W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
zaopatrz się w zapasowy , bo ten dogorywa.
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
A ja to się trochę dziwię bo w autobusach zwykle są pneumatyczne drzwi tzn siłowniki są pneumatyczne a nie elektryczne. Trzecia krańcówka służy zwykle do otwarcia drzwi jeśli kogoś zgniotą (pod wpływem oporu drzwi sie podnoszą, załącza trzecia krańcówka i puszcza powietrze w kierunku "otwórz") Może zapodaj jakąś fotkę tego cuda.
Może uszkodzona przelotka kabli w drzwiach kierowcy, albo styk zamknij w siłowniku pneumatycznym tych drzwi.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Czy od strony pasażera mogłeś zamykać wszystkie zamki? Zacznij od sprawdzenia harmonijki między drzwiami i słupkiem. Centralny jest pneumatyczny czy elektryczny?
Jesli chodzi o samochody i siłowniki w drzwiach to są pneumatyczne i elektryczne , w zależnosci od tego mamy rózne czasy. W pneumatycznych siłownikach stosujemy ten czas dłuższy około 3_5 sekund , w siłownikach elektrycznych czas ten jest około 1s ( dłuższy moze nam spalic silczek od siłownika). Po uzbrojeniu na jednym z przewodów z alarmu pojawi sie...
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
po pierwsze jak masz pourywane kabelki no to cze ba zacząć od połączenia ich, a tu masz link do schematów elektrycznych http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... tak abyś nie zabłądził podczas lutowania kabelków , co do typu to jest to zamek pneumatyczny i tej terminologij się czymajmy
Zamek mam pneumatyczny. Otwiera wszystkie drzwi ale nie zamyka. Nie słychać pracy pompki.
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
Sprawdzenie szczelności układu pneumatycznego drzwi - zatkaj czymś wylot z pompki centralnego np. zaciśnij wężyk i spróbuj zamknąć drzwi. Jeśli układ pompki jest ok, to wyłączy się sam po chwili. Wyłączaniem silnika pompki steruje czujnik cisnieniowy na płytce elektroniki, sprawdź szczelność wężyka do niego ew. działanie styków (przez dmuchnięcie powietrza)....
Możesz bez problemu otworzyć zamek wewnętrzną klamką. W tych modelach nie spotkałem tzw. super zamka czyli zamka z ryglowaniem. Trzeba odchylić drzwi, najlepiej klinami i poduszkami pneumatycznymi. Cała sytuacja nie ma wpływu na odpalanie. Chyba, że kluczyk z pilotem został uszkodzony. Dotyczy to pilotów, które mają cewkę immo na płytce. W pilotach...
. Przełącznik pneumatyczny nie działa zgodnie z przeznaczeniem, gdy drzwi znajdują się w pozycji "dead man" w kierunku zamykania. Przełącznik pneumatyczny powinien być zamknięty do momentu wyzwolenia. Spróbuj wyregulować go o 1/4 obrotu, mierząc om na przełączniku. Styk powinien być zamknięty.
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Witam. Z tego co opisujesz wygąda na brak "styku" w mikroprzełączniku przy siłowniku pneumatycznym w drzwiach kierowcy, możliwe jest też pęknięcie przewodu (przewodów) w gumie przejścia do drzwi, ale jeżeli po kilku próbach zadziała to raczej pierwsza możliwość. Powodzenia.
Witam! Pojęcia: - siłownik pneumatyczny dwustronnego działania - element roboczy, zamyka i otwiera drzwi. - zawór rozdzielający 4/2 lub 5/2 sterowany elektromagnesem - do sterowania wysuwem/wsuwem tłoka - 2 zawory zwrotno-dławiące - żeby drzwi sie nie rozwaliły, albo nie zrobiły komuś krzywdy (w zależności jakie ciśnienie ustawisz siłownik pneumatyczny...
Jest problem z zamkiem centralnym jest pneumatyczny a tylne drzwi za kierowcą się nie zamykają i słychać jak to powietrze syczy za każdym razem przy otwieraniu auta czy to morze być to?
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Mam schemat jak chcesz. I co komu po tym schemacie, skoro przyczyna tam jest mechaniczna, jako że to zamek z siłownikami pneumatycznymi, zamykający wszystkie drzwi na raz? Pompka przypadkiem nie brzęczy kilka minut?
Pilnie potrzebuję schemat instalacji elektrycznej oraz schemat podciśnieniowej pompy zamka centralnego. Samochód: VW Polo, 6n2, 2001.03, 1390cm benzyna 16V, 55kW/75KM, 3-drzwiowy. Wyposażenie auta raczej nie classic: - klima (ręczna), ale jest szansa, że był climatronic - pneumatyczny zamek centralny drzwi i bagażnika - podświetlany bagażnik - zasilanie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57... Przy słupku drzwi kierowcy najłatwiej bo do wszystkiego blisko. Sterowanie dwoma plusami czyli diagram b na twoim schemacie.
Są drzwi przejściowe pneumatyczne które reagują na najechanie przeszkody Siła jest regulowana od kilkunastu niutonów do kilkuset. Jest to realizowane za pomocą zaworu o którym pisałem wcześniej. W takich drzwiach nie ma ani grama prądu i działają bez problemu Powodzenia
Do Błażej. A Ty widziałeś kiedyś klapę tylną w Corsa B ? Całkowicie się zgadzam, Corsa B ma tylną przestrzeń ładunkową zamykaną drzwiami harmonijkowymi, z pantografowym mechanizmem sterującym. Zerżnęli to z Jelcza-Berlieta Blokada owych polega na wbudowaniu elektrozaworu w układzie pneumatycznym, i drzwi nie beda robiły pssss-pssss...
Ale jak się nie mylę to szyberdach jest elektryczny a nie pneumatyczny. Styki w drzwiach działają ale wysterowania pompki może nie być. Trzeba sprawdzić czy jest ten sygnał inaczej to szukanie wiatru w polu.
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
jak jest problem z zamknięciem tylnych zamkow to trzeba tam naprawiać siłowniki lub przewody w drzwiach. Mówimy o zamkach elektrycznych a nie pneumatycznych.
Witam. Czy ktoś kiedyś próbował "rozgryść " elektronikę sterującą drzwiami pneumatycznymi ? Drzwi otwierają się same po ok 3 sekundach od zamknięcia. Pozdrawiam. Andrzej N.
itam. Koledzy moje audi 80 94r. posiada fabryczny alarm uruchamiany z kluczyka,postanowiłem zamontować centralny zamek sterowany z pilota,przecinając i wpinając się w przewód wychodzący ze słupka kierowcy (niebiesko-zielony),centralny zamek działa poprawnie zamyka i otwiera z pilota.Problem tkwi w tym że nie uzbraja on fabrycznego alarmu.Po zamknięciu...
Problem pojawił się jak uszkodził mi się rygiel (wiosełko) zamka drzwi pasażera Najciekawsze Kolega zostawia na deser!!! :roll: Wobec tego nalezy doprowadzić części do sprawności a szczególnie mikrostyki. Ułamany rygielek będzie bruździł w systemie: mimo prawidłowych działań w drugich drzwiach, pompka będzie otzrymywała zły sygnał z uszkodzonych. A...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Zamontowalem w Audi 80 z 92r autoalarm frodo wszystko działa Ok poza tym ze nie wiem jak podpiąć sie pod sterowanie centralnym zamkiem, który jest pneumatyczny. Z drzwi wychodzą trzy przewody nie pamietam juz jakie na nim pojawiaja sie sygnały. Skoro to jest pneumatyk wiec pewnie strowany jest +, moj alarm steruje - ale zaopatrzylem sie w przekaźniki...
Zmirz miernikiem czy na przewodach zmienia sie polaryzacja wczysie otwierania/zamykania. Rozumiem ze to dokladany central, bo orginalnie jest pneumatyczny.
Jeśli masz pneumatyczny centralny to sprawdź przewody przy drzwiach pozdro :)
Calineczka kierunkowskazy - przewód czarny z zielonym paskiem i przewód czarny z białym paskiem znajdziesz za tabliczką bezpiecznikową w kabinie po stronie kierowcy. Przewód czarny 1,5 mm nr. 15 przekażnik pod kolumną kierownicy przeciąć to jest obwód.Przewód zielony z niebieskim paskiem to centralny zamek pneumatyczny przewód znajduje się w wiązce...
Centralny zamek masz pneumatyczny?
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
Jest , bardzo dobry; musisz poprosić koniecznie dwóch policjantów , krzykną :otwierać policja , i .... po kłopocie! Gdzieś na forum jest plik; awaryjne otwieranie drzwi samochodów , poszukaj. Mam to na innym kompie. Jednak trzeba dostać się do klamki wewnętrznej kierowcy , potrzebny specjalnie wygięty pręt , plus mała poduszka pneumatyczna do odchylenia...
jak otwieram od pasazera to otworzy wszystkie drzwi. A czy pneumatyczny czy elektryczny niewiem.
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Witam. Szukaj nieszczelności na załamaniach węża przy przejściach do drzwi. Pozdrawiam.Andrzej
Witajcie, miedzy wierszami chce zapytac gdzie znajduja sie przewody ten szary i zielony od otwierana i zamykania drzwi w zamku pneumatycznym? Zamontowalem sobie alarm z alledrogo ale nie wiem gdzie szukac przewodow od pneumatyki? We wiazce do drzwi ?
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
tam jest pneumatyczny centralny?
Sterowanie centralnym zamkiem w Golf 2 realizujemy impulsami (+) Podłączenie do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy: Otwórz - czarno/czerwony Zamknij - czerwono/żółty Wszystkie testy wykonuj przy "zamkniętych drzwiach".
Na pierwszym masz płaski np. ściana, na drugim to np. drzwi, które się przesuwają.
Bateria w pilocie nowa Pilot działa ? Był sprawdzany na profesjonalnym testerze pilotów ? blokują się wszystkie drzwi (oprócz kierowcy) Wymień lub napraw zamek w drzwiach kierowcy. Nie wiem jaki jest typ, elektryczny czy pneumatyczny Elektryczny. centralny nie wstał Bezpieczniki sprawdzone ? nie ma mowy o włożeniu kluczyka Zdemontuj wkładkę zamka (jeden...
no to już wiemy że dwa i jakie kolory i jeszcze ci powiem że je znajdziesz na lewym słupku przy wejściu do drzwi pierwsza złączka. ja dałem na 1s i chodzi a jak nie to później zmień na 3s.
Hej. Mam podobny problem. Tylne drzwi prawe i lewe oraz bagażnik. Powiedz proszę gdzie są te bezpieczniki Zastanów się: do przednich drzwi inny bezpiecznik, a do tylnych inny? I może jeszcze inny do bagażnika? Przecież to totalna bzdura! Skoro przednie drzwi działają, to pompka centralnego zamka pracuje. Skoro tylne drzwi i bagażnik nie działają, to...
w które miejsce to zalezy jaką masz centralkę do alarmu. a co do siłowników to są 2 rodzaje: elektryczne i pneumatyczne. Elektryczne zamykają sie wszystkie na raz, a pneumatyczne zamykają sie pokolei (trwa to ok. 4 sek.). Szczerze to nie wiem które są lepsze :)
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
W tym roczniku będzie tak jak napisali koledzy. Nie trzeba rozbierać drzwi.
Nie napisałeś dokładne jaki masz centralny zamek czy jest to pneumatyczny w którym to mowa jest o pompie pod tylna kanapą (wytwarza ciśnienie bądź podciśnienie co powduje ruch rygli) a w drzwiach są tylko styczniki dające informacje o tym czy drzwi mają być zamknięte czy otwarte. Jeśli masz takowy układ sprawdź czy nie powstały gdzieś zimne luty zacznij...
Sprawdź przewody między drzwiami i autem. A tam nie jest czasami centralny zamek pneumatyczny.?
Masz nieszczelność w układzie. Żaden zaworek czy inne patenty tylko przejrzenie instalacji pneumatycznej.
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
czy w drzwiach kierowcy znajduje się siłownik pneumatyczny
Witam wszystkich. W związku z kupnem nowego używanego samochody zaistniał palący problem zabezpieczenia. Zdecydowałem już że będzie to Elita ale jeszcze nie wiem czy PRO czy MINI. 1. Może ktoś wie czy wystarczy MINI, aby bez użycia dodatkowych przekaźników cterować centralnym - A4 97r. z centralnym pneumatycznym, ma na drzwiach kierowcy przełącznik...
witam wszystkich,chciałbym takie samo coś zainstalować w polo 6N z fabrycznym pneumatycznym centralnym,jak taki układ rozwiązać?
Witam sznownych kolegów!nie działa centalny zamek w tj.od strony kierowcy nie otwiera wszystkich drzwi,tylko te jedne,mogę otworzyc i zamknąc auto tylko z drzwi od strony pasarzera,od środka przyciskiem też otworze reszte drzwi.Dodam tylko ze silowniki w drzwiach sa elektryczne nie pneumatyczne,nie świeci też kontolka w drzwiach oraz padl też piszczek...
Dokładany czy fabryczny (pneumatyczny) ?
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Ale w takim układzie jak ma opcje centralnego zamka to musze sie podpiać pod pompke od centralnego czy pod włącznik w drzwiach kierowcy? Bo w drzwiach kierowcy jest tylko włącznik, a w pozostałych drzwiach są siłowniki pneumatyczne.
Poszukuje schematu pneumatycznego manipulatora firmy Dalmec. Schemat znajduje się na wewnętrznej stronie drzwi szafy sterowniczej. https://obrazki.elektroda.pl/5774440300_...
Przecinasz przewód zielono/czerwony wychodzący z drzwi kierowcy. Do końca przeciętego przewodu, idącego do drzwi podłączasz przewód biały z centralki alarmu. Do przeciętego przewodu od strony pompy - zielony. Pomarańczowy do + 12v, różowy do masy, a przewód czarny razem z niebieskim do kupy. Pozdrawiam Robert
Witam Czy zamek ma siłowniki pneumatyczne czy elektryczne ?
centralny zamek pneumatyczny nie zamyka drzwi tylnych prawych - bolec blokady cięzko częsciowo wsuwa sie w dół ale drzwi nie zamyka. Ręcznie mozna dopchnąc ale odczuwalny opór sprawiający wrażenie ze ten opór jest zbyt duży dla siłownika aby dokonac pełnego ruchu roboczego w dół który zamknie zamek drzwi. Przy otwieraniu nie ma problemu- siłownik otwiera...
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
centralny pneumatyczny czy elektryczny?Sprawdz włącznik w drzwiach kierowcy który uruchamia centralny.Wyjścia z włącznika dwa przewody:szary i zielony,sterowane plusem.Zasilanie włącznika przewód czarno czerwony.
Witam, najprościej będzie zastosować elektrozawór dwukierunkowy na przykład od sterowania drzwiami w autobusie.
Chodzi o sterownik siłowników Elektronika wraz z pompą 1HO 962 257 . PP GF 30. Ręcznie sterując (stycznikami) zamki działają Impulsy sterowania z drzwi są. Juz sobie poradziłem Dodatkowo trzeba zatkać wylot/wlot powietrza
Tak zdecydowanie prad jest wystarczajacy i podlaczasz bezposrednio, jesli chodzi o przewody sterujace pompe to szukasz kabelkow sterujacych i tam przylutowywujesz zamknij/otworz natomist najlepiej jest do wiazki z drzwi kierowcy chyba ze masz ochote ciagnac przez cale autko do pompy to prosze bardzo pozdrawiam
witam mam taki problem mam seata cordobe 95r centralka pneumatyczna pompka pompuje dlugo zamyka tylko wlew paliwa i tylna klape. czasem jak zamkne drzwi wszystkie recznie otworzy tylko tylnie prawe. co moze byc przyczyna pomocy?
a jaki masz centralny? elektryczny, czy pneumatyczny? napisz dokładniej o co chodzi? zapadka od drzwi jak wcisniesz to od razu sie cofa? czy co?
Na szybko skan starej karteczki-ściągi na ten temat: http://obrazki.elektroda.pl/6141574800_1... Przewód w jaki się wpinasz trzeba przeciąć. Czas zadziałania przekażników powinien wynosić 3 sekundy, jak będzie krótki to nie zamkną się wszystkie drzwi w aucie.
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Moze jest rozprogramowana centralka. Ustawienia fabryczne to zazwyczaj 1s dla silowników a może twoje potrzebuja 3s ? Gdyby było tak jak piszesz, to prawdopodobnie za każdym razem, gdy otwieram drzwi miałbym problem, a nie co jakiś czas. A te 3s to chyba dla zamków ze sterowaniem pneumatycznym.
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
To poszukaj sobie siłownika pneumatycznego na złomowisku - np. zamykania drzwi od autobusu. Sprężyna gazowa działa nieco inaczej niż zwykły siłownik, musiałbyś kilkaset atm. wpompować żeby jakikolwiek sensowny udźwig osiągnąć, z racji małego pola powierzchni tłoka.
Kolego Ardionie (Adrianie?), zazwyczaj usterki części podzespołów w samochodzie szuka się w dwóch miejscach - w bezpiecznikach i w braku masy na karoserii pojazdu. Nie wiem, czy posiadasz miernik i umiesz zmierzyć co i jak? Nie chodzi mi o sprawdzenie, czy bezpiecznik ma włókienko, co raczej sprawdzenie spadku napięcia między masami (jeśli występuje...
drzwi automatyczne otwierane sa za pomoca pneumatycznego sil. beztloczyskowego dwustronnego dzialania. Drzwi maja sie automatycznie otwierac po uaktywnieniu jednego z dwoch czujnikow ruchu: przed i za drzwiami. Po calkowitym otwarciu drzwi wyl. krancowy S1 wylacza ruch silownika powodujacy otwieranie sie drzwi. Jezeli zaden z czujnikow nie jest aktywny...
Witam. Mam problem aby podłączyć alarm, a konkretnie centralny zamek pneumatyczny w golfie 3. Nie chce sterować nim podłączając się do styków z drzwi, tylko chciałbym podłączyć tak jak w schemacie do pompki w bagażniku. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a sterowanie impulsem dodatnim raczej mi nie odpowiada, gdyż mój alarm (Exus v10) przy każdym wyłączeniu...
na dzień dobry sprawdzamy czy po przekręceniu kluczyka odzywa się kompresorek w prawym tylnim błotniku jeśli nie wyjmij go i zdejmij dolną obudowę, znajdziesz piny z kostki na płytce, wez probówkę podepnij do masy i stykaj z pinami pojedyńczo, dwa z tych pinów uruchamiają kompresor do otwarcia i zamknięcia zamków, jeśli kompresorek ruszy i zamknie zamki...
Sprawdziłeś bezpieczniki? do zasilania kompresora jest dedykowany bezpiecznik 40 A prawdopodobnie znajduje się pod deklem z lewej strony dostęp po otwarciu drzwi i zdjęciu dekla z deski rozdzielczej
Problem z systemem otwierania i zamykania drzwi z pewnością związany z ciśnieniem w układzie pneumatycznym lub czujnikiem zamknięte /otwarte. Następny ( na czerwono) ogólny problem z układem hamulcowym też związany z ciśnieniem w układach 1 i 2. Po co zakładasz dwa tematy nie mogłeś tego ująć w jednym?
Witam Mam problem z centralnym zamkiem.Mianowicie, po włożeniu kluczyka w drzwi od kierowcy zamek zamyka się i otwiera w tych drzwiach i z tyłu od pasażera też tak jest. Natomiast cała prawa strona przód i tył nie zamyka się. Nawet nie drgnie. Silniczek jest umieszczony w bagażniku po prawej stronie koło świateł i jest to zamek PNEUMATYCZNY. Jeśli przekręce...
Witam. Posiadam VW polo classic 1998r z fabrycznym, pneumatycznym zamkiem centralnym. Dotychczas otwierałem wszystkie drzwi z kluczyka, ale niestety zamienniki, które kupiłem wyłamały się i postanowiłem kupić sterownik. Jestem po próbie podłączenia sterownika do pompy zamka z tylu samochodu, lecz niestety spełzła na niczym. Podłączałem wg schematu z...
zobacz czy oprocz kabli do drzwi wchodzi biała rurka ok.3 mm kwadrat .Odsuń miedzy drzwiami gumową przelotkę.
Raczej powinien być to pneumatyczny CZ więc raczej siłowniki nie trzymają bo byłoby słychać pompę. Tak, tak pneumatyczny... niech szuka jeszcze pompki co?!!!!! Brak słów...
Jaki problem sprawdzić w przelotce do drzwi ?
kolego drugi schemat byc nie może a to dlatego że w siłowniku pneumatycznym w drzwiach masz czujnik stanu zamka i on podaje sygnał w postaci napięcia 12V lub masy do pompy i jeśli będzie on w pozycji do masy a ty ze swoim ukłądem podłączysz +12V to spowodujesz zwarcie i możesz spalić czujnik a nawet instalację dlatego odłącza sie przewód sterujący i...
Nieszczelna instalacja pneumatyczna,sprawdzic wezyki
u mnie tak migalo przy próbie uruchomienia samochodu ( padl wowczas immobilizer ) i auto nie chcialo zapalic. Przypuszczam ze mruganie sygnalizuje usterke, sprawdz czy zamykaja sie wszystkie drzwi i bagaznik, oraz czy nie slychac popmki pneumatycznej po zamkniecieu bo moze pekl wezyk w zawiasie drzwi i powietrze ucieka
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Witam. Syn kupił Vw polo 95r, cllasic z pneumatycznym centralnym zamkiem. Po paru miesiącach zamek centralny, po przekręceniu kluczyka od kierowcy zamyka bagażnik i wlew paliwa. Lecz drzwi wszystkich nie zamyka. Otwarcie zamka nic niedaje, to znaczy bagażnik i wlew nie otwiera się, drzwi są otwarte cały czas. Sprawdziłem pompkę centralnego działa czyli...
drzwi pneumatyczny schemat pneumatyczny drzwi pneumatyczny zamek schemat drzwi
nagrzewnica indukcyjna chłodzenie biały ekran matrycy monitora hasło biosie laptop toshiba
czarna lista gitara akustyczna
Wymiana wejścia USB w Opel Antara - krok po kroku Gdzie kupić rączkę gazu do kosiarki Wordth?