To jest blokada konfiguracji sterownika
Odkręcić rozrusznik i spróbuj zakręcić silnikiem.
Nie, odpuść lepiej diagboxem nic nie zdziałasz.
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy.
Sterownik SRS zablokował możliwość uruchomienia silnika, kiedyś taką rolę pełnił wyłącznik bezwładnościowy
jak zachowuje się zablokowany imobilaizer, czy zapali i zgaśnie czy zablokuje zapłon
Zatarcie silnika.
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
W moim 207 komunikat powoduje zawór EGR, w moim przypadku zablokowany w stanie zamkniętym, więc jak dla mnie dla silnika lepiej.
Awaria awarią. Równolegle z wałem korbowym, przy braku oleju zacierają się łożyska wałków rozrządu. Czasami nawet szybcej zablokują silnik niż panewki wału - nikt nie zagwarantuje że pasek się "nie zmęczył".
Witam ! Peugeot 307cc 2005 2.0 nie odpala. Sterownik silnika zablokowany, Skąd to odczytałeś?
W tych silnikach zawór egr zablokowany powodował niemożliwość odpalenia.
Blokujesz koło zamachowe tylko są dwie opcje,albo z prawej albo z lewej strony silnika.
To system SRS musiał zablokować odpalanie silnika. Musisz to sprawdzić.
witam mam problem z peugeotem 3008 2.0bluehdi 150km.po odcieciu adblue zapala sie kontrolka chekengine ale silnik nie wywala zadnych bledow...wtrysk wypiety,bakadblue tez,systemowo tez zablokowany...moze ktos cos wie???
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Śmiga :) .... przynajmniej dach :) Bo auto ma zablokowany silnik, czekam na wymianę na nowy.
Witam Mam pytanko: Czy w peugeocie 307 hdi jest jakas kontrolka która informuje o tym ze silnik jest zablokowany przez immobilizer ? A jesli takiej nie to jak rozpoznac ze wlasnie zadzialal i blokuje silnik ? Pozdrawiam
250bar powinno mu wystarczyć do odpalenia. Sprawdzić na komputerze czy kalkulator silnika nie jest zablokowany, czy jest zezwolenie na start, czy widzi obroty silnika.
Zablokowany sterownik. Sprawdź immobiliser.
prześlij zawartość epromu i nr ze sterownika jak się połączysz ze sterownikiem masz w parametrach czy sterownik jest zablokowany czy odblokowany jak zablokowany nie ma sterowania wtryskami ani ciśnienia paliwa, a najbardziej widoczne jest to, iż nie da się wykasować błędów. Inny sterownik może mieć zupełnie inny sposób sterowania ciśnieniem paliwa i...
Nie zablokował tylko stwardniał,brak pracy silnika=brak podciśnienia. Odpali i wróci stan sprzed usterki. Auto na popych i do elektryka ,naprawi rozrusznik.
"nie odpala, po podłączeniu akumulatora nic się nie zapala ale jak obrucę kluczykiem i cofnę go z powrotem to pali się lampka ładowania"-rozrusznik kręci bo nie bardzo rozumie? Pętelka przy stacyjce sprawna, dochodzi zasilanie, połączenia BSI pętelka sprawne? Zapasowy klucz jest?
Dlatego zasugerowałem, aby sprawdził, czy BSI widzi kalkulator silnika jako parę. No i czy czasem w kalkulatorze silnika nie ma błędu "oczekiwanie na odpowiedź z BSI"
Po przerwie świątecznej postanowiłem wrócić do tematu. Can prześwietlone i jest wszystko ok. Na krótko tez sprawdzone. Zasilania jednak tak maja że pokazuje sie na chwile i znika( czy odpala czy nie jest tak samo) Chciałem znaleść moment kiedy auto odpala i od czego to jest zależne i wyglada to tak, Wsiadam do auta przekręcać stacyjkę i w parametrach...
georgesgr tak to jest ten silnik może podpowiesz gdzie one miały słabe punkty w okablowaniu??
W tym miejscu blokuje sie wal zeby ustawic rozrzad. Nie radze odkrecac sruby walu na tej blokadzie. Mozesz miec niemila niespodzianke (wyciaganie silnika).
Jeżlei bezpiecznik wyjąłeś przed czasem niż klawiaturka wysłała kod zerowy ( zabezpieczający) do kalkulatora silnika to będzie palił. Faktycznie, to prawda. A ile taki Immobiliser mniej, więcej powinien brać prądu przy zablokowaniu samochodu?
Dziękuję za podpowiedź. Ja też uważam, że to jest problem klapy, bo wtedy nawiew klimatyzacji nie dmucha normalnie mimo maksymalnej pracy wentylatora. Jest lekki nawiew ciepła, pewnie z okolic silnika? Podobno tych klapek jest kilka i nie są w stanie w serwisie namierzyć, która jest zablokowana.
Status sterownika Zablokowany Tyle w temacie
Kolo walka jest ustalone wpustem. Widzę kolego ze wiesz co piszesz . Powiedz mi jeszcxe czy przestawiona pompa bedze powodować podone objawy. Pompiarz mowil o zablokowanym wtryskiwaczu , a tu objaw jakby wszystkie wtryski staly.
Podgląd parametrów sterownika silnika zalecany w tym przypadku czy nie jest zablokowany przez wypadek czasem chodzi mi oczywiście zezwolenie na rozruch.
Były dwa typy klawiaturek, jedna na c46 druga na HC11. Jakakolwiek by nie była to sam sobie nie poradzisz, choc jak by ci dokładnie wytłumaczył o co biega to kto wie? Zeby ktoś nie gadal że reklamuję swoje usługi to zawieź najlepiej komplet ( klawiatura i sterownik silnika) do jakiegos elektronika.
Połączy się bez problemu planet pobiera vin z BSI nawet jak odepniesz wszystko i zostawisz tylko BSI to diagnoza z nim będzie,Odepnij tylko licznik co by się przebieg nie zmienił silnik się nie zablokuje,jedynie nie odpali.
Zapala się konrolka silnika? Jak jest sterownik zablokowany to się nie świeci ( z tego co pamiętam)
niewidoczny13 ten silnik tak nie chodził, i nie chodzi, to nie jest temat przebiegu. kris ale te 5 mm, może troszkę więcej, bo na oko. nie ma możliwości naciągnąć na blokadę. Nawet złożyłem górę przy zablokowanych wałkach i dół bez blokady, próbowałem naciągnąć na blokadę bo akurat obrót trzeba zrobić w prawo, to za pomocą przedłużki przy bardzo dużej...
Próbowałem nic nie pomoglo. W diagboxie w parametrach "klawiatura silnika zablokowana". Które piny w kostce od ABS zmostkowac tak aby sprawdzic Can?
Jest to dosc istotna informacja. Znaczy, ze masz dostep do kalkulatora i ze kalkulator nie jest zablokowany (sprawdz dla pewnosci w parametrach). Mozliwa przyczyna moze byc uszkodzenie przekaznika w BSF1 lub linii sygnalowej 1226. Sprawdzenie nie jest latwe. Przekaznik jest wyzwalany przez elektronike wewnetrzna na polecenie kalkulatora silnika. Jest...
Czujnik podłożony auto dalej nie pali... Przez inne auta też nie widzi tego sterownika... przez ogólne OBD też nie.... Czy uszkodzony/zablokowany immobiliser może blokować komunikacje z sterownikiem silnika?
http://www.proficentrum.pl/217,blokada-r... tak wyglądają blokady do tego modelu/silnika, wykonałem sobie je sam i tak wałek ssący zblokowany, wałek wydechowy zblokowany, koło zamachowe zablokowane, pasek założony, sprawdzam nie ma kolizji odpalam chodzi jak na 3 gary i rzuca silnikiem. Jest tylko jedno ale jak można...
Nie umiesz czytac? KMal dal ci szczegolowa instrukcje. Otwor do zablokowania kola zamachowego jest w kole zamachowym, nie w kole pasowym. Z przodu silnika, nad filtrem oleju. Srednica 6 mm.
pilnujcie akumulatorów bo to one i rozruszniki robią problemy , że wysypuje się immo , jak w bsi jest info że sterownik ecu zablokowany i tak samo w ecu silnika, to jeżeli nie ma błędów z komunikacją to na Bank wysypane Bsi. Trzeba je na virgin zrobić i dopisać stare klucze( da się bez problemu nie trzeba nowych). Do odpalenia auta ma być info że ecu...
Wtrysku jeszcze nie wymieniłem ale znajomy elektryk stwierdził że zablokowany był immobiliser. Możliwe że przez kręcenie z wyciągniętymi wtryskami. Odblokował i auto pali normalnie. Tzn nie raz chodzi na 4 cylindrach a nie raz na trzech. Tematu nie zamykam bo chce dodać jeszcze jak będzie po wymianie wtrysku. Możliwe że po jego wymianie auto ożyło by...
ALe ogólnie co się dzieje poza tymi wskazaniami? Dodano po 47 Ogólnie to nie wiem co się stanie jak czegoś nie zablokuje , bo zawsze blokuje wszystko co trzeba w danym silniku.
Problemem był zablokowany w pozycji max otwartej EGR, i silnik nie miał tlenu żeby odpalić bo wciąż mielił spaliny. Ale ciekawe że ECU nie wywaliło żadnego błędu od EGR, i czemu podczas kręcenia rozrusznikiem status zezwolenia na start się zmieniał tego nadal nie rozumiem.
Głowica została oddana do sprawdzenia i planowania. Okazało się, że pod wpływem ciśnienia wywaliło jedną z zaślepek w głowicy. Mechanik nie stwierdził żadnego pęknięcia i zasugerował sprawdzenie jeszcze tulei. Czy posiada może ktoś schemat dokręcania śrub w tym silniku wraz z momentami dokręcenia ? Peugeot 208 1.4 vvti
Koło wałka rozrządu na znak a pierwszy cylinder silnika w położeniu ZZ i będzie Ok. Na wszelki wypadek po założeniu paska nie uruchamiaj silnika tylko nim pokręć za pomocą klucza za wał korbowy ( wykręć świece żeby było lżej obracać) - jak będzie coś nie tak to w pewnym momencie się zablokuje - ale nie będzie demolki- wykonać jakieś 8 pełnych obrotów....
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Jeżeli zasilania i masy są to wstrząsówka odpada , gdyby bsi blokowało sterownik silnika ,komunikacja by była lecz by był zablokowany. Także sprawdź zasilania na spokojnie jeżeli faktycznie będą w porządku to uszkodzony sterownik.
Też tak podejrzewam, znajomi twierdzili że to łożysko oporowe i nic większego nie powinno się dziać i że do poniedziałku (do warsztatu) pojeżdżę. Dojechałem do wieczora i nie wiem jakie skutki może narobić takie łożysko. Skrzyni nie rozwaliło, silnik pali ładnie tylkoco się mogło stać???
Jęli swiecą dwie razem to znaczy ze klawiatura jest zablokowana najczesciej pomaga odpiecie wtyczki od klawiatury ewentualnie sterownik silnika niema zasilania i jak napisal kolega wtedy jest brak komunikacji .
Witam, problem z samochodem jak w temacie, samochód odpala kiedy chce, ale z reguły nie odpala. W momencie kiedy nie odpala miga kontrolka od immo. Odczytane błędy w sterowniku silnika mówią o błędnej komunikacji w sieci CAN z BSI, natomiast parametry w BSI wskazują na rozpoznany kod kluczyka i jednocześnie że sterownik silnika zablokowany. Dodam jeszcze...
Włącz silnik startowy przez 6 - 10 sekund i pozostaw zapalony przez 3 - 5 minut. Dodano po 1 I sprawdź na diagnostyce, czy ECU nie jest zablokowane.
Panowie ale czy znacie jakąś przyczynę dlczego auto nie chce odpalić? Przy usterce sygnału hamulca rozruch silnika jest zablokowany. Tam szukaj. PS: w jaki sposób sprawdziłeś czujnik?
Witam. Ostatnio miałem podobny problem z moim peugeotem. Bsi jest zablokowany stąd takie zachowanie auta. Bez przewodu nic nie działasz. U mnie zablokowało komputer silnika. Mechanik wymienił jeden element który blokował odpalenie auta. Potem przyuczył bsi i auto jeździ do dziś. Teraz też czekam za lexia żeby samemu muc coś zrobić. Pozdrawiam
Witam Jak w temacie. Boxer 2.2 HDI silnik puma 100KM wszystko działa ale wyświetla błąd po odpaleniu silnika. P0090. Stały błąd. Elektrozawór wydatku paliwa. Elektrozawór zablokowany. Jak się zagrzeje to czasem szarpie przy 3tyś obrotów i się jąka. Nie wiem czy to od tego błędu ale przypuszczam że tak. O który zawór chodzi?
jak sprawdzić czy pompka jest sprawna ? ___ -po prostu na zimnym silniku poznasz po zapachu z wydechu czy czuć spalany olej i czy kopci na niebiesko, jeśli nie to albo coś zablokowało dopływ oleju albo sama pompka siadła
To czy został usunięty poprawnie sugeruje , gdzie i za ile był usówany . Być może zablokowane wyświetlanie błędów. Ale to łątwo sprawdzić, podcza spracy silnika wypinasz jakąś wtyczke zaworka, przepływomierz i w tej chwili zapala sie kontrolka silnika.
Po pierwsze,sprawdż testerem czy sterownik silnika jest zablokowany, jezeli nie to daj sobie spokój z BSI.Po drugie, kod w BSI musi być taki sam jak w ECM innaczej nie odpali. Pozdrawiam
Dziękuję wszystkim za pomoc i poświęcony czas. Sprawa zakończyła się ugodą. Warsztat kupił silnik i uruchamia auto. Koszty poniesione do tej pory i auta zastępczego po mojej stronie. Bez sądu nie udało się więcej załatwić ale chyba lepsze to, niż zablokowanie samochodu na czas postępowania. Pozdrawiam.
Witam mam podobny problem jak kolega peugeot81. Otóż samochód(307 2.0HDI silnik RHY BoschEDC15C2) również zapala na chwile poczym gaśnie i nie można go odpalić . Po podłączeniu do kompa wchodzi błąd P1112 Informacja o ciśnieniu paliwa ;zablokowany regulator ciśnienia paliwa . Sprawdzałem w parametrach po odpaleniu ciśnienie jest w granicach 300bar silnik...
Bardzo mi zależy żeby poradzić sobie samemu.. Lepiej się czegoś nauczyć, zwłaszcza jak ma się trochę sprzętu niż płacić i oddawać do zrobienia.. Przechodzimy dalej.. Czego powinienem szukać, jakie narzędzia, na czym to polega, aby wgrać nowy program do sterownika.. I teraz pytanie czy dobrze zrozumiałem.. tak więc ten sterownik, który kupiłem jest obecnie...
Witajcie. podstawili mi Peugeota 307 2001 rok 1.6 benzyna na ME7. 4.4. nie pali, brak pestki immo w kluczyku. Miga stale dioda na przycisku centralnego zamka, silnik kręci, kalkulator zablokowany (podejrzewam, że pestka była ale nagle wyparowała). w BSI nie rozpoznano żadnego klucza, więc transponder nie jest na stałe przyklejony w rejon pętli. Nie...
Cały czas miałeś zablokowane immo, pomimo rzekomego odblokowania - twój samochód, twoje pieniądze skoro nie chciałeś rad słuchać.
Widzę że sami fachowcy , co się znają na tym silniku. Mając na myśli znaki to znaczy że wałki i wał został zablokowany w odpowieni sposób. I wszysto jest ok, jak nie czytacie z zrozumieniem to ja dziękuję za taką pomoc. A koło pasowe jest przykręcone 4 śrubami więce demontaż jego pomaga w zablokowaniu wału.
Witam, Pacjent jak w tytule. Historia powstania usterki nie znana. Po podłączeniu Lexi brak błędów w BSI (w parametrach sterownik silnika nie zablokowany), w sterowniku silnika jedynie błąd od termostatu. Silnik kręci, obroty widoczne w Lexi, iskra jest na wszystkich świecach, jest także sterowanie wtryskiwaczami, pompa paliwa działa i wytwarza ciśnienie...
Filmu nie mogę podejrzeć, bo nie mam jakiejś wtyczki. Mam natomiast zapytkę do znających temat silników peugeota, czy mogę zastąpić silnik 4HW Phedra silnikiem 4HX z P 607 obydwa wyglądają identycznie z tego samego roku. Wymyśliłem ostatecznie, że nie będę robił naprawy tylko wymienie silnik np. z jakiegoś anglika co wy na to??
W BSI nie ma błędu komunikacji, w silniku też. Jest nie rozpoznany kod. Zamiast doktoratu zmieniłbym BSI. Chcesz podejrzeć ramki? Czemu nie, ale chyba nie warto. O wnioski i tak będzie ciężko.
Sterowanie odcieciem pompy: Nie uaktywniony Stan komunikacji BSI: Aktywny Oraz wchodząc w BSI w zakładkę Blokada Rozruchu: Kalkulator silnika nie zablokowany Rozpoznana etykieta transpordera BSI dopasowany do kalkulatora sterującego silnikiem. BSI bez kodu blokady rozruchu: NIE Dodano po 14 Stan programowania kodowej blokady rozruchu: Kalkulator sprawny...
Witam, mam problem z peugotem 307. Na wskaźnikach brak kontrolki silnika, w bsi błąd brak komunikacji ze sterownikiem silnika, w parametrach silnika sterownik odblokowany, w parametrach bsi zablokowany ale domyślam się że przez brak komunikacji z nim, z abs się łączy, brak błędów, w przełącznikach, brak błędów, ze sterownikiem silnika się łączy, rozpoznaje...
Miga kontrolka akumulatora ,to auto jest w eco mode , (oszczędza prąd może nie działać wiele rzeczy ) Do casu uruchomienia silnika . Sprawdź napięcie akumulatora i zrób diagnostykę jeśli jest zablokowane immo lub uszkodzona magistrala can , skasowane BSI może nie reagować na próbę rozruchu i nie kręcić rozrusznikiem.
Panowie bsi drugie po numerach, wyczyszczone. Programem pp2000 dopisany vin kodowanie, klucze, pilot. Auto nie odpala w blokach pomiarowych blokada rozruch pokazuje sterownik silnika zablokowany, bsi nieodblokowane i nie sparowanie. klucze są pilot działa. Da się to sparować pp2000 bez dostępu do neta ? Jeśli tak to może jakieś małe nakierowanie
Hehe były :) Robiłem już taki silnik zablokowałem wał , wyrównałem górę . Po dwóch obrotach wszystko wchodziło ładnie jak trzeba. Wzorowałem się jak zawsze na https://www.nomaallim.com/ep6-timing-cha...
Podciśnienie za wysokie Za niskie. Panowie nauczcie się odróżniać podciśnienie i ciśnienie bezwzględne. Jeżeli mam 0,5 bara i dodam gazu i rośnie do 0,7 bara Co to za wartości, gdzie odczytane? Wartość odczytana z wakuometru. Dodano po 3 Jutro rano sprawdzę ten rozrząd, wał jest gdzieś blokowany z przodu między silnikiem a skrzynią biegów ? Dodano...
Witam. Pisałem ostatnio do kolegów z pytaniem czy jak 307sw 2.0 16v 02rok dostanie cały kompletny zestaw do odpalenia tj:sterownik silnika, bsi,uch i oczywiście kluczyk to auto powinno odpalić bez żadnych kombinacji. Niestety tak się nie stało.. Auto nie startuje. Komunikuje się z bsi ale miga kontrolka od immo obok centralnego zamka. Pod kompem zablokowany...
witam panów byłem dziś u diagnosty i okazało się że kiedy auto nie chce zapalić to sterownik silnika jest zablokowany.Prawdopodobnie jest coś nie tak z immobilaizerem , czasami wystarczy wypiąć wtyczkę ze sterownika silnika i już auto odpala lub chwilę podładować prostownikiem. Mój diagnosta nie mógł nic więcej zrobić kazał zgłosić się do serwisu co...
5v jest na wtyku nr 1 a 12v powinno być w 3 i masa w 5 Dodano po 8 Podczas poglądania danych na żywo nie ma w ogóle odczytu aktualnej pozycji EGR. Dlatego,że według błędu p1162 zawór jest zablokowany. Kiedy to 12V się pojawia, bo po wyjęciu wtyczki i odpaleniu silnika nic nie ma - chyba, że w momencie wysterowania. W każdym razie na teście wykonawczym...
W silniku XU wal korbowy jest ustalany kolkiem w kole pasowym. Jesli jednak kolo pasowe nie jest monolityczne, lecz ma amortyzator gumowy, to sa duze szanse, ze otwor nie jest na swoim miejscu (przesuniecie czesci zewnetrznej z otworem wzglegem piasty) i trzeba zmienic kolo. Dla sprawdzenia: gdy kolo pasowe jest zablokowane kolkiem, wpust czopa walu...
Witam wszystkich ! Nie chcę się za bardzo rozpisywać, więc przejdę do konkretów. Z uwagi na zablokowany wał w starym silniku 1.6HDI 112KM 8V, postanowiłem wymienić go na nowy (wstępna diagnoza - pourywane panewki). Znalazłem taki sam silnik założony jeszcze na aucie. Pojechałem, posłuchałem, podłączyłem pod komputer - wszystko wydawało się być ok tj....
Witam. Problem został rozwiązany, a przyczyna była dosyć trywialna. Czujnik rzeczywiście zamontowany jest na pedale gazu po drugiej stronie miejsca gdzie naciska się stopą. Jest to po prostu guzior, który jest "wciskany podłogą" przy maksymalnym wciśnięciu pedału. Podłączony jest do oddzielnej dwupinowej wtyczki kabelkiem owiniętym wokół pedału. Normalnie,...
Witam, miałem podobny przypadek - komputer silnika zablokowany (brak komunikacji między BSI a BSM ). Skasowane ustawienia BSI (imo, centralny itd.). Pomogło: podpięcie interfejsu PP2000 - zaprogramowanie kluczy, centralnego i wszystkiego co nie działało. Sytuacja taka występuje gdy ktoś usilnie uruchamia silnik przy uszkodzonym akumulatorze.
Ktoś się się spotkał z czymś takim że EGR może tak stukać jakby nie domykały się zawory?????? :?: Spotkałem się kilka razy z przypadkiem ze przez egr dostawały się spaliny do dolotu w ilości znacznie większej niż powinny i np przy uszkodzonym zaworze egr, zablokowanym w pozycji otwartej silnik nie zapalal wcale, dławił się i szybko padał aku, a przy...
ale pokazuje zablokowany kalkulator silnika Kalkulator zablokowany - znaczy, że immo trzyma. Może ktoś posiada schemat instalacji immo z bsi do bsm i dalej do sterownika silnika magneti marelli 48P hfx ? To nie jest takie proste jak się wydaje. Komunikacja cyfrowa po VANie - multipleks. BSM jest tylko wykonawcą rozkazów z BSI. W BSI masz immo i w komputerze....
Pytanie czy obd advanced za 50 zl mogę sobie wsadzić w buty czy ja cos zle robie? ELM327 - bo to jest te urządzenie z parametrów pokaże tylko obroty silnika. PP2000 czy Diagbox - pokaże czy masz zablokowane immo, czy kluczyki są dopisane do BSI, itd. Tamtym tylko odczytasz błędy w ECU silnika, a w tym aucie jest rozbudowana elektryka.
Próbowałem wbic kod po podłączeniu skrzynki-immobilajzera Wiec teraz mozesz spokojnie wymienic sterownik silnika; Podlaczenie klawiatury spowodowalo jego zablokowanie. Jesli nie znasz kodu (nie jest on nigdzie zapisany, poza pamiecia tego, kto go wprowadzil), to samochodu juz nie uruchomisz.
Ciśnienie oleju powinno wynosić ok 4bar przy 2000 obr/min(wg Autodaty). Minimalne ciśnienie oleju w pracującym silniku nie powinno być niższe niż 0,35bara. Przyczyny świecenia kontrolki, o ile oczywiście można przyjąć że czujnik działa prawidłowo, to uszkodzony(lub zablokowany w pozycji otwartej) zawór przelewowy regulujący ciśnienie który znajduje...
Ogólnie szybkość odpalania była taka sama jak z samym kluczykiem, odruchowo palec w określone miejsce i kluczyk. Czyli zajęte obie ręce i trzeba puścić kierownicę do uruchomienia silnika. Jest to (z trudem) do przyjęcia na postoju, po zatrzymaniu pojazdu. Ale też może byc przypadkowe zatrzymanie silnika w ruchu, np. po gwałtownym hamowaniu, albo zablokowanie...
jeśli centralka ma immo to nie uruchomi przekaźników, sęk w tym że nie wiem czy jeśli samochód jest zablokowany przez immo kontrolka check nie będzie się świecić, wtedy mógłbym myśleć o odblokowaniu immobilizera Dodano po 2 jesteś pewien że powinien się świecić, to sugerowałoby faktycznie wiązkę, przekaźniki sprawdziłem już wcześniej.
Miałem w swoim życiu trzy samochody (ostatni mam do dzisiaj): Fiat Seicento z 1999 Toyota Yaris z 1999 Peugeot 307 z 2001 We wszystkich samochodach czasami gaśnie silnik w przypadku, gdy doda się za mało gazu przy ruszaniu. Jest to w granicach normy, nie jest to usterka. Pytanie nie jest, jak z tym walczyć, tylko o mechanizm tego zjawiska. We wszystkich...
Witam, Jest to elektrozawor sterujacy zawor EGR. Jest prawdopodobnie zablokowany otwarty i stad spadek mocy (zawor EGR stale otwarty). Pozostawienie odlaczonego przewodu nie szkodzi silnikowi (wrecz przeciwnie), ale szkodzi troche atmosferze. Jesli zostawiasz w tym stanie, to zatkaj przewod podcisnienioy, ktory idzie do pompy podcisnieniowej. Moze to...
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego jest ten przewód bo nigdy nie widziałem jak to jest w peugeocie....
Witam - mam troszke podobny temat wiec pozwolilem sobie tutaj: Peugeot 307 2003 rok 2.0 benzyna ECU MM IAW 4MP2.01 na 29F200 Auto rzekomo po zmianie akumulatora rzucilo palenie. Rozrusznik kreci - pompe w baku slychac - niestety nie odpala. w zalaczniku wsady z BSI (912DG128) oraz ECU (flash 29F200) Probowalem wrzucic do sterownika Virgin ale nadal...
Temperatura silnika jest prawidłowa co prawda specjalnie starannie nie sprawdzałem ale ten efekt pojawił się po wpakowaniu drugiej butli, przyjrzę się jeszcze temu ale gdy się okaże ze jest ok to co zrobić ? bo ECM nie pokazuje tego parametru możliwe ze w BSI będzie tego nie szukałem. Upuszczać czynnik ? do jakiego ciśnienia ? bo wydaje mi się ze ciśnienie...
No też tak myślałem ale 2 razy czujnik ruszył bo podczas jazdy zablokował mi sie silnik do 3 tys i włączyło sie wypalanie filtra (gorące lusterka, dziwny zapach) ale nie mogłem dokończyć jechać na trasę bo akurat brak paliwa miałem musiałem na stacje a po tankowaniu sie nie włączył :/ czyli coś on pracuje . Nie wiem jak sprawdzić te napięcie dla kabla...
Witam, mam problem z peugeotem 307 hdi 2.0 2002r. Po pracy chciałem odpalić silnik, niestety kręcił i nie zapalał, dałem obok do mechanika po 2 tygodniach usłyszałem że pewnie filtr cząstek stałych zablokowany lub pompa paliwa. Mechanik powiedział że sobie z tym nie radzi i mam go zabrać :D Oczywiście akumulator rozładowany oddał. Kupiłem prost interfejs...
A czy rozpatrywałeś prawidłowe działanie mechanicznego ( odśrodkowego) przyspieszacza zapłonu....Jak są rozciągnięte sprężynki ( jedna jest słabsza , druga twardsza mocniejsza) , to niestety przyspieszenie zapłonu następuje za szybko i wtedy pod obciążeniem w silniku ,,grają'' zawory....Spotkałem się nawet z przypadkiem że regulator mechaniczny w ogóle...
Witam Sam jestem ciekaw, co to za tajemniczy bezkosztowy sposób?:) Mam identyczny problem w swoim 406 i tańcuje z nim już długo... za długo. Auto mam dwa lata. Od początku trochę dziwnie wchodził na obroty, ale się przyzwyczaiłem bo odpowiednia praca sprzęgłem pozwalała jeździć. Potem obroty zaczęły falować i silnik coraz częściej gasł. Rozebrałem przepustnicę,...
Zdejmij rozrząd z napinaczem Jeden z wałków Faza przesunięta obróć o 180 stopni zgraj ze sobą dwa wałki rozrządu muszą się znajdować w jednym miejscu zablokuj poziomą listwą. W bloku silnika odszukaj otwór dla blokady wału korbowy zablokuj wał szpilką Po tych czynnościach załóż na nowo cały rozrząd naciągnij rozrząd Kluczem nasadowym na kole pasowym...
NIe miał konkretnych objawów. Nie było zadnych komunikatów awarii . Raz tak jakby wpadl w tryb awaryjny bo szedł do 2.5 tysiąca obrotów ale po chwili puściło i szedł normalnie. W tym samym czasie zapalila się kontralka ładowania na desce ale szybko zgasła. Alternator przepatrzony , szczotki ok , pasek nie slizgał. Jedyny błąd to zużyty filtr dpf. Dziwne...
peugeot zablokowany peugeot zablokowany klucz zablokowany zamek peugeot
prądnica pierścieniowa usterka telewizor philips kolory podświetlenie łącznika
Numeracja bezpieczników w Volkswagen Polo 9N Wymiana klocków hamulcowych Skoda Octavia 2 2004 i objawy nieszczelnego dolotu powietrza