Bierz ładowarkę Xtar. Inne nie będą ładowały przerobionych na 1,5 V akumulatorów litowo jonowych.
znajdż centralkę i ją rozkręć. na ołytce jest przycisk trzeba go nacisnąć led zaświeci się następnie naciśnij przycisk w pilocie najpierw jednym potem drugim.o ile dobrze pamiętam jest to instrukcja do ministra .minister plus chyba ma tak samo
Witam. Niestety do tej operacji należy użyć narzędzia diagnostycznego np. VAS5051, VAG1551. Włożyć klucz do stacyjki. Włączyć zapłon. Podłączyć przyrząd. Postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie przyrządu. Należy przeprogramować wszystkie klucze.
Tylko do odpalenia, autoryzacji immolilizera.
Jest to LEGEND.http://www.elektroda.pl/rtvforum/...
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
A co to za pilot? Generalnie ile prądu pobiera w trybie czuwania i w trybie aktywnego wysyłania sygnału? Jakiej pojemności akumulator? jeden z nich wpiąć się w 12v tym pilot czy spowoduje to zwarcie obwodu, czy takie coś może działać Konfiguracja niezalecana ale zwarcia nie będzie i zadziała. Czemu nie zalecana? Bo normalne odbiorniki pobierają ten...
Pamiętaj, że akumulator PRACUJĄCY w instalacji samochodowej ma napięcia z zakresu 12 - 14,4V. Taki odłączony będzie pracował z pilocikiem baaaaaaardzo długo i nic się nie spali.
Potrzebujesz ładowarki do pakietów modelarskich, np. Turingy Accucell 6
Prawdopodobnie jest to alarm INFERNO,spróbuj go na nowo ustawić ,wprogramuj piloty, no i oczywiście musi być naładowany i podłaczony akumulator.
Zakładam, że pilot ma baterię 12 V. Napięcie w instalacji podczas pracy silnika wynosi 14-14,5 V. Aby je zredukować do ok. 12 V podłącz pilot przez 3 połączone szeregowo diody 1N4007. Bez silnika napięcie będzie rzędu 10,5 V, co nieco obniży zasięg pilota.
BS 36 to typ syreny. Poszukaj w kabinie centralki alarmowej.
Odłącz alarm i złącz razem dwa zielone
Jakie zasilanie, może rozładowane baterie w pilocie lub akumulator sprawdź napięcie lub wymień baterie.
Nie wiem o które dokładnie lipo chodzi, ale generalnie to chyba nie ma większego znaczenia, wszystkie powinny być ok - domyślam się że prądy sobie przeliczyłeś. Brakuje tylko odbiornika, silników, samolotu i pilota :)
Efro-ma rację.Zepol-nie i niepotrzebnie się oburza.Nie ma w zbiorze forum -silikona ultimate PD jest tylko ultimate CD. W dokumentacji nawet gdyby była nie ma nic na temat interesujący efro.Aby wprogramować pilota do tej centralki należy ją rozebrać i pod "buzerem" zewrzeć ukryty pin i nacisnąć w pilocie przycisk "unlock". Pozdrawiam.
Witam - napięcie zasilania autka w granicach 12V - prawdopodobnie była to bateria NI-CD . Natomiast jeśli chodzi o pilota to scalaczek powinien być PT8A977B oczywiście częstotliwość 27,145MHz . Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/1031947100_1... Dodano po 56 http://rn3aig.ru/phpBB3/files/radio_auto...
Cześć. Miałem do dzisiaj podobny problem z moim A6 C5. Czasem kluczyk działał, czasem gubił ustawienia, czasem działał i po kilku minutach przestawał. Wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy, ale to nie pomogło (mikrostyk czasem działał czasem nie, w nowym musiałem rozkręcić zamek i poustawiać mikrostyki, żeby zamek działał prawidłowo - wszystko dostępne...
auto data mówi tak http://obrazki.elektroda.net/1_122392158... http://obrazki.elektroda.net/33_12239216...
Spróbuj jeszcze raz odłączyć akumulator i poczekaj 10 minut aż wszystkie pojemności się rozładują. Możliwe że caentralka od alarmu zwariowała przy podłączeniu. Jeżeli to nie pomoże napisz co to za alarm, bo możliwe że wyprogramowały się piloty.
Jeżeli napięcie na akumulatorze nie będzie wyższe niż dopuszczalne do zasilania pilota to nie ma obawy aby uszkodził się. Teoriami o oporności wewnętrznej źródła zasilania przy tak niskim prądem pobieranym przez pilot nie przejmuj się. Nie ma to jakiegokolwiek znaczenia. Należy pamiętać, że na zaciskach akumulatora 12 V w czasie pracy silnika jest ok....
Złącz razem dwa czarne kable wychodzące oddzielnie z centralki alarmu
Dzięki za pomoc, zastanawia mnie który jest lepszy i czy takie auto jest gotowe do jazdy (ma pilota, akumulator w sobie)? Kolejna sprawa, czy ew. można coś takiego modernizować?
W kółeczku zaznaczyłem "poszukiwany" przykładowy wyłącznik awaryjny - Reset. http://obrazki.elektroda.pl/5689022300_1... Są dwie możliwości: 1. ubrudzić ręce, rozebrać tapicerki i poszukać, 2. jechać do serwisu i zlecić naprawę. Przed komputerem tego nie znajdziesz!
Witam Na manipulatorze czasami załącza mi się źółta kontrola sygnalizujaca awarię. Po sprawdzenie wyświetla się komunikat awaria akumulatora-brak akumulatora. Czy przyczyną komunikatu może być któraś z baterii (centrala lub piloty), bo akumulator wymieniłem 2 lata temu i mam nadzieję że jedt jeszcze dobry. Pozdrawiam
Zewrzeć na stałe przycisk w pilocie. Załączać napięcie przyciskiem chwilowym, co spowoduje zadziałanie pilota. Tak to działa u mnie 8 lat. Zasilane prosto, z akumulatora. A sam pilot działa do 16V sprawdzone.
To gniazdo jest do ładowania? Jakie?
Spróbuj odpiąć bezpiecznik od tego niby alarmu. W tych elegantach były pseudoalarmy.
Cześć. Mam pare pytań odnośnie samochodu , ktorego zdjecia zamieszczam w załączniku. Samochód kupiłem od kolegi, niestety bez pilota ani akumulatora. Pilot z takim samym taktowaniem mam. Akumulator też. Chciałbym zadac pare pytań na jego temat.Mianowicie: 1. Czy wie ktoś co to za model?/jakie ma parametry? 2. Samochód nie jeździ, silniki działają (sprawdzone...
To zależy od konkretnego urządzenia. Pilot do tv Sony pracował mi bardzo dobrze do do napięcia 0,3V na ogniwo. Czyli akumulatory były by już zniszczone przy tym napięciu. Pilot magnetowidu Thomsona pracował bez problemu do napięcia 0,6V na ogniwo. Ale poniżej 0,7-0,75V gubił zaprogramowane ustawienia. Inny pilot miał już spore problemy przy napięciu...
Czesc. Auto odpala, akumulatorek 2,7V. Pilot nie żyje. Nie znam historii. Na zawiasie klapy bagażnika taka folia z miedzią jest zerwana. Ma to wpływ? Centralny z przełącznika na konsoli i po ruszeniu działa. Brak tylko sterowania z pilota. Dzięki za jakieś info.
Tylko czasami stracisz radio i kluczyk w pilocie jak odłączysz akumulator.
Pozostało by jeszcze kupno autka o podobnej budowie aparatury i odbiorniku ze sterowaniem i przełożenie elementów.
Otwórz maskę, zamknij auto z pilota póki akumulator jest podpięty. Odłącz akumulator i drzwi kierowcy zamknij normalnie kluczykiem.
Kiedyś ładowałem taki akumulatorek ładowarką od Noki i było wszystko ok :-), przed podłączeniem ładowarki wyjmij akumulatorek z pilota i podłącz ładowarkę, ładuj tak gdzieś około 1h. Pozdrawiam
Witam możliwe,że antena padła która odbiera sygnał z pilota,albo akumulator był na tyle słaby i mógł się rozkodować któryś z modułów.Ten błąd zapisał się dla tego,że samochód był otwierany awaryjnie nie z pilota (w kluczykach baterie sprawne)
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Podaj kodowanie.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy Reg 8.1 i 8.2
Nie wiem czy pilot z akumulatorem jest bez sensu. Mam w Samsungu pilota z gniazdem USB do ładowania a ponadto jest na "pleckach" pilota element światłoczuły do ładowania światłem. Praktycznie jest to pilot bezobsługowy a można go ładować jakby wpadł na pół roku pod kanapę. ;)
W polifcie nie ma procedury przypisania pilota z palca, tylko urządzenie diagnostyczne
Mikrostyczniki w stacyjce.
Nigdy nie miałem takiego problemu więc nie wiem, a akumulator odłączałem już wiele razy.
Witam, Wlozyc klucz do stacyjki, wlaczyc zaplon bez uruchamiania silnika i w czasie krotszym od 10 s nacisnac przycisk pilota przez 10 s. Wylaczyc zaplon, wyjac klucz i odczekac min. 30 s bez naciskania przyciskow. Po tej procedurze pilot powinien byc zsynchronizowany. Czasami trzeba powtorzyc te procedure dwa-trzy razy. Pozdrawiam, Georges
a jest jakaś standardowa lokalizacja tego kluczyka? Dodano po 9 auto było kupowane od kogoś i w dostarczone były tylko dwa komplety(kluczyk + pilot), jest jakieś inne rozwiązanie?
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. W Toyocie auris rozładował mi sie akumulator. Auto udało mi sie uruchomić poprzez naładowanie aku ale wraz z tym pilot ktory dotychczas otwierał, zamykał drzwi oraz uruchamiał silnik przestal działać. Uruchamia silnik ale nie otwiera i nie zamyka drzwi... Co sie moglo wydarzyć?
Cześć, Rozumiem, że zasilanie pilota jest w porządku? Jakie zasilanie w pilocie? Akumulator, czy baterie? Masz możliwość sprawdzenia pilota z innymi bateriami/akumulatorkiem? Ewentualnie przydałoby się zdjęcie pacjenta-pilota (najlepiej wnętrze i zewnętrze pacjenta). Pozdrawiam, Dominik.
Chłopak pisze że ma jakieś Ledy podłączone przez sterownik. I podpinając w/w sterownik bezpośrednio do akumulatora ten rozładowuje mi go w trybie czuwania. A załączanie ledów jest pilotem. Tak jak podawali koledzy ,jeden przewód bezpośrednio do akumulatora a drugi przez włącznik
Witam, słaba bateria w pilocie lub/i słaby akumulator jak dla mnie.
Automat? Skrzynia automatyczna?
Jeśli chodzi o możliwe podejście to najprościej i najtaniej oczywiście jeżeli silnik jest sprawny to zawołać elektryka aby założył przycisk roletowy(żaluzjowy). W droższej wersji kupić sterownik z pilotem np ST100HS plus przycisk roletowy jeśli jest problem z gubieniem pilotów.
A sprawdzałeś baterie w pilocie? A kluczyk zamyka i otwiera prawidłowo? Trzeba też sprawdzić pobór prądu na akumulatorze a później akumulator.
Sprawdź czy nie uszkodziła się klema pirotechniczna na akumulatorze.
Ewidentnie rozładowany akumulator. Spróbuj naładować, a najlepiej podmienić na sprawny, bo jak jest całkiem padnięty, to ładowanie może nie pomóc, a Ty dojdziesz do błędnych wniosków. Co do pilota i immobilisera, zasada jest jedna u wszystkich producentów, auto ma zapalić nawet bez baterii w pilocie. W zależności od producenta procedury są różne, w...
no to to 6 PLN to chyba nie jest jakaś kosmiczna suma? No nie przesadzajmy...Ja bym proponował dokupić akumulatorek, bo cena nie jest wysoka a zawsze może się przedać(Np. do pilota od TV albo coś :))
Nie możliwe. Da się dezaktywować immo. Otwiera drzwi na pilota? Patrzyłaś w podsufitke na czujnik?
To jest na "nowym" tym, który leżał w zapisie te lata, tamten pierwszy nie reaguje zupełnie, więc jest permanentnie uszkodzony. Zamówiłem nowy, czekam na dostawę i wykonam test. Myślę, aby poza miejscem przeznaczenia spróbować zaprogramować piloty na 868MHz, podam zasilanie z akumulatora i powinno piloty przypisać?!
Większość alarmów posiada możliwość wprowadzenia w tryb "serwis", awaryjnego wyłączenia itp... Niezbędna jest jednak informacja - jaki to system alarmowy, typ, model. Bez tego nic nie zrobisz. Można jedynie zdemontować centralkę i usunąć tzw. "odcięcie".
Samochód "zapomniał" pilota. Czasem się zdarza, gdy braknie akumulatora. Musisz od nowa zakodować pilota.
Zrób kolego zdjęcia tych pilotów jak możesz
Witam - co to jest za gniazdo , co tam jest wpinane ? Dodano po 30 https://obrazki.elektroda.pl/1385200000_... Dodano po 2 Czy tam jest wpinana wtyczka od zasilania ( akumulatora )
Na mój gust wyjęcie akumulatora nie powoduje utraty pamięci pilota (zbieg okoliczności ) na forum jest opisana procedura przyuczenia kluczyków ręcznie lub przy pomocy vag-a .
Jakiś zewnętrzny Elmes (?)Wpięty chyba do Z2. Tym kabelkiem z opisem RH4 (?) wystającym zza akumulatora. Może jest gdzieś w okolicy...
pik spadł do 1,6 A a po chwili jest 0,8 Oczywiście amperomierz wpięty w obwód akumulatora, drzwi, pokrywy, itp pozamykane, auto zamknięte pilotem i odczekałeś 10-20 min do wykonania pomiaru ? Wstępne pomiary proponuję wykonać miernikiem cęgowym aby nie rozłączać akumulatora. Jak długo odczekałeś od zamknięcia samochodu pilotem do pomiaru ?
vagiem
Witam, mam problem z Passatem. Nie mogę otworzyć drzwi pilotem ani grotem z kluczyka. Zamknąć mogę. Dopiero po otwarciu z kluczyka klapy bagażnika mogę otworzyć grotem samochód (pilotem nie). Akumulator okej bo samochód odpala itp. W czym może być problem?
Mam podobny problem. Bateria OK przyciski działają, płytka pilota wygląda ładnie a pilot nie chce się programować. 2002r. 330ic
Włącz i wyłącz zapłon cztery razy, ma zapalić sie po czwartym wyłączeniu zapłonu kontrolka od immo światłem ciągłym, wtedy naciskasz guzik na pilocie, celem zatwierdzenia/wyjściaz trybu programowania włączasz zapłon lub czekasz 15 sekund. Ale jeśli działa ze skutecznością 90%, to nie programowanie Ci jest potrzebne. Może mikrostyki w pilocie idą spać...
Podłączałeś jak poniżej? https://obrazki.elektroda.pl/9806987900_... Minus akumulatora musi być połączony ze środkowym konektorem oraz czarnym przewodem odbiornika.
Witam. Mój problem polega na tym, iż wychodząc z domu chciałem otworzyć auto z pilota ale się nie dało, tylko z kluczyka. Ale po wsadzeniu do stacji i odpaleniu auto wymaga naciśnięcia unlock lecz nie działa. Do tego wszystkiego po paru próbach rzekomo akumulator jest rozładowany, pod łą czam pod prostownik i jest pełny. Może ktoś mi pomoże, bo nawet...
Cześć. Posiadam telewizor LG 55C1 i do niego pilot LG MR21GC. Dosyć szybko rozładowywują się w nim baterie. Czy można do takiego pilota zastosować akumulatorki?
Bębenek w drzwiach kierowcy jest zablokowany W mojej Cytrynie drzwi kierowcy i pasażera mogę kluczykiem otwierać zawsze niezależnie czy akumulator jest podpięty czy nie. Kilka razy pilot mi sie " zresetował " i konieczna była procedura ponownego jego zaprogramowania. Dało się to zrobić tylko po wejściu do środka auta. :cry:
CZyli systemy w aucie działaja ale nie mozna uruchomic rozrusznika. No rozrusznika nie uruchomisz, ale jest jedno ale. Włączenie zapłonu czy też próba uruchomienia rozrusznika spowoduje zapad napięcia, więc ustawienia w radiu czy zegarku wymagające nieustannego zasilania zostaną wykasowane.
u góry strony masz SZUKAJ http://www.elektroda.pl/rtvforum/search....
Witam Kolega dał mi a raczej pożyczył samolot taki sam jak jest w tym linku http://www.hobbytron.com/FlyingFish2CHRT... .Niestety zgubił akumulator do pilota. Posiadam akumulator od przenośnego DVD 7,4V i 3000mAh.Czy mogę go podłączyć?Oczywiście ten akumulator byłby tylko na czas testów bo jest on duży i nieporęczny. Chciałbym kupić...
Jeden . Do nr3 jeden koniec a drugi do masy. Efekt o którym pisałem ,że nie wiadomo jak ustawi się wyjście w stosunku do twoich potrzeb jest tylko raz przy pierwszym podłączeniu ( lub gdy odłączysz akumulator w samochodzie).
Witam...Gdy w Golfie został odłączony aku. i podłączony ponownie przestał działać pilot raczej jest on orginalny bo na drugiej stronie ma znaczki VW jest on czarny i okrągły z dwoma przyciskami większym i mniejszym..Wymieniłem baterie u zegarmistrza i nic nie pomogło..Jak kluczykiem zamykam samochód to centralny działa i dioda zaczyna mrugać na czerwono,...
To kwestia napięcia. Akumulatorki mają 1.2V, baterie 1.5V. Nawet jeżeli zadziała na akumulatorku, to nie będzie do końca ich rozładowywać, a w efekcie akumulatorki szybko się zużyją (kiedy nie rozładowujesz do końca to nie wiesz ile czasu je trzeba ładować - łatwo przeładować). Urządzenie elektroniczne na mikrokontrolerze może zgłupieć przy za niskim...
do pilotów Do pilotów akumulatorki są nieekonomiczne. Baterie pewnie wymieniasz raz na kilka lat?
Posprawdzaj połączenia złącza i czy włącznik jest sprawny. Koniecznie sprawdź akumulator po naładowaniu jakie napięcie.
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
Bezpiecznik na zasilanie tej centralki sprawny?
prostownik jest dobry tylko do ładowania (prąd stały niefiltrowany) i na dodatek często ok18v i więcej .Jak musisz to na akumulatorze sprawdź
Tak albo aku od motocykla na 12v Dodano po 2 Miałem takie po niecałe 200zl i poszły mi. Dodano po 6 A jeśli zainteresowany to mam pilota nowego do tego napędu.
Czesc w tym alarmie pilota się wkodowywało w taki sposób że trzymało sie przycisk serwisowy i włączało sie zapłon 7 lub 8 razy aż syrena piknie.Nastepnie przy wyłączonej stacyjce- nadal trzymając przycisk przyciśnięty - górny przycisk pilota i mas pilota wkdowoanego.Tak samo zrobic dla drugiego.
Masz tylko jeden czy dwa kluczyki z pilotem ? Dobrze by było sprawdzić czy pilot w ogóle nadaje bo może z tym akumulatorem to zbieg okoliczności.
Kiedyś wymieniałem akumulator w felicji. Zajęło mi to trochę czasu, wystarczająco tyle aby piloty straciły żekomo synchronizację z alarmem. Efekt był taki że alarm nie reagował na żaden z pilotów. Musiałem jechać do ASO gdzie za 50zł dokonali żekomego dostrojenia pilotów. Nie wiem dlaczego zwykła wymiana akumulatora to spowodowała, ale wiem że za 5...
Witam - wymienić akumulator (baterię ).
Bardzo fajne rozwiązanie z czasów Żuka, tutaj musisz się liczyć ze skasowaniem niektórych rzeczy np. przebiegów licznika, potrzeby kasowania błędów. Samochodu nie można otworzyć pilotem.
Wtedy jak wymieniałem akumulator i się rozkodowal to jeszcze miałem pilota od imulajzera i rozlaczylem później odłączyłem od kluczyków bo mi spadł i się rozwalił do tej pory nie był potrzebny i nawet nie wiem gdzie jest
Wszystko niby sprawdzałem i czyściłem. Sprawdziłem miernikiem i pobór prądu wychodzi 1,5mA. Chyba nie tak źle? Aha, jeszcze dodam, że na słabych bateriach czy akumulatorach pilot nie działa, tylko co jakiś czas migają diody urządzeń. Wcześniej wydaje mi się, że działał nawet na słabych.
Na jakim chipie jest pilot? SLC-06 czy SLC-03. Jaki kolor ma dioda na pilocie?
Witam, mam taki sam problem z Kia Carnival 2 jak ty z pilotem centralnego zamka,wymontowałem akumulator na 15 minut i po włozeniu przestał działac central z pilota,mozesz mi napisac co było u ciebie zepsute lub gdzie to naprawic i ile kosztuje. pozdrawiam i dzieki z góry za odpowiedz.
To nie wygląda jak odbiornik zdalnego sterowania tylko jak moduł wykonawczy załączania silnika. edit: Nie wiem jak mogłem że nie zauważyć przewodu antenowego i cewki - przyznaję się do błędu.
Rzeczywiście - w obecnym stanie pojemności szkoda wkładać te akumulatorki do aparatu. Mimo niskiej pojemności akumulatorki TECHNOLINE można będzie wykorzystać np. do pilotów - powinny jakiś czas posłużyć. Tymczasowy (na czas świąt) zakup baterii będzie chyba koniecznością. Natomiast dla testu akumulatorki te radziłbym rozładować do zera (najlepiej w...
Tak. Zrobiłem dokładnie jak napisałeś ale alarm nie reagował na piloty. Poza tym akumulator nie rozładował mi się wtedy tak całkiem żeby piloty wykasowały się z pamięci. Zresztą myślę, że to nie ma nic wspólnego z tym bo jak kiedyś wymieniałem akumulator to wyciągnąłem stary, a po ok. godzinie podłączyłem dopiero nowy i alarm działał normalnie bez konieczności...
"jak odłączone to jedna noga będzie połączona z karoserią (masą auta) a druga z akumulatorem (świeci)" Tylko, że ten przekaźnik na pilota odłącza masę akumulator odłączając go w pełni... Czyli auto nie posiada masy... Dodano po 46 Ok. Już wiem dlaczego nie mogłem zrozumieć co masz na myśli... Nie wspomniałem, że do odłączania akumulatora służy przekaźnik...
Witam , wygląda na to , że pilot nie jest zaprogramowany do centralnego lub alarmu. Zdarza się ,że po ponownym podłączeniu akumulatora trzeba potwierdzić oba piloty. Pozdrawiam.
Tylko żeby było jasne: Ty teraz piszesz o urządzeniu z pierwszego postu topicu. Ja pisałem o innym modelu, "gotowcu", zawierającym już m.in. opcję testowania diód Zenera, pilotów IR, akumulator i port USB do ładowania, kolorowy wyświetlacz, oraz jest zamknięty w obudowie. Natomiast oba od razu, bez żadnych modyfikacji pozwalają mierzyć indukcyjność...
Nie łatwiej otworzyć drzwi z schowanego klucza w pilocie, podnieść maskę i sprawdzić czy klemy są dokręcone? Ewentualnie podładować akumulator lub odpalić z wspomnianego boostera.
słaby akumulator pilot pilot samochodu akumulator pilot samochód akumulator
zakładanie nowych tematów czujnik biegu wstecznego vectra błędy komputera
okragon tuner łucznik naprężacz
Prędkość obrotowa piły widiowej 50 cm do drewna Elektroniczny zegarek nie odmierza czasu po ustawieniu