Koledzy, może ktoś ma jaki sposób na zapieczone pierścienie tłokowe . Passat 1.8 benz/gaz rano jak odpalę to bardzo zadymi. Ktoś mi radził wyjąć świece i na noc zalać tłoki WD40. Mam ten car od 4 lat ale to się od jakiegoś czasu zaczęło. Przebieg 200tyś . Myśle że wpływ ma że ostanie wymiany oleju były na Lotos i się zapiekły, poprzednio stosowałem...
Czyli u mnie jest coś z układem tłok cylinder, faktycznie czasami ciężko odpalić moją pilarkę. Czy mogą być zapieczone pierścienie tłokowe ?
Zapieczone pierścienie tłokowe.
Pewnie zapieczone pierścienie tłokowe częsta przypadłość tych silników
Zapieczone pierścienie tłokowe.
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
zużywał wcześniej olej? w tych silnikach normą są zapieczone pierścienie tłokowe, przerabiałem na tico i matizie.
Przyczyną mogą być zapieczone pierścienie tłokowe, zużyte tłoki i tuleje, pęknięty tłok itp.
Maja przylegać na styk. Jak dasz na zakładkę to będzie za grubo w tym miejscu i efekt będzie taki jakby pierścień zapieczony był.
Uboga mieszanka powoduje, że przegrzewają się tłoki i głowica. Co rozumiesz przez "zatarte pierścienie" ? Czy pierścienie były zapieczone nagarem i sztywno były zakleszczone w rowkach ?
Dzwonienie w cylindrze znamionuje zapieczenie pierścieni tłokowych. Tłok obija się o gładz cylindra. Spada moc i uruchomienie silnika jest niemożliwe. Pociągając za linkę rozruchową pod ciężarem sprzętu wyciąga się w całości. U mnie w kosie pierścień się zapiekł, bo użyłem do sporządzenia mieszanki paliwowej taniego oleju Husq-Oil, produkowanego przez...
Te 15 minut na wolnych obrotach może doprowadzić do zapieczenia się pierścieni tłokowych.
Witam Twój opis pasuje jak ulał do zapieczonych pierścieni tłokowych (długi czas nie używania). Trzeba zdjąć cylinder i to sprawdzić, może po wyczyszczeniu będą się nadawać do dalszej eksploatacji, jak nie to trzeba nabyć nowe, zalecam ostrożność przy zakładaniu (mogą pęknąć). Pozdrawiam Grzegorz
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Więc może być wiele przyczyn tak dużego ubytku oleju: zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe, jak wyżej wspomniano uszczelka pod głowicą, często wiążący objaw to ubytek płynu chłodniczego lub powstający osad w zbiorniku wyrównawczym. Tak czy inaczej trzeba przeprowadzić pomiary ciśnienia sprężania z próbą olejową a następnie w zależności od wyników...
To normalna przypadłość Przechodzonych Toyot, szczególnie corolli. Litr oleju na 10tyś. km to jeszcze nie tragedia. Doradzam też zastosować olej mineralny-15W40. Na pewno czeka Cię wymiana uszczelniaczy zaworów, co niekoniecznie całkowicie wyeliminuje nadmierne zużycie oleju. Może się okazać że objaw "palenia" oleju ustąpi po wymianie ( często zapieczonych...
Wykonaj próbę olejową podczas pomiaru ciśnienia w tych słabszych cylindrach . Będziesz miał odpowiedź czy powodem słabej kompresji są nieszczelne zawory czy to wina zapieczonych lub pękniętych pierścieni tłokowych .
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Więc to tylko wrażenie, jak jeździsz normalnie, regularnie i silnik masz zawsze dogrzany to szybsza jazda po autostradzie nie powinna robić różnicy. W starszych autach mogłaby się tylko np wypalić odpowiednio sonda lambda niedogrzana po krótkich dystansach - w nowszych masz wszędzie już sondy z grzałką. Teoretycznie jakby auto długo stało i doszłoby...
Brudna chłodnica i brak płynu chłodniczego może doprowadzić do przegrzania silnika, zapieczenia pierścieni tłokowych i ewentualnie do ich popękania. Wszystko to prowadzi do remontu kapitalnego... Co do kultury technicznej na wsi. Jak pracy dużo, to i czasu na zmianę oleju niektórzy nie mają. I dolewają olej przez kilkanaście lat, bo jakoś nie schodzi...
jak zaolejona to masz już odpowiedź i tu musisz szukać przyczyny szarpania do sprawdzenia kabel zapłonowy ale podejrzewam, że pierścienie tłokowe są zapieczone lub co gorsza popękane -i stąd brak ciśnienia ... najpierw wyczyść świece lub jak masz nową to włóż ją w kabel zapłonowy i zakręć rozrusznikiem tylko nie trzymaj jej w ręce tylko połóż ja na...
Jeśli nagar trzyma nieruchomo pierścienie tłokowe, a zwłaszcza olejowe to wypłukanie silnika może naprawić ten silnik Większej bzdury nie słyszałem. Płukanka nie puści pierścieni, jedynie wypłucze nagar z silnika. Zapieczone pierścienie może puścić nafta wlana do cylindra na noc. Na marginesie dodam że przebieg auta ma znaczenie, i raczej nikomu nie...
[quote="sawczyn"]niewydaje mi sie zeby byla sprawdzana ta kompresja. moglbys rozwinac sie czemu to ma sluzyc?[ Uszczelka pod głowicą była uszkodzona z jakiegoś powodu, najprawdopodobniej przegrzanie silnika, więc oprócz niej, mógł zapiec się , lub nawet pęknąć pierścień tłokowy, w związku z tym część mieszanki zassanej do tłoka zamiast wykonać pracę...
Wygląda na typowe zużycie pierścieni tłokowych .Podczas pracy silnik nie pociągnie oleju przez pierścienie tłokowe,sytuacja się zmienia gdy nie ma dostatecznego wybuchu w cylindrze wtedy tłok zaciąga olej do cylindra.Nawet jak silnik normalnie pracuje ma moc itp,itd to pierścienie najczęściej zbierające będą zapieczone w rowkach i tak będzie się działo.Typowa...
(at)strumien swiadomosc : myślę że pierścienie mogą się zapiec od brudu, nagaru i innych rzeczy bo mechanicy mi mówią że jak jeżdże na LPG to to paliwo jest suche. W takim razie nie wiem dlaczego produkuje się takie preparaty jak np. ten. XADO VERYLUBE ANTIKOKS ANTYKARBON AEROZOL 320 ml http://sklep-xado.pl/pl/p/ANTYKOKS-Antyk...
Naucz się człowieku czytać. Wyraźnie napisałem, że jeżeli silnik jest po remoncie zalecam nalanie lepszego oleju. Gdy silnik jezdzi kilka lat to oczywiste jest, że pierścienie tłokowe robią się cieńsze i pod pierścieniami zbiera się nagar z syfiastego miksola(zresztą w całej skrzyni korbowej). Gdy naleje oleju o dobrych właściwościach myjących wszystkie...
Pierścienie zgarniające jak są zapieczone to można wymienić, ale jeśli nie ma kompresji to darowałbym sobie remont silnika i szukał drugiego, bo kapitalny remont silnika przewyższa wartość auta. Sprawdź kompresję "na sucho" + próba olejowa. Wymiana samych pierścieni tłokowych bez szlifu cylindrów raczej nie ma sensu.
Pierścienie mogą być powodem stuków jeśli np. są "zapieczone". Wtedy tłok nie ma właściwego "prowadzenia" i zaczyna stukać o ścianki cylindra. Ale wtedy silnikowi znacznie spada moc. Wszystko to i tak prowadzi w najmniejszym stopniu do demontażu cylindra i przynajmniej sprawdzeniu na "macanego" luzów całego układu tłokowo-korbowego i możliwa taka robota...
Zbadałem silnik: 1. Ustawienie rozrządu - ok 2. Podciśnienie dolotu na wolnych obrotach (silnik nagrzany)- wartość -0,6bar - ok 3. Świece, kable, palec i kopułka - ok (wymiana na nowe) 4. Ciśnienie sprężania - NIE OK :/ Ale równe. Sprawdziłem ciśnienie sprężania. Warunki: silnik rozgrzany do temp pracy, przepustnica na max otwarta. Wyniki badania: 1,2,3,4...
1. Źle/niestarannie zrobiona głowica przed montażem. Wystarczy, że są wytarte prowadnice zaworów i nowe uszczelniacze niewiele pomogą. 2. Coś niedobrego stało się z tłokiem/korbowodem po katastrofie. Wystarczy, że korba będzie podgięta w minimalnym stopniu, a już może pompowac olej z powodu nieprawidłowej współpracy pierścieni z tuleją cylindrową. Jak...
Witam, Zakupiłem nie dawno maluszka z 85r. Wymieniłemdysze w gaźniku wyregulowałem gaźnik, wymieniłem świece przewodyWN, kondensator na aparacie zapłonowym, filtr powietrza i wiele innych rzeczy. Wszystko działa teraz bardzo dobrze jednak okazuje sie że silnik jest słaby, bierze olej ok1l na 1000km, i troche dymi. Więc wydaje mi sie że to pierścienie...
Witam Problem jak w temacie. W silniku zerwał się pasek. Po remoncie głowicy cylindry zostały zalane benzyną w celu zgrubnej kontroli szczelności pierścieni tłokowych. Przed awarią silnik pracował równo, miał moc, oleju dolewało się może litr na 10 tys., nie kopcił. Teraz na drugim cylindrze, na którym nie było kolizji - wszystkie zawory z tego cylindra...
Wydaje mi się, że proces docierania (czy raczej "doklepywania") się pierścienia do dolnej powierzchni rowka jest raczej drugorzędny. Obie płaszczyzny są dość dobrze obrobione i współpracują bardziej uderzeniowo niż ciernie. Pierścień w silniku tłokowym (może nawet szczególnie w dwusuwie) poza funkcją uszczelniania, pełni drugą, nie mniej istotną funkcję,...
No to na początek zacznę od poinformowania wszystkich miłośników alternatywnych źródeł zasilania, że każdy diesel można zasilać OR bez różnicy czy ma pompę Luckasa czy Bosha, oprócz HDI, z piezowtryskiwaczami. Żeby nie być gołosłownym... sam mam Citroena BX Diesla 1.9 z pompą Luckasa i jeżdżę na OR przez praktycznie cały rok (z wyjątkiem mrozów <-20...
Jestem nowy na forum, więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam duży problem z moim Audi A5. Silnik 2.0 TFSI, 180 km benzyna, rok produkcji 2011, kod silnika CDNB, przebieg 160 000 km. Po kilku dniach użytkowania wyskoczyła mi mrugająca ikonka - check engine. Po podpięciu do komputera wyskakiwały błędy. PO30100 wykrycie przerywania zapłonu...
Witam Miesiąc temu miałem awarię (urwanie grzybka zaworu) w golfie 4 TDI ASV (przebieg licznikowy 212 tys km, rocznik 2000. Uszkodziła się głowica, wałek rozrządu, tlok nr3, korbowód i wtrysk sterujący. Głowicę kupiłem używkę w okolicy z powypadkowego Audi A3 90kM (te same numery głowicy co w moim ASV), tłok z pierścieniami, korbowód i wtrysk także...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
pierścienie tłokowe zapieczone pierścienie pierścienie tłokowe czarny
piosenka radia oscyloskopy naprawa rubens odblokować telefon samsung galaxy
piekarnik kernau piekarnik kernau
Mercedes W211 - Pilot nie otwiera zamków, przyczyny i rozwiązania Sterownik BCU w John Deere 5720: Funkcje i Zarządzanie