Youri124 bez sarkazmów. Dobrze wiesz o co mi chodzi. Czy mam narysować? https://autokult.pl/36055,planowanie-glo...
głowica była źle zrobiona trafiła ponownie do plantowania Planowanie glowicy jest formalnie zabronione przez konstruktora. Nie ma dostatecznej grubosci scianek.
Należało przed zmianą uszczelki oddać głowicę do planowania, co wykluczyło by wszelkie nierówności, oraz mikropęknięcia. https://autokult.pl/36055,planowanie-glo...
Umnie w moim warsztacie biore planowanie glowicy 50 zl i 200 robota plus koszt uszczelki okolo 120 zl. 5godz roboty. I auto smiga
Zamien przewody, swiece. Sposobow na domowa weryfikacje jest mnostwo. Najgorszy przypadek to nieszczelny zawor, wyrobione gniazdo. Czyli sciaganie i planowanie glowicy. Koszty sobie przelicz. Na 100% kompresje sprawdz. Jak ok to juz mozna cos kombinowac z cewka itd. Mam stare pancerne zlomy to sie moge nie znac. :>
co do ABT to nie znalazlem w materialach ADAC wersji ABT z 90 PS dlatego sugeruje co napisalem wyzej :-) co co zwiekszenia mocy to biorac pod uwage "wartosc" samochodu to raczej 90 % mozliwosci odpada bo: otwarty filtr powietrza (lepsze zasilanie powietrzem) planowanie glowicy (zwiekszenie kompresji) wygladzanie kanalow dolotowych (lepsze zasilanie...
Ponowne planowanie glowicy załatwił sprawę.
wyglada na spaprane planowanie glowicy, nie wlasciwa uszczelke. pozdrawiam
Z opisu wynika, ze teraz jeszcze planowanie glowicy sie klania. Choc plyn calkiem nie uciekl...
mechanik sprawdzal cisnieniei na 4 nie bylo, stwierdzono planowanie glowicy. Poprostu rece opadają :(
Planowanie glowicy papierem sciernym ?!?!?!?! Buahehe sory ale nie moglem sie powstrzymac.
We wrzesniu 2015 roku bylo robione planowane glowicy, wszelkie uszczelki, chłodnica, świece. Przebieg to okolo 250 tys km
zamiast sie bawic w planowanie glowicy to lepiej juz chyba poszukac jakiegos agresywniejszego (sportowego) walka rozrzadu
no i to juz jest jakas informacja. kopci na niebiesko = bierze olej. kopci na biało = do komory spalania dostaje sie płyn chłodniczy. zapewne wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie glowicy załatwi prablem :)
Do wymiany pierscionki lub uszczelniacze na zaworach i przy okazji oczywiste ze wymiana uszczelki i wrazie potrzeby planowanie glowicy.
przeciez mozna takaze mechanicznie dodac pare koni sportowy tlumik, filterek,planowanie glowicy,swiece,strumienica,nowy walek rozrzadu.chyba bys wiecej zyskal ale jakie koszty tego ci niepowiem.pozdrowionka:)
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
Witam. Pytanie do powyższego tematu... Ile orientacyjnie mniej wiecej u was bierze mechanior za: wyciagniecie silnika, wymiane pierscienie panewek na korbowodach, planowanie glowicy złozenie silnika i włozenie silnika? U mnie 800zl-1000zl wołają....duzo?
Witam. Jestem posiadaczem Skody Octavi 1.6 sr oznaczenie silnika AKL. Silnik brał mi jakiś 1 l / 700km. Tydzień temu rozebralem silnik i okazało się, że pierscienie olejowe stoją. Zakupiłem wiec komplet pierscieni z firmy Prima, polecane na forum ze względu na budowę pierścienia olejowego. Stan panewki i gładzi był zadowalajacy. Przy okazji wymiana...
Byla zwalana glowica bo niestety poprzedni wlasciciel wymienil tylko pasek i wiadomo co wydarzylo sie potem Musialem oprocz uszczelki wymienic zawory i planowanie glowicy ,uszczelniacze itd
Kompleksowo mialem na mysli planowanie glowicy, szczelność, uszczelniacze, gniazda zaworów, zawory, uszczelki, sruby, rozrzad. Dlatego napisalem ze od 1500. Może byc duzo wiecej. Jeśli jestes pewny mechanika ze zrobi to dobrze to nie baw sie w pol remonty tylko rób zgodnie ze sztuką.
co do zaplonu: ustaw na znaki i tak obracaj aparatem aby zaswiecila sie zaroweczka wpieta pod przewod cewka-aparat (a drugi koniec oczywiscie do masy). Zarowka musi sie zapalac a nie gasnac :) Planowanie glowicy nie ma najmniejszego wplywu na rozrzad.
Kolego mogly sie spotkac delikatnie tloki z zaworami i ktores zawory moga byc pokrzywione dlatego mu ciezko krecic,trzeba chyba oddac autko do naprawy,wymiana zaworow,planowanie glowicy,jak ci sie uda(szczescie) to nie bedzie to duzy koszt
Nadciśnienie jest normalnym zjawiskiem wiem o tym ale nie może wywalić pół zbiorniczka płynu. Głowica sprawdzona jest szczelna Po z planowaniu glowicy, nowa uszczelka, nowy termostat, nowa pompa wody, nowy korek 2 szt. Problem pozostał
Jeśli masz nie szczelne zawory poszukaj silnika bo moze wyjść taniej i lepiej. Po prostu w takich silnikach planowanie glowicy na poziomie 100um to same klopoty. Jak kiedyś pokusilem sie o remont jednostki na lancuchu to głowica 30um blok 100um i zaczela sie jazda z pokrywą rozrzadu i pokrywą zaworów. Jak sie zmiescisz w 50um można próbować bo jeszcze...
powiedz szwagrowi "ze na oko to chlop w szpitalu umarl".Jak wymieniasz glowice to 1 planowanie glowicy 2 sprawdzanie na szczelnosc bo mikropekniecia albo pekniecia kanalikow okiem nie zobaczysz.Wywal termostat,sprawdz czy chlodnica nie jest zatkana ,sprawdz pompe wody jak nie pomoze to glowica do sprawdzenia.Jest jeszcze taki test szczelnosci glowicy...
Koncze temat. Panowie pomogli. W doborze przy planowaniu glowicy. Pozdrawiam
Nie takiej odpowiedzi oczekiwałem jak kupimy silnik z allegro tez nie wiemy co kupimy kiedys wujek juz tak kupil pochodzil 20 tys i koniec potem okazalo sie ze lepiej bylo dolozyc troche wiecej na remont starego niz kupowac nowy planowanie glowicy 50zł robocizny nie licze bo sam zrobie wiec dziekuje za taka odpowiedz
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
Widzialem takie cuda ,ale planowaniem glowicy o 4mm + cienka uszczelka mocy nie podniesiesz w tym ogorku co najwyzej dorobisz silnikowi spalania stukowego i przegrzewania sie .A i tak zawory beda tluc o cylindry jak beda prawidlowo ustawione po takim z cieciu glowicy, sa lepsze metody na podniesienie mocy ale to i tak tylko fiacik.
no ja nie pisalem o turbo bo to juz wiekszy kaliber , a o swapie to bym nie myslal , silniczek nie jest zly , ale jesli jest jakas glowica 16V co do tego podejdzie to bym o niej pomyslal , a potem jak bym chcial z tego wymiatacza zrobic to bym sam drutowal turbo na uzywanej sprezarce , tak na 150 -180 KM mysle ze by silnik wytrzymal , mk1 juz jest lekkie...
Koledzy oto odpowiedz. 1 paliwo wstrzykuje bo wymienilem wtrysk 2. iskra jest bo sa nowe swiece a dokladnie je tez sprawdzilem 3. rozrzad siedzi w znakach a samochod dalej nie pali. Wiec postanowilem sprawdzic cisnienie na pierscieniach i zgadnijcie co.. Tylko na jednej swiecy znalazlem 7 atmosfer czyli podchodzace pod norme a reszta od 3 do 5. Tak...
witam tak w sumie to moj post z tym passatem tylko pisalem od znajomego glowica nie byla planowana a odrzutnik oleju jest zalozony to ta plastikowa oslona
Uszczelke trzeba dobrac do glowicy po planowaniu,ja oddaje do firmy ktora regeneruje mi cala glowice i dobiera uszczelke i wtedy nie ma klopotu.Ewentualnie w sklepie dobiora Ci uszczelkę.Firma Ajusa podaje 3 rodzaje uszczelek o roznej grubosci do tego silnika
wszystko zalezy od konkretnego silnika. Starsze typy silnikow sa "odprezone" i doprezenie je planowaniem glowicy pomoze - silnik bedzie mial wieksza sprawnosc. Jesli silnik jest zasilany LPG - to bez w zasadzie innych zmian efekt bedzie zawsze dobry. w nowszych silnikach z duzym stopniem sprezania podniesienie go jeszcze bardziej moze spowodowac spalanie...
Witam Posiadam auto Skoda Fabia 1.2htp, jest po remoncie silnika: -rozrząd -planowanie glowicy -zawory nowe -cewki nowe -świece nowe -filtry (oleju, powietrza, paliwa) nowe -olej 10w 40 -wtryski prawidlowe Po kilku dniach spokojnej jazdy na krótkich odcinkach zapalił się check engine i pokazało błąd związany z niewydajnością katalizatora. Postanowiłem...
:( Od niedawna mam nexie 1.5 GLE (SOHC), a znią problem nierównych obrotów. Kiedy silnik przestygnie to wogóle falowanie obrotów jest pomiędzy 500 a 2000 obrotów, oraz słychać ją tak jakby nie na wszystkie gary paliła. Zwracam sie do was bo stała już u dwóch mechaników (jeden serwis daewoo autoryzowany) i nie pomogli !!! Wymieniony już krokowy, sonda,...
wymieniłem uszczelkę pod głowicą wraz z planowaniem glowicy?
Byc moze znaki rozrzadu sie nie zgadzaja poniewaz byla planowana plaszczyzna glowicy zbyt duzo zebrana a uszczelka ma jeden rodzaj grubości.jesli masz kola na klinach to nie powróćisz do fabrycznego ustawienia
Dzieki ten schemat bardzo mi pomoze, tylko co z ta wysokoscia glowicy. Planuje na szlifierce, z reguły 0,1 mm wystarcza do zabielenia ale slyszalem ze niektorych glowic nie wolno planowac
Tak sie sklada ze w tych silnikach przy zalaniu niewlasciwego oleju po jakims czasie dzieje sie tak jak u ciebie. Jest to efektem niewlasciwej wspolpracy pomiedzy cylindrem a pierscieniem, pierscien zaczyna przywierac do cylindra w efekcie peka lub niszczy gladz cylindra. Pomiar cisnienia to czysta formalnosc bo rozebranie silnika i tak bedzie konieczne....
Witam. Mechanik zdjal glowice i znalazl kilka punkcikow obok drugiego cylindra na glowicy jak i uszczelce, ktore wygladaly jak male, plytkie, okragle kratery. Uszczelka zaczela juz sie przepalac stad ostatnimi czasy pojawienie sie osadu w zbiorniczku. Mechanik powiedzial, ze glowica nie byla tak mocno przykrecona jak powinna, wiec mogl ktos juz przy...
rozrzad poskladany na blokadach,a niby dlaczego nie powinno sie planowac glowicy w tdikach???????glowica byla rozbierana do planowania,zawory i wyjmowane pompowtyski,moze jakis pompowtrysk nie siadl czy cos,pomozcie?
A w jakim celu chcesz wymieniac panewki i pierscienie ? a gdzie cena robocizny uszczelek planowania glowicy itp itd czy z silnikime cos sie dzieje
sama polerka/rozwiercenie kanalow, dolotowych, przelotowych, wylotowych, krocca ,gaznik, ostatni szlif , planowanie glowicy , poszerzanie okienek w cylindzrze(czasy) , odchudzenie tloka ,w zyciu nie da takich obrotow . Musialo by byc cos mieszane z walem , masa ,korbowod . Przecierz orginalny korbowod to nie ma nawet lozyskowania w glowce dobrego, zwykla...
Nie wiem Kolego jak tam u CIebie z pogoda ale u mnie jest w miare ok i zadnego takiego majonezu nie mam pod korkiem ;) co do planowania to kazdy warsztat robi za inna cene. Mi zrobili wymiane uszczelki pod glowica z planowaniem glowicy za 320 zl. Dalem uszczelke i plyn chlodzacy.
Zacznijmy od tego dlaczego wymieniał uszczelke. Nie nie wiem kto by sie babral w zakladanie starych uszczelniaczy, chyba ze do planowania glowicy nawet jej nie rozebrali ..to tak.
Aku stare problem z przygasaniem swiatel byl. Aku nowe bez zmian przygasanie swiatel. Po planowaniu glowicy to samo tylko czasami zaczal szarpac przy zwiekszaniu poboru pradu. I to juz jest irytujace.
Dopiero teraz kojarze fakty ze pierwsze objawy tego typu mial on juz dwa lata temu. Wowczas na cala zime tylo raz wymagal odpalenia na hol myslalem ze slaby akumulator bo byl spory mroz. Kilka razy tez przy zapalaniu go gdy zbyt krotko przytrzymalem kluczyk i odpalil na ulamek sekundy i sie wylaczyl musialem pozniej nim dlugo krecic aby w koncu odpali....
heh sorki ze teraz odpisuje;p usterka byla uszczelka pod glowica i nie obylo sie rowniez bez planowania glowicy koszt naprawy wyniosl ok 120 zl heh pisze jakby ktos chcial wiedziec:D
Podłączony, ale czy sprawny nie wiem. Nie planowałem ani bloku ani glowicy. Termostat przewiercona żeby uniknąć kolejnej zabawy w upg,bo wina upg to przegrzanie silnika. Kumpel też rąk zrobił i śmiga już 2rok. Gaz sekwencja. Myślę o przestawionym zapłonie, ale go nie zdejmowałem z glowicy
Przewody miekkie aczkolwiek sprawdzzalem na krotko odpalonym silniku. Jakie koszty wchodza w gre? Znajomy stwierdzil ze poza uszczelka glowicy trzeba bedzie tez usuwac plyn chlodniczy z oleju i dokonac planowania glowicy ze ze 1000 zl moze to kosztowac
wiec bedzie tak jak napisalem wyzej. masz przedmuch do kanalu chlodzacego. radzil bym wymienic uszczelke jak najszybciej zeby uniknac planowania glowicy (pozniej to sie moze poglebic i glowica bedzie do remontu lub wymiany.
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
Witam. Opel astra H silnik Z17DTH silnik w niej ulegl zatarciu,kupilem slupek i osprzet zostal przelozony z starego silnika i zamontowany do auta,okazalo sie ze jest brak kompresji wiec demontaz glowicy wymiana pierscieni na tlokach planowanie glowicy i ponowny montaz.Po tych zabiegach prz pierwszym odpaleniu po chwili silnik zaskoczyl pochodzil chwile...
ja za 100 zl mialem planowana glowiece , wymieniane prowadnice , docierane zawory wymieniane uszczelniacze , glowica 8v
A probowales juz zmieniac czuszelke pod glowica?? Dlaczego zakladasz odrazu czarny scenariusz?? Jak bedziesz mial zdjeta glowice to nie zaszkodzi sprawdzic jej na szczelnosc ale moze po uszczelce bedzie cos widac. Z tego co pamietam to w XF przy przebiegu rzedu 700 - 800 tys lubily siadac uszczelki pod glowica. Sam mialem calkiem niedawno podobny przypadek....
tak glowica planowana byla nawet ta wymieniona
Kable sa dobrze podlaczone,opisze jeszcze raz Po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki pod glowica ,auto nie odpala ,rozrzad zostal sprawdzony pare razy,jest iskra lecz go zalewa ,brak blendow , Dodano po 4 po dalszej walce z astra nadal nic jedynie przy kręceniu i dodawaniu gazu słychać strzały i śmierdzi paliwem
Nico, a co ma być ? Zawory są otwarte cały czas w tych samych fazach ruchu tłoka, co ma do tego kąt zapłonu? Wbrew pozorom ma : zbyt pozny powoduje zmniejszenie podcisnienia na wolnych obrotach.Zreszta wakuometr moze sluzyc do wykrycia wlasnie zbyt opoznionego kata zaplonu.Zeby nie byc goloslownym mam w swoim aucie waku juz dobrych kilka lat.Wczesniej...
Kieruje jeszcze raz ten temat problem jest ten sam nie pracuje na ktoryms cylidrze ostatnio robilem kompletne planowanie glowicy pracuje rowno tak jak powinno byc tyle ze objawy sa takie odpala mi ladnie bez problemow po pewnym czasie jazdy na benzynie czuje jak by nie pracowal na ktoryms cylidrze po dluzszej jezdzie objawy ustepuja i tak czasami sie...
Jeżeli ma faktycznie 160 tys to same pierścienie niech zostanie jakie są , ale pisze 2 różne rzeczy bo napisałeś pierścienie zaworowe, chyba że chodzi o uszczelniacze zaworowe to wtedy tak, 160tys to przy takich przebiegach zawsze najlepsza opcja jest zrobione glowicy na gotowo, planowanie, jeżeli występują płytki to regulacja luzu zaworowego, wymiana...
Witam! Samochód jak w temacie. Sytuacja przedstawia się następująco: po wymianie płynu chłodniczego (nalane pod "KALT") przejechałem 3tys km. i płynu było na dnie (nie na samym dnie, ale na dnie). Wycieków w garażu - żadnych. Dziś dolałem płynu pod "KALT". Czy to może być wydmuchana uszczelka pod głowicą:>. Dodam, że autko czy zimno czy ciepło, czy...
Minimalnie , głowica obecnie w szlifierni nie pamiętam czy minimalnie przyspieszone czy opózione otwieranie zaworu ssącego .Krzywki na wałku też nie wciskają zaworów razem tylko lekko przestawione są względem siebie (miałem chęć przestawiać zdjąć zębatkę i włożyć na nowo poprawnie ale nie wiadomo czy nie pogorszę jak się uda bo wszystko na ciepło ....
Nie pracuje pierwszy i czwarty.Wymiana uszczelki z powodu wody w oleju. Glowica byla planowana.
Witam posiadam golfa 5 z 2005r problem ujawnil sie 2 tyg temu a mianowicie po odpaleniu i rozgrzaniu silnika do 90s z rury wydochowej wydobywa sie biały dym wyczuwam tez tak jakby olej sie gdzies spalał i wylatywal rurą wydechową. auto ma 280 000km przejechane półtora roku temu robiona była uszczelka pod głowicą razem z planowaniem glowicy w układzie...
No dobra, to sprawdzę to ciśnienie. Tylko zastanawiam się jak by wyszło źle to co może być nie tak. Tlok i pierścienie według mnie grają dobrze jedyne co to nie sprawdzaliśmy zaworów nafta czy przepuszczają. Glowica była planowana.
Regeneracja polegała na planowaniu wyminie zaworów, uszczelniaczy, prowadnic . Glowica po regeneracji " świeciła się jak nowa " I tak ten nagar powstał po tylu km .
Narazie zrobie glowice , juz wszystko kupilem , glowica jest u planowania , poskrecam na ryzyko i zobacze co bedzie sie dzialo , Dzieki za rady , jak zrobie napisze
nie ma to nic wspolnego.przecierz caly mechanizm rozrzadu jest zamontowany na glowicy.dobrze ustawic kola pasowe! i w droge.niektorzy mechanicy tw.ze po kazdym wyjeciu glowica powinna byc "planowana"ale to juz sa naciagacze.
Żeby lepiej wyglądał. A jak można uzyskać taki efekt tzn. owiewek wokół silnika , ogólnie linię nadwozia? Pozatym silnik ma dużo mocy : oryginalny cyl po szliwie, powiększone kanały pluczące, rozwiecony dławik w tłumiku,odblokowany kruciec , planowana glowica . V-max szacuje się w granicach 80km/h. Kolega na chińskim skuterze cylinder 80ccm nie ma szans...
jezeli chodzi o silnik poloneza to: 1. walek rozrzadu: http://www.swiatek-tuning.com.pl/cennik_... najlepszy producent w polsce warto ja korzystalem wiele razy jeszcze nikt nie mial problemu z tymi walkami 2. planowanie glowicy jak najbardziej tylko ze bez wyfrezowania "polksiezycy" w tlokach to max 0,6mm 3. kolektor wydechowy najprosciej i najtaniej...
Witam. Glowica byla planowana oraz sprawdzana na szczelnosc ciśnieniowo. Wymiennik sprawdzalismy sami. Nabilismy do niego 4.5 bara i do gorącej wody, wszystko było szczelne. Pod wymiennik zamawiane byly oryginalne uszczelnienia "zielone oringi" pod pokrywe wymiennika tez oryginalna uszczelka deutza. Pod glowice uszczelka reinz. Przed awaria silnik nie...
no ja tez nie wiem jak mozna stwierdzic stan uszczelki glowicy poprzez popatrzenie na silnik... :) z tego co piszesz to na 99.99% uszczelka glowicy! u mnie sprawdzenie glowicy z planowaniem 250 PLN. i tez sie nie reklamuje.
miałem identyczny problem z Astra 1,7 td i okazało się że była lekko nierówna głowica-planowanie główicy + nowa uszczelka i koniec proiblemów.
Kolejne poczynania - diagnoza- krzywy blok silnika- płaszczyzna bloku. Sprawdzenie szczelności bloku i glowicy- wszystko ok,zrobienie płaszczyzny bloku ,planowanie głowicylanowanie bloku, finał taki że teraz temperatura płynu chłodzenia na trasie waha się między 83 a 87 😀 a po miescie/korki 99-104- załącza się drugi bieg wiatraka i zbija temperaturę...
hej, podaj kod silnika to przesle dokumentacje glowica byla planowana? pozdr
termostat to wątpie w tamtym roku wymieniłem,przed wczoraj silnik chodził tak długo az sie wentylator włączył a wskaznik temp.dalej pokazywal tyci więcej nad 50 stopni mam podejzenie ze jak robilem regeneracje głowicy mogli ukręcic czujnik temp.podczas sciagania czujnika do planowania glowicy,niemozna go odkrecic a poza tym chyba czujnika nie wkreca...
wybieranie materialu na tloku na jego górnej powierzchni aby nie kolidowaly z zaworami stosuje sie tylko w przypadku kiedy zmieniamy taki parametr jak wysokosc wzniosu krzywki walka rozrzadu co raczej zadko sie modyfikuje w amatorskich warunkach. Nacinanie tlokow to zabieg polegajacy na wytoczeniu na tokarce paru rowkow na obwodzie tloka ponizej pierscienia...
okazało sie ze jednak uszczelka pod głowica i planowanie głowicy.Próba wykazała ze po 40minutach trzymania auta na wysokich obrotach komora sprezania okazuje sie nie szczelna.Uszczelka+planowanie.Pomogło, auto śmiga bez zarzutu
Ale olej jest na poziomie a jak można sprawdzić czy to Uszczelka pod glowica trzeba dawać głowice do planowania Dodano po 1 Czyli nie warto rozgrecac nagrzewnicy
Witam! tak, glowica byla planowana, wiec przypuszczam, ze pekniecie byloby zauważone, chociaz wszystko mozliwe. krzych
Onnaax ze statywem jest roznie. O ile sam statyw mozesz sobie kupic np-name, to najwazniejsza jest glowica. Owszem w przypadku fotografii ma to male znaczenie, ale komfort oblsugi statywu za 100zl a za 500zl bedzie znaczacy. Dla przykladu, samo ustawienie wypoziomowanie glowicy w statywie no name zajmuje spory czas. Owszem mozna sobie z tym poradzic,...
[tak tylko ze wymieniajac uszczelke to glowica byla w planowaniu 0,14 zciagnieto. miala tez sprawdzana szczelnosc olejowa oraz wodna. wymienione zawory,prowadnice oraz docierane.wierz mi wydalem troche kasy a obiaw pozostal ten sam
pasek nie pekl. rozrzad ustawialem bo wydmuchalo uszczelke pod glowica a nie zaznaczylem sobie rozrzadu.. Dodano po 14 glowica byla planowana+uszczelka
Nie wiem na tych rysunkach ewidentnie widac bardzo niedokladne zalozenie LPG,jeszcze do tego ta szczelina w mixerze(czemu ma to sluzyc???)pewnie zle dobrany mixer i ponacinane otwory w przewodzie powietrza i szczelina w miejscu montowania mixera,jezeli chodzi o klekot zaworow jak jest zimno to jest to normalne(zimny olej,zanim wypelni korpus i laske...
Dla innych z tym samym problemem-glowica kompresora lub jej uszczelka
Witaj... Nasuwaja sie pytania...Czy mechanik ktory wymienial uszczelke sprawdzil szczelnosc pierscieni i zaworow???...Czy glowica byla planowana???...Jest sposob sprawdzenia powodu braku cisnienia w cylindrze nie sciagajac glowicy...Wylamac w starej swiec obudowe porcelanowa...Przewiercic zeby byla drozna i przymocowac do szlaucha z sprezonym powietrzem,tak...
Witam wszystkich.Mam pytanie.We wrześniu miałem problem moje audi brało dużo oleju ,spadek mocy itp.mechanik wymienił panewki,pierścienie zrobiono planowanie głowicy.nie wykonał szlifu cylindrów.było ok ale po 4 miesiącach, 3tys km max i problem powrócił.Mechanik twierdzi że wszystkie pierścienie są wadliwe i trzeba założyc nowe.Czy to pomoże czy problem...
jezeli tylko nie ma przedmuchow pomiedzy plynem chlodzacym a olejem to spox mozesz jezdzic, natomiast jezeli faktycznie okazaloby sie ze jest niedokrecona ktoras szpilka lub puscila moglo to spowodowac skrzywienie glowicy i wtedy nalezaloby jej zrobic planowanie
już wiadomo . przedmuchało uszczelkę pod głowicą miedzy cylindrami. już glowica wruciła od szlifierza tylko planowana była. jest szczelna i zawory
tak najbardziej optymistycznie to moze wyplukuje sie olej z zeber chlodnicy ale takze uszvczelka glowicy chlodniczka oleju peknieta glowica lub blok ale najbardziej stawiam na uszczelne pewnie zalozyli szajs i zlozyli bez planowania badz atkany jest kanal cisnieniowy w glowicy i wywalilo uszczelke
Witam wszystkich forumowiczow i pozdrawiam. Mam problem z audi a4 1,8t aeb.polega on na tym ze kopci na bialo i kapie z tlumika woda lub plyn.Wymienilem juz turbine uszczelke pod glowica z planowaniem,sonde lambda.Nic nie pomoglo. mial ktos taki przypadek. Moze ktospomoc? z goru dzieki...
Piotrek, upg padla raz w 2020r. Glowica byla na 100%planowana i sprawdzana. Zapomnialem dopisac, ze po ostatniej wymianie wtryskow, oleju itd. po przejechaniu 70km samochod dymi na bialo jak smok. Nie ma znaczenia czy silnik jest cieply czy zimny. Dodatkowo, przed wymiana oleju bylo pelno szlamu na korku wlewu oleju. Panowie, jesli okaże sie ze glowica/tuleja...
Witam! gapa ze mnie, auto to peugeot 405, silnik 1.6 gaznik. Dysponuję ksiażką WKŁ i Haynesem. W takim razie jeszcze mam pytanie odnosnie samej uszczelki, czy mozna kupić "lepszą" i "gorszą" (czy roznią sie np grubością ?) i jaki jest orientacyjny koszt (mysle ze chyba na uszczelce nie ma co oszczędzać bo to dosc krytyczny element. Samej uszczelki jeszcze...
Ok wiec pytanie ile razy mozna planowac glowice z tego co wiem to przynajmniej raz juz byla planowana i co wymieniac i co robic podczas takiego sciagania glowicy ? Zdecydowalem ze to zrobie dla swietego spokoju :)
Glowica byla robiona oddana do planowania i wymienione zostaly uszczelniacze tydzien temu wiec jest to niemozliwe
Poszukam ksiazki do coupe2,0 tylko mam nadzieje ze jest tam znacznie wiecej niz w wogole mi nie przydatnej(prawie nic o mechanice f7p)"sam naprawiam moj samochod renault19" ten"pizdryk"jest do podgrzewania przepustnicy,a czujnik jej polozenia to chyba standard przy wtryskach:-) wstawilbym fote ale nie wiem jak:( to T25 jest strasznie drogie jak na samochod...
Glowica po planowaniu,zalożona nowa uszczelka, wymienione popychacze hydrauliczne i dalej brak sprężania we wszystkich trzech cylindrach. Nic nie wspomiałeś o zaworach i gniazdach,a to one są odpowiedzialne za szczelnośc.
nie wiadomo ile była planowana Nie ma to zadnego znaczenia. Glowica jest przeciez plaska a komora spalania jest w tloku.
schemat glowicy glowicy planowanie blachy excel planowanie
kombajn claas dominator polaryzacja anteny satel czujka pożarowa
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Objawy uszkodzonego czujnika MAP w Peugeot 1.4 8v Odwrócony obraz w kamerze 360° - jak naprawić?