Pierścienie dzwonią? Łożyskowanie główki korbowodu?
Jakiej firmy tłok i pierścienie? Dzwoniłem i sklep mi poleca nural/niral 250zł/szt, bądź frima machle. Które polecacie ? Uszczelniacze z firmy elring.
Po szlifie wału Nie jestem w temacie, ale co tam było szlifowane w wale? Ten dźwięk to tak jakby pierścienie dzwoniły?
Dziękuję za odpowiedź. Ale łańcuszek raczej nie. Sprawdzałem dwa razy łańcuszek i napinacz, a mogą być to pierścienie. Słychać dzwonienie przy trzydziestu.
1- Zamkniete 2- Wedlug ksiazki i mechanika 3- Przeczyszczony 4- Na luzie nic takiego sie nie dzieje tylko na biegach.
ustawić zapłon (przy za wczesnym będzie efekt jakby dzwoniły pierścienie) dzwonią cały czas czy jak sie rozgrzeje?
Silnik stracił pewnie kompresję -to co dzwoni może być czymś co kiedyś było pierścieniem
a dzwonią pierścienie
Są przecież tłoki z jednym pierścieniem, do tych silników, a dwa to nie pierścienie tam dzwonią, tylko z reguły aluminiowe cieniutkie żebra cylindra.
Z tego co się orientuję to po generalnym remoncie mam tu na myśli głównie szlif cylindra i docieranie silnika to po procesie docierania zalecana jest ponowna wymiana pierścieni a i czasem zdarza sie tylko to nie jest typowe dzwonienie przepustnica ma luz w gaźniku i wydaje takie dziwne stukania dzwonienia. Ot teoria... To znaczy że jak dotrę tłok i...
Zużycie oleju dużo za duże. Przyjrzałbym się cylindrowi, temu z dużo większym nagarem. Może pierścienie popękane i dzwonią, może luz na korbowodzie. No trzeba rozebrać i ocenić stan. Zawory już wykluczyłeś.
W Simsonie zawsze musi coś dzwonić. Temat rzeka. Główne przyczyny; - Tłok (niektóre po prostu dzwonią) - Ring flutter spowodowany grubymi pierścieniami (dzwoni na wysokich obrotach z charakterystyczną odcinką mocy), rozwiązanie zastosować tłok pseudotuningowy jednopierścieniowy. - Cylinder (zużycie, próg, brak zafazowania krawędzi okien, spasowanie...
mój na kopke bije 8bar a na rozrusznik 6.5bar Mało. Minimum 10 żeby odpalił, W moim piaggio liberty 50 2t mam kompresję 4.5 bar i nie wiem jak to możliwe ale jedzie 70km/h, odpala bez problemu, trzyma obroty. Jedynie lekko dzwonią pierścienie.
witam przyczyna tkwi raczej tutaj: -luz na zamku pierścienia czy nie jest zbyt duży /0,15mm/ -osadzenie sworznia w tłoku,luz w główce korbowodu -zbyt zużyta gładź cylindra /próg w górnej cześci cylindra/
To jak ta yamaha musi się nagrzewać?! Pewnie ma 2 chłodnice albo jeszcze inne cuda. Trochę nie chce mi się wierzyć że osiąga 20k obr. min. bo przy 10k pierścienie potrafią dzwonić. A jak rozwiązaliście problem wytrzymałości 2-suwów? Dla mnie to bajka...
Wkładasz pierścień do cylindra i sprawdzasz jaka jest szczelina na pierścieniu.
Ogólnie mam simka s51 ma przebiegu troszke mniej niż 5k (stał dłuuugo) i od czasu kiedy go odpaliłem (3.5k) mam takie podszarpywanie i jakby lekkie stukanie po odpuszczeniu gazu z niewadomych powodów , a pierścienie oczywiście dzwonią bo okna nie były fazowane jeśli tak to się nazywało. Gaźnik jest odpowiednio wyregulowany jak i zapłon , dałem zrobić...
To ile dokładnie średnicy ma cylinder? Dokładnie, idealnie a i tak się zatrze. Nawet przy obecnej sytuacji z tłokiem MZA silnik też się zatrze przy pierwszym pełnym otwarciu przepustnicy. Po kilku tysiącach kilometrów pierścienie zaczną dzwonić i odcinać obroty. Alternatywą jest drogi tłok ZT-Tuning.
Dziekuje kol.Moon Voyager,chociaż odpowiedź do konca mi nie wyjaśniła moich pytań.Co dzieje sie że dzwoni pierścień,mimo że np.cylinder bez progu,pierscienie nowe--czyżby ustawienie głowicy,czy pierscien dzwoni dlateko ze go niejako trzyma jego rozprężność a tłok go szarpie (nim)codzi o górny zwrot.Ogólnie dlaczego dzwoni pierscień??Druga sprawa,proszę...
Witam. Żeby pierścień nie dzwonił podpiłowywałem lekko jego górną krawędź. Chciałbym dodać, że pierścień podpiłowywałem ,gdy wymieniałem tłok + pierścienie ,po szlifie pierścieni nie ruszałem.A.O.
że w cylindrze słychać lekkie dzwonienie Musisz sprawdzić też tłok i cylinder, a nie wymienić same pierścienie bo to może nic nie dać. A gaźnik możesz wymyć gdzieś na myjce ultradzwiękowej.
Same pierścienie to na pewno nie,jeżeli pierścienie są zużyte to dzwonią a nie stukają.w twoim wypadku to luzy na wale,sworzeń lub łożyska na wale.Zrób remont generalny silnika i motorek ci będzie śmigał kilka lat.
Jeżeli dzwoni, to może pierścienie do wymiany ? CO to znaczy kantuje ? Jeżeli ociera, to raczej do krzywy korbowód.
Klapka jest może fajna, można kupić nie drogo ale dzwoni w trakcie jazdy[wiem z własnego doświadczenia] zdecydowanie lepsze moim zdaniem będzie zamontowanie kolanka takiego jak w kominie t-25
Iskra szeroka na 1,5cm i długa na około 1cm. Normalnie kurtyna ognia. Mało widziałeś. Układ zapłonowy typu TCI potrafi dać iskrę na długość kilku centymetrów. Przeciętny CDI daje iskrę na długość 2 cm. Problemy z przebiciami przewodów WN najczęściej zaczynają od nieprawidłowego przebiegu spalania — uboga mieszanka, wysokie ciśnienie w cylindrze,...
Ale o czym wy piszecie, gdyby miał za duży luz to by dzwoniły pierscienie, za mały to by widział że tłok przytarty. Podejrzewam że tłok założony na odwrót i haczy o kanały,
Ok, trochę pomęczyłem ten głośnik i mogę już coś więcej powiedzieć. Przy naciskaniu delikatnym na ten pierścień nic nie szura, nic nie dzwoni, nie widać nic pomiędzy pierścieniem a kopułką, natomiast jestem na 100% pewny, że brzęczenie pochodzi z uderzania pierścienia o kopułkę, dodatkowo kiedy w czasie gry głośnika przytrzymam delikatnie pierścień...
Jak jeździłeś już na półsyntetyku to szkoda kasy na lanie syntetyku, takie moje zdanie ale próbować możesz. Jeżeli silnik jest złom a syntetyk go wyczyści to zacznie Ci dzwonić z powodu luzów w silniku, jeżeli jest w dobrej kondycji a masz tylko zapieczone pierścienie to wypłucze spod nich syf i powinno być widać poprawę. Jeżeli masz powycierane prowadnice...
Pytałeś Do legry dzwoniłem 600zł za dorobienie jednego tłoka co wychodzi mi 1200 zł do tego nie licze szlifu cylindrów i dorobienie pierścieni Do tego gościa z Bystrzycy dzwoniłem,tłoki jedynie na ebayu,też ebay obskoczyłem popytałem i nikt nie ma,wszystko jest cylindry,zawory,płyty zaworowe,wały tylko tych tłoków jeb nie ma haha Zadzwonie jeszcze...
Witam forumowiczów. Mam problem z moim skuterem Aprilia Amico 50 chociaż założony cylinder 70 a mianowicie. Ogólnie kupiony około 3 miiesiące temu porzedni właściciel powiedział, że pasowało by wymienić pierścienie bo dzwonią. Nic z tym nie robiłem no i wystrzelił zamek z tłoka (jak się póżniej okazało) Ok rozebrałem kupiłem nowy tłok i pierścienie...
Do wymiany gum cylindra trzeba odkręcić głowicę, ale ich plastyfikacja ze starości i luz w żeberkach cylindra praktycznie nie mają wpływu na hałas silnika. Dzwonienie jest spowodowane głównie zbyt grubymi pierścieniami w tłokach standardowych i luzami w układzie korbowo-tłokowym. Głośność pracy zależy też od kilku innych powodów, m.in. kąt wyprzedzenia...
Dzięki wielkie, dzwoniłem do serwisanta wczoraj i powiedział, że cały zawór do wymiany koszt z robocizną 420 zł. edit: Dzwoniłem dziś i powiedział mi, że do tego zaworu nie ma zestawu naprawczego bo uszczelnienie jest na wprasowanym pierścieniu... Będzie dziś to zobaczę jak zdemontuje zawór czy faktycznie nie da się nic zrobić.
Był lany syntetyk z castrola, ale sam jeszcze nie wymieniłem od zakupu więc jakiś 700km. Teraz dolalem mu lotos bo tylko taki miałem w sklepie. Wycieku brak. A jaki olej mu zalałeś? Znalazłem taką wypowiedz Po rozebraniu silnika ukazała się przyczyna nadmiernego spalania oleju.Mianowicie pierścienie olejowe trzyczęściowe,tak...
Los_sandalos: Zabezpieczenia na fazach to 2xB16 elek555 Grzałki łączą się z układem przez dwa mosiężne pierścienie z węglowymi szczotkami. Coś tam musi obracać się, powoli ale jednak i pewnie iskrzenie jest nieuniknione. Chłodzenie to płaskownik alu 120x80x10. Jest ciepły ale nie gorący. Reguletor pracuje na ok. 50% Mam teraz na anodach warystor 630V...
Ok, ale jak to "docieranie" ma przebiegać i jaki to ma związek ze sposobem docierania silnika jako całości. Uważam że demonizujesz te przedmuchy. Większy problem jest na styku pierścienia i cylindra. Tam występuje uszczelnienie ruchowe a w parze tłok-pierścień praktycznie statyczne. Mało tego odkształcenia cieplne cylindra "poszatkowanego" jeszcze kanałami...
Dostałam inna poradę, że nalezy specjalnym kluczem przekręcić sam ten pierścień z narysowana skalą i po to mogą być te dwie przerwy. Jeżeli się nie uda dzwonię do Spółdzielni... Dokładnie to trzeba zrobić. Po przestawieniu na "8" proponowałbym jeszcze złapać trzpień kombinerkami i poszarpać nim z wyczuciem, wpychając do środka i wyciągając. Niewiele...
Motorek nie dawno kupiłem , poprzedni właściciel nic nie robił przy silniku i miał go krótko . Możliwe że tłok cylinder pierścienie są fabryczne , przebieg 8000 km .
w momencie zwiększania obrotów mam wrażenie że trochę za wolno na nie wchodzi. Cytat z netu: "...> Gdy wyprzedzenie jest zbyt duże, to spalenie mieszanki następuje przed ustawieniem się tłoka w górnej pozycji. Powoduje to zmniejszenie mocy oraz przeciążenie układu korbowego. > Gdy wyprzedzenie jest za małe to spalenie mieszanki następuje po przejściu...
Jeżeli pierścienie nie mają luzu poosiowego w rowkach tłoków to nic się nie stanie. Jeżeli jest luz to silnik bedzie palił olej, bo pierscienie bądą go "pompowały" do komory spalania. Wbrew powszechnemu mniemaniu tłok nie uszczelnia krawędzią boczną, a uszczelniają pierścienie, jeżeli nie słychać tłoków (głuche uderzenia w połowie kadłuba) to można...
Szukałem ,ale nigdzie nie znalazłem...Ogólnie to zależy mi na czasie bo umówiłem się na naprawę silnika ,chodzi o duże spalanie oleju tfsi...czyli wymiana na poprawione tłoki z pierścieniami ,a przy rozbiórce silnika mechanik dzwonił do mnie ,że mam klejony blok w dwóch czy tam trzech miejscach i pewnie auto miało jakaś poważniejszą przygodę. Doradził...
Panowie Witam ponownie. Mam kilka ciekawych wieści! Otóż zakupiłem nowy gaźnik 16n3-5 (taki jaki miałem) wykonany przez MZA. Po założeniu simsonek odpalił. Z iskrą problemy się już skończyły. Jest wszystko w porządku łożysk nie zmieniałem ani uszczelniaczy. Simson chodzi normalnie na biegu jałowym mimo wyczuwalnego luzu na łożyskach. Założyłem nowy...
Dawniej robiłem to sam, teraz robi mi zewnętrzna firma. 40 zł od wirnika (przewinięcie, nowe pierścienie, wyważenie) . Klient dostaje zregenerowany, stary zostawia. Uzbiera się 20, dzwonię, przyjeżdża, zostawa mi zrobione, stare bierze, inkasuje 8 stówek. Za 20 płacę tyle co ty za 6.
Dzwonienie w cylindrze znamionuje zapieczenie pierścieni tłokowych. Tłok obija się o gładz cylindra. Spada moc i uruchomienie silnika jest niemożliwe. Pociągając za linkę rozruchową pod ciężarem sprzętu wyciąga się w całości. U mnie w kosie pierścień się zapiekł, bo użyłem do sporządzenia mieszanki paliwowej taniego oleju Husq-Oil, produkowanego przez...
Kurde akurat ją zkręciłem:/ Co do pierścieni to są w 2 miejscach ryśniete tak jak tłok. Dzwoniłem do serwisu Stihla i tak na oko mi powiedzieli 300zl cylinder tłok +100zl robota +...jeszcze jakieś części korbowód czy co...i około 500-600zl za to powiedzieli. No więc serwis odpada. Żeby to sam tłok + cylinder 300zl i z robota to mogę się zastanowić ale...
Kiedy ja byłem "na miejscu" to mimo, że iskra była to silnik nie odpalał. Ale osobiście nie pchałem tego auta. Po prostu w przypadku wystąpienia problemów sprawdzałem wszystko po kolei i w końcu auto odpalało; wykręcałem świece-iskra była, sprawdzałem ustawienie zapłonu-było ok, zdejmowałem przelew z gaźnika-paliwo tryskało. Jedyna anomalia to dla mnie...
No właśnie nie mam pewności co do cylindra i pierścieni bo nie rozbierałem aż tak tego silnika, po dopaleniu silniczek pracuje wręcz idealnie nic nie stuka nic nie dzwoni, nie dymi, świeca ma ładny kolor. Jest to silnik kupiony w tamtym roku naprawdę mało pracował. Myślisz że już się mogły pierścienie i cylinder posypać?
Dzwoniące pierścienie to pierwsze słyszę. Za wczesny zapłon i lub za uboga mieszanka, złe paliwo ( za niska liczba oktanowa).
identyczne objawy dają mocno zużyte lub popękane pierścienie , przez które dostaje się olej do komory spalania i wtedy auto kopci na biało. tłoki "dzwonią" o cylindry stąd głośna praca. Sprawdź ciśnienie w cylindrach
A może jest wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym ??? albo wypalił się pierścień uszczelniający między rurą a kolektorem???
Jak dzieci... Posiadam tylko nowe pierścienie ABS. Jeżeli chcesz dostać jakiś tam pierścień 29 zębów, to coś Ci wyślę, ale jak chcesz mieć pierścień pasujący idealnie do Twojego auta to muszę mieć pomierzony bardzo dokładnie a zwłaszcza tą średnice wewnętrzną do 0.1mm! Dzwoń juto to pogadamy. Pozdrawiam.
Może to pierścienie ale niech się jeszcze ktoś wypowie bardziej doświadczony. Ewentualnie dekompresor na wałku rozrządu. Np. w hondzie nx650 dekompresor mocno dzwoni i nie jest to powód do niepokoju. Ten typ tak ma i trzeba się przyzwyczaić ewentualnie kupić nowy wałek rozrządu.
Bez przesady. Tłok od SHL to cofanie się w rozwoju. Stop K12, grube pierścienie i jakość Almotu... Żeby to jeździło, potrzebny jest tłok ze stopu K20 aby długo pojeździł, zmniejszonej średnicy na denku (stożkowość) aby nie zatarł się przy pierwszym dodaniu gazu i z pierścieniami o grubości 1.5 mm aby "dzwonienie" nie odcinało przy 6000-7000 RPM. Jeśli...
(at)wojtaz132 A może jak się nagrzeje to spalania stukowego dostaje i to nie tłok szura a "nakrętki dzwonią". Świecę masz z odpowiednią wartością cieplną?
A więc sprawa tego nieszczęsnego "pierścionka" wygląda tak, dzwoniłem do ośmiu sklepów w tym "INTERCARS" "AUTOLAND" Wszędzie taka sama odpowiedź, te pierścienie nie występują oddzielnie, tylko z przegóbem! Mało tego, przegób jest nie wymienny i jest w sprzedaży TYLKO! z półosią! Koszt 450zł. Mam prośbę do wszystkich, jeśli ktoś posiada to co potrzebuje,czyli...
Witam Mam poważny problem z skuterem kymco agility 50 4t przebieg 16200km coś mi dzwoni w dole silnika. Tak mnw od 55km/h zaczyna się takie mocne dzwonienie i wibracje, przy niższych prędkościach podzwania aby delikatnie, chyba że jest bardzo dziurawa droga. Silnik jest w serii nawet nie był jeszcze rozbierany prawdopodobnie, jedyne co przy nim wymieniałem...
UPS to już by była armata do zabicia muchy - pewnie wystarczy porządny zasilacz z eliminacją zakłóceń. A swoją drogą te silniki też warto posprawdzać, bo jak szczotki iskrzą, to wypala się pierścień komutatora - szczotki w miarę łatwo się wymienia, a pierścień raczej nie, to może kosztować kupno nowego silnika...
Dzisiaj odkręciłem pokrywę sprężarki i wniosek taki, że panewki są do wymiany na 100%, myślę, że pierścienie też i oczywiście uszczelki. Dzwoniłem do Serwisu firmy Kup...czyk w Niepołomicach i posiadają wszystkie części do tej sprężarki. Na razie nie biorę się za remont ponieważ brak funduszy ale myślę, że w zimie wezmę się za nią. Ceny części: - pierścienie...
dzięki wam bardzo dziś okazało sie że silnik jest do remontu małego coś grzechocze i to prawdopodobnie nie alternator ;/ napisze wam co i jak jak więcej się dowiem. Mechanik bez rozbierania stawia na pierścienie na tłokach Dodano po 3 dzwonił mechanik powiedział że silnik jest ok tylko trzeba ustawić zawory i ogólnie go wyregulować...
Lepszego tłoka nie kupisz. Można zapobiec puchnięciu tłoka poprzez podtoczenie górnej części. Minimalny stożek o średnicy 0.1 mm mniejszej od średnicy nominalnej na wysokości ok. 20 mm od górnej krawędzi tłoka tak, aby średnica tłoka pod pierścieniami była co najmniej 0.05 mm mniejsza od nominalnej. Silnik może trochę bardziej dzwonić, ale wtedy zapominasz...
A w druga stronę aby opóźnić zwalnianie, przekaźnik miał pierścień miedziany. Aby uzyskać sekundę to miał wielkość połowy przekaźnika. Było to używane w przekaźnikach "seryjnych". Teraz "wkładek" z miedzi używa się w przekaźnikach na 230VAC. Warto przypomnieć, że charakterystyka działania przekaźnika zależała od tego czy pierścień miedziany był przy...
No mógłby dać znać, hehe. Właśnie się zorientowałem że mam w CorsieC 2001rok silnik Z10XEP, bynajmniej po obudowie przepustnicy (gazu sobie pod maską manualnie nie dodam i z KW wychodzi prawie te 60KM, nie wiem w jakim miejscu jest oznaczenie silnika). Silnik brak ciśnienia na jednym cylindrze, tłok w nim pracuje, reszta w normie, z opisu bardziej zorientowanych...
Witam ,przerabiałem ten temat ale nie miałem żadnych problemów.Schemat raczej będzie trudno dostać.Trzeba po prostu starać się zapamiętać podcczas demontażu.Szlif musi ktoś zrobić pod wymiar tłoków nadwymiarowych a jeśli takich nie dostaniesz,a stare są w miarę dobre to cylindry się tulejuje pierścienie pasuje nowe,można podebraćod innego silnika.Ja...
uszczelka powoduje że pierscien ozdobny ma się na czym trzymać., mniej drgań, pierscień nie będzie dzwonił przy basie. Taką uszczelke mają na koszu wszystkie alphardy, 888 dibelski, i chyba nawet estradowe stx, to taka pianka do okoła głośnika
Mierzyliśmy normalnie przyzadem z wskaźnikiem każdy cylinder , próbowaliśmy tydzień temu komputerem silnik rozgrzany komp podłączony i w trakcie testu zanim zacznie kręcić coś przerywało i tak chyba z 7 razy nie mogliśmy skończyć testu aż odpuściliśmy. No nie ma siły skoro wszystkie tuleje i pierścienie wymienione na każdym cdlindrze pomiar 35-36 a...
Przedzwoniłem dzisiaj do pomu powiedzieli że mają pierścienie na 1 szlif, lecz na miejscu okazało się że idą tam pierścienie trochę szersze jak normalne, są 2 rodzaje pierścieni na 1 szlif normalne i szersze ja niestety mam te szersze :( no i nie mają takich. W agromie pytałem są lecz tylko nominalne. :D Do pomu mam dzwonić koło środy wtedy będą wiedzieć...
Witam. Mam BMW 520d E61 z pneumatycznym tylnym zawieszeniem. Niestety od jakiegoś czasu kompresor nie wydala, z powodu zużytych pierścieni. Obecnie podnoszę oś przez komputer i wyłączam system, przez co nie wyskakują mi błędy a oś nie opada. Jadnak w ten sposób niema automatycznej regulacji i przy załadowaniu musiałbym znowu korygować wysokość. Ta procedura...
Zestaw MZA to nic innego jak zwykły cylinder Almot z wygrawerowanym u góry napisem "SIMSON", z tłokiem MZA (obecnie z logiem ML) choć Niemcy twierdzą że tłok to Almot. Taki sam jak gdybyś kupił u nas zwykły cylinder Almot z tłokiem MZA. Generalnie cylindry Almota są gorszej jakości niż oryginał DDR i przed montażem wymagają dużo poprawek. M.in. splanowania...
Witam !!! W tym przypadku przejżałbym jeszcze raz rozrząd , bo tak jak kolega wyżej mówił może napinacz ! Jak będzie wszystko wporządku , to i tak trzeba rozbierać silnik i stwierdzić czy popychacze czy tłoki , ważne jaki charakter mają stuki metaliczne czy raczej głuche ? Jak stuki są tylko w pewnym zakresie obrotów to raczej pierścienie ( stuk bardziej...
Witam. Potrzebuję pomocy. Mam ekspres Jura d60. Ostatnio w ociekaczu znalazłem pęknięty pierścień zabezpieczający. Nie wiem czy dobrze to nazywam. Nie wiem ile kaw zrobiłem zanim znalazłem tą część. Dzwoniłem do serwisu w Lublinie, dostałem termin za miesiąc! Czy to ważna część? Skąd mogło to wypaść? (Tylko błagam, nie piszcie że z ekspresu). Czy można...
Przepraszam dopiero co zauważyłem ze tu się można pytać tylko o elektrykę/elektronikę samochodową. Nie wiem czy bierze od panewek ale raczej od pierścieni on tylko mówił ze panewki sa zjechane (może cos pokręciłem). Oleju w układzie chłodzenia nie było. No to cie zaskoczę zadzwoń do sklepu jakiegoś forda i się spytaj o pierścienie do zeteca tego co...
Może tak być. Spalinami też bardziej czuć w pomieszczeniu, którym on stoi, chodź wydech jest tak samo skierowany jak wcześniej, a rurka łącząca kopułkę w filtrem powietrza była tak dziwnie brudna (zasmolona?). Jaka powinna być kompresja w tym silniku i czy nie wystarczy wymiana tylko zaworów? Chodzi ładnie, cicho, nie rzęzi, nie dzwoni, tak wydaje mi...
Jest też możliwość że poszła uszczelka pod jedną z głowic i pcha ciśnienie w kanał spływu oleju. Ale ta teza jest mocno naciągana. Tak naciągana, że aż nie realna. Uszczelkę wywala na bok - tzn. pomiędzy cylindry, tam gdzie płaszczyzna docisku jest najmniejsza. Słaba kompresja, jeśli dodatkowo pluje olejem z tłumika to jeszcze wydarte prowadnice zaworów....
Witam no więc blok odebrałem cylindry zostały wyhonowane (wygładzone jak powiedział pan z warsztatu) faktycznie na cylindrach została naniesiona tak siatka z rys :) rdza jaka była zeszła... taka przyjemność 150zł i teraz zacznie się przezbrajanie bloku... mam pytanie jak to zrobie to jaki olej wlać do silnika do tej pory jeździłem na 10W40 i ogólnie...
może mi ktos powie gdzie kupic te cewki mam na warsztacie 5 TV z uszkodzonymi cewkami kinole są z grubymi szyjkami a oporność maja 3.5/13 om oczywiście oporność około bo są zwęglone. Dzwoniłem do Ursusa tam regenerują kinole ale obiecali i tyle z tego obiecanego.
witam mam nna sprzedaż piłe spalinową stihl ms 170 za 250zł piła została kupiona rozebrana ja ją umyłem całą założyłem nowy tłok cylinder pierścienie łożyska na wale i zimeringi na wale piłę żłożyłem do kupy i odpaliła i śmiga jeżeli ujest ktoś zainteresowany kupnem to dzwonić na numer 796177796 pozdrawiam
Olej ja polecam -- 15W40 Najlepiej by było gdyby zakazali produkowania "zwykłego minerała". Nie rozumiem, dlaczego tak bardzo oleje mineralne są opluwane w tym kraju. Bo to śmieć najgorszy. Żadne parametry tych popłuczyn nie są godne uwagi - no może opałowa. Pierwsza niezauważalna wada, to szybkie starzenie, potem jest już tylko gorzej. Właściwości...
Witam zainteresowanych. Miałem ten sam problem z moja 700 i co się okazało to mechanizm różnicowy /tryby zwane korony/ niestety trzeba wymienić skrzynie na jakąś używkę albo pobawić się w wymianę podkładek mosiężnych na nowe tylko ten zabieg musi być bardzo dokładnie wykonany i we własnym zakresie się tego nie zrobi :-((((( . To jest na 1000% ta przyczyna...
Na poniedziałek jestem umówiony do mechanika, panewek nie robił przy kapitalce bo dzwoniłem do niego ale mówił ze raczej nie powinny walić( robione było: pierścienie, regeneracja głowicy szklanki, no i wszytskie uszczelki) olej przestał znikać, powiem tak, juz spory czas tak jeżdżę, dwa miesące albo i dłużej, bo może wcześniej na to nie zwracałem uwagi...
Witam, Od miesiąca jestem posiadaczem skuterka ROUTER DELUXE 50 4T, konstrukcja ta sama co Router Bassa, Quest, Toros F16 i wiele innych na silniku 139 QMB. Skuter teraz ma przebieg 187 km, czyli jest nowy, kupiony w sklepie internetowym na gwarancji. Mniej więcej od jakichś 30 km pojawił się dziwny objaw. Na zimnym rusza z kopyta, wraz z rozgrzewaniem...
W taki sposób to nigdy tego nie naprawisz, prosimy o zdjęcia, a Ty ciągle zadajesz pytania. Może jakaś wróżka odpowie. Jeżeli chodzi o ręczne sterowanie, aby ono działało, to i tak musi być sprawny regulator odśrodkowy. Gdzie Ty słyszysz dzwonienie, coś wali w silniku ja diabli. Przyczyn może być kilka, luz na korbowodzie, ułożyskowanie wału, wytarty...
Witam, nabyłem taki sprzęt jak w tytule i mam pytnie do kogoś kto może też używa takiej pilarki. Problem w tym, że po kilku minutach po odpaleniu coś zaczęło w niej "dzwonić" na mój słuch wynika, że moga to być pierścienie. Zaznaczam, że nic nie ciąłem. Ponieważ mam serwis blisko to do niego pobiegłem, facet obejrzał, posłuchał i kazał mi ją wymienić,...
Wygląda na to, ze wszystkie przekaźniki są typu A, co najwyżej pochodzą z różnych fabryk i różnych systemów. Należy pamiętać, ze w centralach Siemensa przekaźniki płaskie zaczęto stosować dopiero w połowie lat 30tych, poprzednio stosowane przekaźniki A o nieco mniejszych gabarytach. Sporo starszego sprzętu stosownego jeszcze niedawno na sieciach PKP...
Właśnie dziś po godzinie 17 mam dzwonić do pewnego Pana w tej sprawie, powinien coś doradzić. Dzięki🤙 Dodano po 55 (at)teskot żeby nie zakładać nowego tematu: chcę wymienić jeszcze tę uszczelkę tłoka zaparzacza. W tym celu muszę odkleić gór plastikowy pierścień z góry żeby dostać się do uszczelki i potem przykleić go spowrotem? https://obrazki.elektroda.pl/3747835000_...
Zamiast tych śmiesznych gaźników rozglądnął byś się za jakimś dellorto ze skutera 12mm. Innych części niż almot raczej nie dostaniesz. Cylinder oryginalny do szlifu nie trudno raczej znaleźć, wał korbowy zostawił bym z łożyskiem igiełkowym (ten nowszy). Tłok można dopasować ze skutera (na allegro masz tłoki po 20-30zł są 10x lepsze jak te oryginalne....
Witam. Co prawda nie próbowałem wzbudzić silnika krótkozwartego z np. akumulatora, ale wykonywałem automatykę do elektrowni wodnej w której trójfazowy silnik asynchroniczny pracował jako prądnica. Odbywało się to tak: silnik był napędzany wodą poprzez turbinę, gdy osiągnął prędkość nieco większą niż prędkość synchroniczna wówczas automatyka załączała...
Witam! Zakupię większość części do kolumn unitra ZG 40C. Interesują mnie następujące rzezy: -maskownice -pierścienie -wszytskie głośniki -tubki do wysokotonowego Proszę pisać na gg6884318 bądź dzwonić 501344838. Napewno się dogadamy. Pozdrawiam!
W zasadzie mechanik dzwonił i sprawdzali ciśnienie - 1 i 4 cylinder mają prawie 10 (nie wiem czego barów?) taką wartość podał i ogl że niskie jest. Powiedział że trzeba bedzie rozmontować cały blok, głowice i pierścienie i ew. naprawić lub żebym szukał nowego silnika .
Ma teraz lepszą kompresję to trudniej obrócić wał. Przyczyna może być w rozruszniku, przewodach akumulatorze. Tulejki szczotki itd. Jak już odpali to ma moc i nie dzwoni przy przeciążeniu (na ciepłym silniku) ? To by oznaczało za wczesny zapłon i trudności z rozruchem są wtedy zrozumiałe. Czy czujnik jest kompatybilny nie wiem, po co wymieniać jak stary...
Przerabiałem dwukrotnie podobny problem w tym silniku. Odgłos wskazywał na łańcuch, ale jednocześnie był jakiś dziwny, takie metaliczne dzwonienie. Kłopot nie był po stronie łańcucha, tylko wałków rozrządu. Dokładnie wszystkich czterech. Jest tam problem z "kompensatorami" luzu międzyzębnego na kołach zębatych wałków. Po prostu podkładka oporowa spinająca...
właśnie dzwoniłem do mechanika i mówi że sprawdził pompę paliwa i że jest ok a jeśli chodzi o tą mase to do tych kabli co są są podpięte do wtryskiwacza są jeszcze wpięte kable od gazu tylko że ja nie jeździłem na gazie bo nie działał znaczy raz sie załączał raz nie wiec jeździłem tylko na paliwie. i pytanie czy to nie robi ten gaz
Gdyby ktoś wynalazł P.M to już dawno byłby najbogatszym człowiekiem na świecie a duże koncerny pracowały by tylko nad taką technologia. Na dzień dzisiejszy jest tylko dużo projektów, dużo szumu ale jak przyjdzie co do czego to Einstein pokazuje swoja wyższość. Gdyby ktoś takie coś wynalazł po paru godzinach był by martwy jak i wszyscy do których dzwonił...
Witam jak w temacie. Po rozgrzaniu pożądnym quada silnik traci na mocy, może nie jakoś mocno znacząco ale odczuwalnie. Dodatkowo po rozgrzaniu gorzej pali, trzeba dodać gazu żeby odpalił i słychać dzwonienie z cylindra tak jak przy dużym luzie zaworowym. Zawory są ustawione książkowo tak jak zaleca producent czyli ssący 0.10mm wydech 0.22mm. Raczej...
Witam, pompa padła, zmieniłem, przy demontażu popękał pierścień mocujący pombę do zbiornika (już miał pęknięcia po wcześniejszych demontażach/montażach), w każdym razie kupiłem nowy w ASO (akurat potrzebowałem na szybko i tylko oni mieli), oryginalnie zapakowany w torebkę z logo Fiata. Nie jestem w stanie go poprawnie zakręcić ... tzn. za każdym razem...
Silnik do La 300 w tym roku mi jakiś chłopak robił, wymiana pierścieni (podobno od jakiegoś silnika Kuboty) i docieranie zaworów. Gaźnik sam adoptowalem bo stary prychać i i strzelać. Jak masz ten sam silnik to gaźnik załóż na te 2sposoby . Albo rozwierc kruciec (kolano) albo rozwierc mocowania gaźnika . Bo pomiędzy kolanem (oryginalnym) a gaźnikiem...
Czyli ogólnie obsługa dość skomplikowana . dzwoniłem do krakowa i rozmawiałem z kimś kto kiedyś przy tym robił bo firma już od dawna nie istnieje Co do kompletności urzadzenia to pokrywkę na obiektyw mam (z kratką i taką białą półprzeźroczysta membraną na mosiężnym pierścieniu) Podczas rozmowy dowiedziałem się że schemat do tego urządzenia raczej nie...
Dołączę się do tematu z innym pytanie bo nie ma sensu chyba zakładać nowego tematu. W zeszłym sezonie ostatnie koszenie zakończyło się bardzo nieprzyjemnie, najpierw kosa zgasła, odpaliłem jeszcze raz ale po chwili zaczęło coś solidnie w niej napier.... dzwonić ale nie gasła, sam ją zgasiłem, po chwili znowu odpaliłem i znowu na początku normalnie chodziła...
zrobiłem więc remont: głowica do planowania, nowe uszczelniacze zaworowe, W jakim stanie były prowadnice zaworowe ? Głowica robiona w profesjonalnym zakładzie zapłaciłem 700 zł, fachowiec przy oddawaniu stwierdził, że nie było nią większych problemów. Dzwoniłem do nich po remoncie, że problem nie zniknął, potwierdzili kompleksowy przegląd głowicy i...
Po pewnej nieobecności melduję się ponownie. Zdobyłem: 2 zwrotnice od ZG40C/9 (cewki nawijane grubszym drutem, kondensatory foliowe, brak C5 i regulator tonów wysokich całkowicie odłącza głośnik), 2 GDWK 9/40 (co ciekawe jeden ma magnes z nadrukiem GDWT 9/70/1, ale jest identyczny) oraz 2 GDN 25/40/1. Niestety GDNy mają porwane membrany (zawieszenia...
Nie zgadzaj się na naprawę samej głowicy, jeśli ją zrobisz na "tip-top" a pierścienie zostawisz stare, może być bardzo znaczny wzrost konsumpcji oleju przez silnik. Dzwoniłem do mechanika i twierdzi, że to nie prawda, a wyremontował już sporo silników, w tym samą tylko górę i te silniki maja się bdb. Jego zdaniem jeśli pierścienie są ok (a zrobił testy...
Powiem tak - Kolega Mo$ue wie, że dzwoni, tylko nie wie, w którym kościele. Oczywistym faktem jest, że drugorzędnym zadaniem oleju jest odprowadzanie ciepła z powierzchni roboczych. Tego czynnika zabraknie, kiedy poziom oleju będzie tak niski, że smok pompy nie będzie w stanie go zassać. Wtedy również zabraknie smarowania i droga do zatarcia silnika...
dzwonią zawory slican dzwonią telefony żeliwne pierścienie
schemat rozruchu mondeo usterka silnik filtr zasilania buczenie
unitra merkury merkury schemat
Visteon 281077 (Renault R & GO) 32-Pin Connector Pinout, CAN Bus, Speaker Wiring, Security Pairing Reset pralki Siemens Siwamat 9123 – procedura miękka, twarda i serwisowa, kasowanie błędów