Z land rovera discovery pchała do butli do 15barów (więcej nie potrzebowałem a te 15 osiągała lekko)
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Pod tylną kanapą.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
W T4 zamek jest elektryczny . Działanie takie samo jak Fordy sprzed 1998.
Jest wiele metod. Wszystkie uzależnione od tego, co chcesz osiągnąć (wysterować) uniwersalnym sterownikiem i w jaki sposób. Mowa o przycisku na panelu, więc napisz, jak ten przycisk zachowuje się teraz i jak ma zachowywać się po zmianach. Kolejna sprawa, czy Twój samochód posiada fabryczny alarm sterowany zamkiem kierowcy? Czy ten alarm działa i działa...
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
W polo'96 jest zamek pneumatyczny, a pompka jest w prawym boczku bagażnika.
Pierwsza rzecz to posłuchaj, czy po wysterowaniu załącza się pneumatyczna pompka pod tylnym siedzeniem.
jakby ktoś szukał taniego małego kompresora to można się wybrać na auto-szrot i poszukać - w niektórych samochodach centralne zamki były pneumatyczne , pompka ta ma wystarczającą wydajność
Może pneumatyczna pompka membranowa z obudową z żeliwa z membrana teflonową i zaworkami kulowymi z uszczelnieniem teflonowym. Zasysa nie najgorzej.
Też mi się wydaje złym wyjściem pneumatyczna pompka ale cóż To jest bardzo dobre wyjście - jest cicha. Ale przy nieszczelności zaczynają się problemy.
witam mam taki problem mam seata cordobe 95r centralka pneumatyczna pompka pompuje dlugo zamyka tylko wlew paliwa i tylna klape. czasem jak zamkne drzwi wszystkie recznie otworzy tylko tylnie prawe. co moze byc przyczyna pomocy?
Jeśli fabryczny central to pneumatyczny, pompka-moduł w bagażniku z tego co pamiętam. Temat zamka w seatach jest na forum użyj wyszukiwarki.
Dodam że alarm ma: centralny zamek i odcięcie zapłonu. Centralny oryginał czyli pneumatyczny? Jest pompka w bagażniku?
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
(at) Zibies W zeszłym tygodniu byłem w hurtowni chemicznej po odczynniki. Do nalewania z blaszanych beczek mają pompki pneumatyczne z napędem nożnym. Budowa pompki to gumowa pompka jak do materaca. wężyk i sztywna rurka z gumowym korkiem wkręcanym w beczkę Przy napełnianiu nożnym plastikowych baniek nie zauważyłem puchnięcia beczki i oporów cieczy....
padł mi silnik w pompce pneumatycznej nie znam powodu tej awari czasem słyszałem jak pracuje po zamknieciu czy dostane sam silnik albo cała do wymiany dzieki za porade bogdan
Mam problem z centralnym zamkiem w Golf III 95r. Chciałbym podłączyć alarm tak żeby działał z pilota ale nie wiem, w które przewody od puszki z centralnego się wpiąć. Zamek jest pneumatyczny, pompka jest umieszczona w bagażniku po prawej stronie pod światłami i podłączona kostką 12pin. Jakie przewody w sterowniku służą do podłączenia alarmu?
pompka nie będzie niepotrzebnie pracować przez 30s, po zamknięciu zamków bezpiecznik pneumatyczny w pompce odłączy motor pompki
ale dociąg działa Coś się tak na ten "dociąg" uparł - napisałem ci, że to z innej pompki i tym się nie chwal i nie przejmuj. Musisz teraz sprawdzić drożność przewodu pneumatycznego od pompki do siłownika w klapie (może być np. załamany), sprawdzić czy pompka po uruchomieniu rozkazu z pilota się uruchamia, czy wytwarza ciśnienie/podciśnienie, i w następnym...
po odpięciu pompki i ponownym podłaczeniu działaja wszytskie dzrzwi? W takim razie nieszczelność układu pneumatycznego powoduje blokowanie się pompki.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Zaraz , zaraz ; masz pneumatyczne zamki czy siłowniki elektryczne?? Masz pompkę pneumatyczna po prawej stronie pod tylnym siedzeniem??
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Poszukuję schematu do zamka centralnego do Gofa 3. Od pewnego czasu przestała mi chodzić "pompka" pneumatyka. Nie wiem gdzie szukać usterki w tym układzie.Może chociaż jakiś schemat mi pomoże coś. Za wszelkie uwagi pomoc będę wdzięczny. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Wszystko podłączyłem prócz kierunkowskazów i centralnego zamka. Zwarcie z masą jest na hamulec ręczny, także gdy jest nie zaciągnięty ręczny to auto nie odpali. Kwestia jest tego typu jak opisałem wyżej. Dodano po 1 Głównie chodzi mi o to który przewód odcina prąd płynący do przekaźnika rozrusznika gdy auto jest zamkniete.
...a "ręcznie" wyzwolony działa? Masz oryginalny system pneumatyczny z pompką w bagażniku, czy przerobiony na elektryczny?
czesto sie zdarza ze przewody w przepuscie drzwi przelamia sie to najczesciej.Jeslin to zamek pneumatyczny to pompka znajduje sie w bagażniku.
a więc co oczekujesz??wymień i po sprawie
W VW B-4 pompka jest po lewej stronie bagażnika. Myślę, że u Ciebie też będzie po lewej stronie, pod tapicerką bagażnika ( w pudełku w kolorze czarnym), a "dojdziesz" do niego po wiązce przewodów elektrycznych i pneumatycznym.
Auto jakiego to dotyczy to a4 b5 1998r. Centralny zamek jest pneumatyczny, a pompka znajduje się w bagażniku we wnęce. Przeglądam schemat i za nic nie mogę ogarnąć gdzie mógłby pojawić się impuls o którym mówisz.
Przycisk - sterowany pneumatycznie pompką daje impuls do włącznika Stycznik raptem 3 sztuki będą zastosowane, tylko czekam jakim napięciem byłyby sterowane Myślę sobie, że zamiast stosować przekaźnik czasowy, można napisać program do sterownika, po jakim czasie pompa ma się wyłączyć Nie mam żadnego doświadczenia w pisaniu programów - coś tam niespecjalnie...
Pompka do wymiany.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Bo w A4 pompka pneumatyczna ma konkretną elektronike co za tym idzie woda kapie na pompke i moduł w pompce świruje.
Nie świeci po otworzeniu z kluczyka czy po otwarciu drzwi przy wsiadaniu ??? Na początek sprawdź krańcówkę a pompka jest pneumatyczna w bagażniku i chyba chodzi o pompkę do centralnego zamka .
tak działa centrarka podaje impulsy do pompki ale pompka się nie załacza
Po rozkręceniu pompki moim oczom ukazała się taka oto usterka: http://obrazki.elektroda.pl/3056628900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2795600800_1... http://obrazki.elektroda.pl/2236732700_1... Czy to jest jednoznaczne z wymianą pompki? A Twoim zdaniem da się to pokleić? Zamykam.
jak pneumatyczny to ma pompkę -pod siedzeniem ale raczej prawy boczek w bagażniku albo koło koła zap. .No i ma bezpiecznik w skrzynce .
Seat Cordoba 1997r tam fabryczny centralny zamek jest pneumatyczny ? Nie działa centralny zamek z kluczyka i z pilota, kierunkowskazy reagują na zamykanie/otwieranie i słychać cykanie przekaźnika. Jak pneumatyczny to pompka zasilana jest jakims przekaźnikiem / zabezpieczona bezpiecznikiem ?
Posiadam Mercedesa 180 C rocznik 1995. Zepsuła się pompka centralnego zamka. Ma ona nr 202 800 12 48. Obdzwoniłem pół Polski i nikt nie ma używanej takiej pompki. Ta pompka ma 2 wejścia pneumatyczne i 3 elektryczne. Proponowane pompki mają 1 wejście pneumatyczne. Czy ktoś orientuje się, czy ta moja pompka może być zastąpiona jakąś inną, ewentualnie...
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, najlepiej za pomocą żarówki, czasami potrafią pośniedzieć - naprawa to wymiana na nowe lub czyszczenie. Jeśli jest centralny pneumatyczny to pompka powinna być w bagażniku po prawej stronie bądź przy kole zapasowym - teraz dokładnie nie pamiętam musiał bym to sprawdzić.
Witam. W moim A4 padła pneumatyczna pompka centralnego zamka. W Polsce nie byłoby problemu z zakupem używanej, ale w UK byłem juz na wielu szrotach koło moje miasta i znajduje tylko pompki z jednym wejściem na elektrykę (VW , Audi). Moja zepsuta pompka ma zaś wejścia na 3 kostki i za diabła nie mogę takiej wyszperać. Czy jest jakiś sposób na podłączenie...
Tam są trąbki pneumatyczne, łopatkowa pompka powietrza, przekładnia zwalniająca i tarcza, która rozdziela powietrze do poszczególnych trąbek ma zasadzie pozytywki (ma otwory i puszcza powietrze w określonej kombinacji). Faktycznie wieje wiochą i jest nielegalne...
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
Do każdego zamka w drzwiach doprowadzony jest od pompki przewód pneumatyczny. Prawdopodobnie podczas składania po malowaniu lakiernik któregoś nie podłączył.
Dosyć dobry pomysł, bo wtedy zbiornik na wodę jest w innym pomieszczeniu i nie osadza się na nim kondensacja jak w cieplej łazience. Co do sterowania - są już od dawna spłuczki sterowane pneumatycznie. Jako guzik jest pompka, która przewodem (albo dwoma - w przypadku spłukiwania ECO) podaje ciśnienie do zbiornika. Przewody sterowania można wydłużyć...
w bagazniku jest to pompka pneumatyczna wraz ze sterownikem jak przektecisz zamek to uslyszysz bzyczenie.
ok dzieki problem rozwiazany temat mozna zamknac jezeli ktos bedzie mial takie objawy to rozwiazanie jest smieszne trzeba zdjac przewod pneumatyczny z pompki i kilkakrotnie zassac z niego powietrze. naprawde pomaga.
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
Kolego poszukaj w internecie bo widziałem kiedyś ze ktoś sprzedaje taki zestaw do montażu w przyczepie żeby hydrauliczny system był sterowany z pneumatyki ciągnika . Była gokładany jakaś pompka z zaworem pneumatycznym do przyczepy .
"Dokładany"- zamontowany przez Ciebie. Poczytaj w instrukcji jak przestawić impuls na 0,5s jak napisał przedmówca.Czas 3.5s jest do zamków z pompką pneumatyczną.
Mam problem z zamkiem centralnym w seacie objaw to pompka stale pracuje przełącza sie jak zamkinie to odrazu otwiera i znowu zamyka w czy może tkwic problem! pompka pneumatyczna na trzy przewody Z góry dziekuję za pomoc
Cinguecento 900 z gaznikiem witam podczac zapalania zimnego silnika na ssaniu mam wyciek paliwa na tloczkowym zaworze pneumatycznym tym obok pompki przyspieszenia jaki moze byc powob tego wycieku prosze o pomoc
panowie ,bez fantazjowania,stary model seata toledo ma zamek centralny pneumatyczny a pompka jest w bagażniku w boczku,centralny jest sterowany dwoma plusami na przewodach czerwono-zielony i czerwono-niebieski w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy do kabiny. Dodano po 35 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
przy golfie na przykład jest też inna opcja sterowania centralnym. nie koniecznie 2 plusami. w pompce pneumatycznej, dokładniej w sterowniku na płycie są 2 takie miejsca gdzie podanie 2 minusów także uruchamia pompkę. niestety nie pamiętam dokładnie które to
witam jeśli masz pneumatyczny central ( pompka w bagażniku) , to na 100 % sterowanie odbywa się + ( plusem) ««sterowanie dwa plusy na przewodach szary zamknij i zielony otwórz w kostce przy wyjściu z kabiny do drzwi,albo idą też w osobnej kilkuprzewodowej wiązce w progu»» pozdrawiam
Witam. W VW Polo 6n2 rocznik 2000 mam podłączony moduł centralnego zamka do pompki pneumatycznej w bagażniku. Centralny zamek otwiera / zamyka teraz drzwi zarówno z kluczyka, jak i z pilota. Jako że moduł posiada także opcję domykania szyb, chciałem podłączyć odpowiedni kabelek, ale...nie wiem gdzie. Czy da radę podłączyć ten kabel od domykania gdzieś...
A może masz centralkę na siłownikach pneumatycznych z pompką? Witam Jeśli jest centralka taka jak napisałeś to jest mocno różna od elektrycznej(sorki ale laik jestem) i co tutaj może być problemem? U mnie drzwi się zaryglowały i nie można ich otworzyć więc i do drzwi się ciężko dostać. Pozdrawiam
kiedy przekręcam kluczykiem aby zamknąć- pompka wydaje krótki dźwięk i nie reaguje. A nie jest to przypadkiem wykrycie przeciążenia (czyli właściwie granicy ciśnienia/podciśnienia w układzie pneumatycznym) ? Jak działa pompka bez podpiętych rurek ?
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
Na Allegro są dziesiątki różnych pompek - od pneumatycznych zamków centralnych, z wojskowego demobilu...o niebo lepsze i trwalsze od oryginalnej chińskiej pompki. Wiedz, że do dziś ,,pietą achillesowa" Chińczyków jest guma. Wszędzie. Zapytaj użytkowników chińskich silników spalinowych.
Podejrzewam, ze można by zastosować pompkę wirnikową ze starej pompki pneumatycznego zamka centralnego. A jeśli poświęcić trochę uwagi i wykonać taką miniaturkę z precyzyjniejszych niż zakrętka i wkład elementów, to efekt też mógłby być niezły.
Raczej powinien być to pneumatyczny CZ więc raczej siłowniki nie trzymają bo byłoby słychać pompę. Tak, tak pneumatyczny... niech szuka jeszcze pompki co?!!!!! Brak słów...
Jednoprzewodowe to pewnie ten schemat do zamków pneumatycznych? Ale nie wiem który to kabel przy pompce. Jak to sprawdzić
Ja w autach montowałem pompki z golfa 3 tylko jak dasz inną i wtyczki nie będa pasować to trzeba zasilania poprzerabiać i podłączyć do pompki, noi węża pneumatycznego ale to nie problem.
dokladnie to pompka centralnego zamka, w twoim samochodzie masz pneumatyczne zamykanie/otwieranie zamka. pozdrawiam
Widzę, że trochę jednak muszę się rozpisać. OK. Przy tym reaguje zarówno na otwarcie drzwi kierowcy, jak też drzwi pasażera (nawet, gdy drzwi kierowcy są zamknięte, a otworzymy drzwi pasażera - również działa ostrzeżenie o włączonych światłach). Tak - masz oczywiście rację. Wyłączniki przednich drzwi połączone są razem i otwarcie DOWOLNYCH drzwi przednich...
Sprawdź czy na czerwonym z białym paskiem masz zasilanie / przy pompce /.
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
system ten nazywa sie AIRMATIC Zasada działania podobna do systemu montowanego w mercedesach klasy S Pompka pneumatyczna zespoł zaworów zasobnik ciśnienia pneumatyczne amortyzatory czujniki wysokości zawieszenia instalacja pneumatyczna i komputer sterujący do pracy z tym systemem bardzo pomocnym narzędziem jest tester diagnostyczny, bez niego bardzo...
koelgo napewno masz pneumatyczny zamek wiec kabli szukaj w kufrze kolo pompki powietrza nie jestem taki pewien czy mam pneumatyczny
Chyba skuteczniejszy byłby kompresor łopatkowy stosowany w klimatyzacjach. Budową przypomina silniki pneumatyczne. Jak zamierzasz zsynchronizować prądnicę do sieci tak aby odzyskaną energię dało się wykorzystać spowrotem w kompresorze lub pompkach obiegowych ? Według mnie najlepszym rozwiązaniem było by umieszczenie "silnika pneumatycznego" na wale...
CZeść. Pytałem się dawno temu o tego Dual Rama ale już minęło tyle czasu że wiem o co chodzi. Dual ram nie zmienia żadnej długości ani objętości! W kolektorze dolotowym przy 4500obr/min przełącza się za pomocą pneumatycznej pompki mała klapka i pzrzedziela kolektor na 2 takie same części. Czyli do tej klapki powietrze leci tym samym kanałem a za klapką...
Tak,może tak być ,jeżeli dobrze pamiętam ,w siłownikach pneumatycznych są styki (mikrowyłącznik) sterujący pompką central zamka.
ma sprawe i pytanie mam golfa III 93 rok miał alarm i zamek centralny montowany fabrycznie ale alarm sie spiepszył i wymontował go poprzedni własciciel została syrena czujka ruchu i czujki w samochodzie dwie małe co w rogach są rozgrzebałem tam troche i wszystko wiem co do czego ale znalazłem dwie wtyczki jdna z 12 pozyciamy w rzedzie tylko jedne miejsce...
ma sprawe i pytanie mam golfa III 93 rok miał alarm i zamek centralny montowany fabrycznie ale alarm sie spiepszył i wymontował go poprzedni własciciel została syrena czujka ruchu i czujki w samochodzie dwie małe co w rogach są rozgrzebałem tam troche i wszystko wiem co do czego ale znalazłem dwie wtyczki jdna z 12 pozyciamy w rzedzie tylko jedne miejsce...
witam,czy w golfie 3 cabrio silnik AKS ,należy wpisać login w sterownik silnika aby aktywować tempomat.Wpisywanie loginu 11463 niestety nie jest skuteczne,sterownik nie przyjmuje go.Brak możliwości uruchomienia tempomatu,niby wszystko działa,a brak jest sterowania pompki pneumatycznej,która wytwarza podciśnienie.
Witam Zostawiłem auto na pare dni. W tym czasie były deszcze ulewy itp. Przychodzę rano do auta chce otworzyć a tutaj pompka nie działa. Włączam silnik i o dziwo centralny normalnie działa. Gaszę auto chce zamykać i znowu to samo. Jako ciekawostkę dodam iż czasami zaskoczy po 10 sek i centralny zamknie drzwi. Ale tylko czasami. Co to może być ? Oczywiście...
Witam, podkleję się pod temat. Mam rozkompletowane urządzenie sprężarkowe ZWAR US1. Zestaw składa się z pojedynczej butli 600L tablicy sterowania i dodatkowych urządzeń. Mam kilka pytań związanych właśnie z tym dodatkowym osprzętem. http://obrazki.elektroda.pl/4879006900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5907585400_1...
W tych pompkach występuje czujnik ciśnienia/ podcisnienia (ten czarny "bączek"), który wyłącza sprężarkę po osiągnięciu w układzie pneumatycznym prawidłowej wartości podciśnienia przy zamykaniu oraz nadciśnienia przy otwieraniu. Jest też układ czasowy, który wyłączy zbyt długo pracującą pompkę, i to on prawdopodobnie blokuje pracę zamka. Gdzieś w układzie...
Witam. Bardzo potrzebuje pomocy ponieważ rozładował mi się akumulator no i jakimś cudem zamknął mi się zamek centralny, a co najgorsze jedyny kluczyk w stacyjce:( Maskę mam podniesiona w celu podłączenia prostownika. Wiem, że się da go jakoś otworzyć ale nie wiem jak. Poprzez jakieś zwarcie może? ale gdzie i jak? Wiem ze zamek jest pneumatyczny i pompka...
Ok więc kupiłem uniwersalny sterownik. Teraz pytanie bo na schemacie można podłączyć sterownik na różne sposoby: impuls minusowy, impuls plusowy i pneumatyczny. Jako że mam pompkę centralnego to mam wybrać sposób pneumatyczny czy kombinować z tymi innymi (z tego co wiem w golfie III się tak da zrobić). Dam się zrobić tak żeby oddzielnie z pilota otwierać...
Jakiś czas temu znajomemu naprawiali W124 i też padł mu central. Okazało się, że mało wtajemniczony blacharz podczas naprawy progu przeciął jeden z przewodów pneumatycznych.
Problemy z układem pneumatycznym, nieszczelność bądź zatkanie, pomiędzy pompką a siłownikami, ewentualnie rygle się blokują.
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Jeśli przy zamykaniu i otwieraniu w bagażniku po prawej stronie słychać jak się załącza pompka, to oznacza że zamek jest pneumatyczny i oryginalny vw, a jeśli nie słychać tej pompki to zamek jest dokładany i wystarczy przy siłowniku w bagażniku zamienić ze sobą przewody.
Z tego co piszesz wynikałoby, że tusz powinien przepływać przez ten filtr? Do głowicy w wężyku czarny tusz jest i udało mi się usunąć z niego powietrze, ale dalej nie wiem jak i co. Od spodu tam gdzie jest pompka i rozdzielacz pneumatyczny [hydrauliczny ?] to w tych wężykach jest właściwie tylko powietrze i ślady tuszu na ściankach. Jakbyś mógł przybliżyć...
Skoro wężyki i siłowniki sprawne to pompka zepsuta.
Witam !! Może najpierw po prostu zacisnąć wężyk przy pompce, wtedy będzie wiadomo czy nieszczelność obwodu pneumatycznego jest powodem, czy czujnik ciśnienia w pompce lub elektronika. Można też odpiąć przewód od pompki, i zatkać palcem wylot, powinna przestać pompować. Pozdr. Daniel
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
Najrościej zastosować siłownik gazowy, tak jak powiedzmy w polonezie. Mozna też włożyć siłownik elektryczny ślimakowy. Dla ekstremistów: mała pompka i siłownik pneumatyczny lub hydrauliczny.
No ale z czym masz problem? Wszystko co potrzebujesz masz na schematach które zeskanowałeś i wkleiłeś. Mercedesy mają zamek centralny pneumatyczny, pompka która steruje zamkami raz ciągnie powietrze a raz podaje (zmienia kierunek). Sterowana jest JEDNYM przewodem - rozkręcasz słupek drzwi kierowcy i sprawdzasz na jakim przewodzie pojawia się + gdy zamek...
Siłownik pneumatyczny jest do chłodnicy spalin. Sam Egr jest elektryczny. Co do pompki zerknę jutro na schemat, silnik CFF ?
Problem polega na tym, że nie działa otwieranie i zamykanie auta z pilota. Czyli otwieranie/zamykanie auta kluczem w zamku kierowcy i pasażera oraz domykanie szyb - działa prawidłowo ? W module błąd o źle zakodowanym kluczyku. Jaki dokładnie kod błędu ? Moduł miał wilgotności, został wysuszony, kable sprawdzone, niby są okej. Cały czas mówimy o centralnym...
pompka centralne pneumatyczny pompka pneumatyczny mercedes klucz pneumatyczny
netia net24 hasło zapalać check mercedes pralka indesit wgd934tx
wykrywacz metali schemat piekarnik samsung
Jak zresetować Xbox 360: Przewodnik krok po kroku Dekoder Aiwa gubi kolory po uruchomieniu - przyczyny i rozwiązania