Uszkodzony elektromagnes rozrusznika .
obok akumulatora - obok plusowej klemy, CAL4 a wymieniane byly na wyzszej wartości CAL5
VF38E9HR8BL110320 Czyli masz taki. :) https://obrazki.elektroda.pl/7088299300_... Demontaż taki sam w sumie (bez demotażu linek, których nie masz) - ale proszę- instrukcja konkretnie pod Twój model.
Poza uzupełnieniem danych pojazdu, spróbuj określić, czy to puknięcie nie dochodzi przypadkiem z rozrusznika.
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Elektrit ma rację znaki są na 1000% na zamachowym, tylko że pokrywka jest plastikowa czarna i znajduje się pod wiązką kabli idących do rozrusznika.
spróbuj na innym akumulatorze. Dodano po 3 to że akumulator ma napięcie, nie znaczy to o tym że ma pojemność i wystarczającą ilość energii aby zakręcił rozrusznikiem.
Nic się nie stanie
Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
albo naprawiać Są firmy zajmujące się regeneracją alternatorów i rozruszników.
Nie, tam jest tak, że w momencie rozruchu stacyjka odcina zasilanie na deskę, no i na światła, wentylator.. Ma po prostu zdarte szczotki w rozruszniku, typ szczotek PSX148-149 :)
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Pokaż akumulator, głównie klemy. Takie "cienkie" przewody zazwyczaj łączą klemy z silnikiem, karoserią (masy) i zasilanie rozrusznika (plus).
Rozrusznikiem steruje BSM pod maską i tam też jest bezpiecznik od niego . Zrób zdjęcie co wymieniono.
Rozrusznik...
Masa na silnik a dokładnie na skrzynie oraz bezpiecznik w BSM na rozrusznik. Są opisane.
Wymontuj rozrusznik to zobaczysz.
Tłoki musiałyby być dębowe lub sosnowe! Na krótko rozrusznik kreci? Wiesz jak to sprawdzić?
A do czego ten dodatkowy akumulator podpinał? Jak do rozrusznika to może przewód zgnił i ledwo się trzyma, tylko cyka a nie odpala.
Prócz nagrania filmiku coś więcej sprawdziłeś choćby czy w czasie kiedy nie kręci dochodzi prąd do rozrusznika?
Jaki automat ? Będę wymieniał rozrusznik.
Na dzień dobry można napisać tyle że za wolno kręci. Albo akumulator jednak jest rozładowany, albo zużyty, albo rozrusznik ma dość.
My też nie wiemy, zacznij od regeneracji rozrusznika.
Peugeot 307 SW 2003 rok 2.0 benzyna Witam, czy w tym modelu, by wyciągnąć rozrusznik, trzeba wyciągać kolektor ssący? Czy wystarczy zdemontować przewody z chłodnicy nad tym rozrusznikiem? Pozdrawiam.
W skrzynce bezpieczników pod maską masz bezpiecznik od rozrusznik 25a biały. Wymień go i umów się na regenerację rozrusznika.
...bezpieczniki ? gdzie rozmieszczone? Prąd dociera do cewki rozrusznika?
A ja obstawiam rozrusznik, zapal na popych lub zaholuj auto do elektryka, w najgorszym razie będzie regeneracja rozrusznika
Jakie jest ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem?
Zerknij jeszcze na kable przy rozruszniku mogą być luźne ewentualnie zaśniedziałe i na klemy j/w napisał Irekt. Tak jak napisałeś rozrusznik 'rzeźi' czyli masz za mało prądu, jeśli tu masz wszystko ok to rozrusznik masz najprawdopodobniej do wymiany.
Odkręcić rozrusznik i spróbuj zakręcić silnikiem.
Spalony bezpiecznik rozrusznika.
Jedynie takie coś
Bsi widzi poziom 50% oleju. Dodano po 19 Błąd dotyczy konkretne tego że bsi nie widzi cewki przekaźnika, więc albo uszkodzony BSI albo przewód pomiędzy bsi a przekaźnikiem rozrusznika.
F8 na BSM. Zasila on styki przekaznika rozrusznika.
elektromagnes rozrusznika ?
Rozrusznik naprawiony. Żeby się do niego dostać trzeba zdemontować całą obudowę filtra powietrza i wtedy trzy śruby które trzymają rozrusznik są widoczne. Podczas odkręcania dolnej śruby trzeba uważać na wysprzęglik.
rozrusznik, proponuje wzudzić bezpośrednio z akumulatora: "+" aku i kawałek drutu do automatu rozrusznika do styku skąd przychodzi przewód od stacyjki jeśli nie zadziała to automat rozrusznika , jeśli zadziała to stacyjka lub obwód za stacyjką do rozrusznika..
Okazało się że czujnik położenia wału i rozrusznik
Sprawdź połączenia "masowe",zarówno te z karoserią samochodu, jak również z silnikiem. Do silnika z reguły idzie tzw. plecionka, która pod wpływem drgań często się luzuje, uniemożliwiając pracę rozrusznika.
Bezpiecznik cewki o tak nie pada. Elektromagnes rozrusznika do wymiany
A spróbuj na PLAKA odpalić. Dodatkowo jeśli rozrusznik kręci ciężko trzeba znaleźć przyczynę i ją naprawić.
Rozrusznik też na niebieskim.W dieselu nigdy nie ciąłem pompy,tylko rozrusznik,plusa po stacyjce albo uderzeniowy w komorze silnika.
Zapala się spiralka od świec ? Podnosi się obrotomierz w czasie kręcenia rozrusznikiem ?
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Przy takich objawach tylko wymiana.
Zrób test bsm i zobacz czy rozrusznik ruszy.
Najpierw podłącz na krótko z akumulatora rozrusznik i upewnij się czy kręci za każdym razem, potem można się zagłębiać w elektronikę...
https://autoczescizielonki.pl/ wg vin czesci oem numery
Podczas odpalania peugeot 307 1.6 odzywa się dziwny dźwięk i napis na ekranie światło w kabinie przygasa aku jest naładowany bo ładowałem go 2 dni temu i jest pełny i nie odpala jak jest zimny i ciepły trzeba trochę pokręcić i odpali ale jak przekręcam kluczyk to rozrusznik nie kręci
Na bezpieczniku pojawia się napięcie dopiero jak załączysz '50'. Jak mu podasz napięcie ma kabelkiem to rozrusznik ma kręcić .
plus po rozruchu dochodzi na rozrusznik gdy auto nie pali?
Czy to możliwe żeby nagle alternator się zapsul albo był za słaby dla nowego rozrusznika?
Wyciagnięcie tylko od dołu, powodzenia.
swiece, przekaznik zasilania swiec filtr paliwa, rozrusznik
A co ma gniazdo zapalniczki do silnika?Może miałeś pecha i poprostu w tym samym czasie padł rozrusznik.
Witam Chciałbym powrócić do tematu. Wymieniłem rozrusznik w moim peugeot 407 2.0 hdi. Wszystko ładnie działa tylko stracił moc.wezyki podcisnienia te nad rozrysznikiem włożone.gdzie mogę szukać przyczyny . Do wymiany rozrusznika było ok.
Mam hydrowoza. Mówisz że od dołu. A jak z osłoną od rozrusznika ?
Wiec nie BVA. Faktycznie, masz rację, spojrzałem w starsze posty autora i skrzynia manualna. Zostaje sprawdzenie na piechotkę. Produkowano je 11 lat i były zmiany w instalacji, ale zacząłbym od przekaźnika rozrusznika.
Jeśli kolego nie wiesz gdzie on jest, to daj komuś kto wie żebyś np. sobie nie spalił auta. A rozrusznik jest przeważnie pomiędzy skrzynią biegów a silnikiem .
elektromagnes rozrusznika masz + ?
Zobacz połączenia grubych przewodów od akumulatora i rozrusznika i alternatora,zobacz masę
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Kable rozruchowe masz.Podłącz od masy akumulatora do silnika i spróbuj odpalić.Lub na pych- ale zaczynasz z rozrusznika.
Jeżeli to głośne pykniecie jest spod maski to raczej problem w rozruszniku. W jaki sposób podłączałeś rozrusznik na krótko?
0,64V podczas kręcenia rozrusznikiem
Zdarza się wygrzanie na oczku plus b+ przy górny śrubie rozrusznika
Immo nie odcina rozrusznika.
Może być stacyjka.ale to sprawdzić po pomiarach.
Przyczyną może to być zbyt długi czas pracy rozrusznika.
Jakie ciśnienie paliwa na WC przy kręceniu rozrusznikiem?
sprawdź czy idzie plus z kostki stacyjki na rozrusznik
To co sam możesz zrobić to sprawdź przewody na akumulatorze, czy nie są brudne,nie dokręcone. Tak samo na rozruszniku.
Na krótko czyli bezposrednio podać zasilanie na rozrusznik ?
Sprawdź porządnie akumulator i rozrusznik. Przy okazji kabel od masy.
Pyk bo ci plusa uwaliło na rozrusznik gruby przewód
Styki wykluczyłem poprzez podmianę na inną stacyjkę, rozrusznik jest OK, na popych też nie zapalił. Na krótko też kręcił jałowo bez dopływu paliwa, coś zablokowało rozruch poprzez odcięcie rozrusznika i dopływu paliwa.
Na akumulator i rozrusznik!!!
Ja bym też stawiał na rozrusznik
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Nie zablokował tylko stwardniał,brak pracy silnika=brak podciśnienia. Odpali i wróci stan sprzed usterki. Auto na popych i do elektryka ,naprawi rozrusznik.
Sprawdź czy masz założoną tulejkę centrującą , ona czasami wychodzi razem z rozrusznikiem i może nie przełożyłeś do nowego.
Samo zasilanie pojawia w chwili kręcenia rozrusznika.
Napraw rozrusznik
Nie mam już problemów z uruchomieniem samochodu, mam nadzieję że to był tylko problem z rozrusznikiem.
Cienki przewod na elektromagnesie rozrusznika,tam podlacz miernik i stacyjka na start.Jezeli prad doplywa to wina rozrusznika.
mam problem z zapaleniem auta, slychac tylko jak komputer sie zalancza, zapala na pych a zero reakcji rozrusznika
Dzięki kolego sprawdzę to.
Podłącz się przez diody przy stacyjce , z zanikającego + i rozrusznika
Miga kontrolka akumulatora ,to auto jest w eco mode , (oszczędza prąd może nie działać wiele rzeczy ) Do casu uruchomienia silnika . Sprawdź napięcie akumulatora i zrób diagnostykę jeśli jest zablokowane immo lub uszkodzona magistrala can , skasowane BSI może nie reagować na próbę rozruchu i nie kręcić rozrusznikiem.
damdam - biorę to pod uwagę, tylko co konkretnie pada w BSM i jak to potwierdzić? Rozumiem, że bardziej chodzi o elektro-złącznik przy rozruszniku niż o sam rozrusznik?
Pytanie, po włączeniu zapłonu napięcie powinno być cały czas na kostce, czy tylko podczas pracy(czy też kręceniu rozrusznikiem?)?
w 406 prąd na pompę idzie dopiero z rozrusznikiem
Witam problem rozwiązany byłem u mechanika i okazało się że po wymianie skrzyni źle włożył rozrusznik
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Całe zamieszanie dlatego że nie kręcił rozrusznik?
Trzeba to zrobić dokładnie tak jak napisałeś przyłożyć do masy i poprosić jakiegoś dobrego człowieka aby zakręcił rozrusznikiem ;-)
Podjedź do elektryka, niech Ci pomierzy prądy rozruchowe akumulatora i rozrusznika.
Elektromagnes rozrusznika,klasyka.
A może masz uszkodzony rozrusznik i przy rozruchu pochłania bardzo dużo prądu , pozostała część jest zbyt słaba aby wytworzyć iskrę .Pozd.
Sprawdź świece żarowe, przepływomierz oraz korekcje wtrysków. Jak ciężko kręci do sprawdzenia rozrusznik.
peugeot rozrusznik peugeot bezpiecznik rozrusznik kabel peugeot rozrusznik
iskrzy silnik odkurzacza zelmer scenic gniazdo zasilacz przegrzanie
kosiarka akumulatorowa kosiarka akumulatorowa
Problemy z czujnikiem ciągu w piecu Junkers Najgorsze modele lodówek: Samsung, LG, Frigidaire i inne