Jeżeli nie dostaniesz w sklepie, to jest firma, dorabiająca pierścienie. http://www.tomring.pl/ Wypełniasz formularz, jest na stronie, dostajesz majla z wyceną, potwierdzasz, i za trzy dni masz pierścienie w domu. Wysyłka, za pobraniem. Zamawiam bardzo często, szczególnie do rożnych zabytków, wiec pierścienie nietypowe. Cena niewielka, kilkanaście złotych...
Nie pierścień dolny i górny są takie same zwróć tylko uwagę którą stroną je zakładasz, z jednej strony się zamykają z drugiej maja wyżłobienie na klin. Mam nadzieje że zamówiłeś pierścienie do odpowiedniego rozmiaru cylindra i tłoka? ;)
Czy dobrze myślę iż należy dwa pierścienie założyć wgłębieniem do dołu tłoka? Tak.
Jakbyś mógł, podaj oznaczenie silnika (średnicę cylindra), nazwę lub kod producenta (chińczyka fabryki) oraz zdjęcie tłoka w całości. Moim zdaniem pierścień jest dobrze założony, a odwrócenie go niewiele zmieni. Kombinowanie z doszczelnieniem silnika, żeby zużywał mniej oleju może okazać się bardziej szkodliwe. Poza tym silnik wolnossący pracujący z...
Problem to dobrać właściwe pierścienie tłokowe do wstawionych tulei ,
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opi...
Mi to wygląda na pierścienie tłokowe przy takim spalaniu oleju
Zostaw tak jak jest, te silniki nie biorą tego oleju aż tyle, żeby wymiana pierścieni zrekompensowała konieczność dolewania. A trzy częściowy pierścień wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8629067900_1...
Pod dolny.
a na opakowaniu pierścieni nie masz narysowane który gdzie?
Przyjąć można że do 0,5 jest ok. przy 0,8 już może być nieciekawie- ogólnie wszystko zależy od średnicy pierścienia.
Ile lat ma kosiarka. Jeżeli przez pół godziny pracuje poprawnie to powodem tego stanu mogą być zużyte pierścienie tłokowe, szczególnie jeżeli bierze olej lub kopci z tłumika Po nagrzaniu traci kompresję Można też wymienić świecę zapłonową
Napisami do góry
Koledzy, może ktoś ma jaki sposób na zapieczone pierścienie tłokowe . Passat 1.8 benz/gaz rano jak odpalę to bardzo zadymi. Ktoś mi radził wyjąć świece i na noc zalać tłoki WD40. Mam ten car od 4 lat ale to się od jakiegoś czasu zaczęło. Przebieg 200tyś . Myśle że wpływ ma że ostanie wymiany oleju były na Lotos i się zapiekły, poprzednio stosowałem...
Uszczelka pod głowicą to słaby punkt tego silnika, trzeba jeszcze sprawdzić wałek rozrządu i łańcuszek. Silnik prosty i tani w naprawie tak że warto go wyciągnąć i całego rozebrać przy okazji wymienić pierścienie tłokowe.
Witam, kolego odwrotnie, jasny pierścień ma iść pierwszy.
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
A pierścienie tłokowe mam nadzieje dobiorę z jakiejś osobówki, najwyżej lekko się podszlifuje na zamkach- płacić za oryginały 40-60 zł to bezsens. Może już dość tych bzdur.
To bardzo zły objaw. powodów może być kilka: któraś świeca nie ma iskry i mieszanka dostaje się do miski olejowej poprzez nadmierny luz na pierścieniach tłokowych (spadek mocy silnika, powiększający się stan oleju.
Można to sprawdzić czy tłok jest założony właściwie,odkrecić tłumik i zobaczyć czy zamek pierścienia tłokowego nie jest czasem widoczny w oknie wydechowym, jak jest tam widoczny to jest to błąd, obrócony o 180°,przeważnie na tłoku na gòrze wybita jest strzałka i powinna ona wskazywać okno wydechowe przy prawidłowym montażu.
Nieszczelne zaworki lub układ tłok-cylinder-pierścienie tłokowe. Zawory odcinające masz otwarte?
Pierścienie tłokowe są znormalizowane, mierzysz średnicę tłoka i grubość pierścienia (FS 220 ma pierścienie 38 x 1,5 mm) i kupujesz je w każdym serwisie. Zapytaj o filtr w tym sklepie. http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,... lub tu http://www.lasiogrod.pl/index.php?cPath=...
Zapytaj tutaj: https://www.krysiak.pl/czesci/
Witam szukam cześć do silnika suffolk 75g14. stary angielski silnik od briggs&stratton. korpus odlany żeliwny i szukam do tego silnika pierścieni tłokowych i tłoka. w celu odrestaurowania tego silnika mam tłok orginalny ale jest wyrobiony na pierścieniu pierwszym ciśnieniowym. oraz pierścieni ale sa bardzo wytarte i pobiera olej. szukam bo może ktoś...
Nikt ci nie odpowie, bez pomiarów, żadnych szczypiec nie potrzeba da rade bez nich, potrzebny szczelinomierz, ale nie wiadomo czy np cylindry nie są zuzyte trzeba zmierzyc średnicówka
Obowiązkowo wymień pierścienie oporowe wału korbowego do montażu nadają się tylko oryginalne zrobione przez BIMET Gdańsk, nie zakładaj azjatyckich podróbek. Do sprawdzenia pompa oleju jak ma luzy to też do wymiany. Warto przy takim demontażu wymienić pierścienie tłokowe, oryginał to PRIMA Łódź. Silnik zalewamy olejem 20W50. Jaki masz uszczelniacz z...
Jest mniej więcej tak jak napisałeś. Trzeba nalać oleju troszeczkę (15-20ml) tak aby rozpłynął się po ściankach cylindra i spłynął na pierścienie tłokowe a nie wpadł do komory w tłoku. Czekasz jakieś 5 minut i kręcisz rozrusznikiem (odłącz zasilanie żeby silnik nie odpalił), i spisujesz pomiary. Jeżeli poprawa po dolaniu oleju będzie słaba w porównaniu...
Suwmiarka w dłoń i pomierz wszystkie rozmiary. Napisz do Tomring lub innej firmy produkującej pierścienie na zamówienie. Zrobią i wyślą je w ciągu kilku dni, jakość wg mnie b dobra ;) Nie żebym reklamował czy coś, ale ja w ten sposób do silniczka w motocyklu zamawiałem. Koszt wykonania tych pierścieni nie jest duży.
Kupiłem nowy wał i tłok z pierścieniami.
Nie jest słaby nawet gdy się dobrze rozgrzeje. Cylinder nie wiem w jakim stanie. Ten co zmienił pierścienie mówił że ładnie wygląda w środku ciśnienie też niby miał. Z silnika wychodzi regulator obrotów może z tamtad cieknie . Nie rozbierałem nigdy więc nie wiem czy to możliwe
Uszkodzone turbo lub pierścienie tłokowe, ale raczej turbo.
Trochę za dużo udzielam się w tym temacie ale pytania prowokują. Otóż po pierwsze jak wspomniał poprzednik nie wiemy co ostatecznie zastosowałeś nowe a co używane. Nie pochwaliłeś się. Ale wygląda, ze chyba tylko pierścienie tłokowe są nowe (pomijając nieznaczącą regenerację głowicy). A w takim przypadku to nie masz co docierać Obecnie to tylko zagadnienie...
.Witam Jakiś czas temu wymieniałem pompkę olejową ponieważ jakiś mały element dostał się do środka tej pompy i pracując między trybami w pompie a obudową zrobił dziurę pomiędzy trybami a obudową, wymieniłem pompkę ponieważ ciśnienie uciekało przez tą wyrobioną dziurkę w pompie i w silniku nie było ciśnienia oleju. Kupiłem nową pompkę wymieniłem i niby...
Może być zbyt bogata mieszanka tak jak kolega wyżej napisał ale to wtedy jest problem z czujnikami co wykaże komputer pewnie. Można wykręcić świece i zobaczyć jaki ma kolor jak czarny to mieszanka jest za bogata, jak szary to uboga. Prawidlowy kolor to beżowy, jasny brązowy. Silnik prawidłowo pracuje po rozgrzaniu, nie szarpie, równo pracuje? Ma prawidłowe...
Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
Może by i wyjął...Ale na pewno już z całymi pierścieniami nie włoży. Wlepić ostrzeżenie za pisanie bzdur ? Tłoki w dół dawały się wyjąć tylko w dwusuwach.
Witam odwiedzilem gazownika opowiedzialem o temacie pokazalem zdiecia nagaru nie mógł uierzyc że to od lubryfikaci mówi że powinno sie lac orginalny płyn [ FLASH LUBE ] lub [JLM ] . O plynie [ Valve Saver ] nie słyszał i może to być przyczyna ma sie coś dowiedzieć na ten temat a narazie powiedział żebe lubryfikacie zakrecic wiec ???
Nie uszczelniający. Byłem na tej stronie...
Świeca oczywiście wymieniona - szukam przyczyn. jeśli chodzi o wypalenie elektrod to po prostu zużycie naturalne świecy (reszta pewnie wygląda tak samo) nagar to oczywiście spalony olej i tu przyczyny zasadniczo dwie: ciągnie olej przez prowadnice zaworów (uszczelniacze i/lub wypracowane prowadnice), popękane/zużyte pierścienie tłokowe i tu pomiar...
hmm... a czy na pewno tłoki nie były/sa owalne ???? pierwsze stawiał bym ze mogłes załozyc odwrotnie pierścienie tłokowe (np.rowkiem do góry) ale wzrost ciśnienia po wlaniu oleju do cylindrów jest ZA duży.... co do ułozenia: pierwszy raz w zyciu spotkał bym sie z tym ze przy tak wielkiej roznicy cisnien silnik sie ułozył.... silnik sam składałes czy...
Jakie pierścienie tłokowe? W siłowniku Władimirca są stosowane zwykłe oringi wraz z pierścieniami plastikowymi ochronnymi. Robiłem remont takiego siłownika. Oryginalne oringi miały bieżnik jak w oponie, zostały wymienione na te ze zestawu. Pierścieni plastikowych nie ruszałem i zostawiłem stare. Fakt że pomiędzy oryginałami fabrycznymi a tymi z zestawu...
A jakiej firmy propnujecie pierścienie ?? bo mam do wyboru Polskie Niemieckie i Włoskie ?? prosze o szybką odpowiedż bo auto stoi rozebrane .
Oryginały GM można mieć poniżej 100zł np. z popularnego serwisu aukcyjnego. Nr Części GM 93742293
Nie znasz się nic a nic. Wymiana jest prosta. Ściągacz głowicę, miskę, korbowody. Ściągacz stare pierścienie, czyścisz rowki i zakładasz nowe. Montaż w odwrotnej kolejności. Tylko po co robić sobie niepotrzebną robotę. Starły się pierścienie to i cylinder zużyty, głowicą, wał.
Pierścienie tłokowe wymienione, Uważasz wymianę pierścieni za naprawę silnika? Założenie nowych pierścieni do zużytego cylindra tylko pogarsza sprawę. Silnik może spalać olej i stąd świeca może się kleić od nagaru.
Skoro to model to, po co pierścienie. Na CNC wtoczysz tłok razem z pierścieniami, w końcu to model.
Witam, wydaje mi sie, ze 'Maluch' 600cc mial wymiar nominalny 73 lub 73,5mm - to by mozna bylo poszukac uzywanego tloka od 600-tki z pierscieniami i powinny pasowac, wlasnie 'lekko uzywane' - ewentualnie mozna delikatnie podpilowac malym pilniczkiem 'na zamkach', zeby byla przerwa ze 2 - 3 'dychy' i powinno wszystko dzialac. Lub od podobnego silnika...
Nie prawda panie Jeżykowski, obaj nie macie racji. Cylinder jest zawsze najbardziej zużyty w DMP, dokładnie w miejscu gdzie znajdują się w tym położeniu pierścienie tłokowe - powód jest prosty - piłują go i pierścienie i płaszcz tłoka, dlatego w GMP masz zawsze ostry próg, a w DMP nie - zostaje "oszlifowany" na gładko przez tłok. Wystarczy przejść się...
Co powiecie na temat uszczelki po planowaniu bo słyszałem rożne opinie jedni mówią żeby dać taka sama inni ze grubsza?
Witam poszukuje pierscieni na orginalny tłok lecz nigdzie nie mogę znalesc sklepu który by prowadził sprzedaż Jak by ktoś znał taki sklep to proszę o linka
gotowało płyn wyrzucało korkiem chłodnice wymieniono była bardzo zakamieniona silnik pracował na wodzie
Witam wszystkich. Mam silnik Voyagera 3.8 rocznik 97 ,który kiedyś jeździł a obecnie stoi w garażu już dwa lata. Był po wymianie uszczelek pod głowicą i po pół roku wypaliła się komora silnika więc kupiłem samochód drugi z silnikiem 3.3. Głowice były w nim zrobione zawory po-docierane ,uszczelniacze wymienione, pokrywa rozrządu uszczelniona. Chciałbym...
Obdzwoniłem kilkanaście sklepów jak do tej pory, znalazłem jeden sklep który ma komplet na jeden tłok. Jeszcze dwa ;)
Witam wszystkich! Przeszukałem trochę postów lecz nic nie znalazłem pasującego do tego problemu. Jak w temacie silnik kubota z602 pochodzi z maszyny leśnej ale to nie ma znaczenia. Silnik jest znajomego, który opowiedział mi trochę o nim. Maszyna w lesie pracuje codziennie i nie wiem jak duży ma "przebieg" ale od pewnego czasu ubywało oleju w silniku(wycieków...
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi Tak jak wcześniej napisałem, silnik chodził bajecznie. Nigdy nie było problemów z odpaleniem. Co prawda maluszek nigdy nie widział zimy, ale był mimo wszystko w zimie odpalany (Stał w garażu murowanym nie ogrzewanym) I nigdy nie było problemu. Czy był rozgrzany, czy zamarznięty zawsze odpalał. Teoretycznie nie...
Podobny problem mieliśmy z uszczelnieniem siłownika w prasie do makulatury (ciśnienie robocze 20 MPa)- poszły pierścienie z tworzywa działające jak np. tłokowe w silniku. Dorobiliśmy tłok z brązu z rowkami na O-ringi o głębokości o 0,2 mm mniejszej niż grubość pierścienia, tłok miał luz rzędu 0,1 mm. Siłownik zapracował dwa razy i .... przepchnął O-ringi...
Witam ,jeżeli Masz trochę smykałki do mechaniki...dasz sobie radę-to wcale nie jest trudne !.Spuść stary olej ,wymontuj silnik z ramy .Myśle ,że w Twoim silniku trzeba by wymienić tzw:Simmeringi-pierścienie uszczelniające (na górnej stronie jest oznaczenie literowo cyfrowe!!!-to b.ważne aby nowe ....miały takie same oznaczenia).Myśle ,że należałoby...
Reparaturki układów hamulcowych i sprzęgłowych. Corteco na TecDoc, ogólnie uszczelnienia.:D http://www.corteco.com/pl/produkty/katal... Polskie pierścienie tłokowe, katalog do pobrania w formie PDF lub proszę wejść do sklepu internetowego: http://www.fpt-prima.com.pl/
Wyjaśnijcie proszę w jaki to sposób silnik autora tematu spala olej poprzez uszczelniacze zaworowe? Uważasz że przez uszczelniacze zaworowe olej nie dostaje się do wylotu albo dolotu ? Panewki pomijam bo do spalania nie maja nic, natomiast dużo do układu smarowania i dużo można z tego wywnioskować o sposobie eksploatacji samochodu. Najważniejsza przyczyną...
Ok. Jeszcze mam taki problem, po rozebraniu MFki okazało się, że pęknięte były pierścienie tłokowe, co powiecie na ten tłok? http://img850.imageshack.us/slideshow/we... Cylinder niema jakichś widocznych uszkodzeń. Warto montować nowe pierścienie, czy zbierać kaske na nowy tłok?
zgadza się mają, i sprzedają, tylko w kompletach na jeden tłok, 150zł więc pomyślałem że ktoś może ma taniej albo, jeden pierścień którego szukam na zbyciu...
Witam. Posiadam w/w Audi. Mam obecnie głowicę oddana do planowania. Okazało się jednak, że trzeba wymienić również pierścienie tłokowe, nie wiem w jaki sposób je wymienić czy lepiej wyjąć cały silnik czy można się dostać również przez misę nie wyjmując silnik. Jeśli konieczne będzie wyjęcie chciałbym również dowiedzieć się w jaki sposób to zrobić. Za...
Te pionowe mogą być od pierścieni tłokowych, natomiast te na krzyż to ślady po honowaniu, czyli obróbce końcowej po wytaczaniu cylindrów.
Witam, Zakupiłem nie dawno maluszka z 85r. Wymieniłemdysze w gaźniku wyregulowałem gaźnik, wymieniłem świece przewodyWN, kondensator na aparacie zapłonowym, filtr powietrza i wiele innych rzeczy. Wszystko działa teraz bardzo dobrze jednak okazuje sie że silnik jest słaby, bierze olej ok1l na 1000km, i troche dymi. Więc wydaje mi sie że to pierścienie...
W końcu dorobił mi lokalny producent pierścienie chromowane.
W 1989 roku wprowadzono jakąś zmianę w pierścieniach tłokowych. W zasadzie pierścienie są takie same. Trzeba tylko zwrócić uwagę aby montować górny pierścień olejowy w wersji chromowanej z wewnętrzną sprężyną (dostępne w zestawach „premium”).
Może ktoś wymyślił sobie tuningowanie silnika... Ustawienie rozrządu mogło mieć wpływ na odpalanie silnika. Natomiast w kwestii ciśnienia sprężania to bardziej znaczenie ma szczelność zaworów oraz pierścieni tłokowych.
Czy problem leży po stronie zaworów, czy pierścieni tłokowych, odpowiedź da próba olejowa bez rozbierania całego silnika. Jeśli twój mechanik nie wie, co to próba olejowa, zmień mechanika... ;)
Hmm. To skoro tak, to dobra i zła wiadomość. Zła, bo autko nie naprawione do końca ( przyczyną mogą być np.: pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworowe). A dobra to taka, że masz fakturkę i zawsze możesz próbować jakoś się dogadać z mechanikiem, skoro pojechałeś do niego z powodu zanikania poziomu oleju. Faktem jest, że skoro walnięta była uszczelka,...
Niebieski dym to sprawa spalanego oleju. Może turbo, prowadnice zaworowe, pierścienie tłokowe? Jak się pogorszy, to rozbierać silnik.
spróbuj szukać w tym kierunku: http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr... a tu piszą że świece muszą być jak producent zalecił: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... I - Izolator, E - elektroday 1. I - brunatny, E - czarne lub zakonpcone: świeca, gaźnik lub wtrsyki pracują prawidłowo 2. I -...
Witam.Zamiast robić od razu turbinę trzeba sprawdzić na kompie jak dmucha.Olej w dolocie jeszcze o niczym nie świadczy bardziej skupiłbym się w Twoim przypadku na sprawdzeniu ciśnienia na cylindrach bo takie dymienie z bagnetu świadczy o zużyciu pierścieni tłokowych.
Witam, mam taki problem, ponieważ wymieniłem w quadzie uszczelkę pod cylindrem i głowicą, oraz pierścienie tłokowe. Złożyłem to do kupy i odpaliłem. Jedyne, czego nie jestem pewien, to ustawienie rozrządu, ponieważ wydaje mi się, że ustawiłem go o 180° niż powinien być. Niby odpalił normalnie, ale tak jak mówiłem, kopci i zastanawiam się, czy ustawienie...
Witam. Spróbuję odpowiedzieć, chcę to zrobić dokładnie żeby ktoś na moje porady nie narzekał. W tamtym roku dostałem do ręki ogrodowy ( odkurzacz - dmuchawa). Miałem wymienić : cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń tłokowy i zabezpieczenia. Firma ta sama, czyli McCulloch. Zauważyłem (nowe ścięte pierścienie). Przyjrzałem się jak je założyć w.g. starych....
Pęknięte pierścienie tłokowe na 3 cylindrze, rozbiórka silnika i zastanawiam się, z czego te igiełki. Obejrzałem jeszcze raz dźwigienki, ale raczej były całe. Dodano po 27 Sworzeń i igiełki pasują do dźwigienki, przejrzałem, wszystkie są całe, chyba ktoś wymieniał dźwigienkę i pozostawił to w misce dla potomnych, bo innego wytłumaczenia nie widzę.
Czy da się wymienić w tym silniku pierścienie tłokowe bez wyjmowania silnika? Mechanik twierdzi że tak, co wy na to panowie?
Witajcie, ile znawców tyle opini, może tutaj uda mi się zaczerpnąć informacji jak poprawie założyć pierścienie tłokowe do drki z 97 roku. W zestawie są dwa pierścienie uszczelniające czarne, jeden z nich ma ścięte krawędzie od góry i od dołu, drugi jest kwadratowy. Teraz pytanie który ma być na górze a który na dole? Jedni mówią że tak inni że tak i...
To ci powiem ze u ciebie to cały proces technologiczny. Kilka miesięcy odstania, potem filtry 30/10/5. U mnie to olej spuszczony z miski olejowej do jakiejś bańki, często trafia od razu do zbiornika kotła 😄. I chłopaki mówią ze wlali coś do pieca. Raz w roku czyszczę zbiornik, jest na dole z 5cm szlamu który wywalam i z głowy 🤓. Ja lata...
Wbijane na siłę tłoki, pierścienie bez luzów - zamykam, bo to poważne forum. A panom powyżej zalecam dokształcenie się.
Witam,panowie ktoś może ma dane dotyczące luzu pierścieni tłokowych na zamkach w silniku 4HJ 150km. tłoki po drugim szlifie +0.5 ,wymienione tylko pierścienie tłokowe i po.. 15km zatarły się 2 tłoki!!! tłoki uszkodzone od linij od 2 pierścienia w dół,więc raczej wtryski wykluczam,smarowanie i kanały chłodzące denko tłoka drożne,dysze działają,tłoki...
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
https://obrazki.elektroda.pl/9717112000_...
Witam Mam zdjęto głowice i przy okazji postanowiłem wymienić pierścienie tłokowe i powstał problem, którego się nie spodziewałem. Otóż, pierścienie oferowane w sprzedaży mają wysokość od góry: 1.-1,5 mm 2.-1,5mm 3.-3mm Czy te wymiary są prawidłowe? pozdrawiam
Pierścienie tłokowe na pewno do wymiany. Kup firmy Prima Łódź chromowane. Widziałem podróbki pierścieni Prima, pierwszy i drugi był z Łodzi a olejowy, nie chromowany, nie wiadomo skąd. Czesi nie robią pierścieni tłokowych, importują.
Witam Jestem w trakcie przeprowadzania remontu swojej scani. Niestety muszę zmienić pierścienie tłokowe i mam teraz zagadkę. A mianowicie nie wiem jakich pierścieni urzyć,już kiedyś robiono mi wymianę pierścieni i użyto pierścieni firmy kolbenschmidt które zupełnie się nie sprawdziły,Scania po przejechaniu 35tyś km na trasę 3000km trzeba było dolać...
Oczywiście że tak, Prawdopodobnie opary oleju i jest ich na tyle dużo że przy powtórnym spaleniu zassanych przez odmę i skierowanych do przepustnicy silnik kopci i wytwarzają dodatkowy nagar. Najczęściej przyczyną są pęknięcia pierścieni tłokowych. Jeżeli zdejmiesz odmę to kopeć zniknie. Pewnie żre Ci olej i częściej dolewasz.
Panowie, U mnie dokładnie ten sam problem. Silnik Z16XEP. Po wizycie u mechanika okazało się, że typową przypadłością Z16XEP są zapiekające się pierścienie tłokowe, wskutek czego olej dostaje się do cylindrów. Radzę spojrzeć na zachowanie drugiej sondy lamba, jeśli sonda zaczyna naśladować pierwszą, jest to objaw "niewydolności" katalizatora ze względu...
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Te silniki i 2.0 to tylko zmiana tłoków i pierscieni. Lub rowki zrobic i pierścienie normalne.
Czyli u mnie jest coś z układem tłok cylinder, faktycznie czasami ciężko odpalić moją pilarkę. Czy mogą być zapieczone pierścienie tłokowe ?
Nie piszesz, z jakiej przyczyny wymieniłeś uszczelkę? Bardzo często przy usterce z głowicą w Oplach zapiekają się pierścienie tłokowe. Powoduje to "branie oleju", co skutkuje zarzucaniem świec. Zazwyczaj wymieniam pierścienie tłokowe.
Panowie poskładałem wszystko i dziś odpaliłem auto. Wcześniej przeczyściłem przepustnicę, bo była lekko zabrudzona i po odpaleniu niestety pojawił się jakiś problem z przepustnicą, bo obroty są między 2 a 3 tys., dlatego też żeby przypadkiem nie pogorszyć sprawy z wymienionymi pierścieniami odpaliłem z 2-3 razy silnik na krótko - do 30 sekund i zgasiłem....
Bierzesz pierścień tłokowy i przesuwając go równomiernie w cylindrze, obserwujesz szczelinę zamka - jeśli znacząco się zwiększa w połowie wysokości cylindra, to znaczy, że cylinder kwalifikuje się do naprawy. Inną domową metodą sprawdzenia, jest próba wciśnięcia listka szczelinomierza pomiędzy płaszcz tłoka a cylinder - jeśli da się wcisnąć inny niż...
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Zapieczone pierścienie tłokowe.
Zacznij od wtryskiwaczy i regulacji luzów zaworowych (najmniejsze koszty), jak to nie pomoże to głowica w górę. Sprawdź czy nie ma rys wzdłuż cylindra (jak są do albo przytarty tłok, albo popękane pierścienie tłokowe). Oczyść górę tulei z nagarów i sprawdź czy jest wyczuwalny próg (jak tak to cylindry do wymiany) Oczywiście głowica też należy zregenerować....
Jeśli ubywa płynu chłodniczego, to uszczelka pod głowicą. Druga opcja to paliwo w oleju i pierścienie tłokowe do wymiany. Tak czy inaczej, zarówno jedna i druga opcja nie wróży niczego dobrego przy dalszym użytkowaniu silnika w tym stanie.
Raczej wygląda to na typowe "zarzucanie olejem" w wyniku nieszczelności pierścieni tłokowych więc pomiar ciśnienia , jak radził Adam700 , powinien to potwierdzić lub wykluczyć . Przy takim przebiegu jak podajesz jest to już całkiem możliwe dla "malucha" . Niezależnie od oleju tak wysokie przebiegi międzyremontowe jak kilkaset tysięcy zwłaszcza dla silników...
witam.chciałbym się zapytać jak działa odprężnik w tym silniku ponieważ wymienialem pierścienie tłokowe oraz honowałem cylinder. problem polega na tym że po złożeniu silnika przestał działać odprężnik i z bólem odpalam zagęszczarke, rozkręciłem na nowo i dokopałem się do wałka z odprężnikiem lecz nie znam zasady działania.
Niestety ale chyba silnik do remontu.Pewnie zużyte lub popękane pierścienie tłokowe.
pierścienie tłokowe czarny piece tłokowe silniki tłokowe
zegarek telewizor punto sterownik centralnego zamka wieża philips potencjometr
naprawa klawiatury membranowej brigss stratton
Schemat wzmacniacza m.cz. Radmor FM-3011 A706 na tranzystorach BD354 Schemat wzmacniacza głośnikowego Radmor FM3011 A706 UL1481 TBA810AS