Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Egr najlepiej by było wylogować jeśli ma już być zaślepiony,bo pracował będzie tylko że będą błędy się pojawiały i ma wpływ na kilka innych parametrów pracy silnika.Odnośnie błędu P0215 o ile dobrze go rozszyfrowałem trzeba by było sprawdzić zawór odcinający paliwo po zderzeniu.
To jest zawór automatycznego ssania.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
zawór cisnienia paliwa do wymiany
P1198-Regulacja ćiśnienia paliwa P1598-Zawór układu chłodzenia
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Podejrzewam że zawór paliwa nie działa jak należy.
Sądzisz, że zawory stawiają zbyt duży opór do zasysania paliwa? Pomyślałem, że przecież zawór i tak przepuszcza paliwo, więc nie wpłynie to na nic, a może układ będzie lepiej utrzymywał ciśnienie.
Błąd dotyczy za wysokiego ciśnienia w układzie niskociśnieniowym więc albo masz uszkodzoną pompę paliwa w zbiorniku dokładniej to jest zawór przelewowy i dostajesz za wysokie ciśnienie albo zawór zwrotny w pompie wysokiego ciśnienia widać go na twoim zdjęciu.
Wykręć zawór i zobacz na zewnątrz czy pracuje. I podłącz z bańki omijając filter czy ciągnie paliwo
spróbuj zamontować zawór zwrotny przed gruszką żeby paliwo ci się nie cofało
Tylko widzisz tutaj pompy w zbiorniku raczej nie ma. Jak paliwo przepływa swobodnie ze zbiornika do pompy ,to zostaje sama pompa HP ,zawór na niej albo jego złe sterowanie.
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
Nowy zawór zaadoptowany? Powrót paliwa do zbiornika drożny?
Witam serdecznie, Panowie mam 307 2.0 hdi z 2002 i tak: Jeździłem normalnie czasami zapalała się kontrolka antipollution fault. Później zgasła i wogule się nie pojawiała i któregoś pieknego ranka chcę odpalić auto i nic. Kręci ale nie łapie. BYł już sprawdzany zawór cisnieńa paliwa ale jest ok. Samochód odpala na plaku. Czy możliwe że to tylko czujka...
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Problem rozwiązałem jakiś czas temu...... BSI sie wysypało ( podobno od braku napięcia przez ponad poł roku, - odłączony akumulator) po naprawie bsi do wymiany był zawór na pompie i auto odpaliło..... ps. przypomniałem sobie o temacie jak peugeot znów nie pali ( nie podaje paliwa na listwe wc) ręce opadają......
Prawdopodobnie zacina się zawór zwrotny i paliwo wraca do zbiornika.
Odpowietrzanie zbiornika paliwa pewnie.
Sprawdz koniecznie luzy na zaworach bo są regulowane i ciśnienie paliwa...
Błąd P2173 jest błędem związanym z niesprawnym zaworem EGR. P2173 Peugeot 308 znaczenie: PKodeks układu napędowego - Problem jest związany z silnikami, skrzynią biegów i systemami emisji spalin. 2MFG - Specyficzne dla producenta 1Pomiar paliwa i powietrza 7Zawór układu recyrkulacji spalin 1 3Napęd położenia zaworu TFP bez przełożenia napędu W konsekwencji...
Witam. W moim samochodzie nie odpowietrza się zbiornik paliwa. Mam więc pytanie, gdzie znajduje się zawór służący do odpowietrzania zbiornika?
no a jakie jest cisnienie paliwa przy rozruchu?
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
Nie no kolego od życzeń świątecznych, tu każdy wie, że EGR ma powiązanie z przepływką. Na PEUGEOT PLANET 2000 przepływomierz idealne ma parametry. Napisz coś o konkretach a nie zwracaj uwagę, że ktoś coś gdyba... Pozdrawiam
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Komputer w rękę i wio. Jak zdycha przy przyśpieszaniu, to do obserwacji ciśnienie paliwa. A szarpanie przy 2k rpm to najczęściej albo egr albo zawór pneumatyczny turbiny.
Co nie działa wg mnie: - nie działa pompa paliwa bo gdy przekręcę kluczyk do pozycji "zapłon" to w ogóle jej nie słyszę Co może jeszcze być źle? Jak wygląda ta pompa paliwa i gdzie się znajduje? Czy jest do niej jakieś zasilanie i jakiś bezpiecznik? Jak to naprawić? Pompa paliwa jest pod tylnym siedzeniem. Jak padła, to nie trzeba kupować całego zespołu,...
przyczyną było urwała się świeca i uszkodziła zawór i tłok silnik remontuje
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Dziękuje za zainteresowanie . Po spotkaniu z mechanikiem który wpiął się w komp okazało się że powodem szarpania okazał się zawór egr
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Zrób test przelewowy i wyniki wrzuć na forum. Sprawdź zawór EGR, przepływomierz, zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia oraz turbosprężarka.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
A więc zawór zwrotny jest w obudowie filtra paliwa, jak i w gruszce, więc paliwo się nie cofa. Wszystkie złączki dodatkowo skręcone opaskami, O-ringi sprawdzone są OK. W HDi, w układzie Siemens, brak elektrycznej pompki paliwa. Podpięte paliwo bez obudowy filtra i brak bąbelków, więc dałem nowy filtr metalowy i bąbelki zniknęły całkiem. Jedyne, co zostało,...
Wtryski dały ciała. Czasami też padał zawór regulacji ciśnienia.
Komputer pokazywał błędy wielu czujników, ale mechanik stwierdził, że to nie przyczyna ale efekt głównego problemu i podejrzewa zawór ciśnienia paliwa. A ten mechanik nie mógł zrobić jakichś logów albo zerknąć w parametry? Wygląda to na spadek ciśnienia na listwie. Może być i zawór może i co innego.Na początek proponuje wymienić filtr.
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Pozostał EGR i zawór "czyszczenia" zbiornika paliwa. Tylko ciekawe ,że tester tego nie wykazuje! Masz możliwość podglądnięcia czasu wtrysku.
W planet ograniczona diagnoza? Poważnie? A co lepszego podłączysz? Wspomniałem o ciśnieniu paliwa ,żeby nie bawić się w manometr można wstępnie podejrzeć co widzi sonda przy wot. To samo z rozrządem co widzi MAP. Oczywiście to taka wstępna diagnoza. A jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa może na początek
Sprawdz zawór w pokrywie filtra paliwa (filtr ma 3 podłączenia ,2 w pokrywie 1 na dole)
1. Przekaźnik pompy paliwa, cewki, itp. 2. Zawór oparów benzyny.
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 hdi silnik 9HX silnik odpala po około 5 sek .Usterek 0 ,a ciśnienie buduje z opóźnieniem. Wtryski wyciągnięte i sprawdzone test przelewowy też ok. Czy to zawór regulacyjny , czy są jakieś sitka? Filtr paliwa nowy.
To nie wiem jak chcesz naprawić to auto? Jak masz jakiś tester do tego, to trzeba odczytać błędy, parametry itd. Jak już zapali to zrobić chociaż próbę przelewową. Może i wtrysk ,może i zawór na pompie kto to wie.
Witam. Problem dotyczy zaworu zmiennych faz rozrządu w aucie peugeot 307 2.0 140km. Mianowicie problem polega na tym, że ten zawór przestał działać, auto nie ma mocy, problem z odpalaniem, większe zużycie paliwa. Takie zawory zakupiłem już 3 sztuki, lecz żaden z nich nie pasował wymiarami, co powoduje brak możliwości montażu, z firmy Pierburg 2 sztuki,...
Jeśli otwarcie zbiornika paliwa powoduje gaśnięcie kontrolki ,to przyczyny należałoby szukać w odpowietrzeniu zbiornika paliwa (wężyk ,zawór odpowietrzający),a także w układzie przewietrzania zbiornika (pochłaniacz ,zawór sterujący ).
na włączonym silniku rozgrzanym otwórz maskę zdejmij pokrywę silnika i pokoleji odpinaj kostki Zasilające wtryski Na resztę odpowiedz sobie samemu gdzie jest ten zawór ciśnienia : ) : ) : )
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Już naprawione. Jakby ktoś potrzebował. Wyciągnąłem zawór wysokiego ciśnienia, przekręciłem zapłon żeby paliwo z pompy z ewentualnym syfem wypchać z pompy, zawór wyczyściłem, złożyłem wszystko i działa :D Dodam że to nie pierwszy raz mam problem z tym zaworem, ale jeszcze działa :D
Czyli przyczyną może być nieszczelny zawór zwrotny a co za tym idzie cofanie się paliwa po dłuższym postoju ??
Teoretycznie tak, spróbuj przeczyścić zawór i zobacz czy będzie poprawa. Inna możliwa przyczyna to złe paliwo, uszczelniacze wtrysków, wtryski, popychacze itd.
może masz filtr paliwa zanieczyszczony ,albo siada pompa wysokiego ciśnienia ,jak wyglada filtr na zaworze wysokiego ciśnienia czy są na nim opiłki metalu .pozdr.
Witam. Mój problem to praca silnika , a mianowicie pracuje jakby "grały zawory" i co najdziwniejsze ,że jest tak przy temperaturze otoczenia poniżej 28-30 stopni .Gdy temperatura wzrasta ponad 30 stopni jest cicho silnik pracuje miękko. Czujnik temp. płynu, paliwa ok ,przepływomierz podmieniany ,zawór regulacji ciśnienia paliwa ok , czujnik ciśnienia...
a czy sprawdzales cisnie w ukladzie niskiego cisnienia , sprawdz przed filterem i za filtrem,w obudowie filtra sa dwa zawory,mogą byc zatkane, i oczywiscie sprawdz co pływa w filtrze. jezeli dochodzi paliwo do pompy wysokiego cisnienia, a nie wychodzi to chyba wszystko jasne.
Czy przyczyna może być zawór ciśnienia na pompie wtryskowe ?
Problemem okazało się ciśnienie paliwa, wtryski sprawdzone 2 w stanie idealnym 2 lekko ulewają ale to z tego co mi mechanik powiedział to mało istotne ale w razie potrzeby miał 2 awaryjne w zapasie, po wymianie Zawór Ciśnienia Paliwa na nowy BOSCH, ciśnienie ustabilizowało się i wszystko wróciło do normy, robocizna + zawór 170euro. Wszystkim dziękuje...
Po głębszej analizie problemu przyczyna leży jednak w pompie paliwa. Zauważyłem że już ktoś próbował z tym walczyć i założył zawór zwrotny przed pompą.
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
W wolnej chwili odpiąłem przewód powrotny do zbornika i tryska z niego paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem , a nie powinno. Może zablokował się zawór na pompie.
Tylko benzyna, myślę, że to nie zawory, ponieważ ta nierówna praca nie jest regularna. Wygląda jakby nie dostawał od czasu do czasu paliwa. Filtr paliwa wymieniłem. Pozdrawiam.
Nr 24 na rysunku to nie zawór ?podejście od tyłu ( nr 4 poprzedniego rysunku).
Witam Peugeot 207 16hdi 2008 rok gasnie w trakcie jazdy. Przeważnie przy redukcji biegu, jak opuszczam skrzyżowanie. Walczę od początku roku i po wizytach u trzech elektormechaników zostaly wymienione nastepujace części, bez rezultatu: zawór w pompie wysokiego ciśnienia; wtrysk filtr paliwa zawór na listwie czujnik położenia wału. Nawet komputer miałam...
witam proponuje sprawdic zawór pochłaniacza par paliwa może być cały czas otwarty wtedy podciśnienie z kolektora ssącego dostaje sie do zbiornika Pozdrawiam
Witam Mam problem z autem, ponieważ od jakiegoś czasu samochód przy niskich obrotach szarpie. Natomiast dzisiaj zapaliła mi się lampka silnika i komunikat antipollution fault, i po krótkiej jeździe silnik przeszedł w tryb awaryjny i obroty niechciały przekroczyć 2800 obr. W aucie były wymieniane takie rzeczy jak: pompa paliwa, filtr paliwa, czujnik...
Continental wtryski. Zawór oryginalny i bez zmian, teraz czujnik, ewentualnie drożność, ale miałem kiedyś takiego z zatkanym przelewem, bo listwa przelewowa była źle wykonana i nie robił takich cyrków.
Problem braku ciśnienia nie znikł pomimo sprawdzenia pompy w wyspecjalizowanym zakładzie.Dopływ paliwa-jest,prąd w zaworze i czujnikach również.Pompa WC nie wytwarza ciśnienia,jedynie poprzez pompkę w baku paliwo dociera do odkręconych przewodów na wtryskach.Badanie komputerem nie wykazało poza wspomnianym ,,0" na pompie -nic.
Przeciek jest czasem bardzo trudno znalesc bo tak naprawdę to nie przeciek tylko lewe powietrze u mnie w 1.6 hdi część przewodów jest schowana za silnikiem poddałem się i założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym filtr paliwa sytuacja się poprawiła mam nadzieję że tak zostanie już.
Ale czy dobrze dziala? Sprawdziles ustawienie na kolki? To stary dobry diesel. Jesli ma paliwo, napiecie na zaworze i dobrze ustawiona pompe (rozrzad), to nie ma powodu, aby nie chodzil.
Ok to powiedzcie skąd ta różnica miedzy jednym "doładowaniem" pompy a dwoma? Czy w silnikach benzynowych stosuje się zawór zwrotny na pompie paliwa tj w diesel'ach?
Pokręciło mi sie troche chodzilo mi o zawór ciśnienia paliwa a nie o czujnik.zawór jest pzykręcony do pompy paliwowej na dwie sróbki.
Witam, Otóż problem jest z samochodem peugeot partner 1.9D 2004 r. Auto na zimnym odpala normalnie ale po chwili gaśnie, aby w końcu zaczął normalnie pracować to trzeba go tak odpalić kilka razy lub dodać "gazu" przy odpalaniu i wtedy normalnie chodzi. Każde kolejne odpalenie jest "od tyku", samochód na ciepłym, lub po postoju do kilku godzin odpala...
Wykręciłem świece i sprawdziłem są OK. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Układ paliwowy się nie zapowietrza. Przewód nimusowy od aku do silnika popękał i stykał ok 1/6 swojego przekroju. Do paliwa dolałem dodatek do diesla. Chcę sprawdzić luzy na zaworach. Przy każdej wymianie rozrządu konieczna jest regulacja luzów. Przypuszczalnie nie było to zrobione....
Coś musiałeś źle złożyć, zawór iglicowy się nie domyka, może pływak nie z tego modelu gaźnika, lub dziurawy i tonie.
może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
objawy wskazuja na nadmiar powietrza lub niedomiar paliwa (na jedno wychodzi - uboga mieszanka ) koledzy wyzej pisza o mozliwosciach , ja napisze o skutkach zbyt ubogiej mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli : "silnik zamiast paliwa pali zawory" . radze weź sie ostro i szybko do pracy .
Odpiąłem sondę lambda poczekałem aż ostygnie silnik i znowu przejażdżka. Zaś około 2km spokoju i potem problem, ale na odwrót, z dołu się wkręcał, ale znowu w górnej partii nie jechał, do tego stopnia, że na dwójce nie pojechał więcej niż około 50km/h, mając gaz w podłodze. Dopiero jak delikatnie zacząłem operować pedałem gazu to jakoś jechał. Standardowe...
Problem polega na tym iż nie pojawia się paliwo z pompy CR na rampe,pompa elektryczna paliwo podaje przez przelew wychodzi.Na zawór regulacji dochodzi na 1 pinie +12V.Na plaka odpala bez problemu.Diagnoza kompem czasami pojawi się błąd od ZRCP.
Witam, mam ten sam problem, że jest w trybie awaryjnym i już nie wiem, co mam zrobić dalej, a między innymi wymieniłem zawór EGR na nowy, przepływomierz powietrza nowy, turbinę po regeneracji, wyczyszczony intercooler, odma również, wtryski sprawdzone są w 100% dobre, kostki wtrysków nowe, a samochód dalej bez mocy i w trybie awaryjnym do 3 tys. obrotów...
Cześć koledzy co może być przyczyną braku ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest to silnik bez pompy wstępnej. Paliwo w układzie jest. Czy zawór na pompie WC może blokować całkowicie przepływ. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
diagnostyka podobno była robiona i nic nie pokazało, a co do regulatora to właśnie chciałem się dowiedzieć czy po zaślepieniu powrotu na pompie całe ciśnienie nie powinno pojawic się na wyjściu, bo jeżeli paliwo dochodzi a nie ma gdzie odejść nawet przy uszkodzonym zaworze to gdzieś musi wyjść
a zawory regulacji ciśnienia? może niemasz paliwa w zbiorniku (mamy klienta któremu komputer pokazywał 2x ze może jeszcze przejechać 30km - pomoglo wlanie paliwa) lub filtr zawalony woda w paliwie
Dziś dostałem informację od diagnosty, że po dokładnych testach wszystko jest sprawne (sondy lambda, zawór par paliwa itd). Kolejna informacja to to , że zdarza się wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze ( częściej na 3) . Co robić dalej ?
Cześć, w peugeocie 406 2.0 hdi miałem także problem z szarpaniem, wymieniłem wtryski, zawór w pompie 2 razy, pompę, zbiornik i przewody z filtrem wymyte - nic mnie to nie kosztowało - więc wymieniałem po kolei ale też nie pomogło, na końcu zmieniłem potencjometr gazu przy filtrze paliwa - zaprzyjaźniony mechanik z zagranicy powiedział mi że możliwe...
Zawór przepływu lub ciśnienia paliwa, z tego co pamiętam są tam dwa, jeden na listwie drugi na pompie, sprawdź czy jest paliwo w listwie ewentualnie jego ciśnienie. pozdr
Na pierwszym filmie masz wszystko podłączone tak jak ma być i dalej coś syczy. Nie jestem debilem wiem że jak coś jest rozpięte to bedzie ciągło lewe powietrze. Zmieniłem wszystkie oringi na przewodzie odmy i par paliwa ale syczenie się nie zmniejszyło. Sprawdziłem też sam zawór EVAP czy się nie zaciął w pozycji otwartej ale jest wszystko ok poprawnie...
Witam mam podobny problem z takim samym silnikiem tylko w Peugeot Partner mam błąd P1668 wykasuję go i auto jedzie normalnie aż do momentu kiedy puszczę gaz i jest hamowanie silnikiem wtedy pojawia się błąd i mam 2 tyś obrotów. Wymieniałem sterownik silnika Sid 801A (ECU), sprawdzone wtryskiwacze, zawory , i czujniki ciśnienia paliwa podstawione z sprawnego...
To te same elektrozawory. Pompa na zdjęciu jest odwrotnie ułożona niż na rysunku. Tak aby było widać element , o którym piszę. Na rysunku pompa jest ułożona tak, jak w silniku. Element 24. Moja pompa posiada dwa elektrozawory. Główny odcinający paliwo (immo) i ten, przestawiający wyprzedzenie początku tłoczenia(24). Na rysunku jest jakiś elektrozawór...
zawora peugeot peugeot paliwo nissan zawora paliwo
warystor płyta indukcyjna przysłona sigma przekładnia ślimakowy falownik
Ozonowanie kotłowni gazowej - bezpieczeństwo i procedury Iskrownik płyty gazowej Samsung - diagnoza i naprawa