Znalezione w internecie. Raj dla krokodyli - kanały chłodnicze elektrowni jądrowej na Florydzie Kanały z wodą, która służy do chłodzenia reaktorów elektrowni atomowej Turkey Point na Florydzie, stały się doskonałym schronieniem dla krokodyli amerykańskich, odmiany zagrożonej do niedawna wyginięciem - pisze z Miami hiszpańska agencja EFE. W Turkey Point...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Mnie męczy inny problem - jak z tego paliwa ten spiryt wyciągnąć. Jeśli w paliwie za 6,5 zł jest 10% spirytu to w 10l mamy 1l alkoholu za 6,5zl. Gdyby to wyciągnąć sprzedawać za 30 to interes chyba lepszy niż na przmycie tytoniu.😜😜😜😜😜 Pierwotny projekt myślicieli ze wsi mówi żeby dolać kapkę wody do benzyny (higroskopijny spiryt zwiąże się z wodą),...
Witajcie! Przymierzam się do wymiany i mam pytanie: Czy poniższa instrukcja jest wiarygodna? Znalazłem opinię, że praca silnika z Common Rail bez zasilania w paliwo jest dla niego zabójstwem?! Ford Fiesta 1.4 TDCI: wymiana filtra paliwa (...) Zaczynamy od wyrównania ciśnienia w układzie paliwowym. Wyjmujemy bezpiecznik pompy paliwowej i odpalamy auto....
Witam a gdzie przekaźnik się znajduje ?
To było jakieś dołożone, nie fabryczne odcięcie zapłonu, albo co bardziej prawdopodobne pompy paliwa. Teraz przywróć instalację do stanu pierwotnego, czyli połącz ze sobą kable, które ten przekaźnik rozłączał i posprawdzaj bezpieczniki, bo któryś się na pewno przepalił
Ze strony projektu. Sprawdzane na gotowym budynku to nie było czyli nie był robiony bilans cieplny czy charakterystyka energetyczna. Energooszczędność EUco+w (to wskaźnik zapotrzebowania budynku na energię użytkową do ogrzewania i wentylacji.) - 25,11 [kWh/(m2*rok)] EP (to wskaźnik zapotrzebowania budynku na nieodnawialną energię pierwotną, paliwo stałe...
Nie masz wrażenia, że dotyczy to obwodu pierwotnego przekaźnika pompy paliwa w zbiorniku.
Zaczynasz mnie martwić, wyżej Cię ceniłem. Słuchaj, w tym systemie podstawą do uruchomienia przekaźnika pompy jest obecność impulsów zapłonowych na uzwojeniu pierwotnym cewki.
12V, na stronie pierwotnej układu zapłonowego też większe nie występuje. Strony wtórnej, czyli WN Kolega nie rusza.
pierwotny obwód zasilania elektrycznego pompy paliwa. czyli obwód sterujący przekażnikiem.
Myśląc logicznie kompresja jest, paliwo się dawkuje bo świeca mokra, i mówisz że iska jest, to nie sądzisz że coś jest nie tak, iskra powstaje i paliwo z tlenem jest to powinien zapłon wystąpić. Oscyloskop w łapkę i przebiegi na wtryskiwaczach i przewodach WN, jeśli nie da rady z tej strony to po stronie pierwotnej sprawdzić i będzie wiadomo o co chodzi.
Tutaj na 100% pierwotna usterka to zacięty przekaźnik paliwa 372 - 4d0 951 253 Po paru godzinach jazdy musiała się pojawić kolejna usterka bo już nawet na popych nie odpala :) Samochód tak i tak do mechanika, ale ciekawe rzeczy się dzieją.
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Masz podgląd jakie ciśnienie pokazuje?...nawet wypięcie wtyczki nie zablokuje uruchomienia pompy...test pompy możesz wykonać? Czujnik wskazuje jakie jest ciśnienie pierwotne...
Webasto nie posiada własnego czujnika poziomu paliwa, a informację tę uzyskuje po CAN z instalacji pojazdu. Błąd tego typu prawdopodobnie źle odczytany.... błąd nie samego czujnika, tylko niskiego poziomu paliwa i jako "nie aktualny" tylko "były sporadyczny" zapisany w pamięci. Przy trybie aktualnym urządzenie w ogóle nie będzie miało próby startu....
A co jeśli przy przekroczeniu progu ciepła nie jest potrzebny prąd - w nocy. Kogeneratory mają dwa standardy wykonania: z modulacją mocy i bez modulacji. Bez modulacji to raczej takie małe. I właśnie jakie małe? Silnik 1,1 musi, niestety pracować mocą przynajmniej 4 kW bo poniżej takiej mocy nie ma sprawności. Przepustnica jest tak zamknięta, że opory...
ad. 1. Gdzie konkretnie podłączasz ten miernik/żarówkę? Jedną z ważniejszych zalet zapłonu elektronicznego jest to, że nie pozostawia zasilania na cewce gdy silnik nie pracuje. Dioda LED z rezystorem 1k wpięta w miejsce uzwojenia pierwotnego cewki powinna migać podczas kręcenia rozrusznikiem. ad. 2. To niebieskie to Nanoplex, czyli moduł zapłonowy,...
Afriso w dokumentacji technicznej poleca dla kotłów na paliwo stałe układy z zaworami czterodrogowymi. https://obrazki.elektroda.pl/6620407500_... https://obrazki.elektroda.pl/4270784200_... Na twoim schemacie pojawia się pompa w obiegu pierwotnym kota. W jakim celu skoro stosujesz zawór czterodrogowy?
Witam czyli będzie praca silnika a po wyłączeniu stacyjki wszystko wróci do pierwotnych założeń,ochrony zamknięcia zaworu podającego paliwo czy tak Pozdrawiam
Jeśli chodzi ci o pierwotne zdjęcie, to by była rezerwa.
Kolego, u mnie błąd P0230 opisywany był błędem "błąd pierwotnego obwodu pompy paliwa" Okazało się ze w paliwie były opiłki. Do regeneracji poszła pompa wysokiego Ciśnienia (ta na rozrządzie) + nowa pompa w zbiorniku i płukanie całego układu.
Moc wiatru 1MW. 0.5MW leci dalej, ze względu na limit Betza. 0.5MW turbina konwertuje na moc mechaniczną na wale. Ta moc wynosi np. 0.4MW. Sprawność turbiny to zatem 80%. Inna sprawa że z wiatru odzyskała tylko 40% mocy. Ale to nie sprawność wynosi tu 40%. Gdyby tak było to reszta energii była by bezpowrotnie stracona. A nie jest stracona. Ależ właśnie...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam serdecznie prosiłbym o jakaś poradę bądź nasunięcie mnie na jakiś kierunek działania , a wiec w corsie z został wymieniony ECU BSI oraz licznik ponieważ wcześniej poszło zwarcie i upalilo ECU na ten moment wróciła komunikacja z autkiem ale nie odpala błąd to P0230 obwód pierwotny pompy paliwa wadliwe działanie i tu zaczyna się przygoda pomierzone...
Witam, po prawidłowym ustawieniu rozrządu i usunięciu usterki z czujnikiem położenia wału auto pali, pozostał jesZcze problem z pompa paliwa. Do jednego z przekaźników nie dochodzi sygnał ecu , po występowaniu ręcznie przekaźnika pompa działa . Wyskakuje błąd p0230 pompa paliwa , obwód pierwotny ,zawór ELAB Czy ktoś wie gdzie szukać usterki? Aha , na...
Witam Wszystkich auto nie zapala ,diagnozowana Techem zgłasza błąd P0230-obwód pierwotny przekażnika pompy paliwa napięcie za wysokie. Pompa pracuje kilka sekund po włączeniu zapłonu ale przy kręceniu rozrusznikiem stoi , Gdy robię jej test z techa pracuje normalnie .Po spięciu przekażnika na krótko pompa pracuje ale auto dalej nie zapala ;brak ciśnienia...
Jak napisałem wcześniej filtr paliwa wymieniłem,a jeśli chodzi o ciśnienie paliwa to sprawdziłem i to wynosi około 3 bary.Dla ciekawostki dodam że po zaciśnięciu szczypcami powrotnego przewodu paliwa samochód odrazu odzyskuje pierwotny wigor.
przy paleniu paliwem podstawowym czyli koksem, kocioł należy zasypywać małymi porcjami paliwa W przypadku koksu nie ma to większego znaczenia dla sprawności czy porcje będą małe czy duże- koks nie ma składników lotnych, więc narzucenie dużej porcji na żar nie spowoduje intensywnej suchej destylacji lotnych składników paliwa. Raczej jest to pewnie spowodowane...
Witam wyskakuje mi bład :OBWÓD PIERWOTNY ELEKTRYCZNEJ POMPY PALIWA P0230. Po wymianie filtra paliwa +wyczyszczeniu regulatora ciśnienia przy pompie (bosch)bez problemu przez 2tygodnie. Wymiana regulatora na nowy i nic. Pompa po przekręceniu stacyjki daje ciśnienie przebija przez filtr,wszystkie kostki wtyczki przepatrzone pompa z zbiornika również trochę...
Nie tyle pompa w baku, co pompa CR. Na boku pompy masz zawór na dwa torxy, chyba T30. Czasami się zacina. Czyszczenie często pomaga, ale w beznadziejnych przypadkach (czyt, przebiegach) trzeba wymienić. P0230 to obwód pierwotny zasilania pompy paliwa/zawór elab Sprawdź czy masz przekaźnik pompy paliwa, czy masz wstawioną zworkę. Potem sprawdź, ewentualnie...
witam kolegów mam podobny problem z 306 HDI 2.0 od połowy grudnia auto wędruje od mechanika do mechanika jak na razie straciłem 1500zl i dalej nic auto nie działa wiec podwinąłem rękawy i do pracy rodacy problem mam taki ze auto odpali na Plaku, na postoju działa idealnie nawet dochodzi do 5000obr/min ale jak zacznę jechać zaczynają się problemy auto...
Witam :) Posiadam Peugeota 206 2.0Hdi W trasie zapaliła mi się kontrolka check. Od dłuższego czasu silnik zaczął głośno pracować metalicznie stukanie kiedyś działo się tak na wolnych obrotach.Dźwieki dochodzą od strony rozrządu(podejrzewał bym napinacz)ale jest tak tak niewiele miejsca że ręki nie można wsadzić. Podłączyłem komputer i wyskoczyły mi...
a masz w ogóle paliwo sprawdź a jak masz to tak jak kolega powyżej podpowiada jak nie to pompka ci padła tak tak tak tylko sterownik ma nadzór nad obwodem pierwotnym przekaznika
pewnie tak bede musiał przywrócic filtr w pierwotne miejsce .
Znalazłem, do pompy paliwa podpięty był dodatkowy kabelek zasilany z radia puszczony przez tunel. Widocznie kiedyś komuś przestała działać i jakiś magik wymyślił coś takiego. Problem zrobił się kiedy obie wiązki zaczęły działać jednocześnie i przekaźnik dostawał podtrzymanie, a pierwotnym problemem okazała się kostka wiązki pompy paliwa na tylnej belce...
WITAM Mam problem z autkiem KIA CARENS 2,0 CRDI , autko zimne ciężko odpala trzeba długo kręcić około 1min. Jak ciepły to jest lepiej ale też czeba chwilę pokręcić. Błędy jakie były to P0230 - obwód pierwotny pompy paliwa i P1181 - kontrola ciśnienia na szynie paliwowej. Podczas sprawdzania w parametrach wyszło ciśnienie na listwie CR jest za niskie...
emulator sondy lambda niema żadnego wpływu na jazde i spalanie na LPG jest założony tylko poto żeby niewprowadzać błędów do ecu (sterownik silnika) żeby niepracował wtrybie awaryjnym wtrakcie przełaczenia na paliwo trzeba by było gasić silnik żeby ecu się skasował i powrócił do pierwotnych ustawień ,bo jadąc na LPG sonda nieumie odczytać składu mieszanki...
Syczenie to nic innego jak paliwo wali do kolektora ssącego.jeżeli tak , to uszkodzony ECU. Przywróć zasilanie pompy do stanu pierwotnego. , lub na próbę w czasie zapalania odłącz bezpiecznik pompy paliwa Nr.26.
Oddaj auto tam gdzie montowali LPG czym prędzej. Niech przywrócą prace na PB do stanu pierwotnego. Jeżeli nie to niech wymontują LPG i oddadzą pieniądze. To ich robota spowodowała taką prace silnika na PB i niech oni to naprawiają. Nie powinieneś odbierać auta w takim stanie. Miałem takie 2 przypadki w rodzinie gdzie po montażu w VW LPG był do wymiany...
Wtryski nie są w złym stanie. Pod tym Duże korekcje na minusie oznaczają iż dany cylinder jest mocniejszy od innych i komputer samochodu stara się podawać jak najmniej paliwa. Idealne korekcje oscylują około 0. Natomiast jeśli przekraczają +-2.8mg, powinniśmy zająć się problemem od strony mechanicznej, czyli sprawdzenie wydajności układu paliwowego,...
Pierwotną przyczyną była awaria dwóch świec zapłonowych jednocześnie.
Trafiła do mnie zafira z wypadaniem zapłonu. No to wymieniłem cewkę i od razu świece. Pali dobrze i chodzi równo, ale totalnie jest zamulona, nie chce jechać. W sterowniku silnika błąd p0230-05 - pompa paliwowa, obwód pierwotny wysoki. Wiem że w tych oplach są problemy z przekaznikiem pompy paliwa ale czy to ma jakiś wpływ na moc?
To nie odcinaj zasilania tylko sterowanie I co to da ?, sterownik widząc przerwę w obwodzie cewki danego cylindra odcina kluczowanie wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed zalaniem nie spalonym paliwem. Można by spróbować wstawić przekaźniki z podłączonymi do styku NC cewkami, a do styku NO rezystorami symulującymi obwód uzwojenia pierwotnego...
Brak iskry do sprawdzenia uzwojenie pierwotne zasilanie z przekaznika wtrysku i masa z ecu
A jaka była pierwotna przyczyna wizyty we warsztacie ??
Jeżeli mierzysz pomiędzy +12V akumulatora, a pinem piątym instalacji, to się nie dziw że masz tam 12V, bo przez pin 5 zamykasz obwód. Na drugim końcu masz masę przez pompkę paliwa. Tak jak napisał kolega wyżej. Przywróć instalację pod maską do stanu pierwotnego (powpinaj wszystko na swoje miejsce) i wtedy pomiary na wtyczce od pompy paliwa.
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Albo coś z pompą paliwa się dzieje w obiegu pierwotnym, albo błąd oprogramowania/aktualizacji sterownika silnika. Jeśli kontrolka silnika świeci, to błąd pompy, jeśli nie, to najprawdopodobniej trzeba zaktualizować sterownik silnika w serwisie.
termistor pierwotny wyzwalacz pierwotny nawijać pierwotny
modem simlock orange bizhub skanować kolor tusze lexmark
kabel brake radio bateria parkside
Nagłe wyłączanie ProgTV2 z tunerem DVB-T2 Rebel KOM 1060 Instrukcja remontu suszarki Elmarc Ancona DMPA 10 H7