A wtryskiwacz podaje paliwo?
Na poczatek zmien paliwo.
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Paliwo dochodzi?
To jest zawór automatycznego ssania.
Peugeot kisbee 50 2T. Skuter nie chce odpalić. Iskra jest, paliwo dochodzi. Co jeszcze można sprawdzić??
Moim zdaniem akumulator, albo słabo naładowany, albo już nie pierwszej młodości. Cy tankowałeś paliwo zimowe, w okresie od listopada, bo nie znam dokładnej daty, od kiedy w stacjach ma być obowiązkowo paliwo zimowe.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Pompa moim zdaniem odpowietrzona, bo po odkręceniu przewodu d o listwy paliwo się pojawia.
Jak już zapala to się sam odpowietrzy , pytanie czy jest gdzieś nieszczelność i paliwo schodzi
Egr najlepiej by było wylogować jeśli ma już być zaślepiony,bo pracował będzie tylko że będą błędy się pojawiały i ma wpływ na kilka innych parametrów pracy silnika.Odnośnie błędu P0215 o ile dobrze go rozszyfrowałem trzeba by było sprawdzić zawór odcinający paliwo po zderzeniu.
A paliwo w zbiorniku jakie stare,dolewasz czasem?
Paliwo po drodze coś może rozpuszczać i to coś osadza się w dyszach. Może uszczelka w kraniku się rozłazi, może wężyk nie odporny na paliwo.
mam pompkę ręczną i paliwo jest
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
A po tylu latach to paliwo co było w zbiorniku nadaje się do utylizacji.
Nowe aku lub naładuj i wlej nowe paliwo.
Tak świece mokre że szok, obroty też widzi więc leje paliwo.
Kupiłem zestaw bsi nam i Ecu a rozrząd jest ok bo normalnie chodził na plaku Dodano po 37 A immo gdzie sprawdzić? W takim razie immo odpada. Przynajmniej na tym etapie. Poluzuj nakrętkę od rurki wtryskiwacza i zobacz czy przy kręceniu leci paliwo. Ewentualnie próbować palić na plaku. Paliwo pompowane gruszką?
W komorze silnika jest gumowa pompka na przewodzie. Musisz ręcznie dopompować paliwo. Wtedy po chwili kręcenia powinien zaskoczyć. Chyba, że Ci zassało syfu z baku, wtedy zacząłbym od wymiany filtra paliwa. 2.5D to raczej idiotoodporny silnik.
A paliwo dochodzi?
Oglądałem wtryskiwacze i paliwo normalnie idzie
Dzwoń do sklepu aso niech sprawdzą numery części.
napisz dokładniej sprawdzałes czy jest iskra lub czy paliwo dochodzi do silnika czy masz jakis alarm lub immo
dodam ze od czasu do czasu czuc paliwo w kabinie
Bo ci się paliwo cofa bo nie ma szczelności
Paliwo podaje? Co sprawdzałeś prócz odczytu z kompa? Jak doszło do awarii? Więcej szczegółów podaj.
Wykręć zawór i zobacz na zewnątrz czy pracuje. I podłącz z bańki omijając filter czy ciągnie paliwo
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Podstawy,czy jest iskra i czy jest ciśnienie na tym garze. Paliwo wykluczmy naraziejak ma lpg.
Do sprawdzenia: regulator ciśnienia, wtryski, filtr paliwa, (filtr odpada bo już nowy) Może też być kijowe paliwo...
Mała dodatkowa skrzynka w puszce pod maską, jeden przekaźnik czerwony i jeden bezpiecznik. Jeśli jest ok, to rozbieraj dozownik i bardzo dokładnie go umyj. Paliwo musli przez niego swobodnie przepływać.
Przyjedz wieczorkiem do niska, masz 65km najwyzej stracisz pisiont zlociszy na paliwo ;)
Sądzisz, że zawory stawiają zbyt duży opór do zasysania paliwa? Pomyślałem, że przecież zawór i tak przepuszcza paliwo, więc nie wpłynie to na nic, a może układ będzie lepiej utrzymywał ciśnienie.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Sprawdź czy się czasami elektrozawór na pompie nie oberwał,jeżeli odkręcisz rurki i paliwo nie poleci
Ja obstawiam że immo już jest off dlatego widać że sterownik jest zablokowany a usterka jest gdzie indziej, jeżeli to prawda że wtryski podają paliwo a nie ma iskry. Jest to wszystko do sprawdzenia ale chyba nie przez właściciela ani tego mechanika.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Odkręcić korek, dolać adblue, zatankować paliwo = problem rozwiązany. Od czasu do czasu odkręcić korek adblue żeby odpowietrzyć zbiornik.
zobacz czy nie zasysa powietrza z paliwem.
Zacznijmy od tego, że to nie jest Peugeot, tylko czajnabajk z naklejką Peugeot. Pewnie fabrycznie nieszczelny zbiornik paliwa, albo są przecieki z czujnika poziomu paliwa.
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
Dobra znalazłem, dzięki za pomoc wymieniaczom krokowców. W pp jest opcja "pseudo zarządzanie paliwem" i w podpowiedzi "zaznaczyć włącz jeżeli samochód wyposażony jest w silnik diesla euro5", trzeba to wyłączyć. Po co to zarządzanie jak dziwnie działa.
Pompka wstępna pompuje paliwo dalej?
Wskazałem na paliwo właśnie.
W którym miejscu rozkręcałeś pompę? Odkręć przewody od wtrysków i wtedy zobacz czy idzie paliwo.
JA stawiam na nie trzymający wtryskiwacz. Jeśli paliwo jest ok. Jeden przepuszcza i jest za małe ciśnienie na szynie.Dobry warsztat powinien to wykryć.
Problem z odpaleniem ,powietrze w układzie czy jest tam jakiś zaworek zwrotny ,świece wymienione wydaje się że wraca paliwo do baku.
Zrob zdjecie, bo cos nie tak. Cylinder stalowy zakonczony na dole gumowa koncowka, ktora zamyka doplyw paliwa. Wszystko "polozone" na plaskiej powierzchni z otworem zasilajacym w paliwo. Powinien wyjsc bez wysilku.
Witam, zwracam się do Państwa. Otóż zaczęło coś dawać paliwem spod maski. Otworzyłem i okazało się, że pękł wężyk (załączone zdjęcie, link) i pytanie, czy jest opcja wymiany tylko tej części pojedynczej przewodu, który ma jakieś 0,5 m–1 m, dokładnie wygląda jak ten, tylko on do marki Peugeot: https://sklep.vanking.pl/pl/products/ft0...
WITAM sterownik silnika sparowany z BSI i czy odblokowany na nowym ktory byl sparowany ten sam problem wiec powrocilem do starego. Na plaku odpali silnik pochodzi troche i gasnie. Co to pompy paliwa to jet sprawa. Sprawdzilem i podaje paliwo.
To że auto nie odpala to może być dużo przyczyn może masz przestawiony rozrząd lub coś się dzieje z instalacją zasilania paliwem
Psiknij w dolot zmywaczem do hamulców, wiele wyjaśni. Mam passata vr5 z identycznymi objawami i okazało się że paliwo lipne. Po wymianie pasek odpalił od strzała, co ciekawe, paliwo spuszczone z vw wlałem do twingo i jeździ na nim bez zastrzeżeń
Witam, a paliwo i wskaźnik ?
spróbuj zamontować zawór zwrotny przed gruszką żeby paliwo ci się nie cofało
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
Na początku wstaw w układ przezroczysty wezyk żeby sprawdzić czy paliwo z pompy nie schodzi po dłuższym postoju
Filtr paliwa w jakim stanie? W wężyku dochodzącym do pompy widać samo paliwo czy z bąbelkami powietrza?
Mój sąsiad też zalał paliwo zamiast diesla ale rok jezdzi i jest ok. Trzeba spuścić ze zbiornika i węży wszystko co tam jest. Nowy filtr paliwa zalany dieslem i próba palenia. Powodzonka
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Tak juz robiłem paliwo dociera .
NIE KONIECZNIE sprawdz czystosc filtra paliwa
Tak jak w temacie, zauważyłem cieknące paliwo w peugeocie 106 (wersja poliftowa) udało mi się zlokalizować wyciek. Niestety nie mam pojęcia jak nazywa się ta część z której cieknie mi paliwo. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś oświecił mnie jak ten kawałek plastiku się nazywa. Podsyłam zdjęcia, z góry dziękuje :)
Witam, mam peugeota 205 1.6 z instalacją gazową. Aby przełączyć z gazu na paliwo, lub z paliwa na gaz trzeba pstryknąć przyciskiem : ) Problem jest następujący, iż auto odpali na gazie, po przełączeniu przełącznika na wache, auto od razu gaśnie, tak jakby wyłączono mu zapłon, także nie może na paliwie zapalić. Mam zalane mniej więcej pół zbiornika!...
Witam Tez jestem posiadaczem peugeota 106 i borykalem sie z identycznym problemem.Okazalo sie iz winowajca bylo slabej jekosci paliwo.
swiece mokre od paliwa? wtryski paliwo dają?
Bez zajrzenia w twój wsad który masz obecnie wgrany nikt nic nie powie. Aczkolwiek wygląda to na to złą mieszankę. Daj wsad to się lekko zmodyfikuje. Na niskich obrotach turbo mało pompuje a dodane jest paliwo.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Jak benzyna to coś z prądami. Dodano po 59 Paliwo jest?😉
Przecież audi w TDI zmniejszają przebieg, (bo jeżdżą do tyłu) i bardzo mało palą , a właściwie oddają jeszcze paliwo... :D
Silnik nie ma nic do rzeczy. Ja miałem stare 1.4 z 1993 i miałem, a teraz mam 2.0 HDI i też jest czujnik. A olej napędowy to nie paliwo?
Dzisiaj odebrałem z warsztatu i po całym obejrzeniu i podłączeniu pod komputer nic nie wyszło. Kazali mi się skontaktować z pompiarzem. Bo albo wtryski,coś z paliwem...
lub inaczej,zdjąć przewód od filtra paliwa,podłożyć bańkę,przekręcić zapłon i paliwo bedzie pompowane przez pompkę elejtryczną która jest w baku
No nie masz racji.Do odpalenia potrzebne jest pewne cisnienie paliwa.Reczna pompka jest wstepna.Jak silnik pracuje to wspomaga pompa wysokiego cisnienia w pewnym stopniu to zasysanie paliwa.
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
to po jakim czasie powinna zassać paliwo? Da się to jakoś odpowietrzyć?
Filtr paliwa jest w komorze silnika, przykręcony do silnika. Aby go odkręcić najlepiej jest wymontować akumulator, żeby było lepsze dojście. Znajduje się on po lewej stronie akumulatora, i troche głębiej w komorze (tzn. bliżej przedniej szyby). Poznasz, że to jest filtr paliwa po wężyku który doprowadza rope. Przy odkręcaniu trzeba użyć dużej siły,...
Witam , niektóre samochody utrzymują ciśnienie paliwa mimo wyłączenia silnika , co oznacza że są gotowe do szybkiego uruchomienia , bez odczekiwania na właściwe parametry zasilania w paliwo .
Ja bym przegonił auto , dodatkowo sprawdził układ zapłonowy skoro przerywa, użycie dodatku do benzyny w żadnym stopniu nie zaszkodzi, tylko to nie jest lek na wszystko - serwisy by zbankrutowały. Skoro paliwo dochodzi silnik i wtryski pracują to raczej nie jest zabrudzony, jeżeli można tak powiedzieć bo lata robią swoje.
Witam, posiadam peugeota vivacity 2T. Problem z nim jest taki, że po wyczyszczeniu gaźnika skuter zapala ładnie, ma moc, lecz po przejechaniu się parę metrów z odprowadzenia paliwa na samym dole gaźnika wylatuje paliwo i skuter gaśnie. Rozebrałem gaźnik już 2. raz, wyczyściłem wszystko dokładnie i nadal to samo. Ta śrubka od odprowadzenia również dokręcona...
rozrusznik kręci,paliwo pompka podaje,niema iskry
A paliwo masz zimowe?
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
paliwo podaje czyli czujnik ok, zasilanie cewki czy jest żarówką i czy ecu kluczuje czyli podaje masę ( impulsy żarówką 5W).
Rozumiem (a nie podajesz precyzyjnie), że silnik wchodzi na obroty, ale nie "ciągnie". Jeśli masz taki przypadek, to sprawdź, czy poprawnie zmontowałeś wariator (czy dałeś "ciężarki") oraz w jakim stanie jest sprzęgło odśrodkowe (okładziny cierne, sprężyna i dzwon) a także, czy faktycznie założyłeś pasek napędowy dedykowany do Twego pojazdu. Jeśli natomiast...
Kolego Georgesgr mam na utrzymaniu kilka Daily na CR i czyszczenie czy wymiana regulatora to codzienność .Kierowca głosi że pod górkę mruga kontrolka EDC sprawdzam błędy jeżeli jest 81 wymieniam regulator i przewanie problem znika.Powodem oszczędności kto zaoferuje firmie tańsze paliwo.
Pytam bo dostaje mi się paliwo do oleju i nie wiem czy to może być wina słabej kompresji ,czy też pompa wtryskowa jest nie szczelna. Kompresję masz w normie, wobec tego szukałbym przyczyny np. tutaj . Pzdr KotBury2
Podać zasilanie i zobaczyć czy leci paliwo.
U mnie podobny problem, z tym że stacyjki nie mam, próbuję odpalić na ''krótko'' łącząc ze sobą kable ale nie odpala. Kluczyk włożony wewnątrz pętli , rozrusznik kręci, iskra jest ale nie słychać pompy. Pytanie czy immo odcina iskrę czy paliwo?
Świece grzeją ? Paliwo nie zamarzło?
Szkoda pieniędzy na paliwo ?- szkoda kliknięć klawiatury :(
Immo jest na pewno. Jest inny silnik- przekładka. Instalacja została stara. Czy zmienić kostkę immo przy stacyjce? Po sprawdzeniu okazało się, że prawdopodobnie uszkodzony jest elektrozawór odcinający paliwo w pompie paliwowej.
Witam, pacjent Peugeot 207 1.4 VTi nie odpala, miga kontrolka akumulatora, paliwo dochodzi, iskra jest, ciśnienie sprawdzone. Rewelacji nie ma, ale 9 bar jest trochę małe, ale powinien palić. Obroty wału sprawdzone, winny BSI czy może miał ktoś taki przypadek. Pozdrawiam i dzięki za info.
prawdopodobnie leje jakiś wtrysk , ściągnij wężyki z przelewów i sprawdź (dopuszcalne jest lekkie kropelkowanie ),musisz na czas próby zaślepic wężyk powrotny bo popłynie z niegp paliwo
Ma wpływ na obliczenia dawki paliwa.
egr, szczelnosc przewodu od turbo to kolektora ssacego, turbina, przepływka, paliwo, wtryskiwacze? Podaj wiecej szczegułów.
Peugeot 607 3.0 v6 nie pali na jeden cylinder kompresja jest iskra jest paliwo podaje co to może być? Uszkodzony komputer?
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
peugeot elektrozawór paliwo zawora paliwo peugeot peugeot wtrysk paliwo
schemat prostownika elektronika monter elektronik czujnik biegu wstecznego
pathe marconi przedwzmacniacz gitarowy
Jak połączyć przewody wysokiego napięcia w Linde H16? Obsługa WiFi w Bascom z modułami ESP8266 i ESP32