nastawnik pompy z opiłków
A czy nie lepiej, byłoby zamontować drugi taki sam czujnik i porównywać stany np z pewnym poślizgiem np 1 sekundą? Jeśli któryś nie wykryje to uruchomi alarm.
To nie jest Kolego wina skoków napięcia. Po prostu przekaźnik załączania kompresora klimy ma czujnik poślizgu paska. W przypadku luźnego paska kompresor wyłączy się krotko po załączeniu klimatyzacji.
Czujnik kąta skrętu (ta kierownica) następnie pewnie ESP związane z czujnikiem kąta skrętu (auto w poślizgu) oraz chyba czujnik ciśnienia powietrza w kołach. Nic co by powodowało niemożliwość odpalenia auta.
100 - Błąd systemów sterowania, wzmacniacz 1 w jednostce sterującej DME. Przełożenie skrzyni biegów/silnika nieodpowiednie dla wybranego biegu. Wadliwy sygnał czujnika prędkości. Zbyt wysoki poślizg w transmisji. 153 -Jednostki sterujące o różnym statusie CAN są zainstalowane na ten sam bus. Wymień na prawidłowe jednostki. Ps. czy skrzynia biegów od...
Jeśli masz poślizg na postoju to prawdopodobnie masz uszkodzenie w czujniku na osi napędowej okablowaniu czujnika lub w samym modulatorze tylnym. Sprawdzić wartości prędkości czujników osi napedowej
Znaczenie kontrolki: Czujnik radaru poślizgu kół. W praktyce kontrolka powinna się pojawić w momencie, gdy włączysz ręcznie układ redukcji poślizgu. Ale znalazłem też informację, że przerwa w wiązce elektrycznej również powoduje wywołanie w/w wskaźnika.
Zobacz czujnik jav może no cały czas w poślizgu jakie ma parametry ile ma przeciążenia w lewo czy w prawo tył przód podaje parametry w g
Można mierzyć drogę, prędkość oraz przyspieszenie pojazdu. W dwu ostatnich przypadkach drogę uzyskuje się przez całkowanie po czasie: s = ∫vdt , v = ∫adt. Są specjalne czujniki przyspieszenia budowane na bazie piezoelektryków.
Witam. Po pierwsze wyczyść wszystkie rolki zwłaszcza te od poboru papieru z pojemnika. Często zacięcia spowodowane są poślizgiem rolek i opóżnieniem transferu papieru lub też zakurzony czujnik papieru. Co do zatykających się głowic to jaki tusz kolega używa ?
Zgadzam się z opinią że termik w pełni nie zabezpieczy przed ścięciem klina. Zwłoka jest zbyt duża i nie zdąży zadziałać, lub zadziała zaraz po ścięciu klina. Można by pokusić się zbudować czujnik poślizgu sprzężony z osią silnika, reagujący w czasie zasilania silnika, na spadek obrotów poniżej nastawionej wartości, z również nastawianą (niewielką)...
Oczywiście jak radzi Kolega horse667 przedmuchaj transoptory. Ta konstrukcja sprawia, że wydostające się z zespołu drukującego drobinki toneru migrując po wnętrzu (z wielką pomocą wentylatora) osadzają się wszędzie. Także na powierzchni rolek transportujących papier. Dochodzi do poślizgu, arkusz nie dochodzi do czujnika w przewidzianym czasie i urządzenie...
Oszukiwanie czujników uważam za mało mądre - tworzy fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Lepiej już wyłączyć w aucie ich obsługę. Raczej odwrotnie, to właśnie czujniki powodują fałszywe poczucie bezpieczeństwa, bo elektronika robi za mnie wszystko, ciśnienie skontroluje z poślizgu wybawi, można cisnąć pedał gazu.
Te rozmiary różni nie tylko szerokość opon, ale też ich wysokość. Rozmiar mniejszy, który był z przodu został odczytany przez czujniki ABS jako poślizg pojazdu i stąd problemy. Samochód powinien posiadać wszystkie cztery koła o tym samym rozmiarze opon a wtedy nic takiego się nie dzieje.
Witam. Auto jak w temacie. Proszę o interpretację kodu błędu: 00765 - Czujnik kontroli poślizgu (zmiana pozycji tłoka) – G149 Co ten kod dokładnie oznacza? jakie ma skutki na poprawną pracę silnika? Dodam iż auto pracuje w należytym porządku, błąd ten po usunięciu powraca po jakimś czasie.
Zły odczyt z czujnika, auto widzi, że koło wpada w poślizg i włącza ABS. W bardzo wielkim uproszczeniu.
Jest to kontrolka ASR musisz sprawdzić poprawność działania ABS czujników prędkości itd. Różnica prędkości kół przednich i tylnych jest interpretowana przez ABS jako poślizg i redukuje w ten sposób moc silnika by odzyskać przyczepność z podłożem .
Do czujnika ciśnienia (różnicy cisnien) ?
F 81 oznacza że obroty na wyjsciu skrzyni biegów są niższe niz wynikalo by z załączonego biegu i obrotow silnika.Najczęsciej uszkodzenie czujnika obrotow,poślizg sprzęgla itp. Do sprawdzenia wtyczka c27 i c 28,cisnienie na sprzeglach A i C,PWM na cewkach sprzegiel A i C. Za malo danych by określic ktore sprzęglo się ślizga. Ja bym skalibrowal calą skrzynie...
sory za brak odpowiedzi ale dlugo niemiałem czasu a od tego czasu miałem kilka innych zadań i o tym zapomniałem. zastosowałem czujnik Halla wyciągnięty z siłownika - magnes zastosowałem zwykły z drzwiczek kuchennych. Umieściłem jeden na kole pasowym koło przekładni a drugi na kole napedzanym. stosunek przekładni tych kół był 1/ 2 więc nie było jakis...
Jest tylko kontrola trakcji TC stąd na desce kontrolka od poślizgu. Tak to pod lewarkiem biegów to YRS. Nie było ESP tylko czujnik w maglu
Rozumiem. Ale gdyby ktoś znał model takiego czujnika byłbym bardzo szczęśliwy, gdyż może wystąpić poślizg jeżeli koło pomiarowe jest wykonane z metalu.
Brałeś pod uwagę indukcyjne czujniki obrotów, miałbyś w PLC gotowy sygnał, można je precyzyjnie ustawić, więc nawet małe poślizgi byłyby szybko wykrywane.
W przypadku luźnego paska pojawi się błąd - prędkość obrotowa silnika jest odczytywana z alternatora i z czujnika na silniku. Obie wartości są na bieżąco porównywane i jak wystąpi poślizg wartości już nie będą takie same.
A sorki to czujnik załącza przekaźnik. Czujnik assemtech przekaźnik MY2N (DC). Kurde poślizg nie wiedziałem tego ze musi być ta dioda. Zmienię przekaźnik na MY2N-D2 ma wmontowaną diodę.
kiedyś ifm miał w ofercie taki układ do kontroli poślizgu - kontrolował czujnik na części napędzającej i napędzanej ale ostatnio oglądałem na stronie i go nie widziałem, może inna firma robi coś takiego
Możesz dać czujnik na samym silniku. Jeśli to przekładnia łańcuchowa to poślizg nie występuje. Najlepiej dać jakiś czujnik indukcyjny a na osi silnika przymocować tarczę zebatą.
Wiesz co zależy mi na czymś bardziej powiązane z powierzchnią kabla. Taki czujnikiem jak mówisz nie pomijam poślizgu jeżeli zrobię to na rolce. Oczywiści mogę to obliczać z ilości zrobionych obrotów na wrzecionie ale nie jest to też wariant z byt dokładny.
zgłupiał i podnosił oraz opuszczał element. To robotyczny wstrząs mózgu :D, tylko tu ciężko stwierdzić w którym miejscu jest mózg. Co mogłoby zabezpieczyć przed taką sytuacją? Czujnik przechyłu czy kontrola "ciągłości podłoża" ? Można spróbować umieścić na dolnym obwodzie korpusu czujniki odległości które będą sprawdzać czy podłoże nie ma gwałtownego...
Ad 5 5 Charakterystyka mechaniczna dwufazowego silnika pradu przemiennego Rozumiem, że chodzi o silnik indukcyjny (asynchroniczny) Charakterystyka takiego silnika będzie miała taki sam kształt jak dla silnika 3-fazowego tego typu. To zależność wartości momentu obrotowego w funkcji prędkości obrotowej lub poślizgu s (s=0 dla prędkości idealnego biegu...
Chcesz powiedzieć że na dolnej skrzyni nie występuje poślizg? Nie możliwe jeżeli jest to jest niezależnie od tego czy niski czy wysoki zakres. A co do tych komunikatów to być może że czujnik pozycji zakresów nie trybi i przez to tak jest. Jak kolwiek jest to nie związane z poślizgiem
spotkalem sie z takim przypakiem wielokrotnie. może to być problem z któryms czujnikiem kola(nieprawidłowe zczytywanie predkości koła-za niskie i wykrywanie poślizgu). zapnij to swojego autka interfejs i podejrzyj który czujnik fałszuje
Na pedale sprzęgła jest jeden potencjometr, spójrz w rozpiskę pinoutu na początku tematu. Może źle na niego patrzysz i mierzysz. Poza tym na pedale są dwa przełączniki, ale służą w instalacji elektrycznej ciągnika. Masz wersję z przełącznikiem pod kierownicą czy z przełącznikiem na desce (obok kontrolek)? Ruszanie z rewersu działa normalnie czy też...
Błąd 41 to poślizg w skrzyni biegów. Błąd 127 to za wysoki sygnał z czujnika poziomu paliwa.Ten błąd nie jest zachowywany w pamięci.Jest tylko tak długo jak występuje problem. Poniewaz nie masz wszystkich biegów to ja bym obstawial sprzegło główne ( przednie).Trzeba by sprawdzic cisnienie na porcie sprzęgła.
Powinien zadziałać TYLKO wtedy, gdy conajmniej jedno z kół będzie miało mniejszą prędkość obrotową niż inne, czyli przy poślizgu. Jeśli wcześniej odblokowywał przy hamowaniu bez poślizgu to miałeś problem z czujnikami przy kołach! Jeśli są luźne trzeba solidnie zamocować, duża odległość uniemożliwia też pomiar prędkości obrotowej koła, więc końputer...
Cześć. Mam problem ze skrzynią w swoim c3. Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Podpięcie pod kompa dało niezła listę. -Błąd informacji o prędkości pojazdu z ABS -czujnik prędkości skrzyni biegów :brak sygnału nieciągły -poślizg skrzyni -regulacja ciśnienia oleju -moment obrotowy silnika (z magistrali CAN) nieciągły -CAN usterka komunikacji z ESP nieciągły...
Wymieniłem cały fuser i OK. Endruf trafiłeś wygląda na to, że papier dostaje jakiś poślizg.
Koledzy, mam problem z ABS/ESP. Laguna 2 2001r. 1.9 dci. Raz na jakiś czas zapala się kontrolka i system jest nieaktywny. Sprawdzał znajomy na komputerze w ASO i wskazywało wszystko na jeden z czujników w lewym tyle. Dla testu zamieniliśmy czujniki stronami, i wydawało się że pomogło (przy tej okazji wyczyściliśmy styki od obu czujników), ale po testach...
Odnośnie pytań: 1. Licznik się kasuje jak deska się skończy. 2. Dwa enkodery - czujnik deski jest pomiędzy dwiema rolkami.Deska wjeżdża pod pierwszą rolkę, impulsy zaczynamy zliczać gdy najedzie na czujnik - poślizg na wejściu wyeliminowany. Po np. 30cm przełączamy zliczanie na drugą rolkę i przestajemy zliczać kiedy zejdzie z czujnika. Błąd bezwładności...
Auto uruchomione, przyczyną była cewka zapłonowa. Mam natomiast inny problem. Musiałem zdjąć kierownicę i ciężko schodziła i pociągnąłem kierownicą za wtyczkę i rozpiął się czujnik skrętu. Złożyłem to do kupy ale świeci się teraz na lewym zegarze trakcja (samochód w poślizgu) a na prawym T/C. Na bank musiałem coś źle poskładać. Zdjalem kierownicę, obróciłem...
i za odłączenie w pełnym obciążeniu Co rozumiesz przez "odłączenie w pełnym obciążeniu"? Jaki jest sens odłączać sprężarkę jak w danym momencie jest zapotrzebowanie na pełne chłodzenie? zresztą inny do V6 a inny do V8 Jest inny, bo jest inna liczba impulsów zapłonowych. W dieslu jest jeszcze inny sposób generacji tych impulsów. Ogólnie zasada pracy...
Pracuję nad projektem, w którym potrzebne mi będzie narzędzie, mierzące czas poślizgu pojazdu. Kminiłem, żeby użyć do tego właśnie któregoś z tych czujników i połączyć to jakoś z zegarem - to zadanie dla kolegi, programisty. W mojej gestii jest zebranie potrzebnych narzędzi i podłączenie je jakoś pod kompa, żeby kolega mógł działać swoje czary. Dodano...
Dokładnie na wałach są wkręcone małe śruby fi4, w logo wejscie I3,I4 załatwiają tą sprawe. Sprawdzałem do 2000tyś obrotów i bez problemu. Do 4000 tyś obrotów logo powinno sobie poradzic jak i czujniki ( trzeba miec specyfikacje czujników z jaka czastotliwością mogą pracowac)
Wymieniłem obydwa czujniki, olej i te zawory. Brak błędów ale na gorącym silniku chyba między 3-4 biegiem przy mocniejszym przyspieszaniu następuje poślizg w okolicach 3 tyś obrotów a po załączeniu szarpie aż piszczą koła. O co biega ?
Człowiek koryguje tor po jakim porusza się wózek. Czujniki to wzrok osoby kierującej. To jest rozwiązanie jest znacznie skuteczniejsze niż enkodery. Niweluje wpływ nierównomierności podłoża i poślizg kół.
W urządzeniu diagnostycznym wchodzisz w parametry bieżące i powinien być podgląd prędkości toczenia kół. Jeżeli impulsator któregoś czujnika jest uszkodzony system ABS interpretuje to jako poślizg i bez potrzeby się załącza.
Chiński zamiennik całego zamka to około 100zł, nie opłaca się już tego robić. Dawniej wytartą dziurę wypełniałem poxipolem albo czymś podobnym i na wierzch blaszka wycięta z puszki po napojach, na głagkość i poślizg. Można też kombinować z mikrostykiem z blaszką.
Jeżeli chodzi o ABS i ESP to moim zdaniem nie działało ESP z takimi błędami jak brak adaptacji czujnika przyśpieszenia. Zwłaszcza że na ich podstawie odczyty z tych czujników sterownik wie o ewentualnym poślizgu samochodu. ABS raczej na pewno działał. Jeśli chodzi o wypadki, to faktycznie są błędy z których można wnioskować o wypadku z 2015r ale nie...
Sprawdź prędkości kół w czasie jazdy jakie odczytuje sterownik ABS. Skoro pedał chrupie przy hamowaniu to któreś z kół kręci się wedle sterownika z inną prędkością i ten próbuje wyrównać prędkość kół i nie dopuścić do poślizgu. Możliwe, że któraś z koronek z których czytają czujniki jest uszkodzona lub zabrudzona. Po sprawdzeniu prędkości kół jakie...
Witam! Nie do końca wyjaśniłeś jaką chropowatość powierzchni posiada element napędzany i jakie ewentualnie dodatkowe siły na niego działają, bo jeżeli to tylko samo obtaczanie to problem jest niewielki. Masa 500kg nie jest wielką a obroty rzędu 10/min bardzo małe. Gdybyś nie poddawał obciążnika żadnym dodatkowym oddziaływaniom to podłączasz napęd np...
Tak, pomiar trzeba zrobić na mechanizmie wysuwającym pręt. Impulsy obrotów koła(czujnik indukcyjny), albo enkoder zamontowany na wspólnym wałku(dokładniejszy pomiar bez zależności od np. ewentualnych poślizgów przy starcie i hamowaniu). albo inne zależnie od rodzaju aplikacji może tu: http://www.wobit.com.pl/
Prędkość jest mierzona ze średniej czujników ABS. Do tego "odbija" pedał hamulca. Podlącz to i sprawdź czy przy jeździe na wprost wszystkie czujniki pokazują tą samą prędkość. Jeśli któryś pokaże inaczej to system uznaje że koło jest w poślizgu i zwalnia zacisk hamulcowy do momentu aż uzyska ono takie samo wskazanie jak reszta.Pedał wtedy jak to nazwałeś...
Rolka i separator, które wymieniłem, to zamienniki, ale kartki pobiera bez problemu. Drukarka zacina się zawsze dokładnie w tym samym momencie. Gdyby to była wina rolki pobierającej lub separatora, to pewnie występowałyby jakieś poślizgi. Może wina jakiegoś czujnika. Nie mam pomysłu. I za co odpowiada sprzęgło w drukarce ???? Jak się tego dowiem, to...
Kontrolka silnika się świeci cały czas z samochodem też kontrolka trujkatna zulta z poślizgiem to chyba ABS wszystkie bezpieczniki są ok ale na pompę paliwa nie ma zasilania bo wyciągnąłem bezpiecznik i sprawdzałem miernikiem morze to czujnik wału
Zgadzam się, poślizgi na paskach klinowych za pośrednictwem czujników halotronowych zliczających obroty wprowadzaja w błąd procesor sterujący mechanizmem, druga sprawa sprawdź czy w mechaniźmie są zabudowane inne włączniki np.krańcowe (mechaniczne lub optyczne).
Pozwólcie, że wtrącę swoje "trzy grosze". Przewijanie polii tylko pozornie jest proste. Ilekroć podchodziłem do tego tematu, zawsze pojawiał się głównie problem równoległości osi wałów oraz różnice w grubościach folii. W takich przypadkach folia "ucieka" na boki ale umówmy się że to problem mechaniczny. Szkoda że nie napisałeś dokładniej o gabarytach...
Witam Potrzebuje układu który do którego będzie podłączone kilka czujników +/-3 zbliżeniowe i 1 pojemnościowy. Chciałbym aby układ ostrzegł mnie o spadku częstotliwości pracy czujnika zbliżeniowego(np poprzez buzzer) oraz pokazał np na wyświetlaczu 7 segmentowym na którym z czujników wystąpił spadek częstotliwości. Cały ten układ potrzebuję do alarmowania...
Dzień dobry. Pomyliłem się, opisywałem podajniki do 4350 i pochodnych. Ale różnica w stosunku do 5200 nie jest zbyt duża. Dane z size detector to informacja dla drukarki jakiego formatu ma się spodziewać. Chodzi raczej o zależności czasowe pomiędzy reakcją czujników na przejście papieru, i niwelacje poślizgów, efektów zużycia rolek, mechanizmu transportu...
Tak, alarm czyli uaktywnienie wyjścia przekaźnikowego ma się pojawić w chwili spadku obrotów (zużycie pasków, poślizg) bądź zerwaniu pasków. Najbardziej pasowałby układ na przetworniku cz./napięcie i komparator.
Problem w tym że na jednym z czujników w czasie jazdy z równą prędkością zmienia się wartość, czyli trzy czujniki mają stałą prędkość a na jednym prędkość się zmienia przynajmniej o 2km/h wtedy asr pokazuje poślizg koła a poślizg nie jest błędem więc błąd nie będzie wykryty. Podłącz sprzęt do diagnostyki i sprawdź w czasie jazdy który to czujnik. Może...
Witam. Stawiałbym na mechanikę. Sprawdź zespół sprzęgła. Szczególną uwagę zwróć na poślizgi, działanie idlera i ewentualne pęknięcia poliamidu. Przeczyść czujniki pod talerzykami.
Witam Kontrolka wtrysku powinna zaświecić się po przekręceniu kluczyka i gasnąć po kilku sekundach ( w tym czasie ECU przeprowadza test czujników ). W czasie jazdy zaświecenie się jej wskazuje na wystąpienie jakiejś nieprawidłowości w sygnale z któregoś czujnika zamontowanego na silniku. Może wystąpić też sytuacja w której w czasie deszczu wjeżdzasz...
Robocik nie może dotykać ścian to raz ,a poza tym co będzie jeśli po prawej i lewej nie będzie ścianki pogubi się. No i tu jest twoje zadanie (po latach nauki) stworzyć takiego robota, program (logika sterująca) aby uwzględnić taką ewentualność. Zdecyduj czy będzie to robot poruszający się na kołach (gąsienicach), kroczący czy jakieś inne rozwiązanie?,...
Nie ma żadnych błędów w sterowniku, i jeszcze dzisiaj zauważyłem ze jak zatrzymuje sie na górce i przód samochodu jest w duł kontrolka gaśnie na moment Dodano po 2 Kontrolka mruga tak jak by samochód był w poślizgu cały czas..
Wszystko bardzo ładnie, ale co będzie, jak materiał poślizgu dostanie na tym transporterze ?? Co tam jest transportowane, może by jednak inny czujnik zastosować ?
Drogi kolego. System EBS przy uszkodzeniu czujnika obrotów może wyłączyć elektronika modułu osi tył ze względu na niemożliwość monitorowania zachowania się układu osi przy poślizgu. Powoduje to że zachowany jest hamulec podstawowy co skutkuje słabszym hamulcem i dłuższą reakcja systemu hamowania. Usuń problem a prawdopodobnie wszystko wróci do normy.
jakie pokazuje przeciążenia jedne i dugie? nie rozumiem jakie przeciążenia ??? Jeśli samochód ma esp to uruchamia go na podstawie jakichś czujników, są to czujniki przeciążeń wzdłużnych i poprzecznych (chyba tak się to nazywa) oraz położenia kierownicy i prdkości koła, na podstawie których przyhamowuje abo odpuszcza któreś koło ewentualnie koła według...
Wydaje się że błąd 37 może być spowodowany błędem 25.Jak wali z dwóch czujnikow zakresów biegów to komp zgłupiał i pokazuje poślizg na powershifcie bo nie wie z jaką w końcu prędkością ma się obracać skrzynia.Ja by sprawdził najpierw czujniki range-a. Co prawda problem z układem kierowniczym może sugerować problem z ciśnieniem oleju i co za tym idzie...
z tego co widze auta te 1989-1996 miały ABSy ino sprawdź to moze jakis czujnik wysiadł lub jest zabrudzony tu masz klip i zobacz co do absu
Jak czujnik to tak jeśli będzie np. koronka pęknięta na przegubie to już nie a będzie czytał poślizg koła.
A czujnik się nie wiesza? Ramię nie stawia oporu? Byćmoże poślizg powoduje ze spada z opóźnieniem a w tym czasie próbuje pobrać papier którego nie ma. Czy pasuje idealnie w wycięcie w podnośniku? C.
SPN 3131 Lewy moduł regulacji ciśnienia osi przedniej – zawór zapasowy Strategia monitoringu Kontrola czujników ciśnienia Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza żółta • Lampka kontrolna żółta • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 0 Błąd nieokreślony Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 5 Tekst wskazania - Centralna lampka...
Witam Mam taki problem z Climatronic'iem. Jak nie jest zbyt gorąco (np. poniżej 25C) to to klimatyzacja działa ok, ładnie chłodzi i nic sie nie dzieje. Natomiast gdy na zewnątrz jest gorąco to klima się załącza i zaraz się wyłącza (po 1s - 3 s). Wcześniej myślałem że to może przez małą ilość czynnika, ale klima została doładowana i dalej to samo. Climatronic...
A jak wchodzisz w zakręt to prędkości odpowiednie. Lewe czujnik muszą pokazywać większą prędkość prawe mniejszą przy skręcie w prawo. ESP może być sprawne tylko ma złe odczyty i zaczyna korygować twój tor jazdy bo myśli że masz poślizg. Skąd wiesz że czujnik skrętu ok. Nie pamiętam w którym kanale, można podejrzeć w blokach pomiarowych jaki aktualnie...
smar silikonowy, niektórzy używają wazeliny albo pasty poślizgowej
A co to znaczy błąd poślizgu skrzyni? Dodano po 1 Witam, potrzebuje porady jak sprawdzić napięcie i rezystancję czujnika zaworu EGR i czujnik położenia przepustnicy chodzi mi które PINY do MASY który do napięcie, które PIN do sygnał. proszę o wskazówki najlepiej schemat, zdjęcie. Podsyłam jeszcze aktualny skan moich błędów z ECU. Nadmienię tylko że...
Teoretyczne informacje na temat czujników zanajdziesz też w książce "PODSTAWY ROBOTYKI. Teoria i elementy manipulatorów i robotów", praca pod red. Adama Moreckiego i Józefa Knapczyka, WNT Warszawa. Taka książka z robotem hondy na okładce, czarna. Jest tam rozdział "Czyjniki i sensory dla potrzeb robotyki" (30 stron) o czujnikach (położenia, prędkości,...
Przy DTC moze tak ale nie przy sterowaniu predkoscia (podwojne sprzezenie zwrotne). Musisz przeciez znac predkosc pola aby utrzymac zadana predkosc wirnika. Widzialem kody takich sterownikow tez czujnikowych i wszystkie uwzglednialy obliczenia poslizgu. Sam nigdy sie w to nie wglebialem wiec glowy nie dam. W metodach wektorowych FOC, DTC z czujnikiem...
Ecu potrzebuje tej wartości od ESP//ABS i wzajemnie. Do stabilizacji toru jazdy w poślizgu ,czytaj zmniejszenia mocy silnika. Dla testu odepnij abs i jego czujnik przyspieszenia i wykonaj jazdę. Tez bedzie szarpać. Problem leży najcześciej w instalacji zapłonowej.
Tylko wersja 510km ma E-fan, w którym DMCI ECU steruje stopniem poślizgu wentylatora. Piszesz Kolego o czujniku B335 "clutch electronic controlled fan" ???? w tym 5 przewodów: pin 1 -> sygnał prędkości pin 2 -> 31 pin 3 -> 15 pin 4 -> PWM pin 5 -> 5V
41 - różnica między prędkością wejściową skrzyni a wyjściową (skrzynka "ślizga" się, poślizg na koszach). 56 - Selekcjoner, złe ustawienie lub uszkodzony.
Raczej to się samo nie przestawiło. Nie mamy informacji o pasku na silniku. Zdarza się, że poślizg jest odczytywany jako błąd. Kiedyś miałem Whirlpoola siódmy zmysł i tak się działo. Jeśli idzie o czujniki, nie lubią one brudu. Może jest to kwestia kamienia i osadów z proszku. Ale to dotyczy dłużej użytkowanych pralek.
Jak sztywna folia to można "odmierzać" poprzez jej wysuwanie (np. do czujnika optycznego) i...ciach! :); jeżeli miękka to najlepiej nadzorować obroty rolki posuwu enkoderem...(przy założeniu, że nie ma poślizgu).
Na wyświetlaczu nie pokazuje kodu usterki tylko kontrolki się palą abs i kontrolka samochód w poślizgu chyba że trzeba wejść w komputer ale tam jest wszystko po niemiecku. A po podłączeniu komputera powiedział elektryk że to błąd czujnik prędkości rotacji ESP.
Powodem jest na 99% źle zakodowany sterownik. Inne powody to poślizg paska napędzającego, lub brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej sprężarki. Jeszcze inne to zwarcie w obwodzie, lub zbyt wysoka temp. silnika widziana przez sterownik silnika.
Auto samo zaczyna zjeżdżać w prawo po 2,3s jazdy prosto. Niezależnie od prędkości? Niezależnie od rodzaju nawierzchni? Czy przy skręcaniu słychać stuki jakby strzelanie sprężyny? Czy prześwit między kołem a błotnikiem na przedniej osi dla obu kół taki sam, na tylnej osi też? Puszczam kiere i auto zaczyna lecieć w prawo po kilku sekundach. Ciśnienie...
Za prędkość przesuwu taśmy odpowiada tylko i wyłącznie silnik capstain, pod warunkiem że nie ma żadnego poślizgu taśmy na wałku tego silnika. Patrząc na zdjęcia z linku który podrzuciłem to akurat żeby wyjąć wirnik silnika capstain i przesmarować jego łożyska to nie powinno być żadnego problemu. Na wcześniejszym Twoim filmie słychać że ten silnik chodzi...
Zlikwiduj ten błąd, który napisałeś a reszta naprawi się sama. BS (ebs ) wabco nie ma czujnika obciążenia, tylko żeby wyliczyć wymaganą siłę hamowania, sprawdza poślizgi różnicowe pomiędzy kołami. Jak tego nie umie zrobić to przechodzi w tryb awaryjny. A wtedy nie ma stopu i innych bajerów .
Gdybyś podjechała do kogoś, kto popatrzy w parametry w czasie jazdy, byłoby wszystko jasne. Błędów nie będzie, urządzenie jest oszukiwane przez któryś czujnik (dociera do sterownika informacja dokładnie taka, jak w czasie poślizgu jednego z kół), nie widzi tego i "reaguje prawidłowo", ingerując w czasie hamowania.
Spróbuj uruchomić mtv bez kasety.Zaklej czujniki tape end po bokach kieszeni kasety.Zwróć uwagę,czy poślizg przewijania na podglądzie nie wynika ze zbyt luźnego sprzęgła dowijania (białoczarny zespół zębatek).Czy pasek sterujący kołem przełącznika funkcji (od małego silnika) nie miewa poślizgu.Czasem odkształcały się zębatki na metalowym trójkącie.
Świecąca lampka ABS w czasie jazdy oznacza że w/w układ jest niesprany/wyłączony( lub jest za niskie napięcie),najczęściej uszkodzony jest przewód czujnika przy którymś kole lub sam czujnik , ewentualnie zabrudzony wirnik drabinkowy. ABS świeci chwilowo w momencie poślizgu koła przy hamowaniu ,co można też wyczuć pod nogą. Jeśli chodzi o silnik to proszę...
Gdzie jest ta prądniczka i jak wygląda? Może jestem uparty, ale biorę to na "zdrowy rozum", a przynajmniej próbuję. Raz można się z ilością wsadu walnąć, ale to nie znaczy, że nagle człowiek zgłupiał i popełnia cały czas ten sam błąd. I jeszcze jedno - teraz podczas prób słychać było dwukrotnie coś co wydawało mi się jak poślizg paska. Takie króciutkie...
Oryginalna konstrukcja i to się ceni! Mimo pewnych braków bardziej wartościowa od modeli złożonych ze standardowych elementów. Natomiast co do rozwiązania problemu naprężeń tylnej osi z dwoma silnikami jest prostsze od zastosowania dyferencjału. Trzeba by wprowadzić czujniki położenia każdego z tylnych kół i odpowiedni sterownik elektroniczny z mikrokontrolerem....
LOL czujnik to wo gule esp by nie chodziło. Mogą być gumy na wahaczu zużyte I sprawdź poślizg na ręcznym i wtedy zobaczysz jak reaguje ESP na poślizg. :D
Takie cuda najprawdopodobniej spowodowane są w tym przypadku uszkodzeniem czujnika lub jego kabla. Jeżeli częstotliwość sygnału z jednego koła jest mniejsza lub większa od pozostałych, to sterownik odbiera to jako poślizg koła i uruchamia działanie regulacyjne układu ESP. Drugim uszkodzeniem (nie tylko w tym modelu) może być felerny czujnik pedału hamulca....
Tak sobie siedzę i czytam i śmiać mi się chce. Widać gołym okiem że ci co na mnie naskoczyli nie mają zielonego pojęcia o temacie. Myślę że kolega Plumpi wyczerpał temat rezystora i odpowiedział dlaczego wymiana rezystora usunęła usterkę buczenia w czasie jazdy mojego dźwigu. W którym miejscu odpowiedział, możesz zaznaczyć? Też tam byłem. Pierwsze co...
pierwsza sprawa to ile koni mechanicznych on ma? Jeżeli to jest wersja 510km to ma on E-FAN, każda inna pozostała wersja silnikowa ma zwykłe viscous. Myłeś chłodnicę myjką ciśnieniową? Jeżeli on ma viskozę a nie E-FAN to odpięcie wtyczki spowoduje tylko tyle, że na desce pojawi się engine warning bo DMCI ECU wykryje otwarty obwód w czujniku prędkości...
Ja miałem taki problem a bynajmniej jak zimna to paliła jak popracować 30 minut obrotomierz spadał na zero ale silnik cały czas działał zapaliły się dwie kontrolki chłodnicy i anty poślizgu po dodawaniu gazu nie działał obrotomierz pracowała jak na jednym górze też mówili że to pompa lub sterownik pompy ale znalazłem dobrego elektryka i kazał mi wymienić...
Różnica średnicy opon ma wpływ też na układ mierzący ciśnienie w oparciu o czujniki ABS - może pojawiać się sygnał z pośredniego monitorowania ciśnienia, który jest realizowane za pośrednictwem czujników ABS w pojeździe. Sterownik ABS wykrywa spadek ciśnienia w oponie w oparciu o zmieniony obwód toczny. Druga sprawa / problem (nie napisałeś jakie masz...
Trzy błędy -obwód elektrozaworu sprzęgła -nierozpoznana pozycja biegu wstecznego -poślizg tarczy sprzęgła Był jeszcze jeden-pozycja pedału hamulca, ale to była wina czujnika. Problem powstal po wyontowaniu i zamontowaniu silnika.
poślizg silnik poślizg krytyczny zwiększyć poślizg
strumienica zamiast katalizatora mercedes stacyjki sprinter mapowanie portu drukarki
generator ozonu generator ozonu
Arduino GIGA R1 z czujnikiem PMS7003 - kod i podłączenie Naprawa dekodera NBox 5720SX - gdzie szukać pomocy?