Ten przekaźnik nie jest identyczny. D10 w oznaczeniu Twojego oznacza że cewka jest na 10 V. Ten co podałeś jest na 12 V, cewka ma większą rezystancje, ale w tym przypadku to nie przeszkadza. W teorii by się nadał choć lepszy by tutaj był HFKW010-1ZW. Nie rozumiem tylko po co kombinować skoro na Allegro są dostępne te przekaźniki. Czy 5 zł robi aż tak...
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Pytanie, czy ten kod błędu rzeczywiście dotyczy obwodu cewki przekaźnika załączającego zasilanie na ECU/elementy wykonawcze? Czy w samochodzie znajduje się wyłącznik uderzeniowy do zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika? Chodzi o ten „przycisk” ukryty w kabinie lub komorze silnika. Czy zasilanie cewki tego przekaźnika przechodzi przez...
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Cewka nowa, ale jakiego producenta. Przerabiałem przypadek, że po wymianie cewki zapłonowej (stara była ewidentnie uszkodzona) wywalało błąd wtryskiwacza/wtryskiwaczy (losowo). Kodów błędów już nie pamiętam. Działo sie to tylko pod obciążeniem, na wolnych silnik chodził jak złoto. Pomogła ponowna wymiana cewki na markową, Valeo lub Bosch. Wiem, że cena...
Witam, partner 1.6 hdi 2012r. Nie dziala dmuchawa na żadnym z biegów. Po przeszukaniu forum, zlokalizowałem zielony przekaźnik przy pedale sprzęgła. Styki nie wypalone. Zwierając styki dmuchawa pracuje na wszystkich biegach. Proszę o pomoc i wyjaśnienie co i czym steruje cewka przekaźnika( kostka stacyjki?,BSI? i czy to masa czy 12v) Pozdrawiam
Wymieniłem sterownik bez imo oczywiście i pompra pracuje ale nie pali bo akumulator słaby jadę odpalić na kable ale ważne że pompa działa już i to było przyczyną pytanie najważniejsze dlaczego to sterownik uległ awari pisałeś coś wcześniej o cewce posprawdzam to jutro bo jeżeli cewka uszkodzona to muszę wymienić żeby znowu się to samo nie stało dla...
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika NrAmpery [A] 1 *20Zespół motowentylatora 2 *60ABS / ESP 3 *30ABS / ESP 4 *70Zasilanie BSI 5 *70Zasilanie BSI 6 *–Wolny 7 *30Zasilanie stacyjki 8 *–Wolny ---------------------------- NrAmpery[A]Opis 110Moduł podgrzewania (Diesel); Czujnik wody w oleju napędowym; Stycznik światła cofania; Czujnik prędkości pojazdu;...
A wiesz może dokładnie jakie jeszcze? Jutro od rana znów będę szukał aż do skutku. Tylko czemu całkowicie nie rozłącza tego przekaźnika? Powinien całkowicie rozłączyć tą cewkę na przekaźniku i wtedy pobór prądu spadłby do minimum czyli tych 20mA. Cały czas tam się utrzymuje na stykach tej jednej cewki dokładnie piny 2 i 10 napięcie 8,5V. Ta druga cewka...
Problem rozwiązany powodem tego zachowania była cewka zapłonowa co ciekawe ta ze złomu miała bardzo zbliżone objawy kupiłem NGK i gitara dzięki za pomoc wszystkim .
Ciąg dalszy problemów z 206...:| Z innej 206-ki wyciągnięta cała cewka i założona do tego z którym nie mogę sobie poradzić i problem jest dalej taki sam jak wcześniej czyli błędy związane z wtryskami.. a wtryski jak już pisałem nowe.. Podmienił bym jeszcze komputer ale auto z którego brałem cewkę jest z rocznika 2003 (ten z którym są problemy to 2001)...
Mój Peugeot jest wyprodukowany w czerwcu 92 roku. I tak jak patrze to czujnik położenia walu korbowego jest wyprowadzony ale nie jest do niczego podłączony, wisi sobie ba clipie przy cewce zapłonowej, poza tym u mnie jest jeszcze rozdzielacz zapłonu kopułką i palcem rozdzielacza, wiec ten czujnik to chyba dali tylko do diagnostyki kąta wyprzedzenia...
Panowie, Piszę aby podzielić się z Wami moim przypadkiem, bo podejrzewam, że mnóstwo osób nadal szuka rozwiązania. Miałem taki sam problem. Zaczął pojawiać się anti pollution + catalitic converter fault. Wymieniona cewka (wypadał zapłon) + świece zapłonowe, bez skutku. Samochód jeździł po usunięciu błędów, czasami tydzień, a czasami miesiąc. Zignorowałem...
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Nigdzie nie znajdziesz. Przeciez nie ma przekaznika. Z wylacznika nie idzie napiecie, tylko informacja "prosze wlaczyc swiatla przeciwmgielne". BM34 nie moze wykonac polecenia, bo nie ma czym. ..., nie jestem elektronikiem ale skoro piszesz, że podłutowałeś przekaźnik i bezpiecznik do BM 34 B2 i miałeś halogeny to co sterowało ten przekaźnik, przecież...
Tak jak mówi kolega pepe150, przekaźnik jest zasilany bezpośrednio z akumulatora, sterownik podaje masę na to wychodzi. Problem w tym, że kiedy mam dzień wolny i czas żeby grzebać to auto odpala bez poblemu, kiedyś na szybko zmierzyłem i miałem coś ponad 9v na pompie. Odrazu wyprzedzam pytanie, przekaźnik podwójny został podmieniony na sprawny z innego...
Witam, mam problem z Peugeot, mianowicie samochód kręci lecz nie odpala. Na początku od razu strzeliłem w akumulator bo już miał swoje lata, kupiony nowy zamontowany i nic. Po podłączeniu komputera są błędy: P0337 położenia wału korbowego - niski sygnał wejściowy P1351 spalona świeca żarowe lub kilka świec, ewentualnie przekaźnik od świec lub instalacja...
Cześć, Mam auto po wypadku i potrzebuje zweryfikować poprawność dobrania sterownika (przekaźnika) rozrusznika do auta. Oryginał podobno został tam gdzie wypadek ;) Rozebrałem powyższy sterownik. Pomierzyłem i okazuje się, że masa jest na pinie 1 w sterowniku. Na schemacie i w aucie masę mam na pinie 2, więc gdzieś jest babol. Napiszcie do mnie plis...
Witam, może być uszkodzony przekaźnik pompy, warto by sprawdzić czy cewka przekaźnika jest zasilana, oraz przewody idące do pompy lub może zadziałał wstrząsowy wyłącznik bezpieczeństwa. Pozdrawiam
Witam Mam problem z odpalaniem mojej 407-ki. Problem pojawia się trzeci raz. Za każdym razem te same objawy. Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Po kilku próbach znowu pali. Czasem gaśnie na postoju i znowu nie można odpalić. Po kilku próbach znowu odpala. Za pierwszym razem elektryk samochodowy powiedział że były wypalone piny w skrzynce i spalona...
Witam wszystkich. Mam problem z moim peugeotem 106 1.6 16v - po kilku minutach jazdy samochód zaczyna słabnąć, potem przerywa. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko jest ok! samochód wkręca się do odcięcia, ale po chwili jazdy problem się powtarza. Po dłuższej jeździe z takim przerywaniem (jak nie gasze i zapalam) silnik potrafi zgasnąć sam i czasem trzeba...
Dobra przekaźnik ogarnę. Na klapie z tyłu pisze 306 SL, w dowodzie rej - 1.4 KAT. Probówkę z żarówką też mam, w to akurat jestem przygotowany. PS: Nie bardzo rozumiem KFx vs inne - wielopinkt jednopunkt - zapewne chodzi o wtryski. Cewka jest ta prostokątna.
Witam Potrzebuje schematu elektrycznego Peugeota 306 1.4 XR KAT z 2001 roku. Jest to wersja bez klimatyzacji z jednym wentylatorem. Z samochodem od samego początku był problem z tym że się grzeje. W lato samochód jest prawie nie do jazdy. Nagrzewa się do 90 stopni, przy około 98*C włącza się wentylator, a przy 100*C zapala się ikonka "STOP", teoretycznie...
Trochę zdziwiony jestem poniektórymi poradami. Zasada jest bardzo prosta. Do komputera/najczęściej montowany w okolicach podszybia w komorze silnikowej/ docierają różne sygnały z czujników, które zainstalowane są w korpusie silnika i osprzęcie. W przypadku układu chłodzenia silnika czujnik może być zainstalowany albo przy chłodnicy lub układzie chłodzenia...
Witam, mam problem z samochodem, jest to Peugeot 306 lift, rocznik o ile dobrze pamiętam to 1999, silnik 1.6 8v 89km NFZ (TU5JP). Problemem jest najprawdopodobniej ECU silnika. Po podłączenia ECU do samochodu, podłączam klemy do akumulatora,po przekręceniu kluczyka na zapłon słychać pompę paliwową przez chwilę przeważnie samochód odpala i wkręca się...
Witam. Jakiś czas temu kupiłem niesprawny skuter z diagnozą braku iskry. Od tamtej pory dokupiłem/naprawiłem/zmieniłem - nowy cylinder, tłok, głowica - nowy gaźnik - sportowy wydech - króciec ssący - zawór membranowy - przekaźnik rozrusznika - regulator napięcia - akumulator - moduł CDI - cewka / fajka - świeca zapłonowa - iskrownik i impulsator I pewnie...
Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
Miałem też w 1.1 podobne błędy wtryskiwaczy i uszkodzona była cewka.
Jakie oznaczenie literowe silnika? Jak nie znasz to podaj VIN. Cos brednie wypisujesz - termostat nie ma przewodów, jak już to termowłącznik na chłodnicy lub czujnik temperatury silnika. Zwarcie pionów 85 i 86 raczej nic nie da bo to cewka przekaźnika, raczej zwarcie 30 z 87 uruchomi wentylator. Czy byly odczytywane błędy ze sterownika silnika? Czy...
pompa pracuje i pompuje ; czyli chodzi tu o ten przekaźnik piętnastostopinowy tak ?? Tak, to draństwo miałem na myśli. Sprawdź czy oba przekaźniki będące w środku pracują.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Próbuj zamieniać przekaźniki miejscami, możliwe że któryś jest zgrzany. W następnej kolejności instalacja do sprawdzenia.
Witam. Na początek sprawdź zasilania ECU
Czy to element może i tak, ten symbol oznacza cewkę przekaźnika czyli żebyś wiedział gdzie należy podać napięcie żeby zadziałały styki ot i cała filozofia.
Zdecyduj się albo jest elektrozawór w sprężarce albo cewka. Jest jedno i drugie. Winny pewnie jak zwykle BSM i jego tandetne przekaźniki.
Jeżeli napięcie dochodzi do sprężarki to są dwie opcje albo sprężarka do wymiany albo zawór lub cewka jest uszkodzona. Jedno z dwóch. A jaka tam jest sprężarka? Ta informacja dużo powie. Można sprawdzić rezystancję zaworu lub cewki jak cewka to musi być przekaźnik, jak zawór to sterownik np. silnika steruje nim w miarę potrzeby wysterowania zaworu na...
Przekaźniki sprawdziłem. Każdy zachowuje się prawidłowo. Mierzyłem je miernikiem na przejście podając minus na jedną nóżkę cewki przekaźnika. Pamiętam, że jak wykonywałem próby połączenia z Peugeotem to nie było nawet słychać cykania przekaźników i diody nie zmieniały koloru. Po chwili wyskakiwał komunikat nie zidentyfikowano pojazdu. Teraz jak łącze...
No to w tym Peugeocie czujnika uderzeniowego nie ma. Pompa paliwa pracuje? Możliwe, że uszkodził się przekaźnik w module BSM. Sygnały na cewkę przychodzą przy kręceniu rozrusznikiem?
jak z tą pompą paliwa Jeżeli równocześnie z pompą paliwa odetniesz zapłon , to żadnych błędów nie będzie. Drugi obwód KD2006 bez najmniejszego problemu wytrzymuje obciążenie cewką przekaźnika. dwie opcje rozłączania Dla swojego bezpieczeństwa, użyj blokady typu NC czyli w spoczynku zwarte 30 i 87a Jeżeli blokada ulegnie uszkodzeniu na autostradzie,...
Wiem, że przyciskając klakson podajemy MINUS na cewkę przekaźnika, Wiec niewiele wiesz. Przekaznik jest uruchamiany przez elektronike BSM na "rozkaz", ktory przychodzi przez siec informatyczna. Przyciskajac wylacznik klaksonu informujesz tylko kalkulator kolumny (COM2000), ze chcesz wlaczyc klakson.
Wygląda na to że kalkulator nie widzi przekaźnika (cewki). Mogłeś sprawdzić czy idzie wysterować przekaźnik ale pewnie nie da rady.
Niestety, przenoszac dokumentacje z papieru na informatyke, Peugeot nie przeniosl czesci "lokalizacja elementow" dla 306 serii II. Nie moge cie wiec powiedziec dokladnie, ktory przekaznik zasila wentylator. Nie chce mi sie grzebac w archiwum papierowym na strychu. Moge ci tylko powiedziec, ze jest to jeden z tych w czarnych podstawkach. Zasilanie jego...
Dzięki za odpowiedzi. Póki co jest ok, prawdopodobnie był padnięty przekaźnik w BSM, bo jak narazie jest ok.
A słyszysz pompę paliwa ? Ten przekaźnik wraz z cewkami i ją załącza.
Okolice 30 ohm, wszystkie zawory maja podobnie, ja w Clio II kasowałem błąd z podpiętą kontrolką żarówkową czy cewką przekaźnika.
Jest sprawny i zasilany, przekaźnik także jest sprawny, mogę nim sterować z poziomu urządzenia do diagnostyki. Jeden styk roboczy połączony z przewodem idącym do świecy, ale drugi styk roboczy nie jest zasilany, czyli nie ma połączenia z bezpiecznikiem, Uszkodzenia kasety, czy też jest coś jeszcze pomiędzy bezpiecznikiem, a przekaźnikiem? Piszą o niej...
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Czyli główne obwody masz sprawne , może cewka przekaźnika uszkodzona . Masz tam w układzie 3 przekaźniki odpowiedzialne za włącznie wentylatorów nie licząc podwójnego przekaźnika . Poza tym wiatraki załącza sterownik silnika .
Będzie zawsze 12V / na drugim masa/ , bo jest bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik nr.7 i przez cewkę przekaźnika i na jeden ze styków włącznika klaksonu , on natomiast podaje masę na cewkę , która przyciąga kotwicę przekaźnika , podając 12V na tubę klaksonu.
Ludzie, nie piszcie o jakichś przekaźnikach, przetwornicach, cudach-wiankach.
cewka peugeot peugeot cewka peugeot przekaźnik
łączenie równoległe stabilizatorów c1815 a1015 piaggio schemat elektryczny
problemy diagbox diagbox peugeot
Licznik VW 1M0 920 z diesla – różnice, pinout, kontrolka świec, sygnał W, testy na stole Legalność logowania łączności 112 w Polsce – TETRA, SDR, ochrona danych, art. 267 KK