Prawdopodobnie gdzieś dostaje lewe powietrze.
Posprawdzaj czy masz dobrze poskładany kolektor dolotowy, wymienili Ci uszczelki na nowe?? Może dostaje gdzieś lewe powietrze.
Witam. Z tego co pamiętam to w 1.6 nie było krokowych. Posprawdzaj wężyki przy przepustnicy ,jak i uszczelkę pod nią. często obroty falują bo dostają lewe powietrze.
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja.
Moim zdaniem jest przypchany uklad paliwowy od zbiornika do filtra z powodu duzej gestosci ropy a powietrze lapie z pod filtra bo sie wytwarza pod cisnienie a w momecie zgaszenia auta ropa sie wraca do filtra z powodu tego wlasnie podcisnienia. Mam ten sam problem z audi 1.9d. Omin filter przy odpalaniu auta i zdejmij przewod od nadmiaru a nadmiar lap...
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
Jest to normalne, po wyłączeniu nawiewu powietrze swobodnie się przemieszcza stąd to uczucie nadmuchu. Możesz albo zamknąć obieg powietrza (o ile możesz), ustawić temperaturę na "neutralną" albo puścić powietrze na nogi/szybę. A samochód Ci więcej nie pali...
skup się na lewym powietrzu.
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
wymieniana uszczelka pokrywy zaworów I tu szukaj problemu bo ciągnie Ci lewe powietrze. Swoją drogą pisz jednostki przy wskazaniach.
wymieniłem rozrusznik na inną firme był bosch a teraz mam sachs który ma o jeden ząb wiecej i szybciej kręci silnik a obudowe tez wymieniłem bo zasysał powietrze.
Masz Kolego gdzieś lewe powietrze. Sprawdź działanie zaworu obejściowego wolnych obrotów.
Może dostaje gdzieś lewe powietrze?
powietrze w układzie Ustal skąd zasysa.
http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop...
Musi być w kanale dolotowym, bo jest jednocześnie chłodzony przez powietrze.
zobacz na połączenie węża od turbiny Jak dla mnie to albo pękniety wąż wychodzacy z turba albo lub nie dokręcona opaska na wężu Jak powietrze z turbiny mocniej dmuchnie - to syczy
I dlatego wypalanie FAPa w pojazdach PSA powinno się przeprowadzać podczas próby drogowej, nie na postoju. Przepływające z duża prędkością powietrze chłodzi katalizator, podłogę i układ wydechowy.
(at)000352345 a gdzie reszta diagnostyki? Powietrze, układ wydechowy...
a ja wlasnie jezeli pojawia sie to czasem to tymbardziej bym stawiał na lewe powietrze biją tą możliwość tylko zaśniedziałe styki
Dolot sprawdziłeś czy gdzieś nie dostaje się lewe powietrze ?
Pękła opaska od węża, który idzie do dpfa i walilo z niego powietrze.
Zacznę szukać w dolocie podejrzewam może kolektor gdzieś może byc pęknięty i łapie lewe powietrze. Bo zachowania tak jak by miał gdzieś lewe powietrze .
A dlaczego niby ma się cofać powietrze?
JA MIAłEM PODOBNIE I POBIERAł SOBIE LEWE POWIETRZE
najprawdopodobniej lewe powietrze.
Regulacja działa, jak daje na maxa to szumi bardzo ale powietrze nie leci ale tylko z tych 4 kratek. Reszta normalnie działa. Dodano po 3 Peugeot 307 SW z 2007 1,6 HDI Dodano po 1 Zastanawiałam się czy coś się nie odłączylo jakaś rura która doprowadza powietrze? Bo te wszystkie plastiki są mocno już zdezelowane.
A po skasowaniu został jakiś,? Jak ruszasz na zimnym to masz ssanie bo trzyma obroty wyżej to nie gaśnie sprawdź czujnik temperatury wartości przepływomierza i lewe powietrze
Przedmuchiwałem katalizator, a z drugiej strony przytrzymałem ręką i było czuć normalnie powietrze
U kolegi był lekko przestawiony i miał problem, zobacz czy do filtra niedostaje się lewe powietrze.
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
Witam! Dezodorant albo inny "specyfik", szukaj gdzie zasysa "fałszywe" powietrze.
Ciśnienie paliwa , tps, lewe powietrze, do sprawdzenia.
Witam -a siłowniki centralnego są elektryczne czy na powietrze?
w przewodach paliwa lata powietrze?
Powietrze/gazy ze skrzyni korbowej.Jak dobrze skleiłeś i jest przepływ w środku to sobie możesz jeździć ile chcesz.
jak zakończył się problem z klimą?mam to samo ale nie działa strona pasażera i podobnie jak u ciebie zmieniam ustawienia a leci cały czas ciepłe o jednakowej temperaturze powietrze
Ciągnie ci lewe powietrze.Ew.zwarcie wtryskiwacza.
Dzięki za odpowiedz ale szkoda ze tak ma byc ,bo trochę to grzeje nawet wtedy kiedy nie trzeba:)
Która to 206 , pilot na IR czy radiowy , oryginalny , dokładany ? Co łapie , muchy czy powietrze?
weżyk do tego zaworka na pomie sprawdzony przy dodaniu gazu daje powietrze
uczszelki sprawdzałem psikane były samostartem i nic zero reakcji czyli to nie lewe powietrze
Lewe powietrze za przepustnicą
bezpiecznik 10A, klient jeździł na odłączonej instalacji i znowu komputer wylecial w powietrze.
Nie ciśnienie w kolektorze tylko ciśnienie na listwie paliwa, tak która zasila wtryskiwacze. Kolekto dolotowy to powietrze dla silnika.
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
Zacząć należy od diagnostyki silnika. Nie piszesz jakie ma obroty po zapaleniu, jeśli duże to szukałbym gdzie ciągnie lewe powietrze.
Temat udało sie rozwiązać. Przepustnica jest połączona plastikowa rura z kolektorem ssącym. Odkręciła sie jedna z 3 śrub Noi Brał sobie lewe powietrze
peugeot ma jeszcze jedną wadę którą odkryłem w 2 egzemplarzach,w odstępie tygodnia:uszczelki przewodów paliwowych zasilanie i powrót.po odpowietrzeniu wystarczyło poruszać przewodami przy pompie i pojawiało się powietrze w przewodzie.
proponuje silnik krokowy przeczyścić i sprawdzić czy nie dostaje sie gdzieś lewe powietrze.
Ale co jeszcze chcecie wiedziec? Model SW, rocznik 2007, tam jest climatronic dwustrefowy. Nie leci cieple powietrze, tylko zimne (nie maksymalnie zimne [wg opcji] ale zimne)
A cisnienia paliwa jakie?, manometr trzeba wkręcić, jesli powietrze w przewodach paliwowych to trzeba to wykluczyć, może w koszu paliwowym puszcza w zbiorniku paliwowym któraś złączka, może gruszka do pompowania, poruszaj przewodami na uruchomionym silniku i patrz czy nadal pojawia sie powietrze, trzeba coś na początek wykluczyć,
Nie miałem czasu ostatnio zajmować się tym. Sprawdziłem tylko powietrze w przewodzie paliwowym bo to można bez rozbierania sprawdzić.
Witam a po czym wnioskujesz że nagrzewnica jest gorąca, ale jeżeli tak jest to jakiś mechanizm nie otwiera klapy żeby ciepłe powietrze leciało dalej. Druga rzecz to taka że tylko przód nagrzewnicy jest gorący, bo nagrzewnica może być zapchana.
Wygląda że masz przyczynę pompa jest cos nie halo. Sprawdz ciśnienie przed filtrem paliwa bo może być zapchany, tylko ostrożnie nie wysadź się w powietrze ;)
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
Skutery PEUGEOT SPEEDFIGHT były chłodzone cieczą, ale były też wersje z powietrzem. Aprilla też miała niektóre modele z cieczą. Ogólnie to szukaj silników z dopiskiem "LC"
Gaźnik nie podaje odpowiedniej dawki paliwa. Załóż filtr i wyreguluj gaźnik. Tu masz tą samą sytuacje: http://www.jednoslad.pl/forums/topic/odp...
Dzięki Panowie za sugestie, wszystkie sprawdzę, ale powiedzcie mi jeszcze kwestie dotyczącą powietrza zbierającego się w gruszce, skąd by się brało ? i czy ona tak pracuje że zawsze w niej jakieś powietrze jest ?
Jutro wyjmę czujnik i sprawdzę czy w skrzyni jest napęd, co do czujnika to uruchomię go na stole na sprężone powietrze i zobaczymy.
Lewe powietrze , czujnik położenia przepustnicy.
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
Znowu się zapowietrza rano pusty zbiorniczek był słychać jak w chłodnicy bulgocze powietrze jak go odpowietrzyć
Zobacz skąd masz powietrze dla tych obrotów.
Przecież to jest osłona termiczna kata i ona nie jest połączona z wydechem :) , nic nie pękło. Wypadanie załonu w ew10 najczęściej spowodowane popychaczami. Ew podsysa powietrze gdzieś.
Sprawdz jeszcze temostat czy nie jest caly czas otwarty wtedy tez dlugo bedzie chodzil na ssaniu.Moze tez gdzies zasyssac lewe powietrze i mieszanke wzbogacac.Moze byc temistor powietrza itd.Swiece zaplonowe sa czarne?obroty nie sa zwiekszone?
Wszystki elementy do sprawdzenia pompę na krótko po odłączeniu od elektroniki oczywiście. Wszystkie grzałki miernikiem wystarczy. Najważniejsze to dysze wysterowalem PWM o małej częstotliwości i kopresorem przedmuchałem aż ładnie z drugiej strony przelatuje powietrze. Na koniec procedura odpowietrzania napełniania układu wtedy widzisz że elektronika...
To, że do układu dostaje się powietrze to raczej pewne ale jakbyś miał przetarty przewód to miałbyś wyciek. Pytanie jaki masz filtr paliwa. Występowały tam filtry w plastikowej obudowie- nierozbieralne. Zaczął bym od szukania przyczyny w filtrze, bo jego obudowa pomimo nierozbieralnosci jest łączona z dwóch elementów i na tym łączeniu dostaje się powietrze
warto sprawdzic przewody czy nie ma w nich powietrza,bo objaw podobny jak mialem powietrze w sprinterze
Peugeot buxy
Sprawdź świece ,kable i filtr powietrza DIESEL musi mieć powietrze żeby zapalił.
A, w lecie ogrzewanie używasz. To może zimą klimatyzacja? Wyłącz wentylator. Daj jakieś 2tyś obrotów i zobacz czy obydwa przewody są cieple. Jak tak włącz dmuchawę na 1 bieg i wtedy zobaczy smucą ciepłe powietrze i się nie schładza po chwili.
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
Chyba tak, nie wiem do czego on jest a leci z niego jakieś powietrze lub spaliny jest gruby i nie podłączony do niczego
instrukcje serwisowe nie przewidują napraw z głową, tylko wymiany Jesli chcesz "naprawiac z glowa", to zastanow sie nad dzialaniem popychacza hydraulicznego. Mysle, ze przestaniesz "wyciskac olej". Ciepłe powietrze zawsze pomaga na podparte zawory do rozruchu Chcialbym uslyszec wyjasnienie tego fenomenu.
Sprawdz szczelnosc w ukladzie dolotu powietrza byc moze lapie gdzies "lewe"powietrze i glupije:)
Po zamontowaniu drugiego czujnika temp. paliwa Równie dobrze mogłeś zmienić powietrze w kołach.
Czesc. Tego typu problemu z reguly sa trudne do zdiagnozowania, ale nie mozna wykluczyc wersji tego elektryka. Czujnik moze byc uszkodzony i przy osiagnieciu konkretnej temperatury moze wysylac bledne informacje do komputera, co moze skutkowac podaniem niewlasciwej mieszanki paliwo/powietrze i wlasnie dlawieniem silnika. Koszt wymiany nie jest jakos...
W jednym z odcinków Naprawy nie do naprawy Adam przerabiał czujnik temperatury płynu, który źle wskazywał bo był w powietrzu. Jakiś Peugeot chyba. Auto nie odpalało po rozgrzaniu. Stało pod płotem 11 lat. https://www.youtube.com/watch?v=FGRJ9QQm... PC
Witam, mój problem polega na tym że auto traci moc i szarpie przy przyśpieszaniu. Podpiąłem auto pod komputer i wykryło błędy P0201, P0202, P0203 wykasowałem i po przejechaniu i ponownym podłączeniu wykryło P0201, P0202 i P0204. Wyświetla sobie co mu się podoba, czasami jest tylko P0202 wymieniłem wiązkę co idzie do wtrysków, nic nie dało. Cewka też...
sprawdz stan koła pasowego wału i stan czujnika GMP i jego złącza dodatkowo sprawdz zapowietrzanie sie ukladu paliwowego (powietrze w przewodach paliwa)
Kolego załóż wiatrak i popatrz na niego, pomyśl. Ma dmuchać powietrze do komory silnika.
Wszystkie problemy występowały przed wymianą rozrządu, został on wymieniony bo szukali przyczyny usterek. Podsumowując auto na wolnych obrotach zaczęło telepać pokazał się błąd w/w , wentylator nie chciał się wyłączyć , tracił moc i skakały obroty oraz dostawał się olej do płynu chłodniczego. Wymieniono uszczelkę pod głowicą z planowaniem z gniazdami...
Witam. W moim aucie PEUGEOT, nagrzewnica BEHR miałem podobny problem i winnym okazała się uszkodzona klapa mieszająca powietrze w kanale nawiewu. Dokładniej wysypało się koło zębate przekazujące moment obrotowy z silniczka napędu klapy. Podczas usterki efekt był taki, że niezależnie od ustawionej temperatury nadmuch podawał cały czas tą samą temperaturę...
http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
I tu się mylisz, jeżeli będzie powietrze to będzie i klekot.
Witam, posiadam Peugeot 508 rok 2012 140 KM, chciałbym odpowietrzyć układ ponieważ od strony pasażera słabo grzeje ogrzewanie, auto rozgrzane do 75 stopni odpowietrznik przy termostacie popuszczany i nadal problem. Nagrzewnica nowa termostat nowy klapy sprawdzone. Przy wejściu do nagrzewnicy jeden wąż gorący drugi natomiast mniej. Wentylator nie chce...
W sprawie ogrzewania: Nagrzewnice już mam nowa. W starej jeden przewod był gorący drugi letni. Teraz na nowej nagrzewnicy oba są gorące jak piec)). Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jest mały obieg i duzy tak jak powinno być. Po wymianie nagrzewnicy i prawidłowym odpowietrzeniu była poprawa ogrzewanie zaczęło działać. Ale z czasem...
Mam takie wrażenie jakby pompka przy filtrze przepuszczala powietrze bo nawet nie pompuje paliwa
Wszystko począwszy od stanu i poziomu płynu chłodzącego oraz termostatu poprzez zapowietrzenie układu i nagrzewnicy a skonczywszy na droznosci i połączeniu kanałów doprowadzających powietrze do kabiny.
Żeby coś naprawić to trzeba podpiąć pod komputer i zobaczyć w parametrach w czym jest problem. Bez diagnostyki to szukanie nie ma sensu. Jak się nie mylę to jest tam dwustrefowa klimatyzacja. Zbyt niski stan czynnika też może powodować cieplejsze powietrze od strony kierowcy. Opcji jest dużo.
Masz pęknięty kolektor ssący, albo inne uszkodzenie skutkujące obcym powietrzem.
Do sprawdzenia czujnik pol. walu , najlepiej na stole sprawdzić opornosc jednoczesnie podgrzewajac go goracym powietrzem .
Postaram się w miare mozliwosci sprawdzic przez podmiane niektore elementy. Dodam ze jednym z objawów jest inny dzwiek dobiegajacy z turbiny. Kiedys swiszczało przez cały czas po nacisnieciu gazu. Obecnie jest to krótki swist pojawiający się dopiero po puszczeniu gazu, nie wiem jak to wytłumaczyć- jakby ktos nagle spuscil powietrze :P
Witam. Mam problem z nawiewem w Peugeot 407 2005. Otóż lewa strona działa dobrze a z prawej leci ciągle zimne powietrze. Regulacja nawiewów działa prawidłowo. Proszę o pomoc.
Mechanik powiedział że jest to wina silniczka krokowego który wymieniłem i nadal jest to samo, czujnika nie sprawdzałem ale będę musial, jest możliwość że łapie "lewe" powietrze i przez to ?
Tak. Powietrze w oponach skiśnie.
Nawet na rezerwie nie mam pęcherzyków, bak mam oczyszczony bo robiłem pompe wtryskową, a filtr mam teraz z benzyny bo niema na nim problemu z lewym powietrzem.
Dzieje się coś , jakieś błędy , jak nie to wydmuchaj sprężonym powietrzem i zakładaj .
klimatyzator powietrze powietrze monobloki powietrze powietrze pompy ciepła powietrze powietrze
skrzynka przekaźników czujnik poślizg naprawa sterownik silnik pralka
GAZ-51 skrzynia biegów: 4 bieg wyskakuje, zgrzyta, nie wchodzi do końca – synchronizator, naprawa Makita – rezystancja termistora w akumulatorach LXT, CXT, BL1013, BL1860B, XGT