Są różne rodzaje BSI więc o tym napisałem by zaraz nie pisać innym o tych na Motce. W ECU nie ma przebiegu. Co do klucza to są różne rodzaje. Z tego co widzę to nie masz scyzoryka. W scyzoryku jest transponder wlutowany na płytce pilota. Gdy dasz nowy transponder u siebie to dopiszesz go do immo. Pilot jeżeli da się dopisać to dopisałbyś go już teraz...
Czy widzi etykietę transpondera ??
BSi na HC912 to używany pilot nie zadziała spowrotem po czyszczeniu bsi ,tylko fabrycznie nowy wsad,tak samo jak włożenie i dopisanie nowego transpondera bo jest ściśle powiązany z pilotem.
1.Nie da się zaprogramować używanego transpondera. 2.Tak musi być nowy transponder . 3. pcf 7935 wyprodukuje id45 4.Nie.
" transponder jest normalny węglowy " podaj typ tego transpondera.
Bez transpondera by nie odpalił, a tu prawdopodobnie imo siedzi na płytce
Ta sama procedura, co we wszystkich PSA: - wylaczyc zaplon i odczekac minute bez naciskania zadnego przycisku pilota (tego lub jakiegokolwiek innego) - wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s - wylaczyc zaplon, wyjac kluczyk i odczekac co najmniej 30s bez naciskania jakiegokolwiek przycisku pilota. Po tych 30s, jesli system jest...
Jaki kod ?? Żeźby kluczyka , elektroniczny Transpondera , czy dostępu do IMMO . Co właściwie chcesz zrobić ? Skopiować , zgubiłeś i nie masz nawet czym otworzyć auta ?
Witam Chcę dopisać sobie drugi kluczyk do Partnera rocznik 2004,r silnik 1,9D... czy do tego modelu niezbędne jest posiadanie PREKODOWANEGO dla Peugeota transpondera ? Tu akurat jest zastosowany transponder ID46 - PCF7936. A może możliwe jest dopisanie czystego transpondera ? Poczytałem trochę i spotkałem info na forum że "dla Peugeota 206 transponder...
Nie widzę na czubku grota żadnego prostokątnego otworu. A nawet w pilocie nie widzę transpondera :(
Jesli Delphi nie klamie, problem jest w petli (antenie) transpondera.
Nie podlaczyles anteny transpondera, zapewne.
Jeśli zastosowałbym Immobiliser Bypass to konieczne jest zamontowanie całego kluczyka w tym urządzeniu? Czy może wystarczyłoby włożenie samego transpondera?
Długa droga przed tobą jak chcesz to zrobić sam, taniej i szybciej będzie jak to komuś zlecisz. No chyba że posiadasz sprzęt. Jak masz programator to poczytaj motorlkę w BSI. Z odczytanego wsadu policz sobie kalkulatorem PIN, jak już odczytasz to PP2000 adaptujesz transpondery i przyuczasz nowy pilot.
Aby dorobić drugi zapasowy klucz nie trzeba nawet kodu pin. A co do pytania to w pilocie jest transponder na płytce pilota pcf7941.
Skoro tej karty nie posiadasz to musisz ją zamówić za parę złotych w serwisie. Silnik możesz możesz awaryjnie uruchomić podając kod z karty kodowej do ECM bezpośrednio, bez pośrednictwa transpondera i centralki kodowej, "wymigując" go kontrolką silnika i naciskając pedał gazu w odpowiednich momentach.
Ok dzis jeszcze na to spojrzę ewentualnie nowe bsi z starą pamiecią+stare transpondery+stare ecu :)
cewka transpondera sprrawdz czy ma jakikolwiek opór
BSI na virgin Flash ECU na virgin Nowe transpondery ID. I zabawa z PP2000 Zrobione. Podziękować.
Bo pamięć eprom jest jednokrotnego zapisu. EEprom można skasować i zapisać ponownie, ale nie stosuje się w pilotach i transponderach. W niektórych da się wymienić eproma i użyć pilota ponownie.
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
W jaki sposób zapisać i wysyłać (najlepiej przez LPT luc COM) sygnał cyfrowy (komunikacja między sterownikami - komunikacja na dwóch przewodach). konkretnie chodzi o komunikację transpondera z kalkulatorem wtrysku (bosch mp5.2 z kodową blokadą zapłonu w peugeocie 406). gdyż mam problem z blokowaniem kalkulatora a instalację sprawdziłem dokładnie i podejrzewam...
Zaczalbym od sprawdzenia samego nadajnika (sa do tego testery). Moze natomiast bys tu inna niespodzianka. To, co napisze, to tylko niesprawzdona teoria (bo kto bawi sie w zamiane transpondera? i po co?) Auto wyposazone jest EDC2 (immo drugiej generacji). Przy kodowaniu klucza BSI zapisuje w transponderze swoja czesc kodu (zapis jednorazowy), co powoduje,...
Nie koniecznie serwis.Jak sie nie spisze telekodowania to mozna to zrobic recznie.Na kod transpondera tez jest sposob.:)
Tak Transponder PCF7936 musi zostać prekodowany pod Peugeota.
Potrzebny jest PP2000 i kod transpondera (karta kodowa, ktora normalnie ma klient).
napisz skąd jesteś to na pewno ktoś Ci pomorze. Lexia pewnie chińczyk, wiec podłącz to normalnym testerem... serwisówka jak widzi błędy immo to blokuje większość funkcji. . Czy ty wiesz, co piszesz? Jesli modul analogowy (antena transpondera) nie dziala, to BSI nie moze odczytac transpondera i ECU pozostaje zablokowany. Pierwsza rzecz do zrobienia...
https://obrazki.elektroda.pl/4868137500_... Dodano po 17 Dodatkowym objawem jest błąd B1836 - usterka anteny transpondera. W moim 508 są trzy wewnętrzne anteny niskiej częstotliwości: w przedniej części przedziału pasażerskiego, w okolicach podłokietnika przedziału pasażerskiego oraz w bagażniku. Wymieniłbym wadliwą antenę o ile taka...
Prekodowany.
Nie chodzi o konfiguracje, potrzeba zrzut parametrów bsi ; klucz ,transponder itd.
Często jest że na płytce pilota jest cewka transpondera. Nie ma żadnej czarnej pastylki. Nie każdy kluczyk się rozbiera (szczególnie ten bez pilota).
mam uzywki bsm bsi edc teraz tylko programowanie nowego transpondera i zobaczymy wyciolem przewody z wiazki ktore ktos podlaczyl czy pp zaprogramuje klucz?
Nie czyta transpondera przez to masz zablokowany ecu wsady są dobre piny zgodne. Szukać usterki nie cudować w wsadach.
Znajac zycie masz alarm i bsi zalane woda.Co do wym bsi to pps i musisz znac kod transpondera albo serwis ci sciagnie.
Witam, Duzo pytan, jak na jeden post. Wypiac BSI mozna po odlaczeniu akumulatora (poczekac ok. 5 min. po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu drzwi z otwartym oknem, az sieci informatyczne zostana uspione i dopiero wtedy odlaczyc akumulator - bardzo wazne ). BSI ma w pamieci kod transpondera, wiec przy wymianie konieczne jest programowanie przy uzyciu DIAG-a...
kupie transpondery do peugeota...gdzie je kupic... model .. PCF7936AS
I ciąg dalszy zabawy - udało się uzyskać PIN, BSI przyjmuje go przy kodowaniu, przyjmuje kluczyki. Tylko że efektu nie ma - kluczyk widoczny, niezgodny kod transpondera i ECU zablokowane. Jakieś pomysły na dalsze działanie ?
Ceweczka musi być. Szukaj jej. No chyba, że ktoś wsadził transponder.
to transponder można tylko raz zakodowac do auta? Kolego pamięć w transponderze jest jednokrotnego programowania. Tak od 2000r wszystkie samochody tak mają.
Kodu w ASO nie dostaniesz - można go kupić. Możesz użyć starego klucza i dołożyć tylko nowy transponder.
Immo tam nie masz przypadkiem? Zerknij do kluczyka za transponderem.
Możesz tylko przyuczyć nowy kluczyk z pilotem. Musi być niekodowany transponder z nową płytką pilota. Na etapie produkcji jakaś część kodu transpondera (najprawdopodobniej ID) jest zapisywana w procku pilota. Trenowałem kilka razy m.in. na Peugeot 206, 307, Citroenie C3 próbę zapisu używanej płytki pilota. Dodam, że sprzętem diagnostycznym dedykowanym...
ECU, transponder i sterownik transpondera (pod srodkowa konsola deski rozdzielczej, nad sterownikiem air-bagow). Transponder nie jest konieczny, jesli masz mozliwosc przyuczenia kluczy (PP2000). Pozdrawiam, Georges
Bo nie ma pestki fizycznie w kluczyku! 😁 To jak pod górkę? W pierwszym poście druga linijka - brak pestki immo. Auto czytam bardzo dobrym sprzętem, funkcjami identyczny do PP2000. Sprzęt do dopisania immo również mam, więc zastanawiam się, czy po prostu nie lepiej dopisać nowy transponder.
Dziwne jest, ze pracujac z PSA przez 20 lat, uzywajac kolejno TEP92, DIAG2000, PP2000, nigdy takiego kodu nie spotkalem. Jedyne miejsce, gdzie o nim mowa od czasu do czasu, to Elektroda. Diagnoskop peugeota wymaga tylko dwoch "kodow": cztero lub pieciocyfrowy DAM i czteroznakowy kod transpondera, zwany tez na Elektrodzie PIN-em. Nie wiem wiec, czego...
Kluczyki Peugeot VW Lexus Renault każdy model samochodu, kluczyki są nowe, z czystymi grotami. Posiadam wszystkie kształty, wszystkie są oczywiście oryginalne !! Z nowymi grotami ale bez transpondera lub z transponderem. Jeśli masz pęknięta obudowę, potrzebujesz nowej, zapraszam do mnie, proszę pisać na gg, lub na pm na forum.
Witam. Posiadam Peugeota 407sw 2.0 Hdi. Ostatnio kluczyk mi spadł na ziemię i od tej pory po włożeniu go do stacyjki nie łączy mi się z autem (otwierać i zamykać mogę). Byłem u gościa od dorabiania kluczy, sprawdzał klucz urządzeniem i mówił że jest sprawny. (wyczytałem że w nim są dwa obwody a więc ten od otwierania i zamykania auta działa ale transponder...
Myślę, że tylko serwis. Kupowałem niedawno do Peugeota - bez dokodowania nie chcieli dać, a skroili zdrowo !!!!!!!!
Rozebrałem okolice stacyjki i co ciekawe pętle od immo posiada, nawet podpiętą :) Nie stwierdziłem w okolicy przyklejonego transpondera. Zresztą nie wiem czy przyklejenie transpondera umożliwiłoby uruchomienie auta - transponder musi się poruszać w pobliżu anteny aby mógł wygenerować sygnał, z tego co wiem...
Tak tylko tobie się wydaje. Gdzieś w obudowie jest transponder.
Rozważ może jeszcze taka opcje. Dorobić klucz bez pilota i bez transpondera. Transponder z klucza zapasowego wyjąć i przykleić koło immobilajzera. Wtedy masz dwa klucze. Tylko aby drzwi otworzyć trzeba kluczyk w zamek wsadzić ale koszy Max 60zl.
406 zawsze miala system zabezpieczenia przed kradzieza (kod lub transponder).
Widzę że chętnych do rozwiązania tej zagadki brak. No to następna - samochód to Opel Meriva z roku 2004. Samochód przyjechał z uszkodzoną stacyjką, tzn nie można było przekręcić kluczyka w stacyjce. Oczywiście wymiana wkładu stacyjki na nówkę, przekładka transpondera i autko śmiga jak laleczka. Klient przychodzi po odbiór i po 10 minutach wraca z usterką...
Witam zamówiłem partię 10 szt transponderów pcf7941,do peugeot citroen i zamiast zamówić od sprawdzonego dostawcy jak do tej pory skusiła mnie niższa cena i mam problem a mianowicie po wlutowaniu w kluczyk i odczytaniu ku mojemu zdziwieniu ID transpondera to 55555555 i status lock,każda sztuka tak się zachowuje.Przekopując internet na zagranicznych...
Jeżeli Obie płytki są takie same, to oznacza, że został zgubiony jeden transponder. Może być też tak, że drugi pilot był dorabiany i ma cewkę transpondera na płytce. A te cewki łatwo uszkodzić np. przy niezręcznym zatrzaskiwaniu obudowy kluczyka. W takim przypadku wystarczy wymiana uszkodzonej cewki. W przypadku pilota z osobnym transponderem (PCF7936)...
Peugeot odpalił przyczyną był nie przełożony transponder ze starego kluczyka . Dziękuję wszystkim za pomoc i tym samym zamykam temat
Proszę o pomoc, prawdopodobnie bsi gubi klucz, już raz dałem auto do roboty, koszt 1000 zł z tego co się dowiedziałem to albo bsi gubi klucz albo sam transponder się kasuje, tylko że czytałem na temat transpondera to ponoć da się zakodować go tylko raz, więc wydaje mi się że problem siedzi w bsi lub ECU. Ktoś miał coś podobnego ?
Tester prawdę Ci powie! Piloty pewnie da się zregenerować , i zsynchronizować ,ale tylko te na których auto paliło i były dopisane po programowaniu transponderów.
Tak jak pisze kolega (at)georgesgr w 1996 nie było transpondera (pastylki immo) i pętli. Jak były to na klawiaturze, lub wcale. A jak masz jakąś blokadę to masz dołożoną poza fabryczny komputer.
Witam, Oprocz silnika i sterownika, trzeba wziac BSI i klucze (transpondery) z tego samego auta. Jesli nie, bez nowego BSI i programowania kluczy sie nie obejdzie. Powodzenia, Georges
Przyłącze się do tematu. PP2000 nie może się połączyć z autem: Peugeot 306 (restyl) 1.4 KFX 1997, sterownik MM1AP. Były utlenione przewody przy złączu IC02. Po naprawie przewodów, i sprawdzeniu ciągłości program dalej się nie łączy. Masa i zasilanie w OBD sprawdzone i jest poprawne. Żeby nie było pytań - TAK w OBD które jest pod kierownicą, a przy komputerze...
Jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Nie wiemy nawet, czy problem leży po stronie kluczyka/transpondera czy cewki odbiorczej. Generalnie elementem odpowiedzialnym za sprzężenie indukcyjne jest cewka umieszczona w czerwonym kółku. Dostępna na portalach aukcyjnych, wcześniej możesz spróbować przelutować punkty mocowania. Oporność jak dobrze pamiętam około...
Witam mam problem z autem .Auto jeździło normalnie cały czas ostatnio po zgaszeniu i próbie odpaleniu po 8 godzinach auto nie odpala kreci ale nie odpala , sprawdzono czujnik położenia cewkę pompę paliwa jest cisnienie , dalej to samo brak mam interfejsu do peugeota ale innym nie pokazał żadnych błędów w silniku , immo ma wycięte przez poprzedniego...
Przerzuć komputer razem z BSI i kluczem: 1) odłącz akumulator 2) wymień komputer, BSI i odepnij tablice wskaźników! 3) zdejmij ze stacyjki antenę transpondera 4) podłącz akumulator, włóż do anteny klucz od przerzucanego BSI, przekręć stacyjkę swoim kluczem i spróbuj uruchomić silnik.
https://obrazki.elektroda.pl/6672372800_... https://obrazki.elektroda.pl/5905922900_... Witam. W Peugeot 308 1.6hdi 109km wyskoczyły błedy 4BA i P1461 i auto nie chce teraz odpalić Witaj, Kod błędu 4BA wskazuje na problem z rozpoznaniem transpondera. Transponder to element systemu immobilizera, który jest wbudowany w kluczyk...
"Sparowac" trzeba BSI z ECU silnika, "dopisac" trzeba klucze (transpondery) do BSI. To wszystko po to, aby immo dzialal jak nalezy. Przeczytaj jednak jeszcze raz moj post powyzej, choc w 2005 roku to juz powinien byc M59.
Jedno jest pewne. Problem nie leży po stronie immo. Ciśnienie paliwa jakie ? Ciśnienie paliwa jutro sprawdzę, natomiast tego, że problem nie leży po stronie immo to bym tego nie był taki pewien. Napisałem, że tak samo działo się pierwotnie, a później wyjąłem transponder z kluczyka i samochód zachowywał się w ten sam sposób, tzn: podłączam rano ECU,...
W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
Nie zarywałem immo. Chciałem sprawdzić tylko czy zadziała centralny Transponder jest zintegrowany z elektroniką pilota, programując transponder immo, jednocześnie programujesz pilota.
Witam. Pisałem ostatnio do kolegów z pytaniem czy jak 307sw 2.0 16v 02rok dostanie cały kompletny zestaw do odpalenia tj:sterownik silnika, bsi,uch i oczywiście kluczyk to auto powinno odpalić bez żadnych kombinacji. Niestety tak się nie stało.. Auto nie startuje. Komunikuje się z bsi ale miga kontrolka od immo obok centralnego zamka. Pod kompem zablokowany...
Witam, Niestety nie znalazłem odp. na moje pytanie na elektrodzie i w googlach dlatego chciałem zapytać: 1. Kluczyk scyzoryk 2P jak ten w załączeniu. 759326 2. Na końcu znajduje się cewka? i tutaj pytanie czy jest ona do kuminikacji z IMMO, transponderem czy też do remote control? 3. Czy oprócz cewki jest transponder w kluczyku w obudowie (jeśli tak...
Zgubiłeś transponder, który był w obudowie. Trzeba kupić nowy i zakodować. Potrzebny pin i PP2000
Transponder tam jest a nie immobilizer.
Super, działa kod i poskładałem w całość pokodowałem bsi, ale coś nie chce mi zakodować kluczyk...jest jeden i odrzuca klucz (w PP wczytywanie klucza transpondera pokazuje niepowodzenie programowania kluczyka 1) może transponder padł...podłoże nowy i zobaczę, nigdy nie miałem z tym problemu i tu moje zaskoczenie. Dzięki za kod, a tak poza to jakiś specjalny...
Bez problemu da się to zakodować nowy transponder . Musisz mieć odpowiedni sprzęt i pin kod oczywiście
Witam Mam problem z moim Peugeotem 807 2.2 HDi 2004r. auto przestało odpalać, rozrusznik kręci a nie odpala, po podpięciu pod komputer BSI wykazało problemy z połączeniem z klimą, kalkulaotorem silnika, modułem drzwi. Immobiliser przestał zczytywać transponder z kluczyka, dodatkowo BSI wykazuje błąd "wzbudzenie w trybie awaryjnym". Wymieniłem BSI razem...
Chyba chciałeś napisać że jakiś kowal brał się za lutowanie elementów. Co z tego że kupisz drugi jak sam nic z nim nie zrobisz. Masz sprzęt do zakodowania kluczyka, lub masz hot air do przelutowania transpondera.
Podłączę się do tematu. Problem 207 1.4 hdi 2008. Sa dwa kluczyki, zwykly i scyzoryk. Ze zwyklego pali, ze scyzoryka nie. Pilot jednak działa. Czyzby cewka transpondera? Da rade jakos sprawdzic? Nie mam poufnej karty klienta, w pamieci sa dwa kluczyki. Ponoc scyzoryk musi byc dopisany do bsi skoro pilot dziala. Help?
cyt:"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
to zalezy czy dorobiony jest z transponderem czy to jakas lipa jezeli ma to tylko programowanie pod warunkiem ze masz kod. jak nie masz transpondera to aso zamowi Ci klucz pod nr nadwozia dorobiony. stacyjki nie ma potrzeby wymieniac w takim przypadku. na to trybu serwisowego na szczescie nie ma bo jak by byl a zlodziej by znal...
w takim razie mam jeszcze orginalne BSI siemensa i kluczyk bez transpondera (dorabiany) i chciałbym przeprogramować pamięć usunąć immo na razie nie mam BSI przy sobie ale z tego co pamiętam to chyba pamięć była w procku chyba motorola i pytanie czy ktoś podzieliłby sie informacją w kturym miejscu i co trzeba wpisać by ominąć immo oczywiście jeżeli podam...
Rozwiązanie przyszło nieoczekiwanie i nie ma sensu jeśli chodzi o błędy silnika. Córce spadł kluczyk i się rozpołowił (dowiedziałem sie o tym dzisiaj). Z kluczyka wypadła pastylka immo i znaleźliśmy ją pod kaloryferem :) Oczywiscie po przystawieniu czarnej trumienki do stacyjki , silnik zapalił . Nikt nie zrozumie projektantów oprogramowania PSA.......
Teraz już pomału przestają kraść stare gruchoty. Pomysł jest dobry z tym przyklejeniem transpondera, możesz dodatkowo zrobić odcięcie pompy na jakimś PK i kontaktronie sterowane magnesem w wiadomym tobie miejscu. Takie zabezpieczenie może być o wiele skuteczniejsze od oryginału. Surowcy sobie kupisz i dorobisz kilka kluczyków.
Właśnie przewody w klapie wszystkie w ciemnoszarym kolorze. Na pewnow w drugą strone sygnał zamek podaje bo jak zostawiłem klape otwarta - podniesioną to nie mogłem centralnego zamknąć za chwilę otwierał , dopiero jak wcisnąłem ręcznie ten jężyczek z zamku klapy inicjująć że zamek jest zamknięty to centralny daał radę zamknąć drzwi więc sygnał z zamka...
Witam! Immo nie ma, jestem tego pewien, ponieważ dorabiany był lewy kluczyk bez transpondera i działał ponoć przez trzy miesiące aż do tej usterki. Tak jak powiedziałem - prześwietliłem całą instalację pod dużym obciążeniem i jest ok. Nowy objaw to stałe napięcie na cewce WN. Wtryskiwacze nadal bez sterowania. Prawdopodobne uszkodzenie sterownika. Jutro...
A mógłbyś troszkę jaśniej ? Mógłbym: po przekręceniu kulczyka pokazywał się przekreślony kluczyk i samochód nie chciał odpalić. Przyczyną takiej usterki może być np. to, że informacja o kodzie transpondera w kluczyku nie zostanie przesłana przez siec CAN ze sterownika odczytu transpondera (zintegrowanego w przełączniku świateł i wycieraczek) do BSI....
Sprawa rozwiązana. Auto przeszło przez wielu magików łącznie z serwisem peugeota i nikt nic nie zaradził. Czyli im nie odpaliło. Wróciło do mnie, znowu zabrałem się od początku, kupiłem nowy(używany ecu), wsad od starego poszedł do kupionego, żeby nie zmieniać transpondera w kluczyku, do tego zmieniłem koło foniczne i auto zaczęło chodzić. Teraz ładnie...
Pewnie, że nie ma takiej opcji. Jest to system fiata oparty na bsi. Ktoś tutaj ściemnia :) Chyba, że to boxer na id48. te można programować dowolnie. Edit Chodzi oczywiście o pilota. transponder trzeba i tak prekodować z bsi
Powinno się dać jeżeli masz planeta. W przypadku peugeota wybierasz części zamienne klucz z transponderem i wczytanie klucza i dalej postępujesz zgodnie z podpowiedziami w programie. A ha pamiętaj, że musisz mieć pin do immo. Myślę że w citroenie jest podobnie bo jest na podobnych podzespołach. Spróbuj jeżeli masz interfejs.
Tam jest immo z transponderem. Sam nie da sobie rady, jesli nie ma sprzetu.
Wysypały ci się klucze w puszce immo.Juz kilka 107-ek robiłem na ten problem.Co lepsze z diagboxa dopisanie nie idzie.Programatorem na stole stare twoje klucze bez wymiany transponderów mozna spowrotem dopisać.Mogę ci to opykać jak nie masz czym.
Witam szukam procedury do planeta, aby dokodować pilot zamka centralnego. Posiadam 2 kluczyki z zapisanymi transponderami auto odpala itp ale poleciało synchro z pilota. Mógł by ktoś podpowiedzieć procedure do dokodowania go bo nie miałem okazji uzywać planeta jeszcze
Ze screena wychodzi że komputer od 106 po lifcie z silnikiem 1.4 KFW. Błąd immobilizera może wynikać z tego, że immo zostało ściągnięte (przeróbka ścieżek). Jak byś zmienił stacyjkę z kluczykiem to też prawdopodobnie byś odpalił. Wyciągnij transponder i zobacz czy odpali bez niego.
Co za przeoczenie - przepraszam. Powiat Warszawski zachodni - specjalista poszukiwany w stolicy lub gdzieś w okolicach. Najlepiej zachodnich. Wczoraj nie miałem głównego kluczyka tylko zapasowy (chyba nie ma w sobie immo) w każdym razie udało się znaleźć w PP2000 podgląd pod parametry "blokady rozruchu". I tam stoi ECM Zablokowany, ale dzisiaj po 15...
Problem rozwiązany podstawiony wsad z autka klona przepisany numer vin i pin z BSi i ECU. Dorobione transpondery krótka wizyta u znajomego po kodował centralny i ustawił opcje w BSI szybki cental itp. Posiadam wsady do BSI ECU wyczyszczone bez VINu i PINu powiem co gdzie jak ustawić i podeślę transporderek jak by sie komuś taka akcja przydarzyła. Wiem...
moze zgubiłes transponder z klucza bo jedno z drugim ma niewiele wspólnego
Myślę, że wyważacie otwarte drzwi. W moim Peugeocie 206 zakupionym w tym samym czasie wystarczyło tylko kupić kluczyk radiowy bez grota, przełożyć grot i transponder ze starego, dokodować (niestety w ASO - nie miałem czasu szukać innego specjalisty). W pojeździe fabrycznie były wszystkie elementy potrzebne do sterowania radiowego. Podejrzewam, że w...
Witam. Wymieniając BSI wraz ze sterownikiem silnika i stacyjką (czyli tak zwany zestaw startowy) w Peugeocie 206, o innych numerach, lecz z pojazdu o takim samym silniku, mocy i wyposażeniu, będzie miało to sens, czy okaże się wielką klapą i auto nadal nie będzie odpalać, a połowa rzeczy nie będzie działać? AI: Z jakiego roku pochodzi Twój Peugeot 206...
Poszukuję nowego pilota (kluczyk-scyzoryk) do Partnera B9. Wiem, że są w ASO, tyle że szukam czegoś trochu tańszego. Stary niestety ma problem z immo, a wymiana transpondera nie pomaga (wszystko wskazuje na korozję płytki). Z zakodowaniem nie mam żadnego problemu a grot przełożę ze starego, więc dziękuje za oferty z dorobieniem.
transpondera peugeot dodanie transpondera edycja transpondera
huawei gniazdo naprawa pomiar prądu pomiar pradu scania przełączniki
skasować citroen programator czasowy
Dodge Intrepid 2002 2.7 - Problemy z odpalaniem Antena radiowa do skutera Futuri3 - wybór i montaż