Platynki mają się otwierać 3 mm przed GMP, a przerwa na platynkach 0,4 mm.
Masz tam 3 cewki - dwie są ze sobą połączone, to te dwie zasilają światła. Ta trzecia ma być połączona z platynkami. W tym samym miejscu ma być również podłączony kondensator oraz cewka butelkowa (wyjściem nr 15). Pamiętaj że całe te połaczenie skręcone śrubką nie może dotykać metalowego uchwytu! To musi być odizolowane od masy. Kolejny temat - przerwa...
Platynki się nie przestawią, tylko pewnie stopka przerywacza się ściera i zmniejsza się przerwa na przerywaczu, a co za tym idzie zmienia się punkt zapłonu. Tam ma być kawałek filcu nasączony olejem do smarowania krzywki. Jeśli zamontowałeś nowe platynki, to zapewne chińskie z plasteliny i nie dojdziesz do ładu, bo ciągle będzie się ścierać. Druga sprawa...
czy zawory nie sa za ciasno albo przerwa na platynkach lub swiecach za duza?
Najprawdopodobniej padł kondensator, ale sprawdź przerwę na platynkach jeszcze. Chyba, że to któryś z tych nowych rometów.
Witam .Bardzo dawno temu miałem Rometa(podobna instalacja ,tylko wiadomo bez akumulatora).Przyczyna takich objawów była zbyt duża przerwa na platynkach ,jak koledzy wcześniej sugerowali.
chodzi nie równo i iskrzy na platynach a nawet nie na polu styku lecz gdzieś obok, J jeszcze napisałeś że iskra była tylko gdy na platynkach i na świecy przerwa była bardzo mała oglądnąłem to nagranie i raczej wygląda mi to na problem tego przebicia z platynek na korpus silnika Hm ? wiesz podczas rozwarcia platynek powstaje bardzo duży ładunek energii...
http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/prz... Poczytaj, bo nie potrafię Ci wytłumaczyć w tym momencie jak to robić- mimo iż robiłem to wiele razy. Po prostu przerwa nie może być ani za duża, ani za mała - ja to robię raczej doświadczalnie - ustawiasz platynki, świecę przystawiasz np. do cylindra, ruszasz kopnikiem i sprawdzasz...
Przeczyść platynki, ustaw przerwę na przerywaczu - 0.5mm. sprawdź połączenie kondensatora z masą. Luz na zaworach jaki masz?
totalnie nie wiem co tam jest napisane, ale czy to nie jest szczelina miedzy platynkami i wyprzedzenie zaplonu? http://members.chello.pl/ezawadzka1/riga... Dokładnie tak, przerwa między platynkami i wyprzedzenie zapłonu. Ustaw najpierw przerwę na 0,3-0,5mm a potem wyprzedzenie zapłanu.
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ?
Wymieniłem świece ustawiłem zapłon na GMP ustawiona przerwa na platynkach. Odpalił super, ale przy dodawaniu gazu dławi strzela i nie ma mocy.
Jest na znakach ustawiłeś przerwę platynki wyczyszczone są nie ma zwarcia na rozwartych platynkach z przewodu do cewki z masą?
Czyli jak mam rozumieć brakiem iskry są zaśniedziałe platynki? Platynki i przerwa na nich, kondensator(y), ogólnie styki, ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu i same cewki, przewody WN i świece. W Maluchu najważniejszą rzeczą jest dobra masa, od tego bym zaczął Dodano po 1 :D ten to do zanegowania czy potwierdzenia ??????? + oczywiście
To było tak , jakiś czas temu ustawiłem pływak , tak na oko i chodził lepiej , lepiej odpalał i lepiej sie zbierał , tak od jakiegos czasu wsiadłem się przejechać i zaczął mi przerywać , myslałem że to wina świecy lub nagaru w tłumiku , wszystko wyczysciłem i dalej to samo , zapłon myślę że ustawiony dobrze ale to jutro sprawdzę bo dzisiaj nie mam czasu...
Cześć! Zacznij od wyczyszczenia i wyregulowania przerwy "platynek" i sprawdź połączenia. Zapłon ustaw tak: Do aparatu dołącz jakąś żarówkę na 12V do tej kostki co kabelek dochodzi do aparatu i do masy. Następnie pokręcając kołem pasowym na wale (w prawo) ustaw tak, żeby kreska na kole pasowym i kreska na obudowie pokrywały się w momencie zaświecenia...
Witam tak jak w temacie mam taki mikrociągnik VARI z silnikiem JICIN jakie wyprzedzenie zapłonu ustawić? i jaka przerwa na platynkach?? doradzcie coś:) z góry dziekuje
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Wyprzedzenie zapłonu 2,8-3,0mm przed GMP, przerwa na platynkach 0,3-0,4mm. Przerywacz w trakcie obrotu wału musi się zamykać, iskra pojawia się w momencie rozwarcia. Jeśli dobrze (szczelnie) poskładałeś silnik to musi palić. Jak nie z kopki, to na pych. Nie piszesz nic o gaźniku, a on też może być winnym tego, że silnik nie pali. PS Możesz jeszcze sprawdzić/podmienić...
Mam problem z ustawieniem zapłonu w tym motocyklu, teorie znam czyli że platynmi maja się otwierać 3mm przed GMP i że przerwa na platynkach ma wynosić 0.4mm, potrafię dostrzec ten moment jak się otwierają i znalesc GMP ale nie umiem zmienić momentu wyprzedzenia zapłonu.Jak się dokładnie to robi, domyślam się że odkreca się 3śruby mocujące iskrownik...
Zdjąć magneto, wyczyścić układ zapłonowy (platynki) i ustawić przerwę oraz wyprzedzenie zapłonu, wymienić kondensator, sprawdzić świecę zapłonową oraz jej przerwę, skontrolować kabel wysokiego napięcia pod kątem przebicia no i próba.
A przerwę na platynkach ustawiłeś bo też tak miałem i była winna przerwa. Polecił bym ci wymienić platynki to koszt zaledwie paru groszy a mogą być wyrobione.
Wydaje mi się że platynki i reszta są ogarnięte. Próbowałem oczywiście zmiany przerwy na platynkach ale to co najwyżej pogarszało iskre . Zostaje mi gaźnik albo zawory(które podobno pan Mietek docierał, ustawiał) ale w to nie bardzo chce ingerować bo to dolnozaworowy silnik
zawsze dostawał muła jednak dało się z tym żyć, szukałem powodu dlaczego tak się dzieje To motorower, silnik niewielkiej mocy... bo czasem platynki się otwierają czasem nie przerwę między nimi też jest trudno ustawić Zdalnie to trudno stwierdzić, ale zwykle powodem jest wyrobienie tulejek ruchomego styku po dużym przebiegu albo gdy ktoś zapomniał o...
Jak jest na wybrzuszeniu powina być przerwa na platynkach jak nie ma wybrzuszenia to nie ma byc przerwy.
3 mm przed GMP platynki mają zaczynać się otwierać czy mają być otwarte? Przerwa między platynkami 0,25 mm. I ostatnie pytanie. Zauważyłem że mgiełka z paliwa podczas odpalania idzie w stronę filtra powietrza a nie do silnika. Może jeszcze coś doradzicie bo już 3 wieczory się męczę.
Witam :P Mam taki problem że co ustawie zapłon i platynki, trochę pojeżdżę to mi ginie przerwa na platynkach. I mam ustawione już wszystko na maksa nie mogę przesunąć bardziej zapłonu żeby mi się platyny otwierały na garbiku magneta. I mam pytanie czy to może być przyczyna skręcania się wału ???
Regulacja wyprzedzenia zapłonu, ustawienie poziomu paliwa w gaźniku, świece na pewno zanieczyszczone po takim spalaniu jak było, jak są stare to od razu nowe , a przewody wysokiego napięcia? Ale słaba moc to przede wszystkim źle ustawiony zapłon i nisko poziom w gaźniku (chyba że jeszcze gaźnik nie jest dobrze wyczyszczony), przerywana praca , nierównomierna...
Powodem może być chińska platynka (przerywacz) w której uciera się kowadełko i zmniejsza się przerwa lub luźna ośka platynki.
Witam.Jeżeli masz problem z iską w mf 70 jest to chyba największy problem spotykany w tych ciagniczkach . Żeby odpalał iskra musi być mocna . iskra musi przeskoczyć jak zakręcisz ręką za koło wętylatora . sprawdz najpierw platynki i przetrzej papierem i ustaw przerwę robi się to przy zdjętym kole wętylatora może nie być przerwy na platynkach wal letko...
Brak przerwy na platynkach lub zły styk na platynkach. Zacznij od wyczyszczenia styku platynek - czyli od włożenia kawałka papieru ściernego (500) i poruszania nim przy zamkniętych platynkach. Trzeba wyczyścić styki na kowadełku i młoteczku od platynek. Jeżeli to nie pomoże to trzeba ustawić odpowiednią przerwę na nich. Przerwa ma mieć 0,5mm przy największym...
Witam! Mam taki problem z moim ogarem:Od samego zakupu brak mocy, szczególnie przy ruszaniu z miejsca trzeba się odepchnąć, jak silnik się rozgrzeje to rusza już lepiej chociaż i tak nie ma zbytnio siły. Przy jeździe na prostej drodze nawet ładnie kręci ale przy byle jakim nawet nachyleniu nie da rady wjechać na dwójce. Na początku chodził lepiej ale...
Prawdopodobnie zaśniedziałe platynki (przerywacz), ewentualnie bardzo mała przerwa. Sprawdź to, wyczyść i ustaw przerwę. Jeżeli mocno iskrzą, to do wymiany kondensator.
Witam. Czy sprawdzałeś przerwę na platynkach po nagrzaniu silnika jak ci zgubi iskrę? Czy występuje iskrzenie na nich? A w ogóle jaką przerwę ustawiłeś na przerywaczu?
Świeca zapłonowa to Awina BR8HS, przerwa i wyprzedzenie jest
Po prostu przeczyść platynki w aparacie i skoryguj przerwę do ok 0,5 mm. Sprawdź masę czy jest dobra.
a zapłon ustawiałem według tego poradnika http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea... Do dupy poradnik zawiera błędne treści w szczególności z ustawieniem przerwy platynek . Ustawienie przerwy 0,4 mm platynek gdy tłok jest 1,7mm przed GMP jest błędem . To jest początek otwierania styków czyli punt inicjowania iskry , a pełne otwarcie przerywacza...
Udało się ogar ożył Platynki znowu się zabrudziły i zła przerwa była oraz Wymieniłem kondensator Zapłon ustawiłem na 4,5 mm od ZZ i śmiga Dzięki wszystkim za rady
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Zapłon sprawdzisz:Weź jakiegoś pręta, włóż w cylinder (tam gdzie wkręcasz świece) pokręć kołem żeby było GMP (Górny Martwy Punkt) i narysuj kreseczkę na pręcie równo z gwintem głowicy, następnie odmierz 3mm (nad tą) kreseczką i narysuj i ustawiając tłok 3mm przed GMP (czyli ta druga kreska) sprawdź czy na platynkach jest przerwa, jak nie będzie to musisz...
Witam! Mam pewien problem w moim Simsonku. Nie ma w nim w ogóle iskry. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Którą część wymienić. Wydaje mi się że najlepiej zacząć od kondensatora. Jeśli źle mi się wydaje proszę o sprostowanie i pomoc. Mam kilka pytań. Czy na platynkach jeśli zakręcę magnetem powinna przeskakiwać iskra? Teraz jeśli kopnę starterem żadna...
Ustaw prawidłową przerwę na platynkach (0,4-0,5 mm) odłącz przewód gaszenia i do testów zdejmij fajkę. Iskra powinna mieć ok. 5-8 mm niebieskiego koloru
podłącz kontrolkę do aparatu i masy włącz zapłon i kręć wałem kontrolka powinna zapalać się i gasnąć podczas kręcenia. Jeżeli np. ciągle świeci to brudne platynki lub za duża przerwa jeżeli nie świeci kontrolka to brak przerwy lub zwarcie np. kondensatora.
Czyli jak mam juz zapłon ustawiony i zaznaczony i rozwarcie platynek jest 3 mm przed górnym GMP to tego bym już nie ruszał tylko po wymianie platynek samą przerwę ustawił, luzując śrubę podstawy platynek i na nich przerwę ustawił a resztę zostawił w spokoju jak jest, bo zapłon jest ustawiony i zaznaczony po mojemu dobrze. A mam takie pytanie, bo kolor...
Z tego co piszesz, wnioskuję, że cewka zapłonowa uległa uszkodzeniu (ta, w iskrowniku). Radzę ją wymienić, oraz wyregulować przerwę "platynek".
Sprawdź gaźnik prawdpodobnie jest zapchana któraś z dyszy i paliwo nie dochodzi do rozpylacza. przedmuchaj kompresorem ale dysze wykręć. wypoleruj platynki i ustaw dokładnie przerwę i muszą sie do siebie schodzić. sprawdź dokładnie cewkę bo może iskrę wskazywać ale będzie słaba. P.S. mam trochę części do wsk.
65, 75, 95- to wszystko to wartości cieplne świecy. na zime polecane są świece o wyższej wartości np 95. chodzi o to że taka świeca wolniej odprowadza ciepło. latem natomiast lepiej mieć świece o niższych wartościach np 75. Te wartości nie mają żadnego wpływu na iskre. :!: (chyba że założymy świece o wartości np 130(nie słyszałem o takich - to tylko...
Na magnecie jest taka kreska i na karterze jest druga. Gdy one są współosiowo (równo) to wtedy ustawiasz platynki ale nie patrzysz jaka jest przerwa tylko tak zeby były luźno i dokręcasz. Ja robie tak zawsze i pali mi elegancko.
Wyreguluj gaźnik i ustaw zapłon i przerwę na platynkach w aparacie.
Ustaw przerwę na platynkach na 0,5mm.
zobacz jeszcze przerwę na platynkach.
Strzelanie to nic innego jak to, że iskra pojawi się w nieodpowiednim czasie np: tłok w dolnym położeniu iskra i wybuch mieszanki do rury wydechowej sprawdź, czy przerwa na platynkach nie jest za mała lub zapłon ustawiony na "styk" czyli nie co za późno i przy wysokich obrotach iskra nie nadąża. Wiem, że w MZ nie ma co przesadzać z przyspieszaniem zapłonu...
Stawiałbym kondensator. W drugiej kolejności jak nie da efektu sprawdził jaka jest przerwa na świecy i regulowałem przerwą na platynkach. Nie zawsze wychodziło książkowo niestety :). A tak zapytam czy świeca nowa czy stara?
chodzi o przerwę w aparacie zapłonowym na platynkach
A wyczyściliście gaźnik, bo od tego należało zacząć oraz czy zapłon jest dobrze ustawiony, przerwa na platynkach?
Wyczyscić iskrownik i zmniejszyć przerwę na platynkach
Sprawdź przerwę na "platynkach" i kondensator na zwarcie. Czasem wystarczy nieprawidłowo poskładać podkładki z tworzywa na młoteczek. Napisz o efekcie szukania.
A próbowałeś regulować przerwę na platynkach (przerywaczu) i świecy zapłonowej (to drugie rób w ostateczności). Druga sprawa to jakiej użyłeś świecy (czy jest nowa i o właściwej "ciepłocie" )? Sprawdź to. Nie wiem jaka powinna być dokładnie do Junaka, ale poszperaj w dokumentacji, jeżeli cewka jest od Syreny to nie wiem czy nie powinna być dopasowana...
Wszystko wyczyściłem, ustawiłem zapłon i nic. Jaką przerwę na platynkach ustawiłeś i jakie wyprzedzenie zapłonu? Dodano po 6 Tu masz podobny temat i zażartą dyskusje. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Ale na temat zupełnie innego silniczka. Ogar 200 to czeska "Jawa" - z zupełnie innym zapłonem.
Nie ściągaj kolanka, ew. tłumik, ale nie na długo, bo mogą pójść Ci pierścienie. Sprawdź ustawienie zapłonu, świecę, przerwę na platynach. Jak wymieniał platynki to chyba zapłon i przerwy poustawiał. :) Filter kwadrat wyczyszczony, iskra dobra, platyny nowe i świeca tez Mam nadzieję. :) A co do jazdy bez tłumika to chyba mu wystarczy odcinek 100 metrów...
Zawory ustawione? Zapłon na oryginalnym iskrowniku? Jest przerwa na platynkach?
ale pierwsza sprawa to przerwa na platynkach zwiększyć i będzie ok.
Uszkodzony kondensator, niewłaściwa przerwa na platynkach.
Gdy wyczyszcze platynki iskra się pojawia. Czy przerwa nie jest zbyt mała? Albo kondensator do dudy i przypala styki. Jeszcze przerwa na świecy- czy nie zbyt duża. Pomijam wartość cieplną- zbyt krótki czas.
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, naładowania akumulatora, sprawdź połączenia elektryczne szczególnie te od silnika i sprawdź przerwę na platynkach i przeczyść je trochę. Masz tutaj najprostszy schemat, jaki mam. http://obrazki.elektroda.pl/5869232000_1...
Platynki w jakim są stanie i świeca zapłonowa? Przerwy są odpowiednie? Cewkę zawsze można podmienić i zobaczyć jak się będzie zachowywać. Mam simsona 5 lat i przy takim właśnie problemie problem tkwił właśnie w tym ;)
Właśnie o tym wczesniej pisałem.Miałem bardzo -bardzo dawno Komarka i wiem że niewlaściwa przerwa na platynkach ,takie objawy robiła.
Napięcie na cewkę dochodzi przerwa na platynkach jest jak się obróci kołem pasowym? Jaki aparat zapłonowy jeszcze z rozdzielaczem czy już bez?
dobrze na obroty wchodzi... Przerwa na platynkach jest ale niewielka... tz. taka mała raczej ma być...
Kumpel w chwilę ogarnął. Wystarczyło zwiększyć przerwę ba platynkach i chodzi jak marzenie ;) Problem rozwiązany ;)
Witam Mam malucha i za jasne skarby nie mogę go zapalić. Maluch stał bardzo długo. Przed odpaleniem wyciągnąłem platynki oczyściłem włożyłem i ustawiłem przerwę na 0,5 mm szczelinomierzem i ustawiłem zapłon na żarówkę idealnie na 10 stopni wyprzedzenia zapłonu. Zauważyłem że strzela w wydech na ssaniu. Wyciągałem też gaźnik wyczyściłem i założyłem....
Brak iskry na świecy -kupiłem silnik na złomie .Po wyczyszczeniu i umyciu stwierdziłem, że silnik nie ma iskry na świecy. Rozebrałem sprzęgło wraz z obudową . pod kołem zamachowym ,które służy też jako magneto jest cewka zapłonowa ,która wygląda na orginalną . Pomierzyłem rezystancję uzwojeń i wynosi uzwojenie pierwotne -0,9 om ,uzwojenie wtórne 4,1...
A klin nie oberwany na wale?. Przerwa ustawiona na platynkach?
Pasuje skasować luzy na aparacie, ustawić przerwę na platynkach i powinno być ok.
Witam. Sprawdź przerwę na przerywaczu (platynkach).
Sprawdż przerwę na przerywaczu[platynkach].Powinna wynosić 0.4mm
Może zapłon jest nie "teges" Jeżeli chodzi o to gaśnięcie, to przyjrzyj się platynkom i prawidłowej przerwie. Po nagrzaniu się prawdopodobnie platyny nie rozwierają się elektrycznie, luz ma być ok. 04 mm. Kondensator, też może mieć feler wewnętrzny- mikro przerwa która zależna jest od temperatury. To wszystko może rzutować na ta słabość motorka, nie...
Platynki w Maluchu powinny mieć przerwę 0,47-0,53mm,tak więc przyjmowało się 0,5mm.Co do zapłonu to jest tak; Jeżeli nie posiadasz lampy stroboskopowej do ustawiania zapłonu,to można dość precyzyjnie ustawić zapłon zapomocą kontrolki wykonanej z żarówki 12V2W. Ustaw koło pasowe na znaku na obudowie 10 stopni,nastepnie podłącz jeden koniec kontrolki...
jeżeli wycofujesz w lewo to robisz dobrze musisz sobie to zobrazować krok po kroku czyli tak tłok idzie do góry następuje sprężanie mieszanki(paliwowo powietrznej) 2mm czy tam 3mm przed gmp otwierają się platynki po czym następuje przeskok iskry te 2mm jeszcze dobija tą mieszankę i to jest też czas na zapalenie(zapłon) tej mieszanki ,mieszanka wybucha...
jezeli to nie jest 126el to na 1000% masz za małą przerwę na platynkach (przerywaczu zapłonu)
Jeśli jest to stary model silnika, to trzeba zdjąć koło zamachowe ( magnesowe) i sprawdzić czy nie był ścięty klin, w jaki stanie znajduje się przerywacz ( przeczyścić tzw. platynki ), jaką ma przerwę (powinna wynosić ok. 0,35 mm). Po tych sprawdzeniach i ewentualnej regulacji przerwy nawilżyć kawałek filcu przy przerywaczu złożyć silnik i dokonać sprawdzenia...
nie wiecie moze jaka powinna byc przerwa na platynkach w s51 50cmm?
Sprawdź ustawienie zapłonu. Objawy wskazują na to, że masz zbyt późno występującą iskrę. Ustaw zapłon na 1,8mm przed GMP i przerwę na platynkach na 0,4mm jeżeli masz zapłon z przerywaczem mechanicznym
Dzięki, sprawdzę to i załoze inny iskrownik jak się będzie zachowywał na innym iskrowniku. A jescze jedno pytanie a propo ustawien zapłonu, zapłon ma być 3mm przed GPT, przerwa na platynkach 0,3mm, na świecy 0,6mm? Bo nie pamiętam dokładnie...
Zapłon nie był ruszany jedynie przerwa na platynkach a poziom paliwa nie ruszałem a ustawiłem na znaki które są na korpusie
Witaj Powiem fajna konstrukcja ciekawi mnie jedno -jak jest z biegami- jak to zrobiłeś i czy są wszystkie ma swoim miejscu mile widziane dokładniejsze foto mechanizmu zmiany biegów Mój kolega tez ma byggy ze 126p w powiem ze silnik wystarcza w porównaniu ze zwykłym 126p buggy ciągnie często zdarza mu się że jeździ z przednimi kołami w powietrzu ale...
Pomyślałeś o tym, że te cewki to może jednak się nie spaliły? To, że nowy kondensator o niczym nie świadczy. Próbowałeś na 3 świecach, każda była nowa? Bo próbowanie na 3 starych to zły pomysł. A przerwa na platynkach dobrze ustawiona? Nie ma nigdzie zwarć do masy na kablu od cewki? Albo w okolicach platynek. A może przewód wysokiego napięcia ma przebicie.
jaki masz zapłon? na platynkach?? silnik z pojemnością 70 miał inny kąt wyprzedzenia zaplonu a dokaldnie 1,4 - 1,6 mm przed GZP platynki na 0,3 - 0,4 mm i przerwa na świecy podobnie takie luźne 0,4mm.. a nie jak w fabrycznej 0,7 - 0,8.. tak samo w przy elektronicznym zmniejsz przerwę na świecy..
Niewłaściwa przerwa na świecy, zła mieszanka lub źle ustawiony zapłon. Może być też zbyt mała przerwa na platynkach. Jeszcze coś.. Na którym wycięciu masz iglice na przepustnicy? Próbowałeś regulować dozowaniem powietrza?
Musisz pokombinować z przerwą na platynkach najlepiej ustaw minimalną. Gdzie podłączasz prąd z cewki zasilającej zapłon? Musi być podłączony pod platynki razem z kondensatorem. Jeżeli nic nieda to cewkę masz do wymiany. A jak łożyska na wale bo jeśli masz luzy to po wciśnięciu stopu robi się obciążenie na cewce ładowania i przerwa na stykach ci się...
Sprzęt pali, trzeba było troszku zmniejszyć przerwę na platynkach i motocykl ładnie zapalił, z prostownika :) teraz tylko kupić jakiś akumulator z korkami
Wymienilem przerywacz. Okazalo sie, ze plastikowy element pod wplywem temperatury miekl i przerwa na platynkach sie zmniejszala. Wymienilem na nowy i jak reka odjal. Taki drobiazg, a .....
Dobrze to znaczy? Ile mm przed GMP? Elekronik czy platynkowy? Jak platynkowy to jaka przerwa na platynkach? Cylinder i wydech oryginalny? Wydech drożny? Kompresja odpowiednia? Opisz dokładniej co zrobiłeś/wymieniłeś itd. bo teraz to można tylko zgadywać.
Ustaw ja fabryka 3mm przed GMP i 0,35mm platynki i zainwestuj w świecę B7HS NGK z przerwą 0,7mm. Całe 7-9zł. Albo BR7HIX platyna/iryd , tej to juz nie upalisz.No ale 42zł.
gdy miałem jeszcze silnik w samochodzie to iskra była...silnik odpalał ale stzrasznie dziwnie chodził....a gdy wyciągłem silnik to wąłśnie mam ten problem... ale co dzis zauważyłem jak przyłoże kabel do tej śruby to żarówka świeci cały czas...gdy przyłoże do platynek...to nie zaświeci..., a gdy znów do tej śruby i pozniej do platynek to zaświeci; tylko...
Witam Wiejski sprzęt kaskaderski dobry sprzęt hehe. Zapewne problem jest w układzie zapłonowym. Możliwe, że ścięło klin na magnecie i iskra jest w niewłaściwym miejscu lub przerwa na przerywaczu do regulacji, platynki do przeczyszczenia. Możliwe, że iskrownik się poluzował i przestawił. Ten sprzęt tak ma. Pozdrawiam
Zimmeringi są nowe, bez paniki... Cała elektryka jest nowa, zbudowana od podstaw, iskra jest jak szatan. Aktualnie ogar odpalił, pochodził na wolnych pół godziny, prejechałem 300 metrów, zgasł i koniec. Nie ma siły żeby go odpalić. Iskra jest, paliwo dochodzi, popchnę go dość szybko na 1 biegu to przerzuci kilka razy, ale nie odpala. Zapłon ustawiłem...
Dziękuję za porady, jutro się zabieram za czyszczenie, na pewno poinformuje o wynikach :) Dodano po 6 Jak już mam ten temat, to mam jeszcze inne pytanie, ustawiałem przerwę między platynkami 0,3 mm i chodził nie równo, raz iskra "skakała" jak zdjąłem kapę , a raz nie, jak zwiększyłem przerwę jest częściej iskra, ale wolałbym mieć tyle ile ma być, czyli...
Kondensator podmieniałem, cewki, a platynki nowe oraz przewód i kapturek przerwa jest na 0,4 iskra bije przy obruceniu samym magnetem ręką, dzisiaj miałem chwilę i odpaliła mi i chodziła na wolnych obrotach i nie gasła oraz wkręcała się na obroty i tak około 10 min pochodziła i zgasiłem oraz ponownie odpaliłem to od strzała odpaliła, i znowu teraz nie...
Świece są czyściutkie a przewody wymieniane były po zimie.A czy przerwa na tych platynkach ma jakieś znaczenie ?
iskra platynki dobre platynki iskry platynki
chrysler voyager zasilania schemat przekaźnik optoizolacją triak badać
bateria bosch powerpack starter świetlówki
Amica 57GE3.33HZp – znaczenie symboli, termoobieg, zapalarka, zabezpieczenie gazu Opel Zafira – migający wyświetlacz podczas jazdy i świecenie po wyjęciu kluczyka