Sprawdziłeś już cokolwiek ? Podłącz chociaż miliamperomierz i sprawdź pobór prądu w trybie oczekiwania i naciskania switcha. Woltomierzem sprawdź napięcie zasilania.
A co to za pilot? Generalnie ile prądu pobiera w trybie czuwania i w trybie aktywnego wysyłania sygnału? Jakiej pojemności akumulator? jeden z nich wpiąć się w 12v tym pilot czy spowoduje to zwarcie obwodu, czy takie coś może działać Konfiguracja niezalecana ale zwarcia nie będzie i zadziała. Czemu nie zalecana? Bo normalne odbiorniki pobierają ten...
Sprawdź też czy wyjmując kluczyk całkowicie cofasz stacyjkę do położenia OFF. Bywają przypadki, że wyrobione klatki pozwalają na wyjęcie klucza bez całkowitego cofnięcia do położenia OFF, a wówczas mikroswicz przy stacyjce daje sygnał jakby klucz pozostał w stacyjce, dlatego może nie działać pilot od centralnego zamka i nie usypia się system. Z tego...
Witam! JEEP Grand Cherokee 2006r- rozładowuje akumulator, pobór 2.10A. Dopatrzyłem się że po wyjęciu bezpiecznika pod maską o opisie JB POWER obciążenia spada do 0.02A poczytałem troszku i znalazłem że niby kostka stacyjki, zamówiona nowa i to samo ale po założeniu nowej kostki po włączeniu zapłonu fotel kierowcy przesuwa się automatycznie do zapamiętanej...
Co myślicie o przyuczeniu? Idź tą drogą. Możesz zmierzyć pobór prądu przez pilot w momencie wciskania przycisku, będziesz miał jakiś ogląd sytuacji czy grzebać w pilocie czy co najbardziej prawdopodobne jechać na komputer na dopisanie pilota. Pzdr
Oglądnij płytkę pilota pod mikroskopem lub szkłem powiększającym. Poszukaj zimnych lutów, pękniętych ścieżek, itp.... Podłącz zasilanie "płytki" pilota do zewnętrznego zasilacza stabilizowanego 6V, zmierz pobór prądu przez "płytkę" ze źródła zasilania . Trzy razy sprawdź - gdzie podłączyć a gdzie zasilania ! Sprawdź, czy po naciśnięciu switcha na "płytce",...
Witam. Kluczyk współpracujący z immobiliserem posiada specjalny układ zasilany falami radiowymi. Fale elektromagnetyczne zasilają nadajnik w kluczyku, który wysyła do odbiornika unikalny kod. Gdy zgadza się on z wpisanym kodem kluczyka układ wykonawczy zmienia swój stan wł./wył. Trudno będzie znależć taki układ. Producenci nie stosują tu jednakowych...
Pozostaje Ci tylko odszukanie not katalogowych ważniejszych podzespołów z PCB pilota i na podstawie zawartych tam informacji pomiar napięć zasilających na odpowiednich "nóżkach" układów scalonych i tranzystorów. "Śledząc" przebieg ścieżek biegnących od baterii - szukaj, czy gdzieś nie znika zasilanie. Włącz miliamperomierz szeregowo w obwód zasilania...
Przejrzałem dziś instalację i tak, jak pamiętam radio przepinałem pod stałe napięcie nie przez stacyjkę pisze tu o zasilaniu nie o pamięci,tak samo zrobiłem z gniazdem zapalniczki,że podłączyłem pod ten sam kabel co radio,bo zapalniczka tez szła przez stacyjkę. Jak podłączałem centralkę ta pierwsza bez pilota to zapomniałem i tez wpiąłem się w ten sam...
Jak wykluczyłeś przełączniki, to odlutuj kondensatory (najpierw od zasilania) po jkednym i sprawdzaj pobór prądu. W końcu trafisz.
Witam Dzisiaj mierzyłem Fiat Multipla z gazem i tak: 1. bez gazu 0,013 A 2. z gazem (stag 300) 0,019 A (10 minut po wyłączeniu zapłonu) 3. z gazem i z centralnym zamkim (włączonym pilotem)0,025A Miernik raczej dobry (UT70A) Pozdrawiam i myślę, że gdy pobór prądu większy to z dodatkowymi coś nie tak bo sam komp. samochodowy ?????? Pozdrawiam
Witam, Opel Astra H 1.4 Twinport 2005r, rozładowany był kilka razy akumulator. Po podłączeniu miernika w stanie spoczynku na zamkniętym zamku centralnym z pilota pobór prądu wynosi 0,02A. Otwieram auto, wypinam wtyczkę od alarmu i znowu zamykam auto z pilota, sprawdzam pobór i 0,05A. Zainstalowany jest X-Safe XS01DDS CAN o co biega ?
Ile????, to chyba furę masz z 10-11/2024r. - hehehe, przecież upływność kabli więcej zabiera, nie miało być 30mA? Tu nie ma mowy o pomyłce 3mA. Jak mierzysz po zamknięciu z kluczyka drzwi i maski zamknięte, zamki zaryglować np wkrętakiem, żeby były w pozycji zamkniętej, uważaj czy nie masz jeszcze jakiegoś mikro wyłącznika na masce. Najlepiej wyprowadź...
Żadnych śladów wody nie ma a luty poprawiłem. Wiązka do klapy bagażnika jest ok zresztą pobór prądu utrzymuje się nawet przy odpietej wtyczce 12-pin a w 6-pin jest tylko stały plus i masa. Znalazłem na YT film gdzie gość mierzy pobór prądu w identycznym aucie i jest 13mA mimo że ma domontowane sterowanie centralnym zamkiem na pilota. Tak więc ten typ...
Wiem ze to wina alarmu, jak napisalem w 1 poscie, dlatego pytam czy jest sposob na wyeliminowanie tego zjawiska. Czy odlaczenie alarmu w aucie, a pozostawienie tylko centralnego zamka na tym samym pilocie, zmniejszyloby pobór prądu? Nie ukrywam, ze licze sie z kosztami, bo nowy alarm czy nowy pilot do centralnego zamka to kolejny wydatek, a nie mam...
WItam! W moim samochodzie (Ford Escort) bardzo szybko rozładowuje się akumulator, który jest niemalże nowy. W samochodzie jest wbudowany fabrycznie zegarek lcd i wskaźnik paliwa, oba działają cały czas. Dodatkowe urządzenia to radio, cb i centralka od pilota do centralnego zamka. Pytanie jest takie: Jak sprawdzić jaki jest pobór prądu w samochodzie,...
Witam Sorry za pewne opoznienie, wczoraj pomierzyłem co trzeba, po wyjęciu bezpiecznika odpowiedzialnego za sterowanie centralnym zamkiem z pilota pobor prądu spadł z 0,12A na 0,02A. Teraz sie zastanawiam czy mozna to jakos inaczej podłączyć. Domyślam się ze problem będzie w podłaczeniu tego.
Witam, pobór prądu w stanie spoczynku 0,25A. Po odłączeniu radia, alarmu i dokładanego zamka centralnego z pilota spadło do 0,16A. Po wyjęciu bezpiecznika F43 (sterownik karoseri/nadwozia) spada do 0,02A, tak samo dzieje się wypinając wtyczkę XP2 z tego modułu. Numer 6Q1-937-049B Moduł podmieniłem z allegro ale pobór pozostał bez zmian. Jaki inny obwód...
Fabia I 2001 1,4, pobór prądu. Pierwszy raz trafiłem na taką sztukę. Fabia pracuje normalnie ale po zgaszeniu i zamknięciu pilotem pobór prądu spada do 0,12 i narasta do 0,56, nie raz do 5,6 A, i tak cyklicznie z różnymi przerwami i czasem poboru. Z dokładanych rzeczy - alarm z centralnym zamkiem - radio z biedronki No i teraz zagadka co było przyczyną...
Witam u kolegi jest tak że po zamknięciu samochodu z pilota po 2 minutach napięcie jest 0.02 czyli prawidłowo ale gdy samochód stoi normalnie i drzwi są tylko zamknięte pobór jest 0.41 tak długo to trwa około 40 min i dopiero spada na 0.02. System tak długo się usypia czy to normalne jest po wyjęciu tego bezpiecznika pobór jest ok odpięta wszystkie...
Nie da rady, a nawet jakby dało to i tak nie miałoby wpływu na pobór prądu. Jeśli rzeczywiście centralka tyle bierze to jest uszkodzona. Oczywiście można kupić sterownik radiowy centralnego zamka bez alarmu. Nie masz tam czasem fabrycznego centralnego z pilotem IR w kluczyku?
Witam. Mam problem z poborem prądu w Fordzie Ka, w spoczynku ma 0.045, gdy otworzę drzwi i zamknę zapala sie oświetlenie wnętrza, pobór wynosi ok. 0.800 po chwili lampka gaśnie a pobór wynosi 0.105 i już nie spada. tak samo jest jak otwieram drzwi i zamykam z pilota. gdy rozłącze amperomierz i podłaczę ponownie pobór wynosi znowu 0.040. Podejżewam sterwonik...
Uszanowanie, jestem zmuszony zastosować w moim aucie VW Caddy uniwersalny sterownik centralnego ponieważ dokładam takowy zamek (zmiana zamków w drzwiach i bagażniku). Z drzwiami nie będzie problemów natomiast zamek klapy zastosowalem z VW tourana zwalniany silnikiem elektrycznym oraz klamkę z mikrostykiem z VW Sharan. Potrzebuje sposobu na to by po...
Witam Posiadam w mojej fabii moduł komfortu 6q0 959 433 C Chciał bym zapytać czy może da się go podłączyć bezpośrednio do złącza OBD? Jeśli tak to prosił bym schemat podłączeniowy, ponieważ nie mogę się z nim połączyć przez złącze obd w aucie. Mój problem polega na tym iż po zamknięciu centralnego zamka (seryjny centralny zamek bez alarmu) pobiera około...
W aucie nie ma alarmu, był kiedyś zewnętrzny moduł ale mnie denerwował i wypiąłem kostki z niego i teraz jest nieaktywny. Był do niego osobny pilot i nie ma nic wspolnego z obecnym centralnym i immobilazerem. Poszukałbym dalej ale nie bardzo wiem gdzie...
sorki rypnąłem. sie ogólny upływ prądu wynosi 55mA po odłączeniu alarmu spada do 30mA a po odłączeniu sterownika spada do 15mA. alarm jest starej daty i zostanie później wycięty i wstawie mu sterownik centralnego zamka na piloty.
W zasadzie temat można by zamknąć bo awaria usunięta , Wymieniłem mostek prostowniczy w/g pomiarów kwalifikował się do wymiany , Po zamontowaniu pobór dalej był . Wymieniłem regulator i problem ustąpił . Pojawił się za to inny , pod nazwą centralny zamek . nie działa w drzwiach pasażera . Ani z pilota ani z kluczyka ( w drzwiach kierowcy ) ,nie mogę...
Witam,podepnę się do tematu. Mam zagwozdkę w B5,rozładowuje aku ale tylko i wyłącznie po zamknięciu centralnego,gdy zostawiam otwarty (bez zamykania centralnego) pobór z bodajże 0.38A spada po pewnym czasie do 0.02A i jest ok,nic się nie dzieje. W momencie gdy włączę centralny pobór z 0.38A zmienia się na 0.23A i trzyma tak bez końca. Do tego dodam,że...
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
naprawiłem zamek tylnych drzwi teraz już usypia w ciągu 30 sek. bez zamknięcia z pilota.Jeżeli zamknę z pilota wtedy pobiera tak samo czyli wychodzi że moduł komfortu jeżeli się mylę dajcie znać. Dodano po 3 już doszłem do tego że jak zamkne drzwi bez centralnego do spada pobór do 0,06A ale nie zawsze natomiast jak zamkne auto z pilota to nie usypia...
Co do alarmu to nie wiem szczerze mówiąc, można to jakoś sprawdzić. Jeżeli chodzi o kierunki to mam dokładany sterownik z pilota do centralnego i mruganie jest podłączone pod światła awaryjne. Moduł kupiłem używany a poprzedni był 1C0 959 799 i ten nowy raczej nie jest zakodowany jak poprzedni.
To jaka jest różnica, czy pobudzisz centralny z pilota, czy z kluczyka? Bo skoro i tak wykona on swoją pracę, to pobór prądu jest taki sam. Jedyna różnica, to pobór kilkudziesięciu mA centralki podczas załączania przekaźników. No i jakieś uA podczas czuwania... Ale to są pomijalne wartości w codziennej eksploatacji auta. Chyba, ze jeździsz nim od wielkiego...
Witam, Samochodzik: Mazda 6 2.0 DIESEL 2002r. 121KM (89kW) Hatchback Mam pytanie odnośnie poboru prądu jaki jest w tych M6, w mojej M6 po wyłączeniu wszystkiego i zamknięciu samochodu wychodzi 50mA, składa się na to: pamięć radia, komputera, zegarka, migająca dioda na desce i sterownik od centralnego zamka który rozsyła fale do pilota. Wydaję mi się...
Mam jedno, ostatnie pytanko. Gdy wyłącze stacyjkę zapala się światło, wychodzę z autka, zamykam drzwi, włączam alarm a światełko tylko zgaśnie na chwilę i z powrotem się zaświeca na ok 2 min. Czy tak ten układ powinien działać? wysztkie inne funkcje działają tak jak w opisie. No bo jeżeli to działa poprawnie to mi alarm będzie wył ponieważ będzie wykrywał...
Kolego,co do poboru prądu,musisz znaleźć radioodbiornik od centralnego zamka,jeśli jest fabryczny będzie zamontowany w okolicy bezpieczników(w kabinie) te ustrojstwo jest wielkości paczki od papierosów,jak znajdziesz to odłącz i wtedy sprawdź pobór prądu. Przerabiałem ten temat w paru autach,i właśnie to było winowajcą, minus tego,nie będziesz mógł...
Mam wpięte pod światło drzwi. Czyli po otwarciu drzwi dopiero zadziała i zapali Led . Jak w temacie. Chodzi o zadziałanie razem z pilotem na np.6s. Mam rozumieć,że jeżeli wepnę się pod kontaktron zamka drzwi to coś zmien?i. - raczej nie. Dodano po 3 Mam zrobione pod kontaktron drzwi. Hmm ,a jak wpiął się bezpośrednio pod zamek z przekaznikiem czasowym...
Witam. Coś rozładowuje akumulator w Renault Kangoo 2 (Mercedes Citan). Zauważyłem, że po otwarciu drzwi ciągnie 0,5 A przez około 20 minut, czasem też bez otwierania w losowym czasie. Po odpięciu bezpiecznika numer 11 o wartości 10 A lub numer 9 o wartości 15 A w kabinie pobór spada do zera. Z opisu wynika, że 9 zasila tylko światła, w rzeczywistości...
:arrow: emeryt2 za 25zł sterownik z pilotem? osobiście nie wiem, ale chyba coś za tanio. z resztą znacie to uczucie jak się coś zrobi samemu :) poza tym zalezy mi, żeby było to zdalne otwieranie, a nie jeden zamek otwiera wszystkie. po zimie mam dosyć latania z odmrażaczem do zamków. :arrow: Bonkot wolałbym podczerwień niż fale radiowe. te nadajniki...
Nie ma w tym nic trudnego. Pobór prądu jest spory, wiec potrzebujesz kilka przekaznikow i wykorzystać do tego wyjść sygnalowych z centralki. Podają one 12V przez niecałą sekundę, co wystarczy aby przekaźnik zamknął obwód czyli zalaczyl to twoje urządzenie i po naciśnięciu zamknięcia rozlaczyl. Co do samej konstrukcji to jak już chcesz tak kombinować...
Gdy wkładam klucz w stacyjkę zamek głupieje słychać siłownik kilka razy pod rząd. Na 90% uszkodzony któryś z siłowników w drzwiach lub przewodów łączących drzwi z centralką zamka. Zintegrowany z zamkiem i siłownikiem, mikroswitch nie otrzymuje informacji o "zamknięciu" i kolejny raz próbuje "zamknąć". Może też być uszkodzona wiązka przewodów wychodzących...
"Czas trwania impulsu potrzebny jest do prawidłowego działania alarmu , anie centralnego zamka - pompka pracuje dosyć długo i może zakłocać pracę alarmu." Ponieważ jest to forum techniczne to poprosiłbym o szczególowe wyjaśnienie na czym może polegać zakłócenie alarmu przez pracującą pompkę. Według mojej wiedzy, zadziałanie alarmu może nastąpić po jego...
Sterownik centralnego zamka który posiadam, posiada kanał (przewód) który załącza napięcie 12V o maksymalnym poborze prądu 250mA. Kanał ten ma pełnić rolę immobilizera, i chciałbym to tego celu go wykorzystać. Chcę podłączyć ten przewód do przekaźnika, a przewód przy stacyjce rozłączyć i wpiąć oba jego końce do wyjść rozwierających w przekaźniku. Przez...
Temat już się pewnie pojawiał , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania ,dla tego proszę o pomoc . Po 2-3 dniach postoju pada mi aku .Od jakiegoś czasu szaleje centralny zamek tz . po włączeniu zapłonu zamki drzwi mimo tego że są otwarte dostają impuls do ponownego otwarcia ,oświetlenie w środku gaśnie.Po ruszeniu autem , wystarczy pół metra ,ponowny...
Witam Wszystkich, mam problem z rozładowywaniem akumulatora. Akumulator ma 2 miesiące (nówka Futura 72Ah) Ładowanie akumulatora jest, podczas pracy silnika napięcie w instalacji podnosi się do ponad 14V. Bywa tak, że samochód działa przez tydzień i nie ma problemu, czasami jednak z dnia na dzień nie można go otworzyć, bo rozładowuje akumulator poniżej...
Witam. po usunieciu z musu w moim Polonezie immobilizera ktorzy imoobilizowal go na amen (a zgrozo skaszanil sie w drodze powrotnej z przegladu okresowego ;d), postanowilem przywrocic do zycia centralny zamek ozeniony z "oslawionym" alarmem american legend (oczywiscie dostal typowej przypadlosci - piloty zgubily zasieg, zarazem zostalem bez centralnego...
Witam Szukam opisu bezpieczników do seata arosa 1.7 sdi 99r Jeśli by był ktoś skłonny podrzucić rozpiskę byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam P.s. Naprawdę nikt nie dysponuję opisem bezpieczników/przekaźników do w/w auta? Auto ma feler tzn pobiera prąd na postoju i po zamknięciu auta z pilota. Dziwne jest to ze jak wyjmę bezpiecznik numer 15 to wtedy...
Witam (Golf V 1.9TDI 2005r) Miałem problem z rozładowującym się akumulatorem i jak się okazało mój MK5 pobierał 0.7A na postoju. Po diagnostyce z bezpiecznikami okazało się że winowajcą jest tylne sterowanie szybami. Po odpięciu tylnego lewego sterownika 1K0959703C (lub wyjęciu bezpiecznika - tylnie szyby) wszystko OK (0,03A). Samochód wtedy nie sygnalizuję...
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w punto 2 1.2 SX 2000r. Centralny zamek zamykany z pilota zamyka (ściąga wszystkie grzybki w dół) i zaraz otwiera. Kiedy wyciągnę bezpiecznik nr 39 od odbiornika radiowego albo odłączę poprzez wyciągnięcie wtyczki z lampki oświetlenia wnętrza centralny zamek trzyma, pobór prądu wówczas jest na poziomie 0,08 A,...
Dokonywałem kilku pomiarów, więc są miarodajne. Fakt na pewno jest taki, że alarm mi rozładowuje akumulator, odłączałem LPG i to nie to a nic więcej mi nie przychodzi do głowy. Alarm można powiedzieć, że żyje własnym życiem, w instrukcji pisze, że alarm trwa 30s ale sąsiadka mówiła, że światła migały całą noc, może się to zapętla czy co, w każdym razie...
Wszystko to zrobiłem i dalej bez zmian :/ Wylutuj mikroswitche i sprawdź, czy wtedy pilot będzie reagował na "zwieranie" punktów lutowniczych na płytce. Zasil go z zasilacza i zmierz pobór prądu w czasie "emisji". Jeżeli to nie pomoże, to kup i dopisz do centralki nowego pilota. Myślę, że nie posiadasz testera i innych narzędzi, którymi możesz zweryfikować...
pilot pobór prądu pobór prądu pilot sterownik centralnego pobór prądu
zmywarka amica staje dziura ekran lutować podstawa
siemens pralka instrukcja zwrotnica dwudrożna
Midnight Commander – wyszukiwanie plików z ciągiem znaków, Alt+F7, grep, ripgrep Błąd P0400, podwyższone obroty, VSC i 4WD w Toyota 2.2 D-4D