Peugeot 3008 1.6hdi 2010r problem jest taki, że samochód nie odpala, rozrusznik jest dobry, nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu.
A może masz uszkodzony rozrusznik i przy rozruchu pochłania bardzo dużo prądu , pozostała część jest zbyt słaba aby wytworzyć iskrę .Pozd.
Zerknij jeszcze na kable przy rozruszniku mogą być luźne ewentualnie zaśniedziałe i na klemy j/w napisał Irekt. Tak jak napisałeś rozrusznik 'rzeźi' czyli masz za mało prądu, jeśli tu masz wszystko ok to rozrusznik masz najprawdopodobniej do wymiany.
Prócz nagrania filmiku coś więcej sprawdziłeś choćby czy w czasie kiedy nie kręci dochodzi prąd do rozrusznika?
witam co to może być w peugeot 607 ginie mi prąd na postoju po strzale rozrusznikiem się pojawia krótką chwile lecz jak chodzi silnik to jest cały czas
...bezpieczniki ? gdzie rozmieszczone? Prąd dociera do cewki rozrusznika?
odpowietrz uklad paliwowy i autko odpali
a gdzie dokladnie jest ten kabel masy? dam rade sam to przykrecic czy musze jechac do mechanika?
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Masz 2 uzwojenia elektromagnesu. Wciągające i trzymające. Wciągające działa do czasu włączenia silnika rozrusznika. On to zamyka obwód "podając masę" . Po zadziałaniu silnka rozrusznika działa słabsze trzymające zębnik bendiksa w wieńcu. Jesli rozrusznik zrobi "klik" a zużyte styki robocze elektromagnesu nie zadziałają długo płynie spory prąd przez...
Pierwsza rzecz, masa na silniku, sprawdź czy na rozruszniku na grubym kablu jest plus, i czy po przekręceniu kluczyka masz plus na cienkim kablu, jeśli prądy są to rozrusznik do wyjęcia i regeneracji.
posłuchaj kolego, prąd na pompce powinien się pojawić kiedy przekręcisz kluczyk i zacznie pracować rozrusznik, sprawdz tak, poprostu zakręć rozrusznikiem.
Dokładnie Kolego pomierz na uzbrojonym alarmie bo chyba innego powodu zjadania prądu nie widzimy... No bo raczej rozrusznik uszkodzony brałby więcej. Dodano po 21 Dokładnie Kolego pomierz na uzbrojonym alarmie bo chyba innego powodu zjadania prądu nie widzimy... No bo raczej rozrusznik uszkodzony brałby więcej. OT- 1001 post :)
Zbyt duzo parametrow wchodzi w gre, aby dac jednoznaczna odpowiedz. Powiedz raczej, o co ci wlasciwie chodzi? Jesli juz chcesz koniecznie poslugiwac sie tym gadgetem, to sprawny aku w pelni naladowany i "wypoczety" ma SEM 12.6V, calkowicie rozladowany - 10.8 V. Twoj woltomierz musi byc dokladny i precyzyjny (w co wielce watpie), aby cos z takiego pomiaru...
Okazało się, że to nie moduł. Wywaliło bezpiecznik rozrusznika, który wymieniłem na nowy i auto odpaliło. Jednak po zgaszeniu i próbie ponownego odpalenia, bezpiecznik znów walnął. Podejrzewam usterkę rozrusznika (zbyt duży prąd do rozruchu).
Przez słaby styk duży pobór prądu ??? \dla mnie trochę paradox.
jeszcze jedno może być to wina rozrusznika? bo wczoraj gdy chciałem odpalić to zgasło wszystko dopiero po ponownym założeniu klemy prąd się pojawił
Nie mam pojęcia co jest za radiem, ale może warto by pójść tym tropem, ale najlepiej było by zobaczyć czy na rozrusznik idzie prąd.
Albo od kilkukrotnego kręcenia rozrusznikiem uszkodził się, albo zrobić diagnostykę i zobaczyć czy faktycznie immo, ja obstawiam uszkodzony rozrusznik, tylko trzeba by na samym rozruszniku sprawdzić prąd wtedy będzie pewność też że to nie immo.
Objaw typowy dla braku prądu.
Podjedź do elektryka, niech Ci pomierzy prądy rozruchowe akumulatora i rozrusznika.
Wg. mnie 14mA to wynik OK. Może akumulator kaput, albo rozrusznik klęka.
Całe zamieszanie dlatego że nie kręcił rozrusznik?
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Miałem kiedyś podobny problem z berlingiem,objawy podobne jak u ciebie. Po długich bezowocnych próbach okazało się ze jednak kostka stacyjki była winna! Poprostu czasmi rozłamczała przerywała główny kabel plusa dochodzący do kostki co powodowało rozłanczanie zapłonu lub brak prądu na rozrusznik! Może warto spróbować
A ja myślę, że ty masz po prostu uszkodzony rozrusznik.
w 406 prąd na pompę idzie dopiero z rozrusznikiem
Tam jest chyba przez bsi w komorze silnika przekaźnik od rozrusznika, a dochodzi prąd do automatu rozrusznika? A sam Silnik obraca się luźno było, sprawdzone kręcąc wałem?
mogę się mylić ale wydaje mi się, że gdyby ta był alternator to w ogóle nie miałbym prądu, a wszystko jest radio, światła, rozrusznik działają :)
Diagbox to właśnie dedykowany program serwisowy do grupy PSA.Większość problemów z e StartStopem związana jest z kondycją akmulatora. Zważywszy , że producenci samochodów stosują do tego systemu akmulatory wykonane w technologi AGM. Przykład 70ah AGM ma prąd rozruchu ok 760A a klasyczny 70ah ok 650A. Większość testerów nie radzi sobie ze sprawdzaniem...
Najlepiej to podlacz na chwile napiecie i zobaczysz czy wogole chodzi. A po przekreceniu kluczyka w pozycje START dochodzi napiecie do rozrusznika?
Tak wymieniłem i dalej nic jutro będę montował czujnik położenia wału, jeśli dalej nie będzie efektu to myślisz że ten BSI czy może rozrusznik Tylko czemu na cewce nie mam prądu tak jak by coś odcina iskrę
Sprawdzałeś sam rozrusznik, jaki bierze prąd, szczotki, komutator, stan łożysk?
Jaki prąd pobiera rozrusznik? Jaki masz spadek napięcia w sieci?
Wczoraj zgasiłem samochód Peugeot 407, dziś niestety nie odpala, akumulator sprawny, przekręcam kluczyk i robi tylko tyk, tyk i cisza i żadnego odzewu rozrusznika. Dodano po 2 Nie wiem co mam z tym robić, czy prąd nie dochodzi do rozrusznika, czy jakiś przekaźnik padł, czy co.
200 A w instrukcji to jest prąd rozruchowy rozrusznika tak jak i na akumulatorach są podane takie wartości. Zawsze prądy rozruchowe są podawane w setkach Amper
Słaby aku. Jak zostawisz właczone radio i lampki w srodku na 1 lub 2 h przy sprawnym akumulatorze (nie pamietam dokladnie na ile) to tez Ci wejdzie w ten tryb. Nie działa wtedy prawie żadna elektryka, ale, jeśli starczy prądu to zakręci rozrusznikiem.
W elektromagnesie załączającym jest dwa uzwojenia . Jedno z nich nosi nazwę uzwojenia podtrzymującego. To znaczy że nie pozwala wrócić zębatce podczas kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź lutowania na automacie oraz przejście z jednego lutowania do śruby tej co podaję prąd do rozrusznika. Może najlepiej było by na próbę podmienić automat ,
Po pierwsze, -sprawdź smarowanie Po drugie -wyczyść rozrusznik Po trzecie -sprawdź czy rozrusznikowi mocy nie brakuje, może Ci coś kradnie prąd.
Rozrusznik jest podłączony przez przekaźnik ( stycznik ). Zwora PARC wyjaśnienie : http://www.206club.net/archive/index.php...
Sprawdziłem pasek rozrządu. Wał chodzi. Z silnikiem wszystko ok. Rozrusznik oddałem do elektryka, stanął kompletnie, ale problem nie znikł. Nie mogę odpalić nadal, ponieważ ginie mi prąd ze stacyjki na rozrusznik. Prąd na rozrusznik wchodzi, bo na krótko kręci, ale ginie gdy próbuje odpalić kluczykiem. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
Sorki że tak późno odpowiadam ale mam cytrynkę MK1 2004 rok produkowaną do 2004 .08 .01 po tym czasie były już nowsze :) Dodam że po wymianie wyrzutnika problemy z kręceniem rozrusznikiem minęły i nie powstały ponownie - więc sprawdzony sposób . Rozrusznik idzie wyciągnąć bez rozkręcania czego kolwiek innego (kable z prądem oczywiście trzeba ) 3 śruby...
kybernetes, tam jest dość sympatyczne Valeo rodziny D7E i wiekszych anomalii w obrębie elektromagnesu nie wykazuje. No chyba, że w mercedesach klasy A z elektroniką w elektromagnesie. Po prostu cewka włącznika bierze prąd jaki bierze i tyle.
Czytam czytam ale jeśli nie sprawdzi iskry to nie będziemy wiedzieć czy jest zapłon czy tez nie. A z tego co kolega pisał to wcześniej się grzał i było mnóstwo przypadków gdzie przy temperaturze i dużym ciśnieniu w układzie chłodzenia płyn dostał się do cylindra i samochód rzucał palenie Dodano po 11 A jeśli nie kręci rozrusznik to miernik i sprawdzić...
niby wszystko jest ok. zrobiłem rozrusznik na krótko i też nic. nie wiem gdzie już mam szukać prądu dla cewki
podłącz na krutko rozrusznik i zobacz czy kręci takie "cyknięcie" jak piszesz występuję przy zepsutym bendiksie tzn, wysuwa się a nie kręci jeżeli wszystko wcześniej było ok to mechnik powinien sprawdzić gdzie uciekł prąd ze starego aku bo może jeszcze być dobry a prąd gdzieś uciekać i każdy nawet nowy się rozładuje w diagnostyce rozrusznika do sprawdzenia...
Witam. Pojawił sie problem z rozrusznikiem. Gdy przekręcam stacyjkę słychać jak zadziała bendiks jednak rozrusznik nie obraca koła zamachowego. Wykręcilem rozrusznik , aby sprawdzić stan szczotek. Okazało się, że rozrusznik jest w dobrej kondycji. Bendiks dziala jak i rozrusznik się kręci. Odnoszę wrażenie, że zęby na kole zamachowym nie chcą się zazęmbic...
Jakie napięcie na akumulatorze? Próbowałeś odpalać na kable? To, że kręci nie oznacza, że akumulator jest sprawny. Poza tym bywa, że punkty masowe utleniają się, korodują i trzeba je sprawdzić? Akumulator masz poprawnie osadzony, zamocowany, może on w czasie jazdy się poruszył i klemy nie stykają poprawnie? Skoro kręci to nie będzie to akumulator ani...
Dotknij oscyloskopem , jeśli masy,klemy,połączenia na alternatorze, rozruszniku , może zwarcie na diodzie . Jeśli nie , to jak kolega Misiek napisał.
jeżeli gasną całkowicie oznacza to zanik prądu pod obciążeniem proponuje sprawdzic dokładnie przewody od akumlatora często śniedzieje kabel w oczku klemy ,jeszcze jedna możliwośc akumlator złom zerwana cela raz łączy raz nie,jesli tylko przygasają rozrusznik do naprawy lub wymiany .
NIe kreci rozrusznik , leżąc pod autem na krutko kreci. po przekreceniu kluczyka nic. Dodano po 1 Stacyjka daje prą po przekręceniu kluczyka bo miałem rozebrana i sprawdzałem Dodano po 29 prąd "
4 amp to 50 wat. Cos musi się grzać. Alternator odpinales od kabla prądowego? Rozrusznik tez odepnij tylko uważaj by nie zrobić zwarcia bo auto może się zjarac.
Jeżeli chodzi o tablicę rozdzielczą to pozostaje zapalona tylko kontrolka od ładowania, (mniej więcej tak jak po pierwszym przekręceniu kluczyka) w tym czasie , światała radio i rozrusznik działają(rozrusznik kręci ale auto za cholerę nie zapali).
Jakie wartości prądu powinny byc na wejściu do cewki a jakie na wyjsciu? Przepraszam ale o co chodzi?
Znaczy, że płynął zbyt duży prąd - mogą być następujące przyczyny: - zbyt długio czas kręcenia - słaby akumulator lub słabe połaczenia - rozrusznik jest silnikiem prądu stałego i jeśli spadnie mu napięcie to aby oddał tą samą moc pobiera większy prąd - błedna geometria - źle ustawione szczotki wzgledem biegunów wirnika lub niedopasowanie geometryczne...
To może pomóc znaleźć winowajce. Przypominam jak, próbowałem ładowac akumulator prostownikiem, prostownik wariowal po podlaczeniu do klem, pokazywal maxymalna skale, wariowal. P.S zapomniałem dodać odlaczalem plus od akumulatora (który szedl do rozrusznika nadal wariował prostownik) Następnie zrobiłem na odwrót odlaczylem bezpośrednio plusowy od rozrusznika...
Tam dużo na schemacie nie ma, hm teoretycznie, w sterownikach Sagem uszkodzona cewka uszkodzić mogła sterownik. Może u Ciebie się to stało, mimo że masz Bosch. Jak prąd masz we wtyczce to masa jest (masowy kabel idzie z akumulatora do skrzyni biegów i do nadwozia więc chodziło mi o to by tam zerknąć sprawdzić ciągłość i stan połączenia). Zapytam jeszcze...
Witam, w moim Peugeocie padł rozrusznik (model Mitsubishi M001t80381) o mocy znamionowej 1,4 kW. Proszę o informację, czy mogę zamontować rozrusznik o większej mocy i czy warto to zrobić? Czy też lepiej pozostać przy tej samej mocy, ze względu np. na problemy z rozładowywaniem akumulatora lub inne? Akumulator: pojemność 64 Ah, prąd rozruchowy 640 A....
Witam Szanowne W silniku 2.0 HDI 90 PS w 306-tce wystąpiła ciekawa przypadłość. Podczas porannego odpalenia w garażu (temp. ok. +5 stopni) nie zabłysła kontrolka świecy żarowej i zwykle palący od strzała motor zagadał po jakichś 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Przejechał bezproblemowo trasę do Krakowa, przy odpaleniu znowu ta sama story, nawet...
witam.wymień lub sprawdż rozrusznik [tulejki szczotki kumutator i elektromagnes] ma za duży pobór prądu i nie otworzy wtrysków miałem taki przypadek pomogło
Peugeot sprawdzony, praktycznie takie samo napięcie w akumulatorze po dwóch nocach w garażu, czy jest taka możliwość, że to wina samego rozrusznika przy niskich temperaturach, mogą one mieć większy wpływ na rozrusznik (pobieranie większego prądu, większe (tarcie?) przy niskich temperaturach ) ? Jeszcze spróbuję sprawdzić przy większej wilgotności czyli...
Boxer przy rozruchu bardzo słabo kręci jakby aku padało lub rozrusznik był uszkodzony. Jak ciepły czasem nie odpala. Zdarza sie tak, że po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon ciemność na desce rozdzielczej jakby prądu nie było. Rozrusznik nowy, akumulator w porządku, masy przejrzane, wyglądają świeżo. Może ktoś miał podobny przypadek? Auto ma niewielki...
Witam. Przytrafila mi sie nastepujaca usterka. Probujac przekrecic kluczykiem w celu odpalenia auta - ginie prad w calym aucie. Nic nie dziala, oczywiscie rozrusznik nie zdaza sie nawet odezwac. Efekt typowy jak spada klema z akumulatora, ale klemy w aku sa zamocowane solidnie!!! Po rozlaczeniu aku. wraca prad, ale przy ponownej probie przekrecenia...
Witam, auto bardzo kapryśne raz odpala raz nie. Nie ma na to żadnej reguły. Zero reakcji na przekręcenie kluczyka, tak jak by do rozrusznika nie dochodził prąd. Na desce rozdzielczej wszystko świeci ok. Co jakiś czas wyskakuje bład (nie wiem co oznacza ten bład) ale nie wiem czy jest powiązany z nie odpalaniem auta? Dziękuję za informację i pozdrawiam,Adam....
Co do lokalizacji przelotki to są dwa przeważnie miejsca . Koło bezpieczników na ścianie grodziowej od strony kierowcy i okolice nóg pasażera. Ew będą jakieś gumowe zaślepki w ścianie grodziowej. Ostatecznie poszukac orginalnej wiązki elektrycznej i tam próbować przejśćz kablem plusowym. Poruszę tu jeszcze kwestię kabla masowego czyli minusa. Są dwie...
Sprawdź czy podaje prąd na rozrusznik jak przekrecasz kluczyk. To ten cienki przewód podłączony do automatu rozrusznika. Zwykła kontrolka na 12 V ( żarówka). Jak się zaświeci to rozrusznik do wyjecia. Jak nie zaświeci to szukaj przekaźnik, kostka stacyjki, połączenia przewodów
No nie bo muszę poszukać jakiegoś elektryka aby przyjechał i podłączył kompa ale dziwi mnie to że od środka normalnie zamyka a z pilota nie i czasami zapala się samochodzik z kluczykiem a przed tą awarią niekiedy też mi tak robił zapalił się płyn chłodnicy i nie zapalał ale po godzinie zapalił i kilka dni był spokój a teraz wcale nie odpala nie wiem...
Dzieki za pomoc juz znalazłem przyczynę, tulejki w rozruszniku byłu nie najlepszej kondycji ale i akumulator miał dużo do tego, gdyz był pełny ale widać ze starości nie dawał wystarczająco prądu
Miga kontrolka akumulatora ,to auto jest w eco mode , (oszczędza prąd może nie działać wiele rzeczy ) Do casu uruchomienia silnika . Sprawdź napięcie akumulatora i zrób diagnostykę jeśli jest zablokowane immo lub uszkodzona magistrala can , skasowane BSI może nie reagować na próbę rozruchu i nie kręcić rozrusznikiem.
Zamek Ci zardzewiał . Wiec temat dla wytrwałych, odrdzewiacz i musisz go rozruszac Dodano po 4 Masz jeszcze opcje podładowac go podpinając prąd do rozrusznika bądź alternatora i np do bloku czy misy oczywiscie auto trzeba podniesc i zdjąc osłonę pod silnikem
witam, ja mam podobny problem. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Peugeot 307 HDI 1.4 z 2005 r. Kombi. Problem pojawił się w momencie ostrych mrozów w nocy do -20 st. Samochód stał 2 tygodnie nie śmigany pod chmurką. Przez dwa tygodnie różnica temperatur wyniosła od +5 st do -20 st w nocy. Kiedy próbowałem odpalić auto nawet nie zakręciło rozrusznikiem....
Tak, spokojnie wystarczy samochodowy przekaźnik, dobrze byłoby zastosować przekaźnik o możliwie największym prądzie (np. 40A). Takie przekaźniki stosowane są np. w Peugeotach, w Piaggio są stosowane przekaźniki na wyższe prądy (szerokie konektory prądowe), a np. Hondach jeszcze mniejsze gabarytowo przekaźniki na 30A. Rozrusznik się nie "zrypie", a jedyne...
Sytuacja wygląda tak z tym rozrusznikiem,jak jest zimny silnik to za każdym razem odpali ale jak się nagrzeje to za już teraz nawet nie pomaga pchnięcie go na biegu. Trzeba popchać ze 4 metry żeby zaskoczył, ale jak go zgaszę to jest martwy. Sprawdziłem jak jest odpalony silnik i próbuje zakręcić to odzywa się i kręci, zgaszę to naprawdę już teraz mało...
Witam, prosiłbym o pomoc w diagnostyce rozrusznika. Sytuacja wygląda tak, że czasami rozrusznik sie zawiesza. W takim przypadku przy przekręceniu kluczyka kontrolki gasną, nie słychać elektromagnesu i rozrusznik nie kręci. Przy takim zawieszeniu często pomaga puknięcie młotkiem. Wyjąłem rozrusznik z auta. Jedna ze szczotek jest bardzo zużyta. Moje pytanie...
Akumulator nadaje się na złom , ale do zidentyfikowania przyczyny usterki - jak najbardziej - nie wszyscy posiadają baterie pod ręką o określonej pojemności i prądzie poboru - naładuj trupa i stwierdzisz , czy odpali i jakie jest ładowanie - zakup akumulatora który może być tylko na maksa rozładowany , bo ładowanie we francuzie padło / alternator /...
Dzięki wszystkim za rady i podpowiedzi. Zrobiłam to tak, że zrobiłam przedłużkę tego jednego kabla i doczepiłam go izolacją do blaszki i wszystko działa jak ta lala. Wiem, że to może być na krótko, ale nie miałam innej możliwości wtedy. Coś się rozłączy, to trzeba będzie przylutować porządniej :) Najważniejsze, że zadziałało i mam wszystkie światła...
To będzie najlepsze organoleptyczne rozwiązanie, psika z wtrysków, czy nie. I jak możesz, to sprawdź co zalega w listwie wtryskiwaczy, inne forum, inny samochód, ale utkwiła mi dość "śmieszna" wypowiedź o zielonej ? galarecie wypływającej z listwy 8-O , ot, wystarczyło to coś, by wszystkie wtryski nie działały. Problem w tym, że nie tryskają a pompa...
Kiedy miałem Syrenkę, poznawałem po tym, że słabiej kręciła rozrusznikiem. Bo Syrenka miała tandetny rozrusznik. Tu nie potrzebuje dużo prądu żeby zakręcić małym silniczkiem. Nie ma żadnego układu który nie pozwolił by uruchomić silnika przy spadku napięcia. Po prostu akumulator rozładowuje się do zera.
Witam wszystkich Od niedawna posiadam 406 2.0 16V 132KM XU10J4R (RFV)97r w automacie Wczoraj zdarzyła mi się sytuacja że normalnie odpaliłem auto pojechałem na zakupy po czy zgasiłem i już po powrocie nie mogłem odpalić. Objaw jak przekręcam kluczyk zero reakcji przygasa tylko akumulator tzn. ikonka plus klimatronik pomyślałem skończył się rozrusznik,...
Rozrusznik kręci, ale baaardzo słabo, ledwo wałem obraca. Wyglada jakby mu prądu brakowało. Kupiłem dzis nowe szczotkotrzymacze, jutro zmienie i zobaczę jak bedzie sie sprawowac. Klemy sa ok, kable też oczyszczone i docisnięte ( od tego zacząłem)
Jeżeli słyszysz jakby prąd przeskakiwal (a i tak krecisz silnikiem cały czas) to podladuj akumulator i wtedy spróbować lub jest problem z rozrusznikiem. Plus (może zacznij od tego) jest ten czas żeby wejść do kanału i przekręcić wałem kilka razy sprawdził byś czy bez wiekszych oporów zrobi kilka pelnych obrotów silnik.
Witam wszystkich, mam problem ze swoją 206. Generalnie auto ciężko odpala nie zależnie od temperatury silnika. Rozrusznik jakoś "ociężale się kręci" i nie chce odpalić. Jak w końcu odpali, zgaszę silnik i spróbuję odpalić ponownie to widać znaczną poprawę (prawie na dotyk). Potem np przejadę się po mieście, zgaszę go i znów ciężko odpala(rozrusznik...
Alternator to prądnica trójfazowa. Napięcie z niej jest prostowane przez diody. Są tam jeszcze diody pomocnicze i m też się zdarza uszkodzić. Najbardziej narażone na uszkodzenie są diody z prostownika powiedzmy głównego. Muszą przewodzić po kilkadziesiąt amperów, wydziela się w nich po kilkadziesiąt watów mocy. Mogą się uszkodzić od zbyt wysokiej temperatury....
Witam mam Partnera 2.0 hdi 90 KM oznaczenie silnika RHY na sid 801. Problem polega na nie odpalaniu silnika z powodu braku ciśnienia na railu - totalne 0 bar. Czujnik wysokiego ciśnienia sprawny i komputer widzi poprawną wartość ( sprawdzane kompresorem), prąd do zaworów na pompie Hp dochodzi ( zapala się żarówka ), pompa wymieniona na drugą, synchronizacja...
sprawdzić akumulator ? czyli napięcie i prąd .ok sprawdzę ale ma siełę napędzić rozrusznik tak aby odpowiednio kręcić silnikiem jutro postaram się podłączyć tą żarówkę h5 50w . i dam znać jak sie przekaźnik zachowywał . prosze o pisanie swoich pomysłów na pokonanie tego problemu.
witam, ja mam podobny problem. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Peugeot 307 HDI 1.4 z 2005 r. Kombi. Problem pojawił się w momencie ostrych mrozów w nocy do -20 st. Samochód stał 2 tygodnie nie śmigany pod chmurką. Przez dwa tygodnie różnica temperatur wyniosła od +5 st do -20 st w nocy. Kiedy próbowałem odpalić auto nawet nie zakręciło rozrusznikiem....
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
Witam . Mam problem z Peugeotem 207. Mianowice , wczoraj narzeczona jechała do pracy i w trakcie jazdy na 2 biegu auto samo jej zgasło . Próbowała je odpalić , lecz się nie dało . Rozrusznik normalnie kręcił jak i kręci do tej pory , lecz nie odpalił się . Auto ma już od ponad roku nie było z nim żadnych problemów wcześniej ,nigdy taka sytuacja się...
Po 3-5 dniach stania autka. Akumulator (44Ah) rozładowuje się do poziomu 10-11V na zaciskach. Przy takim stanie już nie zakręci rozrusznikiem. Zmierzyłem prąd spoczynkowy. Przy całkowicie wyłączonym samochodzie - wynosi równe 0,2A. W aucie nie ma alarmu. Jedynie jest podłączone radio. Oraz fabrycznie zamontowane zabezpieczenie KeyLock (klawiatura do...
Witam wszystkich, Posiadam C4 Picasso 1.6 HDI manual 2008 rok Samochód nie odpala, tylko słychać cykanie pod kierownicą. Silnik w 100% sprawny. Rozrusznik sprawny, po podaniu + na kabel sterujący elektromagnesem wychodzący z BSM samochód zapala od razu. Proszę o opis numeru kabla, który wchodzi do BSM i odpowiada za wzbudzenie przekaźnika od automatu...
Witam kik96. Nie grzebałem przy centralce bo bałem sie że ja uszkodzę .Wymieniłem natomiast cały gażnik ,mapsensor, i takie małe urządzonko co się znajduje pod komputerem. Po wymianie tych części pomogło i już odpalał tak jak powinien od pierwszego.Następnego dnia niestety znowu wystąpiły te same problemy które wcześniej opisałem. Może trzeba było zresetować...
Odpaliłem, uff Kupiłem drugi sterownik i usunąłem immo, jednak na sterownik nie dochodził prąd, do przekaźnika podwójnego też, idąc wiązką od tego przekaźnika w kierunku skrzynki z bezpiecznikami (pod maską) trafiłem na złącze koło lewej lampy, okazało się że od skrzynki to tego połączenia prąd był a za już nie. Ominąłem kablem dodatkowym i wszystko...
Sądzę ( choć fachowcem w tej dziedzinie nie jestem) iż nie koniecznie to musi być BSI. Dlaczego? Ponieważ chociażby: - przy wciśnięciu przycisku w kluczyku /centralny zamek/ słychać reakcję, - radioodtwarzacz / nie oryginalny / po wciśnięciu przycisku włączenia próbuje załączyć przekaźnik lecz zbyt mały prąd nie pozwala nas to. - no i CB pracuje na...
Gdyby ten przekaźnik się załączał to jest ciągła [praca pompy - coś pomyliłeś. Na przewodzie od rozrusznika , to nic innego jak stały plus akumulatora. Dodatkowo zależny jest od włączenia pierwszego / pin 7 i 14 cewka/. Po wyłączeniu kluczyka sprawdź czy masz napięcie / +12V/ na pinie 14! Napięcie to podawane jest z kostki stacyjki. Dodatkowo drugi...
Witam. Peugeot 306 z silnikiem 1,6 nie odpala na benzynie i gazie. Rozrusznik kreci. Jest iskra na wszystkich świecach. Bezpieczniki sprawdzone, zarówno te środku pod kierownicą oraz te pod maską. Kostka od stacyjki nowa, nie pomogło. Sprawdzony wyłącznik bezwładnościowy(ten czerwony), podpięta pompka paliwowa na krótko, podczas rozruchu, ale auto nie...
Zadnych danych i brak profesjonalizmu ze strony pytającego i jego elektryka. Daj możliwość innemu elektrykowi... Pozdrawiam. Elektryk sprawdzał każdą ewentualność w oparciu o różnego schematy i programy diagnostyczne, na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda w ten sposób iż po przekręceniu stacyjki w położenie zapłonu zasilanie cewki jest tak jak powinno...
To jest silnik 1.4 8V czy 16V?Nie wiem jak jest w 16V,ale w 8V mechanik żeby wyjąć skrzynie,musiał wyjąć rozrusznik.I właśnie przy rozruszniku,a dokładniej jego elektomagnesie jest jedno z najważniejszych połączeń elektrycznych czyli "plus" akumulatora jest połączony z alternatorem (nie pamiętam jak to wyjście alternatora sie nazywa).I może tu coś nie...
Pobór prądu z akumulatora powinien spaść do wartości bliskiej 0 gdy wyłączysz silnik zamkniesz drzwi i zgaśnie licznik (ok2-5minut). Jeśli się tak nie dzieje możesz mieć np zalane (wilgoć) w BSI. A problem nieodpalania może być rozrusznik - aby HDI zapaliło powinien dawać ok 220rmp (ile daje można sprawdzić w PPS)
Witam. Przebieg z czujnika jest natomiast komputer podaje błąd czujnika obrotów wału korbowego. Innych błędów nie ma. Na plaku auto pali. Ciśnienie na listwie w trakcie kręcenia rozrusznikiem pokazuje 350 bar. Po poluzowaniu rurek zasilających wtryski paliwo płynie. Auto nie pali. Wydaje mi się że nie ma wysterowania na wtryski. Podłączyłem żarówkę...
Pojechałem do kolegi autkiem Peugeot 206, 1,9D, rocznik 2003 i wróciłem do domku, ale widziałem, że już słabo odpalał, słaby akumulator, autem mało jeździłem w ciagu 2 miesięcy - 4 razy. :) Zatem wziąłem akumulator do domu i podładowałem (stan był prawie w całości rozładowany), a diesel potrzebuje mocy. Po włożeniu naładowanego akumulatora - prąd jest...
rozrusznik peugeot peugeot rozrusznik prąd peugeot
kontrast monitora prowizja allegro rozszczelniona pompa
spieniacza mleka spieniacza mleka
Skymaster DVB-T2 nie wyłącza się - przyczyny i rozwiązania VW T4 Climatronic - Cykanie Przekaźnika