Sprawdzaj zasilania żarówką i podczas kręcenia rozrusznikiem. Moze kostka stacyjki rozpinać plusa jak kręcisz. ;)
W audi jest sterowanie Canem w tej wiekszej kości,tak samo tylne głośniki. Dodano po 4 W czarnej fabrycznej brak jest plusa po stacyjce. Są tam tylko trzy przewody,masa ,plus i niepamiętam co na trzecim pewnie światła.
Z radia podpinasz plus,plus po stacyjce oraz masę. I to starczy. Może nie być niektórych funkcji w niefabrycznym radiu.
To ja tylko dopiszę, kiedyś miałem podobny problem w Audi A2, i przewód z plusem po stacyjce o odpowiednim obciążeniu znalazłem przy panelu klimatronica..
Odczep sie immo. Chcesz powiedzieć jak odepniesz złącze od stacyjki i dasz tam na rozrusznik plusa to kręci ? No to kostka stacyjki.
Dwa grube przewody to zasilanie. Dwa cienkie to plus po stacyjce i sygnał PWM. Ten po stacyjce nie ginie od razu po wyłączeniu zapłonu. Skoro włączają się po włączeniu zapłonu to plus po stacyjce jest. Zobacz czy na tym drugim cienkim masz PWM, wtedy będziesz wiedział czy to wiązka czy wentylator. Możesz też wysterować wentylator na stole, tam chyba...
Być może przy kostce także jest bezpiecznik, posprawdzaj czy jest masa (-) i plus stały, plus po stacyjce. Ale jeżeli nie czujesz się na siłach, to oddaj to do jakiegoś elektryka albo kogoś kto się zna na elektryce, bo złe podłączenie w skrajnych przypadkach może nawet wywołać pożar.
Witam VCDS nie komunikuje się ze sterownikiem ABS. Na kości znalazłem dwa plusy na stałe. Powinien być jeszcze plus po przekręceniu stacyjki, a go nie ma. Czy posiada ktoś może schemat instalacji lub wie skąd powinien wychodzić ten plus?? Auto to Audi A3 2007 2.0 TFSI. Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawdziłem co poradziłeś i wszystko ok. Pin nr 87 nie ma napięcia po stacyjce. Na krótko jak dam mu plusa wszystko się budzi. A on idzie do przekaźnika, sprawdzę jeszcze jak dam mu bez pośrednio plus na ten pin czy uda się połączyć z kompem i czy coś pokaże. Wygląda to tak że stacyjka go nie puszcza, przekaźnik podmieniony też na inny ale dalej nic.
Jak nie ma zasilania po stacyjce w kostce ISO, bierzesz ten plus z panela klimatronika. Tylko nie na 'szybkozlaczki', a polutuj i porzadnie zaizoluj
Trzeba poszukać odpowiedniego zasilania. Jak się nie mylę, w kostce stacyjki na styku 86s napięcie powinno pojawić się po przekręceniu stacyjki, a znikać po wyjęciu kluczyka. Zasilanie należy poprowadzić do czerwonego przewodu radia. Stały plus z ''aku'' do żółtego, dla podtrzymania pamięci.
Temat rozwiązałem poprzez dołączenia się do kabla plus po stacyjce ze skrzynki bezpieczników i zamontowanie osobnego rozgałęźnika kupionego wcześniej wszystko zabezpieczone bezpiecznikiem 7,5A co pokażę na zdjęciach. Dziękuję za podpowiedzi.
Czy w francuskich autach istnieje inne rozmieszczenie pinów w zasilającej kostce ISO? Posiadam auto sprowadzone z Francji (Audi A3) i nie mogę podpiąć radia VW Beta. Ruszyło dopiero po doprowadzeniu sztywnego drugiego plusa, a i tak radio nie działa po stacyjce. Dodatkowo nie działa podświetlenie ( Pin odpowiadający za nie w ogóle nie istnieje)
Coś cyganisz, na pewno będzie plus po zapłonie na którymś bezpieczniku najlepiej było by stamtąd wziąć tylko za bezpiecznikiem, ale możesz równie dobrze prosto ze stacyjki pociągnąć milion możliwości.
wypnę to wtyczke co się podpiął i sprawdze czy błąd się nadal będzie pokazywał. Bo w sumie wygdaje mi się ,że ten zacisk 75 działa tzn jest tak: Przekręcam stacyjke i włączam np wycieraczki....chodzą....odpalam silnik....i na czas odpalenia silnika zatrzymują się ( tak jakby im właśnie zasilanie odcięto) ale bład nadal sie pokazuje zaraz po przekręceniu...
W sterowniku klimatyzacji jest wszystko w porządku - ma wszystkie potrzebne informacje i włącza klimatyzacje. Wygląda na to że sterownik wentylatorów nie dostaje sygnału z panela klimatyzacji lub nie ma któregoś z zasilań lub mas. Sprawdź za pomocą żarówki czy masz masę na: 6/14 (pin tyczki) - 31 (oznaczenie na obudowie sterownika wentylatorów) Czy...
żeby gasić radio po wyjęciu kluczyka ze stacyjki . On tam nie ma ACC - tam jest can. ale radio nadal nie działa. Brak drugiego plusa.
bardziej stawiałbym na przewód cienki czarny,{plus po stacyjce},chociaż bywały też fioletowo-czarne,możesz też odciąć przewód brązowo-zielony,zasila on któryś przekaźnik też tam przy sterowniku odpowiedzialny za zasilanie silnika i auto też nie gada.
Zobacz ten schemat co podałem wyżej i będziesz miał odpowiedź. W Audi pod radio są podłączone tylko przednie głośniki dlatego też w pomarańczowej kostce są 4 kable. Te puste były by do tylnych głośników ale w tym aucie są one zasilane zewnętrznym wzmacniaczem które łączy się z radiem za pomocą tej 3 kostki. A co do czarnej kostki ISO to nie ma tam tylko...
2 pin masa, 1 pin plus po stacyjce. Tak mi się wydaję. Sprawdź Dodano po 2 Te schematy sa niespójne. Mi na simosie wychodzi 1i 2 pin a na schemacie z wow wurth jest 1i 2 zwora na masie a 55 po stacyjce.
Nie lepiej wyjąć licznik z auta i podpiąć tylko plus po stacyjce (15), stały plus (30) i masę (31)? Wtedy będziesz widział czy kontrolka od świateł zapala się przez problem w liczniku czy przez problem w instalacji auta. Te dwa zaciski 58d i s lub piny 26, 27 niebieskiej wtyczki mogą zapalić kontrolkę świateł. Można też wyjąć włącznik od świateł ale...
Znajdź przewód na którym napięcie pojawia się po zapłonie a następnie znika dopiero po wyciągnięciu klucza ze stacyjki. Podłącz go jako ten po zapłonie, no i stały plus z akumulatora dla podtrzymania pamięci oraz masa wiadomo. To chyba jedyne rozsądne rozwiązanie z tego typu radyjkami. Jeżeli jest tam jeszcze oryginalna wiązka, to jest to chyba pin...
(Jeśli ten post nadaje się na jakiś konkretny dział to proszę o przeniesienie, ja już nie mam siły, spędziłem właśnie godzinę w samochodzie i jeszcze 12 w pracy, a chciałem coś przekazać na szybko...) Sprawa z radiem chyba jest bardziej zawiła... Sprawdziłem miernikiem plus (czerwony/stacyjka) i okazało się, że jest na nim napięcie 10.7V po czym przy...
Witam, zrobiłem to tak, w VCDS wyłączyłem całkiem halogeny przednie oraz inspekcje spalonych żarówek. Stworzyłem nową wiązkę z plusem po stacyjce, po czym dołożyłem przełącznik MAH-4120. Wymieniłem żarówki w halogenach na LED i zastąpiłem zasilanie swoją wiązką. Połączyłem z żarówkami pozycyjnymi przełącznik ww. Od tej pory w pozycji AUTO mam światła...
Najprawdopodobniej masz uszkodzoną kostkę stacyjki. Możesz na próbę zrobić zworkę pomiędzy "30" (czerwony przewód) a "75" (czarno-czerwonym). "75" zasila światła i przekaznik J59 który zasila "75/X". "75/X" zasila wentylator kabiny i kierunkowskazy, to tzw styk X. J59 to przekaźnik styku X, drugi od lewej w dolnym rzędzie, oznaczenie na obudowie przekaźnika...
Póki co ustaliłem, że przekaźnik 428 nie ma masy. Plus jest caly czas ale minusa brak. Sam przekaźnik jest sprawny. Dzięki kolego za podsunięcie przekaźnika, szkoda tylko, że rozebrałem środek a okazało się że przekaźnik jest pod maską ;) Ów mały fioletowy kabelek (-) nie ma kontaktu z masą i nie mogę zlokalizować jego początku. Być może wystawia go...
Skoro podciśnienie do elektrozaworu turbiny dochodzi, tak samo do elektrozaworu od klapy gaszącej a te elementy nie działają to trzeba sprawdzić czy na tych elektrozaworach jest plus po stacyjce a pozniej ciągłość przewodu miedzy każdym elektrozaworem a EDC - przewody które podają masę z EDC. Zobacz czy gruszka zmienia pozycję po odpaleniu auta. Jeżeli...
Broń Boże tylko nie ASO, sterownik silnika nie dostaje zasilania z zacisku "30" a jeśli tak jest to albo przekaźnik 109 albo kostka stacyjki albo fabryczny autoalarm działa na niekorzyść, zawsze jednak możesz spróbować uruchomić silnik przykładając plus bezpośrednio z plusa akumulatora na N109 na pompę wtryskową w tym miejscu http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i...
Posiadam radio Blaupunkt Queens MP56. Odbiornik posiada funkcję AUTO SND, która polega na zwiększaniu głośności wraz ze wzrostem prędkości samochodu (GALA). Problem w tym, że w instrukcji montażowej radia nie ma informacji, w jaki sposób podłączyć radio, aby funkcja ta była aktywna. Nie ma informacji, który pin w kostce ISO (lub MINI-ISO) odpowiada...
Witajcie drodzy forumowicze. Jestem tutaj nowy, piszę pierwszy raz, dlatego proszę o wyrozumiałość. Sporo różnych tematów przeczytałem, sporo czasu straciłem na przeczesywaniu schematów. Do rzeczy. Audi A3, rocznik 1997. Od kiedy pamiętam, tylna wycieraczka działała w bardzo dziwny sposób, a mianowicie - włączam wycieraczkę tylną, czyli manetka w kierunku...
Kolego w ISO kostce dochodzi plus stały , plus po stacyjce, masa, a wychodzi remote. To ważne sygnały, jest także podswietlanie i diagnoza ale to nieważne. Subwofer jak zauważyłeś, a nie pokazałeś na zdjęciach- ze strony głośnika ma aluminiową obudowe jest to radiator dwóch końcówek mocy co razem daje 4x40W. Głośnik subwofera jest dwucewkowy i ma impedancja...
Jaki impuls? Sterownik silnika podaje na niego masę wtedy kiedy ma ten zaworek zmienić długość kolektora ssącego. Plus jest po stacyjce, masa podawana z ECU. ECU zmienia długość kolektora ssącego w zależności od obrotów silnika. Skoro błąd wyskoczył po odłączeniu zaworka to instalacja do zworka jest sprawna, tak samo on jest sprawny. Nie patrz na inne...
Ok, dzięki zaraz poszukam. Dodano po 8 Po długich poszukiwaniach, niestety nie znalazłem... Sprawdziłem każde możliwe połączenie, szukając jakiegoś plusa i mimo, że znalazło się parę pinów z 12v to nadal projektor ledwo świecił. Znalazłem za to zasilanie samego sterownika (2 grube kable). Napięcie na nich to 12v na zgaszonym silniku i 14v na włączonym....
Witam serdecznie, Przepraszam, za odgrzewanie postu. Jednakże wiele osób szukało odpowiedzi jak sprawdzić moduł, zamienić piny z wersji przedliftowej na liftową. Służę rozpiską dla tego sterownika dołączonego do silnika szyberdachu. Poniższy opis pozwoli zdiagnozować działanie modułu. 31- - minus FRG+ - plus po stacyjce KS- - moduł komfortu domykania...
Witajcie Wersja mojego auta z typu Golf IV to akurat Seat Leon 1M Signo 1.6 AKL z 2000 roku, ma elektryczne szyby, lusterka ze składaniem, alarm fabryczny, centralny zamek fabryczny, jest z niemiec i ma LPG Problem jest taki, że konsola środkowa nie świeci. Sprawna żarówka (z pewnością dobrze zamontowana). Okazuje się, że styki żarówki z konsoli środkowej...
Witam Chcę założyć sobie swiatła (jak w temacie), jest mi potrzebny plus 12V po stacyjce, tzn. po przekręceniu kluczyka. Znalazłem fajne miejsce. Na zdjęciu widać czarny konektor. Od spodu wchodzi do niego 2 przewody czerwono - białe, natomiast od góry widać wychodzące dwa czarne. Sprawdziłem miernikiem i te czerwono - białe po zapaleniu silnika mają...
To nie stacyjka,nawet przy wyrwanej powinno coś świecić. Sprawdż żarówką napięcia we wszystkich dostępnych miejscach:każdy z bezpieczników,gniazdo zapalniczki,kostki radia,gniazdo diagnostyczne itd. Przede wszystkim sprawdź czy dochodzi napięcie do alternatora,jeśli nie,daj tam bezpośrednio plus,może ktoś coś kombinował a znam takie przypadki. (Kiedyś...
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w znalezieniu przyczyny ww. "usterki". Użytkownik auta (wujek) poinformował mnie, że od jakiegoś czasu pojawiają się dziwne "wyłączenia" tzn. w trakcie jazdy gasną: zegary (licznik, wszystkie wskazówki opadają, wyświetlacze nic nie wyświetlają), radio i podświetlenie deski również gaśnie. Natomiast światła zewnętrzne...
Witajcie. Od dłuższego czasu walczę z tą usterką którą dokłądnie wiadać na filmiku. Zacznę tak : -nieważne czy zimny czy ciepły -auto przygasa -oświetlenie wewnętrzne cały czas mruga, przygasa -raz auto zgasło i nie dało sie zapalic przez około 5 s ( brak prądu ) - samoczynnie zamykaja sie drzwi kierowcy ( pasażera nie sprawdzałem ) - wyskakuje wykrzyknik,...
Prawdopodobnie brak jednego z zasilań w złączu iso, wypadałoby podać rok audi. W nowszych nie ma już plusa po stacyjce, bo sterowanie jest po can. Może Cię spotkać jeszcze inna niespodzianka w postaci aktywnych tylnych głośników, chociaż ostatnio wkładałem radio do a3'05 i wszystkie głośniki były pasywne.
Jeżeli dobrze pamiętam plus po zapłonie to gruby czarny . ( w razie czego neonówkę podłącz pod masę , wepnij się w przewód i włącz zapłon -powinna zaświecić )
Witam, Poszukuje elektryka/elektronika w Warszawie i okolicach ktory bedzie potrafil podlaczyc okablowanie i zakodowac oryginalny parktronik w AUDI A3 z 2007r. Zamontowalem juz zderzak z oryginalnymi czujnikami, modul o oznaczeniu: 8P0 919 475 oraz wiazke zakupiona w niemieckim sklepie KUFATEC. Z tego co wyczytalem, trzeba podlaczyc staly plus, plus...
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
wyłącznik stykowy mikrokomputer polski wadliwe sprzęgło
pralka electrolux pralka electrolux
Aktywacja klucza HASP dla oprogramowania TEXA Kymco 250 quad – szarpanie przy ruszaniu, CVT, sprzęgło, pasek, wariator