Właśnie wyjąłem wężyk paliwa, zdjąłem filtr paliwa zagiąłem koniec trzymając z drugiej strony podłączyłem strzykawkę, naciskając powietrzem (wtłaczając) nie widać żadnej nieszczelności nawet gdy trzymam długo na ciśnieniu gdy nacisnę mocno to wyrywa wężyk od dużego ciśnienia ze strzykawki. Wężyk jedynie w miejscu przechodzenia przez karter plastikowy...
Jak gaśnie po nagrzaniu i odpala po ostygnięciu polecam też sprawdzić uszczelniacze wału.
Gaśnie i co dalej, nie odpala nawet z gazem? Jak zgaśnie to sprawdź, czy jest iskra, zdarza się, że cewka po nagrzaniu szwankuje.
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
Sprawa rozwiązana, okazało się, że tłok jest przytarty od strony wydechu, jeden pierścień był zablokowany i co zabawne piła kiedyś już była w serwisie, odwrotnie został założony tłok strzałką w kierunku gaźnika i tak pracowała przez wiele lat. Zakupiłem nowy tłok wraz z pierścieniami założyłem i jest ok. Cylinder był w dobrym stanie i nie wymagał wymiany....
Z prawej strony pilarki masz w obudowie kabłąku otwór a w nim dwa wkręty L i H. L właśnie odpowiada za twoje problemy. Zapal pilarkę poczekaj aż troszkę sie nagrzeje i spróbuj wkręcać lub wykręcać właśnie wkręt L. Aż do momentu kiedy zacznie przechodzić na wyższe obroty bez zadławienia. Tylko sprawdź sobie który jest który.
Mialem podobny problem w Solo 644 przewód odpowietrznika pod wpływem temperatury gubił drożność i pilarka gasła. Po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy.
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Pilarka Partner 351 odpala normalnie i pracuje, ale słabnie i gaśnie po nagrzaniu. Zdjąłem tłumik i widzę rysę na cylindrze od strony gaźnika szerokości około 1 mm, głębokość - organoleptycznie śrubokrętem powiedzmy około 0,1-0,2 mm na całej długości suwu tłoka... Wiem że pilarka ta to nie jest drogi model, ale nie była dużo użytkowana, mam do niej...
Żadnego zabezpieczenia termicznego pilarki spalinowe nie posiadają. Możliwe że to zatkane odpowietrzenie zbiorniczka paliwa, zużyty pierścień tłokowy, uszczelniacze wału, a nawet świeca.
Witam. Mam taki problem z pilarką spalinową, że podczas piłowania drzewa, prosto, pod kątem itd pilarka zaczyna przygasać. Rozebrałem, sprawdziłem uszczelniacze na wałku to wyglądają na całe, sprężanie wydaje mi się że powinna mieć dobre aczkolwiek nie sprawdzałem, w serwisie ja regulowali i stawiali na uszczelniacze, jaka może być przyczyna? Pilarka...
Witam. Posiadam pilarkę j.w. odkupioną od sąsiada. Przez jakiś czas wszystko było w porządku. Od pewnego czasu coś się z nią złego dzieje. Po zapaleniu, przez chwilę działa prawidłowo, a po jakimś krótkim czasie, wg mnie po nagrzaniu się, traci moc i obroty w momencie jak dodaję gazu. Po chwili gaśnie, chyba że nie dodaję gazu, to pracuje na wolnych...
Chwilę podziała i gaśnie.. Po czym daje się uruchomić czy jest z tym ogromny problem? W ostatnich latach to jest największy problem z cewkomodułami zapłonowymi — po chwili od uruchomienia tracą iskrę, albo spada jej energia (sprawdzając na świecy widać że jest, ale w rzeczywistości pod ciśnieniem sprężania już jej nie ma, trzeba sprawdzać na maksymalną...
Mam problem z makitą DCS4610. Otóż pilarka chodzi w miarę ładnie ale jak obrócę ją "do góry nogami" pilarka zaczyna wchodzić na wyższe obroty, łańcuch zaczyna się obracać. Gdy poprzednio zakładałem gaźnik pilarka miała tylko wysokie obroty (gdzieś dostawała lewe powietrze), po ponownym założeniu było wszystko ok tylko te większe obroty po obróceniu...
Sprawdzić drożność przewodu paliwowego, filtrów i korka. Korek odkręcić i tak uruchomić pilarkę. Jeśli nie będzie gasła, to szukać otworu w korku i go wyczyścić. Obejrzyj świecę po zgaszeniu - mokra świadczy o braku powietrza, sucha o braku paliwa. Oczywiście silnik zimny. Po nagrzaniu świeca będzie szybciej wysychać.
gaśnie nagrzaniu pilarka gaśnie gaśnie pilarka
usterka telewizor philips kolory strumienica zamiast katalizatora sterowanie zaworem kulowym
Łuszczenie lakieru samochodowego – jak zatrzymać proces i czy wystarczy lakier bezbarwny? Naprawa łuszczącego się lakieru bezbarwnego – cieniowanie czy taśma? Spray 1K/2K, technika blendingu