Pytanie, czy komp widzi poprawną temperaturę silnika zimnego?
No właśnie objawy raczej na czujnik wskazują...
Węże od chłodnicy ciepłe, czy zimne?
Wykręcanie zawsze na gorącym (60- 70 °C). Ja uważam że świece w benzynie na zimnym :D
Ale co jeszcze chcecie wiedziec? Model SW, rocznik 2007, tam jest climatronic dwustrefowy. Nie leci cieple powietrze, tylko zimne (nie maksymalnie zimne [wg opcji] ale zimne)
Ten gòrny od termostatu do chłodnicy jest gorący a ten dolny powrotny zimny
Tylko proszę zwrócić uwagę na to: z wypowiedzi autora tematu wynika, że nie tylko jest niedostateczne krążenie płynu przez nagrzewnicę, ale też w przeciwnym kierunku: Dlaczego przewód wylotowy nagrzewnicy jest gorący, a wlotowy zimny? Wylotowy gorący, wlotowy zimny.
a po odlaczeniu czunika temp. na cieplym i na zimnym silniku tez trzyma 3000rpm ? Pozdr. Procekkk
Witam i udało sie ustalić co było przyczyną usterki ?
A co najlepiej tanim kosztem zrobić żeby jeszcze trochę posłużył? Albo tanio, albo dobrze... Co trzeba zrobić - już wiesz.
Co do cewki, była kupiona nowa, zamieniana miejscami, oraz świeca nowa, zamieniana miejscami, i wtrysk paliwa zamieniany miejscami. Za każdym razem rozłącza cylinder 3, czy ciepły, czy zimny.
Rocznik samochodu to 1999 a z tą temperaturą to też mi do 90 stopni dochodzi powyżej nic a nic nie wchodzi
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Pewnie że wiem, ale po co mam ci pomóc? Pomogłem w jednym, to nie kliknąłęs "pomógł".
Ręce opadają. Revelprog jest owszem fajny, ale do pamięci szeregowych. W 308 miałeś zimne luty wystarczyło je poprawić.
Zacznij od sprawdzenia czy prąd dochodzi do świec żarowych i jak długo po włączeniu zapłonu grzeją się świece ,najprościej to sprawdzić za pomocą żarówki tylko trzeba podłaczyć do świec żarowych :idea::idea: ,wydaje się ,że to przekaznik grzania świec jest uszkodzony ale lepiej to sprawdzić jw :idea:
nie jest wymuszana, sama się odpala bez używania żadnych programów, a DPF się nie wypala. To skąd wiesz, że filtr jest za zimny?
A jak silnik się rozgrzeje to ładnie odpala?
Zawory wyregulowane?
Witam. Kupiłem Peugeota 206 2.0 Hdi rok 2000. Mam go od niedzieli. Dzisiaj kiedy jechał nim z jakieś 5 min, wiadomo nie był jeszcze ciepły, stanąłem koło kolegi. No i jak ruszałem to to wkręciłem go na 3000 może 3500 obrotów i puścił mi taką łunę czarnego z białym dymem. Później jak przejechałem z 9 km stanąłem i tak samo zrobiłem znowu puścił mi taką...
Objawy wskazują na "zimny lut". Obejżyj dokładnie płytke przez szkło powiększające.
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
0 stopni, silnik jest zimny
Szukaj zimnych połączeń raczej na konektorach
Hehe 🤣 ten błąd ogólnie to że jest przerywany sygnał , z przepustnicy tylko teraz jest pytanie czy to w niej coś nie łączy czy kable lub w sterowniku może jaki zimny lut
Jak mnie wirus opuści, zdemontuje wyczyszcze i sprawdzę przepustnicę, piszą koledzy o czujniku temperatury, nie wiem czy to ma znaczenie, bo czy silnik peugeota zimny czy gorący i tak gaśnie na biegu jałowym, już chyba pisałem jak jest w baku min pół baku i silnik rozgrzany jest lepiej .
Sprawdzić skład mieszanki na początek.Podać kod błędu.
Jest zimno to para idzie z rana.
Też tak miałem i bagatelizowałem problem do czasu kiedy w trasie akumulator mi się rozładował tak że trzeba było wezwać lawetę. Na warsztacie naładował się bez problemu. Na drugi dzień kupiłem nowy regulator i był spokój. Po prostu, był zimny lut i raz łączyło raz nie.
Zimny Peugeot 806 2.0 HDi 109KM nie pali. Błąd P0230. Ciepły bez żadnych problemów. Zawory i czujniki wymienione, prócz gaszącego. Wtryski po regeneracji. Wie ktoś gdzie dalej szukać ? ps. skrzynia biegów pada.
Sprawdź czy jest dogrzewanie silnika świecami żarowymi po odpaleniu przez jakieś 10 minut jak jest zimny
Może. Osobiście bym sprawdził!
Zrób adaptację na zimnym silniku.
Zimny lut na bsi
Przecież jest to nowe auto. Czy bez sprawdzenia źródła tego hałasu nadal jeździsz autem. Na początek sprawdź wizualnie pod maską silnika, może coś się odkręciło, a przy okazji będzie coś widoczne w okolicy skrzyni biegów, czy też w układzie kierowniczym i napędowym. Sprawdź też mocowanie kół, może podczas zmiany kół na zimowe któreś nie zostało dokręcone....
Tu raczej wina jest po stronie samej klimatyzacji czyli sprężarka -zawór rozprężny, elektrycznie jest ok wentylator chłodnicy jak się uruchomi sprężarka to wyje na pełnych obrotach. manometr przy wyłączonym silniku pokazuje około 4 barów a po uruchomieniu sprężarki spada do około 3 gdzie według opisu jest prawidłowy, który przewód powinien być zimny...
Może padł czujnik temperatury. Jak przewody od nagrzewnicy? Ciepłe czy zimne?
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie (at)ElektrodaBot
Tam jest przekaźnik podwójny umieszczony koło sterownika silnika ?, jeśli tak, to często w środku robią się zimne luty na płytce drukowanej
zagrzej silnik zgas i polej wodą pompe wtryskowa jak za pali, pompa do roboty
Na początek sprawdź czy nie ma powietrza w układzie paliwowym. Potem świece żarowe, sterownik, czujnik temp a najlepiej podpiąć po kompa.
jutro napisze wynik ale czy to ma coś wspulnego jeżeli auto zagżeje sie to nie gaśnie a jak jest zimne to gaśnie
Witam, pacjent Peugeot 206sw silnik 1.1 z LPG Silnik faluje na obrotach tylko jak jest zimny Obstawiacie wtryski? https://obrazki.elektroda.pl/3609680100_...
Po włączeniu klimatyzacji rurki są zimne
Witam serdecznie. Mam problem z samochodem marki peugeot 307cc 2.0 benzyna 136km 2003r Problemem jest szarpiący zimny silnik przy ruszaniu, podczas postoju pracuje równo lecz gdy chce ruszyć pojazdem zaczyna się dławić szarpać poczym ruszać. Błędy które generuje sterownik to p0170. Sprawdziłem nieszczelnisci po stronie kolektora ssącego i brak również...
A sprawdził instalacje? Może gdzieś przewód przerwany i komputer nie będzie miał dalej informacji nawet po wymianie czujnika. Na chłodnicy masz czujnik?
Przegrzany bezpiecznik lub/i jego gniazdo,ewentualnie kostka przegrzana,zimne luty?
Dopiero odpisuje, zabiegany człowiek. Auto mam od 5 miesięcy servisowane było w ASO. 140tys.km przebieg. Po wymianie oleju 5w30 total, rozrząd komplet wymieniony. Żadnych błędów nie wyświetla. Zaczęło się gdy chłodniejsze dni nastały. Tylko po odpaleniu (zimnego) silnika, jeszcze wtedy gdy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty na ssaniu czuję w kabinie...
Korekcja kąta i dawki wtrysku na zimnym silniku.
Co ty opowiadasz? Jakie normalne? To że u ciebie tak jest i się do tego przyzwyczaiłeś to nie znaczy że to normalne. Miałem DW8 przez parę lat i zawsze po odpaleniu pracował normalnie bez gazu, tak ma pracować sprawny silnik. Regulacja zaworów może nie pomoże na gaśnięcie po odpaleniu, ale zawsze przed jakąś ingerencją należy doprowadzić silnik do zaleceń...
""centralką sterującą powinna po chwili od włączenia zapłonu jak nie kręci rozrusznik zamknąć gaz "" Chodzi o to co tak pstryka przy butli ? ? ""do problemów z temperaturą to membramy mogą już być do wymiany"" To że gaśnie zimny ?
Podaj numer błędu i opisz kiedy pojawia się problem.Sam borykam się z czymś takim i dalej nie znalazłem rozwiązania pomimo że wymieniłem wiele elementów.U mnie pojawia się po nagrzaniu silnika ,puki zimny jest dobrze.
Na zdjeciu po prawej stronie,niebieski korek jak od wentylka do kół? https://i.imged.pl/citroen-berlingo-peug... Silnik zimny czy rozgrzany?
hmm, problem jest w tym że rano na zimnym silniku nie ma napięcia na pompie, potem już jest ok, auto jak już zapali chodzi elegancko, nie muli, przyspiesza płynnie więc wydaje mi się że to chyba nie jest pompa
Bez diagnozy nikt nie jest jasnowidzem Trafiają się :) W necie znalazłem informację, że przyczyną mogą być zimne luty "prędkościomierza"
Wszystko masz dobrze.
Czy udało się rozwiązać problem?
Po co ci pinologia rozbierz zobacz licznik w środku i połączenie silniczka wskazówki z płytą licznika 70% że zimne luty....
1,4 nagrzewaj na postoju bo teraz jest zimno , zobacz przy jakiej temperaturze ruszy obieg.
Witam Mam ten sam problem, na zimnym silniku trzęsie, po jednej minucie jak pmpa powietrza wtórnego wyłączy się zaczynaja sie problemy, dodtanie gazu powoduje zalewanie sie silnika (czasem az zgaśnięcie), gość mi sprawdzał na kompie ze mam za bogata mieszanke na zimnym silniku, swiece są czarne (za bogata mieszanka). Coś jak na tym filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=vJv8d5ro...
zimne luty
Wygląda to na zimne luty, być może BGA ...
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem dlatego piszę jeszcze raz. Pacjent Peugeot Partner z 2003 roku 2.0 HDI po odpaleniu na zimnym silniku trzeba trzymać na gazie bo auto by gasło, jak się nagrzeje to obroty idą do góry około 3 tyś i nie schodzą w dół czy na biegu czy na nautralnym, dopiero po naciśnięciu hamulca obroty spadają....
Przewody w słupkach, mikro wyłączniki w kasecie lub zimne luty.Cała filozofia.
Zimny lut na kostce
Witam. Moim skromnym zdaniem w Twoim przypadku przyczyny niedomagań silnika dopatrywałbym się w zasilaniu paliwem. Filtr paliwa wyposażony jest w ręczną pompkę i tam należy szukać przyczyny. Prawdopodobnie zaworki są zanieczyszczone,wtedy objawia się to tym, że paliwo wraca do zbiornika po dłuższym postoju, a silnik uruchamiany jest na paliwie z pompy.Następnie...
Witam, mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi 2005 r. Nie odpala na zimnym silniku. Samochód odpali i gaśnie a w dodatku, odcięło turbo. Co może być przyczyną takich objawów? Kontrolka od świec żarowych grzeje. W ciepłe dni nie miałem problemu z odpalaniem. Może ktoś miał taką sytuację lub coś podobnego, bo nie wiem od czego zacząć?
http://www.autoswiatla.pl/product-pol-53...
Korekcje jeszcze kogą być. Jaką temperaturę widzi na zimnym?
Pompa lucasa?DW8 Może być zawór sterujący kątem( ten z gumowym kapturkiem )stuknij w niego delikatnie jak będzie kopcił jak sie poprawi to już masz przyczyne.
no nie grzeją i chciał bym jakoś rozpoznać jaka tego może być przyczyna, bezpiecznik ok ,a fotel kierowcy jak i pasażera zimne ...
Dziekuję Kolego za informację, będę musiał jakoś dotrzeć do tego przekaźnika, być moze jest tam zimny lut.
Nie posiada instalacji lpg
Sprawdź to co pisałem czy masz zimny powrotny przewód przy podwyższeniu obrotów silnika.
Skoro zdiagnozowali sterownik silnika, to napisz jakie parametry w/g nich są złe na zimnym?
Czujnik temperatury silnika może zwariował, jak daje błędne informacje do sterownika, to może nierówno pracować na zimnym. W 207 pracował mi nierówno tylko na zimnym, bo wtryskiwacz na 4tym cylindrze lał bokiem - po wymianie było ok. Tyle z moich pomysłów
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Witam. Skuter Peugeot nie chce odpalić, jak jest zimny a jak odpali, to trzeba mu przytykać wlot powietrza do gaźnika, bo inaczej gaśnie.
Ze szczotkami masz racje pomyliłem się :wstyd: . Tylko, że to nie rozwiązuje problemu. Jeśli jest za małe napięcie to proponuje posprawdzać instalacje oraz rozebrać przekaźnik czasowy wycieraczek i sprawdzić, czy nie ma "zimnych lutów"
Kolego poczytaj co piszą na forum 406, jest tam o tym typie usterki.
Świece w HDI grzeją poniżej -4*C, a przynajmniej takową wiadomość dostałem od mojego mechanika, który specjalizuje się w PSA. Zakładając sprawny układ zapłonowy, dalej mamy filtr paliwa, filtr powietrza, pompę paliwową. Kiedy ostatnio zmieniałeś w/w filtry?
Płyn ma być w układzie (normalny stan), silnik najlepiej zimny (stała temperatura) i silnik oczywiście wyłączony. Schemat el. posłałem na PW.
zwarcie w instalacji elektrycznej-zimne luty
youtuba pokazuje 555 ohm Też mi Oracle. SKoro miał gaz to do sprawdzenia ciśnienie paliwa i sprężanie . A nie pali ci ciepły czy zimny?
no i o to chodzi, byle tylko szybko łapał temperature z zimnego to jest git
W instrukcji obsługi jest tylko informacja, że ogrzewanie foteli działa przy pracującym silniku https://obrazki.elektroda.pl/2284982900_... Jakie masz napięcie ładowania akumulatora na zimnym silniku ?
wymieniłem panel na uzywany i ok
Peugeot 307cc 2005 2.0 Gdy odpalam na zimnym silniku, rzuca autem. Gdy auto osiąga temperaturę 70°, jak ręką odjął - przestaje. Kiedy stoję, np. na światłach, to czuć, że silnik momentami nierówno chodzi. *wymieniłam już cewkę, świece, wtryskiwacz, wiatraczki w chłodnicy* Ktoś miałby pomysł, co może być powodem??
Witam, Czy udało Ci się naprawić? Co było przyczyną? Mam podobne problemy i szukam rozwiązania lub podpowiedzi oraz nakierowania na odpowiednie tory.
w sumie to na tych niskich to cały czas jest problem ale jak jest ciepły to jakoś mniej to się odczuwa. Na zimnym silniku to czasem ciężko jest gdy trzeba szybko ruszyć itd.
Jeżeli przy zimnym silniku i ciepłym jest taka sama temp. w dolocie to należy się temu przyjrzeć.
Peugeot Partner 2.0 HDi 90 km Witam, przyszły zimne poranki i mam problem z odpalaniem. W ogóle nie świeci mi się kontrolka świec żarowych. Gdy odpalę, to od razu gaśnie. Co to może być?
Witam. Mam problem z zapaleniem ciepłego silnika w peugeot 306 1.4 benzyna (gaz).Gdy jest zimny to pali od razu.pomocy
Proponuję sprawdzic na zimnym silniku czy któryś z wtrysków nie leje za mocno z przelewów. Pozdrawiam
zimne luty licznika
Odepnij kostkę czujnika temperatury silnika i sprawdź, czy jest lepiej.
Ja bym jednak stawiał na przepustnicę. Przerabiałem ten problem w tym silniku w Berlingo i mimo tego, że przepustnica wydaję się być czysta lubi się zawieszać. Sprawa w sumie dość prosta - skorzystać z Lexii i zobaczyć jak po odpaleniu zmieniają się wartość napięcia z przepustnicy w odniesieniu do naciśnięcia pedału gazu. Zastosowany do tego silnika...
Sprawdź masy i zasilania, również te z przekaźnika, żarówką. Tak jak pisał kolega wiązka albo przekaźnik, najczęściej zimne luty na płytce w środku. Mimo immo check powinien się zaświecić.
Czytałem trochę na temat tego silnika, bo taki silnik jest w samochodzie córki. Z tego co czytałem to ten silnik nie ma przepustnicy, jej funkcję spełnia zmienny wznios, a w zasadzie większe lub mniejsze otwarcie zaworów ssących.
peugeot gaśnie zimny zimny silnik szarpie peugeot gaśnie gazie zimny silnik peugeot
akumulator piszczeć whirlpool migające lenovo przycinanie grach
firmware telefunken instrukcja cz340
Kodowanie kluczyka do immobilizera Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Zdjęcie cewki immobilisera z kluczyka Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004