Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
Witam i udało sie ustalić co było przyczyną usterki ?
Wylotowy gorący, wlotowy zimny. Czyli jest prawidłowo. Jak sama nazwa wskazuje "nagrzewnica" czyli nagrzewa medium wewnątrz.
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Też tak miałem i bagatelizowałem problem do czasu kiedy w trasie akumulator mi się rozładował tak że trzeba było wezwać lawetę. Na warsztacie naładował się bez problemu. Na drugi dzień kupiłem nowy regulator i był spokój. Po prostu, był zimny lut i raz łączyło raz nie.
Wszystko masz dobrze.
Ja używałem peugota 406 2.0 16V i to samo jest z niskimi obrotami. Nie trzyma ich równo a na dodatek przygasa. Podobno problem ten jest związany z jakimś map sensorem albo silnikiem krokowym lub adaptacją silnika krokowego. Więcej nie wiem. Grzebałem trochę przy silniku krokowym i nawet go oczyściłem, ale nic nie pomogło. Drugi problem, jaki ma ten...
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Ten gòrny od termostatu do chłodnicy jest gorący a ten dolny powrotny zimny
Witam :) Mam problem z Peugeotem Boxerem, który od jakiegoś czasu ciężko pali jak jest zimny (tzn.pierwsze odpalenie po nocy). Długo kręci aż trzeba użyć plaka żeby odpalił. Jest to silnik na świecy płomieniowej, która miesiąc temu wymieniłem na nową. Przekaźniki również są nowe i z tego co zauważyłem obserwując tą świece to raz ona grzeje a raz nie...
Płyn ma być w układzie (normalny stan), silnik najlepiej zimny (stała temperatura) i silnik oczywiście wyłączony. Schemat el. posłałem na PW.
To chyba normalne że zimny silnik pracuje na ssaniu czyli na wzbogaconej mieszance i podczasz rozgrzewania się obroty maleją nie ma tu żadnej usterki
Przydało by się sprawdzić czego mu brakuje - paliwa czy iskry. Jak jest zimny silnik to powinien odpalić po zdjęciu wtyczki z czujnika temperatury silnika o ile to jego wina. Sonda nie ma tu nic do tego. Pewnie jest LPG i przez to pokazuje ubogą mieszankę.
Zimny lut, niepewnie połączenie, przegrzewanie się jakiegoś elementu... Światła główne są zasilane chyba napięciem zmiennym (nie mam schematu przed nosem, ale to dość częste rozwiązanie) i jest to osobny od reszty oświetlenia obwód. Sprawdź, czy na wyjściu z magneta jest cały czas napięcie. I idź dalej punkt po punkcie.
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
aaaa..... już łapię, trzeba pamietać jak w każdym dieslu że nie wolno dawać w piz..... na zimny silnik a po dłuższej szybkiej jeżdzie nie wolno od razu gasić silnika, musi spaść temperatura oleju w silniku i turbina musi mieć niskie obroty, bo po zgaszeniu jeszcze trochę sie obraca a nie ma już smarowania łożysk wewnątrz pozdro T
Odpiąłem sondę lambda poczekałem aż ostygnie silnik i znowu przejażdżka. Zaś około 2km spokoju i potem problem, ale na odwrót, z dołu się wkręcał, ale znowu w górnej partii nie jechał, do tego stopnia, że na dwójce nie pojechał więcej niż około 50km/h, mając gaz w podłodze. Dopiero jak delikatnie zacząłem operować pedałem gazu to jakoś jechał. Standardowe...
zagrzej silnik zgas i polej wodą pompe wtryskowa jak za pali, pompa do roboty
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Napisz jeszcze jaka instalacja lpg, i czy te objawy tylko na bp. Ps sprawdź ciśnienie paliwa na listwie, powinien trzymać 3 bary, jak dobrze pamiętam po lewej stronie taki wentyl jak przy kole.
1,4 nagrzewaj na postoju bo teraz jest zimno , zobacz przy jakiej temperaturze ruszy obieg.
Sprawdz te luzy zaworowe.
...i test silniczka krokowego.
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Witam,mam problem z odpalaniem peugeota 106 1.4 diesel jak jest zimny.Świece sa w 100% dobre,akumulator dobry lecz musze go długo krecić i wielokrotnie podgrzewać świece.myślalem że to wina ropy ale kupilem dodatek do ropy przeciwko krzepniecu sie jej ale nic nie pomoglo.Prosze o pomoc bo dostaje bialej gorączki..... Pozdr i oczekuje jakiejs odpowiedzi
Witam wszystkich, mam ten sam problem z Peugeot 207 1,6 vti 2008 zimny ok jak osiągnie 90 stopni i na wolnych obrotach wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, świeca, cewka, wtrysk wymieniony, nawet jeden znawca sterownik mi zamienił, ciśnienie 10,8. Kupiłem auto dla żony i od miesiąca wycieczki po mechanikach . Mam prośbę do kolegi grochu27350 o kontakt...
Hehe 🤣 ten błąd ogólnie to że jest przerywany sygnał , z przepustnicy tylko teraz jest pytanie czy to w niej coś nie łączy czy kable lub w sterowniku może jaki zimny lut
YH119 to przekaźnik. Mało prawdopodobne żeby coś wyciekło z przekaźnika.
Wąż górny ciepły dolny zimny tak jak ma być. ..
Pisałem kółka drugie, czujniki,regulatory i nowy rozrząd. Cisnienie musi byc dobre bo czy zimny czy cieply pracuje rowniutko. Jak nie ma błędów
Twój przykład wskazywałby na zimny lut. Ja natomiast chyba okiełznałem tryb silence. Odłączyłem akumulator, później podłączyłem i przez 2min nie dotykałem samochodu, aby BSI "zainstalował" radio. Od tego momentu działa bez problemów.
Zimny lut na bsi
Podaj numer błędu i opisz kiedy pojawia się problem.Sam borykam się z czymś takim i dalej nie znalazłem rozwiązania pomimo że wymieniłem wiele elementów.U mnie pojawia się po nagrzaniu silnika ,puki zimny jest dobrze.
Tu raczej wina jest po stronie samej klimatyzacji czyli sprężarka -zawór rozprężny, elektrycznie jest ok wentylator chłodnicy jak się uruchomi sprężarka to wyje na pełnych obrotach. manometr przy wyłączonym silniku pokazuje około 4 barów a po uruchomieniu sprężarki spada do około 3 gdzie według opisu jest prawidłowy, który przewód powinien być zimny...
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
W moim przypadku komunikat o nadmiernej temperaturze plynu pojawia się tylko na włączonym silniku, kiedy jest już w pełni rozgrzany. Auto zapala bez problemu zawsze bez względu czy jest zimny czy ciepły, jednakże gdy pojawi się komunikat z błędem potrafi zgasnąć.
Mam ten sam problem z 206 1.4 8V rok 2000 jest na sagemie s2000 (kfw) interfejs PP: BRAK BŁEDU objaw: zimny gaśnie bez dodawania gazu, aż do momentu kiedy się nie nagrzeje Czasami sam gaśnie na luzie Stracił na mocy-wydaje się jakby ciągnął przyczepkę, czasami łapie właściwą moc to aż go rwie co zrobiłem: -aku nowy -luzy zaworowe wyregulowane -krokowy...
Cześć. Taka sytuacja. Kupiłem rok temu samochód używany, marki Peugeot i mój kluczyk z funkcją Keyless miał od samego poaczątku tak, że gdy jest zimny to samochód go nie wykrywa. Trzeba go przech kilka minut potrzymać w ciepłym pomieszczeniu czy kieszeni spodni i wtedy zaczyna działać. Baterię wymieiałem dwa razy dla pewności i nic to nie pomogło. Jakiś...
Przekazniki wymienione. A czy w tych pojazdach jezeli bedzie padniety czujnik temperatury silnika moze sie tak dziac? Przekaznik tyka ale moze komputer nie daje sygnalu na niego, bo po przekreceniu w normalnym stanie on sie wlancza na pare sekund do chwili odpalenia samochodu. a jak jest zimny to tylko tyka.
Jak mnie wirus opuści, zdemontuje wyczyszcze i sprawdzę przepustnicę, piszą koledzy o czujniku temperatury, nie wiem czy to ma znaczenie, bo czy silnik peugeota zimny czy gorący i tak gaśnie na biegu jałowym, już chyba pisałem jak jest w baku min pół baku i silnik rozgrzany jest lepiej .
W Twoim pierwszym schemaciku widzę, że na F2 idzie sygnał na sterownik silnika, o napięciu na wentylatorze, może tego mu brakuje... Dodano po 3 Lub jest nieprawidłowe, czytałem trochę na obcych forach, że ludzie zmieniali wentylator i pomagał w podobnych sytuacjach lub zmienili rezystor. Może jest tak, że po włączeniu pierwszego biegu z uwagi na nieprawidłową...
Witam, Mam od jakiegoś roku czasu Peugeota 508 I(2011) w wersji GT, czyli z silnikiem 2.2HDI i skrzynią automatyczną. Samochód kupiony z przebiegiem 190k km, obecnie ma z 215k km, pewne auto, bezwypadkowe, serwisowane w ASO do końca. Samochód ma obecnie wymienione wszystkie filtry, olej + olej w skrzyni biegów wraz ze zrobią adaptacją. Zawieszenie niby...
Witam, pacjent Peugeot 206sw silnik 1.1 z LPG Silnik faluje na obrotach tylko jak jest zimny Obstawiacie wtryski? https://obrazki.elektroda.pl/3609680100_...
Sprawdź to co pisałem czy masz zimny powrotny przewód przy podwyższeniu obrotów silnika.
Ludzie, pomocy. Peugeot 1,4 benzyna z 2000 r. Żona dojeżdża, no, do świateł daje na luz, a obroty nagle wysoko wzrastają. Musi parę razy depnąć w pedał gazu, żeby się uspokoiło. Gdzie szukać usterki, bo do mechanika kawał drogi, więc może sam ogarnę. Pozdrawiam serdecznie AI: Czy problem z wysokimi obrotami występuje tylko w określonych warunkach, np....
Witam, Mam taki przypadek z Peugeot 206 1.1 2005, przebieg tylko 70 tys., bez LPG, - silnik odpala za każdym razem zimny i ciepły, normalnie pracuje, przyspiesza, nie gaśnie, nie przerywa itp. - podczas diagnostyki z uszkodzonym wtryskiwaczem okazało się, że sonda lambda przed katalizatorem źle pracuje na wolnych i wyższych obrotach - sonda nie oscyluje....
Nie pisałem czy słaby tylko bardziej mi chodziło o prędkość :) Nie jestem pewien czy ty mnie zrozumiałeś bo pisałem o dwóch silnikach który teraz robię i jest przymocowany na wózku Simson Duo i drugi jest na rowerze Peugeot 105? Teraz napiszę o Peugeocie 105 Robiłem według oryginalnej instrukcji i według jej ustawiałem http://www.mopedriders.org/html/manuals/...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Ciśnienie około 12-13 na wszystkich cylindrach. Dzieje się to po nagrzaniu auta. Zimny chodzi idealnie, w czasie wystąpienia błędu wystarczy wyłączyć silnik na światłach i potem chodzi idealnie przez około 20 sek, i dostaje telepki. W pp2000 pokazuje na wolnych obrotach kąt wyprzedzenia zapłonu skacze od -5 do 18, czas ładowania cewki 15.4 ms. Podejrzewam...
peugeot gasnąć zimny peugeot gaśnie zimny peugeot zimny gasnie silnik
zacieranie silnika elementy prototypowe panasonic zanikać
simulink układ sterowania regulacja jaskrawosci
Oznaczenia 9664779680, TG15C135, CL15 w alternatorze Valeo Jak czyścić pistolet po Drewnochronie?