Gdyby było gdzieś zwarcie po włączeniu zapłonu, to prawdopodobnie któryś z bezpieczników by się przepalił. Ale przy słabym połączeniu do 'masy' również może spadać napięcie przy większym obciążeniu; spróbuj sprawdzić wszystkie połączenia do "masy" silnika i nadwozia. Niestety dostęp masz dopiero po wyjęciu obudowy akumulatora.
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
czy wymienić gruszkę turbiny wraz z czujnikiem czy może przejrzeć instalacje elektryczną. Na początek przejrzyj instalację ,zmierz masę i zasilanie. Potem ci zostanie wymienić gruszkę raczej.
Sprawdz termostat, jak nie potrafisz to go poprostu wymien, koszt okolo 20zl i chwila roboty.
Sprawdź silnik krokowy - dosyć częsta usterka w starszych silnikach TU5JP(czyli po naszemu 1.6).Wymontuj silnik krokowy z obudowy przepustnicy i umyj w benzynie ekstrakcyjnej.Powinno pomóc.
Na twoim filmie sa dwie rzeczy, ktore mi sie nie podobaja: 1. Bardzo duze korekcje na wtryskach. W dodatku "odwracaja sie" na wiekszych obrotach. Nie wiem, czy w twoim modyfikowanym kalkulatorze sa one (wtryski) kodowane. Mam wrazenie, ze ECU nie daje sobie rady z ich wydajnoscia. Do sprawdzenia wtryski i kompresje... 2. Cisnienie doladowania nadaza...
Mam nietypowy problem z samochodem. Klakson mi nie dziala.Jednak usterka jest bardziej skomplikowana i bez schematu ani rusz. Sam klakson jest sprawny. Kabel elektrycznyy po odlaczeniu jest pod napieciem 12V i to niezaleznie od naciskania wlacznika na kierownicy. Pod obciazeniem napiecie maleje do zera . Czy ktos spotkal sie z czyms takim ? Pozdrawiam...
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
A za dużo paliwa, tzn pracuje jednocześnie na LPG i Pb?
Witam forumowiczów. Mnie niestety również dopadła usterka Antipollution Fault. Mam 307-kę z 2001 roku, 1.6 benzyna 16V. Opis sytuacji w której pojawia się błąd: Podczas jazdy z prędkościami autostradowymi, 140-150 kmh, obroty powyżej 4000, przy hamowaniu silnikiem zapala się kontrolka "check engine"m na wyświetlaczu pojawia się nieszczęsny komunikat...
Wtrysk padł a konkretniej stos.
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Tak w a4b9 niedawno mieliśmy podobny przypadek.
Sprawdzić ciśnienie na pompie
Kod błędu: P11A8 Opis Usterki: Usterka zmiany fazy wałka rozrządu wydechu: Spójność. Różnica między teoretyczną pozycją elementu zmiany fazy wałka rozrządu w spoczynku a zmierzoną. Muszą być spełnione następujące warunki: - Zakończono adaptację defazera wałka rozrządu wydechu - Temperatura defazera wałka rozrządu wydechu między 0 a 130 °C Warunki do...
Temperatura pracy tego silnika wynosi 82 stopnie...
Witam, Peugeot ma słabą moc, obrotomier dochodzi do 2100obr/min wyskkuja dwa blędy: P0243 obwód zaworu elektromagntycznego ciśninia turbodoładowania P0403 - zawór recyrkulacji spalin EGR, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy poradzcie co mam robić
davciu jak skończyła się twoja przygoda ze spadkiem mocy w połączeniu z brakiem prędkościomierza???- mam identyczne objawy w Partnerze 1.6 hdi
Być może sonda kończy żywot.Przy sprawnym kacie napięcie na drugiej sondzie raczej około 0.6-08v.Oczywiście po nagrzaniu,wykres w miarę plaski.Po dodaniu gazu i puszczeniu spadek na obu do zera.Czas "wstawiania" sond mówi wiele o całym układzie.
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Częstym w takich skrzyniach problemy powoduje zużyte sprzęgło. Wtedy czujnik sprzęgła podaje informacje poza zakresem jogo pracy i komputer pokazuje taki błąd. Może też być zużyty akumulator hydrauliczny lub też sama pompa. Bywa też że problemy powoduje zużyty akumulator 12v. Moja propozycja to: 1 sprawdzić akumulator -napięcie podczas rozruchu nie...
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Jedynie może być problem z kablem b+ który idzie z klemy na rozrusznik i na końcu do alternatora. Najłatwiej sprawdzić czy coś z tych połączeń nie jest luźne lub się nie grzeje. Warto poprawić także masę na silnik.
Odwiedź ASO w niektórych przypadkach, padały katalizatory i były wymieniany na gwarancji. Podaj ewentualnie na priv VIN to podgladne
Witam, nie zakładam nowego tematu, odgrzeje kotleta :) niestety coraz więcej 1.4-1.6 trafia w moje ręce. Ten konkretny jest oporny. Klientka przywiozła go bo inny warsztat rozłożył ręce. a więc głosi błąd P0011 co zrobione: poprzedni warsztat wymienił rozrząd (bez kół) ja sprawdziłem rozrząd na blokadach - pasuje koła sprawdzone (strzałki zgadzają się)...
1. nie 2. musisz to naprawić 3. wytrzyj bagnet, włóż, wyjmij i odczytaj stan 4. sprawdź uszczelkę pod głowicą, węże chłodnicy 5. nie znam tego pojazdu i tego silnika więc nie pomoge kopcenie na biało po odpaleniu to nic innego jak parowanie wody skondensowanej w tłumiku, spadek obrotów w trakcie nagrzewania to też norma ps:mam nadzieję, że pomogłem...
Jeśli drugi pilot działa normalnie to uszkodzenie raczej nie tkwi w odbiorniku w samochodzie tylko w pierwszym pilocie. Bateria w tym pilocie jest w pełni sprawna? Zwróć uwagę na fragment schematu zaznaczony poniżej czerwoną ramką. Szczególnie elementy C8 i C9, gdzie kondensator C9 wraz z tą prostokątną "ramką" tworzą obwód anteny. Uszkodzenia w tym...
witam, kolego bamboocha napisz do mnie na maila to podeśle Ci PDF o silnikach HDI w pugach, podaj Co boli silnik jak łapie tryb awaryjny , powodzenia
no wlasnie nie ma tego impulsu na cewki
W moim aucie usterką było przebicie w jednym wtryskiwaczu, który odłanczał sterownicę wtryskiwaczy.
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
Juz wyjasniam. Kiedy silnik przekroczy 3000obr/min czuje spadek mocy, samochod nie przekroczy 160km/h Moze jakas blokada predkosci. Pozdrawiam. Po co? To juz 30 km/h powyzej najwyzszej dopuszczalnej predkosci na drogach publicznych. A powaznie: to tylko 90 KM w aucie, ktore jest dosc ciezkie. Nie wiem, czy to naprawde niepokojace. Jesli jednak masz...
Pomiary prądu w mierniku są pomiarami pośrednimi. Właściwie to mierzony jest spadek napięcia na rezystorze pomiarowym. W miernikach jego rolę spełnia tzw. bocznik. Jeśli już spaliłeś bocznik - ci jest najczęstszym uszkodzeniem mierników - a został jeszcze sprawny woltomierz: należy kupić w sklepie elektronicznym rezystory np 1 om 10 omów 0,1 oma. Jakikolwiek...
Jakie masz błędy kiedy pojawia się kontrolka awarii ? Wypadanie zapłonu na nieznanych cylindrach
ja rownierz dzis podpialem suba z wbudowanym wzmacniaczem do przewodow od tylnych glosnikow, ale zrobilem to gdzies w okolicach schowka zaraz za urzadzeniem od bluetootha i no gralo sobie sub walil glosno ale po zgaszeniu i po nastepnym uruchomieniu auta, radio nie chcialo sie wlaczyc. Myslalem ze to moze gdzies kostka nie laczy bo po chwili radio zaskoczylo...
Zdjąłem dzisiaj obudowę alternatora, wyczyściłem styki i brakowało jednej nakrętki... Przykręciłem, poskładałem i na włączonych światłach mam póki co 13.9-14.0V :) Więc na chwilę obecną jest dobrze, pojeżdżę parę dni i zobaczymy czy efekt się utrzyma.
W trasie zapaliła mi się pomarańczowa lampka silnika w momencie gdy dodałem gazu. samochód stracił moc zaczął się zachowywać jakbym jechał pod górkę na sporo za wysokim biegu. Następnie zgasł całkowicie. Po kolejnej próbie odpalenia, udało mi się ruszyć i dalszą część trasy silnik pracował tak jakbym jechał pod górę z przyczepą na za wysokim biegu....
Jeżeli turbo ładuje zbyt dużo to zazwyczaj blokuje się geometria turbiny.
Czym sprawdzasz napięcie akumulatora?
pokaż co wymieniłes.
Niestety nie znalazłem :/ Pojawił mi się kolejny problem, otóż jadąc autem przy 3100 obr auto się zaczyna dławić i nie chce przejść na większe obroty :/
Wymiana łożyska czy kompletu sprzęgła to i tak prawie ta sama robota. Skrzynie trzeba zdjąć, trzeba olej do skrzyni. Przy wymianie sprzęgła jest dokładnie ta sama procedura. A może "łożyska" na skrzyni dźwięczą? Łożyska w cudzysłowie bo to są to fragmenty plastiku w których pracuje łapa sprzęgła.
Witam. Mam problem z peugotem. Zapala mu się kontrolka check i traci siłe. Po podłączeniu Komputera Cdif/2 Pokazuje błąd P1113. Co Może mu dolegać?? Pozdrawiam
Ja bym jednak stawiał na przepustnicę. Przerabiałem ten problem w tym silniku w Berlingo i mimo tego, że przepustnica wydaję się być czysta lubi się zawieszać. Sprawa w sumie dość prosta - skorzystać z Lexii i zobaczyć jak po odpaleniu zmieniają się wartość napięcia z przepustnicy w odniesieniu do naciśnięcia pedału gazu. Zastosowany do tego silnika...
fap, kat. napewno nie, mam program diagnostyczny, widzę stan napełnienia, wypala się bezproblemu, łopatki turbiny też raczej nie, problem pojawia się niesystematycznie, gdyby łopatki się wysypały zapewne był by stały. Nie jestem mechanikiem ale to mi wygląda na jakąś nieszeczelność, pytanie czy nieszczelność jednej z przepustnic może mieć wpływ na spadek...
witam.mam od niedawna nastepujacy problem w Peugocie 307kombi 2.0HDI 136KM 2004r.auto stalo 2 miesiace przepalane zadko i pare dni temu wyskoczym mi ten nieszczsny komunikat antipollution fault i zaswiecila mi sie kontrolka pomaranczowa silnika po zatankowaniu oleju napedowego na stacji. komunikat pojawia mi sie 3 sekundach po odpaleniu silnika znika...
jaki silnik i rodzaj wtrysku?? trzeba sprawdzić pamięć sterownika - jmożesz mieć uszkodzony stopien sterujący silnikiem krokowym - wtedy trzeba naprawić sterownik.
ok, ale czemu jak wymienilem przeplywke przez jakis czas dobrze chodził a potem znowu tak samo?
Mam dokładnie taki sam problem co altronik. Dzisiaj auto mialo moc ale gaslo po przejechaniu niecałego kilometra, niezlaeznie czy to na biegu czy na postoju na swiatlach. Nie mam zadnego przyzadu. Moge sie mylic ale kasowalem go przez zdjecie klemy (czytalem ze w modelach powyzej 2000roku jest to nie mozliwe ale wydaje mi sie ze kasowal sie). Jestem...
spadek peugeot peugeot spadek obrót peugeot spadek obrotów
ściemniacz pilot unlock alcatel monitor compaq wyłącza
budowa glosnikow altus budowa glosnikow
Jak ograniczyć widoczność wizjera EZVIZ? Lokalizacja immobilisera w Nissan Murano Z50