Egr najlepiej by było wylogować jeśli ma już być zaślepiony,bo pracował będzie tylko że będą błędy się pojawiały i ma wpływ na kilka innych parametrów pracy silnika.Odnośnie błędu P0215 o ile dobrze go rozszyfrowałem trzeba by było sprawdzić zawór odcinający paliwo po zderzeniu.
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
To jest zawór automatycznego ssania.
zawór cisnienia paliwa do wymiany
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
P1198-Regulacja ćiśnienia paliwa P1598-Zawór układu chłodzenia
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Podejrzewam że zawór paliwa nie działa jak należy.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Witam posiadam peugeota 206 1.9D 2000r nie odpala wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem i nic z tego.Po wykręceniu rurki pierwszego wtrysku i sprawdzeniu czy pompa podaje okazało się że ropa nie dostaje się do niego.Czy jest na pompie zawór który odcina dopływ paliwa?
Nowy zawór zaadoptowany? Powrót paliwa do zbiornika drożny?
Sądzisz, że zawory stawiają zbyt duży opór do zasysania paliwa? Pomyślałem, że przecież zawór i tak przepuszcza paliwo, więc nie wpłynie to na nic, a może układ będzie lepiej utrzymywał ciśnienie.
Prawdopodobnie zacina się zawór zwrotny i paliwo wraca do zbiornika.
Sprawdz koniecznie luzy na zaworach bo są regulowane i ciśnienie paliwa...
spróbuj zamontować zawór zwrotny przed gruszką żeby paliwo ci się nie cofało
Witam. W moim samochodzie nie odpowietrza się zbiornik paliwa. Mam więc pytanie, gdzie znajduje się zawór służący do odpowietrzania zbiornika?
Odpowietrzanie zbiornika paliwa pewnie.
Tylko widzisz tutaj pompy w zbiorniku raczej nie ma. Jak paliwo przepływa swobodnie ze zbiornika do pompy ,to zostaje sama pompa HP ,zawór na niej albo jego złe sterowanie.
no a jakie jest cisnienie paliwa przy rozruchu?
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
przyczyną było urwała się świeca i uszkodziła zawór i tłok silnik remontuje
Dziękuje za zainteresowanie . Po spotkaniu z mechanikiem który wpiął się w komp okazało się że powodem szarpania okazał się zawór egr
Nie no kolego od życzeń świątecznych, tu każdy wie, że EGR ma powiązanie z przepływką. Na PEUGEOT PLANET 2000 przepływomierz idealne ma parametry. Napisz coś o konkretach a nie zwracaj uwagę, że ktoś coś gdyba... Pozdrawiam
1. Przekaźnik pompy paliwa, cewki, itp. 2. Zawór oparów benzyny.
Komputer w rękę i wio. Jak zdycha przy przyśpieszaniu, to do obserwacji ciśnienie paliwa. A szarpanie przy 2k rpm to najczęściej albo egr albo zawór pneumatyczny turbiny.
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 hdi silnik 9HX silnik odpala po około 5 sek .Usterek 0 ,a ciśnienie buduje z opóźnieniem. Wtryski wyciągnięte i sprawdzone test przelewowy też ok. Czy to zawór regulacyjny , czy są jakieś sitka? Filtr paliwa nowy.
Witam, Otóż problem jest z samochodem peugeot partner 1.9D 2004 r. Auto na zimnym odpala normalnie ale po chwili gaśnie, aby w końcu zaczął normalnie pracować to trzeba go tak odpalić kilka razy lub dodać "gazu" przy odpalaniu i wtedy normalnie chodzi. Każde kolejne odpalenie jest "od tyku", samochód na ciepłym, lub po postoju do kilku godzin odpala...
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Wykręciłem świece i sprawdziłem są OK. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Układ paliwowy się nie zapowietrza. Przewód nimusowy od aku do silnika popękał i stykał ok 1/6 swojego przekroju. Do paliwa dolałem dodatek do diesla. Chcę sprawdzić luzy na zaworach. Przy każdej wymianie rozrządu konieczna jest regulacja luzów. Przypuszczalnie nie było to zrobione....
Sprawdz zawór w pokrywie filtra paliwa (filtr ma 3 podłączenia ,2 w pokrywie 1 na dole)
Czyli przyczyną może być nieszczelny zawór zwrotny a co za tym idzie cofanie się paliwa po dłuższym postoju ??
Pozostał EGR i zawór "czyszczenia" zbiornika paliwa. Tylko ciekawe ,że tester tego nie wykazuje! Masz możliwość podglądnięcia czasu wtrysku.
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Witam serdecznie, Panowie mam 307 2.0 hdi z 2002 i tak: Jeździłem normalnie czasami zapalała się kontrolka antipollution fault. Później zgasła i wogule się nie pojawiała i któregoś pieknego ranka chcę odpalić auto i nic. Kręci ale nie łapie. BYł już sprawdzany zawór cisnieńa paliwa ale jest ok. Samochód odpala na plaku. Czy możliwe że to tylko czujka...
na włączonym silniku rozgrzanym otwórz maskę zdejmij pokrywę silnika i pokoleji odpinaj kostki Zasilające wtryski Na resztę odpowiedz sobie samemu gdzie jest ten zawór ciśnienia : ) : ) : )
W wolnej chwili odpiąłem przewód powrotny do zbornika i tryska z niego paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem , a nie powinno. Może zablokował się zawór na pompie.
Jeśli otwarcie zbiornika paliwa powoduje gaśnięcie kontrolki ,to przyczyny należałoby szukać w odpowietrzeniu zbiornika paliwa (wężyk ,zawór odpowietrzający),a także w układzie przewietrzania zbiornika (pochłaniacz ,zawór sterujący ).
Problemem okazało się ciśnienie paliwa, wtryski sprawdzone 2 w stanie idealnym 2 lekko ulewają ale to z tego co mi mechanik powiedział to mało istotne ale w razie potrzeby miał 2 awaryjne w zapasie, po wymianie Zawór Ciśnienia Paliwa na nowy BOSCH, ciśnienie ustabilizowało się i wszystko wróciło do normy, robocizna + zawór 170euro. Wszystkim dziękuje...
Po głębszej analizie problemu przyczyna leży jednak w pompie paliwa. Zauważyłem że już ktoś próbował z tym walczyć i założył zawór zwrotny przed pompą.
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Problem rozwiązałem jakiś czas temu...... BSI sie wysypało ( podobno od braku napięcia przez ponad poł roku, - odłączony akumulator) po naprawie bsi do wymiany był zawór na pompie i auto odpaliło..... ps. przypomniałem sobie o temacie jak peugeot znów nie pali ( nie podaje paliwa na listwe wc) ręce opadają......
Ok to powiedzcie skąd ta różnica miedzy jednym "doładowaniem" pompy a dwoma? Czy w silnikach benzynowych stosuje się zawór zwrotny na pompie paliwa tj w diesel'ach?
może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
objawy wskazuja na nadmiar powietrza lub niedomiar paliwa (na jedno wychodzi - uboga mieszanka ) koledzy wyzej pisza o mozliwosciach , ja napisze o skutkach zbyt ubogiej mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli : "silnik zamiast paliwa pali zawory" . radze weź sie ostro i szybko do pracy .
Teoretycznie tak, spróbuj przeczyścić zawór i zobacz czy będzie poprawa. Inna możliwa przyczyna to złe paliwo, uszczelniacze wtrysków, wtryski, popychacze itd.
Pokręciło mi sie troche chodzilo mi o zawór ciśnienia paliwa a nie o czujnik.zawór jest pzykręcony do pompy paliwowej na dwie sróbki.
Ale czy dobrze dziala? Sprawdziles ustawienie na kolki? To stary dobry diesel. Jesli ma paliwo, napiecie na zaworze i dobrze ustawiona pompe (rozrzad), to nie ma powodu, aby nie chodzil.
Nr 24 na rysunku to nie zawór ?podejście od tyłu ( nr 4 poprzedniego rysunku).
Witam Mam problem z autem, ponieważ od jakiegoś czasu samochód przy niskich obrotach szarpie. Natomiast dzisiaj zapaliła mi się lampka silnika i komunikat antipollution fault, i po krótkiej jeździe silnik przeszedł w tryb awaryjny i obroty niechciały przekroczyć 2800 obr. W aucie były wymieniane takie rzeczy jak: pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik...
W planet ograniczona diagnoza? Poważnie? A co lepszego podłączysz? Wspomniałem o ciśnieniu paliwa ,żeby nie bawić się w manometr można wstępnie podejrzeć co widzi sonda przy wot. To samo z rozrządem co widzi MAP. Oczywiście to taka wstępna diagnoza. A jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa może na początek
Czy przyczyna może być zawór ciśnienia na pompie wtryskowe ?
Przeciek jest czasem bardzo trudno znalesc bo tak naprawdę to nie przeciek tylko lewe powietrze u mnie w 1.6 hdi część przewodów jest schowana za silnikiem poddałem się i założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym filtr paliwa sytuacja się poprawiła mam nadzieję że tak zostanie już.
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
Po naprawie zalałem preparat do czyszczenia układu wtryskowego Liqui Moly (klient otwarcie przyznał, że leje paliwo od Rusinów) zrobiłem rundę i zostawiłem auto do dzisiaj (prawie 48 godzin). Jakież było moje zdziwienie, gdy dziś rano dosłownie po dotknięciu auto zapaliło?! Zostawiłem go znowu na 6 godzin i dalej pali na dotyk...Nie mam pojęcia...Na...
Nie koniecznie musisz zmieniać z 95 na 98 u mnie pomogła zmiana stacji z tej na S.... na inną, a podpowiedział mi to mechanik (już parę razy naprawiał na koszt stacji S... silnik) więc jeśli dzwonią zawory spróbować pojeździć na innym paliwie jeśli nie szukać dalej
a wiec po sprawdzeniu: 1. swiece nie pomogly 2. zawory wyregulowane 3. z tlumika czworkuje 4. silniczek krokowy pracuje dobrze 5. odlaczenie emulatora i sondy nie pomoglo 6. cisnienie na wszystkich garach jest rowne i wynosi okolo 10,5 bara, podobno poprzedni wlasciciel wymienial pierscienie gumy na zaworach i nie wiem co jeszcze... wykrecilem na chwile...
witam proponuje sprawdic zawór pochłaniacza par paliwa może być cały czas otwarty wtedy podciśnienie z kolektora ssącego dostaje sie do zbiornika Pozdrawiam
może masz filtr paliwa zanieczyszczony ,albo siada pompa wysokiego ciśnienia ,jak wyglada filtr na zaworze wysokiego ciśnienia czy są na nim opiłki metalu .pozdr.
diagnostyka podobno była robiona i nic nie pokazało, a co do regulatora to właśnie chciałem się dowiedzieć czy po zaślepieniu powrotu na pompie całe ciśnienie nie powinno pojawic się na wyjściu, bo jeżeli paliwo dochodzi a nie ma gdzie odejść nawet przy uszkodzonym zaworze to gdzieś musi wyjść
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Problem polega na tym iż nie pojawia się paliwo z pompy CR na rampe,pompa elektryczna paliwo podaje przez przelew wychodzi.Na zawór regulacji dochodzi na 1 pinie +12V.Na plaka odpala bez problemu.Diagnoza kompem czasami pojawi się błąd od ZRCP.
Tylko benzyna, myślę, że to nie zawory, ponieważ ta nierówna praca nie jest regularna. Wygląda jakby nie dostawał od czasu do czasu paliwa. Filtr paliwa wymieniłem. Pozdrawiam.
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Witam !!! Autko jak w temacie ze sterownikiem Bosch EDC15C2 nie można uruchomić silnika , po odczycie kodów błędów pokazuje tylko błędy 1404 i 1408. Pompa paliwa niskiego ciśnienia pracuje , sygnał z położenia wału jest prędkość obrotową pokazuje , brak odpowiedniego ciśnienia paliwa pokazuje 48bar , zawór na pompie CR wymieniony , czujnik ciśnienia...
Coś musiałeś źle złożyć, zawór iglicowy się nie domyka, może pływak nie z tego modelu gaźnika, lub dziurawy i tonie.
Cześć koledzy co może być przyczyną braku ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest to silnik bez pompy wstępnej. Paliwo w układzie jest. Czy zawór na pompie WC może blokować całkowicie przepływ. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
Witam! vin VF32CRHYU42154396 Podpowiedzcie coś.... Brak komunikacji ze sterownikiem, sterownik Bosch na trzech wtyczkach Według schematów powinien być ten charakterystyczny przekaźnik zasilający ale znaleźć nie mogę i wyłącznika wstrząsowego też....czy tam BSM jest przekaźnikiem? Jak podam napięcie na pompę paliwową (elektryczną) to pojawia się kontrolka...
rocznik 2002 schemat pokazuje , ze problem jest chyba w module zasilania, ale serwis podstawił ten moduł i jest to samo. Wygląda na to, że bez przekręcania kluczyka napięcie na pompę (3) może podać moduł(106) i zarazem do : podgrzewacz paliwa (73) , zawór EGR (23) i zawór dyszy turbiny (229) . Odbiornikam rzeczywistymi są 3 i 73.
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
Kat nie zapchany? Jeżeli mam 0,5 bara i dodam gazu i rośnie do 0,7 bara to mam drożny wydech. Dodano po 2 Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot. Luzy ok,...
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
Witam mam podobny problem z takim samym silnikiem tylko w Peugeot Partner mam błąd P1668 wykasuję go i auto jedzie normalnie aż do momentu kiedy puszczę gaz i jest hamowanie silnikiem wtedy pojawia się błąd i mam 2 tyś obrotów. Wymieniałem sterownik silnika Sid 801A (ECU), sprawdzone wtryskiwacze, zawory , i czujniki ciśnienia paliwa podstawione z sprawnego...
Witam serdecznie, Panowie mam 307 2.0 hdi z 2002 i tak: Jeździłem normalnie czasami zapalała się kontrolka antipollution fault. Później zgasła i wogule się nie pojawiała i któregoś pieknego ranka chcę odpalić auto i nic. Kręci ale nie łapie. BYł już sprawdzany zawór cisnieńa paliwa ale jest ok. Samochód odpala na plaku. Czy możliwe że to tylko czujka...
Dziś dostałem informację od diagnosty, że po dokładnych testach wszystko jest sprawne (sondy lambda, zawór par paliwa itd). Kolejna informacja to to , że zdarza się wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze ( częściej na 3) . Co robić dalej ?
To te same elektrozawory. Pompa na zdjęciu jest odwrotnie ułożona niż na rysunku. Tak aby było widać element , o którym piszę. Na rysunku pompa jest ułożona tak, jak w silniku. Element 24. Moja pompa posiada dwa elektrozawory. Główny odcinający paliwo (immo) i ten, przestawiający wyprzedzenie początku tłoczenia(24). Na rysunku jest jakiś elektrozawór...
Pod maską słychać cykanie elementów elektrycznych takich jak zawór pod pompą paliwa oraz w abs jak rozłączę środkową wtyczkę BSM B2 przestaje cykać ponadto wyświetla ECO-MOD autko kreci rozrusznikiem lecz nie odpala
Zawór przepływu lub ciśnienia paliwa, z tego co pamiętam są tam dwa, jeden na listwie drugi na pompie, sprawdź czy jest paliwo w listwie ewentualnie jego ciśnienie. pozdr
Już naprawione. Jakby ktoś potrzebował. Wyciągnąłem zawór wysokiego ciśnienia, przekręciłem zapłon żeby paliwo z pompy z ewentualnym syfem wypchać z pompy, zawór wyczyściłem, złożyłem wszystko i działa :D Dodam że to nie pierwszy raz mam problem z tym zaworem, ale jeszcze działa :D
Witam, Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód szarpał na wolnych obrotach, natomiast na wysokich pracował bardzo ładnie. Oddałam auto do warszatu. Podłączono go pod komputer- pojawiły się błędy P0190 (sygnał ciśnienia, zwarcie do obwodu pozytywne lub otwarte) i P1517 (silnik immobilizer). Podczas pierwszej jazdy po odbiorze, pracuje...
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
Witam Tego typu objawy (partner HDI) z jakimi miałem do czynienia: w jednym przypadku to był przepływomierz powietrza w drugim urwany zawór EGR-u w trzecim zapchany filtr paliwa. Pierwszy można było ustalić na podstawie diagnostyki. Pozostałe nie dawały żadnych usterek. Jakie jest ciśnienie na szynie CR?
Problem braku ciśnienia nie znikł pomimo sprawdzenia pompy w wyspecjalizowanym zakładzie.Dopływ paliwa-jest,prąd w zaworze i czujnikach również.Pompa WC nie wytwarza ciśnienia,jedynie poprzez pompkę w baku paliwo dociera do odkręconych przewodów na wtryskach.Badanie komputerem nie wykazało poza wspomnianym ,,0" na pompie -nic.
melas, skoro jesteś diagnostą specjalistą to wypowiedz się w temacie i na temat a nie nabijasz sobie posty. fjodek, więc po co odpowiadasz ? Chyba po to co kolega wyżej. Nie rozumiem, dzieje mi się coś z samochodem, mechanicy zaraz by wymieniali pompy CR i wtryskiwacze, człowiek chce coś zrobić we własnym zakresie więc zakłada temat na dobrym forum...
Andy i co w związku z tym? Podałeś link do twojego tematu, ale nie doczytałem tam odpowiedzi twojej, czy ustaliłeś przyczynę, czy nie. Tutaj piszesz: "/lektura mi pomogła/" Co wyszło u ciebie? Nieszczelności, zawór na pompie, wtrysk? Czy słabej jakości paliwo? Bo z tego co się orientuje to najczęstsze przyczyny. A może pompa paliwa w zbiorniku miała...
Witam. Problem dotyczy zaworu zmiennych faz rozrządu w aucie peugeot 307 2.0 140km. Mianowicie problem polega na tym, że ten zawór przestał działać, auto nie ma mocy, problem z odpalaniem, większe zużycie paliwa. Takie zawory zakupiłem już 3 sztuki, lecz żaden z nich nie pasował wymiarami, co powoduje brak możliwości montażu, z firmy Pierburg 2 sztuki,...
nie .stały plus idzie do 1 pinu tej wtyczki i od tego pinu odchodzi ten plus na czujnik klocków zaskoczyło mnie to,bo masa powinna tam zapieprzać a nie plus .jak sie klocki zjadą to zwarcie bedzie sie robić i instalacja będzie się palić ,dla tego wyciąłem kabelki od czujników klocków i zaizolowałem ,to przez te kable palił sie ten przewód który połączony...
Który rok samochodu? Silnik faluje tylko na początku jak jest zimny? Sprawdzić wartości czujników temperatury.Silnik ma tam przepływomierz? sprawdź przepływomierz przy 1tys obrotów powinno być ok 15g/s. sprawdz czy zawór egr się nie zaciął. Sprawdź w wartościach rzeczywistych jak zachowuje się ciśnienie na szynie CR na biegu jałowym to od 250-350 bar...
Ciśnienie wynosi 0 ale do zbiornika powrotem wraca wiec pompa pompuje. Immo pokazuje ze odblokowane ale nie podaje paliwa na wtryski czyli nigdzie ani grama ropy , w listwie rozdzielającej cr , na przelewach a na zasilaniu wtrysków nie ma napięcia. Sprawdzę napięcie na zaworze regulującym w pompie.
Witam Jak w temacie. Boxer 2.2 HDI silnik puma 100KM wszystko działa ale wyświetla błąd po odpaleniu silnika. P0090. Stały błąd. Elektrozawór wydatku paliwa. Elektrozawór zablokowany. Jak się zagrzeje to czasem szarpie przy 3tyś obrotów i się jąka. Nie wiem czy to od tego błędu ale przypuszczam że tak. O który zawór chodzi?
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
W starym 306 miałem taki problem po zatankowaniu ON BIO- mało jeździłem tym autem i syf z dodatków do paliwa osadził się na zaworze w obudowie filtra paliwa i jak twierdzi spec od pomp wtryskowych nie domykał się co było powodem niemożności odpalenia auta. Po zmianie obudowy problem się więcej nie powtórzył.
zawora peugeot peugeot paliwo nissan zawora paliwo
programowanie bramy normstahl zamienniki lexmark bzyczenie zasilacza
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Lokalizacja blokady szyb w Hyundai ix20 Wpływ blaszanego dachu na antenę drutową