Miałem też w 1.1 podobne błędy wtryskiwaczy i uszkodzona była cewka.
Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
Czy to element może i tak, ten symbol oznacza cewkę przekaźnika czyli żebyś wiedział gdzie należy podać napięcie żeby zadziałały styki ot i cała filozofia.
Ten przekaźnik nie jest identyczny. D10 w oznaczeniu Twojego oznacza że cewka jest na 10 V. Ten co podałeś jest na 12 V, cewka ma większą rezystancje, ale w tym przypadku to nie przeszkadza. W teorii by się nadał choć lepszy by tutaj był HFKW010-1ZW. Nie rozumiem tylko po co kombinować skoro na Allegro są dostępne te przekaźniki. Czy 5 zł robi aż tak...
Wygląda na to ze cewka idzie przez dwa przekaźniki / moduły 1203 1304 co tam na nich znalazłeś?
Zdecyduj się albo jest elektrozawór w sprężarce albo cewka. Jest jedno i drugie. Winny pewnie jak zwykle BSM i jego tandetne przekaźniki.
No to w tym Peugeocie czujnika uderzeniowego nie ma. Pompa paliwa pracuje? Możliwe, że uszkodził się przekaźnik w module BSM. Sygnały na cewkę przychodzą przy kręceniu rozrusznikiem?
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Sprawdź to , co pisze Motronic. Tam jest OC. Maja być pewne styki na sterowaniu masą i plusie , a dodatkowo włóż diodę na cewkę przekaźnika.
Witam, partner 1.6 hdi 2012r. Nie dziala dmuchawa na żadnym z biegów. Po przeszukaniu forum, zlokalizowałem zielony przekaźnik przy pedale sprzęgła. Styki nie wypalone. Zwierając styki dmuchawa pracuje na wszystkich biegach. Proszę o pomoc i wyjaśnienie co i czym steruje cewka przekaźnika( kostka stacyjki?,BSI? i czy to masa czy 12v) Pozdrawiam
Będzie zawsze 12V / na drugim masa/ , bo jest bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik nr.7 i przez cewkę przekaźnika i na jeden ze styków włącznika klaksonu , on natomiast podaje masę na cewkę , która przyciąga kotwicę przekaźnika , podając 12V na tubę klaksonu.
Jeżeli napięcie dochodzi do sprężarki to są dwie opcje albo sprężarka do wymiany albo zawór lub cewka jest uszkodzona. Jedno z dwóch. A jaka tam jest sprężarka? Ta informacja dużo powie. Można sprawdzić rezystancję zaworu lub cewki jak cewka to musi być przekaźnik, jak zawór to sterownik np. silnika steruje nim w miarę potrzeby wysterowania zaworu na...
Wysłany: 16 Cze 2007 10:32 Temat postu: Re: Peugot 406 2.0,16V Silnik gaśnie peugeot 406 2,0 16v gaz 1998 przekaźnik był podmieniany również czujnik wału ,cewka zapłonowa jak i pompa paliwa
To jest tak, sterownik silnika dostaje +12V po zapłonie i zasila cewkę przekaźnika który załącza resztę zasilania.
W poniedziałek spisze nr błędów jakie rejestruje komputer.. Co do ciśnienia paliwa to miernik był wpięty w obwód i sprawdzane było ciśnienie na pracy silnika i to przez dłuższy czas.. wszystko było w normie.. Nie sprawdzałem jeszcze tego czujnika podciśnienia (choć jeszcze nie wiem gdzie jest) i przekaźników zespolonych.. Dzisiaj była podmieniana tylko...
Witam, może być uszkodzony przekaźnik pompy, warto by sprawdzić czy cewka przekaźnika jest zasilana, oraz przewody idące do pompy lub może zadziałał wstrząsowy wyłącznik bezpieczeństwa. Pozdrawiam
Jak miałem podłączoną pompę na krotko to nie próbowałem odpalać samochodu. Teraz wiem że to i tak by nic nie pomogło bo właśnie milem chwile i sprawdziłem czy jest iskra i jej tez nie ma. Może cewka się spaliła? Czy to możliwe żeby uszkodzona cewka była powodem tego ze pompa nie daje dalej paliwa ? Czy one są połączone na jakimś obwodem ? Znalazłem...
Może cewka, może czujnik wału, może kupa innych rzeczy.
Pan premier obiecywał Irlandię to mamy takie samo bezrobocie czyli cewka wredna cholera spróbujemy dzięki bardzo.
Czyli główne obwody masz sprawne , może cewka przekaźnika uszkodzona . Masz tam w układzie 3 przekaźniki odpowiedzialne za włącznie wentylatorów nie licząc podwójnego przekaźnika . Poza tym wiatraki załącza sterownik silnika .
Wiem, że przyciskając klakson podajemy MINUS na cewkę przekaźnika, Wiec niewiele wiesz. Przekaznik jest uruchamiany przez elektronike BSM na "rozkaz", ktory przychodzi przez siec informatyczna. Przyciskajac wylacznik klaksonu informujesz tylko kalkulator kolumny (COM2000), ze chcesz wlaczyc klakson.
Witam, pod komputerem silnika jest podwójny przekaźnik.Steruje pompą paliwa,zasilaniem na cewkę i wtryskiwacz .Ostatnio miałem przypadek że przekaźnik się częściowo wypiął z gniazda.
czujnik GMP napewno ok - a i tak go tutaj nie podejrzewam. 15-styk jednak zapina i cewkę i pompę!!! Rano dorwe coś z takim przekaźnikiem. Bać się tych trzech mas na cewce? I o co by w tym mogło chodzić? Bo nie rozumiem - trzy masy na cewkę?
Zasilanie na pompę paliwa i cewkę idzie z przekaźnika podwójnego - z tego samego wyjścia. Który rok pojazdu?
Skoro jest iskra na cewce, to masz brak masy labo zgniła instalacja. Zasilanie na cewkę i pompy paliwa idzie z przekaźnika podwójnego który jest za komputerem. Zdarzył mi się przypadek że był wypalony pin od pompy paliwa, a od cewki już nie (1 przekaźnik, 2 wyjścia). pkt. 7 - uszkodzone przewody/słabe przewody, pęknięta cewka.
Po podłączeniu kabli w środku nie słychać BSI. Zapłon włącza się normalnie, tylko że z rozrusznika słychać tylko cewkę, żadnego obrotu wałem.
Możliwe przyczyny:uszkodzony czujnik wału korbowego,cewka zapłonowa,główny przekaźnik,uszkodzenie instalacji,uszkodzony sterownik,odcięcie zapłonu przez alarm...
Pytanie, czy ten kod błędu rzeczywiście dotyczy obwodu cewki przekaźnika załączającego zasilanie na ECU/elementy wykonawcze? Czy w samochodzie znajduje się wyłącznik uderzeniowy do zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika? Chodzi o ten „przycisk” ukryty w kabinie lub komorze silnika. Czy zasilanie cewki tego przekaźnika przechodzi przez...
Witam. Na początek sprawdź zasilania ECU
Według mnie BSI nid zabiera całkowicie napięcia,z tąd te volty. Wyjęcie go spowodowało odpuszczenie cewki i styków,ponowne włożenie już nie dało rady go zasilić i załączyć. Co do tego przekaźnika to zasila cewkę ,pompę i parę innych rzeczy. Komputer podaje masę na niego.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał sie podwójny przekaźnik, cewka oraz pompa paliwa. Po wymianie tych 3 rzeczy autko zapaliło. Dzięki wszystkim a pomoc.
Są do tego " przeninaczki " do kabelków , siekiera nie próbuj , nie podejdziesz. Robi sie to na dwóch przekaźnikach / lub na jednym jeżeli wyście z centralki steruje masą/. Przecięty przewód 6291 wpina się na styki przekaźnika - normalnie zwarte , a cewkę przekaźnika sterujesz z wyjścia centralki OTWORZ. Drugie sterowanie ZAMKNIJ , to już sie pewnie...
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. Nie mogę znaleźć przyczyny niedziałania klimatyzacji. wymieniona została na początku cewka i w miarę chodziło, nie załączał się pierwszy bieg wiatraka. Potem nowa cewka spaliła się kompletnie niszcząc łożysko oraz sprzęgło. Kupiona została druga sprężarka klimatyzacji....
Masz taką podwójna wtyczkę w bsm i jeden powinien być od cewki rozrusznika.Ale uważaj bo nie jestem pewien.Druga sprawa to sprawdź masę ale na silnik czy nie uszkodzona.Sam przekaźnik powinien być w BSM.Jak to wszystko działa to leży rozrusznik. Dodano po 5 A nie doczytałem.Więc jak podajesz bezpośrednio na cewkę i kręci to może leżeć przekaźnik w BSM.
Na przekaźnikach jest cały czas napięcie tylko cewka zwiera zestyki podając napięcie na wentylator. Jak zdjąłem obudowę przekaźnika i ręcznie zwarłem cewkę to wentylator zaczął kręcić się a jak odpiąłem rezystor i znów zwarłem cewkę to wentylator nie kręcił się.
Po załączeniu wycieraczek sprawdź czy dochodzi napięcie na cewkę przekaźnika. Jak nie dochodzi napięcie na przekaźnik to wyciągnij przełącznik i zobacz omomierzem czy styki w przełączniku są zwierane. Gdy okaże się ,że na cewkę przekaźnika dochodzi napięcie to albo styki w przekaźniku się wypaliły i nie załączają obwodu wycieraczek, albo przewód łączący...
Kręci i nie pali jedyne co mnie nie pokoi to ten przekaźnik bo dzisiaj kolega przekręcił kluczyk to cyknol raz i tyle a samochód nie ma szans żeby odpalił bo to paliwo nie dochodzi 2 króćce od pompy są suche tam śliny nie było a gdzie paliwo dopiero 😀 jeżeli przez cewkę uszkodziło sterownik to muszę w takim razie najpierw cewkę wymienić (sprawdzić)...
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Witam. Zacznij od PP2000 a dopiero później wymieniaj elementy:) Moim zdaniem problem leży w przekaźniku podwójnym. Pozdrawiam. również się nad nim zastanawiałem :) tam, gdzie chcę kupić cewkę, mają taki przekaźnik, jak mam u siebie w samochodzie może coś się uda utargować :)
W 306 nie ma żadnego przepłukiwania listwy po wyłączeniu stacyjki. Cewka przekaźnika od pompy ma plusa po stacyjce . Po wyłączeniu zapłonu sterownik sam wysyła zasilanie na styk 12 przekaźnika, za diodą. Sam się nad tym głowiłem.
Tak jak mówi kolega pepe150, przekaźnik jest zasilany bezpośrednio z akumulatora, sterownik podaje masę na to wychodzi. Problem w tym, że kiedy mam dzień wolny i czas żeby grzebać to auto odpala bez poblemu, kiedyś na szybko zmierzyłem i miałem coś ponad 9v na pompie. Odrazu wyprzedzam pytanie, przekaźnik podwójny został podmieniony na sprawny z innego...
ktory rok tego hdi...immo fabryczne tez raczej odpada,inaczej sie zachowuje zablokowane..raczej problem pomiedzy stacyjka a cewka rozrusznika,sprawdz czy w momencie nie zapalania przychodzi na rozrusznik-na elektromagnes napiecie ze stacyjki.
Możesz odłączyć wtyczkę od wtryskiwaczy, a możesz i czujnik wału, albo przekaźnik silnika. Najważniejsze by nie była podłączona cewka(którą i tak odłączysz podczas testu ) żeby ogień nie buchał pod maską. W niektórych autach po pełnym wciśnięciu gazu do spodu, ECM odłącza wtryski ale nie wiem czy to działa w peugeot. A są tacy którzy nic nie odpinają...
Witam. Dzięki szczegul21 za pomoc. Jeszcze dzisiaj wszystko pomierzę w/g Twoich wskazań. Moduł przekaźnika (1304 - brązowy przy ECU)już sprawdzałem podając napięcie 12V i sprawdzając przejścia na stykach: a) piny połączone: 4,5,6,13 do pinów połączonych 8,15 - OK b) piny połączone: 9,1 do pinu 11 - OK cewka przekaźnika nr 1 to piny: 7 i 14 (+) - OK...
Gdyby ten przekaźnik się załączał to jest ciągła [praca pompy - coś pomyliłeś. Na przewodzie od rozrusznika , to nic innego jak stały plus akumulatora. Dodatkowo zależny jest od włączenia pierwszego / pin 7 i 14 cewka/. Po wyłączeniu kluczyka sprawdź czy masz napięcie / +12V/ na pinie 14! Napięcie to podawane jest z kostki stacyjki. Dodatkowo drugi...
Pisze w nowym temacie ponieważ ten jest zamknięty. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Musze odświeżyć temat. Mam ten sam problem co poprzednik (bezpiecznik jest ok). Sprawdzałem na "krótko" silnik dmuchawy, okazało się ze działa. Wypiąłem przekaźnik (ten zielony, nie był w środku...
napięcie spada do poziomu 11,1V Podłącz bezpośrednio do akumulatora i napisz czy działa w każdych warunkach ? Jeżeli będzie OK, to z instalacji światła cofania zasil cewkę dodatkowego przekaźnika, pod którego styki podłączysz transmiter i kamerkę zasilaną bezpośrednio z [+15] skrzynki bezpiecznikowej.
Jakie oznaczenie literowe silnika? Jak nie znasz to podaj VIN. Cos brednie wypisujesz - termostat nie ma przewodów, jak już to termowłącznik na chłodnicy lub czujnik temperatury silnika. Zwarcie pionów 85 i 86 raczej nic nie da bo to cewka przekaźnika, raczej zwarcie 30 z 87 uruchomi wentylator. Czy byly odczytywane błędy ze sterownika silnika? Czy...
(at)decybel91 dzięki (at)beryas świece były wymieniane w zeszłym roku i rzeczywiście wolałbym uniknąć ich wykręcania. Co do przekaźnika to słychać pracującą cewkę, chciałbym jeszcze sprawdzić przejścia do świec ale nie mogę znaleźć schematu. Pożyczone zdjęcie przekaźnika https://obrazki.elektroda.pl/1474675100_...
Cewka nowa, ale jakiego producenta. Przerabiałem przypadek, że po wymianie cewki zapłonowej (stara była ewidentnie uszkodzona) wywalało błąd wtryskiwacza/wtryskiwaczy (losowo). Kodów błędów już nie pamiętam. Działo sie to tylko pod obciążeniem, na wolnych silnik chodził jak złoto. Pomogła ponowna wymiana cewki na markową, Valeo lub Bosch. Wiem, że cena...
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Doszedłem do przekaźnika podwójego i jeżeli jedna cewka przekaźnika jest sterowana masą (cewka która podaje dalej na bezpiecznik pompki paliwa) to nie mam sterowania masy.Wg. schematu kolejny element to sterownik silnika(komp.) Czy jest uszkodzony?.
Bez względu na rodzaj sterownika ,zasilanie na pompę paliwową ,cewkę zapłonową i sterownik idzie z przekażnika zespolonego którego szukaj w komorze silnikowej (prawdopodobnie na ścianie grodziowej).Powodzenia.
Witam, Na mechanice i diagnostyce znam się niewiele tzn. tyle ile się nauczyłem i dowiedziałem z poprzednich napraw i gogle (dam radę sam wymienić tarcze, klocki, filtry, czujnik ABS, czyli jakieś drobne proste naprawy, obsługa DIAGBOX). Temat dotyczy Peugeot 407, benzyna 2.0 + LPG, 136 kM, 100 kW rok. 2004, sedan (prawdopodobnie (6DRFNB, 6DRFNE) RFN...
Witam Po zgaszeniu silnika, juz nie odpala. Brak iskry i pompka nie podaje paliwa. Sprawdzono moduł, aparat (z cewka włacznie), cewka zapłonowa, przekaźniki, przewody, pompka paliwa - wszystko ok. Iskra nie wychodzi z cewki zapłonowej, natomiast do niej dociera. Co jeszcze można sprawdzić? Z góry dzieki za sugestie. Pozdrawiam Kasia
Witam. Cewka zapłonowa w tym modelu nie współpracuje z masą silnika - jest sterowana minusem ze sterownika silnika, a plus ma na stałe z głównego przekaźnika (zobacz schemat). http://obrazki.elektroda.pl/5901023100_1... 11 to cewka - pin_4 plus z przekaźnika - ZG3 i ZH3 sterowanie ze sterownika na pin 1 i 2 cewki. Pomiar oporności cewki jest...
Witam, mam taką przypadłość w mojej 307: sprzęgło od klimatyzacji zaczęło szaleć i załączało się i rozłączało się co 2 sekundy, wtedy gdy klima była wyłączona. Gdy klimę załączyłem sprzęgiełko normalnie się załączało. po wyłączeniu silnika zamknięciu samochodu dalej słychać było jak cewka jest wysterowana i skleja sprzęgło ( na 2 sek u i odpuszcza i...
Sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi +12v na cewkę elektromagnesu podczas przekręcenia stacyjki na rozruch,jeśli tak to są wytarte szczotki,a jeśli brak napięcia to przerwa w instalacji czyli przepalony bezpiecznik,uszkodzona stacyjka lub nadpalony przekaźnik.
No widzisz, pomyślałeś i auto naprawisz. wysterowanie przekaźnika zasilania - nieaktywny Dokladnie to, że przekaźnik nie jest wysterowany, możliwe, że auto nie widzi obrotów silnika. Reszta pewnie sprawna skoro masz napięcie na cewkę i wtryskiwacze (bezpieczniki F2 i F15) jest tylko przez 4s jak chodzi pompa paliwa
Witam, mam prawie identyczny problem również z 306-tką 1.6 tu5jp. Początkowo silnik odpalał a raz nie odpalał. Następnie nie dopalił definitywnie. Po wymianie przekaźnika podwójnego chodził dobrze jakiś czas, ale ostatnio ponownie zdechł na dobre. Pomiary w kostce przekaźnika bez włączenia stacyjki wskazują sta ke +12V na pinach 2, 8,11, 14, 15. Po...
Okolice 30 ohm, wszystkie zawory maja podobnie, ja w Clio II kasowałem błąd z podpiętą kontrolką żarówkową czy cewką przekaźnika.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika NrAmpery [A] 1 *20Zespół motowentylatora 2 *60ABS / ESP 3 *30ABS / ESP 4 *70Zasilanie BSI 5 *70Zasilanie BSI 6 *–Wolny 7 *30Zasilanie stacyjki 8 *–Wolny ---------------------------- NrAmpery[A]Opis 110Moduł podgrzewania (Diesel); Czujnik wody w oleju napędowym; Stycznik światła cofania; Czujnik prędkości pojazdu;...
Wspomaganie startuje po zapłonie z tego co pamiętam. Nie, szary przekaźnik z jednej strony (cewka) idzie do masy a z drugiej do D+ alternatora. Jak zacznie ładować to wtedy zwiera. Ale on ma pewnie problem ze szczotkami w silniku pompy i sam sobie z tym nie poradzi.
Pompa pracuje prawidłowo, po przekręceniu na zapłon chwilę nabija i gaśnie, przy kręceniu pracuje ciągle, ale przy kręceniu nie daje 12v na cewkę. Przy zapodaniu 12v w kabel przy kostce cewki pompa paliwa chodzi non stop, ale i tak nie odpala przy takiej konfiguracji. Podmieniony przekaźnik pod kompem, to nie to.
Cewka ma dostać zasilanie na pin 3, z przekaźnika podwójnego (pin 5) który się znajduje za komputerem. Pin 1 i 2 cewki jest sterowany z komputera. Oczywiście bezpieczniki sprawdziłeś? Od odpięcia samej pętli raczej nie mógł się rozkodować. Podłączyć pod Planeta i zobaczyć czy jest zezwolenie na rozruch. Nawet nie wiemy ska jesteś "mucha".
Nigdzie nie znajdziesz. Przeciez nie ma przekaznika. Z wylacznika nie idzie napiecie, tylko informacja "prosze wlaczyc swiatla przeciwmgielne". BM34 nie moze wykonac polecenia, bo nie ma czym. ..., nie jestem elektronikiem ale skoro piszesz, że podłutowałeś przekaźnik i bezpiecznik do BM 34 B2 i miałeś halogeny to co sterowało ten przekaźnik, przecież...
Witam, mam problem z Peugeot, mianowicie samochód kręci lecz nie odpala. Na początku od razu strzeliłem w akumulator bo już miał swoje lata, kupiony nowy zamontowany i nic. Po podłączeniu komputera są błędy: P0337 położenia wału korbowego - niski sygnał wejściowy P1351 spalona świeca żarowe lub kilka świec, ewentualnie przekaźnik od świec lub instalacja...
Trochę zdziwiony jestem poniektórymi poradami. Zasada jest bardzo prosta. Do komputera/najczęściej montowany w okolicach podszybia w komorze silnikowej/ docierają różne sygnały z czujników, które zainstalowane są w korpusie silnika i osprzęcie. W przypadku układu chłodzenia silnika czujnik może być zainstalowany albo przy chłodnicy lub układzie chłodzenia...
Witam mam problem gdyż wymieniłem sprzęgło i autko od tej pory nie pali powiem co sprawdziłem: na cewkę dochodzą 3 masy, -czujnik obrotu wału, -na przekaźnik 2 pinowy nie dochodzi napięcie (tzn.plus i minus do załączenia przekaźnika są ale niema na pozostałych pinach 3 i 5 a na jednym powinien być), -w przekaźniku 15 pinowym powinno być napięcie na...
Witam Mam problem z odpalaniem mojej 407-ki. Problem pojawia się trzeci raz. Za każdym razem te same objawy. Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Po kilku próbach znowu pali. Czasem gaśnie na postoju i znowu nie można odpalić. Po kilku próbach znowu odpala. Za pierwszym razem elektryk samochodowy powiedział że były wypalone piny w skrzynce i spalona...
pompa pracuje i pompuje ; czyli chodzi tu o ten przekaźnik piętnastostopinowy tak ?? Tak, to draństwo miałem na myśli. Sprawdź czy oba przekaźniki będące w środku pracują.
Pooglądałem kostki itp. i nie widać złych objawów. Podkładając 12V pod cewkę też nie. Teraz pomyślałem o kostce stacyjki. Ale tak nagle w czasie jazdy? Na schemacie martwe obwody włącza stacyjka, poprzez przekaźnik "149". Z drugiej strony cewki przekaźnika znajduje się nie masa, tylko ecu. Gdzie siedzi ten przekaźnik? Na tej płytce bezpieczników wewnątrz...
Wygląda na to że kalkulator nie widzi przekaźnika (cewki). Mogłeś sprawdzić czy idzie wysterować przekaźnik ale pewnie nie da rady.
Jak immo trzyma, komp nie podaje masy na przekaźnik podwójny co powoduje nie podawanie napięcia na cewkę i pompę paliwa. W 1993 wiem że nie było klawiatury, w 1995 już były, rocznik 1994 mogły być egzemplarze które maja a niektóre jeszcze nie.
Sprawdzałem to jest ten bezpiecznik nr 15 w kabinie i jest na nim napięcie bez stacyjki. Bezpiecznik nr 15 - 20 A - ECU centralnego, pamiec radia, przekaznik wentylatora chlodzacego, bitron, polozenie siedzen, alarm, przekaznik reflektorow, pilot. Zaświtało mi że chyba między wtyczką a bitronem może być przerwa na przewodzie do cewki przekaźnika. Napisałem...
Tylko nie podpinaj tej żarówki zamiast wtryskiwacza tylko do masy i do wtyczki wtryskiwacza, do drugiego pinu (nie tego gdzie pojawia sie masa z ECU). Ten pin ma wspólny przewod dla wszystkich 4 wtryskiwaczy. Plus się powinien pojawić po włączeniu zapłonu i po chwili zginąć by się znów pojawić w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pomiędzy skrzykną bezpiecznikową...
Odłączyłem 1 wtryskiwacz od LPG i wpoiłem go fabrycznie - kręcąc rozrusznikiem powinien się odzywać 1 cylinder - a tu nic . na schemacie przekaźniki 2 w jednej puszcze oznaczenie 90 - z tego wychodzi + 12V na cewkę wspólne z wtryskami , jest na tym pęknięta obudowa ale jest to suche - ale zaklejone nie rozbieralne (zawsze to mogę zastąpić 2 przekaźnikami)...
Witam. Auto to peugeot 806 2.0 turbo benzyna 1995r. Opis problemu: Przed wymianą chłodnicy wszystko w porządku. Po wymianie chłodnicy silnika i wlaniu płynu silnik kręci ale nie odpala. Tester diagnostyczny nie łączy się z sterownikiem silnika. Sprawdzone zasilania i masy sterownika próbnikiem. Sterownik silnika nie steruje niczym ani przekaźnikiem...
Na przekaźniku na zatrzask to będzie tak: https://obrazki.elektroda.pl/1864121700_... 86 - Podłączamy plus po zapłonie. 85 - Podłączamy tę masę chwilową z przycisku. 30 - Masa stała. 87 - Wyjście masy na odbiornik. I jeszcze cały myk, żeby podłączyć diodę zwykłą prostowniczą między z kierunkiem 85 -> 87, co zabezpieczy, żeby tylko z...
A słyszysz pompę paliwa ? Ten przekaźnik wraz z cewkami i ją załącza.
Cosik m i się widzi ,że skopciłeś wtryskiwacz / tz. cewkę jego/. Masz w tym wynalazku francuskim gaz? Jeżeli nie , to jeden z przewodu od wtryskiwacz winien iść na 12V po przekaźniku 2 , a drugi do sterownika / jest kluczowanie masą/.
Aparat zapłonowy Bosch moduł na aparacie, kostka 3 styki skrajni 12v , przeciwległy skrajni masa, środkowy impulsowy na cewkę . Ja sprawdzam impulsy oscyloskopem , ale można LED z rezystorem po obu stronach cewki zapłonowej. jak mruga to cewka, jak nie mruga , to moduł lub cewka indukcyjna wewnątrz aparatu zapłonowego. Moduł podchodzi od peugeota 205...
Witam ;) Mam małe problemy z odpaleniem takiego bolida. Nie startuje rozrusznik, nie chodzi pompa paliwa, nie ma zasilanie cewki ani wtryskiwaczy, jedyne czego się dopatrzyłem, to przekaźnika w środku (w skrzynce z bezpiecznikami), który załącza przewód od elektromagnesu na rozruszniku... Od czego zacząć? przewody masowe i bezpieczniki na zicher sprawdzone....
seryjny bezpiecznik 15 często się w tym układzie przepala, ponoć po wymianie na 25 jest dobrze...sprawdziłeś je dobrze? http://www.206club.net/showthread.php?t=... - może to się przyda.... Najczęściej w środku silniczka topią się gniazda szczotek i zaciera się łożysko ślizgowe (z żelaza niestety i rdzewieje). Trzeba lać na niego olej ile się daje....
Panowie, Piszę aby podzielić się z Wami moim przypadkiem, bo podejrzewam, że mnóstwo osób nadal szuka rozwiązania. Miałem taki sam problem. Zaczął pojawiać się anti pollution + catalitic converter fault. Wymieniona cewka (wypadał zapłon) + świece zapłonowe, bez skutku. Samochód jeździł po usunięciu błędów, czasami tydzień, a czasami miesiąc. Zignorowałem...
Witam Potrzebuje schematu elektrycznego Peugeota 306 1.4 XR KAT z 2001 roku. Jest to wersja bez klimatyzacji z jednym wentylatorem. Z samochodem od samego początku był problem z tym że się grzeje. W lato samochód jest prawie nie do jazdy. Nagrzewa się do 90 stopni, przy około 98*C włącza się wentylator, a przy 100*C zapala się ikonka "STOP", teoretycznie...
Impulsów z aparatu jeszcze nie kontrolowałem. Tylko dlaczego nie daje sie zdiagnozować(komputer), dlaczego nie załączy pompy i np nie poda napięcia na cewkę. Dodano po 5 Uściślijmy bo nie wiem czy dobrze kombinuję. Jako-takiego aparatu zapłonowego nie widzę. Komputer steruje impulsami na cewki(w sprawnym samochodzie) od reszty jest czujnik położenia...
Cześć! Głowię się nad problem w 407 2,0 16V 136KM + LPG Zenith. Auto prawidłowo pracuje i zapala w trybie awaryjnym na LPG, na benzynie nie odpala. Po przełączeniu z LPG na benzynę, wypadają zapłony, falują obroty. Podczas jazdy na benzynie, podczas zmiany obciążenia alternatora(np. przełączenie świateł) silnik szarpię i gaśnie. Zmierzone napięcie akumulatora...
Jeśli szukasz przekaźnika pompy paliwa to jest on w zespolonym module przekaźników pod maską. Brązowa lub czarna puszka. Na tej samej linii masz zasilanie wtrysków, cewkę, czujnik prędkości pojazdu, ogrzewanie przepustnicy i grzałkę sondy lambda. [url=https://www.google.pl/search?q=bitr...
Iskry nie ma, wtrysku paliwa również bo świeca sucha a wtrysków nie wyjmowałem. Pompa paliwa się włącza. Ona jest na przekaźniku i komputer ją załącza. Wtryski i cewka jest osobno. http://obrazki.elektroda.pl/7193917000_1... Dodano po 4 połączyłem się z kompem i odczytałem błędy ale przez LExie a nie Proxie. Wykazało obwód cewki zapłonowej,...
odświeżę temat właśnie mam identyczny problem i dokładnie to samo się dzieje i w tych samych warunkach czyli jak samochód jest rozgrzany słychać cykniecie i pali bezpiecznik F8 ten od przekaźnika rozrusznika dzisiaj w trasie mnie to złapało - zmieniłem bezpiecznik na 30A (zamiast 20A) a tu du.. - nie kręci, odczekałem chwilę, kolejna próba i odpalił...
Przekaźniki sprawdziłem. Każdy zachowuje się prawidłowo. Mierzyłem je miernikiem na przejście podając minus na jedną nóżkę cewki przekaźnika. Pamiętam, że jak wykonywałem próby połączenia z Peugeotem to nie było nawet słychać cykania przekaźników i diody nie zmieniały koloru. Po chwili wyskakiwał komunikat nie zidentyfikowano pojazdu. Teraz jak łącze...
Siemka, mam taki problem, auto jeździło nie robiło problemów, później było małe uderzenie w prawy przód ,ale wydawałoby się powierzchowne, po jakimś czasie zaczęły się problemy ,nie chciał odpaliać ,nawet na pych, pierwsza diagnoza świece, po wymianie troszke lepiej ,ale w końcu wysiadł na amen, kręci, odpala, dusi się strzela w ssący, aż dziś było...
Witam wszystkich. Mam problem z moim peugeotem 106 1.6 16v - po kilku minutach jazdy samochód zaczyna słabnąć, potem przerywa. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko jest ok! samochód wkręca się do odcięcia, ale po chwili jazdy problem się powtarza. Po dłuższej jeździe z takim przerywaniem (jak nie gasze i zapalam) silnik potrafi zgasnąć sam i czasem trzeba...
Witam, mam problem z samochodem, jest to Peugeot 306 lift, rocznik o ile dobrze pamiętam to 1999, silnik 1.6 8v 89km NFZ (TU5JP). Problemem jest najprawdopodobniej ECU silnika. Po podłączenia ECU do samochodu, podłączam klemy do akumulatora,po przekręceniu kluczyka na zapłon słychać pompę paliwową przez chwilę przeważnie samochód odpala i wkręca się...
Przepraszam nie miałem dostępu do kompa Pierwsze dwie cewki (zamienniki) padły dość szybko. Objaw był za każdym razem taki sam . Jadąc zapaliła się kontrolka "check" samochód zgasł . Po uruchomieniu auto chodziło jakby na 3 cylindrach. Mimo tego że przy sprawdzeniu cewki , dawała iskrę na każdy cylinder. Pojechałem do fachowca od magnetti marelii ....
Witam wszystkich forumowiczów od kilku dni walczę z w/w potworem i straciłem cierpliwość, jak w temacie nie ma iskry i nie odpala ,napiszę po kolei co sprawdziłem to będzie łatwiej: -wymieniłem czujnik położenia wału (w desperacji sprawdziłem trzy sztuki ) -wymieniłem cewkę zapłonową która znajduje się na głowicy silnika (w desperacji podłożyłem ze...
Bezwladnosciowy, jesli jest, to odcina wylacznie pompe paliwa. Jesli nie ma iskry i pompa nie kreci, to na pewno drugi stopien przekaznika podwojnego nie dziala. Zasila on rowniez wtryskiwacze. Sprawdz, czy masz zasilania na 2, 8, 11, 14 i 15 tego przekaznika i czy, po wlaczeniu zaplonu pojawia sie masa na 7 i 10. Jesli tak - przekaznik do wymiany....
w tym aucie najpierw masz przekażnik główny który złącza +12v na ecu wtryski i na przekażnik pompy paliwa najpierw sprawdz czy na pin37 ecu masz napięcie jak jest to zobacz czy na przekażniku pompy paliwa na cewkę przychodzi +12v bo druga strona cewki jest zwierana przez pin 3 ecu do masy. Dodano po 1 to jest opis do sys Motronic 1.3
Witam, niedawno nabyłem żonie peugeota 206 1.4 z klima z 2003 r. po małej stłuczce. W wyniku stłuczki poszła lampa i atrapa, atrapa zablokowała wiatrak który uległ spaleniu. Ale nie jest to problem ponieważ wiatrak jest najmniejsza z zagadek w tym samochodzie. Oprócz tego nie działa klima (cewka kompresora jest sprawna i działa - sprawdziłem, gaz w...
cewka peugeot peugeot przekaźnik przekaźnik niskonapięciowy cewka
bydgoszcz trzeciewiec neptun odchylać pionowy skrzynia biegów ciągnik
samsung le37b650 przyczepa kampingowa
Sony ICF-CL70 – konfiguracja, ustawienia, typowe usterki, multimedia, alarmy Czujnik temperatury NTC Amica DWAC712DC – oporność, wartości, diagnostyka