Metalowa rurka jest wciśnięta w blok, w tą rurke wchodzi odma (to co zaznaczyłeś na zdjęciu) na niej na końcu powinien być oring, odma powinna być przykręcona na 2 śruby.
Kolego moto-kord mogł byś zaznaczyć mi która to rura to po niej już dojdę do odmy ? Dodano po 4 Dodaje jeszcze zdjęcie tego samego silnika z przodu. https://obrazki.elektroda.pl/4672735300_... Proszę bardzo. https://obrazki.elektroda.pl/4623985300_...
Może zadam głupie pytanie, świecę i filtr powietrza sprawdzałeś? Wpust ustalając, koła magnesowego, nie jest uszkodzony?
EGR - zawor recyrkulacji spalin. EGR jezeli popuszcza jest do wymiany, jezeli lubisz zabawe mozesz wyczyscic i za miesiac bedziesz robil to samo, w dwoch slowach: do wymiany. Jezeli olej zanjduje sie w dolocie tzn. ze lozyska w turbosprezarce nadaja sie do wymiany, do calego zestawu dochodzi odma oczywiscie i teraz w zaleznosci od silnika jaki masz...
Sprawdź czy podciśnienie z pompy jest właściwe. Pompa nie powinna pluć olejem.
Jeżeli w ssącym jest olej to turbina a następnie odpowietrzenie silnika.
a pluje olejem??
A co by się tam mogło zabrudzić? No chyba, że silnik już jest mocno zużyty i pluje olejem z odmy w dolot.
to że dmucha odmą to normalne. ściągnij wąż od turbiny odpal silnik daj obroty powyżej 2000tys i zobacz czy nie pluje olejem przyłóż rękę i zobaczysz
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
mozesz miec wode w oleju- np uszkodzona uszczelka pod głowicą. biały kolor oleju to objaw zawartości w nim wody. sprawdz czy nie pluje olejem przez filtr
To też fakt , jak pojawi się ciśnienie sprężania to przestanie pluć olejem . :|
Do starych kompresorów z lodówek dobrze jest dolać troszke oleju , bo stan na pewno będzie mały , tym bardziej , że to pluje olejem smarując całą magistrale . Źle to wpływa na opony i dętki . Guma puchnie od oleju . Dobrze jest założyć na wyjściu odwadniacz-odolejacz . :| Jak ci wypluje wszystek olej z komory to się zatrze . Ponad to wydajność jego...
Kopci i pluje olejem
Witam, mam pytanie z jakim momentem dokręcać śruby w takim silniku podczas składania ?
Też miałem to samo,i też po jakichś 4 godzinach ,ale mechanik mnie ostrzegał że tak będzie olej kapał bezpośrednio z kolanka rury wydechu ,nie przejmuj się tym ,to się uspokoi.Najlepiej docierać w lekkich pracach ,nie zalecają docierania na postoju .Po wystukaniu jakieś 15 godzin nie było już ani śladu,a ciekło dosyć mocno
Czyli to jest zwykła dziurka na wylot do skrzyni korbowej ? Jeśli tak to wydaje mi się, że tamtędy powinno najpierw pluć olejem a nie przez miarkę z oringiem. Tak, i jak sprężarka jest w słabym stanie to i leci tylko u Ciebie pewnie zabita brudem dlatego wydmuchuje spod bagnetu ;)
Turbo okazało sie całkowicie zjechane (tarło o obudowe i pluło olejem. Podczas jazdy auto zgaslo przy wcisnietym gazie do konca i jakichs 130km/h
Sprawdź zawóry wydechowe czy nie mają nadmiernego luzu w prowadnicach .
a czemu wczesniej tego nie bylo ? A na przyklad temu, ze jak byla nowa to sprezarka mniej "pluła" olejem, teraz jak tłok sie "wychodził" w cylinderku przepuszcza olej ktory krąży w ukladzie w wiekszej ilosci niz przedtem. Proste ;) Pozdrawiam
Zamówiłem wydech seryjny taki jak miałem oryginalny może to jest przyczyna tego plucia na dniach założę i napisze Wątpię że to co zmieni, przecież te pseudo sporty są montowane serynie w fabryce i jakoś to jeździ. Widzę że wydajesz niepotrzebnie kupę kasy na ten skuter :) I tak na nowym zacznie pluć olejem po kilkunastu km.
A ile taki silnik ?
Odma jest z całą pokrywką zaworów. Najczęściej turbo tak pluje olejem jeśli nie turbo to zjeżdzony motor.
Ok, a może zamiast wymieniać egr to lepiej go zaślepić ? Lepiej niech pluje olejem niż ma go silnik przepalać i syfić turbo i kata. Jak przestanie brać olej po zabiegach, to i z EGR przestanie go tyle lecieć, choć defakto i tak jest do wymiany.
Tyle twoje, co się napracujesz przy tym silniku. Coś się tak uwziął na te prowadnice? One maja minimalne znaczenie, jeśli silnik pluje olejem, to przez przedmuchy tłoka. Co to wału korbowego, to zużył się nie przez to że poluzowała się śruba korbowodu, tylko było na odwrót - wibracje związane ze zwiększonym luzem pasowania czopa wału z korbowodem, spowodowane...
Witam, Pluje ci olejem ponieważ źle jest zrobione sterowanie. Mogę Ci pomóc w temacie. W razie pytań pisz na pw. Pozdrawiam
To się zgadza ale wszystkie pierścienie nowe
Witam Jacek79 jak masz sprężarkę co nie pluje olejem i wodą do odwadniacza to wiadomo że nie trzeba nic czyścić... Moja sprężarka ( ABAC 50L ) już się kończy i pewnie dla tego tak jest...
Tuleja żeliwna Dodano po 7 Luz na starych pierścieniach 3.5mm. na nowych poniżej 1mm. Cylinder nie mierzyłem rowki na tłoku też nie zmierzyłam. Sprawdzę to odmę czy pluje olejem. Przez miarke nic nie zobaczę bo oprócz pampy to samrowanie rozbryzgowe pluje olejem wszędzie
A może głowica. Miałem tak kiedyś w silniku benzynowym, że było wszystko idealnie, nie kopcił itd, wszystko super, a po rozgrzaniu oleju tracił moc, pluł olejem i wręcz go zżerał. Zrobiłem głowicę, wymiana uszczelek, + wymiana pierścieni, i chodził jak nowy. Olej jak jest cieply, jest rzadszy i latwiej o ucdieczkę w ubytkach na częściach silnika. Ubytki...
Nie pompuj basenu sprężarką od lodówki. Pluje olejem, który reaguje z gumą.
Witam. Posiadam sprężarkę od lodówki, porobilem w niej małe zmiany elektryczne i mogę tym urzadzeniem pompowac rower, tylka wadą tego jest to, że sprężarka pluje olejem. Mam zamontować jakiś filtr? Jak tak to jaki ( najlepiej proszę jakiś link do jakiegoś taniego ) .Sprężarka będzie tylko używana do pompowania kół w rowerze i samochodzie. I drugi mój...
A co ci to da kolego, skoro silnik pluje olejem w straszliwych ilościach? Nie chciałbym dosadnie tego nazwać, ale trochę takie działanie przypomina pudrowanie syfa, może mniej widać, ale nic to nie zmieni.
Zużycie(spalanie )oleju w normie? Dymi z rury wydechowej? Tam zawsze trochę dmucha.Ale zwiększone dmuchanie to np. uszczelniacze zaworów...
Problem polega na wymianie pierścieni olejowych na tłoku, które są zużyte i pobiera olej z silnika. Dodano po 4 Ściągnij tłumik i odpal silnik, niech pochodzi chwile i przyłóż kartkę zobacz czy nadal chlapie olejem i kopci
Zawory i olej na szybie? Co ma do pluciem olejem z wydechu regulacja zaworów?
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Zacznijcie od oryginalnego, rozłożyć na części pierwsze i dobrze wszystko zweryfikować, co jeszcze może sie nadawać, oczywiście takie rzeczy jak wał to już całkowita wymiana, tęczowy z przegrzania. Z rozbitka też może być czasem dobre, pierwsze to zależne od ceny a później, po gruntownej ocenie, czy jest na chodzie, zamontowany w aucie by móc go usłyszeć,...
Witam, posiadam kosiarkę Murray z silnikiem b&s 450 series, dzisiaj nagle mi zaczęła wariować, mianowicie trudno się odpala, i strasznie kopci i olej się wylewa z wydechu. Co to może być, pomóżcie.
Turbo nie pluje olejem. 3 termostaty sprawne. EGR sprawny i jak ostatnio sprawdzałem, to wcale nie brudny. Jedynie wtrysków na maszynie jeszcze nie sprawdzałem. Właśnie szukam specjalisty w okolicy.
No to niestety nie pomogę :( Ale zajrzyj w google jest dużo tematów i problemów opisanych w tym gaźniku, może znajdziesz tam jakąś dobrą rade. A ja życzę powodzenia i dużo, dużo cierpliwości - aby Ci się udało go zrobić.
Sprawdź ciśnienie sprzężenia w cylindrach, podepnij pod komp. i sprawdź, podejrzewam walnięta uszczelka pod głowicą i możliwe głowica do remontu.
Producentom zależy na świadomym postarzaniu produktu. Masz kupować części lub nowy sprzęt. W zimie nie stanowi to jeszcze takiego problemu, gorzej latem szczególnie w upały. Wszystko pomiędzy 1:30 a 1:40 bedzie dobre. Poniżej 1:25 zacznie pluć nieprzepalonym olejem z wydechu. Wiem co producenci zalecaja i na czym im zależy. Są marki premium które zalecaja...
Moje pytanie dotyczy samochodu a wręcz silnika 105konnego tak jak w temacie. Wiem że 100konne nie ma prawa pluć olejem z korka wlewu oleju. A czy 105 konny może lekko pluć olejem bo zauważyłem że przy samym wlewie oleju jest "śmigiełko które rozrzuca olej" Ma tak być ??
Witam, Mam pytanie odnośnie montażu OCT w silniku AAM. Jak to zrobić i czy w przypadku tego silnika jest to zabieg usprawniający? 1.8 AAM to silnik o zawrotnej mocy 75KM który niespeclanie "pluje" olejem do odmy. Nie jest to bowiem ani silnik turbo ani wysookoobrotowy, ani wysilony. Jego przepustnica nie jest w ogóle wrażliwa na zabrudzenie (np olejem)...
Dzięki za odp. (at)kamilo23 Gdzie on się znajduje? (at)Staszek49 Kosiarka była używana jak trafiła do mnie. Mógł ktoś grzebać. Linka po prostu się urwała przy tej rączce z żółwiem i zrobiony by haczyk. To plucie olejem zaczęło się po tym jak koszone było po nierównym terenie. Jak udrożnić odmę? Poziom oleju był normie. Oczywiście jak wypluwa jest go...
Sprężarka od ursus C 330 . U mnie chodzi z silnikiem 1.5 kw. Załóż sobie odolejacz od traktora np.
A kolega dobrze założył pierścienie uszczelniające na tłokach? To że nie jest dotarty to jedno ale olejem pluć nie ma prawa.
Witam,co może być przyczyną że z korka oleju leci leciutki dymek i pluje olejem z korka
Witam, MB arocs 2018 rok, "pluje" olejem z odmy/separatora bo to zespolone urządzenie, miał ktoś może podobny problem i mógłby podpowiedzieć co się dzieje?
Witam. Ostatnio kupiłem Microcar Grecav Eke z silnikiem Lombardini FOCS LDW 502 z 2007 roku i mam pewien problem. Silnik kopci na czarno oraz pluje olejem jakby z tyłu silnika, a także wydaje metaliczne dźwięki podczas obrotów między 2000/3000 RPM. Wiecie o co może chodzić? Dodano po 34 I chciałbym dodać, że ciężko odpala na ciepłym silniku
Źle ustawione kobieto , jeżeli niczego nie ukrywasz bo i tak dziwny opis. Tylko jeden tłok?. Dziwne ale S320 ma jeden tłok! Silnik nie dotarty to pluje olejem do tłumika.
Witam jestem od tygodnia szczęśliwym posiadaczem rjs1 mesko . Przez wydech pluje olejem zmierzyłem kompresję i jest po 6.5 . Mam prośbę pytanie czy wiadomo jak w tym silniku brigs stratton rozwiązano mocowanie silnika oraz jak rozwiązano sprawę sprzęgła odśrodkowego czy zostało i pasowało od starego silnika czy zastosowano jakieś inne nowe. Proszę o...
W 60-ce po wymianie kompletów często się zdarza że pluje olejem. Przechodzi po ułożeniu, dotarciu się pierścieni do cylindra.
Witam mam właśnie podobny problem w swoim 3p tyle że muj jest jakieś 100 godzin zegarkowych po kapitalnym remońcie i w orce też pluje olejem przez odme i dymi nią na biało ale pracuje normalnie i odpala siłe też ma,nie wiem co to może być co wy na to?
To nie kawał, na podobne kłopoty zastosowałem olej silnikowy Castrol wielosezonowy. I wszystko startuje bez problemu, nie pluje olejem, nie zauważyłem zużycia sprężarki. Normalny tłokowy (Star) nie żaden chiński wynalazek. Nie ma się co dziwić- w silniku smarowany tym samym olejem (co silnik)
Plus minus 1000zł.
Witam. Przy wyższych obrotach audi pluje olejem z odmy?? Gdzie wchodzi wąż od odmy??
Tez sobie zrobilem tylko mam pytanie jak poradziles sobie z pluciem oleju bo mi ciagle pluje z kompresora.
Witam Też mam taką sprezarke.Tu kupowalem czesci https://shop.marting.sk/vzduchovl-kompre... Szczerze mówiąc to przy +-1100 obr tak tłukło że w garażu nie szło wystać i bez wiatraka się zacierały pierścienie. Twoja też pluła olejem w bagnet?
Taki test ma mi pokazać czy turbo nie pluje olejem. A jak sprawdzić czy nie bierze oleju pierścieniami ?
Witam mam pewien problem z kx 125 otóż od pewnego czasu zaczął mi przerywać na 1 i 2 biegu na niskich obrotach. Zauważyłem że nadmiernie dymi i pluje olejem z wydechu i wydaje mi się że pobiera olej z silnika bo jakiś czas temu zmieniałem olej a teraz zostało go tylko do polowy oczka. Chciałbym sie dowiedzieć co może być tego przyczyną.
Mam problem z Romet division 50 Po odstaniu z wydechu leci olej (nie duża ilość) Kompresja w pożądku. Chciałbym jeszcze dodać że ma on dopiero 500km przebiegu i zaczął pluć olejem po gwarancyjnej regulacji zaworów. Co mam robić?
Pierścienie na tłoku wymienione a dalej kicha podpowiecie coś?? Jak wymieniowe same pierścienie bez tuleii i nie zrobiona siatka nawet z "ręki" to raczej nigdy się nie "ułoży" i będzie pluć olejem o ile to olej a nie paliwo tak jak napisał kolega wyżej.
Przedmuchy są skoro pluje olejem . Zalany właściwy olej.
Chiński silnik rowerowy 50 cc. Mam go już 3 miesiące i leję mieszankę 63 ml oleju 2T na każdy 1 L benzyny 95. Mam wrażenie, że trochę pluje olejem, bo gdy staję w miejscu na ulicy na 1 minutę, to pod tłumikiem jest plama czarna, niezbyt duża, ale jest tak oplute. Czy ma tak być? Ile trzeba ml mieszanki lać na 1 L benzyny, a nie wiem, ile zmniejszyć,...
Zrąbany remont silnika,Po remoncie tuleji i wału nie ma prawa pluć olejem.. A co ma wał do plucia olejem? Plucie olejem po remoncie się zdarza. Dotrze się przestanie, pościsz go w robotę to się ułoży, jeśli wszystko jest zrobione dobrze.
W pierwszej kolejności najlepiej podpiąć pod tester i powinieneś otrzymać odpowiedź co spowodowało że złapał tryb awaryjny. Ale plucie olejem przez intercooler to chyba tylko turbina. Nie inaczej - zużyte łożyskowanie i uszczelnienia wirnika turbosprężarki
Dzień dobry, Posiadam sprężarkę śrubową Fiaca TK 300 stopień Rotorcomp. Mam problem ze sprężarką, która pluje olejem. Separator został wymieniony na nowy, olej I filtry. Może ktoś spotkał się z taką sytuacją i mógłby pomóc? Albo może ktoś zna serwisantów obsługujących te maszyny w województwie mazowieckim?
Witam serdecznie. Panowie i Panie potrzebuję pomocy w identyfikacji sprężarki przy swoim kompresorze. Jest to samoróbka, zakupiona jakiś czas temu. Niestety zaczął mocno pluć olejem, mocno się grzeje, a dodatkowo silnik nie ma siły nabić butli tj.po osiągnięciu ok.4-5 Ata silnik staje i zaczyna się smażyć. Przypuszczam iż trzeba wymienić pierścienie...
Zrzuciłem jeszcze raz dekiel i okazało się, że przy zakłądaniu uszczelka się podwinęła, przecięło ją i pluło olejem z tyłu silnika. Założyłem nową, tylko ciekawi mnie czy to mogło powodować błąd bo raczej tam nie zasysało powietrza tylko wydmuchiwało.
Odpal to bez kolektora wydechowego i zobacz czy dymi albo pluje olejem. Miałem przypadek dymienia z oleju i okazało się że prowadnice zaworów były tak mocno wytarte że pozwalało uszczelniacze, ale aż pluł olejem w rurę, natomiast moc była.
Hm, to chyba nie będzie sensu go malować, silnik z tico i tak bedzie troche pluł olejem w niego.
Przez uszczelkę głowicy także może pluć olejem. Kopci ten samochód? Na jaki kolor?
Kompresor działa. Po otwarciu wszystkich rurek zauważyłem, że jedna jest typowo wydmuchująca oraz pluje olejem, jedna zasysa, jedna lekko pluje olejem i dwie nie wykazują żadnego zastosowania. Moje pytanie brzmi jak podłączyć do tego te filtry olejowe itd. bo wszędzie ludzie mają trzy rurki a u mnie jest pięć. Wykorzystać zasysającą i wydmuchującą a...
Ta wymiana uszczelek to leczenie umarlego kadzidlem. Turbo do wymiany albo odma pluje.
Nic nie zrobisz póki pierścienie nie ułożą się do starych tulei. To głupota największa samie pierścionki wymieniać trzeba było całe komplety dać nowe na których też może pluć olejem ale krócej.
Z czego taki zbiorniczek zrobić żeby uniknąć "plucia" olejem?
Jak się grzeję to za ubogą. A plucie oleju zależy od dodatku oleju.
Sprawdź wycieki z silnika - jak brak to do sprawdzenia na początek dolot (czy turbina nie pluje olejem ) i system odpowietrzenia silnika ...
Może być sprężarka z silnika od malucha. Części dostępne, dobre smarowanie, sama głowica łatwa do zrobienia. Silnik 5,5 kW. Ale jest i to zawsze- oba tłoki chodzą współbieżnie- trzeba wymienić wał korbowy. Za jakiś czas wrzucę jak to wszystko rozwiązać. Wydajność można policzyć 650 cm3 (0,6l) x 1500 obr. Więcej nie bo będzie "pluć'' olejem.
W dolocie za turbiną jest olej ??? ( w kolektorze) bo jak tak to turbo pluje olejem ...
Sprawdzić odmę = czy za bardzo nie "pluje" olejem
"Że niby rzadki silnik?" myślisz że on sobie pluje olejem bez powodu ? Kolega fazer72 wykona pomiary i zobaczymy co silnikowi dolega , ciśnienie w skrzyni korbowej nie powinno być większe niż 2cm słupa wody a podciśnienie po ssącej stronie turbo jak najmniejsze dla bieg jałowy i 1850 obr(max moment)
Primo raz uszczelki się wymienia Primo dwa skąd w EGR olej??coś pluje olejem wydech lub turbina
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
To sprężarka chłodnicza i "plucie" olejem jest normalne, musiałbyś dorobić separator oleju z powrotem.
Aby agregat nie pluł olejem wystarczy zrobić coś takiego:[url=http://www.elektroda.pl/rtv... , żadna nowość.
Drgania silnika na biegu jałowym zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku, po wyjęciu bagnetu oleju wydobywa się dym i pluje olejem.
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Jest to olej, ponieważ jest tłusty i czarny, minimalnie też ubyło z bagnetu. Oprócz plucia olejem, toważyszy także niewielki płomyk ognia który wychodzi poza głowicę, jeśli przykręcę kolektor nie jest już to widoczne
nie chce mi się wierzyć kupiłem ją specjalnie do op za 160zł z węglikiem spiekanym i średnicą w środku pow 1 mm chyba 1,5mm tak na oko i nigdy mi sie nie zapchała kupiłem ją na alledrogo bodajże u użytkownika kowalczeski czy jakoś tak. słyszałem że ktoś wykorzystał dysze z palnika acetylenowego warto w to się pchać, a i jak uruchamiałem u znajomego...
Odwadniacz/odolejacz chyba jednak trzeba dać na samym wylocie ze zbiornika wyrównawczego. Te kompresory bardzo plują olejem, więc odolejacz jest w jak najlepszym miejscu.
Zawór bezpieczeństwa jest przed separatorem. Więc normalne że przy otwarciu pluje olejem. Zacznij od ustawienia ciśnienia. Pokrętło na ścianie grodziowej ustawiasz na zamkniętym zaworze.
Zastanawiam się czy taki agregat "nie pluje" olejem do węża bo jeżeli tak to dla dętki nie jest to zbytnio zdrowe:D
Odma silnika do sprawdzenia, może pluć olejem w dolot. Piszesz, że była wymieniana uszczelka pod głowicą, a czy uszczelniacze zaworów też były zmienione?
(at)mczapski Nie chodzi o powietrze, a o to, że kompresor z lodówki pluje olejem póki go ma.
Witam. Przed i po wymianie odmy (Audi A3 2.0 TDI BKD) dalej w małych ilościach pluje olejem, co prowadzi do zasmarkania dolotu. Odma może cokolwiek puszczać w minimalnych ilościach, czy po prostu otrzymałem trafny produkt? Chciałbym wspomnieć, że pokrywa była regenerowana, membrana jest sprawna, nie zatyka się tworząc ciśnienie w komorze. Odma nie...
Musisz sprawdzić czy to silnik czy turbo pluje olejem. Odłącz kolektor z turbina od silnika i obserwuj czy olej pojawia się przed czy za turbo. Mierzyłeś może ciśnienie oleju??
Wg mnie najlepiej byłoby zamontować odstojnik oleju na króćcu wylotowym, zaraz przy samym agregacie, wtedy do zbiornika wyrównawczego nie będzie pluć olejem. Problem w tym, że sprężarka zasysa również wilgoć z powietrza i dolewanie oleju który zbierze się w odstojniku będzie kiepskim pomysłem, gdyż wilgoć ta będzie odkładać się razem z nim.
pluć olejem bagnet pluć olejem tłumik kompresor pluć olejem
civic sonda klimatyzacja eberspacher zniekształcenia niskich tonach
silnik bramy przesuwnej silnik bramy przesuwnej
Zmiana głośności alarmu w piekarniku Amica: czy to możliwe? Czy wszystkie urządzenia Samsung mają Wi-Fi?