Czujnik ma prawie dotykać tarczy, tak jak w przednich kołach, może sam się przemieszcza od wstrząsów. Sprawdź dokładnie, czy nie masz jakichś ponadnormatywnych luzów w łożyskowaniu tej piasty.
Podłączasz PP200 lub Lexie i patrzysz w pomiary w ABSie. Będzie widać czy prędkości się rozjeżdżają wraz ze wzrostem prędkości auta. Może to nie wada fabryczna a źle dobrane piasty.
Bardziej z okolicy piasty
Czy mozna zdemontowac przedni amortyzator bez zdejmowania piasty.
Jak wyglądały tarcze , nierówności , Może poleciało ci łożysko w piaście ?? :|
Pewien jesteś, że nie masz problemu w piaście?
W GrandScenic 2 z 2008r (niech mu zgniatacz miękkim będzie) awaria czujki ABS w prawym przednim kole powodowała nie tylko kontrolki ABS, Ręczny ale także zaświeciła się kontrolka skrzyni biegów, która wskakiwała w tryb awaryjny. Z ciekawostek dropsa czujka była dobra tylko przegnił uchwyt czujki; do jego wymiany trzeba było wycisnąć łożysko piasty....
To go odepnij od piasty, proste.
Rozmiar 36mm.
Witam! Mechanik ma rację. Należy wymienić piaste, bo jak włożysz nowe łożysko to może obracać się w piaście. Łożysko jest twardsze niż piasta. Pozdr.
a przy wolnej jezdzie słychac delikatnie jakby coś biło i się delikatnie tarło Tarcza skrzywiona albo piasta ma bicie.
Ile powinna wynosic przerwa (odstęp) pomiedzy czujnikiem abs a piasta w peugeocie 307 - lewy tył ??
Czy mozna wymontowac przedni amortyzator bez zdejmowania piasty?To jest peugeot 306 94r.
Witam. Może trochę późno się odzywam, ale dopiero dołączyłem. W moim 3008 2.0 HDI 2014r to samo. Podczas przyspieszania pojawia się dziwny niejednostajny szum. Wymieniłem podporę, tarcze i łożyska w kołach, bez rezultatów. Skoro wymiana skrzyni u Ciebie nic nie dała, to też chyba nie ten trop. Zostają jedynie krzywa półoś lub piasta. Co o tym sądzicie?
Nie jestem pewny jakie ma tylne zawieszenie to autko ale jak miałem 405 to podobną sytuację zawdzięczałem wybitym tulejkom na tylnej osi, na przeglądach nic nie wychodziło natomiast gdy podniosłem tył i zdjąłem koło to było widać luzy na wahaczu gdy próbowałem kiwać piastą
Witam, W silnikach PSA rozrzad ustawiany jest zawsze na blokady. W tym przypadku blokowany jest wal korbowy (za rozrusznikiem lub z tylu, nad mostem - istnieja dwie wersje) oraz piasty walka rozrzadu i pompy (kola pasowe powinny byc uwolnione na piastach). Pozdrawiam, Georges
...albo czujnik, albo rozmagnesował się (od temperatury) pierścień na piaście.
A może ktoś wymieniał całą belkę.Nr oryginału do twojego auta to 4545AO ATE 240711-5136.3 . Ale tu zaczną się problemy bo jeżeli jest inna belka to to czujniki będą żle osadzone szczególnie prawy i nie będzie sygnału . No i piasta z tarczą magnetyczną.
Jak nie masz paska, to najpierw wykręcasz świecę /przynajmniej jedną/ i ustawiasz tłoki /wszystkie cztery/ poniżej GMP. Wtedy stawiasz wałki : jeden ma blokadę /jak pamiętam śruby M8/ na godz ok 5 drugi na ok 8. Potem blokada wału w zależności od typu silnika: blokada piasty koła pasowego na godz. ok 10, lub w obudowie sprzęgła.
Możesz przełożyć same piasty z przodu - o ile reszta się zgadza.
Ja uszkodziłem pierścień przy czyszczeniu, guma magnetyczna się posypała została tylko metalowa obręcz. W warunkach domowych dobrze jest stary pierścień częściowo zbić z łożyska przed ściągnięciem z piasty, znacznie to ułatwia wymianę.
Czujnik zegarowy pokaże czy są tarcze krzywe. Jeśli po wymianie tarcz na nowe dalej będzie bicie to do wymiany piasta (przed wymiana tarcz można ją sprawdzić).
Zdemontuj koło i sprawdź co się stało . / piasta , zawieszenie zgięte / . Tak samo z siebie się stało?
koledzy po co się kłócić przyczyn może być kilka ale najbardziej prawdopodobne to słabej jakości łożysko lub piasta do wymiany.
Wydawało się, że łatwiej było spojrzeć na pompy niż klepać w klawiaturę. Prawda jest taka, że używa się pomp różnych rozwiązań i producentów.Spodziewam się, że będzie tam koło mocowane śrubami do piasty, wiec tak. Ale może być inaczej.
84438251 Po VIN wychodzi, że tylko "tarczo-piasta". https://obrazki.elektroda.pl/4813470300_... Ale łożysko jest demontowalne.
Witam mam taki problem w moim aucie Peguot Partner po wjechaniu w wyrwę auto zaczęło tłuc ,po podniesieniu na lewarku jak kręcę piasta od strony pasażera czuć opór i unosi się cały silnik ,od strony kierowcy jest uszkodzony przegub i urwana końcówka drążka stabilizatora czy to ma wpływ na drugą stronę auta czy tez uszkodziła się półośka .
Sprawdź luzy na prowadnicach jarzma , ewentualnie zrobić delikatna fazę na klocku jeśli oryginalnie nie było , ABE mają fabrycznie fazę, TRW nie mają. Jakiś dopuszczalny luz na prowadnicach czy musi siedzieć wszystko sztywno? Prowadnice z gumkami siedzą sztywno, te bez mają minimalny luz. Pomiar bicia tarczy jak najbardziej konieczny. Tarcze nie muszą...
Radzę więc sprawdzić czy to jest luz na łożysku piasty czy na wahaczu. Może się okazać że łożysko piasty było hmm.. "tańsze" i się rozleciało, a belka jest ok. Pozdarwiam
Tutaj masz opis felg do peugeota 306 http://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/... porownaj z innymi markami samochodow. Peugeot i Citroen mają otwór wewnętrzny w feldze 65 mm a Ford 63,5 mm. Jak założysz felgę Peugeota do forda to będziesz miał 1,5 mm luzu i całą felga bedzie wisieć na czterech śrubach co doprowadzi do szybkiego rozbicia otworów...
Wysprzęglik dobrze odpowietrzony? Możliwości jest dużo - synchronizator, starty hamulec piasty synchronizatora, uszkodzony selektor... Bez rozebrania skrzyni raczej się nie obejdzie.
zdejmij pasek z koła alternatora i pokręć nim w obie strony. Jeżeli masz sprzęgło to alternator będzie się kręcił tylko w prawo, w lewo piasta będzie kręcić się luźno, podobnie jak w tylnym kole w rowerze.
Trzeba zdjac piaste, nie kolo pasowe. Pozycja kola na piascie nie ma zadnego znaczenia.
Problem dotyczy biegu wstecznego nie zawsze wchodzi słyszałem ze są tam jakieś kulki które pomagają we wrzucaniu begu. Dodatkowo jedynka czasami wyskakuje. Proszę o pomoc mam nadzieje ze koszty naprawy tej usterki nie będą aż tak kosztowne i że nie jest to związane z wymiana skrzyni biegów. Z wymianą to może i nie, ale z remontem to na pewno. To że...
Czy trzeba by było wymieniać jakiś osprzęt oprócz samego silnika? Albo jakiś komputer? Poważne te pytania ? Nie tylko silnik ale pewnie skrzynię,instalacje ,sterownik,wydech, a możliwe że półosie i piasty. Takie zabawy tylko samemu bo w warsztacie przekroczy wartość auta ze dwa razy. 😂😂
Sprawdź dokładnie jaka masz tarcze. Z lozyskiem w tarczy lub z lozyskiem w piaście. Dodano po 56 Tych drugich nigdy nie spotkałem ale może masz
Miałem kiedyś taki przypadek w Pugu 307. Winowajcą była dwumasa a raczej jej ,,ułożyskowanie". Co jakiś czas nie ustawiała się centrycznie i piasta tarczy sprzęgłowej tarła o docisk sprzęgła i nie było pełnego wysprzęglenia, więc biegi wchodziły z utrudnieniem. Po wymianie dwumasy jak ręką odjął, auto śmiga bez problemu.
W większości aut nawet jak sterownik ABS jest na CAN'ie, to jest dedykowane wyjście z sygnałem prędkości. Często też ten sygnał idzie osobną linią do radia (funkcja podgłaśniania/ściszania radia ze wzrostem/spadkiem prędkości) - zwykle (wg ISO) jest to pin1 w złączu gdzie są linie zasilania. Jak się nie uda znaleźć sygnału to nic tylko pozostaje własny...
- oczyszczono czujniki prędkości kół oraz piasty od strony czujników Pierścień jest zabudowany więc nie bardzo jest do niego dostęp. Oszukujesz sam siebie. Nie ma w tym żadnej niezgodności, oczyściłem czujniki oraz piasty od strony czujników z nagarów i brudu. Nie rozbierałem piasty, z tyłu jest widoczna tylko jakaś maskownica. Podejrzewam, że koło...
Witam. Taki sam silnik był w XANTII. Wałki są takie same a piasty się różnią. Zobacz czy nie ma literki E albo A. E - oznaczałaby wydech, A - ssący.
ePER Fiat. Tam wpisz vin i znajdziesz. Ale Ulysse II to konstrukcja Francuska z piastami wloskimi.
Witam, Zdarza sie, ze czesc zewnetrzna kola pasowego silnika obraca sie wzgledem piasty i otwor do pozycjonowania walu korbowego nie jest na swoim miejscu. Pozdrawiam, Georges
Klocki nie maja z tym nic wspolnego. Sprawdz na wstepie łysko, zdejmij koło i poobracaj piasta, półoski moga hałasowac ale da sie wyczuc reka ze cos jest zle. Pozniej sprawdz czy tarcza jest prosta/płaska albo zamien stronami, bedziesz miał dowód jak problem zmieni strone
Witam. Problem polega na tym, że w aucie nie działa abs. Zostały odczytane błędy testerem diagnostycznym: Pompa ABS/ESP błąd elektryczny Czujnik lewy tył-Zgodność. Podmieniłem pompy, wpierw na wybraną losowo, bez zgodnych numerów-brak efektu-błąd dalej się pojawiał (STOP, kontrolka hamulca, ASR'u, na wyświetlaczu ABS Fault), następnie zakupiona pompa...
bo jak zamawiam u szklarza szybę i podczas przycinania pędzie mu nie tam gdzie trzeba, to nie płacę za to A czy jak zaniesiesz krzywą ramę do szklarza i on Cie o tym informuje że szyba może pęknąć, mimo to każesz wstawić. Szyba pęka nim dojedziesz do domu kogo obciążysz za nią? Wada była krzywa rama, w samochodach są inne wady konstrukcyjne, w tym...
...Czy to jakaś specjalna śruba ... M10 klasy 8.8 minimum Przy próbie osadzenia tarczy, śruba mocująca tarcze do piasty nie doszła do końca - ukręciłem ... Pierwsza zasada mechaniki - przed montazem gwint ma byc czysty, zarowno na wkrecie jak i w otworze. Jesli nie masz czym naprawic, mozesz ostatecznie zlozyc bez tej sruby. Ona jzst tu tylko dla ulatwienia...
Zamiast wymieniać można sprawdzić. Są do tego specjalne karty magnetyczne. Na szybko znalazłem tylko na przykładzie piasty koła. http://obrazki.elektroda.pl/5645143700_1...
Witam, To sprawa dokladnosci ustawienia rozrzadu. Na poczatku w kole pasowym walka rozrzadu byly otwory owalne, ale kosztowalo to zbyt drogo (piasta, kolo, 3 sruby). Teraz kolo walka rozrzadu jest w jednym kawalku i zrobiono troche luzu na wale korbowym. Zauwazcie, ze pozostawiono jednak klin. Inni zlikwidowali i to. Pozdrawiam, Georges
Piasta która fabrycznie była ma oznaczenie: 3307 85. Półoś lewa ma oznaczenie: 3272 3G Półoś prawa ma oznaczenie: 3273 3N. Według ASO nie występuję sam przegub. Panowie 306 miało 2 lifty, i 1 mały lift. Mały lift w 1995, duży lift (główny) w 1997. Następny w 1999 r. Części mechaniczne były do 1 lipca 1998 i po 1 lipca 1998. Wtedy mechanika się pozmieniała....
A czy od takiego młotka nie ucierpi aby piasta czy łożysko?? Ja rozumiem że czasem bez "Stefana" ani rusz ale dopiero co wydałem na wozidło i nie mam funduszy na dodatkowe koszta jak "coś pójdzie nie tak".
witam temat troche stary ale wreszcie znalazłem przyczyne takich objawów a mianowicie ktoś założył tylne piasty [nowe] z inną ilością ząbków, zamiana samych koronek teoretycznie nie do zrobienia [inne średnice fi ] ale polak potrafi pozdrawiam i zamytam temat
Dokladnie chodzi o adaptacje sprzegla. O ile dobrze pamietam Średnica [mm]: 200 Profil piasty : 20,8x18,2 Ilość zębów : 18 1.4 HDi . Benzyna to grubość tarczy 5,7mm średnica 180mm frez 18 to jest chyba takie jak przy C1 o poj. 1.1 Zgadza sie Sprzęgło kpl 180mm Peugeot 307 1,4i 01-/CITROEN C2/C3 1,1/1,4 02- Średnica [mm]: 180 Profil piasty: 18,2x21-18N...
Jutro dalej będę się z tym męczył, wydaje mi się że dobrze jest rozrząd na znaki ustawiony (3 razy ustawiałem ). Co może być jeszcze nie tak z tym rozrządem ?? koła zamienione czy wałki ??? Jest to wersja z śrubą centralną w wałku. Jakie znaki? W tym silniku nie ma znakow. Kola pasowe sa wolne. Unieruchamiane sa piasty kol, a nie kola! Nalegam, sprawdz...
W silniku XU wal korbowy jest ustalany kolkiem w kole pasowym. Jesli jednak kolo pasowe nie jest monolityczne, lecz ma amortyzator gumowy, to sa duze szanse, ze otwor nie jest na swoim miejscu (przesuniecie czesci zewnetrznej z otworem wzglegem piasty) i trzeba zmienic kolo. Dla sprawdzenia: gdy kolo pasowe jest zablokowane kolkiem, wpust czopa walu...
Z mocowaniem czujników możesz mieć zabawę. Dowcip polega na tym, że czujnik musi być odpowiednio ustawiony w stosunku do tarczy impulsatora - ani za blisko ani za daleko i w miarę dokładnie jeśli chodzi o nachylenie. Ja u siebie miałem z tym trochę zabawy, bo uchwyt do ABS był w komplecie z nowym łożyskiem piasty, które jeszcze było OK. Więc uchwyt...
Witam, 0515.N7, wiec drugie. Dziwne, ze zadajesz takie pytanie. Pierwsze ma piaste zintegrowana, drugie jest do niej przykrecone. Chyba wiesz, jakie masz w samochodzie. Zreszta, chyba obydwa mozna zalozyc. wersja zalezy od numeru sinika. Pozdrawiam, georges
A jak wyglądają "tarcze kodowe" ABS w piastach?.. Czy czasem nie są zbyt "zabrudzone" korozją?..
No juz wiem co źle zrobiłem , sorki dla moda bo nie zauwazyłem co i jak ;-((( Moja gafa :/ Odkręciłem jedynie nakretke na przegubie http://obrazki.elektroda.net/42_12892041... i śrubę w zwrotnicy zeby wyciągnąc główkę sworznia http://obrazki.elektroda.net/37_12892042... Wybiłem główke sworznia, odchyliłem macphesona w prawo-do tyłu...
Witam serdecznie ,pierwszy mój post- a więc posiadam peugeot 307 1.6 . 16v .2002r . jak kupiłem to auto , co jakiś czas świeciło esp i abs ,oczywiście klient powiedział że czujnik abs do wymiany .Pojechałem do mechanika, wymienił czujnik ,piaste całą i tylko zgasło abs a esp ciągle zapala się i nie ma reguły kiedy się zapali ,u drugiego mechanika byłem...
Generalnie da sie. I to jest podstawa do rozmowy. Połosie zostają od dw8, bo frezy w piastach mogą być inne. Hdi jest na van/can, dw8 nie. Ingerencja w elektryke bedzie ogromna, ale jak już pisałem da sie. Do przerobienia jest na tyle dużo, ze to nie bedzie wymiana silnika, lecz wymiana karoserii. Z punktu widzenia ekonomicznego nieopłacalne, z punktu...
O temperaturę to bym się nie obawiał. Pozostają dwa ważkie problemy: 1. Stan powierzchni wewnętrznej główki korowodu. Jak korbowód już sporo pracował w typowym układzie łożyskowym, tj jego otwór był powierzchnią łożyskową, to na pewno jest zużyty. Trzeba to sprawdzić, ponieważ nowy koszyk z zewnętrznym pierścieniem łożyska igiełkowego musi wejść z niewielkim...
Witam, Nie ma zadnych znakow. Rozrzad ustawia sie na kolki. Wal korbowy unieruchamia sie kolkiem w kole zamachowym (otwor za rozrusznikiem, lub z tylu, kolo polosi - sa dwie wersje). Walek rozrzadu i pompe wtryskowa - kolkami w piastach kol pasowych. Pozdrawiam, Georges
Nie tyle zmienić tarcze i bębny ale przede wszystkim piasty bo to do nich przykręca się koła. O ile dobrze pamiętam to były wersje 106 z kołami na 4 śruby więc może lepiej szukać części z jakiegoś rozbitka. Takie samo zawieszenie jest w citroenie AX i saxo więc z takiego też można poszukać...
Witam. Wiem że podobny temat był już przerabiany ale może ktoś znalazł albo zna rozwiązanie problemu drgającej kierownicy w peugeot 307 SW 2.0 hdi 136KM. Problem występuje tylko powyżej 130 km/h. Poniżej co zostało zrobione w aucie: Żeby było zabawnie wymienione na nowe: 1) sprzęgło i dwumasa, 2) drążki kierownicze całe i zbieżność 3) półosie całe 4)...
Dzięki za odpowiedź. Nie rozumiem tylko tej sugestii z całkowitym ubytkiem płynu... Cały czas kontrolowałem poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym i nigdy nie spadł poniżej połowy. Miałem jedynie obawę, że wypłynęło nieco płynu z zacisku PT, a w zamian zaciągnęło powietrze do przewodu (nie miałem pomocnika, a zanim zamontowałem zacisk, nacisnąłem...
Witam Peugeot 407 1.6hdi 2008 rok sedan Nie działa mi ABS w prawym przednim kole Wymieniłem czujnik i problem nie ustąpił Nie wiem co dalej robić. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej – jeżeli nowy czujnik ABS jest sprawny – przyczyną braku sygnału na prawym przednim kole w Peugeocie 407 (1.6 HDi, 2008 r.) jest: 1. uszkodzony...
W silnikach PSA nie ma znakow, wiec nie wiem, o czym piszesz. Bolec ustalajacy wal korbowy jest wkladany w otwor kola pasowego w pierscieniu zewnetrznym, ktory czesto jest obrocony w stosunku do piasty z powodu zciecia amortyzatora gumowego. Powoduje to, ze mimo "dobrego" ustawienia rozrzadu, jest on ustawiony niedobrze. Oczywiscie, moze byc inny powod...
Ściągaczem też nie pójdzie ? Z tym to byłbym ostrożny! Można pokrzywić koło magnesowe. O ile ono nie jest już pokrzywione. :cry: Trzeba sprawdzić bicie samego koła, bo sprawdzanie zamontowanego może być obarczone błędami montażu lub krzywym czopem wału. Jeżeli koło ma spore otwory, to można próbować użyć ściągacza (najczęściej dwuramienny) "łapiąc"...
Witaj, Nasunęła mi się jeszcze jedna taka myśl w związku ze zwrotnicą jakiś czas temu miałem podobną sytuację w fordzie podczas ruszania i zwalniania był pewien stukot trzask nie wiem jak to dokładnie opisać, tam była taka sytuacja że przegub miał w zwrotnicy minimalnie wyczuwalny luz przód tył góra dół po odkręceniu głównej śruby trzymającą przegub...
Już naprawdę kończą mi się pomysły. Raz jest komunikacja miedzy ECU a BSi a raz nie ma.ABS zrobiłem ale to nic nie dało. Ale gościu coś ściemnia bo mówił że ABS sam się nagle zaświecił, a tak naprawdę to nie było wogóle czujnika w kole. Ktoś zmieniał piaste. Dziwne jest również to że, na PPSie wzbudzenie alternatora przy pracującym silniku wynosi 9...
Na wstępie bardzo chciałem podziękować kolegom dla których jedyną słuszną radą jest wizyta w serwisie. Przy okazji doznałem olśnienia jak głupie pytanie tutaj postawiłem w sumie to przecież oczywiste że takie rzeczy to tylko w serwisie. Mało tego przecież samochód zarabia na siebie więc wydatek 3000 PLN to tyle dla mnie co splunąć zwłaszcza że średni...
Jeśli jest tak samo jak w Peugeocie 206, a tak mi się wydaje to trzeba odkręcić nakrętkę od przegubu zewnętrznego i wyciągnąć półoś z piasty koła. Ze strony skrzyni przegub nie jest prawdopodobnie przykręcony i można go po prostu wyciągnąć. Po wyciągnięciu przegubu trzeba wymienić simering. Trzeba wcześniej spuścić olej w peugeocie była to śruba która...
Jako były właściciel Peugeota 307 powiem, dlaczego nie ten samochód: - zbyt niski przód; kilka cm nad ziemią, przy byle nierówności trzeba bardzo uważać - fatalne prowadzenie przy bocznym wietrze, powyżej 110-120 km/h nie dało się jechać autostradą, jak wiało mocniej - bardzo słabe światła mijania - bardzo nietrwały mechanicznie np. poduszki silnika,...
Obawiam się, że bez podmiany podzespołów się nie obejdzie. Wszelkie pomiary, testy itp. nie dają rady, więc... Miałem podobną sytuację z innym autem. Przy prędkościach powyżej 120km/h zaczynała drgać kierownica. Zmieniłem ogumienie, zmieniłem felgi, 3 razy kontrolnie sprawdzałem geometrie kół, następnie wymieniono końcówki drążków i sworznie. Nadal...
Witam. Mam Peugeota 406 1996r 1.8 16v sedan. Od dwóch miesięcy borykam sie z następującym problemem. Dotyczy on pojedynczych stukow z okolicy prawego przedniego kola. Wymieniłem juz tak : łączniki stabilizatora dwie strony, tuleje na wahaczach dwie strony, łożyska amortyzatorów dwie strony, sworznie w piastach dwie strony, końcówki drążków kierowniczych...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
BRAK SYGNAŁU DŹWIĘKOWEGO LUB PRZYPADKOWE ZADZIAŁANIE<br/><br/> Diagnoza <br/>Zła masa sterownia sygnału na kierownicy - konieczne poprawienie masy na wsporniku kierownicy. <br/> Potrzebne części <br/>W tym celu potrzebujemy: <br/>- końcówkę z ocynowanej miedzi o średnicy 4mm <br/>- śrubę mocującą RLXM4x0,7-8...
Ogólnie to kształt ząbków musi być jednakowy i nie mogą być zdeformowane gdyż czujnik właśnie zlicza impulsy jakie ma w przerwie między ząbkami , w przypadku gdy są zdeformowane od np. korozji to po prostu czujnik wariuje. Kupując nowy czujnik zwroć uwagę na liczbę ząbków - musi mieć taką samą ilość jak zdemontowany. A że tak zapytam czy kolega sprawdzał...
Witam jeżeli była by taka możliwość poprosiłbym o rozkodowanie nr VIN :VF3XS9HUCBZ010637 Tu masz; Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji 19.09.2011 P4A 9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU...
EXPERT 3 FURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 1.6 HDi 90 (DV6UTED4) BVM 5 ModelEXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji19.09.2011 P4A9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTUEXPERT 3 TYP NADWOZIAFURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 WYKOŃCZENIEŚREDNI...
Dziwne, masz 100% pewności co do rozstawu śrub? Znalazłem tylko jeden model felg BMW 4x100, ale z innym otworem: 3er (E30) 316 - 325i 12.82 - 12.90 55 - 126kW 5,5Jx14 4x100x56 ET 35 Pomijając belkę, z czego masz piasty? Zarówno Kadet jak i starsze Astry miały 4x100x56,5. Skoryguj rozmiary, bo robi się bałagan :D Jak byś miał rozstaw 4x108, to byłoby...
Co do Peugeota, to awaryjna i droga w naprawie tylna belka. Nagminne jest padanie opornicy w dmuchawie i koszt oryginału to przeszło 700zł, a zamiennik około 500zł. Na szrotach znają te ceny, wiec sobie też za to nieźle liczą. Co do naprawy tego nie jest to proste i nie każdy się podejmuje. Co do silników, to nie wiem jak w 206, ale ogólnie ja więcej...
Witam Prosze o rozkodowanie nr VIN z gory uprzejmie dziekuje VF3XVRHKHBZ001653 Marki trzeba się domyśleć ? Proszę bardzo. Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12481 U9 1 0255 Data Początku Gwarancji 29.07.2011 Numer seryjny silnika 10 DYXA 4047391 P4A 9658471999 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD...
piasta astra piasta fabia piasta skoda
schemat miernik metex prąd ładowania astra szumy bluetooth
haier flexi drukowanie dwustronne
Jak zrobić hiperłącze do innego arkusza w Excelu? Zakłócenia 50 Hz we wzmacniaczu YAMAHA CA-600