http://www.euroscan.hu/tu też coś znajdziesz
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
Ewidentnie nie dostaje gazu. Przyczyn może być kilka: nieszczelność w dolocie za mikserem, zbyt niskie ciśnienie gazu na wyjściu z reduktora, a może po prostu zawór na zbiorniku gazu nie jest otwarty do końca... Należy sprawdzić, czy całe powietrze jakie dociera do silnika przechodzi przez mikser, sprawdzić samo mocowanie miksera oraz wyregulować naprężenie...
Dziś chciałem podłączyć centralny zamek i chciałem wpiąć się w kable od kierunkowskazów do przekaźników pod kierownicą (szare środkowe złącze), odpiąłem złącze by je przemierzyć i ponownie wpiąłem. Było spytać na forum? To byś teraz nie miał problemu. Tam w tej kostce nie ma żadnych kierunkowskazów, zespół manetek przy kierownicy, czyli tzw. COM to...
Opis jak wszystko podłączyć. Komp w 406 d8.
Witam mam peugeota 306 był w nim silnik 1.1 jedno punkt kopiłem 1.6 wielopunktowy w tym pierwszym był komputer z 2 rzędami pinów a w drugim są 3 rzędy. da się to jakoś przerobić żeby podłączyć?? znacie kogoś z okolic lublina kto mógł by mi to zrobić w miarę tanio ??
Masz problem z ABS. Najlepiej podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Jeżeli jest problem z komunikacja po CAN to dlaczego pierwsze 30s wszystkie informacje docierają przez złącze OBD do interfejsu diagnostycznego? Może nie ma problemu z komunikacją tylko zbiornik po uruchomieniu samochodu sam się testuje i testu nie przechodzi!! Wtedy wysyła informację typu " Nie pracuje poprawnie, np. nie wykrywam obwodu podgrzewania...
Na początek proponuję podłączyć pod komputer i sprawdzić czy nie ma błędów.
Dzisiaj wyciągłem pompę i wszystko jest OK. Nie mam pojęcia co się dzieje. Chciałem jeszcze dodać iż parę dni temu raz mi się udało odpalić auto. Niestety do dnia dzisiejszego był to jedyny raz. Zastanawiam się czy nie jechać do mechanika i podłączyć go pod komputer czy wykryje jakieś błędy? Co radzicie?
Najlepiek komputer podłączyć i sprawdzić błędy. Miałem podobny problem - uszkodzona była wiązka
Witam proszę o pomoc peugeot2008 R2017 dziś wyświetlił się napis SERVICE czy moge to wykasować,czy jechać do mechanika i sprawdzic?auto 2 tyg temu było na przeglądzie nic nie wyszło,wymieniane były tylko klocki i tarcze. Witaj na forum elektroda.pl! Komunikat "SERVICE" na desce rozdzielczej w samochodach marki Peugeot zwykle wskazuje na konieczność...
W czwartek postaram sie podłączyć komputer i napisze
A czy jest jakiś konkretny schemat czy wzór jak to podłączyć albo osoba która to już to przeszła i jakoś by mnie nakierowala Podłącz komputer i ci podpowie co masz zrobić. Prawdopodobnie jakiś obwód czujnika temperatury masz uszkodzony i wentylator pracuje zapobiegawczo cały czas bo nie widzi temperatury.
No własnie sprawdziłem i rzeczywiście nic się nie zmieniło.Ale jak się dowiedziałem z innych żródeł dzieje się tak dlatego że komputer po załączeniu stacyjki kontroluje sprawność obwodu.W moim przypadku brak modułu (ktureo jeszcze nie podłączyłm ) powoduje iż obwód odbierany jest jako nie sprawny i dlatego nie jest obsługiwany przez omputer.Dlatego...
Skoro świeci się check engine to trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i odczytać co powoduje problem. Błąd lub błędy w sterowniku silnika powodują wyłączenie ESP, dlatego świeci się również ta kontrolka
witam proponuję podłączyć auto pod kompa (pp2000 lub diagbox) i zobaczyc jakie błędy pokaże komputer mi to wygląda na problem z masą ale bez kompa ciężko powiedziec pozdr. mazek
trzeba podłączyć pod komputer . ja miałem identyczny problem z tym silnikiem - był uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie auto przechodziło w tryb awaryjny się toczyło
Zgadzało się w stu procentach to co mi napisałeś . Dzięki serdeczne . A wiesz może czy po wymianie pompy ABS , trzeba podłączyć auto pod komputer żeby skasować sygnał o niedziałającym ABS-ie ? Pozdrawiam .
To trzeba niestety podłączyć pod komputer i sczytać błędy, jakie się zapisały.
Kolego a czy pamiętasz gdzie ten Twój magik podłączył przewód rem do kostki w radiu? Ja mam rem podłączony do pinu nr 13 w tej kostce FAKRA a radio RT6 takie jak Twoje bo mam peugeota 508 sw z 2011. 13 pin zgodnie z opisem to amplifier remote ale po podłączeniu go do wzmacniacza powoduje błąd komputera samochodu. Komputer się restartuje i pokazuje komunikaty...
Cześć, Mam problem z odpaleniem auta - problem powtarza się już któryś raz natomiast od ponad tygodnia auto ponownie jest unieruchomione. Problem objawia się tym, że po włożeniu kluczyka wszystkie kontrolki gasną ale migają kontrolki S i Płatka śniegu i auto nie odpala pomimo tego, że rozrusznik kręci - jak nie migają te kontrolki to wiem, ze auto odpali....
Napięcie na bezpieczniku i za nim jest, teoretycznie skoro jest jeden od obu xenonów to jakby bezpiecznik padł to oba xenony by nie świeciły. Sytuacja się komplikuje ponieważ przy próbie którą zrobiłem okazało się że xenony gasną dopiero po wyciągnięciu bezpiecznika 20A pod kolumną kierowniczą, bezpiecznika od pompy paliwa... Do tego ze schematów wynika...
Rozumiem, jeżeli chodzi o nadmierne spalanie, ważna jest kondycja sond Lambda, czy potrzebuje masy z tłumika, który koroduję i nie ma połączenia, czy taka sonda lambda bierze masę z odrębnego kabla. Co do wentylatora to warto by było podłączyć komputer i sprawdzić jaką temperaturę widzi sam komputer podczas startu na zimnym silniku, może po prostu padł...
Manual, czujnik sprzęgła jest zaraz przy sprzęgle ? Musiałbym podłączyć pod komputer żeby stwierdzić czy widzi położenie pedału sprzęgła. Dam znać jak podłączę.
Zobacz PW mam traktowac jako rozwiazanie tematu??? Dodano po 8 Jak narazie połaczyłem kolorami. Ponieważ wczesniej nie miałem wogule podłączonej wtyczki centralny działał na jedne dwrzi i tyla klape. W momencie podłączenia wtyczki cos sie odezwało w zamkach ale moduł przestał blokowac drzwi. Na pilota reaguje! W tym momencie Komputer pokładowy wyswietla...
Pasuje podłączyć pod komputer z Lexią i odczytać błędy. Tam jest cały łańcuszek możliwych przyczyn. V.
Jakie ciśnienia w układzie? Jaki odczyt temperatury wnętrza? Jaki odczyt temperatury parownika? Jakie odczyty temperatur z wylotów? Spróbuj zrobić pomiary, podłączyć komputer i odczytać wartości czujników w climatroniku.
Na początek sprawdzić omomierzem rezystancje czujnika temperatury czy przypadkiem nie ma zwarcia. Po odpięciu kostki od czujnika temperatury , komputer odczytuje to jako usterka, wówczas mogą się załączyć wentylatory. Cokolwiek aby odpalić? Jeżeli czujnik ma zwarcie, to zamiast niego podłączyć jakiś element którego rezystancja mieści się w granicach...
Sory, ale teraz z kolei Ty piszesz niejasno. Po pierwsze, w przepustnicy owszem, są dwa czujniki, ale jeden to cz. temperatury powietrza za sprężarką, a drugi to czujnik ciśnienia powietrza doładowanego. Nigdzie wcześniej nie pisałem o czujniku przepustnicy. "Czujnik położenia" jak się wyraziłeś (rozumiem, że masz na myśli czujniki położenia przepustnic)...
Tutaj trzeba koniecznie podłączyć pod komputer diagnostyczny albo wystarczy ELM 327 i smartfon, odczytać kody błędów. Prawdopodobna usterka to uszkodzony czujnik położenia wału, wtedy sterownik silnika nie podaje paliwa, dlatego nie słychać przekaźnika bo pompa się nie załącza.
Powiem tak najlepiej podłączyć go pod komputer lub tester. Kontrolka check bez powodu się nie zapala świadczy to o tym , że kalkulator silnika zarejestrował błąd który w jakimś stopniu naprowadzi Cie na usterkę.
Jeśli stało sie to kródko po tankowaniu to po prostu kupiłeś "oszukane"paliwo a jeśli nie to mosisz podłączyć komputer do ecu na stacji naprawczej i jeździć nie wolno
podłączyć pod komputer np za pomoca czegos takiego http://www.tomcar.pl/diagnoskopy/index.h... ale może tez byc inny sprzet , odczytać kody zapisane w ecu, na podstawie odczytanej zawartości sterownika przeprowadzic diagnoze a nastepnie naprawe. skasowac błedy , i to wszystko
Witam, otóż od niedawna borykam się z problemem odpalania auta tzn. po odpaleniu troszkę nim telepie jakby nie równo palił, trzęsie i trochę dymi po odpaleniu. Wymieniłem jakieś 2 miesiące temu świece, filtry również. Co mnie zastanawiało to przy włączaniu zapłonu nie zapalała mi się kontrolka od świec żarowych. Idąc tym tropem i czytając wiele tematów...
Pół roku to kawał czasu. Jak macie inny pewny czujnik położenia wału to ja bym podmieniał. Zdarza się że komputer nie wyświetli błędu z nim związanego, a zamiast tego wyrzuci błąd ciśnienia paliwa. Zawsze można też podłączyć osyloskop pod sam czujnik.
Witam kolegów chciałbym podłączyć się pod temat mam mianowicie 307sw 2.0hdi 2004. problem mój polega na tym że centralny po wyłączeniu zapłonu wcale nie działa ani z kluczyka (przekręcając zamek w drzwiach) ani z pilota próbowałem synchronizacji pilota ale nic, komputer po podłączeniu do bsi nic nie pokazał wygląda tak jak by po wyłączeniu zapłonu ginął...
Tu wrzuciłem schematy: http://www.peugeot-klub.com.pl/ Poszukaj zakładki Komputer pokładowy D8
Uważaj na 1.4 na łańcuchu z BMW te same co w Mini. Brat niedawno kupił 1.4 KFU 65KW 88KM czyli ten stary na pasku. Głowica była wymieniana bo pękła. Podobno ktoś jeździł bez płynu ale wyszło że pompa oleju również na ciepłym silniku nie dawała ciśnienia. Jak masz jak podłączyć komputer jakiś lepszy niż elm to możesz sprawdzić.
Czy po wymianie przepustnicy komputer pokaże, że to sterownik albo czujnik? Bo na razie pokazuje tylko błąd przepustnicy. I jeszcze jedna kwestia - wyczytałem na forum Peugeota, że po jakiejkolwiek "ingerencji" w przepustnice trzeba wrzucić program i podłączyć komputer wtedy sama się ustawi i będzie w porządku. Czy słyszeliście o czymś takim?
Moim zdaniem tez bym stawiał na sonde lambda. szczególnie ze zwiekszonym spalaniem. Najlepszym rozwiązaniem podłączyć się pod komputer i sprawdzić.
wiadomo co za błąd się kryje pod check enige? Jak on nie wie jaki ma komputer od gazu, a co mówić o podłączaniu auta do komputera by odczytać błędy. Zaraz jeszcze będzie pisał jak podłączyć ELM327 do tego auta, bo nie znajduje gniazda OBDII.
Może FAP, może nie FAP. Przede wszystkim trzeba podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
Economy Mode komputer włącza kiedy wykryje spadek napięcia na akumulatorze, wtedy możliwy jest tylko rozruch, wszystko inne jest wyłączone. Może spróbuj podłączyć pod prostownik. A do diagnostyki najlepiej Peugeot Planet, tylko tym masz możliwość dokładnego sprawdzenia parametrów.
Hej! Jak najbardziej może być silnik krokowy ale nie musi. Powinno się podłączyć komputer i zrobić test silniczka, czy nie przeskakują ząbki, bez tego można wymieniać na próbę może silniczek, może czujnik temperatury, może coś innego.
Kupiłeś porządny sprzęt, może komputer masz za słaby do niego?.
Na 100% ci nie powiem czy to jest zawór,ale to najcześciej sie psuje w peugotach.Musisz jechać i podłączyć go pod komputer.Ja za podłaczenie pod komputer i skazowanie błędów zapłaciłem 60zł.
Witam wszystkich. Chciałbym się podłączyć do tematu gdyż mam podobny problem w peugeocie 307 2.0 HDI 136 PS. Mechanik niby usunął mi fap ale komputer cały czas go wypala. Dodatkowo po usunięciu auto straciło moc. Byłem już kilka razy u gościa jednak widzę, że sobie z tym nie poradzi, przy okazji okazało się że gdzieś sobie skasował mój oryginalny wsad...
Większy czas wtrysku czyli wtryskiwacze zaworowe otwarte dłużej przez co spada ciśnienie gazu - reduktor sie nie wyrabia i ciśnienie spada poniżej nastawionego progu w ustawieniach sterownika LPG. Podłączyć sterownik pod komputer i zobaczyć do jakiej wartości spada cisnie. Może wystarczy tylko wyregulować ponownie ciśnienie na reduktorze a może reduktor...
Nie wiem, który to dokładnie silnik, bo były 3: 75km, 90 i 92. Dla 90km spalanie kształtuje się tak: www.autocentrum.pl/spalanie/peugeot/406/... Warto by go było pod komputer podłączyć i obejrzeć czy nie wyrzuca błędów.
Witam, posiadam Peugeot RCZ 1.6 THP (2010) 156km, przebieg około 124tys. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika po odpaleniu i działo się to na zimnym, potem zaczęło również szarpać na rozgrzanym silniku. Niedawno doszedł kolejny problem, a mianowicie silnik zaczął szarpać podczas przyśpieszania na biegach 2,3,4, czasem 5. Podjechałem do mechanika...
Nie. Nie wszyscy właściciele 307 muszą wymieniać sondę, ale warto sobie je sprawdzić jak pracują. U mnie akurat sonda była przyczyną. A tak na marginesie moim zdaniem lepiej sobie podłączyć komputer do auta i sprawdzić czy wszystko jest w porządku, a nie jak poprzedni właściciel jechać do SERWISU i skasować błąd oczywiście płacąc za to a usterka dalej...
Problen polega na tym że auto odpala na chwile i gaśnie.Potem nie dostaje zaśilania pa pompę w zbiorniku paliwa.Po chwili znowu zapala i gaśnie>Do tego wchodzi tylko na 3000 tys. obrotów na pełnym gazie.A po zgaszeniu kluczykiem pracuje jeszcze 3 sekundy.Czy możliwa jest awaria komputera a może to imobilajzer.Już naprawdę nie mam pojęćia co jest grane.Czy...
Jeśli jeszcze nie uporałeś się z problemem, będziesz musiał podłączyć komputer i jeżdzić. Usterka będzie widoczna w momencie wystąpienia.
Witam - na początku trzeba wyjąć komputer(najlepiej to zrobić w czasie dłuższego postoju pojazdu) spryskać styki w komputerze i wtyczce rozpiętej kilka razy w odstępach czasowych specjalnym sprayem kontaktowym do styków elektrycznych ! po kilkunastu godzinach złożyć i testować oraz podłączyć komputer z czytać błędy
Witam ponownie. Radio już gra. Trzeba było komputer przekodować. Dzięki za pomoc. Pzdr, Mafus
Witam wszystkich. W aucie rozładował mi się akumulator. Naładowałem podłączyłem i uruchomiłem silnik. Po jego zgaszeniu nie wyłączyła się kontrolka ładowania inne zgasły. Działały również np wycieraczki, szyby w drzwiach, sygnał radio. Nie działa za to centralny zamek z pilota- działa z kluczykiem. Wymieniłem akumulator i alternator nic nie pomogło....
Bez servisu PEUGOTA nic nie zrobisz, poniewarz trzeba odblokować podawanie napięcia w komputerze auta i wszysko będzie ok. Kombinacje ze zmienianiem przewodów mogą się skończyć tragicznie dla komputera w twoim aucie. Uważam, że ryzykować nie warto bo komputer trochę kosztuje[/b]
Witam.Mam pytanie, wymieniłem w Peugeocie 206 1.4 RC 2002r benzyna pompę powietrza wtórnego /odkurzacz/. Przed awarią zapaliła się kontrolka awarii silnika.Po wymianie uszkodzonej pompy kontrolka świeci się nadal.Bezpiecznik nr 16 sprawny.Na krótko podłączona pompa działa.Czy trzeba podłączyć komputer by / wygasić/ kontrolkę? Dziękuję za podpowiedzi....
Witam! Potrzebuję podłączyć pod komputer tego peugeota co w tytule tematu. W internecie znalazłem coś takiego: [url=http://www.autosoft.pl/product_info... czy [url=http://www.autosoft.pl/product_info... Ten drugi jest niby do różnych modeli aut.. Co sądzicie o tych interfejsach? Czy ten pierwszy...
Witam serdecznie Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Przechodząc do setna sprawy: Borykam się z problemem ładowania w samochodzie PEUGEOT 208 1,6 e-hdi 2016r. Po odpaleniu samochodu ładowanie jest na poziomie 12.45V tzn tak jak by go nie było. Alternator sprawdzony na stole działa profilaktycznie został wymieniony regulator napięcia i sprzęgło...
Witam , dzisiaj zepsulem auto.., pomocy ... ale od początku ... Peugeot 307 1.6 benzyna 2002 rok. Chciałem naprawic manetke kierunkowskazów , i rozebralem kierownice poduche itd , robilem to juz trzeci raz , bo poprzednie dwa razy za słabo rozciągnąłem sprężynkę i problem wracał. Dzisiaj kierunkowskazy zrobiłem wszystko działało ładnie do momentu gdy...
Najpierw jedz do warsztatu żeby go podłączyć pod komputer chociaż, dopiero później zabieraj sie za rozbieranie silnika.
Witam. Zacznę od tego kiedy zaczął się problem. Jechałem autem i nagle zaczęły mi wariować obroty po wciśnięciu sprzęgła szły do góry na max. Po wyłączeniu auta i próbie uruchomienia nie chciał już odpalić.. Kręcił ale nie odpalał, nie podawał iskry.U mechanika powiedziano ze to immo i mi je odłączyli. Samochód już odpala ale pojawił się problem z silniczkiem...
poszedłem jednak na łatwiznę: polazłem na giełdę elektroniczną w sosnowcu i tam znalazłem ludzika co za 50 zł gotów był mi zaprogramować VIN do radia, miał to zrobić przez wylutowanie układu, ale że brakowało mu czegoś tam to tego nie zrobił, znalazłem jednak kogoś innego, kto po podłączeniu się do komputera auta programowo wprowadził mi VIN do radia...
Skoro pływak wymieniłeś to może wlozyles go niewłaściwie i nie ma jak się podnieść. Najlepiej podłączyć pod komputer i zobaczyć co widzi moduł. Wyjąć pływak i sprawdzać czy odczyty komputera się zgadzają, czy zmieniają się jak ty ruszasz plywakiem. Jeśli tak, to jedyna opcja to źle zamontowany plywak
Witam, wydaje mi się że komputer łapie jakieś błędy ponieważ zauważyłem taką zależność że po pewnym czasie jazdy bez odłączania akumulatora silnik ma problemy z odpaleniem na benzynie (przez pewien czas po uruchomieniu szarpie, nie chce wchodzić na obroty – nie ważne czy ciepły czy zimny). Dopiero po przejściu na gaz wszystko wraca do normy. Natomiast...
Witam, w moim Peugeocie 306 HDI z 2000r chcę zamontowac sensorową blokadę zapłonu SB-1. Chciałbym ją wpiąc w obwód immobilisera tuż przy stacyjce. Wygląda to tak: wokół stacyjki jest zamontowana cewka immobilisera (taki czarny pierścień) , z której wychodzą 4 przewody (czerwony, niebieski, pomarańczowy,żółty). Moje pytanie do Was jest następujące: w...
Najlepszym rozwiązaniem byłoby podłączyć skaner , (o ile to możliwe) i po prostu sczytać rejestrowane błędy w sterowniku. Uszkodzenie komputera jest mało prawdopodobne.A jeżeli chodzi o przekaźnik to sprawdź ciągłość obwodu między zaciskami cewki przekaźnika.Jeżeli jest ciągłość obwodu to przekaźnik jest raczej sprawny.
Witam, Chciałem odświeżyć wątek, żeby nie zakładać nowego. Wiem, że wielu z Was powie mi, że jestem bierny i nie chce mi się szukać, ale tak nie jest. Sprawdziłem wiele postów, ale jakoś nie mogę sobie odpowiedzieć w logiczny sposób. Opiszę co się dzieje, a zapewne takie przypadki mieliście i wyjaśnialiście. Mianowicie: - tak jak w powyższych postach...
Zielony czujnik - do niego podłączony jest ECU . Tak w uproszczeniu jeden pin do masy a drugi do ECU. Po odłączeniu wtyczki na jednym pinie powinno być ok 5V . A w jaki sposób sprawdzasz rezystancje na tym zielonym czujniku?? Tzn ma się ją sprawdzać między jego dwoma pinami. Z tego co mi wiadomo to jest to czujnik typu NTC i jego rezystancja ma wynosić...
Witam wszystkich samochód Peugeot 307 1.4HDi 2003r Peugeot Planet nie łączy się z BSI a przez to także z innymi kalkulatorami, które przechodzą przez BSI. Łączy się z kalkulatorem silnika, wspomaganiem i ABS, gdyż ta komunikacja idzie przez inne piny w złączu diagnostycznym. Piny między złączem diagnostycznym a BSI "przedzwonione" czyli jest ciągłość...
Witam Odgrzeję trochę temat. Mam to samo auto z rocznika 98 też z silnikiem 1,0 z jednopunktowym wtryskiem. Walczę już z nim tydzień. Problem podobny tylko nie pali na 1 i 4 cylindrze. Dodatkowo przy wyłączonym kluczyku słychać lekko pompę paliwową (jak przekręcę stacyjkę to na chwile włącza się pompa normalnie, a później znowu delikatnie ją słychać)...
Nie jest konieczny przycisk komputera. W tym 206 z 2003r po otwarciu 1 drzwi wyświetliło po angielsku które są otwarte, po otwarciu 2 wyświetliło open dor czy jakoś tak, jak jest słaby akumulator to wyświetliło eco mod i cos dalej także komunikacje miał to powinien i mój mieć no chyba że trzeba to aktywować w BSI. Wyświetlacz typ b to taki komputer...
Podłączyć komputer na pomiary. Sprawdzić jakie są temperatury silnika kiedy zimny, kiedy jest mułowaty. Jakie są czasy wtrysków itd. Tak jak kolega Golf90 pisze, świece mogą być niesprawne, a kontrolka będzie działać. Jak odpalisz samochód to świece potrafi grzać jeszcze przez nawet 5 minut. Błąd jest podpowiedzią co może być problemem. Może czujnik...
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Witam ma Peugeota z silnikiem TDI i też miałem problemy ze spadkiem mocy i zapalającą sie kontrolką. Bez czytania błędów bedzie cieżko, dlatego najpierw należ podłączyć komuter i zczytać błędy. U mnie uszkodzony był czujnik przepływu powitrza w kolektorze dolotowym, po wymianie czujnika problem zniknął. Ale może to być również czujnik wysokiego ciśnienia...
W końcu udało się podłączyć komputer pod nieszczęsną 307 i wyskakuje jeden błąd o nr 1612 Interactive codes, znajomy mówi że to błąd silnika, w sieci są same ogólniki dot. tego błędu. Ma ktoś jakiś pomysł dot. tego błędu, co to może być? dzięki, pozdrawiam
Witam mam komputer uszkodzony i chcę go wymienić na sprawny.Proszę mi powiedzieć drodzy państwo jaki model mam zakupić ,czym sie kierować.Podpowiem że chciałbym od razu kupić pełen komplet czyli wiązkę immobilizer+transpondery itd..Proszę wymieńcie mi co mam kupić w komplecie aby nic nie programować tylko podłączyć kostki i cieszyć sie nową 206.Posiadam...
http://obrazki.elektroda.pl/5399323300_1... Witam, rozumiem ze Y12 to zawor stop. Mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec jak to na krotko spiac? Problem polega na tym ze pompa byla wymieniana. Na chwile obecna przy probie uruchomienia pojawia sie paliwo na powrocie nie podaje natomiast na wtryski. Po rozpieciu kostki po stronie pompy...
Witam ! Nie jestem pewny ale wygląda to na zbyt bogatą mieszankę i chyba trzeba podłączyć go pod komputer zewnętrzny i posprawdzać co go boli (silnik się zalewa wachą). Każdy samochód ma w swoim komputerze zapisane dane rozruchowe silnika które są wyłączane po osiągnięciu określonej temperatury i tu jest cały problem. Tez są dane pracy awaryjnej gdy...
Wywalenie filtra FAP nie jest sposobem naprawy silnika. Błąd systemu oczyszczania spalin w silnikach HDI zawsze wskazuje na jakiekolwiek zakłócenia w spalaniu, a bardzo rzadko na zły stan FAP. Tak więc nie sądzę, żeby narzekania kolegi Arona na ekologię mogły w jakikolwiek sposób pomóc w rozwiązaniu problemu. Przede wszystkim samochód należy podłączyć...
Piszę w tym wątku bo tu jest od początku opisane ładnie co i jak zostało zmodyfikowane aby uzyskać wejście zewnętrznego sygnału. Działało to bardzo ładnie aż zacząłem kombinować z zasilaniem playera z gniazda zapalniczki. Pojawiły się straszliwe zakłócenia, próbowałem wykorzystać układ z ładowarki samochodowej MC34063A później próbowałem z LM317 - aż...
Pod kierownicą
W starych peugeotach był montowany dodatkowy czujnik indukcyjny wykorzystywany tylko do podłączenia komputera diagnostycznego. Szukej brązowej 3-stykowej wtyczki (męskiej) nie podłączonej do niczego w okolicach głowicy.
Pewnie masz DPF/FAP. Jeśli trwa wypalanie to nie działa funkcja start/stop. Chyba że to nie pierwszy raz tak masz to może wskazywać że AGM jest do wymiany, lub jakaś usterka. Ale to trzeba by było podłączyć się pod komputer.
Wyciszanie radia jest programowalne komputerem diagnostycznym.
Brak synchronizacji, źle ustawiony rozrząd. Podłącz komputer .
Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć auto do komputera i zrobić diagnostykę dachu . Najlepiej zrobić to testerem fabrycznym peugeota . Prawdopodobnie uszkodzony może być któryś z czujników , ale pewności nie ma bez diagnozy komputerem .
Mam problem z peugeot 207 1.6 hdi 109km samochód gaśnie i nie zapala, po podłączeniu komputera wyskakują błędy p2127 p0122.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Zacisk na tył regenerowany kosztuje max 150zl . Są to zaciski tj w a4 lub golf itd. lub zestaw naprawczy za 40 zł i trochę pracy. Dobrze było by podłączyć pod tego peugeota podłączyć pod komputer.
Styki A2 i A3 są do połączenia z magistralą Multiplex (domyślam się, że autko jest wyprodukowane po 2000 roku). Bez tych przewodów komputer pojazdu nic nie wie o podłączonym radiu i nie zgłosi błędu.
Poradziłem sobie trochę inaczej, okazało się że auto to citroen i BSI to samo co w peugeotach więc podłączyłem się kabelkiem do komputera i wpisałem VIN z auta. Dziękuję i zamykam temat
Trzeba podłączyć się komputerem do auta i wpisać VIN auta do radia. Radio bez poprawnego kodu VIN będzie "pikało". Program do Peugeota to PP2000.
A próbowałeś jeździć tym autem. Jeśli po przejechaniu kilku kilometrów nie zniknie to podłączenie pod komputer i diagnoza, sprawdź czy czujnik osadzony za daleko nie jest, czy nie ociera. Połaczenie elektryczne. Jeśli to błąd to sam nie zniknie,
niestety wyswietlacz z opla nie bedzie dzialal, a jezeli chodzi czy to radio bedzie dzialac bez auta to tez raczej nie bedzie dzialac bo potrzebuje komputera z auta i szyny CAN ktora jest polaczony.
I co, rozwiązałeś problem? Pamiętaj, po całej operacji, aby podłączyć go profesjonalnie do komputera, aby ustawić nowe parametry i wyzerować licznik zużycia oleju.
Zabieram się właśnie do pracy, szukałem przycisku z podobnym połączeniem ( taśma ) jednak nie znalazłem takiego, możliwe że było coś wcześniej kombinowane ? Spróbuję podłączyć ta taśmę jednak będę raczej zmuszony do rozkręcenia całej kierownicy żeby się dostać do miejsca w którym powinno być to podłączone
Jakieś błędy po podłączeniu komputera ?
komputer peugeot peugeot komputer peugeot spalanie komputer
programowanie robotów fanuc testy akumulatorów numer telefon operator orange
moduł bluetooth blaupunkt daytona
OSCam a karty TNK Conax – czytniki, parowanie, Enigma2, CAID 0B00/0B01, konfiguracja Iveco Stralis EBS 2 – funkcja portu 4 w modulatorze osiowym, tryb awaryjny hamulców