pytaj w dobrym sklepie, w zestawach naprawczych są wszystkie wymienne i zużywające się części.
Ich nie wciskasz. Tam jest śrubka blokująca, prawdopodobnie na TORX. Stacyjka powinna się obrócić o jakieś 30* i wysuwać się do przodu. Namęczysz się, ale jak zacznie wychodzić to zauważysz. Stacyjka ma też bolec blokujący kierownicę. Przy wyciąganiu kluczyk musi być w stacyjce.
Rozrusznik, jak nie to dwumas, goscie co przywoza silnik na pace czasem maja jakies gratisy i podmianki od poprzednikow. A skoro robiles te motory to raczej ciezko zebys sie pomylil w czyms innym. Ja sam kiedys dostgalem do sprintera uzywany dwumas do montazu, wszystko wygladalo identycznie, szczesliwy zamontowalem nawet szybko a tu kuku motor stoi
To jest blokada konfiguracji sterownika
No to stawiam, że to immo zablokowało odpalanie.
Witam Szukam instrukcji, jak rozebrać młynek do soli marki Peugeot U-Select, taki jak na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/5000169400_... Młynek nie chce mielić soli, próbowałem już różnej, sól jest mielona i niestety nie leci lub trochę leci, zatyka się wszystko, nie da się przesunąć pierścienia na pozycję I lub II, bardzo ciężko...
Przełącznik do wymiany
Zostaw włączoną stacyjkę na 30min. Po tym czasie powinno być gotowe do kolejnych prób.
I jak sobie z tym poradziłeś? Mam ten sam problem
Oba akumulatory są sprawne ? Zamki faktycznie się lubią zaciąć od nie używania i ciężko je potem zmusić do pracy. Często trzeba rozebrać wkładkę żeby je uruchomić .
Witam, Do odtwarzacza CD zostały przez dziecko włożone dwie płyty i w związku z tym chciałbym to radio wyjąć z auta do naprawy lecz nie wiem jak. Radio posiada po obu stronach otwory lecz po włożeniu zwykłych chwytaków nie czuję odblokowania zaczepów. Może tam nie ma zaczepów a jakiś inny system blokady radia. Poniżej zdjęcie radia. Proszę o pomoc....
W pierwszym poście napisałeś "nie znam kodu, auto zakupione bez kodu" w ostatnim poście tego samego tematu napisałeś "znam kod ale nie działa". To jak w końcu jest z tym Twoim kodem? :) Tutaj masz link do podobnego tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic53... Napisz do osób, które się tam wypowiadały i jeśli nadal są aktywnymi użytkownikami...
Sprawdzę. Niemniej, co się stało mnie interesuje. Czemu zgasł i czemu nie pali na kluczu i co znaczy sterownik zablokowany.
Zakup nowego podnośnika rozwiązał problem.
Cysiekw ---bardzo dziękuję kolego, zapytam jeszcze,czy może wiesz gdzie to zablokowało,w którym miejscu..
Witam, mam takie pytanie , jechałem skuterem Peugeot Viva city i nagle zgasł i zablokowało się koło. Co to może być?
Tak , DOSZEDŁEM zablokowane immo
Po stronie pasażera 3 podłużne nacięcia w desce, za nimi czujnik temperatury, rozbierz i sprawdź czy wentylatorek nie jest zabity kurzem.
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
Jak ma immo off albo jest zablokowany też nie skasuje błędów ...
A kto to wie?Być może coś z elektryką być może rozrusznik trzeba robić.A z tym hamulcem to co?Jak niby ten pedał sie zablokował?
Wyjmij rozrusznik i zablokuj wieniec
Sąsiad kupił takie auto z zablokowanymi tylnymi drzwiami. Pomagałem mu temat ogarnąć. Przyszło mi do głowy aby opuścić szybę i pociągnąć za zewnętrzną i wewnętrzną klamkę równocześnie. Pomogło drzwi się otworzyły i otwierały się tylko w taki sposób. Po zdjęciu boczka nic w wewnątrz nie było odczepione. Wtedy chciałem zobaczyć co się stanie gdy przekręcę...
jak zachowuje się zablokowany imobilaizer, czy zapali i zgaśnie czy zablokuje zapłon
Witam, Odepnij zlaczke szara 16-pinowa z BSI i podaj napiecie 12V miedzy piny 13 i 15. W jedna strone zamyka, na odwrot otwiera (nie pamietam, gdzie trzeba podac (+) a gdzie (-) zeby otworzyc). Pozdrawiam, Georges
Dziękuję za podpowiedź. Ja też uważam, że to jest problem klapy, bo wtedy nawiew klimatyzacji nie dmucha normalnie mimo maksymalnej pracy wentylatora. Jest lekki nawiew ciepła, pewnie z okolic silnika? Podobno tych klapek jest kilka i nie są w stanie w serwisie namierzyć, która jest zablokowana.
Włącz silnik startowy przez 6 - 10 sekund i pozostaw zapalony przez 3 - 5 minut. Dodano po 1 I sprawdź na diagnostyce, czy ECU nie jest zablokowane.
Nie, odpuść lepiej diagboxem nic nie zdziałasz.
przy zablokowanym sterowniku kts się nie łączy na pewno w iaw 1ap
Jeżeli nie otrzymałeś przy zakupie samochodu, to można zamówić w ASO Peugeot. Karta jest dość droga, ale można zamówić naklejkę. Ja zapłaciłem około 40pln ASO Peugeota w Lesznie.
Podłączony był komputer i taki błąd pokazywał: pompa zablokowana mechanicznie.
Tym śrubokrętem to zablokujesz zamek na Amen .
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy.
A status kalkulatora wtrysku nie jest "zablokowany"
Weź dokumenty od auta ze sobą bo może przypadł być :p
Witam, mam problem ze skrzynią al4 w peugeot 206 00'. zablokowała mi się na P,brak możliwości zmiany na inną pozycję,brak sygnalizacji pozycji na wyświetlaczu, Zwolnienie ręczne elektromagnesu pozwoliło mi ruszyć z miejsca na D autem ale tylko na 3 biegu-brak pozycji wybieraka na desce. Podejrzewałem przekaźnik elektromagnesu ale pozamieniałem je miejscami...
witam . też mam ten problem ale u mnie wogóle nie włącza zbiornika , nawet na 30 sekund . wiecie gdzie jest przekażnik i bezpieczniki od adblue ? diagbox podpowiada , że przekażnik jest zablokowany , gdzie go szukać ?
Sprawdź, czy z centrali jest wyprowadzona czerwona pętla - Silicon Esprit. Jeżeli jest, to rozetnij. W ten sposób zablokujesz czujnik spadku napięcia.
W renault jest tak, że po błędnie wpisanym kodzie trzeba uruchomić silnik na określoną ilość minut aby znowu można było wpisywać kody. Tu pewnie też jest jakieś ciekawe rozwiązanie. Gdzieś miałem link do takiej fajniej stronki w tym temacie ale nie mogę znaleźć - musisz wygooglować. Dodano po 5 Ludzie piszą, że trzeba przytrzymać BAND przez 6 sekund...
Jak da się przekręcić kluczyk, to demontaż stacyjki masz tam banalny (polecam filmiki).
Niestety nic nie było przy nim grzebane jedynie diagnoza.Dlaczego po wpieciu sensora wyskakuje informacja o zablokowaniu ,jak również Ecu ta sama informacja??
Sterownik SRS zablokował możliwość uruchomienia silnika, kiedyś taką rolę pełnił wyłącznik bezwładnościowy
prawdopodobnie kolego musisz wymienić przełącznik zespolony kierunkowskazu przy kierownicy
Rób immo off a potem sprawdź ładowanie.
BSI najbardziej podejrzane.
Nie da się bo immo raczej zablokuje.
witam mam problem z peugeotem 3008 2.0bluehdi 150km.po odcieciu adblue zapala sie kontrolka chekengine ale silnik nie wywala zadnych bledow...wtrysk wypiety,bakadblue tez,systemowo tez zablokowany...moze ktos cos wie???
W ECU i BSI "sterownik zablokowane"
Masz opisane wkładasz blokadę w blok , w przeciwwadze wału masz otwór . Trafiasz w otwór i gotowe. (dotyczy ustawienia wału). To nie Renault lecz Peugeot.
Blokujesz koło zamachowe tylko są dwie opcje,albo z prawej albo z lewej strony silnika.
tak to mam zablokowane jak na rysunku
Wszystkie parametry będą ok A wtryski nie będą wysterowane to jest sterownik zablokowany.
Dziwna sprawa. Nie pisałem wcześniej tak dla pewności. Samochód postał przez noc w zimnym i mu przeszło. Testowałem kilka dni i jest ok. Jak ogarnę się trochę to rozbebeszę drzwi żeby zobaczyć co to mogło być. Do zamknięcia.
Witam załącz zapłon włącz radyjko naciśnij BND raz wpisz kod i radyjko musi zagadać,chyba że ktoś go męczył bez odpowiedniego kodu to wtedy pozostaje udać się do fachowca.
W tych silnikach zawór egr zablokowany powodował niemożliwość odpalenia.
Witam. Przepraszam za odgrzebywanie tematu ale mam podobny problem z tym, że mam tylko jeden błąd tj. ''Pompa recyrkulacji ABS/ESP(system antypoślizgowy). Pompa zablokowana, obwód rozwarty, zwarcie z masą lub zwarcie z plusem.'' Po podłączeniu kompa i wykonaniu testu funkcji pompa raz działa raz nie. Proszę o pomoc. Dziękuję Wydzielono z archiwalnego...
Masz kod do tego radia? Poprostu jest zablokowane
Odłacz sensor, skasuj błędy w EDC i dalej w parametrach zobacz status sterownika czy zablokowany czy nie.
Biorąc pod uwagę, że za cholerę nie wiesz teraz gdzie rączki włożyć, po tej Twojej diagnostyce, to kup za stówkę na allegro emulator immo i po problemie. I tak kolego już miałem zrobić ale z racji że za bardzo nie lubię półśrodków męczyłem się do samego końca i wreszcie udało mi się go uruchomić !!!!! dzisiaj rano znalazłem na jednym z forów Peugeota...
ECU ,zablokowane/odblokowane?
5v jest na wtyku nr 1 a 12v powinno być w 3 i masa w 5 Dodano po 8 Podczas poglądania danych na żywo nie ma w ogóle odczytu aktualnej pozycji EGR. Dlatego,że według błędu p1162 zawór jest zablokowany.
Podmień sensor na próbę, ewentualnie sprawdź "planetą" czy da się go zablokować i odblokować.
nie, chodzi o to że podczas diqagnozy urzadzeniem diagnostycznym , zamki sie zatrzasnęły i koniec nie mozna ich otworzyć, przednie od kierowcy drzwi zostaly otworzone w serwisie za 1000 zł i były najprostrze gdyzcos tam przez kluczyk sie dostali a pozostałe drzwi nie maja wejscia na kluczyk i krzycza w serwisie sobie takie suuuuuuuumy ze lepiej bedzie...
Po przerwie świątecznej postanowiłem wrócić do tematu. Can prześwietlone i jest wszystko ok. Na krótko tez sprawdzone. Zasilania jednak tak maja że pokazuje sie na chwile i znika( czy odpala czy nie jest tak samo) Chciałem znaleść moment kiedy auto odpala i od czego to jest zależne i wyglada to tak, Wsiadam do auta przekręcać stacyjkę i w parametrach...
Partner z 2007r. , benzyniak , podwójne drzwi przesuwne . Drzwi lewe wcześniej a póżniej i prawe nie blokują się z pilota i z kluczyka. Pozostałe zamykają się prawidłowo.
A czy przypadkiem nie masz gdzieś ukrytego przycisku autoryzacji i masz zablokowany immobilizer?
nie, zablokowało immo.
Były dwa typy klawiaturek, jedna na c46 druga na HC11. Jakakolwiek by nie była to sam sobie nie poradzisz, choc jak by ci dokładnie wytłumaczył o co biega to kto wie? Zeby ktoś nie gadal że reklamuję swoje usługi to zawieź najlepiej komplet ( klawiatura i sterownik silnika) do jakiegos elektronika.
ok . dziekuje za odpowiedz , ale rodzi sie drugie pytanie , czy po zmianie radia nie będe miał zablokowanych opcji tych co mam obecnie?
Niewiem jaki sprzęt już posiadasz ale kupno odpowiedniego programatora będzie droższe niż radio. Pomijając już fakt skąd weźmiesz oryginalny wsad i czy nie będzie on zablokowany.
Niedawno naprawialem corolle verso też stał wskaźnik paliwa przyczyną był rozbierany licznik i ktoś za mocno wcisnął wskazówkę i się zablokowała ;-)
Mogło też coś dostać się do środka i zablokować silniczek.
Sprawdź masę na ECU
Nooo,to jest argument:, przekonałeś mnie) Dodano po 8 Jest to Peugeot 508 HDi 2.0 rok prod. 2012. Nie dopiszesz używanego klucza, każdy używany klucz jest zablokowany, koniec/kropka
Witam. Mam problem z 307 w kilmatroniku. Wyłącza się wentylator podczas pracy . W ogóle nie działa dopiero po jakimś czasie znów się włączy. Dzieje się to przy wyższych temperaturach na zwenątrz. Błąd odczytany ze sterownika klimy to" wentylator dla czujnika temp. wnętrza zablokowany"
Witam potrzebuje pomocy w Peugeot 206 2.0 hdi 2003 rok po podpieciu PP2000 wyskakuje kalkulator zablokowany moze mi ktos objasnic co z tym mozna zrobic. Czy to wina immo czy komputera
Uszkodzony immobilizer w kluczyku. Zablokowany sterownik komputera. Koszt: 1100 zł.
Na tej stronie jest film jak wyciągają te wtryski w serwisie. www.klann-online.de na tej stronie klikamy na AW-FILME potem na Einspritzdusenausbau mit KL-1383-10K (PSA HDI Motoren) Taki zestaw to ok. 5000 zł ale można samemu go zrobić. Jak naprężymy taki ściągacz i nie chce iść to bierzemy wiertarkę udarową z jakimś bolcem przykladamy do wtrysku i drgania...
Sprawdź czy przycisk zamykania/otwierania w drzwiach pasażera nie zablokował się.
Może to być zablokowany komputer AIRBAGu
W moim 207 komunikat powoduje zawór EGR, w moim przypadku zablokowany w stanie zamkniętym, więc jak dla mnie dla silnika lepiej.
Awaria awarią. Równolegle z wałem korbowym, przy braku oleju zacierają się łożyska wałków rozrządu. Czasami nawet szybcej zablokują silnik niż panewki wału - nikt nie zagwarantuje że pasek się "nie zmęczył".
juz znalazlem szkoda ze nie po polsku ale fotki mowie wszysto http://www.306gti6.com/forum/showthread.... niestety to już nie działa, fotki na tym linku zablokowane
Łańcuszek nie przeskoczył? Klina na kole wałka rozrządu nie ścieło? Dolot drożny? Klapa gasząca nie zablokowana?
Wyrwało łożysko z docisku i to wszystko sprzęgło do wymiany
Podłącz pod komputer i zobacz jakie ma błędy i parametry w momencie kiedy nie zapala. Bez diagnoskopu możesz sprawdzić niskie ciśnienie i wtyczkę na regulatorze ciśnienia na pompie (czy jest prawidłowo zablokowana).
Przy nowej uszczelce będziesz miał
Temat rozwiązany , ten programator nie współpracował z zablokowanymi motorolami takimi jak moja ,
Czy centralny z kluczyka działa? jeżeli tak to: Procedura programowania: Włączyć zapłon. Przycisk zablokowania przytrzymać wciśnięty przez 10s. Wyłączyć zapłon. Wyjąć kluczyk ze stacyjki. Odczekać 5 sekund. Synchronizacja zakończona. Potwierdzić prawidłową synchronizację poprzez zablokowanie/podwójne zablokowanie i odblokowanie auta.
mam w peugeocie 206 2005r zamontowane fabryczne radio na CD owe radyjko połknęło mi CD i nie chce mi oddac ;/ płyta jest odtwarzana i działą normalnie ale mozna jej wyciągnąc bo nie wyjezdza. prosze o pomoc jezeli ktos sie spotkał z takim przypadkiem
Status sterownika Zablokowany Tyle w temacie
No właśnie i byście się zdziwili. Koleś ostatnio opowiadał jak nówka peugeot po 20.000 miał poważny wypadek. Ledwo gość wyszedł z życiem. I co? I łożysko tylne zablokowało się na amen przy dużej prędkości... Warto sprawdzić...
Niestety oficjalny Service Box od Citroena czy Peugeota zablokowali bezpłatny dostęp - teraz trzeba zapłacić. Wiem bo sam z niego korzystałem. Tak, ogólne dekodery to porażka. Peugeota 306 z 2001 r produkcji (w dowodzie 2002) - zdekodowało mi jako Peugeota Partnera z 2003 roku :/
Fotel jezdzi do przodu i do tylu nie ma szans zeby sie zablokował
Zablokowany sterownik. Sprawdź immobiliser.
Kompresor na wykończeniu lub zawór rozprężny zablokowany w położeniu otwartym.
znaki na pasku Na pasku nie ma żadnych znaków, blokujesz kołkami koła wałków, wał od strony koła zamachowego i zakładasz pasek Są 3 znaki na pasku, które mają się pokryć: z dolnym znakiem na kole wału i górnymi na wałkach przy zablokowanych blokadach. W serwisówce też o tym piszą.
To system SRS musiał zablokować odpalanie silnika. Musisz to sprawdzić.
A zapytam jeszcze o jedno. Czy jak podam zły kod Pin to zablokuję komputer ? Pozdrawiam
W najbliższych dniach będę sprawdzał wiązki a co do czujnika ciśnienia to nie sprawdzałem ale sprawdzę.
peugeot zablokowany silnik peugeot zablokowany klucz zablokowany zamek peugeot
epson ecotank papier prądnica pierścieniowa kondensator kreska
bezpiecznik termiczny licznik zawyża prędkość
Schemat radia Delphi Dorian BT - dostępność i alternatywy Podłączenie wentylatora bezpośrednio do zasilacza a działanie płyty głównej