odpali i wylatuje część dymu przez tłumik a druga część przez gaźnik:( Ewentualnie myślę ze może być zapchany tłumik ? Wylej wodę z tłumika co przez lata się zgromadziła -Niebezpieczne te plucie przez gaźnik - mnie tak pluł gdy miałem zapchany filtr powietrza (na czas naprawy wywal ten filtr powietrza zdemontuj) lub przedmuch na pierścieniach tłoka....
Kolego Jeśli jeszcze nie wymieniłeś pierścieni to przy okazji, kiedy odkręcisz głowice sprawdź zawory. Głównie czy nie ma luzu między trzonem a prowadnicą. Plucie żywym olejem to często efekt właśnie tego luzu.
Przebiegu to on dużego nie ma jesli jest prawdziwy. Prawdopodobnie pierścionki zardzewiały i złapały do tulei. Można było by próbować go ruszyć, ale skoro pluł olejem to nie ma sensu tylko rozbieraj górę. I rób go porządnie jak chcesz żeby działał dobrze. Nowe zestawy tłok, tuleje pierścieni. Głowice do sprawdzenia regeneracji, wtryski to samo. Olej...
plucie olejem osłona tłumika czujnik tłumika
całkowanie próbek sterownik tyrystor spawarka rachunek pgnig
zasilacz antenowy zasilacz antenowy
Lokalizacja czujnika Halla w Audi A8 D4 Samsung BN44-00876A NT801S – termistor NTC, funkcja i dobór zamiennika