Z tego co pamiętam to 6303 i 6202 RS to jedno a C3 to drugie :D Chociaż i zwykłe bez powiększonego luzu też by się nadały myśle Skoro łożyska już piszczą to na bank i pierścienie ślizgowe są wyjechane. Skoro pierścienie to i szczotki już zużyte. Z dostępnością pierścieni slizgowych jest bardzo trudno. Tylko Cargo lub Bendiks takie posiada, prowadzą...
Olej mieszając się z płynem robi się podobny do kawy z mlekiem, jaki jest u ciebie ? Sprawa druga-żłopanie oleju w M4R to norma, najczęściej kończą się pierścienie i pali olej
Ale dalej mam takie duże wartości: Wartość kąta wałka: 655° Duty Cycle zaworu VVT: 327% Dodano po 8 A ecu ? Dodano po 1 Bo na sterowniku jest napisany jakiś numer jakby telefonu ( markerem) I cylinder 3 i 4 Może ktoś tam grzebał ja mam to auto kilka miesięcy dopiero Dodano po 8 Kompresję na tłokach mam na dwóch 11 i na dwóch 12 ale ponoć to się zmieni...
Na 95 % uszkodzone wtryski. 5 % stawiam na słabą kompresję/ zapieczone pierścienie
Witam. Miałem podobny problem z dymieniem w Lagunie pierwszy to turbina ,drugi to pierścienie i uszczelniacze zaworów. Teraz rada . SPRAWDZ węże pomiędzy turbo a interculerem jeśli znajdziesz większą ilość oleju wszystko jasne. Powiedz ile oleju Ci ubywa i czy wydmuchuje z odmy.
https://filmy.elektroda.pl/53_1705161813... https://obrazki.elektroda.pl/1202654100_... Witam Panów mam problem z Reno laguna2 a mianowicie wymieniłem pompę ABS dwa pierścienie magnetyczne na piastach z tyłu mechanik wprasował mi nowe łozysko z prawej strony choć na moje oko jest wyszczerbiona gumka pod którą są rowki do odczytu przez...
Wiem ,ze ten silnik to porażka. Właśnie zostały zmienione pierścienie i zregenerowana głowica. Szkoda wywalić. Złożyłem na blokady i to koło wg opisu ale objawy są takie jak u Ciebie. Podmiana czujnika nic nie daje.
To powodzenia w kupnie i wymianie. Tam masz pierścienie magnetyczne zintegrowane z łożyskiem, więc wymieniasz albo łożysko-przód, albo kpl. z tyłu.
Ważna jest też odległość czujnika od pierścienia. W lagunach też korodowały te blaszki na których jest osadzony czujnik.
Kolega bawi się w zgaduj-zgadulę z nami i sam ze sobą. Po pierwsze, czy zjawisko powstało w wyniku działań jak w pytaniu? Po drugie które to pierścienie były wymieniane (może uszczelniacze?). Po trzecie jeśli dobra ocena, że strzały w kolektor ssący to powstaje pierwsze pytanie o szczelność zaworów, czyli sprawdzenie ciśnienia sprężania. I jeszcze pytanie...
Raczej pierścienie olejowe na tłokach.
Ceny samych części , uszczelniacze około 100zł, pierścienie 150 , uszczelka 100.
Witam, moje pytanie dotyczy samochodu Renault Laguna 2. Założyłem stare pierścienie ABS na nowe tarcze hamulcowe. Jeden pierścień założyłem przecięty i sklejony. Od tej pory wyświetla mi się serwis o błędzie ABS. Chciałem dokupić tylko jeden pierścień (nigdzie nie mogłem go dostać), lecz w serwisie Renault powiedzieli mi, że muszą być oryginalne tarcze...
Pierścienie uszczelniające jaką ma kompresję?
To rób próbę olejową, ostatnio miałem taki sam motor tylko na płytkach i zgubił pierścienie na czwartym ( pierwszym).
Ja też tak miałem ale niestety pierścienie były do wymiany
Zobacz na mostki prostownicze w obu, pierścienie wytrzymują więcej, regulator jest niezniszczalny, w Bosch'ach leci jak sieczka.
witam mam problem z laguna 1.9 dci wymieniłem filtr paliwa wymienione pierścienie turbina nie nowa lae koleś dał mi 3 miesiące gwarancji ze jest dobra wyczyściłem zawór egr i nic dalej kopci czuć takim spalonym olejem czy może być jeszcze nieszczelność w intercoolerze ale to by było czuć spalonym olejem !!!! dzieki za odp
Jak łozyska już do wymiany to też i pierścienie slizgowe.
Numer szczotek: CQ1030034, Numer pierścieni ślizgowych CQ1070003 pamiętaj że pierścienie trzeba przetoczyć po zmianie żeby nie miały bicia, jak nigdy tego nie robiłeś to oddaj to komuś kto ma pojęcie ;)
Jezeli cyną nic niezwarłeś to nie,a jak pierścienie na wirniku całe,sprawdź miernikiem czy wirnik ma przejście.
Sprawdzenie zaworów, to trzeba ściągnąć pokrywę zaworów i dokonać pomiarów luzów (0,4 wydech, 0,2 ssanie) Reguluje się albo całymi kielichami, albo podkładkami zależy od silnika. Jeżeli luzy są prawidłowe, to sprawdzić sprężanie na każdym cylindrze i wtedy wnioski albo wypalone już gniazda albo pierścienie do bani. Przy wypalonych gniazdach zaworów...
Może być jeszcze wydmuchana uszczelka pod głowicą, ale temu towarzyszyłyby inne objawy ze strony układu smarowania i chłodzenia. Czy to pierścienie można sprawdzić wstrzykując do cylindra przed drugą próbą sprawdzenia ciśnienia 1-2cm3 oleju silnikowego. Jeżeli kompresja wzrośnie i zbliży się do innych cylindrów to wskazuje na pierścienie, jeśli nie...
Witam a więc tak sugestia kolegi 12Pawel była trafna oczyściłem te pierścienie aby szczotki z regulatora miały bardzo dobry kontakt i ładowanie powróciło .Pozdrawiam
Ja miałem zamiar wymienić pierścienie ale jak piszecie żebym sprawdził głowice i luzy na zaworach to zobaczę jak to wygląda i jak źle to pewnie bez splanowania głowicy się nie obejdzie? Wymiany uszczelniaczy uszczelki pod głowicą oleju itd?
Witam wszystkich. Laguna 2 1.6 16V 107KM, 2002rok. Mam problem z ABS. Komputer po włożeniu karty sprawdza i nie wykrywa błędów ABS, kontrolka gaśnie. Podczas hamowania, na granicy poślizgu kół delikatnie wyczuwam działanie ABS, po czym koła się blokują. Tak samo w momencie odpuszczania hamulca, gdy dochodzi do granicy z blokowania do obrotu koła wyczuwa...
Szczotki i pierścienie są w dobrym stanie a co do padniętej diody to wtedy raczej by się żarzyła kontrolka od ładowania a u mnie to nie występuje.
Tłoki mogą pukać bo straciły swój kształt /owal/, mogą też ten sam efekt dawać pierścienie uderzające o próg w cylindrze /jeśli jest/, panewki na korbowodach.
Skąd ta pewność ? Dodano po 7 Iskier nie ma na cewkach i auto nie kopie więc wyjaśnij skąd wziąłeś opcje na świece i cewki jaką masz do tego podstawę Dodano po 8 Bo jak auto czasem działa normalnie ale tylko wtedy jak postoi i zmienię krokowy ale na każdym z trzech jakie mam ten sam cyrk. Czujnik położenia wału korbowego eliminuje bo na wysokich obrotach...
Witam. Posiadam lagune 2 1.9dci 2002r.W ostatnim czasie została wymieniona turbina, filtry i oleje. Po dwóch tygodniach samochód zaczął dymić na czarno przy dodawaniu gazu. Zdarza się, że pojawia się błąd fuel injection i wtedy samochód nie ma mocy. Pobiera duże ilości oleju. Jest taka możliwość, że to pierścienie ? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Od jakiegoś czasu klepią mi zawory jak u starego diesla.Nie wiem czy mam je tylko wyregulowac czy robic remont ich remont ? Otworzyłem korek wlewu oleju i zauważyłem że rzyga olejem,nie jestem pewny ale wydaje mi się że są pierścienie do wymiany,ale nie jestem pewien . Proszę o pomoc.
ten samochód przyjechał do nas jakieś 1.5roku temu ze stukami w silniku po zdjęciu miski okazało się ze jedna z panewek się obróciła i tak stał przez 1,5 roku jakieś dwa miesiące temu stałem się włascicielem tego auta , wał niestety był na trzeci szlif więc kupiłem nowy z serwisu , korbowód poszedł z używki ale był sprawdzony , panewki nowe tez oryginał...
A czy po wymianie filtra odpowietrzyłeś układ paliwowy? Filtr był od tego modelu? Dziwne że Ci zaczął kopcić... Może warto byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Biało - siwy dym to efekt "brania" oleju ale taki rzeczy nie dzieją się od wymiany filtra:) A jak wykręcisz korek wlewu oleju to mocno wypycha powietrze? Pomimo dobrej kompresji możliwe jest...
Któreś łożysko wstawione odwrotnie, albo i oba, albo uszkodzone pierścienie magnetyczne na łożyskach. No i tak jak koledzy wyżej piszą ;) To są "magiczne" łożyska, i bez "magicznego" przyrządu nie powinno się przy nich grzebać. Bo można je dość łatwo uszkodzić, albo zamontować odwrotnie.
A jaki przebieg mam to auto?? Jeśli silnik był przegrzany to pierścienie mogą być do wymiany, ale jeśli głowicę źle naprawił przedtem to może też być przyczyną, bądź uszczelka pod głowicą ale w to wątpię. Ale bez demontażu i analizy elementów trudno stwierdzić. Tylko nie daj się naciągnąć na cały remont silnika.
Remont takiego silnika napewno przekroczy cene używanego na szrocie. Jeśli chcesz wymieniać pierścienie to dobrze by było i panewki, uszczelnienia, rozrząd. Niestety taki remont jest nieopłacalny chyba. Można by zdemontować głowice i upewnić się że np. zawory na niedziałającym cyl. nie są upalone, lub kompresja nie wypaliła ścieżki na głowicy.
Raz- w żadnym alternatorze nie ma komutatora, a są pierścienie slizgowe. Cena pierścieni do Valeo to około 13 zł. Cena łozysk to około 50zł. Za przewiniecie stojana ja biorę 8 dych i jest perfekt, nie wiem ile biorą inni, ale pewnie tez coś koło tego. Po regeneracji alternator ma jak nowy, a nie wiadomo co za strucla ze złomu przyniesie.
Witam. Zdjąłem rurkę filtra powietrza z turbiny. Tam oczywiście olej. Łopatki turbiny lekko postrzępione na końcówkach. Luz na osi wirnika ok. 1cm. Czyli diagnoza jasna... Serwis specjalizujący się w Renault (nie Renault) powiedział mi: 1500zł - turbina sprawna, z roczną gwarancją. 1000zł - robocizna. Jak spytałem, dlaczego tak dużo, usłyszałem, że...
Dalej uważaj bardzo na chłodniczkę klimy, a właściwie delikatne przewody doprowadzające. Przy demontażu starej turbiny odkręć przewód doprowadzający olej, wcześniej popuść drugą stronę w bloku silnika. Śruby mocujące dobrze potraktuj jakimś penetrującym odrdzewiaczem i młotkiem 0,5kg. (WD-40 jest słabszy niż odpowiednik Bosh'a moim zdaniem) Do nowozakładanej...
Teraz to tylko wymiana skrzyni biegów cię ratuje na nowej skrzyni może będzie dobrze . Półoś nie może być na sztywno w zakresie skrętu koła musi mieć wyczuwalny luz wzdłużny , posadowienie zespołu napędowego jest ważne , stan zużycia satelitów i sworznia , luz trzeba sprawdzać gdy auto stoi na kołach . Czasami wystarczało wymienić zabezpieczenie - ma...
No i ja też bym stawiał na pierścienie.....
Całe przełączniki są na Allegro ale do modelu przed liftem. Bez pierścienia.
mierzyłem ciśnienie i jest ok, dlatego wyeliminowałem zawory lub pierścienie.(
A oglądałeś pierścienie w łożysku? A są tam takowe? Może ktoś odwrotnie łożyska wciskał :D
W Lagunach częstą usterką było wyskoczenie pierścienia zabezpieczającego mechanizm różnicowy, powodowało to usterkę jaką opisujesz. Zdemontuj lewą półoś (od strony kierowcy) i sprawdź czy z mechanizmu różnicowego nie wypadło zabezpieczenie razem z podkładką. Jeśli masz szczęście i zabezpieczenie ocaleje zamontuj z powrotem i jazda. Masz już zbyt duży...
panowie mam problemik mały kupiłem nowe pierścienie i mimo że na tulei nie ma progu to luz na nich jest od 0.45 na uszczelniającym do 0.6/0.7 na olejowym, cylindry maja jajko nieznaczne ale tulejowanie odpada brak kasy i nie pisać że je... jestem tylko pytanko następujące mogę dobra pierścienie z laguny 2.0 16v o wymiarze 83 u mnie w clio 82.7, pierścienie...
Przy założeniu, że silnik nie kopci , nie bierze oleju, ma normalnie spalanie ON, ale ma problem z porannym rozruchem - ma stwierdzone 18 barów na każdym cylindrze. To czy mechanik jest wstanie ocenić, czy do regeneracji wystarczy głowica albo tłoki plus pierścienie, czy nie ma to znaczenia i trzeba wszystko wymienić? Dzisiaj przy plus 11 st.C odpalił...
Dzień dobry. w zeszłym tygodniu za wymianę 2 tarcz tył zapłaciłem 100zł, za tarcze po znajomości 220zł/sztuka komplet z łożyskiem, pierścieniem ABS i nowa nakrętką.
po co pierścienie?? uszczelki tylko wtedy jak będą zdejmować kolektor do wiercenia
Zdejmij ze starego akumulatora te pierścienie, albo kup klemy, 10 zł za normalny komplet.
żeliwne pierścienie pierścienie osadcze pierścienie alternatora
kontaktron drzwi poszukuj instrukcji maszyny metex uszkodzony
mip2h2 panasonic odkurzacz electrolux ultraone
Urmet 1131 – stałe buczenie w słuchawce, mostek 6–10, mikrofon nie działa MWM D226, TD226, TCG 2016 – ustawianie luzów zaworowych, wartości, kolejność, procedura