wyłącznik bezwładnościowy. Pin nr. 1 odpowiada za pompę paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być tam 12V. Ale pamiętaj że masz odwrotnie ponumerowane piny. Patrz edit mój wcześniejszy komentarz. Sprawdź bezpiecznik pompy paliwowej. Tutaj jak sprawdzić to ustrojstwo: http://obrazki.elektroda.pl/8320083700_1... Że tak jeszcze...
może pompka się kończy. Przekaznik na pewno nie pada z powodu nadmiernego pradu (zabezpieczenie bezpiecznikiem i ten powinien sie spalic pierwszy). Jezeli cos pada, to albo styki sie zuzywaja po kilku setkach tysiecy kilometrow, albo siada sterowanie. Tak, czy inaczej, wymiana starego na stary konczy sie tak, jak sie konczy. Piszczacy pasek i przekaznik...
Wszystko wskazuje na to, że immo się wysypało.
Brak masy lub slaby styk baterii.
A czy filtr oleju ma coś z tym wspólnego bo nie długo zbliża mi się wymiana oleju??? Może mieć coś wspólnego, gdyż jeśli zakłócenia w pracy silnika są typu "albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa" , to w obecności filtra FAP część niespalonej mieszanki paliwowo-powietrznej przedostaje się do obiegu oleju i jego ilość wzrasta, zamiast maleć. Należy...
To zamienione węże, powrót na zasilanie, pewnie pomylone przy zbiorniku.
peugeot kontrolka paliwa pompy paliwa peugeot peugeot korka paliwa
wymiana grzałki kierunkowskazy megane filtr polar
bateria parkside styki diagbox peugeot
Objawy spalonego kondensatora w chłodziarce Siemens Jak wyjąć kostkę stacyjki Opel Meriva B 1.3 CDTI 2011