W sumie nie chodziło mi o to w jakiej kolejności zakładałeś, tylko gdzie który pierścień trafił, według producenta najbliżej denka tłoka powinien być srebrny, potem czarny, a na dole wiadomo olejowy złożony z 3 elementów.
Witam. Mam do wymiany pierścienie w tym atv tylko nie wiem który ma być pierwszy. Jeden pierścień jest czarny ,prostokątny (ostre krawędzie ), drugi srebrny. Przód jakby delikatnie zaokrąglony. Wydaję mi się ze ten czarny ma być pierwszy a srebrny drugi. Jeszcze jedno ma czarnym jest napis 2M a na srebrnym M.
Sprzęgło jest założone prawidłowo. Ślady na łożysku, to efekt demontażu za pomocą młotka. Co to za serwisant, który nie ma nawet ściągacza do łożysk. Właściwie, to po co on zdejmował te łożyska? Trochę, to podejrzane. Tłok, który widać na pierwszym zdjęciu jest czarny w górnej części. Pierścień tłokowy był już zużyty. Jeżeli kupiłeś dobrej jakości tłok,...
Zapieczone pierścienie tłokowe.
Raczej wygląda to na typowe "zarzucanie olejem" w wyniku nieszczelności pierścieni tłokowych więc pomiar ciśnienia , jak radził Adam700 , powinien to potwierdzić lub wykluczyć . Przy takim przebiegu jak podajesz jest to już całkiem możliwe dla "malucha" . Niezależnie od oleju tak wysokie przebiegi międzyremontowe jak kilkaset tysięcy zwłaszcza dla silników...
Srebrny na samej górze, potem czarny i na samym dole olejowy. Nie ma przy zamku pierścienia litery T?
Może być zbyt bogata mieszanka tak jak kolega wyżej napisał ale to wtedy jest problem z czujnikami co wykaże komputer pewnie. Można wykręcić świece i zobaczyć jaki ma kolor jak czarny to mieszanka jest za bogata, jak szary to uboga. Prawidlowy kolor to beżowy, jasny brązowy. Silnik prawidłowo pracuje po rozgrzaniu, nie szarpie, równo pracuje? Ma prawidłowe...
Panowie bo już zgłupiałem. Zestaw jest dokładnie taki jak na zdjęciu powyżej. Co do kolejności raz piszą że pierścień prostokątny jest to pierścień kompresyjny a raz piszą że pierścień z bokiem pochromowanym też jest kompresyjny. To jak to jest ? W moim zestawie pierścień bez frezów ma bok czarny, natomiast z frezami na górze i dole ma bok pochromowany...
Tłoki na dwa pierścienie olejowe wymyślono do pierścieni olejowych bez sprężyny, oba były jednakowe. Tuleja była chromowana i żaden zamiennik jej nie dorówna. Jak są dwa pierścienie olejowe, w tym jeden ze sprężyną to tylko ten zakładam. Dolnego olejowego nie zakładam. Tuleje czarne trzeba namoczyć olejem. Pierścienie tłokowe do tej tulei powinny dać...
spróbuj szukać w tym kierunku: http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr... a tu piszą że świece muszą być jak producent zalecił: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... I - Izolator, E - elektroday 1. I - brunatny, E - czarne lub zakonpcone: świeca, gaźnik lub wtrsyki pracują prawidłowo 2. I -...
Skoro silnik bierze olej i dymi to i sonda nie będzie pracować prawidłowo tylko trzeba spraddzić czy to wina pierścieni tłokowych czy olej idzie z trzonków zaworów. Ja na początek (nie pakując sie od razu w koszty) proponuje pomiar kompresji i sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych
Czyli to szare zawory są złe. No logikę powiedziałbym że te z nagarem, ale ok muszę uwierzyć:) Na szrocie szukam głowicy z czarnymi, nie wypalonymi zaworami, docieram gniazda, wymieniam uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie. Zawory mają mieć kolor kawy z mlekiem, brązowy. Jeśli są białe tak jak na zdj (chyba, że ja źle na telefonie widzę) to...
że świece momentalnie pokrywają się czarnym nalotem Tłusty ten nalot? Jeśli tak to spala olej silnikowy. Zmierz kompresję, ona powie Ci o stanie pierścieni tłokowych, szczelności zaworów. Do tego próba olejowa obowiązkowo. A próbnik kompresji do benzynowego kupisz tanio.
Te silniki miały wadliwe pierścienie tłokowe, czasami pomaga wymiana pierścieni tłokowych, trzeba jednak silnik rozebrac i zweryfikować: http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploata... http://moto.wp.pl/kat,23681,page,2,title...
Oj miałem ja tak kiedy popękały pierścienie tłokowe. Chodzi o to, że silnik zaczyna napędzać się oparami oleju silnikowego. Szczególnie kiedy filtr powietrza przytkany. Ale życzę tobie aby to była tylko sonda lambda.
A pod obciążeniem dymi ? Możliwe że do wymiany pierścienie tłokowe i regulacja gaźnika. Powinno to przywrócić sprawność silnika. Warto też sprawdzić przerwę między elektrodami. Ciemny, suchy nalot na świecy (izolator, elektrody) jest najczęściej spowodowany źle dobraną, zbyt „zimną” świecą zapłonową, nagar olejowy, tłusty osad świadczy o...
Teraz na chodometrze jest powyżej 400tyś.Nie bierze i widzi tylko gaz-benzyną się brzydzi:D Śilniczek w środku wygląda jak nowy,dobry olej to podstawa. Raczej tego, że benzynę rzadko widzi. Też tak na początku myślałem, a teraz już nie jestem taki pewny. Historia: Pierwszy maluch z 74 roku - kompresja 11 barów, olej Selektol - Monte Carlo, klawiatura...
Jak dodaję gazu to dymi na bardzo czarno, a jeśli wejdzie na obroty jest ok. Ciągnik mam około 22 lata i nie kopcił (przy dodawaniu gazu był błękitny dymek). Czarny dym pojawił się około 3 lata temu,a remont robiłem 2 lata temu i nie wiem co jest przyczyną tego czarnego diabła:cry: Z instrukcji serwisowej na temat czarnego dymu - jeśli pojawia się...
Jak niebieskidym to albo , albo;uszczelniacze zaworowe jeśli pojawia się przy spadaniu z obrotów , pierścienie tłokowe lub gładz cylindrów przy zwiększaniu obrotów lub pompa olejowa , może zle ustawiony kąt wtrysku albo problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w turbinie. Jak czarny to może ; układ odpowiedzialny za proces spalania mieszanki paliwowo-powietrznej...
.Witam Jakiś czas temu wymieniałem pompkę olejową ponieważ jakiś mały element dostał się do środka tej pompy i pracując między trybami w pompie a obudową zrobił dziurę pomiędzy trybami a obudową, wymieniłem pompkę ponieważ ciśnienie uciekało przez tą wyrobioną dziurkę w pompie i w silniku nie było ciśnienia oleju. Kupiłem nową pompkę wymieniłem i niby...
To strzelanie w gaźnik próbuj zlikwidować lekkim opóźnieniem zapłonu. Natomiast czarne, osmolone elektrody świecy mogą być spowodowane: - Zbyt bogatą mieszanką - za dużo paliwa - do regulacji/ wymiany gaźnik - Świecą o niewłaściwej wartości cieplnej , złą przerwą między elektrodami. - Niskim poziomem sprężania spowodowanym wyeksploatowaniem silnika....
Witam. Bashan 250cc na cieczy, skrzynia manualna, puszczał dymka, czuć spalany olej z rury wydechowej. Wymieniłem pierścienie tłokowe, były już wymęczone. Tłok jak nowy, cylinder bez śladów honowania ale bez najmniejszej ryski, progu, przebarwień i tym podobnych rzeczy. Wszystko złożone, luzy zaworowe ustawione, przed założeniem pokrywy zaworów zakręciłem...
Witam mam problem, zrobiłem remont silnika, wymieniłem tuleje tłoki panewki na korbowodzie i pierścienie tłokowe. Resztę złożyłem jak była, przy głowicy nic nie ruszałem tylko dałem nową uszczelkę. Po całkowitym złożeniu i zalaniu płynem i olejem spróbowałem odpalić traktor. układ paliwa odpowietrzyłem i poszedłem uruchamiać. Akumulator nowy rozrusznik...
Witam szanownych kolegów i koleżanki rzecz jasna ;) Wpadł w moje ręce pojazd marki: [b]Opel Astra H 2004 1.6 16v 105KM (77KW) Z16XEP przebieg 160 tyś (na zegarze)[/b] [u]...niestety w kawałkach, tzn. silnik znajdował się w bagażniku.[/u] Poprzedni mechanicy składali go kilku krotnie: naprawa głowicy (dotarte zawory, uszczelniacze i planowanie) tyle...
Najprawdopodobniej masz uszkodzony wałek rozrządu, powycierane krzywki na wydechu powodują zbyt krótki czas otwarcia zaworu lub zaworów(w zależności od stopnia zużycia elementu) i spaliny zostają w silniku. Jak już napisał kolega Jarek225 przez zużyte pierścienie tłokowe spaliny przedostają się do skrzyni korbowej. Oczywiście może być jeszcze szereg...
Kiedyś w necie nie pamiętam gdzie natchnąłem się na coś takiego - jest to cytat. "W sprawnym silniku spalinowym, niezależnie czy jest to benzynowy czy wysokoprężny z rury wydechowej powinny wydostawać się bezbarwne spaliny. Jeśli jest inaczej i za autem pojawia się dym niebieski, czarny lub biały świadczy to o usterce silnika. A po kolorze dymu można...
Witam Tak przeglądając sieć znalazłem taki ciekawy artukuł na ten temat. Oto pare zdań z tego artykułu: O działaniu świecy zapłonowej można twierdzić na podstawie jej oględzin, dokonanych krótko po zatrzymaniu pracy silnika. Przed badaniami pojazd powinien przejechać odcinek ok. 10 km ze zmienną prędkością w zakresie średnich obciążeń silnika, z wyłączonym...
Witam ponownie:) Mój silnik to oczywiście też ASV a dym o którym była mowa miał kolor biały i zapach rozpylonego ON (zapomniałem o tym wcześniej napisac). Ale to już przeszłośc, okazało się, że (jak wynika z logów) dwa urządzenia, których praca zależna jest od jakości podciśnienia, nie pracowały poprawnie na niskich obrotach silnika. Przyczyną był luźny...
"W sprawnym silniku spalinowym, niezależnie czy jest to benzynowy czy wysokoprężny z rury wydechowej powinny wydostawać się bezbarwne spaliny. Jeśli jest inaczej i za autem pojawia się dym niebieski, czarny lub biały świadczy to o usterce silnika. A po kolorze dymu można wstępnie zdiagnozować rodzaj usterki. Niebieski Jeśli z rury wydechowej silnika...
jeśli przekładasz ze wszystkim to możesz założyć każdy zespół napędowy jaki występował fabrycznie w tej budzie bez większych przeróbek, tylko musisz sobie wypruć wtedy najlepiej z całą wiążką elektryczną (przynajmniej częścią silnikową), komputerem, immobilajzerem ze stacyjki i kluczykiem, najlepiej też z półośkami, linkami gazu i sprzęgłą, wężami,...
Ciśnienie wypchalo zalegający ojej w cylindrze? Jego nie powinno tam być. Olej był do koła otworu do wkręcania świecy. Tam są takie tulejki i w nich są świece i tam był olej. Dziwne żeby komuś się wlał bo wlew jest wcześniej. Oleju z cylindra raczej nie wypchało, bo go tam nie ma w takiej ilości, a poza tym musiałbyś mieć luźną świecę na tym cylindrze....
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Witam Miesiąc temu miałem awarię (urwanie grzybka zaworu) w golfie 4 TDI ASV (przebieg licznikowy 212 tys km, rocznik 2000. Uszkodziła się głowica, wałek rozrządu, tlok nr3, korbowód i wtrysk sterujący. Głowicę kupiłem używkę w okolicy z powypadkowego Audi A3 90kM (te same numery głowicy co w moim ASV), tłok z pierścieniami, korbowód i wtrysk także...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
BANANvanDYK - przede wszystkim dziękuję za fotki tulei i tłoka po dłuższym przebiegu, bo już wiem jak mogą i powinny wyglądać. To oczywiście daje do myślenia ale też nie wyjaśnia, jaka jest przyczyna złego stanu mojego tłoka itd. Ponieważ olej Mobil właśnie mi się skończył, to spróbuję Platinum Moto 2T, tylko pytanie dodatkowe: w jakim kolorze ma być...
pierścień tłokowy sprawdzić pierścień tłokowy montaż pierścień tłokowy
excel makro syntax error wtyczka angielska sterownikiem carv2
regeneracja głośników tonsil napis neonowy
Jak wykasować wartości przepustnicy w Audi A3 8L 1.6 BFQ? Moduł CAN-BUS do radia Android w Renault Laguna 2