Koledzy, może ktoś ma jaki sposób na zapieczone pierścienie tłokowe . Passat 1.8 benz/gaz rano jak odpalę to bardzo zadymi. Ktoś mi radził wyjąć świece i na noc zalać tłoki WD40. Mam ten car od 4 lat ale to się od jakiegoś czasu zaczęło. Przebieg 200tyś . Myśle że wpływ ma że ostanie wymiany oleju były na Lotos i się zapiekły, poprzednio stosowałem...
Czyli u mnie jest coś z układem tłok cylinder, faktycznie czasami ciężko odpalić moją pilarkę. Czy mogą być zapieczone pierścienie tłokowe ?
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
Pewnie zapieczone pierścienie tłokowe częsta przypadłość tych silników
Uboga mieszanka powoduje, że przegrzewają się tłoki i głowica. Co rozumiesz przez "zatarte pierścienie" ? Czy pierścienie były zapieczone nagarem i sztywno były zakleszczone w rowkach ?
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
jak zaolejona to masz już odpowiedź i tu musisz szukać przyczyny szarpania do sprawdzenia kabel zapłonowy ale podejrzewam, że pierścienie tłokowe są zapieczone lub co gorsza popękane -i stąd brak ciśnienia ... najpierw wyczyść świece lub jak masz nową to włóż ją w kabel zapłonowy i zakręć rozrusznikiem tylko nie trzymaj jej w ręce tylko połóż ja na...
Zapieczone pierścienie tłokowe.
Zapieczone pierścienie tłokowe.
zużywał wcześniej olej? w tych silnikach normą są zapieczone pierścienie tłokowe, przerabiałem na tico i matizie.
Przyczyną mogą być zapieczone pierścienie tłokowe, zużyte tłoki i tuleje, pęknięty tłok itp.
Maja przylegać na styk. Jak dasz na zakładkę to będzie za grubo w tym miejscu i efekt będzie taki jakby pierścień zapieczony był.
Więc może być wiele przyczyn tak dużego ubytku oleju: zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe, jak wyżej wspomniano uszczelka pod głowicą, często wiążący objaw to ubytek płynu chłodniczego lub powstający osad w zbiorniku wyrównawczym. Tak czy inaczej trzeba przeprowadzić pomiary ciśnienia sprężania z próbą olejową a następnie w zależności od wyników...
Wygląda na typowe zużycie pierścieni tłokowych .Podczas pracy silnik nie pociągnie oleju przez pierścienie tłokowe,sytuacja się zmienia gdy nie ma dostatecznego wybuchu w cylindrze wtedy tłok zaciąga olej do cylindra.Nawet jak silnik normalnie pracuje ma moc itp,itd to pierścienie najczęściej zbierające będą zapieczone w rowkach i tak będzie się działo.Typowa...
Jeśli nagar trzyma nieruchomo pierścienie tłokowe, a zwłaszcza olejowe to wypłukanie silnika może naprawić ten silnik Większej bzdury nie słyszałem. Płukanka nie puści pierścieni, jedynie wypłucze nagar z silnika. Zapieczone pierścienie może puścić nafta wlana do cylindra na noc. Na marginesie dodam że przebieg auta ma znaczenie, i raczej nikomu nie...
Naucz się człowieku czytać. Wyraźnie napisałem, że jeżeli silnik jest po remoncie zalecam nalanie lepszego oleju. Gdy silnik jezdzi kilka lat to oczywiste jest, że pierścienie tłokowe robią się cieńsze i pod pierścieniami zbiera się nagar z syfiastego miksola(zresztą w całej skrzyni korbowej). Gdy naleje oleju o dobrych właściwościach myjących wszystkie...
Pierścienie zgarniające jak są zapieczone to można wymienić, ale jeśli nie ma kompresji to darowałbym sobie remont silnika i szukał drugiego, bo kapitalny remont silnika przewyższa wartość auta. Sprawdź kompresję "na sucho" + próba olejowa. Wymiana samych pierścieni tłokowych bez szlifu cylindrów raczej nie ma sensu.
(at)strumien swiadomosc : myślę że pierścienie mogą się zapiec od brudu, nagaru i innych rzeczy bo mechanicy mi mówią że jak jeżdże na LPG to to paliwo jest suche. W takim razie nie wiem dlaczego produkuje się takie preparaty jak np. ten. XADO VERYLUBE ANTIKOKS ANTYKARBON AEROZOL 320 ml http://sklep-xado.pl/pl/p/ANTYKOKS-Antyk...
Pierścienie mogą być powodem stuków jeśli np. są "zapieczone". Wtedy tłok nie ma właściwego "prowadzenia" i zaczyna stukać o ścianki cylindra. Ale wtedy silnikowi znacznie spada moc. Wszystko to i tak prowadzi w najmniejszym stopniu do demontażu cylindra i przynajmniej sprawdzeniu na "macanego" luzów całego układu tłokowo-korbowego i możliwa taka robota...
Witam, Zakupiłem nie dawno maluszka z 85r. Wymieniłemdysze w gaźniku wyregulowałem gaźnik, wymieniłem świece przewodyWN, kondensator na aparacie zapłonowym, filtr powietrza i wiele innych rzeczy. Wszystko działa teraz bardzo dobrze jednak okazuje sie że silnik jest słaby, bierze olej ok1l na 1000km, i troche dymi. Więc wydaje mi sie że to pierścienie...
Zbadałem silnik: 1. Ustawienie rozrządu - ok 2. Podciśnienie dolotu na wolnych obrotach (silnik nagrzany)- wartość -0,6bar - ok 3. Świece, kable, palec i kopułka - ok (wymiana na nowe) 4. Ciśnienie sprężania - NIE OK :/ Ale równe. Sprawdziłem ciśnienie sprężania. Warunki: silnik rozgrzany do temp pracy, przepustnica na max otwarta. Wyniki badania: 1,2,3,4...
Wydaje mi się, że proces docierania (czy raczej "doklepywania") się pierścienia do dolnej powierzchni rowka jest raczej drugorzędny. Obie płaszczyzny są dość dobrze obrobione i współpracują bardziej uderzeniowo niż ciernie. Pierścień w silniku tłokowym (może nawet szczególnie w dwusuwie) poza funkcją uszczelniania, pełni drugą, nie mniej istotną funkcję,...
Jestem nowy na forum, więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam duży problem z moim Audi A5. Silnik 2.0 TFSI, 180 km benzyna, rok produkcji 2011, kod silnika CDNB, przebieg 160 000 km. Po kilku dniach użytkowania wyskoczyła mi mrugająca ikonka - check engine. Po podpięciu do komputera wyskakiwały błędy. PO30100 wykrycie przerywania zapłonu...
Witam Miesiąc temu miałem awarię (urwanie grzybka zaworu) w golfie 4 TDI ASV (przebieg licznikowy 212 tys km, rocznik 2000. Uszkodziła się głowica, wałek rozrządu, tlok nr3, korbowód i wtrysk sterujący. Głowicę kupiłem używkę w okolicy z powypadkowego Audi A3 90kM (te same numery głowicy co w moim ASV), tłok z pierścieniami, korbowód i wtrysk także...
witam!dołącze się do tematu. macie racje że olej jadalny jest tańszy,ale naprawde wpływa negatywnie na silnik diesla!koledze w silniku wolnossącym po okresie około miesiąca zapiekły się pierścienie tłokowe.za dużo nie zaoszczędził,a było przy tym troche roboty. a mogl bys dac wiecej szczegółów? które pierścienie sie zapiekły, jak to zapieczenie wyglądało...
Swiat nie oszalał. Ja również robię naprawy główne silników. Wytoczenie kadłuba pod tuleję(oryginalnie nie ma tuleji) wprasowanie tuleji plus obróbka kosztuje 200,00 zł. No nie przyjade do Częstochowy z naprawą. Taką cenę podano mi w Głogowie. Dodano po 4 Po wymianie pierścieni ciśnienie powinno sie polepszyć a nie pogorszyć.Ja w podobnym silniku tylko...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
pierścienie tłokowe zapieczone pierścienie pierścienie tłokowe czarny
lexia sterowniki interfejsu volvo silnika danfoss rozruchowy
makita dga504 ładowarka samochodowa
Odszyfrowanie zaszyfrowanych kanałów TV: legalne metody Montaż uszczelki katalizatora w Mercedesie Vito W639