Jeżeli nie dostaniesz w sklepie, to jest firma, dorabiająca pierścienie. http://www.tomring.pl/ Wypełniasz formularz, jest na stronie, dostajesz majla z wyceną, potwierdzasz, i za trzy dni masz pierścienie w domu. Wysyłka, za pobraniem. Zamawiam bardzo często, szczególnie do rożnych zabytków, wiec pierścienie nietypowe. Cena niewielka, kilkanaście złotych...
Czy dobrze myślę iż należy dwa pierścienie założyć wgłębieniem do dołu tłoka? Tak.
Problem to dobrać właściwe pierścienie tłokowe do wstawionych tulei ,
a na opakowaniu pierścieni nie masz narysowane który gdzie?
Zostaw tak jak jest, te silniki nie biorą tego oleju aż tyle, żeby wymiana pierścieni zrekompensowała konieczność dolewania. A trzy częściowy pierścień wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8629067900_1...
Koledzy, może ktoś ma jaki sposób na zapieczone pierścienie tłokowe . Passat 1.8 benz/gaz rano jak odpalę to bardzo zadymi. Ktoś mi radził wyjąć świece i na noc zalać tłoki WD40. Mam ten car od 4 lat ale to się od jakiegoś czasu zaczęło. Przebieg 200tyś . Myśle że wpływ ma że ostanie wymiany oleju były na Lotos i się zapiekły, poprzednio stosowałem...
Mi to wygląda na pierścienie tłokowe przy takim spalaniu oleju
Podaj wymiary pierścieni średnica cylindra i grubość pierścienia. Tak łatwiej coś dobrać zresztą znając te dwie wartości wyszukiwarka google czy allegro sama sobie poradzi.
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
A pierścienie tłokowe mam nadzieje dobiorę z jakiejś osobówki, najwyżej lekko się podszlifuje na zamkach- płacić za oryginały 40-60 zł to bezsens. Może już dość tych bzdur.
Może być zbyt bogata mieszanka tak jak kolega wyżej napisał ale to wtedy jest problem z czujnikami co wykaże komputer pewnie. Można wykręcić świece i zobaczyć jaki ma kolor jak czarny to mieszanka jest za bogata, jak szary to uboga. Prawidlowy kolor to beżowy, jasny brązowy. Silnik prawidłowo pracuje po rozgrzaniu, nie szarpie, równo pracuje? Ma prawidłowe...
Jest mniej więcej tak jak napisałeś. Trzeba nalać oleju troszeczkę (15-20ml) tak aby rozpłynął się po ściankach cylindra i spłynął na pierścienie tłokowe a nie wpadł do komory w tłoku. Czekasz jakieś 5 minut i kręcisz rozrusznikiem (odłącz zasilanie żeby silnik nie odpalił), i spisujesz pomiary. Jeżeli poprawa po dolaniu oleju będzie słaba w porównaniu...
Trochę za dużo udzielam się w tym temacie ale pytania prowokują. Otóż po pierwsze jak wspomniał poprzednik nie wiemy co ostatecznie zastosowałeś nowe a co używane. Nie pochwaliłeś się. Ale wygląda, ze chyba tylko pierścienie tłokowe są nowe (pomijając nieznaczącą regenerację głowicy). A w takim przypadku to nie masz co docierać Obecnie to tylko zagadnienie...
Pierścienie tłokowe są znormalizowane, mierzysz średnicę tłoka i grubość pierścienia (FS 220 ma pierścienie 38 x 1,5 mm) i kupujesz je w każdym serwisie. Zapytaj o filtr w tym sklepie. http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,... lub tu http://www.lasiogrod.pl/index.php?cPath=...
Witam odwiedzilem gazownika opowiedzialem o temacie pokazalem zdiecia nagaru nie mógł uierzyc że to od lubryfikaci mówi że powinno sie lac orginalny płyn [ FLASH LUBE ] lub [JLM ] . O plynie [ Valve Saver ] nie słyszał i może to być przyczyna ma sie coś dowiedzieć na ten temat a narazie powiedział żebe lubryfikacie zakrecic wiec ???
Nie jest słaby nawet gdy się dobrze rozgrzeje. Cylinder nie wiem w jakim stanie. Ten co zmienił pierścienie mówił że ładnie wygląda w środku ciśnienie też niby miał. Z silnika wychodzi regulator obrotów może z tamtad cieknie . Nie rozbierałem nigdy więc nie wiem czy to możliwe
Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
Kupiłem nowy wał i tłok z pierścieniami.
Świeca oczywiście wymieniona - szukam przyczyn. jeśli chodzi o wypalenie elektrod to po prostu zużycie naturalne świecy (reszta pewnie wygląda tak samo) nagar to oczywiście spalony olej i tu przyczyny zasadniczo dwie: ciągnie olej przez prowadnice zaworów (uszczelniacze i/lub wypracowane prowadnice), popękane/zużyte pierścienie tłokowe i tu pomiar...
hmm... a czy na pewno tłoki nie były/sa owalne ???? pierwsze stawiał bym ze mogłes załozyc odwrotnie pierścienie tłokowe (np.rowkiem do góry) ale wzrost ciśnienia po wlaniu oleju do cylindrów jest ZA duży.... co do ułozenia: pierwszy raz w zyciu spotkał bym sie z tym ze przy tak wielkiej roznicy cisnien silnik sie ułozył.... silnik sam składałes czy...
Nie prawda panie Jeżykowski, obaj nie macie racji. Cylinder jest zawsze najbardziej zużyty w DMP, dokładnie w miejscu gdzie znajdują się w tym położeniu pierścienie tłokowe - powód jest prosty - piłują go i pierścienie i płaszcz tłoka, dlatego w GMP masz zawsze ostry próg, a w DMP nie - zostaje "oszlifowany" na gładko przez tłok. Wystarczy przejść się...
Witam, Poszukuję kompletu pierścieni tłokowych do chińskiej kosiarki zakupionej 8 lat temu w Biedronce. Silnik 118 ccm 3,5 KM o oznaczeniu DYMIP60FA, choć to nie za wiele mówi. Średnica cylindra 64 mm, grubość pierścieni uszczelniających 1,5 mm (rowek w tłoku 1,6 mm), szerokość 2,6 mm (zmierzona największa na obwodzie), grubość pierścienia olejowego...
Nie znasz się nic a nic. Wymiana jest prosta. Ściągacz głowicę, miskę, korbowody. Ściągacz stare pierścienie, czyścisz rowki i zakładasz nowe. Montaż w odwrotnej kolejności. Tylko po co robić sobie niepotrzebną robotę. Starły się pierścienie to i cylinder zużyty, głowicą, wał.
.Witam Jakiś czas temu wymieniałem pompkę olejową ponieważ jakiś mały element dostał się do środka tej pompy i pracując między trybami w pompie a obudową zrobił dziurę pomiędzy trybami a obudową, wymieniłem pompkę ponieważ ciśnienie uciekało przez tą wyrobioną dziurkę w pompie i w silniku nie było ciśnienia oleju. Kupiłem nową pompkę wymieniłem i niby...
Nie uszczelniający. Byłem na tej stronie...
Co powiecie na temat uszczelki po planowaniu bo słyszałem rożne opinie jedni mówią żeby dać taka sama inni ze grubsza?
Może by i wyjął...Ale na pewno już z całymi pierścieniami nie włoży. Wlepić ostrzeżenie za pisanie bzdur ? Tłoki w dół dawały się wyjąć tylko w dwusuwach.
Podobny problem mieliśmy z uszczelnieniem siłownika w prasie do makulatury (ciśnienie robocze 20 MPa)- poszły pierścienie z tworzywa działające jak np. tłokowe w silniku. Dorobiliśmy tłok z brązu z rowkami na O-ringi o głębokości o 0,2 mm mniejszej niż grubość pierścienia, tłok miał luz rzędu 0,1 mm. Siłownik zapracował dwa razy i .... przepchnął O-ringi...
Oryginały GM można mieć poniżej 100zł np. z popularnego serwisu aukcyjnego. Nr Części GM 93742293
Ale pierścienie robi sie specjalną metodą aby się nie ścierały. Pierścienie kiedyś były robione z żeliwa modyfikowanego, teraz to pewnie są specjalne stopy metali, chyba nie do kupienia, żeliwo myślę można kupić.
Obdzwoniłem kilkanaście sklepów jak do tej pory, znalazłem jeden sklep który ma komplet na jeden tłok. Jeszcze dwa ;)
Witam poszukuje pierscieni na orginalny tłok lecz nigdzie nie mogę znalesc sklepu który by prowadził sprzedaż Jak by ktoś znał taki sklep to proszę o linka
W końcu dorobił mi lokalny producent pierścienie chromowane.
Zamiast wody radzę nalać oleju,strzykawką. Jeżeli ciśnienie nadal będzie za małe to znaczy że zawory są do dotarcia
zgadza się mają, i sprzedają, tylko w kompletach na jeden tłok, 150zł więc pomyślałem że ktoś może ma taniej albo, jeden pierścień którego szukam na zbyciu...
Kiedyś był u mnie klient i brał pierścienie tłokowe od ciągnika bo do jakiejś sprężarki pasują, może poszukać tłoków od jakiegoś auta i z tym rzeźbić może wyjdzie taniej. Star 28 ma tłoki 105mm i płaskie denko, tylko z sworzniem musiał byś temat opanować. A od chińskich sprężarek? tłok na alle... to 50zł
To ci powiem ze u ciebie to cały proces technologiczny. Kilka miesięcy odstania, potem filtry 30/10/5. U mnie to olej spuszczony z miski olejowej do jakiejś bańki, często trafia od razu do zbiornika kotła 😄. I chłopaki mówią ze wlali coś do pieca. Raz w roku czyszczę zbiornik, jest na dole z 5cm szlamu który wywalam i z głowy 🤓. Ja lata...
Witam, od dawna mam problem z moim maluchem, gdyż po krótkiej jeździe na świecach osadza się suchy nagar. Pierścienie tłokowe wymienione, głowica zrobiona. Kupowałem już świece Bosch Iskra, NGK, teraz kupiłem NGK BP8HS o większej cieplności. Dodam też, że po zrobieniu kilku krótkich przejażdżek jedna świeca nie działa (pali na jeden gar). Podejrzewam,...
Fiat Qubo 1,3 Multijet 16V Nie odpala po remoncie silnika, głowica uszczelniona, pierścienie tłokowe wymienione, wtryski po regeneracji, rozrząd złożony na blokady. Auto odpala i gaśnie. Błąd, jaki został odczytany, to za wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej. Wymieniony czujnik na nowy, regulator ciśnienia pompy wtryskowej — w dalszym ciągu to samo....
Nie pierścień dolny i górny są takie same zwróć tylko uwagę którą stroną je zakładasz, z jednej strony się zamykają z drugiej maja wyżłobienie na klin. Mam nadzieje że zamówiłeś pierścienie do odpowiedniego rozmiaru cylindra i tłoka? ;)
Niestety nie. Tutaj zużycie oleju jest podyktowane nie tyle jego "spalaniem" w cylindrze czy niskim indeksem Noacka (szybkości odparowywania) lecz konstrukcją pierścieni które były zakładane przez producenta, ze względu na jego koncepcję jak najniższych oporów toczenia. W zakupie są dostępne pierścienie a dokładniej zestaw poprawionych przez firmę z...
Pęknięte pierścienie tłokowe na 3 cylindrze, rozbiórka silnika i zastanawiam się, z czego te igiełki. Obejrzałem jeszcze raz dźwigienki, ale raczej były całe. Dodano po 27 Sworzeń i igiełki pasują do dźwigienki, przejrzałem, wszystkie są całe, chyba ktoś wymieniał dźwigienkę i pozostawił to w misce dla potomnych, bo innego wytłumaczenia nie widzę.
Iskra szeroka na 1,5cm i długa na około 1cm. Normalnie kurtyna ognia. Mało widziałeś. Układ zapłonowy typu TCI potrafi dać iskrę na długość kilku centymetrów. Przeciętny CDI daje iskrę na długość 2 cm. Problemy z przebiciami przewodów WN najczęściej zaczynają od nieprawidłowego przebiegu spalania — uboga mieszanka, wysokie ciśnienie w cylindrze,...
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Cześć, Wziąłem się za uruchomienie skutera Baotian BT49QT-9, skuterek stał w szopce nieuruchamiany od 5 lat. Wymieniłem akumulator na nowy, świeca jest nówka sztuka, gaźnik też nowy zamontowany, wymienione oleje i filtr paliwa. Problem jest z odpaleniem skutera, rozrusznik kręci, ale nie chce zapalić ani ze startera, ani z kopki. Wykręciłem świecę,...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
(at)balcerowicz79 Kupiłem w necie pierścienie, gdzie w opisie jest info: PIERŚCIENIE TŁOKOWE 1 KPL. https://obrazki.elektroda.pl/2772986300_...
Witam wszystkich! Przeszukałem trochę postów lecz nic nie znalazłem pasującego do tego problemu. Jak w temacie silnik kubota z602 pochodzi z maszyny leśnej ale to nie ma znaczenia. Silnik jest znajomego, który opowiedział mi trochę o nim. Maszyna w lesie pracuje codziennie i nie wiem jak duży ma "przebieg" ale od pewnego czasu ubywało oleju w silniku(wycieków...
witam.chciałbym się zapytać jak działa odprężnik w tym silniku ponieważ wymienialem pierścienie tłokowe oraz honowałem cylinder. problem polega na tym że po złożeniu silnika przestał działać odprężnik i z bólem odpalam zagęszczarke, rozkręciłem na nowo i dokopałem się do wałka z odprężnikiem lecz nie znam zasady działania.
Jak chodził to nagle ciężko żeby coś się samo zepsuło. Woda...raczej nie...no chyba że widzisz duży upływ w chłodnicy a przypływ w oleju. Pierścienie tłokowe złożone na mijankę? Dodano po 5 Długo pracował za pierwszym razem? Może jeszcze powietrze masz w układzie paliwowym?
pierścienie tłokowe czarny zapieczone pierścienie tłokowe silniki tłokowe
lexia sterowniki interfejsu wyświetlacz 10pin zasilanie cewki kondensatora
wentylatory rx6600 szpiegowanie telefonu
Chevrolet Aveo 2008 – autoalarm włącza się po podłączeniu akumulatora, diagnoza krańcówki maski i pilota Zębiec Eco Groszek GECO G-406 – znaczenie error 5, AL5 i -05- na sterowniku kotła