42 pin ECU idzie do 1 pinu żółtej kostki licznika.
Od strony wzmacniacza we wtykach kabla rca odepnij ekran, przeważnie trzeba odciąć końcówki i połączyc tylko sygnał , ekran tylko bedzie od strony radia. U mnie to pomagało .
Czujnik położenia pedału przyspieszenia - nieprawdopodobny sygnał
Tzw. BSI (moduł zintegrowany z skrzynką bezpieczników wewnątrz auta) , BSM (moduł z bezpiecznikami pod maską).
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Weź miernik i sprawdź napięcia.Zasilanie 5v.A więc zasilanie,masa i trzeci to powrót sygnału do ecu.
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Zrobiłem tak jak pisaliście, kupiłem wyświetlacz od 206 z funkcją komputera pokładowego. Dałem 90 zł. W manetce odciąłem dystanse od przycisku, włożyłem spinacz i ładnie mi wszystko działa już prawie rok :)
problem rozwazany, powod? zawor na pompie oleju czasami nie otwieral sie dokonca i to robilo robote
Nie nie pomoże, problem jest gdzie indziej.
Ok. Podłącz radio i uruchom. Potem sprawdź czy pojawia się prąd na tym przewodzie. Zasadniczo tam powinien być w pięty ten sygnał
Test wykonawczy pompy paliwa jakie daje efekty?
Bezpiecznik jest w obwodzie wykonawczym, nie wiem od której strony mierzyłeś taśmę, mam nadzieję że od strony poduchy i poducha była wyjęta. Druga strona taśmy (a dokładniej gniazdo )jest zaraz za kierownica w tym czarnym plastiku w kórym jest schowana taśma.
Jak kluczyk jest wsadzony a drzwi otwarte to odzywa sie sygnał akustyczny?
Z wtrysku, cewki, do czego to ma być?
Spróbuj włączyć stacyjkę i przytrzymać przycisk zamykania ok 3 sek
Ja bym sprawdził COMa czy auto aby nie jest po wypadku i ma uszkodzoną taśmę w COMie.
Klakson jest pod zderzakiem po stronie kierowcy ,jak naciszniesz włącznik sygnału w środku w aucie (poduszka kierowcy) to powinien się odezwać przekażnik w skrzynce bezpieczników pod maską (bm34). Jesli go nie słychać to problem jest w kierownicy (brak styku) lub w taśmie włącznika com. Pozdrawiam
Nie kojarze co to za modele ale może to to samo co w modelu PU-9427A (Citroen). Uszkodzona Hybryda przełączjąca sygnał radio/tape umieszczona w bloku wzmacniaczy mocy. Często wylewają tam elektrolity.
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
pilot wysyła zbyt słaby sygnał,jest do naprawy.
Idź inną drogą. Po kolei kompresja ustawienia rozrządu ciśnienie paliwa na koniec sterownik silnika. Jeśli siedzi immo też nie będzie widać obrotu wału.
Witam. W zał. schemat - okablowanie zamków drzwiowych w PEUGEOT 806 1.9 D Turbo od 1994 do 2000r. Zauważ, że z modułu sterowania zamków wychodzi sygnał na oświetlenie wnętrza.
Bo alternator nie laduje lub nie ma plusa "moteur tounant" z innego powodu.
Przycisnij na jakies 10 sek przycisk ktory jest na srodku tej lampki,tylko ze chyba musi byc wlaczony zaplon do tego...z tego co piszesz to na 90% bedzie to..wystarczy ja zaprogramowac..Mialem taki przypadek,teraz sobie przypomnialem.
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
W klasycznych Peugeotach wzmacniacz jest u dołu stopki (podsufitka) W jednym z nich rzeczywiście wyeliminowałem wzmacniacz, a dostatecznie długa antena (teoria mówi 75 cm, było ok 60 helikalne) wystarcza do odbioru UKF (nie działa AM średnie długie, ale to już w zasadzie nie jest słuchane) Nie jest wymagane prucie kabla. czy to będzie wina radia, Wyjąć...
sprawdz czujniki drzwiowe być może nie dochodzi sygnał że drzwi zostały zamknięte
Naprawa sterowania przekaźnika dwufunkcyjnego przez komputer (okresowo zanikający / słaby sygnał).
Tzn temperatura jest zawsze +2 +3 stopnie wiecej niz w przepływomierzu. Czyli jak na dworze jest temp 15 to w dolocie jest 17, 18 stopni w załączniku wysyłam wydruk z diagboxa
U mnie jest raczej ori - Bosch 1 928 404 682.
Dostałem od kumpla kompa diagnostycznego, ale nie mam laptopa pod to, mogę wirtualną maszynę zainstalować z XP, ale nie mam instalki.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
To jest cewka zespolona – chodzi o oscylogram sygnału sterującego?
Jako że usterka występowała losowo miałem kłopot z identyfikacją, ostatecznie okazało się że problemem była "słaba" masa klaksonu w kole kierownicy pod poduszką, banalna sprawa, zwykła wsuwka, czyszczenie i działa bez problemu już dłuższy czas, jedyna trudność w tej naprawie to zdemontowanie poduszki powietrznej kierowcy. Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.
Pod masę nadwozia gdziekolwiek, wtedy na białym i biało czarnym masz sygnał masy.
Skąd mogę wziąć sygnał prędkości samochodu?
C4 picasso i peugeot 208 maja inne BSI - C4picasso II ma CONTINENTAL Peugeot 208 ma VALEO Co do kamery jakieś schematy się pojawiły dla peugeot 208 Kamera zasilana jest z BSI ale sygnały wchodzą bezpośrednio do radia
Co to za wzmacniacze, posiadają wejścia wysoko poziomowe?
Pilot był sprawdzany i jest ok. Ale nie wiem, czy sygnał jest odbierany.
Dzięki tak zrobie
to sprawdź na klapce, a jak nie to te puste w środku czy mają dwa piny, bo te co mają pojedyncze albo w ogóle to mają być puste, widać jak się dobrze przyglądniesz w środku gniazda bezpiecznika blaszki
W silniku benzynowym - z cewki zaplonowej, w silniku diesela - z czujnika na kole zamachowym. Pozdrawiam, Georges PS. Nie uzywaj duzych liter. To bardzo utrudnia czytanie.
Standard w Peugeot, często w modelach liftowych bywają kolorowe przewody ma jednym sygnale, podobno oszczędności w fabrykach.
L-kontrolka do plusa i tylko to trzeba podłączyć, DF to obciążenie alternatora sygnał wyjściowy do ECU tego nie musisz podłączać
Nie chodzi o konfiguracje, potrzeba zrzut parametrów bsi ; klucz ,transponder itd.
Temat zamknięty każdy pdc ma 2 przewody zasilające i jeden sygnał.
Ze schematu wynika że zasada działania jak w potencjometrze, 1- masa 2- sygnał 3- zasilanie. Do zweryfikowania multimetrem.
Daj opisy błędów. Ta pamięć nie ma nic do tych błędów - to jest eeprom. Mapy itp masz w pamięci flash. Rozrząd jest poprawnie ustawiony? Sygnały z czujnika wałka i wału sprawdzane na oscyloskopie? Wiązka sprawdzona do obu czujników - sygnał do sterownika i zasilania?
W tym aucie nie ma ISO tylko FAKRA a sygnał wstecznego jeśli jest to w postaci syfrowej w sieci CAN
Radio Zrobione koniec tematu pzodrawiam serdecznie
Szukam schematu sygnału do Peugeot Boxer 2007r brak sygnału sygnał wymieniony bezpieczniki sprawdzone
Wypnij ich moduł , jeśli wróci dźwięk to jednak ma wpływ
Zamontuj inwerter CAN, np. SEO CAN-D Auto w miarę nowe, instalacja będzie "elegancka"a w "gratisie" uzyskasz jeszcze "plus po stacyjce" i kilka innych sygnałów...
Trzeba dostać się do wnętrza radia i wyciągnąć sygnał sprzed końcówki mocy. A jeszcze lepiej zastosować jakiś niskoszumny wzmacniacz napięciowy, który podniesie wartość sygnału do 4V.
Tylko że w moim pierwszym poście wyraźnie pisze CZY MOŻNA WLACZYC to piszczenie jakoś. Bo jeżdżę pół dnia po mieście bez pasów i nic żadnego sygnału/dźwięku
Na budzie, kable w całości, przejście jest
No tak rozumiem , ale czy jak odłacze wszystkie czujniki to też powinien być sygnał ciagły?
Takie nagłe skoki temperatury to najczęściej uszkodzenie obwodu czujnika temperatury, przetarty kabel sygnałowy dotyka do masy i powoduje zmniejszenie rezystancji sygnału czujnika
Zamieniłem cewki miejscami i dla pewności założyłem nową bosch na czwarty cylinder,dalej to samo. Jutro zrobię test szczelności,może coś się wyjaśni bo nie mogę już patrzeć na ten silnik ;)
Wentylator elektroniczny: jeden przewód podaje + na przekaźnik zasilający wentylator (kabelek idzie z przekaźnika w BSM ale przekaźnik załącza ECM), drugi to przewód podający sygnał żądanych obrotów z ECM, trzeci to sygnał zwrotny obrotów wentylatora do ECM.
Jest 5v bo pewnie jest rezystor pull up,proste. Zasilanie masz te 5v i masę dobrą?
Witam, mam problem z brakiem sygnału w peugeot 207 hdi. Czy ktoś miałby schemat BSM-u 9667199780 (taki jest w moim modelu) i jak mogę go sprawdzić?. Za pomoc z góry dziękuję. 22am
Wszystkie współczesne auta nafaszerowany ekologią tak mają. Po zgaszeniu wszystkie nastawniki, przepustnice i regulatory, są ruszane żeby się nie zastały na gorąco, przy okazji są testowane czy prawidłowo reagują na sygnał przestawiania pozycji.
to zależy co chcesz emulować sygnał sondy czy wtryskiwacza..
Trochę to trwało, ale problem mam wreszcie rozwiązany. Trafiłem w końcu na normalnego elektromechaniora, który nie kazał mi wymieniać "pół" auta, tylko wziął kluczyk i wymienił jakiś tam w nim kwarc. Pilot działa jak nowy.
Np. Jakie. Proszę o przykład. Pompa paliwa, zapłon, cewki, alternator i sygnał z czujnika położenia wału odpada
Dobra, cobrę już dobiłeś, teraz pojedź do elektryka żeby sprawdził, który siłownik nie podaje sygnału zwrotnego do BSI o fizycznym zamknięciu zamka
Światła zgaszone, zapłon wyłączony lub kluczyk nawet w kieszeni - taki sam sygnał cały czas
To jest czujnik halla i jedyny pomiar to oscyloskopem na pinie 2 sygnał prostokątny.
Witam. Auto jak w temacie. Rok 2004 silnik 1.6. Silnik łapie za wysoką temp.(pow. 90 stopni). Auto mojego znajomego. Stało to się mu gdzieś w trasie w jakimś mieście gdzie od razu podjechał na warsztat-diagnoza wentylator chłodnicy. Pojechał do domu bo nie mógł czekać a nie mieli na miejscu i po jakimś czasie na własną rękę wymienił czujnik temp.ale...
Pogrzebałem z miernikiem w aucie i sygnał biegu wstecznego "+" (za czujnikiem w skrzyni) znajduje się w czarnej wtyczce 16V NR pin nr 1, za obudową plastikową pod podstopnicą kierowcy.
P0192 "Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - niski sygnał wejściowy"
Jedź do kogoś od dorabiania kluczy i sprawdzi klucz, czy wysyła i odbiornik czy odbiera sygnał
Nie rozbierałem tego w tym aucie , ale antenę by wyjąć w większości aut trzeba opuścić podsufitkę i odkręca się ją od spodu. Zanim to zrobisz sprawdź czy idzie z niej sygnał do gniazda przy Navi.
Oki, jak by coś się działo znowu to będę patrzył. A w którym miejscu jest ten czujnik ?. Zawsze pomagało na jakiś czas około 6-8miesięcy wyczyszczenie kostki przy przepływomierzu, no i wykasowanie błędu.
Nie podpinaj się do wkładki tylko do sterownika, przewody w lewym słupku tam szukaj sygnałów.
Bezpieczniki od klaksonu i tylnej wycieraczki są w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika (pod maską) F13 i F14
Właśnie byłem sprawdzić pilota wysyła sygnał fale 432.
2. U niego tez jest taka funkcja jak znajdowanie auta na parkingu wtedy wyje klakson i mrugają kierunki To akurat masz oryginalnie (bez klaksonu, oczywiscie). Nacisnij przycisk zamykania.
To Ci nie pomoże. Elektrozawór ma wbudowany układ elektroniczny. Tam dochodzi zasilanie ale i sygnał. Jak sygnał będzie nie taki jak trzeba to zawór się nie otworzy.
Na przewodach numerki. Lub 5 i 6 pin na module w drzwiach. Kolorów nie pamiętam. Na pinie 4 jest plus grzania lusterek, 5 to masa a 6 sygnał z czujnika .
Witam, Jesli system Bosch, to sprawdz zaworek na wlocie do pompy Gdybys opowiedzial, co sie stalo, a nie tylko fragmentaryczne informacje o stanie aktualnym, to byloby latwiej cos radzic. Awaria jest "naturalna", czy spowodowana przez jakiegos majsterkowicza? Pozdrawiam, Georges
Do licznika dochodzi sygnal predkosci przez siec VAN. Jak nie ma ESP to powinien miec czujnik predkosci na prawej polosce przy wyjsciu z dyfra (sygnal idzie na sterownik silnika). Pozdrawiam
Czy sygnał pedkościomierza do deski w 206 idzie przes BSI czy bezpośrednio z impulsatora ? Nie działa prędkościomierz tzn dojdzie max do 20km/h i to skokami, impulsator wymieniony dalej to samo zasilania mam i chce sprawdzić kabel sygnałowy ale musze działać troche po omacku a może ktoś ma schemat albo zna francuski i przetłumaczy ten z elektrody :D...
Problem z szybami w Peugeot 206cc W momencie gdy dach jest złożony, nie mogę wysunąć szyb. Przy próbie daje mi sygnał dźwiękowy, pojedyncze pikanie. W trakcie prowadzenia też daje sygnał, gdy startuję z miejsca, dach jest na pewno złożony do końca, a roleta w bagażniku w dobrym miejscu. Jedynie mam jeszcze taki problem, że w trakcie składania dachu...
na samym dole taki trójkąt bądź kreski po łuku, to w tym miejscu po złączeniu sond powinno pokazywać zwarcie czyli zero bądź też wystąpi sygnał jesli taki istnieje,
Nie śpiesz się z wymianą czujnika. Przeczyść najpierw styki czujnika. Identyczny przypadek miałem w Citroenie.
W kości zasilającej radia zostaw tylko zasilania(stałe i acc) i masę, ewentualnie jeszcze dimmer(sygnał włączenia świateł), resztę kabli odłącz i starannie zaizoluj
Z tyłu to raczej bym myslal sygnał cofania...
Ten subwoofer ma wejścia wysokopoziomowe. Ta duża biała kostka. Więc wystarczy tam podać sygnał bezpośrednio z głośników, bez zbędnego kombinowania ;)
O ile mnie pamięć nie myli to oryginalne czujniki nie współpracowały z wyświetlaczem, był tylko sygnał dźwiękowy
Ale komputer widzi otwarte drzwi a szybą ani drgnie czyli do bsi idzie sygnał z zamka
Orginalne radio clarion także słabo odbierało. Sprawdzałem również na radiu JVC KD-X210 i na nowym radiu Blaupunkt tokyo 110 na nich także słabo odbierało. Radio widoczne na zdj to jest właśnie Blaupunkt tokyo 110 w sklepie powiedzieli ze jest to dobre radio w dobrej cenie.
Tester plus oscyloskop i sprawdzać sygnały.
dzięki jutro sprawdze te sygnały
Instalacja gazowa domaga się przeglądu .
Tam są dwa czujniki STOP. Zasilane z różnych obwodów.
Panowie problem jak wyżej, pokazuje taki błąd . Odpinam czujnik pokazuje to samo tylko zamiast wadliwe działanie to za wysoki odczyt. Napięcie jest dobre 5v kable czujnika sprawne drożne. Nowy czujnik jest to samo. Raz na jakiś czas ruszy. A jak można zmierzyć sygnał wychodzący z czujnika ?
Manetka (włącznik świateł) pewnie się skończyła. Przekaźników w tym roczniku nie ma. A jest sygnał świetlny? Mrugnięcie długimi?
peugeot sygnał peugeot sygnał kierunkowskazu peugeot peugeot sygnał dźwiękowy
czujnik wielkość elektryczny zamiennik tda7560 rakieta kosmiczny
SSC9512S – funkcja kontrolera LLC w zasilaczu telewizora, objawy uszkodzenia, Sanken LG OLED B9 – plamy na górze ekranu, banding, wypalenie, martwe piksele