Jak ma być bicie, skoro cała oś się nie kręci, a tylko koła z piastami? Sam teraz chcę coś podobnego zrobić, bo remontuję przyczepkę z kołami w pace, a wolałbym je na zewnątrz. Muszę poszerzyć ją o 13 cm z każdej strony, czyli wspawałbym na środku 26 cm kawałek rury grubościennej. Zastanawiam się tylko, czy to na pewno wytrzyma, czy też coś może pójść...
Sprawdź też głębokość otworu na wal w nowej piaście. Powinien być taki sam jak w starej. Jeżeli wysokości piast są identyczne, to właśnie płytszy otwór w nowej może być przyczyną wystawania noża, lub odwrotnie.
Nic znacznie nie ma prawa się przestawić.Jak tylko to właśnie na sworzniu na tych trzech śrubach.Czasem ktoś tam coś piłuje zobacz jak tam jest.Jak tam jest dobrze to cos zepsułeś albo wcześniej było tak samo źle.
Mozna wymienic samo łożysko. Jak sie tak rozpadlo, że koło dostało luzu, to zwykle talerzyk ABS'u też do wymiany
950±100 Nm
Piast nie musisz wymieniać , możesz zlecić mechanikowi wymiane łożysk nie kupuj ani margo ani optimala bo wkrótce będziesz ponownie je wymieniał
Witam Piasta noża jest nakręcana na gwint wału silnika. Nie musisz jej zdejmować do wymiany okablowania. Wyszoruj dokładnie spód kosiarki i znajdziesz śruby mocujące caly napęd do wózka. Odkręcasz je i masz już dostęp do środka- wszystko ładnie się rozkłada. Dla ułatwienia możesz tylko odkręcić nóż od piasty i tyle. Pozdrawiam Krystian
Nakrętka ci wytrzyma i kolejny raz jeszcze kolejny. Bardziej bym się martwił o to czy uda ci się ściągnąć z łożyskiem czy ci się po prostu rozsypie przy ściąganiu.
Należy dokręcić z siłą 310 +/- 40Nm
Proszę bardzo DTR Jest to szafa sterownicza złożona przez EL-PIAST z gotowym programem.
Więc szukaj tam. Albo półoś jakiś bubel albo montaż nie poszedł.
Może być też łożysko w skrzyni.Co by to nie było należy najpierw zdiagnozować a nie bez sensu wymieniać sprawne na nowe bo lozyska przednie do astry są niewymienne , wymienia się całą piastę -jest to łatwiejsze do wymiany ale niestety droższe niż samo łożysko.
Na samą piastę nic, wyczyścić tylko. Jeśli już musisz, to olejem. Nawet producenci tarcz hamulcowych nie uznają reklamacji, jeśli są upaćkane od smarów na płaszczyźnie styku z piastą.
W tej maszynie trzeba wymontować (wyjąć) cały zespół piorący, ponieważ uszczelniacz jest montowany od wewnątrz zbiornika. A tuleję trzeba zdjąć, idzie opornie bo wałek ma jednakowy wymiar na całej długości.
Witam!Jeżeli łożysko luzno wychodzi z piasty to trzeba niestety ją wymienic.Kiedyś takie rzeczy się regenerowało,ale w dzisiejszych czasach to się raczej nie opłaci.POZDRAWIAM.
Tuleja teoretycznie powinna się wyjmować, ale bardzo rzadko się to udaje - większość serwisantów wie o tym.
Do numeru podwozia 9N-2Y001959 oleić nakrętki 13" czarne 50 Nm nowe, 14" + 15" srebrne 50 Nm + 45° nowe 175 Nm nowe '' to rozmiar kół.
Rysunki najszybciej można znaleźć na stronach sklepów oferujących części do tego ciągnika http://partstore.agriculture.newholland....
Samemu nie poradzisz. Nie powinno się tej piasty demontować.
Ja bym wymieniał półoś a tu od 3.30 min. wymiana niewymiennego przegubu (rozcinanie oczywiście) . https://www.youtube.com/watch?v=wTwt0R0b...
Ok. Więc co myślicie. Zostawić ta v na 60*40*2 i ten profil pod zaczep dać 50*50*3 starczy ? Oś może z czasem zmienię na robiona z rury i piast poloneza będzie pewnie lżej.
Piasta powinna być wyczyszczona i nie nasmarowana ( wg Tisa ) ....
Pokaz fotke końcówki walka silnika bo z tych fotek wynika że wydłużyli piastę wirnika wentylatora.
Właściciel mieszkania kilka lat temu (około 3-4) odstąpił od kablówki Dopóki się nie wprowadziłem nikt tu nie mieszkał. Dzwoniłem w tej sprawie do spółdzielni, która odesłała mnie do INEI, mówiąc że to oni zarządzają gniazdami antenowymi w moim bloku. W INEI natomiast twierdzą że nie mają z tym nic wspólnego... I praktycznie wszystko jasne - kabel...
Trzeba sprawdzić jaką prędkość widzi sterownik ABS. Wygląda na to że nie zgadza mu się prędkość pomiędzy przodem a tyłem.
Ducato ma cala piaste. Nie rozni sie zbytnio od punto, uno czy innych modeli. Oprócz gabarytu.
Silnik i wentylator chodzą gładko? Podkładkę zostaw! Ma być pomiędzy panewką a piastą.
Nie, może brakować tulejki o Φwewn. 26mm, czyli wchodzącej na tą samą średnicę, co bieżnia łożyska. Simmering pracowałby na powierzchni zewnętrznej tulejki. Ta podkładka, co jest, dociskałaby pakiet łożysk przez tą dodatkową tulejkę, czyli po kolei: łożysko, tulejka sprężysta, łożysko, dodatkowa tulejka, podkładka, nakrętka. Co do simmera na części...
http://webcat.schaeffler-aftermarket.com... Zwykłe łożysko dwurzędowe. Wskazane użycie prasy albo porządnego ściągacza
Najbliżej twoich wymogów jest obecna felga, czyli ET 35. Nie widzę w ofertach felg stalowych 4x100 z mniejszym ET. Jeśli brakuje tam kilka milimetrów, to lepiej faktycznie podłożyć dystans i zastosować dłuższe śruby. Inna opcja, to wymiana obecnych piast lub bębnów hamulcowych (nie wiem w co wkręcasz śruby kół), na inny rozstaw śrub. Ostatecznie (bo...
Kup piasty EBI i nie będzie problemu. Dziesiątki, może już setki tego nazakładałem. SKL to chińska firma ekspansywnie wchodząca na rynek częsci, ale ich jakość jest, no chińska. Prawie nic u nich wymiarów nie trzyma. Jedyne co im się udało dobrze zrobić przez przypadek to jeden z zestawów naprawczych do zmywarek, ale to też dzięi temu, ze spierniczyli...
Ja chciałem jeszcze spytać o przednie koła od czego są i w jaki sposób zrealizowany został adapter do piast od fiata?
Stara pewnie obrdzewiała jest i może piasta od środka też i może pojawiły się luzy. Wstaw nową i zobacz, najwyżej trochę nadspawaj łeb nowej śruby żeby wycięcie blokowało. Nie spawaj śruby z piastą. Frezy na śrubie są po to, żeby przy odkręcaniu śruba ciasno siedziała w otworze i nie wychodziła ze swojego gniazda, bo potem jest tak jak miałeś odkręcając...
To zależy, jak było wciskane łożysko w zwrotnicę. Zgodnie ze sztuką, najpierw wprasowujemy łożysko w zwrotnicę po zewnętrznej szalce, a potem wciskamy piastę w wewnętrzną szalkę, podkładając pod nią jakiś dystans. Inny sposób zepsuje łożysko, choćby najlepszej firmy. Chyba że jest to łożysko zintegrowane z piastą, to między piastę a łożysko trzeba zastosować...
Koledzy mam pytanie - jestem laikiem. Czy felgi z toyoty yaris 1 mogłyby pasować do renault thalia 1 ?? Wiem, ze rozstaw śrub jest taki sam czyli 4x100 ale jest różnica ok 5 mm jest w średnicy piasty. I teraz pytanie czy ta różnica piasy jest zawsze istotna ? Wiem ze w innych samochodach mozna kola zamienic ale czy ktos sie orientuje w tym konkretnym...
Nie chcę nikogo posądzać, ale może tanie gó... Ci założyli.... Tym razem kup sam łożyska, niech założą.
witam, może sie myle ,ale swego czasu stosowali toto do zabezpieczania wieloklina na półosi ,spotkałem sie z tym w audi80, chyba że skleroza i cos poplatałem ale jako łodzianinowi z urodzenia to wybacz :D , pozdrawiam
Witam, ja bym założył nowe łożyska. Oczyścisz piastę, gdzie się da. Ja kładę trochę silikonu na oś, gdzie ma być założony V-ring. Przydałoby się sprawdzić, czy drugie łożysko nie dostało luzu i czy nie ma przecieku.
Pasują od pralek Whirlpool. Kup tylko włoskie EBI bo inaczej nie poskładasz pralki i oczywiście nowe V ringi: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
Szukaj piast do Brandt / Mastercook Cod 707 oraz Cod 708.
Tak, wszystkie. Jedne bardziej inne mniej. Ale taki sam rodzaj bicia .
Podałem ceny pierwsze z brzegu, firma SKV. Nie wiem ile jest warte to auto, ale to chyba nie ma znaczenia. Zasada jest jedna - albo się robi dobrze, albo wcale. Piasty są identyczne, ale jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia magnetycznej płytki przy przekładce. A jak pęknie to będzie 362 postów w temacie "mam nową piastę z uszkodzonym magnesem, jak...
Raul11. Piasta niektórych samochodów się nie nadają ponieważ nie mają w środku otworu na kabel. A lozyska z tych piast trzeba jakoś skręcić. Tak jak jest to zrobione w samochodzie. Ale jak? Ja mam łożysko dwu rzędowe z piastą,dotoczona oś jest przyspawana do masztu - moja jest akurat bez otworu ale to kwestia wyboru,szczotki czy sam kabel.Łożysko jest...
Sygnał prędkości wychodzi jednym przewodem z modułu ABS lub ESP, a w przypadku braku ABS z dodatkowego modułu który bierze sygnał prędkości z piasty. Sygnał prędkości jest połączony z kilkoma modułami: ze sterownikiem silnika, klimatyzacją automatyczną, modułami wyświetlaczy, nawigacją (możliwe że ze zwykłym radiem też). Problem może leżeć w zwarciu...
Sam jestem zainteresowany programowaniem sterowników el-piast może byśmy założyli nowy temat ?
Dokręć piastę momentem 300Nm + 45 stopni.
Witam wszystkich. Seat Ibiza 3 1.6 benzyna. Wymieniałem łożysko przednie i uszkodziło się to zabezpieczenie przednie. Dodam, że łożysko w tym modelu jest zintegrowane z piastą i z tym zabezpieczeniem. I tu moje pytanie: zakładać i jeździć, czy kupić nowe łożysko, czy może macie jakiś pomysł, żeby je zabezpieczyć?
Może łożysko grzeje całą piastę wraz z bębnem ?
A jaka średnica piasty? Obie felgi Fiat?
Witam Podnieś koło i je zdejmij. Odkręcasz nakrętkę półosi. Odkręć zacisk hamulcowy od zwrotnicy. Zdejmij tarczę hamulcową. Odepnij przegub drążka kierowniczego, odkręć zwrotnicę od wahacza i od mocowania amortyzatora. Zsuń zwrotnicę razem z piastą z półosi. Masz wszystko na wierzch. Teraz potrzebna jest prasa lub duże imadło. Wyciśnij piastę ze zwrotnicy....
Odkręć 8 śrub od półosi, wyciągnij pół oś, w środku jest nakrętka dwunastokątna o ile dobrze pamiętam na nasadkę 65. Nakrętka ma zagniatane zabezpieczenie, po odkręceniu ściągniesz całą piastę z bębnem.
http://agrotechnika24.pl/img/cms/ca%C5%8... Żeby to rozkopać musisz zdjąć z piasty 13 pierścień żeliwny 17 z dwoma łożyskami do którego jest zamocowany dolny talerz. Patrząc na czwarte zdjęcie zejdzie on z tulei z wycięciem na klin. Porządny ściągacz i targać.
Jeśli chodzi o piastę tył to 90mm
Maszt wystający poza obrys domu zwiększy ryzyko wyładowania. Nie koniecznie bezpośredniego. Warto by to potwierdzić np metodą "toczącej się kuli". Przy wspomnianych masztach w okolicy wzrost ryzyka (może być) znikomy. Odnośnie hamowania to w turbinach do kilku kW nie występuje mechaniczny (cierny). Pozostaje zwarcie uzwojeń do siebie (przez rezystor)....
Zmierz w Twoim aucie piastę bo rocznikowo w grupie VAG zaczęto stosować piasty większe od standardowego 57mm i musisz wiedzieć jaki otwór na piastę mają felgi, które chcesz kupić. Co do rozmiaru opon raczej będziesz musiał wybrać pomiędzy 205/50 R17 a 225/45 R17 Wygląda to następująco: ET w fabrycznych felgach przez cały okres produkcji to 38 do 42mm...
Jest to bardzo trudna robota jak dla amatora ale po odkręceniu starych piast nie wymieniaj sam łożysk w sklepach można kupić kompletne piasty.Po ich zamontowaniu pełna satysfakcja z wykonanej naprawy. Zyczę powodzenia.
Jedyne co przychodzi na mysl po wymianie sprzęgła to zle dokręcoma półoś z piastą
Ja go RĘCZNIE ukręciłem! To znaczy, lewą ręką trzymałem za piastę a prawą dokręcałem grzechotką. Auto wisiało na podnośniku, wszystko "w palcach" weszło na swoje miejsce i podczas dokręcania, nawet wielkiego oporu nie poczułem, kiedy było TRACHHH i po wszystkim. Dodam, że parę tych "wspaniałych" nakrętek już ukręciłem, ale czegoś takiego jeszcze nie...
Odłączyć wtyczkę przy czujniku i przy module ABS sprawdzić ciągłość przewodów. Najczęściej padały czujniki (zintegrowany z piastą). o
Klucze, no nasadki [url=https://allegro.pl/oferta/klucze-na... Moment dokręcania z tego co widzę piszą 190Nm tył 220Nm przód ale warto to zweryfikować
Jak jakieś wartościowe te koło to można z całą zwrotnicą wyjąć i pod prasę, albo poświęcić łożysko i z samą piastą wyrwać. Jak felga alu, to współczuję. Bodaj z felgami Opla są takie kabarety Jak kupiłem swojego Passata to miał założone Oplowskie alu, trochę huczało przy zdejmowaniu. :)
Nie interesuje mnie info odnośnie z piastą! NIe ma takiej opcji.
Mam tak rozwiązane ogrzewanie u siebie w domu. 6 pomieszczeń i łącznie 10 grzejników. Na grzejnikach zawory ON/OFF i w każdym pomieszczeniu czujnik temperatury PT. Wszystko na sterowniku EL-PIAST. Sam sterownik obsługuje oczywiście więcej opcji jak oświetlenie nocne itp... Ale wracając do CO. Program pisałem sam więc tu koszty odeszły a za to możliwości...
i co wyjasnilo sie co bylo? bo mam taki sam problem
1 to śruba przegubu, 2 to śruby mocujące piastę do zwrotnicy.
Witam! Proszę o pomoc!! Jade niedługo dokonać oględzin samochodu Opel Frontera Sport 2.0 z 1993 r i zastanawia mnie jedna rzecz.. Mianowicie jak się włącza sprzęgiełka piast? Wiem, że są manualne ale właściciel mówi ze przy piastach nie ma pokrętła czy żadnej dźwigni do włączania.. To jest gdzieś pod samochodem czy ukryte pod dekielkami? Uprzedzając...
Wymieniasz całą piastę i tylko markową np:SKF, KOYO chyba ,że za chwilę ponownie chcesz wydać niemałą sumkę.
Prosta definicja - może coś wniesie Zwykły, choć ważny kawałek metalu z gumą amortyzującą uderzenia, drgania połączony z jednej strony z piastą i wahaczem. Po tzw. wybiciu (zużyciu) może wypaść, a wtedy problem! pzdr.s.k.
Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
https://obrazki.elektroda.pl/5035013500_... https://obrazki.elektroda.pl/8449770600_... https://obrazki.elektroda.pl/2258443900_... https://obrazki.elektroda.pl/1459877200_... Łożyska w tej akurat kosiarce u mnie to 6202 oraz 6203 obydwa typu Z.
Zwykły sześciokątny. Tylko musi być cienkościenna bo nie wejdzie w piastę. Ja sobie dotaczałem nasadkę.
Witam, jeżeli potrzebujesz jeszcze symulatora to napisz na e-mail:fasola(at)piasta.pl
Albo łożysko z ryżu nie trzyma wymiaru, albo wyrobiona piasta i jest luz między zewnętrzną powierzchnią walcową łożyska a piastą.
(at)kortyleski czyli co sugerujesz ? Dwa alternatory. Odpowiednie ułożenie pasa zniweluje problem ze zbyt dużym obciążeniem promieniowym panewki wału. Trzeba na szrocie kupić koło pasowe wału z jakiegoś auta na pasek 6pk. Od razu napinacz. Dać tokarzowi piastę do dorobienia. W sumie nie wiem czy koszty nie będą większe niż gotowy agregat z marketu
Nie wiem jaka tam jest konstrukcja zespołu napędowego skutera - czy między sprzęgłem a piastą jest jeszcze jakieś przełożenie czy 1:1? Jeśli zamierzasz połączyć przekładnię kątową z piastą koła skutera (w miejsce tej piasty) to przy oryginalnym kole 10" z oponą 165/70 R10 (165 to szerokość przekroju w cm, a nie średnica opony) i Vmax skutera 120km/h...
Niema sprawy, możemy nawet dorobić nową piastę, ale szczegóły ustalimy na "PW" Możesz zapytać w Husqvarnie, dokładnie taka była sprzedawana pod nazwą Poulan Pro PP11530ES. Pewnie na zamówienie spróbują sprowadzić, ale cena będzie wysoka. Można to naprawić samemu, bez problemu.
Sprawdź czy dźwignie przy zaciskach, tam gdzie jest włożona linka opierają się o ograniczniki. Może masz zbyt mocno ręczny naciągnięty i przez to się grzeje. Możesz ściągnąć zaciski i zobaczyć jak kręci się tarcza z piastą, jak bez oporów to wkładasz klocki. Mają się swobodnie poruszać w jarzmach. Potem zacisk. Po przykręceniu też ma się swobodnie je...
Miałem takie same piasty w przyczepce tylko były podtoczone i założyłem koła 13 od dużego fiata i po 2 latach zmieniłem to na oryginalne piasty od fiata bo są tam zwykłe łożyska i nie dało się skasować luzu. Większe koła będą na pewno lepsze. Ja kupiłbym jakieś używane piasty od samochodu osobowego założył nowe łożyska i przyczepka będzie śmigać lata....
Miałem podobnie w Astrze G 1.6 Benzyna. W lewym kole przy samym czujnik ABS-u był przełamany przewód. Czasem działało, czasem nie. Zdemontowałem piastę i dolutowałem kawałki przewodu do czujnika. Wszystko działa. Pozdrawiam
Nie wiem dokładnie jakim momentem dokręca się piastę w tym modelu.Jeśli masz w piaście łożysko kasetowe to w niektórych pojazdach dokręca się je nawet 900 nm,więc nie wiem czy opłaca się kupować taki klucz do jednej piasty.Ja przed odkręceniem robię znak na nakrędce i na tulei lub podkładce dobrym i niezmywalnym mazakiem,może być lakier do paznokci...
Najpierw dowiedz się czy są wogule dostępne same pierscienie Niby czemu miałby być niedostępny? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Dokładnie wywal mcphersona i nie baw się na samochodzie, bo namęczysz się, porysujesz błotnik i jeszcze się do tego wk....sz :D Więc lepiej to zrobić bezboleśnie poza samochodem. A jak boisz się później o ustawienie przy dokręcaniu tych dwóch śrub, to wymontuj amorka razem z piastą i wymień łożysko. Pozdro
Więc to chyba będzie przyczyną tego błędu , bo sam ten pierścień z czujnikiem nie na chodzi na piastę ,pierścień z czujnikiem wszedł dalej w zwrotnice a dopiero piasta Raczej to na pewno będzie to, o ile nie ma tam żadnych brudów tak jak pisał ostatnio tzok
Numery ramy też były bite od spodu piast pedałów (poniżej zawiasu) tak jest w moim - tak, żyje i ma się dobrze. XX YYY = rok, numer. np 87, 2349 czyli rama nr 2349 w roku 1987.
No tak ale ciekawi mnie co ci tam się obciera?. Bez podglądu nie mogę ci nic doradzić? Dopóki tego nie zobaczę. Może jakaś sprężynka ci się obciera o piastę?
Łożysko z biegiem czasu formuje się do piasty i ją wrabia,więc jeśli wymienisz tylko łożysko istnieje prawdopodobieństwo szybszego jego zużycia,wszystko zależy od tego co jest wykonane z twardszego materiału. Gdyby był to mój samochód napewno wymieniłbym i łożysko i piastę...
Zdejmij zacisk hamulca i klocki. Wtedy okaże się czy piasta obraca się swobodnie i bez hałasu. Jeżeli nie to łożysko do wymiany
W 90% spuchnięte łożyska pod pierścieniem magnetycznym - czyli piasta do wymiany. Przydało by się ściągnąć piastę by to obejrzeć. Jak się postarasz to powinna zejść piasta po odkręceniu tarczy i zsuwaniu jest (piasty) z czopa wraz z odchylaniem tarczy. Czujnik raczej nie będzie odsunięty a będzie wytarty od wypchniętego pierścienia. Raczej mu to nie...
Panele można zakupić taniej np. na allegro. Co do automatyki sterującej to jest to produkt EL-PIAST Można zastosować wiele innych rozwiązać do sterowania tymi centralami, zmniejszając zarazem koszty o nawet połowę.
Kręcąc kołem dokręć tak do końca, ale żeby nie pojawiły się opory przy obracaniu piastą, następnie cofnij klucz o 1/3 obrotu, w takiej pozycji zablokuj nakrętkę. Pamiętaj żeby upewnić się że łożyska "doszły" na miejsce.
Jeśli otwory mają gwinty to np do sprzęgieł klimatyzacji takie ściągacze są, albo nawet do piast/bębnów hamulcowych jeśli to większe gabaryty potrzebne. Tu coś jest. Młotkiem. :)
To co podał kolega robokop czyli zbyt daleko znajduje się czujnik od pierścienia.Sam kiedyś miałem ten problem (za płytko wcisnąłem piastę)w tym modelu.Reklamuj usługę bo 100 procent tu leży przyczyna.
Ok. Trzymam kciuki. Do najbliższej wtyczki możesz mieć pół metra do metra kabla, czyli najpewniej gdzieś w komorze silnika. Czujnik ABS przechodzi przez piastę na wylot, więc nie martw się o syf. Przed ponownym montażem wyczyścisz miejsce na czujnik.
rame chciałęm sam wykonać w ostatecznosci kupic jak nie wyjdzie :D martwi mnie jednak problem przeniesienia napedu i dopasowania skrzyni do tego silnika .... most tylny jakis tam mam z omegi to jak by mozna go wykorzystac to było by dobrze bo i tal mi do niczego sie nie przyda posiadam cały okład zawieszenia z opelka łącznie z piastami zaciskami itp
a jak by było wymieniane łożysko to i tak jest z całą piastą oraz z czujnikiem abs więc też odpada Nieprawda nie mam właśnie pomysłu co może jeszcze być Odczyt prędkości kół w momencie powstania problemu , poradzisz sobie ?
nie pamiętam dokładnie jak tam jest,ale po zdjęciu koła to chyba juz sie kapniesz, będzie srubka co trzyma bęben to schodzi bez piasty nie ma to jednolity z piastą i uważaj na czujnik abs
Wałek wydaje się w poziomie, więc należy wyregulować krańcówki. Jak? To zależy od zastosowanych silników. Jednak ten luz nie powinien występować. Piasta wałka powinna być umocowana na łożysku które prawdopodobnie wyszło z boczku lub boczek(mocowanie łożyska) jest uszkodzony. Wieszaki działają jak tzw. trytytka i najprościej je zdjąć przesuwając część...
a jak wymienić same łożyska w piaście?
Z nowszego silnika chcesz przerzucić pompę ? Teoretycznie można, obie mają taki sam wydatek ale trzeba przerobić wspornik żeby przeszła piasta, przerobić kostkę el. z 10-pinowej na 7-pinową. I raczej jak nie masz mocnego pojęcia o takiej robocie to się za to nie zabieraj bo pompa AHF ma piastę bez klina i jak ją zdejmiesz to musisz ją ustawiać u pompiarza.
jeżeli dobrze cię zrozumiałem, to zwężeniem do skrzyni, ale najpierw przypasuj, powinien się lekko wsunąc w piastę przy skrzyni. Z drugiej strony przyłóż blachę od gumy osłonowej powinna bez luzu wsunąć się na przegub
dokręcać piast piast wymiana passat piast
halogen zamiast żarówki biegunowość wtyczka tech2 naprawa
regulator poziomu traktorek rally
Prąd roboczy diod mostka trójfazowego dla alternatora 170A Jak przywrócić partycję systemową z obrazu na innym dysku?